de software moet je upgraden met een usb stickhreuvekamp schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:46:
Ik heb sinds kort de 47lm760s en ben er zeer tevreden over. Vreemde is dat ik hier zonet lees dat er een softwareversie beschikbaar is: 03.03.56 terwijl een online controle vanuit het menu aangeeft dat versie 50 de laatste is.
Ook ik heb last van het restart probleem: ca. 2 à 3 keer per uur valt het beeld een seconde weg (zwart scherm). Ik heb dit bij het TV kijken via mijn Cisco box van Ziggo ; weet niet of hetzelfde probleem optreedt als ik blue ray kijk of via mijn mediaspeler. Weet iemand of dit een LG probleem is, en of dit wellicht opgelost is in de laatste software versie (56) ?
Verder lijkt het wel dat wanneer ik een 1080P film afspeel vanaf mijn mediaspeler, dat het beeld af en toe hapert. Herkent iemand duit?
En terwijl ik dit zit te tikken zie ik (via Ziggo box) wederom gedurende een seconde een zwart scherm. Grrrr.....
gebruik je PLEX? zoja is dat ws je uitval probleem,en anders je hdmi kabel vervangen van je ziggo box,dit had ik ook en was dus de kabel.
upgrade naar de laatste versie op je tv via usb en download ook de laatste versie van plex 9.6.4 beta hier http://wiki.plexapp.com/index.php/Downloads#Windows_-_PMS
en dan is het als het goed is over en ook met haperen van je films.(bij mij wel iig)
alles wat jij hebt had ik ook en heb er tot nu toe al 2 weken geen last meer van gehad.
[ Voor 3% gewijzigd door nemmiesis29 op 01-07-2012 23:02 ]