Vandaag mijn 55LM760s geïnstalleerd. Echt een plaatje. Reflectie is te zien maar vind het tot nu toe niet storend. Aquarium staat precies aan de andere muur en zie je steeds in de tv komen bij donkere beelden. Zal wat foto's van maken bij daglicht en in de avonduren.
Was op het begin twijfelen of ik wel de 55" zou nemen maar zeker geen spijt van. 47" zou toch net te klein zijn. De standaard kleuren instellingen ziet er niet denderend uit, ik moet hem nog "perfect" instellen. Als ik de winkeldemo aanzet is het al scherper met de instellingen.
Bediening is echt geweldig. Werkt snel en gebruiksvriendelijk. Wireless is stabiel, maar ik merkte al haperingen bij YouTube en de 3D App. Leuke toevoeging dat WiFi maar dat wordt snel bekabeld aansluiten. Hopelijk werkt dat beter. De Magic remote vond ik al onmisbaar bij de eerste 2 seconden toen ik het voor het eerst ging gebruiken. Super apparaat!
Volgende dingen vallen me echter wel op;
- HDMI (UPC Digital CISCO HD box) staat boven in de balk 576p 50hz, terwijl de box ingesteld staat op 1080i. 1080p kan ik niet selecteren via de UPC box. Toch handig even de mediabox herstarten

Nu wel 1080i maar wel 50hz.
- links onder in de hoek bij zwart beeld zie ik de LED Backlight. Niet storend echter ben ik bang dat het misschien een defect is?
Hebben meer hier last van
Ervaringen en foto's zal ik z.s.m. delen met jullie!
-EDIT-
Merk dat meerdere mensen last hebben van "bleeding". Zal even gaan spelen met de instellingen.
Hierbij alvast een foto van wat ik bedoel. Het zit zo'n beetje in elke hoek.
[
Voor 11% gewijzigd door
whiteclear op 11-07-2012 23:00
]