typisch cafépraat
besef wel dat als je een rechtzaak verliest je alle proceskosten op je dak krijgt
er zal dan naar de AV worden gekeken waar je voor heb getekend, bij punt 6 vind je :
Contractant en Eindgebruiker onderkennen dat Diensten
negatief kunnen worden beïnvloed en (tijdelijk) niet
beschikbaar kunnen zijn door fysieke factoren (zoals
gebouwen, tunnels, bergen, enzovoorts), atmosferische
omstandigheden, aanpassingen of onderhoud aan het
netwerk van Vodafone of een andere aanbieder van
elektronische communicatiediensten, storingen in de
interconnectie of andere oorzaken. Vodafone spant zich
in binnen de grenzen van de redelijkheid deze
omstandigheden tot het uiterste te beperken.
5 Indien Contractant, mede in het licht van hetgeen is
opgemerkt in artikel 6.3 en 6.4, op enig moment geen of
geen ongestoord gebruik kan maken van de Aansluiting,
leidt dit niet tot een recht op verlaging van de tarieven
voor de Diensten of tot een recht op restitutie van
betaalde vergoedingen.
voorts zal worden gekeken of vodafone wel voldoende maatregelen heeft genomen om de verstoring tot een minimum te beperken, en ik kan me zomaar voorstellen dat ze dat hebben gedaan. (inclusief communicatie naar de klant)
begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben zakelijk ook al bezig om er meer uit te slepen omdat wij extra kosten hebben moeten maken omdat de buitendienst nagenoeg onbereikbaar was.
maar veel verder dan 'erom vragen ' kom ik niet omdat VNR (Virtual National Roaming) te duur werdt gevonden door de heren directie. een SLA idem dito (maar met dat laatste kom je verder bij een schadevergoeding, veel bereikbaarder wordt je er niet mee tijdens een storing)
en dan mag je nu 1 x raden wie er het hardst schreeuwen dat ik er vooral compensatie uit moet gaan halen
de consumentenbond staat uiteraard ook weer vooraan

Volgens de Consumentenbond moet Vodafone zijn klanten het abonnementsgeld teruggeven voor de periode waarin het niet mogelijk was het mobiele netwerk te gebruiken. Ook de onkosten die klanten hebben gemaakt, zoals de aanschaf van een prepaid kaart om bereikbaar te blijven, moeten vergoed worden.
dat zou wat mij betreft een goeie vergoeding zijn, het zou de consumentenbond sieren als ze dit soort regelingen proactief voor de consument regelen, dus dat ze dit laten opnemen in de AV's van de telco's
[
Voor 14% gewijzigd door
Shanquish op 13-04-2012 11:20
]