Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaril
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-02 00:12
Na een battery drain door "mediaserver" die alleen verholpen werd door een factory reset maar daarna na een paar dagen toch weer terug kwam, heb ik mijn one x geroot. Helaas ging dat niet zoals het hoort.

Heb alles netjes volgens de HTC Dev site gedaan maar helaas krijg ik deze foutmelding:

c:\Android>fastboot flash unlocktoken unlock_code.bin
sending 'unlocktoken' (0 KB)...
OKAY [ 0.032s]
writing 'unlocktoken'...
(bootloader) unlock token check successfully
FAILED (status read failed (Too many links))
finished. total time: 5.399s

Volgens de bootloader is hij wel unlocked maar deze FAILED geeft hij iedere keer aan. Heb al van USB poort gewisseld maar dat hielp niet. Heeft iemand hier ervaring mee? Ga nu kijken of het op mijn laptop ook niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Too many links is een bekende foutmelding, volgens XDA. Het schijnt niet uit te maken. Verder zegt je bootloader dat ie unlockt is, dus dat is voldoende :) Probeer maar CWM te installeren, dan merk je het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaril
RoD schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:31:
Too many links is een bekende foutmelding, volgens XDA. Het schijnt niet uit te maken. Verder zegt je bootloader dat ie unlockt is, dus dat is voldoende :) Probeer maar CWM te installeren, dan merk je het vanzelf.
Volgens titanium backup is dat helaas niet het geval. Waar staat CWM voor?

Edit: ook niet volgens de Rom manager van clockworkmod

[ Voor 6% gewijzigd door Minaril op 20-04-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Clockworkmod Recovery. Je hebt overigens nog geen root. Dan moet je eers SU installeren of een geroote custom ROM pakken. Titanium Backup werkt nu dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaril
RoD schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:47:
Clockworkmod Recovery. Je hebt overigens nog geen root. Dan moet je eers SU installeren of een geroote custom ROM pakken. Titanium Backup werkt nu dus nog niet.
Aha ok, kijk aan. Dat wist ik niet, ik dacht dat dat hetzelfde was. Ik ga nog even googlen. Bedankt voor zover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

InxidiousX schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:00:
[...]

Hier gister ook ARHD3.0.0. Ik ben erg tevreden. Heb gelijk 3dot fixed voor 1.28 via ADB geflashed en ik moet zeggen heerlijk dat fullscreen! Ook adaway werkt super, geen vervelende ads meer.

Telefoon voelt nog sneller dan de stock ROM.

Zoals ROD al aangaf unlocken en root is fluitje van een cent, je moet alleen wel weten wat je doet ;)

Als ik iets meer kan zeggen over batterij zal ik het posten.
Ook maar ff die 3dot fix geinstalleerd. Nu aan het rebooten. Veel handiger die 3e knop onderin als menu ipv recent tasks.. en idd FULL screen! :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaril
Het is gelukt! Bedankt voor je hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik moet even wat kwijt over de batterij icm met de Revolution HD ROM. Wow.

Nu 24 uur sinds laden. 34% over, screen on van 3,5 uur. Enorm goed dus. Eerder haalde ik 20 uur met een screen on van ongeveer 2 uur en 20% over.

Ik kan dus zeggen dat de batterij duur wel degelijk verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die ROM werkt inderdaad goed, maar de batterij-indicator werkt hier nog steeds niet goed. Het percentage springt steeds met 3-5 procent achteruit. Eerst blijft het percentage een poosje hetzelfde, om vervolgens met meerdere procenten af te nemen. Erg irritant. Hoop dat het gefikst kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332646

Newb vraag:
Waarom wachten eigenlijk heel veel mensen op een S-OFF root methode? Wat ik heb begrepen in de topics is dat het een security check is , die wordt gebypassed als het op OFF staat.

Maar nu werkt alles toch ook naar behoren met rooten? Eenmaal geroot met S-ON kan je later toch alsnog rooten met S-OFF?

Of begrijp ik het nu allemaal verkeerd, zag laatst een goeie uitleg hierover op XDA, kan hem helaas niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
RoD schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:28:
Die ROM werkt inderdaad goed, maar de batterij-indicator werkt hier nog steeds niet goed. Het percentage springt steeds met 3-5 procent achteruit. Eerst blijft het percentage een poosje hetzelfde, om vervolgens met meerdere procenten af te nemen. Erg irritant. Hoop dat het gefikst kan worden.
Kijk even hier: [Klik]

Bij de FAQ Q1 in het start topic staat dat een battery stats wipe voor de meeste het probleem oplost. De 2 links daarna zijn wat verder gezocht en waarschijnlijk voor jou niet van toepassing. Wist niet of je het al geprobeerd had je batterystats te wipen vanuit CWM?

Hopen dat ze het anders fixen in komende versies inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
Anoniem: 332646 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:12:
Newb vraag:
Waarom wachten eigenlijk heel veel mensen op een S-OFF root methode? Wat ik heb begrepen in de topics is dat het een security check is , die wordt gebypassed als het op OFF staat.

Maar nu werkt alles toch ook naar behoren met rooten? Eenmaal geroot met S-ON kan je later toch alsnog rooten met S-OFF?

Of begrijp ik het nu allemaal verkeerd, zag laatst een goeie uitleg hierover op XDA, kan hem helaas niet meer vinden.
Voordeel van S-off is dat je niet meer apart je boot.img hoeft te flashen. Ik heb dit al eerder iets terug in dit topic uitlegd, dus dit kan je even teruglezen.

Verder wachten er een hoop omdat ze hopen dat er een methode komt om en de bootloader te unlocken en S-off in 1 keer te doen. Zo zijn ze niet meer afhankelijk van HTC ivm garantie. Htc registreert nu natuurlijk dat je bootloader unlocked is en als je door software problemen defecten krijgt is dit niet gedekt. Mijns inziens kan je altijd weer relocken en de RUU terugzetten, dan moet je software ook gewoon weer werken. Soms werken dingen niet lekker in custom ROMs omdat er geexpirimenteerd wordt. Maar als je gewoon een goede ROM kiest zoals Revolution HD is er niets aan de hand.

Daarnaast is het nog maar de vraag of HTC niet kan zien dat een telefoon doormiddel van bijvoorbeeld Alpharev soff wordt gemaakt. Dus in hoeverre ze dan ook zeggen dat je garantie vervalt weet ik niet, want ik ben dit eigenlijk nooit tegengekomen.

Het is in iedergeval raadzaam je goed in te lezen en de tutorials te volgen, zodat je weet wat je aan het doen bent. Voor de rest is het simpel genoeg en als je persoonlijke hulp nodig hebt met rooten kun je altijd je vragen hier stellen.

Hoop dat het zo wat duidelijker is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05:58
Ik heb geüpdatet naar de 1.28.xx. Kan ik nog steeds unlocken en rooten op de originele manier. Ik ga uit van wel, omdat ik nergens kan vinden dat het anders moet.

Wil alleen bevestiging? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Glaxo schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:31:
Ik heb geüpdatet naar de 1.28.xx. Kan ik nog steeds unlocken en rooten op de originele manier. Ik ga uit van wel, omdat ik nergens kan vinden dat het anders moet.

Wil alleen bevestiging? Alvast bedankt.
Ja gaat nog steeds hetzelfde

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

InxidiousX schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:14:
[...]

Kijk even hier: [Klik]

Bij de FAQ Q1 in het start topic staat dat een battery stats wipe voor de meeste het probleem oplost. De 2 links daarna zijn wat verder gezocht en waarschijnlijk voor jou niet van toepassing. Wist niet of je het al geprobeerd had je batterystats te wipen vanuit CWM?

Hopen dat ze het anders fixen in komende versies inderdaad.
Yep, al meerdere malen geprobeerd, vergeten te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

Ik ga ook mijn HTC One X rooten, nadat hij langs de reparateur is geweest. Heb nog nooit geroot en ben best bang om iets fout te doen.. Erg spannend dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-06 07:48
Ik ga denk ik morgen mijn One X ook rooten, maar dan voorlopig even bij de stock rom blijf.
Vind het vooral fijn dat ik apps zoals Titanium backup, setCPU etc weer kan gebruiken :).

En het stapje naar een nieuwe custom rom is dan ook zo gemaakt, maar wil daar eerst mee wachten tot deze wat meer kunnen bieden ten opzichte van de stock rom.

Is het trouwens zo dat jennog steeds updates van HTC kan ontvangen als je de stock rom root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-06 19:15
Maffo schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:55:
Ik ga denk ik morgen mijn One X ook rooten, maar dan voorlopig even bij de stock rom blijf.
Vind het vooral fijn dat ik apps zoals Titanium backup, setCPU etc weer kan gebruiken :).

En het stapje naar een nieuwe custom rom is dan ook zo gemaakt, maar wil daar eerst mee wachten tot deze wat meer kunnen bieden ten opzichte van de stock rom.

Is het trouwens zo dat jennog steeds updates van HTC kan ontvangen als je de stock rom root?
Je kan altijd nog een RUU doen en dan de officiële OTA (over the air update) binnen halen. Een OTA over je huidige custom ROM kan (flashen van stock recovery en wat andere hoepels), maar is niet aan te raden. Maar zo te zien is dit amper nodig. De OTA update kan namelijk ook meteen in de custom-rom gebakken worden namelijk. Met andere telefoons was dit wat moeilijker, omdat de radio apart geflashed moest worden, maar het ziet er naar uit dat de radio gewoon op de /system/ partitie zit (wat mee geïnstalleerd wordt met de ROM).

Grootste voordeel van custom roms nu is een beetje meer snelheid/batterij. Alle extra beetjes zijn mooi mee genomen, maar echt super is het nog niet. Het is vooral nu wachten op de kernel sources, dan kunnen we eindelijk goed aan de slag met de batterij :)

R

[ Voor 4% gewijzigd door riemer1990 op 22-04-2012 00:19 . Reden: Meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik wil graag mijn OneX rooten en klopt het volgende?

1) zal al mijn instellingen kwijtraken als ik CWM installeer en kan van te voren geen backup draaien want Titanium draait nog niet vanwege het ontbreken van SU, klopt?

2) Is er een andere manier om je instellingen te backuppen voordat ik CWM installeer of is het een keer door de zure appel heen bijten, daarna alles weer instellen en vervolgens backuppen met titanium zodat ik dit nooit meer hoef te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
GKW schreef op zondag 22 april 2012 @ 09:24:

1) zal al mijn instellingen kwijtraken als ik CWM installeer en kan van te voren geen backup draaien want Titanium draait nog niet vanwege het ontbreken van SU, klopt?

2) Is er een andere manier om je instellingen te backuppen voordat ik CWM installeer of is het een keer door de zure appel heen bijten, daarna alles weer instellen en vervolgens backuppen met titanium zodat ik dit nooit meer hoef te doen?
1) Na het unlocken van je bootloader ben je je instellingen van je stock ROM kwijt. Alles op je SD kaart blijft staan. Dus als je de stock ROM of een custom ROM installeerd hebben de meeste apps de instellingen nog wel deels omdat de configuratie op je SD kaart staat.

2) Zorg dat je contacten, agenda enz via Google account zijn gebackupped. Verder heb ik eigenlijk geen dingen die gebackupped moeten worden omdat ik die altijd opnieuw instel. Als je root hebt kun je Titanium gebruiken voor je backup maar ook een complete Nandroid backup doen zodat je in 1 keer je hele ROM terug kan zetten mocht er wat fout lopen. Maak ook zeker een Nandroid van je stock ROM na het unlocken van je bootloader en installeren van CWM.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
GKW schreef op zondag 22 april 2012 @ 09:24:

Inderdaad zodra je het unlock_code.bin flashed via fastboot gaat het toestel helemaal leeg. Titanium kan je inderdaad niet gebruiken zonder root, maar er zijn legio andere backup apps. Ik vind mybackup erg fijn.

Ik heb gisteren mijn OneX unlocked en heb toen een Nandroid backup gemaakt, daarna Android Revolution HD geinstalleerd. Alles helemaal goed gegaan.

Nu wil ik Leedroids rom ook proberen dus wilde ik weer een nandroid backup maken. Deze backup failed echter steeds. Toestel valt uit en reboot naar android.

De volgende files heb ik na de backup op mijn sd: boot.img, recovery.img en system.ext4.img. Hier mis ik dus enkele files en kan ik concluderen dat nandroid backup steeds faalt

Is dit een bekend probleem en hoe ik dit fixen.

EDIT:
Recovery crashed steeds, ik gebruik Clockworkmod btw. Is opnieuw flashen van recovery een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Glaxo op 22-04-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
Glaxo schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:05:
[...]

Inderdaad zodra je het unlock_code.bin flashed via fastboot gaat het toestel helemaal leeg. Titanium kan je inderdaad niet gebruiken zonder root, maar er zijn legio andere backup apps. Ik vind mybackup erg fijn.

Ik heb gisteren mijn OneX unlocked en heb toen een Nandroid backup gemaakt, daarna Android Revolution HD geinstalleerd. Alles helemaal goed gegaan.

Nu wil ik Leedroids rom ook proberen dus wilde ik weer een nandroid backup maken. Deze backup failed echter steeds. Toestel valt uit en reboot naar android.

De volgende files heb ik na de backup op mijn sd: boot.img, recovery.img en system.ext4.img. Hier mis ik dus enkele files en kan ik concluderen dat nandroid backup steeds faalt

Is dit een bekend probleem en hoe ik dit fixen.

EDIT:
Recovery crashed steeds, ik gebruik Clockworkmod btw. Is opnieuw flashen van recovery een idee?
Ik zou inderdaad even proberen CWM te reflashen. Heb je ook fastboot erase cash gebruikt bij installeren van de ROM en de juiste boot.img geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
Heb voordat ik ARHD geflashed heb Boot.img geflashed in fastboot. Rom functioneerd ook gewoon goed.

Ik heb geen fastboot erase cache gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb het hele proces doorlopen van bootloader unlocken, cwm erop zetten, firmwarepackage flashen (die overigens eindigde met installation aborted, neem aan dat dit goed is gegaan). Vervolgens super wipe uitgevoerd en revolution geinstalleerd. Omdat er staat dat ik de boot.img moest flashen na de installatie via fastboot omdat dit niet via recovery kan vanwege s-on hoop ik dat dit goed is gegaan:

(telefoon via usb in fastboot mode) boot.img uit de ZIP gehaald en dan via CMD fastboot flash boot /path/to/<boot>.img

De stap: "Om toegang te krijgen tot system files kun je Root toegang verkrijgen." heb ik overgeslagen vanwege "Als je Custom ROMs installeerd zijn deze meestal al voorzien van SuperSU, Super User of andere tools om de toegang tot systeem bestanden te regelen."

Hoop dat ik dit goed heb uitgevoerd. Het lijkt ook allemaal te werken in ieder geval bedankt voor de heldere uitleg etc!

Een aantal kleine vraagjes nog:
1. Bij een update van android revolution, gewoon weer de nieuwe ZIP downloaden en installeren, daarna boot.img flashen uit die zip (indien nodig via de bovengenoemde command, is deze commando goed?)?

2. Behoud ik na zo'n update + superwipe de data op de sd kaart (foto's en dergelijke) maar ook de instellingen van alles?

3. De nandroid backup blijft hierdoor dus ook telkens bestaan (die ik na de unlock heb gemaakt)?

Nogmaals bedankt! top :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

1. Ja.
2. Na Superwipe blijft de data op je sd-kaart behouden, maar is de rest ge-reset. Dus je bent alles op je telefoon kwijt. Voor kleine updates van je ROM hoef je overigens meestal niet te wipen.
3. Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Help ik heb een probleem!
Mijn HTC one x is geroot, maar doet in de software bijna niks meer, bij muziek afspelen valt ie uit, bij filmpjes & youtube ook. Ik had LeeDroid erop staan. Nu had ik de stock rom weer teruggezet maar nog steeds valt hij steeds uit na proberen om muziek af te spelen. Ik kan er zo bijna niks mee.
Waar kan dit mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
InxidiousX schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:48:
[...]

Ik zou inderdaad even proberen CWM te reflashen. Heb je ook fastboot erase cash gebruikt bij installeren van de ROM en de juiste boot.img geflashed?
Heb boot.img reflashed en daarna fastboot erase cash, daarna recovery reflashed. Maar probleem blijft bestaan.
Ik durf nu niets te flashen met recovery want als die crashed tijdens een flash ben ik gaar.

Edit: Interim ClockworkMod van Paul geprobeerd, maar ik blijf de bug houden.
Is er niemand met hetzelfde probleem. Raar waarom heb ik dat weer

[ Voor 13% gewijzigd door Glaxo op 22-04-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
Ruben1992 schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:22:
Help ik heb een probleem!
Mijn HTC one x is geroot, maar doet in de software bijna niks meer, bij muziek afspelen valt ie uit, bij filmpjes & youtube ook. Ik had LeeDroid erop staan. Nu had ik de stock rom weer teruggezet maar nog steeds valt hij steeds uit na proberen om muziek af te spelen. Ik kan er zo bijna niks mee.
Waar kan dit mee te maken hebben?
De boot.img is heel belangrijk er per rom is er een andere boot.img die je moet flashen. Heb je de stock ROM terug gezet via Nandroid? Belangrijk is dus dat je de juiste boot.img flashed die hoort bij je ROM.

Hier [Klik] vindt je een aantal guides waaronder recovery from disaster guide. Op die wijze breng je je telefoon terug met een gelockte bootloader en kan je de RUU installeren. Dan ben je weer helemaal origineel en zou je kunnen kijken of je het nog steeds hebt. Je kan daarna je bootloader weer unlocken met dezelfde unlock.bin die je van HTC hebt ontvangen per mail. Je hoeft dan dus niet het hele proces opnieuw te doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Vandaag ook mijn HTC One X geflashed met een sense-loze custom rom eXoDiZeD by JDR0iD. Ben een totaal groentje op dit gebied, hoewel ik vele Android telefoons heb gehad had ik er nog nooit een geroot. Eens moet de eerste keer zijn en dat was vandaag. Sense-loos voelt het allemaal een stuk prettiger en sneller aan. Wat mij betreft een top-rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
Thnks voor je reactie:) hij doet het weer. Ik had leedroid V3 erop staan, maar toen ik naar V4 ben gegaan heb ik dus inderdaad de boot.img vergeten. Heb hem maar gewoon weer naar V3 teruggezet en nu nergens problemen meer mee.
behalve dat flikkerende scherm, maar daar heeft bijna iedereen last van :X
InxidiousX schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:40:
[...]

De boot.img is heel belangrijk er per rom is er een andere boot.img die je moet flashen. Heb je de stock ROM terug gezet via Nandroid? Belangrijk is dus dat je de juiste boot.img flashed die hoort bij je ROM.

Hier [Klik] vindt je een aantal guides waaronder recovery from disaster guide. Op die wijze breng je je telefoon terug met een gelockte bootloader en kan je de RUU installeren. Dan ben je weer helemaal origineel en zou je kunnen kijken of je het nog steeds hebt. Je kan daarna je bootloader weer unlocken met dezelfde unlock.bin die je van HTC hebt ontvangen per mail. Je hoeft dan dus niet het hele proces opnieuw te doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilb
  • Registratie: September 2010
Een verhelderende gids voor het rooten http://onexroot.com/one-x-root/how-to-root-one-x/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
weet iemand een goede guide waar ik te weten kom hoe ik die boot.img flash met OSX Lion?
heb echt geen flauw idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ruben1992 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:09:
weet iemand een goede guide waar ik te weten kom hoe ik die boot.img flash met OSX Lion?
heb echt geen flauw idee
Je kan toch gewoon fastboot op OSX gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
RoD schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:32:
[...]

Je kan toch gewoon fastboot op OSX gebruiken?
ja k heb het al gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Nieuwe CWM Recovery met batterij oplaad fix:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1594819

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 15:10
Is er al enig nieuws over wanneer er een complete rom komt zonder sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:13
Waarschijnlijk komt dat pas echt op gang als de kernel sources worden vrijgegeven door HTC.

Maar men doet al een poging:
CM9:
http://android.modaco.com...s-bluetooth-wifi-working/

Sense-less:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1597778

Interessante tweet:
https://twitter.com/#!/shen_ye/status/195438838611582976

[ Voor 65% gewijzigd door RudolfR op 26-04-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Ik heb het probleem met ARHD 3.1.0 dat Rabo Telebankieren niet werkt met 3G, deze werkt alleen met een wifi verbinding. Hebben hier meer mensen last van?

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 15:02

Fixer

FP ProMod
The_Cyberspace schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:37:
Ik heb het probleem met ARHD 3.1.0 dat Rabo Telebankieren niet werkt met 3G, deze werkt alleen met een wifi verbinding. Hebben hier meer mensen last van?
Heb jij Vodafone? Als ja, moet je even naar "Instellingen -> Mobiel Netwerk -> Namen toegangspunten" gaan en kijken of er Proxy en Poort ingesteld staan. Wanneer dat het geval is, moet je die even verwijderen en de APN opnieuw opslaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Fixer op 26-04-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Fixer schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:43:
[...]

Heb jij Vodafone? Als ja, moet je even naar "Instellingen -> Mobiel Netwerk -> Namen toegangspunten" gaan en kijken of er Proxy en Poort ingesteld staan. Wanneer dat het geval is, moet je die even verwijderen en de APN opnieuw opslaan.
Ik heb inderdaad Vodafone en deze instellingen waren ook ingevuld, deze verwijderd en Telebankieren werkt weer met 3G! Bedankt voor de oplossing! :)

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
Beste Iedereen,

Gisteren nieuwste recovery geflashed. Daarna weer nandroid backup geprobeerd maar weer geen succes. Waar gaat het nou mis. Ik ben het kwijt hoor.

Gisteren Leedroid 4.0.0 geflashed met recovery en dat gaat wel goed, dus waarom mijn toestel uitvalt met een nandroid backup is mij echt niet duidelijk.

Heb nog niemand gevonden met vergelijkbare problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
bloblub schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:13:
Zit er ook op te wachten. Heb nu ARHD 3.1 geinstalleerd maar ik mis Vanilla ICS nu al.

Kwestie van geduld denk ik het toestel is net uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
bloblub schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:13:
mkools24 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:11:
[...]

Zit er ook op te wachten. Heb nu ARHD 3.1 geinstalleerd maar ik mis Vanilla ICS nu al.

Kwestie van geduld denk ik het toestel is net uit.
Waarom niet deze rom dan?
eXoDiZeD
Deze is zonder sense.

Wat ook kan is Revolution HD 4.0 Lite

[ Voor 27% gewijzigd door _MB_ op 28-04-2012 00:36 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Zo, heb hem ook geroot maar wil nu 3dot fix installeren maar ben een beetje confuus. kan je dit nu wel of niet doen met een geroot stock ROM 1.28? Via CWM de aroma.zip file flashen? Via adb de fullscreen.zip erop zetten? Ben een beetje puzzeled...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
Hoe krijg ik mijn toestel weer op een stock rom?
Vind persoonlijk die custom roms maar 'laggy'. Leedroid 4.0 in ieder geval wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
GKW schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:21:
Zo, heb hem ook geroot maar wil nu 3dot fix installeren maar ben een beetje confuus. kan je dit nu wel of niet doen met een geroot stock ROM 1.28? Via CWM de aroma.zip file flashen? Via adb de fullscreen.zip erop zetten? Ben een beetje puzzeled...
Met een stock ROM werkt de 3dot fix niet. De stock ROM is niet deodexed! Wil je dus de fix moet je toch aan een andere ROM. Bijv Coolexe of Arhd.

[Edit:]Let ook even goed op welke zip je download. Er is er nu 1 die je kan installeren via CWM. Je hebt dan via de Aroma installer de keuze uit de verschillende versies 1.26 en 1.28 en welke knop je wilt toewijzen. Als je via ADB aan de gang gaat moet je zeker de juiste zip uitzoeken. Ik zou die all in one aanraden als je niet exact weet hoe het werkt.

Succes!

[ Voor 25% gewijzigd door InxidiousX op 28-04-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
Ruben1992 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:42:
Ik zou nog even volhouden en bijvoorbeeld Coolexe installeren. Deze is veel smoother dan Leedroid. Ik heb bij die Leedroid ROM altijd het idee dat er teveel en overdone getweaked wordt wat uiteindelijk de prestaties niet ten goede komt.

Om terug te gaan naar stock heb je neem ik aan nog een Nandroid backup? Anders moet je de RUU flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ruben1992 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:42:
Eerst even zelf zoeken aub. GoT is geen helpdesk en dit is gemakkelijk zelf op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
Glaxo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:29:
Beste Iedereen,

Gisteren nieuwste recovery geflashed. Daarna weer nandroid backup geprobeerd maar weer geen succes. Waar gaat het nou mis. Ik ben het kwijt hoor.

Gisteren Leedroid 4.0.0 geflashed met recovery en dat gaat wel goed, dus waarom mijn toestel uitvalt met een nandroid backup is mij echt niet duidelijk.

Heb nog niemand gevonden met vergelijkbare problemen.
Ik ben dit ook nog niet eerder tegen gekomen of heb er over gehoord of gelezen. Je zou een andere ROM kunnen installeren maar ik snap dat je het liefst een backup hebt van je stock ROM. Het is natuurlijk ook mogelijk om via RUU je toestel weer stock te maken. Wellicht helpt het om je device volledig te wipen, maar dat is natuurlijk niet zonder risico en je eigen verantwoording.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Kan iemand mij uitleggen waarom ik mijn bootloader moet unlocken via;
a. beschreven in OT
b. stappen op htcdev.com volgen.

Wat is het verschil en waarom? Zit het in het overdreven skd package die je van htc moet downloaden? De fastboot codes die je nodig hebt zijn altijd handig?

Volgens de OT hoef ik dus ook geen htc sync enzo te downloaden / installeren, klopt dit?

Bedankt!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, alles wat je nodig hebt staat in de topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

RoD schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:11:
Nee, alles wat je nodig hebt staat in de topicstart :)
Ok bedankt voor je antwoord.

Alleen mijn vraag is nu waarom ik de topicstart zou moeten volgen en niet de htcdev site ;-) Nu weet ik dat ik de topicstart ga volgen, maar ik ben gewoon benieuwd naar de achterliggende gedachte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mu.siQ schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:34:
[...]

Alleen mijn vraag is nu waarom ik de topicstart zou moeten volgen en niet de htcdev site ;-) Nu weet ik dat ik de topicstart ga volgen, maar ik ben gewoon benieuwd naar de achterliggende gedachte :P
Volgens mij heeft dat inderdaad te maken met de software die HTC je laat installeren. Met de fastboot-drivers kom je er echter gewoon. Anyways, eigenlijk hoef je alleen een unlockcode te pushen naar de telefoon, dus het stelt allemaal weinig voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
Mu.siQ schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:34:
[...]

We hebben het wat eenvoudiger gemaakt in logische stappen. Niet alles wat op de HTCdev site staat is nodig. Door de bestanden die wij gelinkt hebben te gebruiken kun je eenvoudig unlocken zonder HTC sync en de hele android SDK te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Ik draai ondertussen op Cool OneX v3. Erg goede rom. Zo goed als stock met een aan aantal verbeteringen. Rom werkt erg smooth. Ik vind het ook wel chill dat de 3dot fix + long press home voor menu er al in verwerkt is. Heb hiervoor de Leedroid rom gebruikt maar denk dat deze versie iets soepeler draait. Leedroid heeft dan wel weer handige tweaks.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Weet iemand een goede battery mod? Ik weet dat sommige roms een aanpasbare battery indicator hebben, maar ik ben op zoek naar een los en flashbaar script. En het lijkt erop dat die er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
RoD schreef op zondag 29 april 2012 @ 00:17:
Weet iemand een goede battery mod? Ik weet dat sommige roms een aanpasbare battery indicator hebben, maar ik ben op zoek naar een los en flashbaar script. En het lijkt erop dat die er niet is.
Die ben ik inderdaad nog niet tegengekomen. Ik zag je ook al een paar keer voorbij komen op XDA ;) Daar heb ik het ook nog niet gevonden. Met Desire was het mogelijk om via Kitchen eigen iconen te maken. One X is nog iets te vers denk ik, maar het gaat ongetwijfeld komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, ik vind het apart. Meestal is zoiets toch wel populair. Het is voor mij een van de dingen om een custom rom te nemen. Die standaardindicator van HTC is echt te gaar voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hoe bedoel je een battery mod? Gewoon cijfers in je battery? Die is er wel, kan hem wel zoeken als je er niet uit komt.

Deze dus

[ Voor 25% gewijzigd door Ilya op 29-04-2012 00:33 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231565

RoD schreef op zondag 29 april 2012 @ 00:21:
Tsja, ik vind het apart. Meestal is zoiets toch wel populair. Het is voor mij een van de dingen om een custom rom te nemen. Die standaardindicator van HTC is echt te gaar voor woorden.
Misschien is "battery notifier" iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ilya schreef op zondag 29 april 2012 @ 00:28:
Hoe bedoel je een battery mod? Gewoon cijfers in je battery? Die is er wel, kan hem wel zoeken als je er niet uit komt.
Ja hij moet er wel zijn, maar op XDA kan ik geen los, flashbaar script vinden.
Anoniem: 231565 schreef op zondag 29 april 2012 @ 00:31:
[...]

Misschien is "battery notifier" iets voor je?
Nee, dat is een losse app. Dat wil ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
RoD schreef op zondag 29 april 2012 @ 00:33:
[...]

Ja hij moet er wel zijn, maar op XDA kan ik geen los, flashbaar script vinden.
Die link van 3 post hierboven geeft idd gewoon flashable batt% mods.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad. Die had ik al ns eerder gezien, maar was em kwijt. Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123571

Heb zojuist CyanogenMod 9 gereleased voor Endeavor...

http://android.modaco.com...mod-9-endeavor-unleashed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

InxidiousX schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:55:
[...]

Met een stock ROM werkt de 3dot fix niet. De stock ROM is niet deodexed! Wil je dus de fix moet je toch aan een andere ROM. Bijv Coolexe of Arhd.

[Edit:]Let ook even goed op welke zip je download. Er is er nu 1 die je kan installeren via CWM. Je hebt dan via de Aroma installer de keuze uit de verschillende versies 1.26 en 1.28 en welke knop je wilt toewijzen. Als je via ADB aan de gang gaat moet je zeker de juiste zip uitzoeken. Ik zou die all in one aanraden als je niet exact weet hoe het werkt.

Succes!
Ok, clear! Thanks!

Ik neem aan dat mijn Nandroid Backup, gemaakt via CWM gewoon in takt blijft als ik bijvoorbeeld ArHD flash? Er staat namelijk dat er een wipe uitgevoerd wordt, maar niet op de sdcard maar ik weet niet waar de Nandroid backup zich bevindt...sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451755

Meteen geflashed en tot nu toe zéér tevreden. Echt een verademing vergeleken met sense. Krijg alleen data niet aan de praat. Zag dat het lang kon duren, dus misschien ben ik wel te ongeduldig. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
GKW schreef op zondag 29 april 2012 @ 09:33:
[...]

Ok, clear! Thanks!

Ik neem aan dat mijn Nandroid Backup, gemaakt via CWM gewoon in takt blijft als ik bijvoorbeeld ArHD flash? Er staat namelijk dat er een wipe uitgevoerd wordt, maar niet op de sdcard maar ik weet niet waar de Nandroid backup zich bevindt...sorry...
Backup staat op SD in het mapje clockworkmod. SD kaart wordt niet gewist. Dit kan ook niet want je moet hier je ROM.zip opzetten die je gaat installeren. Doe dit voor je gaat installeren of wipen want anders wordt het lastig want vanuit CWM kun je nog niet je SD benaderen om er dingen op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
Tnx voor de tip. Zal hem vermelden in de OP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

InxidiousX schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:28:
[...]

Backup staat op SD in het mapje clockworkmod. SD kaart wordt niet gewist. Dit kan ook niet want je moet hier je ROM.zip opzetten die je gaat installeren. Doe dit voor je gaat installeren of wipen want anders wordt het lastig want vanuit CWM kun je nog niet je SD benaderen om er dingen op te zetten.
Zo, ik heb ARHD 4.1.0. zonder problemen geïnstalleerd:
  1. Had al een nandroid backup gemaakt nadat ik de bootloader unlockt had zodat ik een weg terug had
  2. Natuurlijk eerst telefoon geunlockt en CWM geinstalleerd
  3. SuperWipe.zip en rom*******.zip in de sdcard folder gezet
  4. telefoon in fastboot en vanaf de PC in de folder waar fastboot en adb staat: adb reboot bootloader
  5. Daarna vanuit diezelfde folder: fastboot flash boot boot.img nadat je natuurlijk eerst de boot.img uit de flash-boot.bat file hebt gehaald in de folder gezet te hebben waar ook fastboot staat.
  6. dan naar hboot vanuit fastboot op je telefoon
  7. daarna naar recovery op je telefoon
  8. vervolgens SuperWipe.zip installeren
  9. vervolgens de rom*******.zip
  10. telefoon opnieuw opstarten en klaar is klara.
Ik heb daarna ook nog de batterij indicator zip file en de 3dot fix zip file (all in one) via recovery geïnstalleerd.
Vervolgens AdAway geïnstalleerd en werkt perfect! Krijg alleen in WordFeud nog die tussen schermen, niet meer de reclame blokken onderin, maar in andere apps helemaal niets meer, tot nu toe.

[ Voor 199% gewijzigd door GKW op 29-04-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
GKW schreef op zondag 29 april 2012 @ 19:10:
[...]

Zo, ik heb ARHD 4.1.0. zonder problemen geïnstalleerd:
  1. Had al een nandroid backup gemaakt nadat ik de bootloader unlockt had zodat ik een weg terug had
  2. Natuurlijk eerst telefoon geunlockt en CWM geinstalleerd
  3. SuperWipe.zip en rom*******.zip in de sdcard folder gezet
  4. telefoon in fastboot en vanaf de PC in de folder waar fastboot en adb staat: adb reboot bootloader
  5. Daarna vanuit diezelfde folder: fastboot flash boot boot.img nadat je natuurlijk eerst de boot.img uit de flash-boot.bat file hebt gehaald in de folder gezet te hebben waar ook fastboot staat.
  6. dan naar hboot vanuit fastboot op je telefoon
  7. daarna naar recovery op je telefoon
  8. vervolgens SuperWipe.zip installeren
  9. vervolgens de rom*******.zip
  10. telefoon opnieuw opstarten en klaar is klara.
Ik heb daarna ook nog de batterij indicator zip file en de 3dot fix zip file (all in one) via recovery geïnstalleerd.
Vervolgens AdAway geïnstalleerd en werkt perfect! Krijg alleen in WordFeud nog die tussen schermen, niet meer de reclame blokken onderin, maar in andere apps helemaal niets meer, tot nu toe.
Haha kijk goed dat het gelukt is! Wordfeut heeft een ingebouwd tussen scherm, dat voorkomt adaway helaas niet, maar de reclame "blokken" zijn inderdaad weg! Top ROM zo toch? Beter kan je niet wensen. En full screen apps en geen reclame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Inderdaad een top ROM! Zeker in combinatie met de AdAway, 3dot fix en batterij indicator!

[ Voor 60% gewijzigd door GKW op 30-04-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:43
Nou mensen ik loop een beetje vast met de ARHD 4.1.0

Ik heb zover:
- bootloader geunlockt
- CWM geinstalleerd
- superwipe.zip en het rombestand.zip op mijn SD geheugen gezet

En nu? Moet ik nu eerst die andere firmware package installeren? Ik vind dat erg wazig omschreven.
En ik begrijp dit niet:
Daarna vanuit diezelfde folder: fastboot flash boot boot.img nadat je natuurlijk eerst de boot.img uit de flash-boot.bat file hebt gehaald in de folder gezet te hebben waar ook fastboot staat.

Gelukt: firmware package is niet nodig en boot.img gewoon met winrar uit rombestand.zip halen...

[ Voor 9% gewijzigd door tzeunis op 30-04-2012 17:37 . Reden: Opgelost ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Hier een link naar een nieuwe rom. Deze is van het team dat ook de leedroid tweaks heeft gemaakt. Nu hebben ze alles + meer gestopt in een nieuwe eigen rom.
Deze heeft echt een heleboel tweak opties.
Er zitten nu nog een aantal kleine bugs in, maar als het goed is komt er aankomende dagen een update van deze rom die dat zou moeten verhelpen. Dus als je van veel tweak opties houd, zelfs meer dan Leedroid, dan is dit zeker een rom om te testen.

Klik op het plaatje om naar het xda topic te gaan.
Afbeeldingslocatie: http://pic01.smoothpic.com/f/aDstlV_pkmn1.png

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Camera heb ik zojuist gefixt voor AOSP based custom roms. Videocamera, Fotocamera en frontcamera allemaal gefixt in de toekomstige releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Anoniem: 123571 schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:24:
Camera heb ik zojuist gefixt voor AOSP based custom roms. Videocamera, Fotocamera en frontcamera allemaal gefixt in de toekomstige releases.
Goed bezig TripNRaVeR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Nice.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:13
Gaaf, mooie ontwikkelingen. Ik kijk erg uit naar CM9.

Die gave features zoals foto's maken in bursts en foto's maken tijdens het filmen zijn zeker voorbehouden aan Sense roms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, die zitten in de sense camera app, en zolang niemand een nieuwe camera app bouwt zullen we die nooit in AOSP zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451755

Wederom meteen geflased. Kan alleen maar herhalen wat ik eerder zei; bedankt voor al het werk dat je erin stopt & loopt als een tierelier. Alleen het ontbreken van een dataverbinding zorgt (nog steeds) voor wat ontwenningsverschijnselen soms, maar op koninginnedag werkt dat toch nooit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

ARHD 5 is inmiddels ook uit, met 1.29 base, inclusief de nieuwe kernel en radio. :) Iemand al geflasht? Performance schijnt verbeterd te zijn, dus dat klinkt wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

RoD schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:12:
ARHD 5 is inmiddels ook uit, met 1.29 base, inclusief de nieuwe kernel en radio. :) Iemand al geflasht? Performance schijnt verbeterd te zijn, dus dat klinkt wel interessant.
Ik wil zo graag ook rooten. Als ik jullie mag geloven is die ARHD(5) rom's erg goed, maar ik heb twee redenen om er nog mee te wachten.

1) Ik vind rooten doodeng. Ik ben echt "bang" dat ik het natuurlijk weer verkeerd doe. (ook al heb ik de handleiding doorgenomen) Daarnaast ben ik "bang" dat ik hem niet meer naar de originele firmware kan updaten.

2) Ik heb een vuiltje onder mijn scherm zitten. Daarom wordt mijn scherm over twee weken vervangen. Ik weet niet of het wel "toegestaan" is om er dan een andere rom op te hebben.

Kortom; ik ben noob.. en ja, dat weet ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39949

MIUI beta leak voor de liefhebber

http://miuiandroid.com/co...d-on-official-beta.16365/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zodra me phone wat meer is opgeladen ga ik hem proberen.
FF superwipe eroverheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Anoniem: 404313 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:52:
[...]

Ik wil zo graag ook rooten. Als ik jullie mag geloven is die ARHD(5) rom's erg goed, maar ik heb twee redenen om er nog mee te wachten.

1) Ik vind rooten doodeng. Ik ben echt "bang" dat ik het natuurlijk weer verkeerd doe. (ook al heb ik de handleiding doorgenomen) Daarnaast ben ik "bang" dat ik hem niet meer naar de originele firmware kan updaten.

2) Ik heb een vuiltje onder mijn scherm zitten. Daarom wordt mijn scherm over twee weken vervangen. Ik weet niet of het wel "toegestaan" is om er dan een andere rom op te hebben.

Kortom; ik ben noob.. en ja, dat weet ik..
Het is toegestaan met de uitzondering dat het invloed kan hebben op de garantie, maar als ik jou was zou ik die twee weken wachten en daarna pas rooten etc.

[ Voor 3% gewijzigd door GKW op 01-05-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohja vraagje,

Is het makkelijk om de save games van je spellen te saven (als ze niet in cloud worden opgeslagen), is het dan gewoon puur de folders copy pasten na bijvoorbeeld een super wipe/reset?

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 332646 op 01-05-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

1. Dat kan met Titanium Backup.

2. Waar het precies door komt weet ik niet, maar dat probleem is op XDA vaker gemeld. Even daar kijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
Heb ARHD 5 nu draaien. Vooralsnog weer super smooth. Even afwachten wat de batterij nu gaat doen in combinatie met de nieuwe firmware. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb em nu ook draaien. Heb het idee dat het allemaal iets sneller is.

Weet iemand overigens hoe je het automatisch restoren van applicaties vanuit de Play store kunt forceren? Ik heb de feature aan staan, maar er gebeurt niets. Waarschijnlijk komt het omdat ik het inloggen met Google-account pas later heb gedaan, maar er moet toch een knopje zijn om al je apps weer terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
RoD schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:33:
Ik heb em nu ook draaien. Heb het idee dat het allemaal iets sneller is.

Weet iemand overigens hoe je het automatisch restoren van applicaties vanuit de Play store kunt forceren? Ik heb de feature aan staan, maar er gebeurt niets. Waarschijnlijk komt het omdat ik het inloggen met Google-account pas later heb gedaan, maar er moet toch een knopje zijn om al je apps weer terug te zetten?
Ik heb hier sinds mijn Desire al mee lopen stoeien. Er zit onder instellingen --> privacy wel een instelling automatisch terugzetten. Alleen als ik het uitvink restored hij altijd en als ik het aanvink restored hij soms niet 8)7 Wil daarmee zeggen dat het heel willekeurig is en ik er geen bal meer van snap. Nu met ARHD 5 heeft hij het wel gedaan. Ik vind het ook mateloos irritant dat Google je oude apps bijhoud en dat je deze niet kan verwijderen uit de lijst, maarja daar zullen we wel niets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

InxidiousX schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:39:
[...]

Ik heb hier sinds mijn Desire al mee lopen stoeien. Er zit onder instellingen --> privacy wel een instelling automatisch terugzetten. Alleen als ik het uitvink restored hij altijd en als ik het aanvink restored hij soms niet 8)7 Wil daarmee zeggen dat het heel willekeurig is en ik er geen bal meer van snap. Nu met ARHD 5 heeft hij het wel gedaan. Ik vind het ook mateloos irritant dat Google je oude apps bijhoud en dat je deze niet kan verwijderen uit de lijst, maarja daar zullen we wel niets aan kunnen doen.
Ja. Hier gebeurt er dus niets. Heel vervelend. Dan zal ik het maar handmatig moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:43:
[...]

Ja. Hier gebeurt er dus niets. Heel vervelend. Dan zal ik het maar handmatig moeten doen.
Dit heb ik dus ook (vorige keer ook al), erg vervelend om elke keer al die apps stuk voor stuk aan te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ik ben al die zinloze troep dat meekomt met mijn toestel nu toch ook wel zat. Tijd om te gaat rooten :-)

Welke rom raden jullie mij aan? Liefst heb ik 'm zo AOSP mogelijk, maar dat is nu nog een beetje pril dus daar wil ik eventjes nog afblijven. Ik wil gewoon een snelle rom voor dagelijks gebruik, sense accepteer ik voor nu wel. Zo slecht toch ook weer niet. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 11:02
Leedroid, Insertcoin of ARHD zou ik zeggen. Kijk hier even rond.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

JKratos schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:25:
Leedroid, Insertcoin of ARHD zou ik zeggen. Kijk hier even rond.
Vanuit m'n HTC Desire bekend bij XDA. Was aan 't rondkijken maar zoals altijd in het begin kun je door de bomen het bos niet meer zien, hehe. Enfin, eerst ff 100% opladen en dan gaan we ervoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Mu.siQ schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:31:
[...]

Vanuit m'n HTC Desire bekend bij XDA. Was aan 't rondkijken maar zoals altijd in het begin kun je door de bomen het bos niet meer zien, hehe. Enfin, eerst ff 100% opladen en dan gaan we ervoor :-)
Volgensmij is ARHD 5.0 nog een van de weinige met de 1.29 base, dus ik zou dan voor die gaan. Deze is ook bijna helemaal stock, maar dan iets beter :)

Ik zou dan ook gelijk deze mod erachteraan flashen. 3dot remover
Je bent dan van die 3dot menu balk af en daardoor is alles gewoon full screen.

[ Voor 18% gewijzigd door _MB_ op 01-05-2012 22:05 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

InxidiousX schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:30:
[...]

Heb ARHD 5 nu draaien. Vooralsnog weer super smooth. Even afwachten wat de batterij nu gaat doen in combinatie met de nieuwe firmware. :)
Kan je een korte beschrijving geven hoe je van 4.1.0 naar 5 bent gegaan?
Heb je bijvoorbeeld eerst 1.29 via een OTA update gedaan? Welke stappen heb je daar voor genomen etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:23

spartacusNLD

This is Sparta!!

GKW schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:16:
[...]

Heb je bijvoorbeeld eerst 1.29 via een OTA update gedaan? Welke stappen heb je daar voor genomen etc. etc.
nee de 1.29 is al in de ROM verwerkt..

hier staan de stappen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562603

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Die stappen heb ik al uitgevoerd naar 4.1.0. Zie mijn eerdere bericht hierover, echter wordt er op XDA niets gezegd wat je moet doen of niet hoeft te doen als je van 4.1.0 komt. De één zegt weer wat anders dan de andere, vandaar mijn vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

GKW schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:16:
[...]

Klopt. Er is wat verwarring over. Je kan echter gewoon 5.0 over 4.1 heen installeren. Men zegt dat je dan niet nieuwe radio-versie krijgt, maar dat klopt afaik niet. Omdat S-Off nog niet mogelijk is wordt de waarde van de radio-versie niet aangepast in hboot, maar je krijgt wél de nieuwe radio-versie en deze werkt ook.

Het wordt aangeraden eerst te wipen, maar het kan ook zonder. Zelf heb ik wel gewiped toen ik van 4.1 kwam. Verder ging alles goed. Hoefde verder niets te doen.
Pagina: 1 2 ... 32 Laatste