Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:26
hreuvekamp schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:46:
Ik heb sinds kort de 47lm760s en ben er zeer tevreden over. Vreemde is dat ik hier zonet lees dat er een softwareversie beschikbaar is: 03.03.56 terwijl een online controle vanuit het menu aangeeft dat versie 50 de laatste is.

Ook ik heb last van het restart probleem: ca. 2 à 3 keer per uur valt het beeld een seconde weg (zwart scherm). Ik heb dit bij het TV kijken via mijn Cisco box van Ziggo ; weet niet of hetzelfde probleem optreedt als ik blue ray kijk of via mijn mediaspeler. Weet iemand of dit een LG probleem is, en of dit wellicht opgelost is in de laatste software versie (56) ?

Verder lijkt het wel dat wanneer ik een 1080P film afspeel vanaf mijn mediaspeler, dat het beeld af en toe hapert. Herkent iemand duit?

En terwijl ik dit zit te tikken zie ik (via Ziggo box) wederom gedurende een seconde een zwart scherm. Grrrr.....
de software moet je upgraden met een usb stick

gebruik je PLEX? zoja is dat ws je uitval probleem,en anders je hdmi kabel vervangen van je ziggo box,dit had ik ook en was dus de kabel.

upgrade naar de laatste versie op je tv via usb en download ook de laatste versie van plex 9.6.4 beta hier http://wiki.plexapp.com/index.php/Downloads#Windows_-_PMS
en dan is het als het goed is over en ook met haperen van je films.(bij mij wel iig)

alles wat jij hebt had ik ook en heb er tot nu toe al 2 weken geen last meer van gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door nemmiesis29 op 01-07-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hreuvekamp
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10-2021
Plex gebruik ik niet - wel een popcorn hour.

Vreemde is wel dat ik de beelduitval op mijn oude Hitachi plasma met dezelfde kabel nooit had. Neemt niet weg dat het de moeite waard is een andere kabel te proberen. Het is een Philips kabel dus wellicht dat de LG dat niet zo leuk vindt :)

Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik gebruik de goedkoopste hdmi-kabels die er zijn en heb geen problemen.
Voor nog geen 10 euro had ik al mijn HDMI kabels vervangen.

http://www.allekabels.nl/hdmi_kabels/hdmi_kabel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 23:27
He wat is nou DE tv momenteel van 55 of 60 inch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Verder lijkt het wel dat wanneer ik een 1080P film afspeel vanaf mijn mediaspeler, dat het beeld af en toe hapert. Herkent iemand duit?
Ik had dit pribleem dus gisteren bij het voetbal kijken, om de 10 seconde kwam er een trilling in het beeld.

Ik gebruik het de instellingen hier verderop in het forum genoemd, ik heb trumotion dus ook uit staan, ik heb het ook geprobeerd met deze instelling aan, maar dit hielp helaas niet.

Het lijkt wel alsof hij aan het scherpstellen is. Het is heel vervelend. Voorheen bij tv kijken had ik dit nog niet gemerkt.

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperpanter2
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:26
Only schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:55:
[...]

Alle merken hebben wel een delay, maar verschilt per merk en per type tv meestal wel hoeveel. Maar de beeldverbeteraars hebben hier vaak ook mee te maken, zet je trumotion maar eens uit, dan zie je dat de delay opeens een heel stuk minder al is, dat zou ik als eerste maar eens proberen.
Thanks, maar het probleem is dat het geluid *LATER* komt. Als ik trumotion uitzet, komt het beeld nog sneller dus wordt de delay *groter*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Dat is wel vreemd want normaal is het beeld altijd veel later.. Als ik een harde schijf in mijn televisie doe met een film dan krijg ik het niet voor elkaar om het geluid over mijn Marantz receiver te laten lopen. Ik heb al aangevinkt dat ik geluid via externe luidsprekers wil en Arc aangezet. Gecheckd of mijn HDMI kabels in de ARC zitten en ik heb een 1.4 HDMI kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort de 47lm760s en ben er zeer tevreden over. Vreemde is dat ik hier zonet lees dat er een softwareversie beschikbaar is: 03.03.56 terwijl een online controle vanuit het menu aangeeft dat versie 50 de laatste is.

Ook ik heb last van het restart probleem: ca. 2 à 3 keer per uur valt het beeld een seconde weg (zwart scherm). Ik heb dit bij het TV kijken via mijn Cisco box van Ziggo ; weet niet of hetzelfde probleem optreedt als ik blue ray kijk of via mijn mediaspeler. Weet iemand of dit een LG probleem is, en of dit wellicht opgelost is in de laatste software versie (56) ?

En terwijl ik dit zit te tikken zie ik (via Ziggo box) wederom gedurende een seconde een zwart scherm. Grrrr.....
Had en heb hetzelfde probleem van het beeld dat een seconde zwart wegvalt. Dat was bij mijn Medion tv een blauw scherm van 3 seconden (en daarmee mede een belangrijke reden om een nieuwe ziggo gecertficeerde tv aan te schaffen, de 42LM760S, waar ik overigens geen seconde spijt van heb). Bij een familielid met een andere Medion was hetzelfde probleem aanwezig na vervanging van de decoder door de Cisco en was/is dat eveneens niet opgelost met de aanschaf van een nieuwe Philips tv de 37PFL7606H. Ook die valt af en toe met een seconde zwart weg.
Het vervangen met nieuwe coax en HDMI kabels nam het probleem niet weg.
Juist vanwege dit probleem heb ik zelf de CI+ module aangeschaft en daar heb ik dat probleem niet.
Wel vervelend dat als ik iets wil opnemen (of live pauzeeren) ik eerst de cisco aan moet zetten en van ingangskanaal moet wisselen en dat die seconde zwart dus wel irritant zichtbaar blijft bij elk opgenomen programma.

Mijn conclusie is dat het dus moet liggen aan de Cisco decoder 8485DVB HD PVR.
Ik ga Ziggo bellen om te vragen of dit probleem bekend is en/of er een software upgrade voor de cisco beschikbaar is. Op internet heb ik daar niets over kunnen terug vinden.

Zodra ik meer weet zal ik dat melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Laatst online: 20-05-2023
Heb harddisk aangesloten en hij ziet hem ook, heb hem ook geinitaliseerd, maar lukt me niet om op te nemen,
Zie als ik op het wieltje druk wel opneemmenutje onderin, maar kan gewoon niet opnemen.
Komt toch niet omdat hij via hdmi op een kastje van upc staat aangesloten met digitale tv?
Wat doe ik verkeerd, de gebruiksaanwijzing is verre van duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Hdmi invoer kan niet opgenomen worden!...vreemd, heel veel mensen hebben toch digitale tv of hd tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:04
Opperclowntje schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:41:
Dat is wel vreemd want normaal is het beeld altijd veel later.. Als ik een harde schijf in mijn televisie doe met een film dan krijg ik het niet voor elkaar om het geluid over mijn Marantz receiver te laten lopen. Ik heb al aangevinkt dat ik geluid via externe luidsprekers wil en Arc aangezet. Gecheckd of mijn HDMI kabels in de ARC zitten en ik heb een 1.4 HDMI kabel...
Heb je zowel simplink aan als ARC bij de audioinstellingen? Maar als je normaal wel geluid hebt, zou het daar niet aan moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

luifel schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:22:
Hdmi invoer kan niet opgenomen worden!...vreemd, heel veel mensen hebben toch digitale tv of hd tv.
Nope, da's niet vreemd - dat heet DRM en kopieerbeveiliging ;)
Bovendien kun jij alleen opnemen wat je kijkt - of schijnbaar ook opnemen als de TV uit staat. Dat heb ik alleen nog niet kunnen testen. Of uiteraard live TV pauzeren :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
gisteren toch ook mijn eerste reboot gehad :-(
Vorige week (geen reboots): Ziggo decoder of receiver met goede kabel op HDMI1.

Nu: Ziggo decoder met goedkope kabel op HDMI2, receiver op HDMI1 met goede HDMI. wel pas 1 reboot gehad zover ik weet (misschien heb ik er 1 gemist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
The Eagle schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:55:
[...]

Nope, da's niet vreemd - dat heet DRM en kopieerbeveiliging ;)
Bovendien kun jij alleen opnemen wat je kijkt - of schijnbaar ook opnemen als de TV uit staat. Dat heb ik alleen nog niet kunnen testen. Of uiteraard live TV pauzeren :)
Ik kan helemaal niets opnemen,dus alleen analoog signaal, waarbij de tv zelf de zenders opzoekt,
zal werken....geen seconde aan gedacht, veel bezitters zulle toch digitale tv hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Als je een Cam module in je LG stopt kun je gewoon digitale tv opnemen.

Maar bijna alles wat vanaf een HDMI apparaat verstuurd wordt naar je tv kun je niet opnemen.
Dat is over het algemeen beveiligd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
weertenaar schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 07:57:
gisteren toch ook mijn eerste reboot gehad :-(
Vorige week (geen reboots): Ziggo decoder of receiver met goede kabel op HDMI1.

Nu: Ziggo decoder met goedkope kabel op HDMI2, receiver op HDMI1 met goede HDMI. wel pas 1 reboot gehad zover ik weet (misschien heb ik er 1 gemist)
Ik heb gisteren ook 2 reboots gehad. Daarna software update gedaan. Hopelijk is het nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:35
Hmm als ik hier al die verhalen over reboots zie ben ik blij dat ik de tv (47LM760) nog niet gekocht heb, zeker als er nog niks van een oplossing in zicht is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Hebben die mensen die last van reboots hebben er toevallig een CI+ module in zitten? Ik heb de TV nu een week of vier, maar ik heb nog geen reboot gezien.

edit:

zie net dat Firmware 03.03.57 uit is.

[ Voor 13% gewijzigd door Raziel op 03-07-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik las ook ergens dat het te maken zou kunnen hebben met de LAN en WLAN functies. Voor de mensen met problemen eens proberen LAN kabel eruit te halen en/of WLAN uit te schakelen? Kijken of de reboots dan weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Phusebox schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:37:
Ik las ook ergens dat het te maken zou kunnen hebben met de LAN en WLAN functies. Voor de mensen met problemen eens proberen LAN kabel eruit te halen en/of WLAN uit te schakelen? Kijken of de reboots dan weg zijn.
Ik ben sinds ongeveer een week over op LAN ipv WLAN. Zal ook zo moeten blijven, want ik krijg hem er niet meer uit. Maakt voor mij geen verschil iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met een externe ziggo digitale decoder, CI+ module, Wifi, Plex, USB, Verschillende firmwares enz nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:35
Raziel schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:26:
[...]

Ik ben sinds ongeveer een week over op LAN ipv WLAN. Zal ook zo moeten blijven, want ik krijg hem er niet meer uit. Maakt voor mij geen verschil iig.
Hoe schakel ik WLAN echt helemaal uit. Kan dit niet vinden. Heb in het begin met wlan gewerkt en er nu een lan kabel inzitten maar lijkt of de tv zelf beslist wat hij pakt. Hoe kan ik dit geforceerd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 20:20
Raziel schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:17:
Hebben die mensen die last van reboots hebben er toevallig een CI+ module in zitten? Ik heb de TV nu een week of vier, maar ik heb nog geen reboot gezien.

edit:

zie net dat Firmware 03.03.57 uit is.
Hier hetzelfde, nog geen reboots meegemaakt! Denk toch echt dat het ligt aan de tv in combinatie met een CI+-module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Ik heb er nog geen CI+ module inzitten, dus daar kan het bij mij niet aan liggen.
Ik zit nog op firmware 03.03.51, misschien vanavond maar eens updaten.

@phusebox: Ik heb ook de 47LM760S, maar 1 reboot in al die tijd vind ik niet zo erg, binnen 5-10 sec is hij weer up and running.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
weertenaar schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:27:
Ik heb er nog geen CI+ module inzitten, dus daar kan het bij mij niet aan liggen.
Ik zit nog op firmware 03.03.51, misschien vanavond maar eens updaten.

@phusebox: Ik heb ook de 47LM760S, maar 1 reboot in al die tijd vind ik niet zo erg, binnen 5-10 sec is hij weer up and running.
Leuk en aardig, maar het kost me al genoeg moeite mijn vrouw te overtuigen van een nieuwe tv. Als ie er dan staat en regelmatig, of zelfs sporadisch, gewoon een paar seconden uitvalt dan weet jij wel hoe laat het is.

Afgezien van dat zou ik er zelf ook niet mee kunnen leven, dit is toch echt wel een reden om je geld terug te krijgen van LG denk ik dan. Je koopt immers een tv om niks te missen van datgene wat je wil kijken, niet om beeld te hebben dat elk moment kan wegvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Ginz schreef op zondag 01 juli 2012 @ 11:55:
[...]

Ik weet niet welk type jij hebt, maar als het een LM6xx of een LM7xx is, kan je op onderstaande link klikken en dan 03.03.56 downloaden.

Link naar 42LM760s service pagina, maar dus geschikt voor alle 6/7-series

Het .zip bestand pak je dan uit en plaats je op een USB stick in een map genaamd "LG_DTV" (zonder aanhalingstekens, maar wel allemaal hoofdletters) en plaats je dan in de TV....

Klaar is Klara
Software was nog geen 2 dagen oud en er al een nieuwe 03.03.57
Het zou mooi zijn als LG een log bij zou houden met wat er veranderd of vernieuwd bij de updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
kreeg een keer de software via de tv binnen, waarom zou dat nu weer niet gebeuren..doen ze dat alleen
bij een grote update?
Tot nu toe geen verschil gemerkt.

[ Voor 12% gewijzigd door luifel op 03-07-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hreuvekamp
Voor de mensen die een CI+ module gebruiken: welke module gebruiken jullie cq welke is aan te raden?
Zit toch te denken om via CI+ te gaan kijken, ook alm omdat de kids en vrouwlief het liefst met één afstandsbediening werken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 19:38

Dxue

PSN:EvilDrunk

ik gebruik zelf de CI+ module die je bij de MM kan halen. weet zo even niet welk merk dat is.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
Ik raad de Quantis module aan.
Is de nieuwere module die nu op de markt is dus ook sneller zappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de Quantis module icm Ziggo en die bevalt prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Moet zeggen dat ik de Smit module heb, en ook die bevalt prima. Schijnt trager te zijn als de Quantis overigens - maar ik heb nooit met een Quantis gewerkt, dus geen idee.
Mijn enige vergelijk zijn oude Samsung resp. Humax SDTV decoders, en wat dat betreft is het sowieso een verademing :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hreuvekamp
En wat zijn jullie ervaringen met de zaptijd? Nu met mijn Cisco 8485 vind ik de zaptijd nog redelijk acceptabel, maar lees op verschillende forums zaptijden voor CI+ kaarten van 4 tot 5 seconden, en dat vind ik echt niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zappen is idd iets langzamer dan met de Cisco.(zaptijd 1,5 a 2 seconden)
Ik denk dat het zappen 2 a 3 seconden is met de Quantis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Het geld van de cashback actie staat inmiddels op mijn rekening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaizka schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:44:
Wow en ik word gewoon keihard genegeerd op mijn mailtjes :(
Waarneer had je het ingestuurd? En had je gelijk de goede streepjescode meegestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
gaizka schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:44:
Hier ook! Eindscore voor mijn 42LM760S: 940 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:48:
[...]

Wow en ik word gewoon keihard genegeerd op mijn mailtjes :(
Waarneer had je het ingestuurd? En had je gelijk de goede streepjescode meegestuurd?
Ik had LG gemaild, kreeg reactie dat de MAY*** code inderdaad niet voldeed. Een foto van de streepjescode op de TV voldeed echter, heb die foto en een foto van de streepjescode op de doos gemaild en kreeg vanochtend als reactie dat het akkoord is en dat het geld wordt overgemaakt.

Dit was 19 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Raziel schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:05:
[...]

Hier ook! Eindscore voor mijn 42LM760S: 940 euro!
Hoe heb je dat gedaan? Ik kom niet lager dan 1149.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alders40
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-03 22:28
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de zichtbaarheid van de horizontale lijnen? Ik heb zelf interesse in een LG 42LM660T met een kijkafstand van 2.5m. Zullen ze dan zichtbaar zijn? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Ik zit op 3 meter van de 47lm660s en ik heb nergen last van.

Nou ja nergens! Ik heb nu na dat ik op de nieuwste software zit al 2 keer gehad dat mijn tv vastloopt.
Hij reageert dan een halve minuut nergens op en het beeld blijft staan. Daarna volgt een reboot en doe hij het gewoon weer.

Jullie horen de vrouw al zeuren op de bank:"nee mooi zn nieuwe tv echt geweldig! " ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Phusebox schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:44:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? Ik kom niet lager dan 1149.
Mazzel gehad, als je kijkt in pricewatch zie je één dip van een week, toen was de TV 1040 euro bij Azerty. Levertijd van 3 dagen werd uiteindelijk iets meer dan een week, maar voor dat geld hoor je mij niet klagen.
Ze stonden niet op die lijst met winkels die meededen, maar op de actiepagina van LG stond nergens een verwijzing naar die lijst, dus heb de spullen gewoon opgestuurd. Werd meteen goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Ik heb de 47lm660s, maar kan deze ook 'echt uit' ipv op standby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij verteleen hoe ik het geluid van internet via mijn BOSE boxen krijg????
met tv kijken gaat het wel via die boxen ,maar bij internet gaat het geluid via de tv zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

gaizka schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:03:
Voor zover ik weet kunnen ze geen van allen echt uit. Beetje jammer, dat wel. Wat je wel kunt doen is ergens in het menu de optie aanzetten dat het standby lampje niet blijft branden. Dan lijkt het net alsof ie wel uit staat ;)
Raziel schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:06:
[...]

Mazzel gehad, als je kijkt in pricewatch zie je één dip van een week, toen was de TV 1040 euro bij Azerty. Levertijd van 3 dagen werd uiteindelijk iets meer dan een week, maar voor dat geld hoor je mij niet klagen.
Ze stonden niet op die lijst met winkels die meededen, maar op de actiepagina van LG stond nergens een verwijzing naar die lijst, dus heb de spullen gewoon opgestuurd. Werd meteen goedgekeurd.
Hoe weet je dat ie goedgekeurd is? Kreeg je daar bericht van ofzo?
* The Eagle van de week ingestuurd, tot nu toe niks gezien, hoe lang duurt dat gemiddeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
The Eagle schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:43:
[...]

Voor zover ik weet kunnen ze geen van allen echt uit. Beetje jammer, dat wel. Wat je wel kunt doen is ergens in het menu de optie aanzetten dat het standby lampje niet blijft branden. Dan lijkt het net alsof ie wel uit staat ;)

[...]

Hoe weet je dat ie goedgekeurd is? Kreeg je daar bericht van ofzo?
* The Eagle van de week ingestuurd, tot nu toe niks gezien, hoe lang duurt dat gemiddeld :?
Ik had binnen 3 dagen een mail dat mijn aanvraag was ontvangen en een week later het geld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
gaizka schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:03:
nee. dus als je de tv voor langere tijd niet gebruikt (vakantie), dan kan de stekker eruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Robino schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:46:
[...]

Ik had binnen 3 dagen een mail dat mijn aanvraag was ontvangen en een week later het geld! :)
Ik kreeg na drie dagen bericht, geld duurde een week of drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
gaizka schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:12:
[...]

Ik had LG gemaild, kreeg reactie dat de MAY*** code inderdaad niet voldeed. Een foto van de streepjescode op de TV voldeed echter, heb die foto en een foto van de streepjescode op de doos gemaild en kreeg vanochtend als reactie dat het akkoord is en dat het geld wordt overgemaakt.

Dit was 19 juni.
Oh bij mij was de MAY code wel voldoende 8)7 Duurde wel ongeveer anderhalve week voordat ze mijn brief hebben ontvangen en verwerkt.
Maar ik heb het bevestigingsmailtje 2 dagen geleden ontvangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Xepos op 05-07-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Robino schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:46:
[...]

Vandaag even achteraan gemaild, en paar uur later de bevestiging dat het binnewas en dat het geld mijn kant op kwam. Brief zondag op de bus gedaan overigens :)

[ Voor 5% gewijzigd door The Eagle op 05-07-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hreuvekamp
Ik heb nu de Quantis module gekocht en krijg de installatie niet voor elkaar in mijn 47LM760S. Ik zoek eerst naar zender mbv automatisch afstemmen - kabel - en vul de volgen de gegevens is: freq: 372000, symbol rate 6875, modulatie: 64QAM, netwerk id: 5555. Ik zit in postcodegebied 3543. Zenders gevonden, CI+ module erin, authenticatie geslaagd. En dan heb ik helaas alleen Ned1 (HD). Zap ik naar Ned 2, dan krijg ik de screensaver met de melding "gescrambelde zender".

Ik heb hetzelfde ook geprobeerd na terug te zijn gegaan naar de fabrieksinstellingen, en ook met frequentie 826000. Helaas, ... zonder resultaat.

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Zit de smartcard er wel goed in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01 07:31
Net ook m'n eerste reboot gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layziechino
  • Laatst online: 13-06-2024
hreuvekamp schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:09:
Ik heb nu de Quantis module gekocht en krijg de installatie niet voor elkaar in mijn 47LM760S. Ik zoek eerst naar zender mbv automatisch afstemmen - kabel - en vul de volgen de gegevens is: freq: 372000, symbol rate 6875, modulatie: 64QAM, netwerk id: 5555. Ik zit in postcodegebied 3543. Zenders gevonden, CI+ module erin, authenticatie geslaagd. En dan heb ik helaas alleen Ned1 (HD). Zap ik naar Ned 2, dan krijg ik de screensaver met de melding "gescrambelde zender".

Ik heb hetzelfde ook geprobeerd na terug te zijn gegaan naar de fabrieksinstellingen, en ook met frequentie 826000. Helaas, ... zonder resultaat.

Iemand een idee ?
Is je smartkaart wel geactiveerd?
Ik zit bij ziggo toen mijn smartkaart volledig was geactiveerd (dus alles HD zenders beschikbaar) duurde het ongeveer 30 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zijn er ook mensen hier die op de 660/760 Formule 1 kijken? Ik vroeg me af hoe het zat met de motion blur bij dergelijke snelle bewegingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layziechino
  • Laatst online: 13-06-2024
Het is mijn opgevallen dat mijn 760 soms mijn wifi instellingen niet vasthoudt.
Daarnaast is mijn standby lamp spontaan uitgevallen ook al heb ik in mijn instellingen aangezet.

Ervaar jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Layziechino schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:21:
Het is mijn opgevallen dat mijn 760 soms mijn wifi instellingen niet vasthoudt.
Daarnaast is mijn standby lamp spontaan uitgevallen ook al heb ik in mijn instellingen aangezet.

Ervaar jullie dat ook?
Nee hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:05

Neo

Beide ervaar ik niet, ik zie zelfs geen optie om een WLAN netwerk te laten vergeten, terwijl ik dat wel wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_Wolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:37

Patrick_Wolf

NoLIFE

Ik twijfel tussen de 55 lm620 en 55 lm660 ik kan alleen niks vinden waarom ik niet de 620 zou nemen ipv de 660. Ik ga de tv op ethernet aansluiten dus de wifi-module vind ik niet nodig en een smart remote kan ik voor 40 euro wel los kopen. Dus ik ziet niet waarom ik 300 euro meer zou uitgeven aan de tv. Zou iemand me kunnen vertellen waarom ik de 660 zou moeten nemen?

Dedriloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hreuvekamp
Ja, mijn smartcard is geactiveerd, ... is al gedaan in de winkel. Toen ik gisteren Ziggo belde hebben we dit geverifieerd. Niettemin zal ik het ook eens proberen met mijn smartcard uit mijn Cisco decoder om dit in ieder geval uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Patrick_Wolf schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:12:
Ik twijfel tussen de 55 lm620 en 55 lm660 ik kan alleen niks vinden waarom ik niet de 620 zou nemen ipv de 660. Ik ga de tv op ethernet aansluiten dus de wifi-module vind ik niet nodig en een smart remote kan ik voor 40 euro wel los kopen. Dus ik ziet niet waarom ik 300 euro meer zou uitgeven aan de tv. Zou iemand me kunnen vertellen waarom ik de 660 zou moeten nemen?
660 is een stuk mooier. Lijkt me vrij duidelijk. TV moet ook mooi zijn als ie uit staat (doet ie vaker dan aanstaan ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_Wolf

Patrick_Wolf

NoLIFE

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:33:
[...]

660 is een stuk mooier. Lijkt me vrij duidelijk. TV moet ook mooi zijn als ie uit staat (doet ie vaker dan aanstaan ;) ).
300 euro voor alleen het design is mij niet voldoende. Ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie waar ik later spijt van ga krijgen maar kan het niet vinden

Dedriloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-10 13:55
Patrick_Wolf schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:12:
De 660 heeft local dimming, de 620 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

thijskl schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:50:
[...]

De 660 heeft local dimming, de 620 niet.
DAT is dan wel weer een verdraaid goede reden, zeker als je de TV in een relatief lichte ruimte zet :)
Verder: die magic remote bijkopen is leuk, maar het zou zomaar kunnen dat als ie niet meeglverd wordt, de TV er ook niet mee bestuurd kan worden. Gaat vziw via bluetoot en dan moet er wel een BT ontvanger in de TV zitten...weet niet of de 620 dat ook heeft.
En looks...tsja, smaken verschillen. Je moet er wel constant naar kijken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_Wolf

Patrick_Wolf

NoLIFE

The Eagle schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:34:
[...]

DAT is dan wel weer een verdraaid goede reden, zeker als je de TV in een relatief lichte ruimte zet :)
Verder: die magic remote bijkopen is leuk, maar het zou zomaar kunnen dat als ie niet meeglverd wordt, de TV er ook niet mee bestuurd kan worden. Gaat vziw via bluetoot en dan moet er wel een BT ontvanger in de TV zitten...weet niet of de 620 dat ook heeft.
En looks...tsja, smaken verschillen. Je moet er wel constant naar kijken natuurlijk ;)
Ja hij is smart remote ready. Local dimming heb ik nu op mijn samsung en vindt het heel storend bij donkere beelden maar dat is mijn ervaring. Misschien is dit bij LG wel beter en zou dit wel een goede reden kunnen zijn idd.

Dedriloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyk
The Eagle schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:34:
[...]

Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb de LM760 en het lijkt wel een spiegel overdag, ik heb veel last van reflectie. Kan ik iets instellen om dit te onderdrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nickyk schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:09:
[...]

Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb de LM760 en het lijkt wel een spiegel overdag, ik heb veel last van reflectie. Kan ik iets instellen om dit te onderdrukken?
Ik dacht dat de 760 minder spiegelde dan de 660, maar eerlijk gezegd zal er wel weinig verschil in zitten. Is het echt zo storend? Waar heb je het raam ten opzichte van de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij ook veel reflectie overdag,als de tv aan staat zie je duidelijk mijn raam en alles wat op de vensterbank staat in beeld,moet dan ook echt mijn rolgordijn dicht doen wil ik tv kijken.
voor de rest ben ik erg blij met de tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 09:10:
bij mij ook veel reflectie overdag,als de tv aan staat zie je duidelijk mijn raam en alles wat op de vensterbank staat in beeld,moet dan ook echt mijn rolgordijn dicht doen wil ik tv kijken.
voor de rest ben ik erg blij met de tv!
En waar staat je tv ten opzichte van je raam? Recht er tegenover, hoek van 90 graden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik hier op de bank zit heb ik er geen last van,maar degene die in de stoelen zitten zien de reflectie, ten opzichte van stoelen staat de tv dan in een hoek van 90 graden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:01:
als ik hier op de bank zit heb ik er geen last van,maar degene die in de stoelen zitten zien de reflectie, ten opzichte van stoelen staat de tv dan in een hoek van 90 graden!
Maar waar is het raam? Volgens mij ben ik onduidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:23:
[...]

Maar waar is het raam? Volgens mij ben ik onduidelijk...
even 2 foto's,is het iets duidelijker!
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2w3p3jr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2njvz2u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:22:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm dat is echt een no-go voor mij. Thanks voor de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:22:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Post dan ook foto's met de TV aan. Dan kunnen we tenminste zien of ie ook echt zoveel spiegelt als ie doet waar ie voor gemaakt is. Nogal wiedes dat een groot zwart plastic oppervlak ietsje spiegelt bij wat lichtinval namelijk ;)

Overigens: ik snap al die mensen niet die hun TV recht evenwijdig voor de bank zetten. Schuin in een bank leunen ligt toch veel fijner (lekker pootjes omhoog op de hocker)? Geeft bovendien een leuke speelse indeling aan je woonkamer...en een stuk minder last van reflecties op TV.

Ik heb al jaren mijn TV niet evenwijdig staan aan mijn banken en dat scheelt een stuk :)

[ Voor 26% gewijzigd door The Eagle op 07-07-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Wat voor TV is dat?
De 760? Want bij mij reflecteert die echt niet zo erg, TV staat recht tegenover tegen grote vensterpartij.

En zodra de TV aanstaat dan merk ik het nauwelijks, TV past de helderheid automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Mcctje schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:35:
Wat voor TV is dat?
De 760? Want bij mij reflecteert die echt niet zo erg, TV staat recht tegenover tegen grote vensterpartij.

En zodra de TV aanstaat dan merk ik het nauwelijks, TV past de helderheid automatisch aan.
Kan de Eco-modus schelen door een hogere helderheid? Ik herken het spiegelen bij mijn 760 ook namelijk (Eco aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een LG LM55 670s!

als ik er recht voor zit is het ook geen probleem,alleen bij de stoelen die er schuin voor staan zie je het duidelijk!
ik vroeg me af of er bepaalde instellingen zijn waardoor het minder word?
voor de rest ben ik erg blij met de tv.
hieronder twee foto's met beeld!

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/jimmir.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/206m07s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deaddust
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 11:32
Hee mensen,

Gisteren heb ik zelf bij de MM in Arnhem de LG 42LS575S opgehaald. Zie alleen niet echt er iets over op internet staan maar heb een tijd in de winkel mogen spelen en afstellen en was erg te spreken over de beeldkwaliteit. Heb hem vergeleken met de Panasonic 42et5 en Sony hx750

Zijn er meer mensen die dit model kennen en wat zijn je ervaringen er mee??

Heeft iemand toevallig ook nog tips over een manier hoe ik het best de tv kan afstellen zodat de kleuren het meest "echt" zijn?

http://www.lg.com/uk/tvs/.../technical-specifications

Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder, totdat hij alles weet over niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
lijkt me een iets verbeterde versie van de 570S http://www.lg.com/nl/tv-a...ie/LG-led-tv-42LS570S.jsp
Dus een smart-tv zonder 3d. Best wel jammer, want volgens mij is een smart-tv met 3d nauwelijks duurder (gezien de prijzen van de 570s). Wel zit er wifi op, wat een pluspuntje kan zijn.

edit:
Over dat spiegelen: Daar heb je met de veel goedkopere 620S nauwelijks last van. Volgens mij heeft die tv ook een wat conventioneler scherm, waar de duurdere modellen een glimmende glasplaat hebben. Of vergis ik me?

[ Voor 27% gewijzigd door Quacka op 08-07-2012 10:41 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Robino schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:29:
[...]

Kan de Eco-modus schelen door een hogere helderheid? Ik herken het spiegelen bij mijn 760 ook namelijk (Eco aan).
Ik heb de eco-modus ook aan, maar je moet dan even iets aanpassen aan de voelsterkte en minimale helderheid.

Wat ik heb is minimaal: 10 en voelsterkte: 5

Bij 0 en 0 merkte ik dat de TV te donker werd en ook pas zeer laat reageerde met aanpassen van de helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Quacka schreef op zondag 08 juli 2012 @ 10:33:
lijkt me een iets verbeterde versie van de 570S http://www.lg.com/nl/tv-a...ie/LG-led-tv-42LS570S.jsp
Dus een smart-tv zonder 3d. Best wel jammer, want volgens mij is een smart-tv met 3d nauwelijks duurder (gezien de prijzen van de 570s). Wel zit er wifi op, wat een pluspuntje kan zijn.

edit:
Over dat spiegelen: Daar heb je met de veel goedkopere 620S nauwelijks last van. Volgens mij heeft die tv ook een wat conventioneler scherm, waar de duurdere modellen een glimmende glasplaat hebben. Of vergis ik me?
Voor zover ik weet hebben ze eigenlijk allemaal een matte glasplaat. Tegenhanger Samsung heeft een glanzende plaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyk
Phusebox schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 02:10:
[...]

Ik dacht dat de 760 minder spiegelde dan de 660, maar eerlijk gezegd zal er wel weinig verschil in zitten. Is het echt zo storend? Waar heb je het raam ten opzichte van de tv?
Het raam is gelijk aan de tv (je kan dus recht voor de tv staan als je buiten staat) en ook rechts daarvan zijn twee openslaande deuren met flink was glas. Het spiegelt als een gek. Eigenlijk zo erg dat ik er van baal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hreuvekamp
Ik heb inmiddels de hdmi kabel twee keer vervangen door een ander merk en type. De TV blijft echter vaak een seconde lang een zwart scherm vertonen. Het ligt zeker niet aan mijn Cisco box van Ziggo want toen mijn oude plasma er nog hing heb ik dit nog nooit meegemaakt. Het probleem begint vaak op te treden als de TV een uurtje aan heeft gestaan; daarna soms wel 5 tot 6 keer per uur ....

Heeft iemand hier al contact over gehad met LG? Ik begin het nu echt verschrikkelijk irritant te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik snap dit ook echt niet. Dit is toch een reden om van LG je geld terug te krijgen. Onacceptabel lijkt me bij een dergelijk product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Sinds kort staat er niet meer op de cashback pagina welke dealers/winkel deelnemen aan de aktie.
Is het bedrag ook bij LG via Azerty.nl te bemachtigen?

Ik heb de 55LM760s op het oog. Super mooie tv, helaas te duur bij de MediaMarkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb laasts met lg gebeld....en het maakt niet uit waar je de tv koopt voor de cashback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Mensen kan iemand mij helpen..

Ik stop een usb stick in mijn tv en ga een film kijken maar dan wil ik het geluid via mijn receiver.. Ik heb de HDMI kabel bij beide in de ARC zitten. Maar krijg het niet voor elkaar.. Kan dit alleen met een optische kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:26
Ik ben ook met ARC aan de gang geweest in combinatie met een Yamaha RX-V373, maar heb het ook nog niet werkende gekregen. Ben benieuwd of dit iemand wel gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Opperclowntje schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:52:
Mensen kan iemand mij helpen..

Ik stop een usb stick in mijn tv en ga een film kijken maar dan wil ik het geluid via mijn receiver.. Ik heb de HDMI kabel bij beide in de ARC zitten. Maar krijg het niet voor elkaar.. Kan dit alleen met een optische kabel?
heb je ook SimpLink aangezet? Ik kan films die ik via het netwerk stream via ARC op de receiver afspelen, werkt perfect (Pioneer VSX 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang deze thread te volgen en reviews te lezen denk ik dat ik voor de LG lm860v zal gaan.
Er zijn wel nog twee dingen die voor mij onduidelijk zijn.

- Hoe is het gamen op deze tv? Heb je last van input lag?
- Ik lees dat de Local Dimming ervoor kan zorgen dat er een 'halo' rond personen of objecten hangt tijdens donkere scenes. Hebben jullie dit al ondervonden? Kan je Local Dimming uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
weertenaar schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:23:
[...]

heb je ook SimpLink aangezet? Ik kan films die ik via het netwerk stream via ARC op de receiver afspelen, werkt perfect (Pioneer VSX 2021)
Ik zal eens kijken vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

The Eagle schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:49:
[...]

Voor zover ik weet hebben ze eigenlijk allemaal een matte glasplaat. Tegenhanger Samsung heeft een glanzende plaat.
Ik heb de LG 620s naast een Samsung 6100 bekeken in de winkel en daar was duidelijk te zien dat de LG meer spiegelt. Inmiddels heb ik zelf een Samsung 6100 aan de muur hangen en reflecties daarop zijn eigenlijk geen issue, ondanks dat deze ongeveer een meter naast het raam hangt dat er haaks op staat. Bij de LG zou dat zeker slechter uit hebben gepakt.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de 55Lm671s gekocht, wat een mooi designtoestel.
Het leuke is dat hij door zijn dunne rand 1 cm breder is als m'n vorige toestel, een 47" LG-Plasma.
Echt een plaatje aan de muur.
Ik hoop deze week na veel instellingsveranderingen het ideale beeld te creëren.
Is er ergens een lijstje van de "ideale" instellingen?
Wat me opvalt is dat de filmpjes via youtube slecht geladen worden en daardoor constant pauzeert.Je zou denken dat het aan de router ligt maar youtube via m'n apple-TV gaat perfect.
Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:16:
Gisteren de 55Lm670s gekocht, wat een mooi designtoestel.
Het leuke is dat hij door zijn dunne rand 1 cm breder is als m'n vorige toestel, een 47" LG-Plasma.
Wat me opvalt is dat de filmpjes via youtube slecht geladen worden en daardoor constant pauzeert.Je zou denken dat het aan de router ligt maar youtube via m'n apple-TV gaat perfect.
Mag ik vragen waar je de tv hebt aangeschaft en voor welke prijs?

De webshops (Redcoon, Azerty) verkopen het EU model geloof ik ipv het NL model....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:16:
Gisteren de 55Lm670s gekocht, wat een mooi designtoestel.
Voor wat betreft die instellingen: Dat is al eerder aan de orde gekomen. Ik gebruik zelf deze: http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1333359799 Komt wel niet 100% overeen met de mogelijkheden van de huidige serie(s), maar geeft wel een erg moi en natuurlijk beeld. Uiteraard is smaak persoonlijk, maar ik heb gemerkt dat dit een verdomd goede richtlijn is :)

Vwb het laden van youtube spul: ik heb gemerkt dat de WLAN niet echt de beste is. Probeer het eens met een kabel zou ik zeggen, da's een heel stuk stabieler.
Ik kan zonder kabel ook geen 3D spul streamen bij mijn LM760 - met kabel is dat totaal geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}:O

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiteclear schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:28:
[...]

Mag ik vragen waar je de tv hebt aangeschaft en voor welke prijs?

De webshops (Redcoon, Azerty) verkopen het EU model geloof ik ipv het NL model....
Bij de welbekende hier veelbesproken zaak in Rotjeknor, begint met een F eindigt met een A.
Het is trouwens een 55-lm671S, voor de mooie prijs van....... 1649,00 euro.
Ik ging voor de 760 maar vond de onderste zwarte rand niet mooi, de 671 heeft een alu-look.
De 860 was niet op voorraad (ook netjes geprijsd na de cashback) dus uiteindelijk de 671s meegenomen.
De specs van al deze toestellen zitten zo dicht bijelkaar dat ik snel overtuigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Eagle schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:45:
[...]

Voor wat betreft die instellingen: Dat is al eerder aan de orde gekomen. Ik gebruik zelf deze: http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1333359799 Komt wel niet 100% overeen met de mogelijkheden van de huidige serie(s), maar geeft wel een erg moi en natuurlijk beeld. Uiteraard is smaak persoonlijk, maar ik heb gemerkt dat dit een verdomd goede richtlijn is :)
Bedankt, ga ik onder expert 2 zetten en kijken hoe dat uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:28
whiteclear schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:28:
[...]
Heel benieuwd of en zo ja wat de verschillen zijn tussen een EU en NL model. Weet iemand dat?

Ik heb gelezen dat er wel tweakers zijn die op een toestel besteld via Azerty de cashback ontvingen. Als je kijkt naar de voorwaarden (een in NL gekocht toestel) wordt daar geen uitzondering gemaakt. Iemand andere ervaringen vanaf het moment dat er geen winkel lijst meer van toepassing is in de voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-10 13:55
The Eagle schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:45:
[...]

Vwb het laden van youtube spul: ik heb gemerkt dat de WLAN niet echt de beste is. Probeer het eens met een kabel zou ik zeggen, da's een heel stuk stabieler.
Ik kan zonder kabel ook geen 3D spul streamen bij mijn LM760 - met kabel is dat totaal geen probleem :)
Heb die settings ook gebruikt op mijn lm660s, voor mij inderdaad ook een goede richtlijn!
Pagina: 1 ... 11 ... 40 Laatste