Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 20:27
Ik twijfel tussen een 42DT60 en 42ET60. Is de DT60 echt zoveel beter? Er zit hetzelfde paneel in als ik het goed heb, dus zwartwaardes ed zijn vergelijkbaar. Alleen de DT60 heeft een andere processing unit. Het prijsverschil is 250 euro en ik vraag me af of dat het waard is.

9 x 270Wp Yinlgi, Power-One 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen11
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 12:00
Er zit in de DT60 (ik heb de 42") ook een dubbele tuner (dus je kunt 1 zender kijken, en 1 opnemen op USB schrijf). En volgens mij is hij sneller (dual CPU) dus de smart features (Netflix bijv) werken wat lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 20:27
ik heb al een humax 5200 hdd recorder. Neemt de panasonic op een leesbaar formaat op? Als ik het goed heb, is er een 2e CI+ module voor nodig. Smart functies zijn leuk, maar snel achterhaald.

9 x 270Wp Yinlgi, Power-One 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32
motormuis schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:36:
Smart functies zijn leuk, maar snel achterhaald.
Ja, en hoorde dat Panasonic met Smart ondersteuning, zeker qua NL, niet zoo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvcholten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:27
motormuis schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:36:
Neemt de panasonic op een leesbaar formaat op?
Ze encrypten de externe hdd,die kan je dus niet lezen met je pc. Het is volgens mij niet mogelijk de opnames te exporteren of te downloaden naar bijvoorbeeld je pc.

Edit:
Ik ben net even aan het prutsen geweest om opnames van de TV naar de PC te kunnen kopiëren.

Het is mij wel gelukt om een opname een soort van de downloaden naar een PC, maar het is wel tablet-kwaliteit. Het downloaden gaat ook met 150KB/s dus dat schiet ook niet op.

Ik maak hierbij gebruik van de functionaliteit om TV te kunnen kijken op de tablet.

Ik heb een DT60, maar het zou denk ik voor elke panasonic met opname functie kunnen werken.

Ik doe dat zo (TV moet wel aan staan.):
  1. Ik heb de panasonic "TV remote 2" app gedownload voor android.
  2. Ik open deze app, ga naar het menuitem "swipe & share". en ga dan naar het TV tabblad.
  3. Kies hier je externe hdd waar je opnames staan.
  4. Klik hier NIET op de opname, maar op het pijltje naar rechts. Je komt in een nieuw scherm waar een URL in staat.
  5. Gooi deze URL in de browser of VLC.
Deze methode is verre van ideaal, omdat je een gecomprimeerd bestand krijgt, en downloaden dus super traag gaat. Maar het werkt wel als je een keer een aflevering naar je PC wilt downloaden.

Ik ben er net een uurtje mee bezig geweest, misschien is er wel betere kwaliteit mogelijk. Officieel volgens mij niets. Of ik zie wat over het hoofd.

[ Voor 66% gewijzigd door pvcholten op 11-02-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen11
Sjah schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:22:
[...]
Ja, en hoorde dat Panasonic met Smart ondersteuning, zeker qua NL, niet zoo is.
Het valt me niet tegen. Youtube werkt uitstekend, filmpjes starten vanaf je telefoon zonder je Panasonic remote aan te hoeven raken, wachtrijen afspelen etcetera. Netflix is de laatste versie, inclusief meerdere profielen, full HD en surround geluid. RTL XL, SBS, Net5, Veronica en Pathe zijn ook inmiddels beschikbaar voor de 2013 modellen. Grootste gemis is NPO/Uitzending Gemist. Volgens mij hebben op dit moment alleen Samsung, LG en Philips een completer aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
jeroen11 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:09:
[...]

Het valt me niet tegen. Youtube werkt uitstekend, filmpjes starten vanaf je telefoon zonder je Panasonic remote aan te hoeven raken, wachtrijen afspelen etcetera. Netflix is de laatste versie, inclusief meerdere profielen, full HD en surround geluid. RTL XL, SBS, Net5, Veronica en Pathe zijn ook inmiddels beschikbaar voor de 2013 modellen. Grootste gemis is NPO/Uitzending Gemist. Volgens mij hebben op dit moment alleen Samsung, LG en Philips een completer aanbod.
Daar gaat het me net om, maar de rest klinkt wel ok ja. ;)

Maar er schijnt nu net een Nos Sochi app te zijn, werkt die wel? Toch fijn, 6 live-kanalen @ your AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 18:57
Ik ga een TX-L39E6 bestellen als kado voor mijn ouders dus ben alvast aan het rondneuzen naar reviews, starter-settings etc.

Heeft deze ondersteuning voor Uitzending Gemist? M.a.w. welke Ziggo CI+ module + smartcard kan ik aanschaffen? Persé een 1.3?

Zelf heb ik de P42GT60 met deze SMIT CI+ Module voor €43 en dat werkt prima... dat is toch een 1.2? Dat werkt goed genoeg voor de GT60...

[ Voor 9% gewijzigd door QwaftZefoni op 17-02-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:44
Sjah schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:26:
[...]

Daar gaat het me net om, maar de rest klinkt wel ok ja. ;)

Maar er schijnt nu net een Nos Sochi app te zijn, werkt die wel? Toch fijn, 6 live-kanalen @ your AB.
met een ci 1.3 module van ziggo heb je gewoon uitzending gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Nos app is niet beschikbaar op panasonic smart tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:46
Ik snap er niks meer van, wellicht dat mijn mede tweakers deze problemen herkennen of mij een tip zouden kunnen geven.

Ik heb toen Netflix in Nederland kwam een gratis proefaccount gehad. De app op mijn tv geinstalleerd en verdorie wat werkte dat allemaal fantastisch. Proef account voorbij, aanbod was niet toereikend.

Nu gisteren mijn netflix account verlengd want mijn vrouw zit zwanger thuis en verveeld zich toch wel af en toe. Dus hop netflix op de tv opstarten. En de app zegt bekijk het maar...

Wat doet de app nog wel: Laden -> zwart scherm -> terug in hoofdmenu...
Tv al terug gezet naar fabrieksinstellingen, ik krijg het niet voor elkaar. Wat te doen?

(Ik heb vierra connect btw (type tv: TX-L42E5E))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Heb ergens de Consumentengids van November op een Tv-test van hen nageslagen. Nou Panasonic lijkt niet dat testpanels favoriet, Samsung wel. Je maakt mij niet wijs dat een Tx-L42FT60E lager scoort dan een UE42F5300 van enkele honderdjes goedkoper.
Was een test van louter 39 tot 42 inchers, ze hadden stuk of 6 Samsungs meegenomen, waarvan 4 op 1/4 eindigden, en stuk of 4 Pana's waarvan 2 echt laag eindigden, en 2 in de middenmoot.
Vooral op beeldkwaliteit hadden ze wat aan te merken, niet op aansluitingen of gebruiksgemak, tevens ook wat te mekkeren over geluid....maar wie boeit dat? Uiterlijk zeiden ze niks over.

[ Voor 20% gewijzigd door Sjah op 28-04-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Consumentenbond test is waardeloos.. lees liever reviews van mensen met kennis van zaken :) avforums of hdtvtest en flatpanelshd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Tx dat je me gelijk geeft. :)

Nu een sneer van mij naar Pana, vwb de 2014 lijn, wat ik zie op foto's bevalt me niet, uiterlijk ja heb ik het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:15
Ik heb de Duitse variant van de DT60 gekocht (DTW60). Hierdoor heb ik dus ook de Duitse Viera App Store en geen toegang tot de Nederlands (Netflix/Net5/Veronica/etc) apps. Weet iemand hoe ik dit wel kan krijgen? :)

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
NL tijdens 1e setup gekozen? Andere weg lijkt me er niet 1/2/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
Hmm, niet gezien. Zal straks eens een factory reset doen.

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
|:( |:( |:(
Factory reset, alles opnieuw ingesteld en nu zit ik gewoon in de NL App Store.
Zat met mn hoofd te diep in de Samsung denk ik ;)
|:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
Mocht iemand het zich afvragen, de Duitse versie van de DT60E (DTW60) werkt gewoon goed met Ziggo en Interactieve TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Hi, ik heb een TX-L50E6E gekocht en ik heb een probleem met het beeld 16:9. Bij programma's, zoals oa het journaal, krijg ik een zwarte balk links op het scherm als er een reportage gestart wordt die weer weggaat als de nieuwslezer weer in beeld komt. Het is een balk van tussen 1 en 2 cm links aan de zijkant dus. Vaak ook bij een programma als VI waar dan een andere camera gebruikt wordt om iemand in beeld te brengen en prompt de balk verschijnt tot de oorspronkelijke spreker weer in beeld is en er niets aan de hand is. Sowieso is er aan de linker zijkant iets maar zwart te zien dan rechts. Ik heb alle verbindingen gecontroleerd en het komt zowel voor met de Horizon als met sommige films op de mediaplayer. Iemand een idee en ook hoe ik bij deze tv in het servicemenu kan komen?

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Zet op sd zenders 16:9 overscan aan(voor hd zenders en of hd source moet die uit) staat onder screen options.

hier kan je verder weinig aan doen, ze moeten in hilversum nodig cursus hoe camera intestellen nemen.

[ Voor 32% gewijzigd door devil-strike op 10-05-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
ik heb net met een 2e TV getest en die heeft het niet bij beelden waar de Panasonic het wel heeft. Moet toch even de garantie aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
@marcellux.

Dat kan elke tv is anders, bij 1 staat uit bij ander aan, ene tv heeft meer overscan dan andere etc. Als ik hier overscan aan heb zie je heel afentoe balkje, zet ik overscan dan vaak aan bijde kante balkjes op et60e.

Andere tv zal dus weinig uitmaken, kijk zo maar eens naar rtl4 met typisch carlo dan is het bijna 4:3 zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Morgen komt iemand van CErepair er naar kijken in opdracht van Panasonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
marcellux schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:49:
Morgen komt iemand van CErepair er naar kijken in opdracht van Panasonic
Mijn benieuwen wat hun tezeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Monteur geweest en hij had dit nog niet eerder gezien maar het moet volgens hem wel aan het aangeleverde signaal of aan UPC liggen. Hij kon er in ieder geval weinig aan doen. Ik dacht dat er misschien in het service menu iets aan te doen was maar dat is niet zo. Eigenlijk kon ik dat ook wel weten want de mediaplayer/playstation/appleTV doen het allemaal wel gewoon goed maar ik dacht dus dat je via dat servicemenu de TV kan "dwingen" om altijd 16;9 te laten zien. Hij adviseerde mij trouwens om de Horizonbox op 720p te zetten en eventueel overscan te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
Iemand die mij kan helpen met mijn Neotion CI+ module in mijn DT60E/DTW60?
Ik heb een Neotion CI+ uit 2011 (P/N: PRD - MCIZ - 3211) met SW versie 01.03.04.
Ik krijg de melding dat de module of smartcard niet goed geplaatst is, of ik krijg "host is not fully CI+ compliant".

Ik krijg de Cam software niet in mijn Panasonic, of in de Loewe uit 2011 geupgrade. De module werkt overigens goed in de Loewe.
Ik denk dat de software geupgrade moet worden, maar weet het niet zeker.
Wie kan mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Die oude modules werken niet in nieuwe tv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
zijn er toevallig al mensen hiere die ervaring hebben met de nieuwe Panasonic TX-50AX800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Ijsklont schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:00:
zijn er toevallig al mensen hiere die ervaring hebben met de nieuwe Panasonic TX-50AX800?
http://www.hdtvtest.co.uk/news/tx-50ax802b-201405193778.htm

review :)
best in class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:09
Ja, maar wel met banding en dse. In de MMmarkt staat een 58 inch versie: ook met dse.
Wel waren de kleuren wat dieper, met name rood. Het wijder gamut valt dan op,net als bij sony w905.

Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Shocked schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:23:
[...]

Ja, maar wel met banding en dse. In de MMmarkt staat een 58 inch versie: ook met dse.
Wel waren de kleuren wat dieper, met name rood. Het wijder gamut valt dan op,net als bij sony w905.
Idd, echter is dat inherent aan de edge lit techniek. Alle andere modellen van pana ax900 en de modellen eronder zijn full led. Ben benieuwd hoe die getest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Vorige week een TX-L42ET60E besteld omdat hij echt gewoon belachelijk goedkoop was op dat moment en ik al een poosje naar een nieuwe tv zocht. Nog geen moment spijt van mijn aankoop!

Ik moet eerlijk zijn dat ik voor dat geld verwachtte dat het smart tv gedeelte gewoon dikke bagger zou zijn en ik had me dus al een beetje ingesteld op dat ik een losse media speler moest kopen. Maar viel mij dat even mee zeg! Netflix werkt gewoon goed en youtube ook. En de media speler die ingebouwd zit kan gewoon alles afspelen wat ik er naar toe gooi zonder te haperen. Ook 3D MKV's slikt hij gewoon via de Serviio DLNA server. Het enige wat hij niet kan is bij sommige bestanden losse SRT's afspelen maar deze mux ik gewoon zelf er bij in (is maar 3 minuten werk).

Het enige wat niet werkt is het on-demand van de CI1.3 module van smit (ziggo), iemand ervaring hiermee? Ik kan wel on-demand oproepen met de rode knop maar vervolgens kan ik geen toetsen meer indrukken. Heb de instructies opgevolgd zoals het op de handleiding stond (eerst D-TV installeren en na installatie pas de CI module er in doen) ook na een reset werktte het niet. Vind het op zich niet heel erg maar zou wel mooi zijn als het toch werktte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-09 15:50
Annihilism; waar heb je de TX-L42ET60E gekocht en wat was de prijs?

Vind het wel een mooi apparaat en inderdaad niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 21:48

dlmh

Lo-Fi

daxy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:51:
Iemand die mij kan helpen met mijn Neotion CI+ module in mijn DT60E/DTW60?
Ik heb een Neotion CI+ uit 2011 (P/N: PRD - MCIZ - 3211) met SW versie 01.03.04.
Ik krijg de melding dat de module of smartcard niet goed geplaatst is, of ik krijg "host is not fully CI+ compliant".

Ik krijg de Cam software niet in mijn Panasonic, of in de Loewe uit 2011 geupgrade. De module werkt overigens goed in de Loewe.
Ik denk dat de software geupgrade moet worden, maar weet het niet zeker.
Wie kan mij verder helpen?
Ik heb hetzelfde probleem als jij met mijn VT60. In de VT50 die deze verving werkte de CAM nog prima, maar in de VT60 ontvang ik alleen maar NED1 en als ik de Neotion CAM probeer te updaten krijg ik de melding "using latest version". Maar volgens mij is de software versie 01.03.04 vrij oud (uit 2011 nog), dus ik ga er vanuit dat er een nieuwe moet zijn om de CAM compatible te maken met CI+ 1.3 televisies.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
dlmh schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:08:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem als jij met mijn VT60. In de VT50 die deze verving werkte de CAM nog prima, maar in de VT60 ontvang ik alleen maar NED1 en als ik de Neotion CAM probeer te updaten krijg ik de melding "using latest version". Maar volgens mij is de software versie 01.03.04 vrij oud (uit 2011 nog), dus ik ga er vanuit dat er een nieuwe moet zijn om de CAM compatible te maken met CI+ 1.3 televisies.
Ik heb uiteindelijk een nieuwe CI+ Interactieve CAM gekocht (Quantis) en de oude Neotion terug gestuurd.
Even goed zoeken op Marktplaats en ik kwam bij Wolftv uit. Geen mooie website maar het werkte wel voor weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Handig (soms) in de Pana settings, is harder zetten per kanaal. Stuur zelf uit via koptelefoon-uitgang, en zou willen dat er een harder zetten was, anders dan via koptelefoon. Per kanaal, ja ik kan alles gaan instellen, handig is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:46
Vrijdag een Panasonic TX-55AS651E aangeschaft bij media markt, helaas niet of voorraad dus ik moet ff een weekje geduld hebben.

Na lang kijken en vergelijken heb ik na altijd Samsung te hebben gehad nu de Panasonic eens een kans te geven. ( dus ik zal vaker hier op het topic rond hangen :P )
Ik vind de 2014 modellen er goed uit zien.

Is er al iemand die er al één heeft uit die serie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
651?? 650 ken ik wel..

Hopen dat die voor de Wk is geleverd.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
De 651 is van de 650 serie maar dan zilver.
Andere voet en omranding geloof ik.

Ik kon er zo ook niet snel wat over vinden maar bij het registeren kon ik op de Panasonic site wel de tx 651 selecteren.

http://tiendas.mediamarkt...i-1200-hz-bls-ifc-1232819

Raar genoeg nergens op een Nederlandse site

[ Voor 28% gewijzigd door ErwinJ op 08-06-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-09 15:50
Volgens mij zijn het dezelfde tv's, maar waarom MM dan de 651 als naam gebruikt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
sprintkanon schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:40:
Volgens mij zijn het dezelfde tv's, maar waarom MM dan de 651 als naam gebruikt.....
Volgens mij stond op de TV ook 651.
Zal eens kijken als ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
Wie heeft er ervaring met het gebruik van een USB disk in een 2013 model (ik heb de DT60E)?

Ik heb een "Toshiba Stor.E Basics 1 TB" aangesloten maar ik heb daar vaak problemen mee.
Een geplande opname is niet gelukt (staat niet in de lijst, weet niet waar die is) en vaak lukt het pauzeren van een programma niet. Well, het pauzeren lukt wel want het beeld staat stil, maar hervatten lukt niet. Ik moet dan op stop drukken en ben de history kwijt. Komt dit bekend voor?

Wat zijn de disks die jullie gebruiken en wel werken?
Ik heb namelijk evt nog een "WD Elements SE Portable 1 TB" en "WD My Passport Essential SE 1TB" liggen die ik zou kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
ErwinJ schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:03:
De 651 is van de 650 serie maar dan zilver.
Andere voet en omranding geloof ik.

Ik kon er zo ook niet snel wat over vinden maar bij het registeren kon ik op de Panasonic site wel de tx 651 selecteren.

http://tiendas.mediamarkt...i-1200-hz-bls-ifc-1232819

Raar genoeg nergens op een Nederlandse site
asm651 is zelfde panel en frame. maar met mooiere alu voet ipv kunststof
3x 3d bril ipv 1.
betere noise reduction
zilveren touchpad afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Bever! schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:20:
[...]

asm651 is zelfde panel en frame. maar met mooiere alu voet ipv kunststof
3x 3d bril ipv 1.
betere noise reduction
zilveren touchpad afstandsbediening.
Waar heb je dat gevonden ?
vooral dat 3x 3d bril want volgens mij krijg ik er nu maar 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Hier een lijst gekregen van panasonic betreft de verschillen

http://1drv.ms/TMUty8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-08 14:54
Ik heb een Panasonic TX-L47ET60 met Smit CI+ 1.3 gekocht, maar deze laat wel vaak de melding met gecodeerd signaal zien.. Is het zo dat de Quantis module dit niet/minder heeft? Ook de interactieve tv van Ziggo werkt helemaal niet met de Smit. Opstarten lukt wel, maar vervolgens vraagt hij alleen of ik zeker weet dat ik interactieve tv wil verlaten..

Iemand ervaringen met het overstappen van Smit naar Quantis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
Ik heb zowel een Quantis als een Smit in mijn TX-55DT60E.
De Quantis gaat helemaal perfect, geen problemen mee.
De Smit geeft idd vaak problemen, als hij toevallig gebruikt wordt (hij is de 2e CAM, dus alleen als ik iets opneem komt deze in werking). Hij klaagt dan vaak dat hij opnieuw moet authenticeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Gister in MM eens rond gekeken naar de 2014 modellen, viel me niet mee. De 600 serie valt echt af, zo minimaal vind ik de voet, vooral de grauwe kleur. Verder zag ik dat de onderkant vh frame dan wel zilver is, de rest is zwart, het effect bevalt me niet.

Wat ik wel mooi vond? De nieuwe LG's, bijv. de 47LB670 en de 650, yup terwijl LG verleden jaar wat minder was vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:05
Begin mei van dit jaar heb ik een TX-L50ET60E gekocht. Deze was zeer gunstig geprijsd bij Foka (100 euro goedkoper dan de eerstvolgende in de pricewatch).

Sinds het begin ervaar ik dat het geluid iets achter loopt op het beeld. Bij langzame conversaties valt het bijna niet op, maar als er sneller wordt gesproken is het zeer duidelijk zichtbaar.
Het probleem doet zich voor bij alle bronnen, zoals de UPC Horizon mediabox, AppleTV en AC Ryan mini mediaspeler. Hieruit concludeer ik dat niet de bronnen, maar de tv het probleem is.

Mijn vorige tv was een Pana plasma (37PV60). Met deze tv heb ik nooit een lipsync probleem ervaren. Na veel zoeken op internet ben ik er achter gekomen dat plasma (en oude beeldbuizen) anders omgaan met het verwerken van beeld/geluid dan LED/LCD.

Alle beeldverbeteraars heb ik op de tv uitgezet, zodat het beeld zo zuiver mogelijk is. Ik maak verder gebruik van de stand True Cinema.

Voor dit probleem heb ik contact opgenomen met Panasonic. Een monteur van CE Repair uit Drachten is bij ons thuis gekomen. Hij heeft het probleem ook gesignaleerd, maar het valt binnen de toleranties. Hij gaf ook aan dat hij het niet kan repareren en daardoor niks voor mij kan betekenen. Hij gaf ook aan dat binnen hetzelfde type al verschillen kunnen zitten, dus de ene ET60 heeft meer/minder last van lipsync dan de andere.

Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Foka en het probleem voorgelegd. Zij hebben contact gehad met Panasonic. Panasonic geeft aan dat ze hun beoordeling over laat aan de monteurs.

Wat kan ik nu nog doen om dit probleem opgelost te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
meesje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:18:
Begin mei van dit jaar heb ik een TX-L50ET60E gekocht. Deze was zeer gunstig geprijsd bij Foka (100 euro goedkoper dan de eerstvolgende in de pricewatch).

Sinds het begin ervaar ik dat het geluid iets achter loopt op het beeld. Bij langzame conversaties valt het bijna niet op, maar als er sneller wordt gesproken is het zeer duidelijk zichtbaar.
Het probleem doet zich voor bij alle bronnen, zoals de UPC Horizon mediabox, AppleTV en AC Ryan mini mediaspeler. Hieruit concludeer ik dat niet de bronnen, maar de tv het probleem is.

Mijn vorige tv was een Pana plasma (37PV60). Met deze tv heb ik nooit een lipsync probleem ervaren. Na veel zoeken op internet ben ik er achter gekomen dat plasma (en oude beeldbuizen) anders omgaan met het verwerken van beeld/geluid dan LED/LCD.

Alle beeldverbeteraars heb ik op de tv uitgezet, zodat het beeld zo zuiver mogelijk is. Ik maak verder gebruik van de stand True Cinema.

Voor dit probleem heb ik contact opgenomen met Panasonic. Een monteur van CE Repair uit Drachten is bij ons thuis gekomen. Hij heeft het probleem ook gesignaleerd, maar het valt binnen de toleranties. Hij gaf ook aan dat hij het niet kan repareren en daardoor niks voor mij kan betekenen. Hij gaf ook aan dat binnen hetzelfde type al verschillen kunnen zitten, dus de ene ET60 heeft meer/minder last van lipsync dan de andere.

Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Foka en het probleem voorgelegd. Zij hebben contact gehad met Panasonic. Panasonic geeft aan dat ze hun beoordeling over laat aan de monteurs.

Wat kan ik nu nog doen om dit probleem opgelost te krijgen?
Je garantie claimen als het duidelijk zichtbaar is. Ik kan me niet voorstellen dat dit niet door Panasonic gefixed kan worden. ( firmware update misschien ).
Zou mooi zijn als je dit moet accepteren, lekker tv kijken als je geluid steeds achter blijft.

Ikzelf heb sinds maandag de TX-55ASM651 en die bevalt geweldig, het probleem van jou heb ik ook nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Sinds maandag de TX-55ASM651 echt een mooie TV.
Geleverd met 4 brillen en een Alu/ijzeren voet.

Gekocht bij MM voor een leuke prijs door de fout van een medewerker dus hopen dat Nederland kampioen word :P. ( dat geluk zal ik wel niet hebben :P )

Ik zal eens kijken of ik de tijd vind voor een review te maken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Ibood aanbieding! TX50A300E 50 inch full hd led voor 399 + verzendkosten... Heb nu een plasma Samsung waar ik best wel tevreden van ben maar in mijn woonkamer enorm veel reflectie door grote ramen. led paneel heeft daar beduidend minder last van vermoed ik maar zalzou ik veel inboeten qua beeldkwaliteit met deze led?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
ik zie een 42 incher hoor? Is geen ips, he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minxz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-07 18:55
Sjah schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:30:
ik zie een 42 incher hoor? Is geen ips, he...
is toch ook een 50" als extra deal

http://www.ibood.com/extr...tv_voor_een_weggeefprijs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
renio schreef op zondag 27 juli 2014 @ 00:21:
Ibood aanbieding! TX50A300E 50 inch full hd led voor 399 + verzendkosten... Heb nu een plasma Samsung waar ik best wel tevreden van ben maar in mijn woonkamer enorm veel reflectie door grote ramen. led paneel heeft daar beduidend minder last van vermoed ik maar zalzou ik veel inboeten qua beeldkwaliteit met deze led?
Ik weet niet welke samsung palsma je hebt. Maar ik weet wel vrijwel zeker dat hij rondjes gaat rennen om een budget led...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:19
Kan er iemand reviews vinden over die 50" ibood aanbieding vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Adlermann schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:35:
[...]

Ik weet niet welke samsung palsma je hebt. Maar ik weet wel vrijwel zeker dat hij rondjes gaat rennen om een budget led...
Weet vrijwel zeker van niet ALS het zo een oude 1024x768 model is. Vergeet niet er zijn ook budget-plasmas gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Sjah schreef op zondag 27 juli 2014 @ 11:08:
[...]

Weet vrijwel zeker van niet ALS het zo een oude 1024x768 model is. Vergeet niet er zijn ook budget-plasmas gemaakt.
Sterker nog, ik heb liever een HD ready plasma dan een full hD budget led. Zelfs dan is het beeld nog beter vaak. Contrast is gewoon HET belangrijkste element van een goed beeld. En bij contrast gaat ELKE LED onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Sjah schreef op zondag 27 juli 2014 @ 11:08:
[...]

Plasmatelevisies met een 1024 x 768 resolutie hoeven niet per definitie slechtere prestaties hebben dan een LCD-televisie met een resolutie van 1920 x 1080 pixels. Zeker niet als het zo'n goedkope LCD-televisie betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nou het zal, een 50 inch 1024x768 plasma, is budget, je ziet/zag ze voor 400 a 450 voor 50 inch bij de MM, ik blijf er weg van, niet alleen het beeld is niet mooi, ook de kast doet goedkoop aan.
Maar fluister ik tegen de vragers over deze ibood aanbieding, dat geldt voor deze tv net zo hard ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Sjah schreef op zondag 27 juli 2014 @ 11:49:
Nou het zal, een 50 inch 1024x768 plasma, is budget, je ziet/zag ze voor 400 a 450 voor 50 inch bij de MM,
Ik begrijp niets van deze tekst. Een goede interpunctie zou wellicht schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Mijn samsung plasma waarover ik sprak is type PS51D550, amper 3 jaar geleden gekocht voor pakweg 800 euro. Ben qua kleuren en contrast idd erg te spreken juist vaak ergerlijke reflectie en dan moet ik bijna alle ramen verduisteren... Kon ik net zo goed een beamer aanschaffen. Vandaar de twijfel over de Ibood aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Als het niet bevalt stuur hem gewoon terug binnen twee weken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
renio schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:13:
Mijn samsung plasma waarover ik sprak is type PS51D550, amper 3 jaar geleden gekocht voor pakweg 800 euro. Ben qua kleuren en contrast idd erg te spreken juist vaak ergerlijke reflectie en dan moet ik bijna alle ramen verduisteren... Kon ik net zo goed een beamer aanschaffen. Vandaar de twijfel over de Ibood aanbieding...
d550 was idd een prima instap-plasma, maar klopt zonder reflectiefilter.

In de winter ga je daar weer minder last van hebben als het buiten eerder donker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Ik heb nu een 48AS640 en zie een app voor het spiegelen van je beeld. Wifi verbinding met internet is daarbij niet beschikbaar. Maar ik heb verder geen idee hoe het werkt; met welke apparaten kan het en welke software is daarvoor nodig? Gebruiksaanwijzing en Google hebben niks opgeleverd...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
werkt met mobieltjes en tablets android/apple. miracast heet het geloof ik

• JT

JT

VETAK y0

Ah, is het MiraCast...ik had al een MiraCast app geprobeerd maar die vond de TV niet. Ga het nog eens proberen met wat andere apps.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Bever!
Panasonic tv remote 2 is ook de moeite waard, oa. makkelijk swipen van media naar tv.

[ Voor 30% gewijzigd door Bever! op 21-08-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ja, die heb ik erop. Maar mirror zou helemaal mooi zijn :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik weet al hoe het moet :D Zit gewoon standaard in Android onder instellingen -> weergave.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ugh, mn zus heeft een 32AS600E (met ingebouwde wifi) maar om de een of andere redenen stopt de wifi verbinding als ik een app wil openen.

De wifi instellingen staan goed, en als ik op "netwerkstatus" klik geeft ie aan te kunnen verbinden met internet
maar als de app geopend word krijg ik een melding:
"De tv moet verbonden zijn met internet op apps en services te kunnen gebruiken"
klik ik weer op netwerkstatus, lijkt er een prima verbinding te zijn.

gek genoeg werkte de software update wel gewoon :/

[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 03-10-2014 20:34 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron2308
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2018
ik heb een TX L47ET60E,weet iemand hoe ik in het menu bij de optie spdif kom? ik wil het aan zetten ipv de HDMI arc.

[ Voor 11% gewijzigd door ron2308 op 13-10-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:47
Nismod schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:21:
Ik heb een Panasonic TX-L47ET60 met Smit CI+ 1.3 gekocht, maar deze laat wel vaak de melding met gecodeerd signaal zien.. Is het zo dat de Quantis module dit niet/minder heeft? Ook de interactieve tv van Ziggo werkt helemaal niet met de Smit. Opstarten lukt wel, maar vervolgens vraagt hij alleen of ik zeker weet dat ik interactieve tv wil verlaten..

Iemand ervaringen met het overstappen van Smit naar Quantis?
Ik heb dezelfde tv en ben erg nieuwsgierig of het interactieve gedeelte wel werkt in combinatie met ziggo ci+ module? Zit eraan te denken om over te stappen en een kastje minder is mooi meegenomen!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
De ET60E ondersteund volgens mij geen interactive tv van ziggo via ci+ module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
devil-strike schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:33:
De ET60E ondersteund volgens mij geen interactive tv van ziggo via ci+ module.
Dacht dat ze alle 2013 modellen zouden certificeren??

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
2013 Alleen de top series werken met interactief. 2014 alle modellen

[ Voor 3% gewijzigd door Bever! op 14-10-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Bever! schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:16:
2013 Alleen de top series werken met interactief. 2014 alle modellen
Dat is jammer. Qua hardware moet het wel kunnen lijkt mij?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron2308
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2018
hallo,

ik heb een Panasonic TX-L47ET60E, ik wil graag het geluid digital op mijn versterker aansluiten.
Ik heb een glasvezel kabel aangesloten op de digital audio uitgang en op mijn versteker aangesloten, maar ik krijg er geen geluid uit. :?

moet er nog iets gebeuren in de instelling? zo ja hoe en waar moet ik dat instellen?
ik heb in de gebruiksaanwijzing er iets over gelezen maar ik kanhet niet vinden op de tv hoe je dat moet doen.

Ron

[ Voor 7% gewijzigd door ron2308 op 17-10-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
ron2308 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:35:
hallo,

ik heb een Panasonic TX-L47ET60E, ik wil graag het geluid digital op mijn versterker aansluiten.
Ik heb een glasvezel kabel aangesloten op de digital audio uitgang en op mijn versteker aangesloten, maar ik krijg er geen geluid uit. :?

moet er nog iets gebeuren in de instelling? zo ja hoe en waar moet ik dat instellen?
ik heb in de gebruiksaanwijzing er iets over gelezen maar ik kanhet niet vinden op de tv hoe je dat moet doen.

Ron
Bedoel je via optical? Ik heb dat ook en hier werkt het prima. Enige nadeel was dat de tv speakers ook nog geluid gaven dus die moest ik zacht zetten met de afstandsbediening. Heb ze nu compleet uitgeschakeld en als ik nu de volume aanpas via de afstandsbediening van de tv past hij het volume van de speakers aan.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
DaveD1109 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:18:
[...]

Dat is jammer. Qua hardware moet het wel kunnen lijkt mij?
Hardware is het probleem niet, meer panasonic die geen moeite steekt in goedkopere series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Mwaaa , ik heb ook een goedkoper 2013 serie, maar die heeft geen smart, dus dat hele CI+ interactief boeit dan niet, en JA voor gewoon CI+ is die wel gekwalificeerd. Wat ik dan niet snap is dat de voorganger vd mijne, zover ik kan zien is die van 2012 (de EM5E) hetzelfde, niet is gekwalificeerd door Upc/Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen11
Vreemd, sinds vandaag zijn m'n favorieten weg, en als ik probeer favorieten in te stellen werkt het niet en springt hij terug naar het home scherm. Betreft een 42DT60.

Iemand anders problemen met favorieten? Is er toevallig een firmware gepusht die dit veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Toevalig woonachtig in Upc gebied? In N-H is wat veranderd, bij mij zijn favos ook pleitte sinds vannacht, EM6E 39 inch.

Dat favos instellen dat niet werkt, herken ik echter niet. Misschien eerst even een channel rescan er doorheen jagen?

[ Voor 17% gewijzigd door Sjah op 21-10-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen11
Ja UPC inderdaad, Amsterdam. Zal een rescan doen, ben benieuwd!

Update:
Het selecteren van favorieten werkt weer, vreemd. Wel moest ik alles opnieuw doen dus. Hoop niet dat nodig is om te doen elke keer dat UPC iets veranderd, kost toch wel wat tijd...

[ Voor 60% gewijzigd door jeroen11 op 21-10-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een adres waar je zonder gelijk 70 euro kwijt te zijn een vervangende afstandsbediening kan kopen (originele)? Betreft type N20AYB000752 , de versie met 3D knop dus.

Het batterijafdekplaatje is afgebroken...
Er zijn op marktplaats e.d. wel vergelijkbare modellen te koop voor 20 euro zonder dat 3D knopje, maar ik weet niet zeker of ik dat batterijplaatje dan kan overzetten en 20 euro is een wat dure gok.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:52

Audione0

Strijdt der titanen

Goedemiddag mensen!

Ik zit met een probleempje met mijn TX-L42ET60.
Ik krijg Viera link niet werkend. Als ik de app gebruik krijg ik steeds de melding, "functie niet beschikbaar"

Het internet staat er vol mee, ook hier bij tweakers, maar er is nergens een echte oplossing te vinden.

Wat ik geprobeerd heb is het volgende.

Fabrieksinstellingen geladen en dan de app starten (geen functie beschikbaar)
ARC opties uit en en dan de app starten (geen functie beschikbaar)
HDMI kabels ontkoppeld en dan de app starten (geen functie beschikbaar)

Als ik de iphone app wil gebruiken krijg ik het niet voor elkaar foto's, film of muziek op de televisie te krijgen. Niets maakt verbinding met de televisie onder viera link modus..

Niet dat ik viera link vaak gebuik, maar ik zou wel graag willen dat het werkt :)

Alvast bedankt voor het meedenken.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Audione0 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:12:
Goedemiddag mensen!

Ik krijg Viera link niet werkend. Als ik de app gebruik krijg ik steeds de melding, "functie niet beschikbaar"

Het internet staat er vol mee, ook hier bij tweakers, maar er is nergens een echte oplossing te vinden.

Als ik de iphone app wil gebruiken krijg ik het niet voor elkaar foto's, film of muziek op de televisie te krijgen. Niets maakt verbinding met de televisie onder viera link modus..

Niet dat ik viera link vaak gebuik, maar ik zou wel graag willen dat het werkt :)

Je hebt op alle devices de hdmi cec zooi aanstaan?
arc en zut en hdmi cec, viera link in het instellingen menu moeten allemaal aan staan.

iig de viera link in het instellingen menu moet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
* Sjah fluistert dat het al avond is... ;) (@Audioone0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Audione0 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:12:
Goedemiddag mensen!

Viera link zorgt ervoor dat je met he tv afstandsbediening de blueray of dvd speler kan bedienen. Hdmi cec ook genoemd. Wat wil je precies doen wat niet werkt

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:52

Audione0

Strijdt der titanen

De bedoeling is dat mijn windows pc verbinding moet gaan maken met de tv. Niet als server, maar ik wil miracast werkend krijgen op deze tv. Ik wil nl het beeld van windows draadloos op mijn tv krijgen.

Als ik binnen de windows metro interface een beeldscherm toe wil voegen moet viera link aanstaan, anders ziet mijn pc de tv niet en kan ik geen wps verbinding tot stand brengen. De wps is nodig omdat de windows pc vraag om een WPS verificatiecode die de tv af zou moeten geven, die code zou ik dan moeten gebruiken onder windows. Een soort bluetooth verbinding

Het zou zomaar kunnen zijn dat ik helemaal verkeerd aan het zoeken ben en dat vieralink alleen met panasonic apparaten werkt, maar ik vind het wel heeel toevallig namate ik vieralink uitzet windows mijn tv niet meer ziet en als ik dit vervolgens aanzet weer wel :)

Er loopt al een draadje op Asus N56J (Geforce 840M) i.c.m. samsung TV (miracast)

[ Voor 5% gewijzigd door Audione0 op 20-11-2014 10:08 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Bever!
Viera link heeft daar niks mee te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
We zijn 6 jaar verder, sinds de laatste reactie, heb hier nog een 39 inch toestel dat stug doorgaat. Wat ik me afvraag, hoe hebben de mensen de smartfunctie van hun Tv ervaren..? Is de support allang over en is het onbruikbaar nu?
Heb zelf een dom toestel, en vraag me af of ik stom ben geweest om niet voor die 3 tientjes meer een smart te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:15

AJM

Sjah schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:28:
We zijn 6 jaar verder, sinds de laatste reactie, heb hier nog een 39 inch toestel dat stug doorgaat. Wat ik me afvraag, hoe hebben de mensen de smartfunctie van hun Tv ervaren..? Is de support allang over en is het onbruikbaar nu?
Heb zelf een dom toestel, en vraag me af of ik stom ben geweest om niet voor die 3 tientjes meer een smart te halen.
Ik heb 7 jaar gelden deze ‘slimme’ tv gekocht pricewatch: Panasonic Viera TX-L42ET60 Zilver

De smartfuncties heb ik in het begin wel gebruikt (Uitzending gemist en later Netflix), maar inmiddels gebruiken we een Chromecast voor de smartfuncties. Op de tv zelf werkt alleen nog de netflix app, andere apps worden niet meer ondersteund volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Viking
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:03
Ik heb zelf een 37” op de slaapkamer;

Gebruik(te): Netflix, YouTube en streamen vanaf nas.

YouTube crasht na 1 minuut
Netflix blijft hangen.

Streamen (plex) gaat oké, kan niet meer spoelen.

Maar toch 6-7 jaar met plezier kunnen gebruiken. Komt nu een Android tv aan te hangen
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste