"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

http://www.muurbeugel.nl/...uurbeugel+voor+led+tv%27s
Verwijderd
Nou heb ik van UPC een CI+ module, dus kan ik mijn kanalen zelf een voorkeuze plaats geven. Vooral handig om de HD kanalen vooraan te zetten.
Echter gebeurt het regelmatig, dat ik alle zender mooi heb gesorteerd, de tv de gekozen volgorde weer kwijt is en ik dus alles weer opnieuw kan doen.
Heeft iemand de zelfde ervaring, of gaat er bij het UPC signaal iets fout misschien.
als je naar rechts scrolt dan kom je er ook:Only schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:10:
[...]
Beetje net als de magic remote..alleen de appsknop werkt nog niet in deze versie helaas..nog vrij beperkt..

[ Voor 5% gewijzigd door nemmiesis29 op 21-06-2012 19:46 ]
PVR/ DVR werkt niet met een USB stick. Heb het geprobeerd met een 32 en 64gb stick. Lukt niet.The Eagle schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:07:
Iemand toevallig de LM760 al getest icm een USB stick van > 42GB (dat zou dus 64GB worden)?
Zo ja,werkt dat?
Niet dat ik het hard nodig heb, maar ik wil die PVR gewoon aan de gang krijgen. Vind het alleen zonde om 4 tientjes uit te geven voor een USB stick die ik anders weinig of niet gebruik.
Volgens de handleiding in de TV werkt het 't beste met een (HDD) vaste schijf van max 2tb.
Dus met een 2,5inch schijfje zou het moeten werken.
Had het laatst ook..erg vervelend.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:07:
Ik heb zo'n schitterende 47LM760 aan de muur hangen.
Nou heb ik van UPC een CI+ module, dus kan ik mijn kanalen zelf een voorkeuze plaats geven. Vooral handig om de HD kanalen vooraan te zetten.
Echter gebeurt het regelmatig, dat ik alle zender mooi heb gesorteerd, de tv de gekozen volgorde weer kwijt is en ik dus alles weer opnieuw kan doen.
Heeft iemand de zelfde ervaring, of gaat er bij het UPC signaal iets fout misschien.
TV (55LM760s) start ook nogal eens vanzelf opnieuw op...erg storend (zelfs na de laatste firmware upgrade)
Verwijderd
In een speciaal servicemenu dat de monteur opriep met een speciale afstandbediening, kon hij precies zien hoe vaak de tv aan of uit was gezet en of dit was gedaan met de afstandbediening of met het knopje op de achterkant. En ja ook dus de talloze keren dat het was uitgeschakeld door de CPU.
Het probleem kan dus in het moederbord of in de voeding zitten. Volgende week belt de monteur terug om te kijken of het probleem is verholpen. Zoniet, dan gaat hij ook de voeding vervangen.
Ik heb even snel wat kiekjes genomen die niet zo heel scherp zijn ivm slecht licht, maar dan heb je een idee van wat in je TV zit.
Totaal overzicht binnenkant

Moederbord

Voeding

Videokaart

Er zit dus voornamelijk veel lucht in. Wat een verschil met die oude bakbeesten van vroeger
De monteur vertelde me dat de server voor de firmware distributie in Maastricht staat (ik zit hier in Portugal) en dat is dus een andere server dan op de website. Dan blijft het nog steeds een raadsel waarom er een discrepantie is tussen de firmwareversies via de website en die via de TV.
Nou maar hopen dat mijn reboot ellende verholpen is.
Mocht de volgende keer de monteur onverhoopt terugkomen, dan zorg ik dat ik mijn spiegelreflex klaar heb liggen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2012 21:41 . Reden: toevoegen namen van foto's ]
Wel fijn dat ze het bij jou aan huis doen.
Ik kan trouwens bevestigen dat de normale AB van LG infrarood gebruikt. Door middel van 2 simpele tests. Eén door je hand voor de transmitter te leggen, kijken of ie het doet. Zo niet, grote kans dat het infrarood is. Tweede test die uitsluitsel geeft (en ook best grappig is om te doen): met je telefoon op foto- of filmmodus kijken of je een lampje ziet als je op een toets van de AB drukt. De telefoon kan namelijk wel infrarood zien. Handig als je bij een bank wil inbreken trouwens.
Een iPhone camera kan de infraroodstraling niet waarnemen! Dus bijna iedere telefoonLen Canoot schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:18:
Benbi, bij mij heeft de monteur dit servicemenu ook opgeroepen. Daar stond in dat de tv zich meer dan 130 keer uit zichzelf had gereboot. Zo vaak was het bij mij niet gebeurd, maar dat zal wel tijdens tests geweest zijn? Ik vond het wel raar, maar heb er niet naar gevraagd omdat het er op leek dat de monteur de tv niet wilde meenemen.
Wel fijn dat ze het bij jou aan huis doen.
Ik kan trouwens bevestigen dat de normale AB van LG infrarood gebruikt. Door middel van 2 simpele tests. Eén door je hand voor de transmitter te leggen, kijken of ie het doet. Zo niet, grote kans dat het infrarood is. Tweede test die uitsluitsel geeft (en ook best grappig is om te doen): met je telefoon op foto- of filmmodus kijken of je een lampje ziet als je op een toets van de AB drukt. De telefoon kan namelijk wel infrarood zien. Handig als je bij een bank wil inbreken trouwens.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Huh..Sony Xperia Neo wel (telefoon van mijn vriendinSchizo007nl schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:28:
[...]
Een iPhone camera kan de infraroodstraling niet waarnemen! Dus bijna iedere telefoon
Ik las elders dat het mogelijk was maar echter vaag ik me ook af hoe je met degene praten gezien er geen microfoon is.
Verwijderd
...of een webcamLayziechino schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:34:
Weten jullie of skype op LM760 geïnstalleerd kan worden.
Ik las elders dat het mogelijk was maar echter vaag ik me ook af hoe je met degene praten gezien er geen microfoon is.
Maar je kunt er een USB device aanhangen, dus wellicht ook een webcam met ingebouwde microfoon?
Skype is nog niet beschikbaar voor de nederlandse modellen. LG kon ook niet aangeven wanneer het wel komt.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:47:
[...]
...of een webcam![]()
Maar je kunt er een USB device aanhangen, dus wellicht ook een webcam met ingebouwde microfoon?
Ik zou het ook interessant vinden aangezien ik veel skype..
Thanks fvoor die infovtec rider schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:35:
[...]
PVR/ DVR werkt niet met een USB stick. Heb het geprobeerd met een 32 en 64gb stick. Lukt niet.
Volgens de handleiding in de TV werkt het 't beste met een (HDD) vaste schijf van max 2tb.
Dus met een 2,5inch schijfje zou het moeten werken.
[...]
Had het laatst ook..erg vervelend.
TV (55LM760s) start ook nogal eens vanzelf opnieuw op...erg storend (zelfs na de laatste firmware upgrade)
Had je toevallig met een 64GB stick op NTFS ook getest? Zou nog kunnen dat dat verschil maakt namelijk.
Dat die 32GB het niet doet snap ik - dat moet minimaal 42GB zijn.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Via de winkelier nog het probleem van het spontaan rebooten aangekaart. De winkelier heeft contact gehad met LG maar verwacht nog een telefoontje. Hopelijk meer nieuws na het weekend. Lijkt me dat ze de voeding willen komen repareren dan.
Verwijderd
Weet je zeker dat er 'dagen' stond?Len Canoot schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:48:
Net bevestiging van LG dat ze de cashback binnen 6 tot 8 dagen overmaken. Dat is één.
Bij mij stond er 6 tot 8 WEKEN!!!

Verwijderd
Ik weet niet hoe het in NL zit maar in PT kun je een Skype webcam van LG kopen. Ik heb die niet, en zie de applicatie ook niet op mijn tv. Mogelijk dat deze tevoorschijn komt als je de cam aansluit.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:47:
[...]
...of een webcam![]()
Ook geprobeerd.. werkt ook niet. Als ik m'n 2,5inch WD elements (500GB) aansluit lijkt het wel te werken, maar die moet dan eerst worden geformatteerd... en dat doe ik liever niet met m'n volle schijfje. Eerst is een nieuwe kopen.The Eagle schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:11:
[...]
Thanks fvoor die info
Had je toevallig met een 64GB stick op NTFS ook getest? Zou nog kunnen dat dat verschil maakt namelijk.
Dat die 32GB het niet doet snap ik - dat moet minimaal 42GB zijn.
heb je dat rebooten nu nog steeds dan?mijne doet het al een tijd niet meer.Len Canoot schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:48:
Net bevestiging van LG dat ze de cashback binnen 6 tot 8 dagen overmaken. Dat is één.
Via de winkelier nog het probleem van het spontaan rebooten aangekaart. De winkelier heeft contact gehad met LG maar verwacht nog een telefoontje. Hopelijk meer nieuws na het weekend. Lijkt me dat ze de voeding willen komen repareren dan.Mogen ze dit keer wel ter plekke komen doen.
ik heb gelezen dat het ook door je dlna kan komen van plex enz. heb je daar al mee gespeeld?uitzetten,updaten enzo?
Ik had gisteren wel iets raars! ga ik zappen naar een andere zender gaat de brightness ineens een kilometer donkerder..dus ik wtf is dit dan.
ik naar nog een andere zender en jahoor hetzelfde.Zet ik mijn pvr aan waar een groot gedeelte van het scherm gewoon netjes zwart is..BAM overal bleeding in alle hoeken en gaten haha dus ik denk hoe kan dat nou want had niks veranderd aan instellingen.
pas toen ik alles had teruggeschroeft aan backlight enz ging het weer weg en ff fabrieksinst. teruggezet en alles opnieuw ingesteld en alles is weer koek en ei.Vaag iig
heb ook 1 oplichtende pixel trouwens van een halve mm die ik zag toen ik met mijn neus op het scherm zat.
gelukkig zie ik die vanaf een halve meter niet meer en LG doet er pas wat aan boven 6 stuck pixels geloof ik.
Maarrrrrrr voor de rest weer toppie hoor haha.

Ik heb LG gebeld, en ik kreeg gelijk te horen dat er een monteur langs kon komen om het te repareren. Er werd niet eens gevraagd wat ik gedaan had of iets dergelijks. Ik melde toen dat ik deze tv net had, en heb 'em dus vandaag weer omgewisseld. Hopen dat deze tv nu wel blijft draaien. Zo niet zal ik LG wel weer bellen om te laten repareren alhoewel ik het eigenlijk belachelijk vind als dit probleem blijft om een nieuwe tv te laten repareren. Maar het beeld (en zeker 3D) is erg mooishimi schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:13:
[...]
Heb je nog contact gehad Gerard? en weet je al wat meer?
Welke formaten worden ondersteund bij playback vanaf usb?
In de manual staat het niet en in dit topic vind ik t ook niet.
Speelt hij bv x264? Of moet het Bluray format zijn voor hd? xvid? wmv?
tnx.
Uhm ik heb nu mkv's en mpeg afgespeeld allemaal zeer soepel. Alleen doorspoelen vind ik een beetje traag... Ook point & click vind ik een beetje traag, maar verder zeer tevreden. Losse SRT's in de map worden trouwens automatisch meegegeven zeer handig voor de kleintjesOpperpanter2 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:07:
Grote kans dat het al ergens bewantoord is, maar ik kan het niet vinden.
Welke formaten worden ondersteund bij playback vanaf usb?
In de manual staat het niet en in dit topic vind ik t ook niet.
Speelt hij bv x264? Of moet het Bluray format zijn voor hd? xvid? wmv?
tnx.
Thanks. Zoals ik het nu begrijp zijn de meeste hd mkvs gewoon x264 wat de tv ondersteunt omdat het min of meer hetzelfde is als divx plus hd.Mcctje schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:42:
[...]
Uhm ik heb nu mkv's en mpeg afgespeeld allemaal zeer soepel. Alleen doorspoelen vind ik een beetje traag... Ook point & click vind ik een beetje traag, maar verder zeer tevreden. Losse SRT's in de map worden trouwens automatisch meegegeven zeer handig voor de kleintjes
Speelt hij toevallig ook 3d bluray iso files af (denk het niet) ?
Opnemen gaat bij mij goed. Ik heb er een 500GB HDD aan en dat werkt allemaal perfect. De beeldkwaliteit is precies zoals de normale TV.luifel schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:43:
iemand ervaring met opnemen...neem aan dat de tv aan moet blijven staan?
En je kan ook opnemen als de TV uitstaat.
-
Moet je even kijken of je ergens in de TV een instelling kan vinden die iets zegt als "Automatische Zender Update" (of iets in die trend). En dan natuurlijk uitzettenVerwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:07:
Ik heb zo'n schitterende 47LM760 aan de muur hangen.
Dat had ik ook met Ziggo en met een oudere LG televisie. Toen ik die update uit had gezet, was het 'opgelost'
-
Bedankt voor je reaktie, ga snel een 2.5 Hhd halenGinz schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:47:
[...]
Opnemen gaat bij mij goed. Ik heb er een 500GB HDD aan en dat werkt allemaal perfect. De beeldkwaliteit is precies zoals de normale TV.
En je kan ook opnemen als de TV uitstaat.
Verwijderd
Heb die optie gisteren toevallig gevonden bij het spelen met de menu's en die optie uitgezet, werkt tot nu toe zonder problemen.Ginz schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:53:
[...]
Moet je even kijken of je ergens in de TV een instelling kan vinden die iets zegt als "Automatische Zender Update" (of iets in die trend). En dan natuurlijk uitzetten
Dat had ik ook met Ziggo en met een oudere LG televisie. Toen ik die update uit had gezet, was het 'opgelost'
[ Voor 65% gewijzigd door Ginz op 24-06-2012 19:38 ]
Als je gewoon op "OK" klik krijg je volgens mij rechtsbovenin de tijd te ziennickyk schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:02:
Ik zoek een optie die waarschijnlijk niet bestaat maar voor de zekerheid vraag ik het toch maar even. Bij mijn vorige TV kon ik de tijd rechtsonder het scherm tonen. Heeft de LG deze optie ook?
Zo niet, probeer de infotoets eens
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Beide werken inderdaad voor een aantal seconden. Ik wil graag dat de tijd continu in beeld is. Ik gebruik de afstandsbediening van de tv niet, alleen die van de hd decoder.The Eagle schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:58:
[...]
Als je gewoon op "OK" klik krijg je volgens mij rechtsbovenin de tijd te zien
Zo niet, probeer de infotoets eens
Moet je even in het optiemenu induiken. Want ik weet het niet meer precies.
Verwijderd
http://www2.azerty.nl/0-7...v-bias-lighting-kit-.html
Voordeel is mogelijk dat mensen die veel last hebben van de bleeding dit minder zullen zien?
Wat vinden jullie hiervan?
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Verwijderd
Als het volledig donker is zie je eerder backlight bleeding dan met een licht erachter of in de buurt.Opperclowntje schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:37:
Wat heeft dit met backlight bleeding te maken?
Dan gan ej niet een USB ledlampje voro achter je TV halen - hoewel ik ze stiekem best ok vind
Verwijderd
Elke LED TV uit deze serie LM620/660/760/860 heeft hier in mindere mate last van en dit is inherent aan Edge-LED. Dus niet zomaar te fixen door LG!The Eagle schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:56:
Mja, voor een 2012 model valt dat vziw gewoon onder garantie, dus bel je LG met de mededeling "hij is stuq, come fix"
Dan gan ej niet een USB ledlampje voro achter je TV halen - hoewel ik ze stiekem best ok vind
Ikzelf stoor me hier absoluut niet aan omdat je het alleen kan zien in een volledig verduisterde ruimte en de TV geeft zwart beeld.
Andere vinden dit des te erger en ergeren zich hier dood aan. Volgens mij is het wel bij de ene TV erger dan de ander.
Door licht te maken achter de TV krijg je een soort mindfuck waardoor het stukken minder zou opvallen.
ziet er idd best leuk uit, en omdat het via de USB van de tv gaat, hoef je ook niet apart te schakelenVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:33:
Misschien is dit een leuke optie op USB voor de LG:
http://www2.azerty.nl/0-7...v-bias-lighting-kit-.html
Voordeel is mogelijk dat mensen die veel last hebben van de bleeding dit minder zullen zien?
Wat vinden jullie hiervan?
In de voorwaarden zie ik niet direct hier iets over terug, maar wil het even zeker weten.
Verwijderd
In eerste instantie stond er bij hun voorwaarden een link naar een lijstmister iks schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:36:
Geldt de LG cashback actie voor alle (web)winkels of is het net als bij Samsung beperkt tot een aantal winkels?
In de voorwaarden zie ik niet direct hier iets over terug, maar wil het even zeker weten.
met deelnemende winkels.
Die link is echter de laatste keer dat ik keek verdwenen.
Je zou verwachten dat het nu dus niet meer uitmaakt waar je hem koopt,
maar ik zou het voor de zekerheid navragen bij LG.
Niks zo lullig als je hem ergens 50,- goedkoper haalt, maar vervolgens 300,- cashback misloopt.
Ik ben aan het kloten met wi-fi share maar kom er nog niet echt uit. Iemand die dit wel lukt?
Ben ook aan het klKreaTiV schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:33:
Is het ook mogelijk om wireless een laptopscherm te projecteren op de tv (lm660s)?
Ik ben aan het kloten met wi-fi share maar kom er nog niet echt uit. Iemand die dit wel lukt?
Ik zie de 55LM760S als een serieuze kandidaat om binnenkort in mijn huiskamer te hebben hangen. Voornamelijk vanwege het design en de bediening met Smart TV etc.
Echter, ik vind de brightness en contract tegenvallen. Ik heb 'm dan alleen nog aan gezien in winkels, maar het valt gewoon op dat de LM760 een doffer, donkerder beeld geeft. Nu snap ik dat veel te veranderen valt in de instellingen. Ter plekke probeerde ik dit, maar de brightness stond vast/grijs op 50???
Mijn vraag is nu eigenlijk: Kun je die brightness nu wel of niet op een acceptabel niveau krijgen?
Ik heb bijna dit hele topic doorgelezen, en kom toch wel héél erg veel problemen tegen met dit toestel. Aan de huidige eigenaars de volgende vraag: Zou je deze TV desalniettemin aanraden? Is het gewoonweg een gave en goede TV, of niet?
En wat zou dan eventueel het alternatief zijn?
Grtz!
Zwart vind ik voor een LED tv erg goed.
Minder vind ik de kwaliteit. Zo is mijn TV regelmatig aan het rebooten en lijken er nog wel wat kinderziektes in te zitten, maar dat schijnen er meer te hebben.
Goed alternatief: 55LW980s (full led) voor 1499,- of als passief 3D er niet toe doet een panasonic VT50.
Reboots vind ik eerlijk gezegd totaal onacceptabel.
Heeft iedereen hier last van?
Je eigen laptop moet ook widi ondersteunen he.KreaTiV schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:33:
Is het ook mogelijk om wireless een laptopscherm te projecteren op de tv (lm660s)?
Ik heb nog geen enkele reboot gehad, heb hem ook pas sinds vrijdag in gebruik en pas een stuk of 5 films gekeken, wat tv gekeken via HDMI en alle functies wat uitgeprobeerd.Robert1983nl schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:52:
Lijkt mij dat die problemen zoals de reboots, opgelost kunnen worden met firmware updates, niet?
Behalve een HDMI met ARC heb ik niks aangesloten (ook nog geen CAM).
Verwijderd
ik heb mezelf een 47lm860v aangeschaft nu 2 weken later heb ik ook last van de reboots duurt 2 a 3 seconden
ik heb het hele draadje gelezen hier maar nog geen oplossing kunnen vinden
dus mijn vraag heeft iemand al een oplossing kunnen vinden
en heb ik nog iets... als ik zit te internetten youtube of whatever krijg ik ineens de melding ''geheugen zit vol webbrowser word afgesloten.. wilt u opnieuw starten?' of iets in die richting hebben meerdere mensen hier last van ?? zag alleen dat je cookies en geschiedenis kunt verwijderen ..dus dat ook al geprobeert ...t mag niet baten allemaal ....voor het geld wat ik ervoor betaald heb verwacht ik toch een top apparaat.
Verwijderd
Die prijs lijkt me ERG stug...vtec rider schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:49:
Goed alternatief: 55LW980s (full led) voor 1499,- of als passief 3D er niet toe doet een panasonic VT50.
Dan heb/ krijg je er ook geen last van. Mijn tv was al aan het rebooten de dag dat ik hem aangesloten had. Een film heb ik niet eens gehaald zonder reboot.weertenaar schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:43:
[...]
Ik heb nog geen enkele reboot gehad, heb hem ook pas sinds vrijdag in gebruik en pas een stuk of 5 films gekeken, wat tv gekeken via HDMI en alle functies wat uitgeprobeerd.
Behalve een HDMI met ARC heb ik niks aangesloten (ook nog geen CAM).
Ik heb nu weer een nieuwe, yep de 3e...
Maar de grap is dat ik nu ook niets anders dan hdmi aangesloten heb. En nog geen reboot gehad, zelf al de melding gekregen dat de tv zichzelf wilde uitschakelen ivm stroombesparing !
Daarna maar de optie standby na 4 uur uitgeschakeld, die stond nog aan.
Gisteren weer een hele tijd gekeken zonder problemen. Het is dus mogelijk dat het ligt aan een netwerk aansluiting. Ik heb geen bedraad of wifi netwerk ingesteld, ik wilde eerst maar eens kijken of deze het wel doet.
Verwijderd
Na 1,5 maand nog steeds geen reboot gehad ik herken hier dus niets van. (55LM760)Robert1983nl schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:52:
Lijkt mij dat die problemen zoals de reboots, opgelost kunnen worden met firmware updates, niet?
Verwijderd
Als ik het backlight boven de 70 zet, vind ik de witte vlakken al veel te licht worden.Robert1983nl schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:08:
Echter, ik vind de brightness en contract tegenvallen. Ik heb 'm dan alleen nog aan gezien in winkels, maar het valt gewoon op dat de LM760 een doffer, donkerder beeld geeft. Nu snap ik dat veel te veranderen valt in de instellingen. Ter plekke probeerde ik dit, maar de brightness stond vast/grijs op 50???
Mijn vraag is nu eigenlijk: Kun je die brightness nu wel of niet op een acceptabel niveau krijgen?
Ik heb bijna dit hele topic doorgelezen, en kom toch wel héél erg veel problemen tegen met dit toestel. Aan de huidige eigenaars de volgende vraag: Zou je deze TV desalniettemin aanraden? Is het gewoonweg een gave en goede TV, of niet?
En wat zou dan eventueel het alternatief zijn?
(doen pijn aan mijn ogen, dus kwa helderheid zijn de instellingsmogelijkheden meer dan voldoende)
Ik heb de TV nu een paar weken en zelf nog nooit een reboot gezien.
Backlight bleeding zie je alleen (een beetje) als de TV een egaal zwart scherm laat zien, maar
dat komt tijdens het tv kijken eigenlijk nooit voor, dus heb ik er ook geen last van.
Ik kijk meestal via mijn UPC settopbox naar HD kanalen en iedere avond verbaas ik mij erover
wat een mooi beeld de TV neerzet.
Ik had hiervoor een Panasonic Plasma, dus weet best wat een mooi beeld is, denk ik.
(hoewel die Pana natuurlijk geen HD was)
Ik denk dat de LM760 best een hele goede TV is, zeker voor het geld op dit moment.
Misschien zijn er wel betere tvs (VT50?) maar ik wilde per se passief 3D.
(waar ik iedere keer ook erg van smul, ik download alleen nog maar "Half OU" bluray rips, haha)
Verwijderd
Sorry, ik was in de war met de 55LM960 ( <>55LW980)Gerard v.d. Horst schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:55:
[...]
Nee hoor, die prijs is goed. Het is het model van vorig jaar. Ik moet wel zeggen dat op deze tv ook heel veel commentaar is geweest...
Verwijderd
Dat input selectie scherm is wel erg mooi, maar ook een trage manier van omschakelen.
Ik zag dat ik met mijn bluray speler (LG BD420) wel de optie had voor SimLink.
Daardoor zou ik door het inschakelen van de BD speler zelfs de TV moeten kunnen aanschakelen.
Maar ook dat zie ik niet gebeuren...
Iemand hier ervaring mee?
Ik heb SimLink ook ingeschakeld in combinatie met mijn VSX-2021 receiver, dat werkt prima. Als ik de LG aanzet, springt mijn receiver aan, geluid op de receiver gaat harder via magic remote en hij gaat ook weer mee uit.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:31:
Trouwens, weet iemand of de TV ook een instelling heeft om automatisch over te schakelen naar de laatste bron die ingeschakeld wordt?
Dat input selectie scherm is wel erg mooi, maar ook een trage manier van omschakelen.
Ik zag dat ik met mijn bluray speler (LG BD420) wel de optie had voor SimLink.
Daardoor zou ik door het inschakelen van de BD speler zelfs de TV moeten kunnen aanschakelen.
Maar ook dat zie ik niet gebeuren...
Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Bij mij is vorige week een mannetje langs geweest die een nieuw moederbord heeft geïnstalleerd. Tot nu toe hebben we nog geen reboots gehad, maar het is natuurlijk een tijdje afwachten. I.v.m. het mooie weer heb ik nog niet veel tv gekeken sinds DonderdagVerwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:26:
hallo goededag
ik heb mezelf een 47lm860v aangeschaft nu 2 weken later heb ik ook last van de reboots duurt 2 a 3 seconden
ik heb het hele draadje gelezen hier maar nog geen oplossing kunnen vinden
dus mijn vraag heeft iemand al een oplossing kunnen vinden
en heb ik nog iets... als ik zit te internetten youtube of whatever krijg ik ineens de melding ''geheugen zit vol webbrowser word afgesloten.. wilt u opnieuw starten?' of iets in die richting hebben meerdere mensen hier last van ?? zag alleen dat je cookies en geschiedenis kunt verwijderen ..dus dat ook al geprobeert ...t mag niet baten allemaal ....voor het geld wat ik ervoor betaald heb verwacht ik toch een top apparaat.
Over het algemeen zal je denk meer klagers horen dan lofzangers.Robert1983nl schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:08:
Grtz!
Ik ben in elk geval elk blij met mijn 760. Geen reboots, ik zie geen banding meer sinds laatst update. Beeld is geweldig en de vormgeving al helemaal. Zwart is goed zwart, contrast is heel mooi. Ik vind het een pareltje!
qua instellingen is alles in te stellen en er zijn via internet goede instellingen te vinden. geeft erg mooi beeld, overdag en 's avonds.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Welke instellingen gebruik jij?Dxue schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:11:
ook hier niks geen problemen gehad, behalve dat er aan de zijkant 1 pixelrij soort van verstopt is. maar niks dat opvalt als je het niet weet.
qua instellingen is alles in te stellen en er zijn via internet goede instellingen te vinden. geeft erg mooi beeld, overdag en 's avonds.
ik heb er een aantal geprobeerd, maar blijft toch persoonlijk..
Heb uiteindelijk de picturewizard gebruikt
CanalDigitaal heeft nu wel mijn voorkeur. In feite heb ik hiervoor alleen een CI+ cartridge nodig toch? Hier gaat dan de CanalDigitaal smartcard in en ik ben good to go, toch?
Hoe zit het dan met een EPG, heb ik die dan gewoon? En als ik wil opnemen, dan hoef ik alleen maar een USB harddisk aan te sluiten, toch? En dan kan ik daarmee toch ook gewoon programma's live pauzeren en terugspoelen?
Kloppen mijn aannames?
Verder zou alles wat je vraagt gewoon moeten werken.
Ik snap LG niet waarom ze zulke slechte instellingen standaard erin zetten. Ik denk namelijk dat 50% (of meer) van de mensen die z'n tv kopen hier niks aan veranderen.
Meteen ook maar even een 3D film getest. Eerst geprobeerd vanaf de laptop maar het beeld bleef toen wazig.. De tv herkende het 3D beeld ook niet en ik moest zelf handmatig de 3D instellingen aanvinken.
Daarna mijn hardeschijf meteen in de tv gedaan en toen herkende hij hem en hadden we subliem 3D beeld (Ice age 3, half SBS). Heel erg mooi.
Vanavond ga ik de tv aan de muur hangen, dit wordt nog een leuk klusje want ik heb mijn stroom en HDMI kabel in de muur zitten. Maar het stroomsnoer zit op een apart manier vast aan deze tv. Dus dat wordt nog even priegelen om dit door de muur te krijgen.
Maar ik ben nu al heel te vreden met mijn tv en hoop er nog veel plezier aan te beleven!
Verwijderd
Hoe groot is de buis/goot die je in je muur hebt liggen?Opperclowntje schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:25:
Vanavond ga ik de tv aan de muur hangen, dit wordt nog een leuk klusje want ik heb mijn stroom en HDMI kabel in de muur zitten. Maar het stroomsnoer zit op een apart manier vast aan deze tv. Dus dat wordt nog even priegelen om dit door de muur te krijgen.
Als je het kapje aan de achterkant van de tv bij het netsnoer losschroeft,
zie je een platte/brede witte connector. Die kun je met wat wrikken we los krijgen.
Zo heb ik mijn kabel ook achter mijn wandmeubel door kunnen wurmen.
Mocht de connector alsnog te groot zijn, zit er denk ik niets anders op dan
de stekker er af te knippen en later weer met een kroonsteentje aan elkaar te maken.
(of nieuwe losse stekker eraan, maar ik vond het netsnoer al niet echt lang)
Jammer dat LG daar geen flexibelere oplossing voor bedacht heeft....
+1Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:45:
[...]
Jammer dat LG daar geen flexibelere oplossing voor bedacht heeft....
Ja klopt. Alleen zul jij de aansluiting van de kabel niet gebruiken, maar die van de SAT aansluiting. Da's een F-connector, dat je het ff weetRobert1983nl schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:02:
Effe een noob vraag. Ik zit ernstig te twijfelen welke provider ik wil gaan nemen bij de LM760 (toch maar gewoon besloten die te nemen).
CanalDigitaal heeft nu wel mijn voorkeur. In feite heb ik hiervoor alleen een CI+ cartridge nodig toch? Hier gaat dan de CanalDigitaal smartcard in en ik ben good to go, toch?
Voor zover ik weet wel jaHoe zit het dan met een EPG, heb ik die dan gewoon?
USB HDD van minimaal 42GB heb je nodig voor de PVR. USB sticks werken NIET icm de PVR (getest door een user hier eerder in het topic). Hou er wel rekening mee dat het ding maar 1 tuner heeft en je dus in principe moet kijken wat je opneemt. Ik lees her en der dat je ook kunt opnemen als de TV uit staat, maar dat heb ik zelf nog niet kunnen testen (bij gebrek aan een USB HDD).En als ik wil opnemen, dan hoef ik alleen maar een USB harddisk aan te sluiten, toch? En dan kan ik daarmee toch ook gewoon programma's live pauzeren en terugspoelen?
Kloppen mijn aannames?
Verwijderd
Kun je hierna de HDD weer gewoon loskoppelen en aan je PC hangen om er films op te zetten, of is de HDD zo geformateerd dat ie alleen nog voor de tv te gebruiken is.
Lastige beslissing of het 1300 euro waard is om te investeren in een nieuwe tv, zeker omdat je in een winkel de beeldkwaliteit toch nooit helemaal goed kunt beoordelen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Haha, ik heb voor dezelfde keuze gestaan.Phusebox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:25:
Vanavond ga ik nog maar eens kijken naar de 47LM760s, maar ik vrees dat mijn vrouw het er niet mee eens is. Ergens kan ik haar ook wel begrijpen, onze huidige tv is ruim 5 jaar oud, 37 inch HD Ready, en waarschijnlijk gaat die nog wel even mee.
Lastige beslissing of het 1300 euro waard is om te investeren in een nieuwe tv, zeker omdat je in een winkel de beeldkwaliteit toch nooit helemaal goed kunt beoordelen.
Had een 42" plasma (SD) die ook nog wel even mee kon.
Mijn vrouw vond het onzin om hem te vervangen en "zonde van het geld"
(ze had het liever aan kleding uitgegeven denk ik, over 'zonde' gesproken
In eerste instantie had ik haar overgehaald en beloofd een 47"(LM760) te nemen, maar
nadat ik van karton zowel een 47" als een 55" had geknipt om even gevoel te krijgen voor de maat,
vond ze ook dat het de 55" moest worden. (size DOES matter!

En nu vind ze het fantastisch en genieten we van (Full)HD beeld en de kids
genieten van de 3D films.
Beeldkwaliteit is echt super (zeg ik als plasma fanaat
Fantastische aankoop en iedereen blij.
Zeg maar tegen haar dat IK dat gezegd heb...
ps: die 47" ga je te klein vinden, ik vind die 55" nu al 'niet te groot'.
Ligt ook aan je huiskamer, 55 inch kan bij ons echt niet, ook al niet omdat ie dan breder zou zijn dan het hifi meubel eronderVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:55:
[...]
Haha, ik heb voor dezelfde keuze gestaan.
Had een 42" plasma (SD) die ook nog wel even mee kon.
Mijn vrouw vond het onzin om hem te vervangen en "zonde van het geld"
(ze had het liever aan kleding uitgegeven denk ik, over 'zonde' gesproken)
In eerste instantie had ik haar overgehaald en beloofd een 47"(LM760) te nemen, maar
nadat ik van karton zowel een 47" als een 55" had geknipt om even gevoel te krijgen voor de maat,
vond ze ook dat het de 55" moest worden. (size DOES matter!haha)
En nu vind ze het fantastisch en genieten we van (Full)HD beeld en de kids
genieten van de 3D films.
Beeldkwaliteit is echt super (zeg ik als plasma fanaat)
Fantastische aankoop en iedereen blij.
Zeg maar tegen haar dat IK dat gezegd heb...![]()
ps: die 47" ga je te klein vinden, ik vind die 55" nu al 'niet te groot'.
De volgende vraag is dan, wat doe ik met de oude tv. Naar de slaapkamer mag ie niet (daar staat nog een 72 cm CRT), en weggooien is ook zonder van een tv die ooit 1500 euro gekost heeft.
Verwijderd
Dat is ook weer waar.Phusebox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:57:
[...]
Ligt ook aan je huiskamer, 55 inch kan bij ons echt niet, ook al niet omdat ie dan breder zou zijn dan het hifi meubel eronder
Het hielp bij mij ook wel dat we al een compleet nieuw meubel gekocht hadden,
speaciaal om de TV mooi op te kunnen hangen.
Die CRT is waarschijnlijk zo'n glasbak?De volgende vraag is dan, wat doe ik met de oude tv. Naar de slaapkamer mag ie niet (daar staat nog een 72 cm CRT), en weggooien is ook zonder van een tv die ooit 1500 euro gekost heeft.
Die kun je met een gerust hart weggooien en een mooie 2e hands 37" platte tv voor terugzetten.
Is toch ook veel mooier op de slaapkamer?
(hoewel ik op de slaapkamer 26" al groot zat vind)
Mijn oude plasma is naar de (woon)kelder verhuisd, waar de kids er straks videogames
op kunnen spelen.
Ik heb recentelijk met een simpele HDD getest, maar die kon ik gewoon aan mijn PC hangen om er dingen mee te doen, zonder format. Weet zo even niet welk bestandsformaat er op gezet werd door de LG. Ik weet ook niet hoe de TV zou reageren als je er andere zaken bij zet; vermoedelijk kun je ze echter wel aanspreken.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:51:
Als je de PVR wilt gebruiken moet de tv (LM760) de USB HDD formateren.
Kun je hierna de HDD weer gewoon loskoppelen en aan je PC hangen om er films op te zetten, of is de HDD zo geformateerd dat ie alleen nog voor de tv te gebruiken is.
Verwijderd
Maar je kunt dus op de HDD opnemen, en vervolgens aan de PC hangen om af te spelen?The Eagle schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:54:
[...]
Ik heb recentelijk met een simpele HDD getest, maar die kon ik gewoon aan mijn PC hangen om er dingen mee te doen, zonder format. Weet zo even niet welk bestandsformaat er op gezet werd door de LG. Ik weet ook niet hoe de TV zou reageren als je er andere zaken bij zet; vermoedelijk kun je ze echter wel aanspreken.
Weet je ook in welk formaat de TV uitzendingen opneemt?
Dacht dat mijn TV niet meer deed. Gelukkig maar hij ging aan.
Even in de instellingen gekeken of het uit was gezet en stond toch op 'aan'.
Hebben jullie dit ook meegemaakt?
5 jaar is eigenlijk al economisch afgeschreven. Technisch gezien kan een tv wel 5-10 jaar mee, maar na 5 jaar is een tv wel zover verouderd, dat vervanging niet raar is.Phusebox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:25:
Vanavond ga ik nog maar eens kijken naar de 47LM760s, maar ik vrees dat mijn vrouw het er niet mee eens is. Ergens kan ik haar ook wel begrijpen, onze huidige tv is ruim 5 jaar oud, 37 inch HD Ready, en waarschijnlijk gaat die nog wel even mee.
37 inch is dan ook nog eens vrij klein. Full HD is echt een stuk mooier als HD ready.
Hoe dan ook ga je waarschijnlijk op vrijwel elk vlak vooruit, welke tv je ook koopt...
Maar waarom niet een goedkopere LG? Bijvoorbeeld de 47LM620 (900 euro). Ook die tv is prima en al een enorme stap voorwaarts van een 37 inch hd-ready tv. Ik begrijp dat mensen die nu al een mooie tv hebben automatisch naar de duurdere LG's kijken, maar als je nu al genoegen neemt met een 37 inch-schermpje, dan hoef je naar mijn mening toch niet naar die duurdere modellen te kijken.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Ja maar nu met de actie, vandaag en morgen nog*, scheelt het relatief weinig met een duurder model. En we vinden de 760 serie ook het mooiste.Quacka schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:49:
[...]
5 jaar is eigenlijk al economisch afgeschreven. Technisch gezien kan een tv wel 5-10 jaar mee, maar na 5 jaar is een tv wel zover verouderd, dat vervanging niet raar is.
37 inch is dan ook nog eens vrij klein. Full HD is echt een stuk mooier als HD ready.
Hoe dan ook ga je waarschijnlijk op vrijwel elk vlak vooruit, welke tv je ook koopt...
Maar waarom niet een goedkopere LG? Bijvoorbeeld de 47LM620 (900 euro). Ook die tv is prima en al een enorme stap voorwaarts van een 37 inch hd-ready tv. Ik begrijp dat mensen die nu al een mooie tv hebben automatisch naar de duurdere LG's kijken, maar als je nu al genoegen neemt met een 37 inch-schermpje, dan hoef je naar mijn mening toch niet naar die duurdere modellen te kijken.
*edit: ik ontving net deze mail:
Inmiddels hebben wij het bericht ontvangen dat de Cinema Screen Cashback actie met één maand is verlengt.
Deze actie geldt voor aankopen gedaan in de periode 15 mei 2012 tot en met 31 juli 2012 (factuur datum).
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 29-06-2012 09:20 ]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Hij hangt als een parel aan de muur..
Ik had exact hetzelfde; nu een Toshiba 37" HD Ready van van 5 jaar oud. Ik had wel het voordeel dat we gaan verhuizen, dus dan kon de 37" naar de slaapkamerPhusebox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:25:
Het was voor mij iig echt de moeite waard.
Ook een WL68P toevallig? Toentertijd echt geweldige tv's.weertenaar schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:11:
[...]
Ik had exact hetzelfde; nu een Toshiba 37" HD Ready van van 5 jaar oud. Ik had wel het voordeel dat we gaan verhuizen, dus dan kon de 37" naar de slaapkamer
Het was voor mij iig echt de moeite waard.
Die 37" kan inderdaad naar de slaapkamer maar dat wil de vrouw liever niet.
Geen idee en geen ideeVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:59:
[...]
Maar je kunt dus op de HDD opnemen, en vervolgens aan de PC hangen om af te spelen?
Weet je ook in welk formaat de TV uitzendingen opneemt?
Ik weet dat je de HDD na het opnemen op een windows PC uit kunt lezen (dat vroeg je namelijk), maar welk formaat ie precies gebruikt en of je dat dan af kunt spelen weet ik niet - maar dat vroeg je ook niet direct
Ik heb e een week of 4 geleden wat mee lopen experimenteren en ik meen dat het simpelweg AVI was, maar d'r zijn er meer hier die er een HDD aan hebben hangen dus er moet ongetwijfeld een antwoord op je vraag kunnen komen
[ Voor 18% gewijzigd door Hahn op 29-06-2012 13:06 ]
The devil is in the details.
Ik heb een 37C3502P, Ooit een keer via iBood besteld, ben er nog steeds tevreden over. Ik gebruik hem in combinatie met een subwoofer en dan komt er een mooi geluid uit die Onkyo speakers, beter dan mijn nieuwe LG (maar daar heb ik hem niet voor gekochtPhusebox schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:06:
[...]
Ook een WL68P toevallig? Toentertijd echt geweldige tv's.
Die 37" kan inderdaad naar de slaapkamer maar dat wil de vrouw liever niet.
Is dit ergens officieel te verifiëren? Op de cashback actiewebsite staat nl. nog steeds 30 juni.Phusebox schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:02:
[...]
*edit: ik ontving net deze mail:
Inmiddels hebben wij het bericht ontvangen dat de Cinema Screen Cashback actie met één maand is verlengt.
Deze actie geldt voor aankopen gedaan in de periode 15 mei 2012 tot en met 31 juli 2012 (factuur datum).
[...]
Bij mij niet?Tinman schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:10:
Er staat nu ook 31 juli op de site als eind datum.
Ze hebben het naast de e-mail die ik ontving ook telefonisch bevestigd overigens.
[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 29-06-2012 19:49 ]
Verwijderd
kan nog goed van pas komen want ik heb gisteren de LG LM 55670S gekocht,volgende week komen ze hem brengen en instaleren.
Voor al diegenen die moeilijk doen over het kapotmaken van de doos: Ik ben er ook zo een
Maar als je met een breekmesje of een stanleymes even langs de sticker met daarop de streepjescode heen trekt (uiteraard niet te diep en gebruik van een winkelhaak om recht te snijden is handig), trek je de sticker er zo af, en hou je de doos heel
Sinds 2 dagen een 760 in huis, wat een verbetering tov van mijn Loewe 32"beeldbuis.
Althans, in films en dan vooral HD. Qua SD vind ik hem niet echt geweldig.
Ik heb een aantal vragen/problemen waar jullie mij hopelijk kunnen helpen:
* Audio sync onvoldoende
Bij de meeste apparaten die ik aansluiten komt het geluid *LATER* dan het beeld.
De av sync optie loopt van -5 tot +15. Ik zou eigenlijk iets van -8/-10 naar schatting nodig hebben.
Weet iemand of dit in te stellen is?
De apparaten die ik aansluit zijn zowel HDMI als Scart apparaten.
Is dit een bekend probleem van LG of dit model? Of in het algemeen bij "platte" tvs?
Als ik google kom ik het bij alle merken tegen, dus misschien is dit geen reden om een ander merk/model te kiezen?
Ik zou echter bij een wat duurder model als de 760M toch wel een beter afstemming verwachten.
Als ik het geluid niet via mijn tv laat lopen, maar via een versterker (analoog), komt het geluid weer eerder.
Hier kan echter ik niks aan instellen, zowel niet op de tv als op de versterker.
Wat me opvalt is dat de audiosync ook niet goed is als je videos afspeelt met de tv zelf (divx van usb/hdd).
Je kan dan in het geheel av sync niet instellen op de tv. Vervelend.
Wat is normaliter een best practice? Waarschijnlijk een DTS receiver kopen en dan alles via dat ding laten lopen en daarop de delays instellen?
Video via pass through?
* Backlight bleeding
De tv heeft ook last van backlight bleeding. Het is niet super erg, maar wel storend bij bijvoorbeeld een film met zwarte balken boven en onder.
Is backlight bleeding altijd een reden om een omruil te vragen? Doe ik dit het handigste bij LG zelf of bij de online winkel waar ik hem kocht (Harense smid)?
* Service menu
Is er al meer info over het service menu? Ik lees hier dat het doorgaans mogelijk is met een speciale IR afstandsbediening.
Iemand ervaringen met de nieuweste range LG tvs?
http://openlgtv.org.ru/wi...den_service_menus_/_modes
Iemand bekend met een goedkoop model afstandsbediening welke dit ondersteunt, verkrijgbaar in NL?
Alvast bedankt!
Alle merken hebben wel een delay, maar verschilt per merk en per type tv meestal wel hoeveel. Maar de beeldverbeteraars hebben hier vaak ook mee te maken, zet je trumotion maar eens uit, dan zie je dat de delay opeens een heel stuk minder al is, dat zou ik als eerste maar eens proberen.Opperpanter2 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 16:33:
Bij de meeste apparaten die ik aansluiten komt het geluid *LATER* dan het beeld.
De av sync optie loopt van -5 tot +15. Ik zou eigenlijk iets van -8/-10 naar schatting nodig hebben.
Weet iemand of dit in te stellen is?
De apparaten die ik aansluit zijn zowel HDMI als Scart apparaten.
Is dit een bekend probleem van LG of dit model? Of in het algemeen bij "platte" tvs?
Nou, je kan wel een omruil aanvragen, maar waar wil je hem dan voor omruilen? Elke 760 heeft er ongeveer evenveel last van hoor, dat is nu eenmaal zo met dit soort tv's, bij de ene serie iets meer dan dan andere, maar dan nog. Maar je kunt wel met de settings spelen om het iig iets te verminderen, vaak staan schermen nogal helder afgesteld waardoor het nogal erg lijkt, dus zou eerst even met de helderheid en dergelijk gaan spelen in het menu, kan toch een heel stuk schelen al, waardoor je het misschien niet meer als storend ervaart. Maar als je andere topics van andere merken afgaat zul je hetzelfde tegenkomen.* Backlight bleeding
De tv heeft ook last van backlight bleeding. Het is niet super erg, maar wel storend bij bijvoorbeeld een film met zwarte balken boven en onder.
Is backlight bleeding altijd een reden om een omruil te vragen? Doe ik dit het handigste bij LG zelf of bij de online winkel waar ik hem kocht (Harense smid)?
Oftewel: mee leren leven, of toch maar richting plasma achtig gaan..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Weet iemand hoe je die FW 03.03.56 erop krijgt? Ik heb nu 03.03.51 en bij updates zegt hij dat ik de laatste versie heb? Gaat dit via USB?nemmiesis29 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:57:
[...]
Heb het net even geprobeerd met de 03.03.56 FW en hier lopen de films nog steeds smooth zonder haperen oid.
Ik weet niet welk type jij hebt, maar als het een LM6xx of een LM7xx is, kan je op onderstaande link klikken en dan 03.03.56 downloaden.weertenaar schreef op zondag 01 juli 2012 @ 10:39:
[...]
Weet iemand hoe je die FW 03.03.56 erop krijgt? Ik heb nu 03.03.51 en bij updates zegt hij dat ik de laatste versie heb? Gaat dit via USB?
Link naar 42LM760s service pagina, maar dus geschikt voor alle 6/7-series
Het .zip bestand pak je dan uit en plaats je op een USB stick in een map genaamd "LG_DTV" (zonder aanhalingstekens, maar wel allemaal hoofdletters) en plaats je dan in de TV....
Klaar is Klara
-
Ook ik heb last van het restart probleem: ca. 2 à 3 keer per uur valt het beeld een seconde weg (zwart scherm). Ik heb dit bij het TV kijken via mijn Cisco box van Ziggo ; weet niet of hetzelfde probleem optreedt als ik blue ray kijk of via mijn mediaspeler. Weet iemand of dit een LG probleem is, en of dit wellicht opgelost is in de laatste software versie (56) ?
Verder lijkt het wel dat wanneer ik een 1080P film afspeel vanaf mijn mediaspeler, dat het beeld af en toe hapert. Herkent iemand duit?
En terwijl ik dit zit te tikken zie ik (via Ziggo box) wederom gedurende een seconde een zwart scherm. Grrrr.....