[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Driving a cadillac in a fool's parade.
Alle diensttelefoons liggen hier er ook uit (schiphol)
we kunnen wel gebeld worden maar niet bellen.
heerlijk die rust
prive telefoons doen et wel
[ Voor 12% gewijzigd door ApC_IcE op 04-04-2012 08:22 ]
En ik was gister nog wel zo blij met het Vodafone netwerk (met hollandsnieuwe); net overgestapt. Normaal met T-mobile valt radio altijd wel een paar seconden uit onderweg, terwijl dat niet zo was met Vodafone.
[ Voor 56% gewijzigd door MrSleeves op 04-04-2012 08:23 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
-geen netwerk op consumenten abbo
-3G op zakelijke abbo
Lijkt dat alleen de consumenten tak is getroffen/lagere prioriteit heeft in deze hoek.
[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 04-04-2012 08:42 ]
uhhh dit is toch echt zakelijkApC_IcE schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:20:
klopt,
Alle diensttelefoons liggen hier er ook uit (schiphol)
we kunnen wel gebeld worden maar niet bellen.
heerlijk die rust
prive telefoons doen et wel
Snap ik, ik kan echter nog bellen op mijn zakelijke abbo, dus een nuancering aangebracht in mijn oorspronkelijke bericht.
Toevoeging heb hier (071) weer bereik op mijn consumenten abbo, bellen levert echter een netwerk bezet op
[ Voor 16% gewijzigd door SpamLame op 04-04-2012 08:46 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Storing is landelijk, soms kun je wel bellen en gebeld worden soms niet. (of je nou wel of geen ontvangst hebt)
Gaat waarschijnlijk nog wel de hele dag duren.
Dit is zowel zakelijk, prive, data als VPN verbindingen (verkort bellen)
[ Voor 7% gewijzigd door hellbringer op 04-04-2012 09:06 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mensen kunnen wel gebeld worden maar zelf niet bellen.
Ze krijgen een piep en daarna niks alsof de lijn dood is.
Raar maar waar.
Hopelijk is het snel opgelost omdat veel van onze zakelijke klanten bij Vodafone zitten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Door een grote brand in een van onze gebouwen met netwerk apperatuur, zijn er problemen met bellen en gebeld worden. Verkort bellen (VPN) en de data verbindingen. In de regio Rotterdam en Den Haag zijn klanten niet of slecht bereikbaar en landelijk zijn er problemen met bellen en data verbinding opzetten.
Kijk op http://over.vodafone.nl/nieuwscentrum/nieuws/actueel-nieuws voor de laatste updates over de storingen.
Vodafone betreurt het ongemak en stelt alles in het werk om de tijdsduur en de hinder zo veel mogelijk te beperken.
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 04-04-2012 10:38 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
http://www.rijnmond.nl/ni...odafone-ernstig-ontregeld
hier meer info over de brand zélf..
http://www.mediatv.nl/201...aande_brand_Vodafone.html
het is blijkbaar begonnen in het pand ernaast, in een laboratorium.
blijkbaar is de temperatuurontwikkeling van dusdanige impact dat de technische ruimtes daaronder lijden.
[ Voor 35% gewijzigd door Shanquish op 04-04-2012 10:51 ]
Geachte klant,
Door een grote brand in een van onze gebouwen met netwerk apparatuur, zijn er problemen met bellen en gebeld worden. Verkort bellen (VPN) voor corporate klanten is niet mogelijk. In de regio Rotterdam en Den Haag zijn klanten niet of slecht bereikbaar en landelijk zijn er problemen met bellen en data verbinding opzetten.
Ook het vaste telefonie verkeer van Vodafone naar andere providers is getroffen. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat een gedeelte van de vaste telefonie gesprekken van en naar deze providers een bezet toon krijgen. Het kan daardoor voorkomen dat er meerdere pogingen nodig zijn om een gesprek tot stand te brengen.
Vodafone betreurt het ongemak en stelt alles in het werk om de tijdsduur en de hinder zo veel mogelijk te beperken.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 11:09 ]
Vanochtend rond 5 uur is nabij een netwerkcentrale van Vodafone in Rotterdam een grote brand uitgebroken. De brandweer heeft de brand inmiddels onder controle. Het is niet duidelijk hoe de brand is ontstaan.
Uit veiligheidsoverweging is alle elektriciteit in de netwerkcentrale waar de brand in Rotterdam woedt, inmiddels afgesloten. Dit houdt in dat geen van de apparatuur in het pand nog functioneert waardoor zowel het 2G netwerk (bellen, SMS en machine to machine communicatie), het 3G netwerk (mobiel internet) in de Randstad regio grotendeels is uitgevallen. Hierdoor is in de regio geen sms, spraak en dataverkeer mogelijk. Voor ongeveer eenderde van de landelijke klanten is ook voicemail niet beschikbaar. Op dit moment is een noodvoorziening onderweg naar het gebied om het 2G netwerk weer op te starten. De verwachting is dat het 2G netwerk aan het einde van de dag weer operationeel is. Ongeveer een kwart van de klanten van Vodafone ondervindt hinder van de storing.
Klanten die via het 3G netwerk bellen en sms-en, worden automatisch naar het 2G netwerk overgezet zodra dat weer werkt. Klanten hoeven geen handmatige handelingen te verrichten, behalve als ze de netwerkinstellingen handmatig hebben doorgevoerd. Om het 2G netwerk zo goed mogelijk te laten opstarten, verzoekt Vodafone klanten het dataverkeer in eerste instantie te beperken. Het is niet duidelijk wanneer het 3G netwerk weer functioneert.
Vodafone betreurt het ongemak en werkt met man en macht aan het herstellen van het netwerk. Zodra er meer nieuws is, volgt een update.
nieuws: Deel Vodafone-netwerk in Randstad tot eind woensdag offline
Au ...
[ Voor 5% gewijzigd door pven op 04-04-2012 11:26 ]
2012-04-04 09:00 (CEST)
Vodafone Germany has confirmed that they have an ongoing GPRS disturbance.
They are working on solving this problem as soon as possible.
2012-04-04 11:15 (CEST) Resolved
Vodafone Germany reports that the problems has been solved and that the GPRS service are working again.
Alleen jammer dat m'n zakelijke M2M provider primair Vodafone gebruikt.
Speedmaster is nog steeds blij met zijn papieren tancodelijstVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:06:
Hier in regio Utrecht krijg ik geen smsjes binnen (ING tancodes), bellen zal waarschijnlijk ook niet werken. Internet doet het dan wel weer.
Daar ben ik net vanaf gestapt omdat onze postbezorging onbetrouwbaar is.. heb al twee keer een lijst niet ontvangenSpeedmaster schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:08:
[...]
Speedmaster is nog steeds blij met zijn papieren tancodelijst
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Hier tegenovergestelde. Rond de campus van de TU Delft minder bereik, geen 3G, kan niet sms'en. Kan wel bellen, niet gebeld worden.Mr.Qips schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:26:
Gek, hier in Delft heb ik geen probleem.
Vind het eigenlijk wel lekker rustig
NOSIG
Dankpven schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:56:
[mbr]Ik denk dat het vraagteken wel uit de titel kan. :+[/]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Moet vanavond naar Den Haag dus ben benieuwt.
- leeg -
Kan dat ook aan deze storing liggen (ik heb een vodafone NL sim) of moet ik aan mijn telefoon twijfelen?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
dat komt omdat al de telefoontjes die jij pleegt, roamen op de duitse netwerk.Whuzz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:02:
Ik zit in Duitsland (niet ver van de grens, maar normaal wel op een duits netwerk, weet alleen even niet welke dat normaal is) en ik heb al de hele dag geen bereik. Het gekke is dat mijn telefoon wel een aantal netwerken ziet, waaronder T-Mobile (de), vodafone (de), E-Plus en O2 (de). Maar met geen van deze kan ik verbinden.
Kan dat ook aan deze storing liggen (ik heb een vodafone NL sim) of moet ik aan mijn telefoon twijfelen?
makkelijk gezegd, jij gebruikt de duitse gsm netwerk om met de nederlandse vodafone netwerk te verbinden (die voor jou de telefoonverbindingen opzet)
denk dus aan een router (duitse netwerk) die niet verbonden is met het internet (vodafone NL)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 13:58 ]
http://www.telegraaf.nl/b..._in_Rotterdam-West__.html
Ook dat nog
⏩ PVOutput☀️
Overigens hier in regio Alkmaar werd mijn telefoontje net ook abrupt afgekapt
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Ik heb exact hetzelfde met mijn Hollands Nieuwe, ik kan de hele dag al nergens verbinding mee maken (regio Zwolle), ook met meerdere toestellen geprobeerd.Whuzz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:02:
Ik zit in Duitsland (niet ver van de grens, maar normaal wel op een duits netwerk, weet alleen even niet welke dat normaal is) en ik heb al de hele dag geen bereik. Het gekke is dat mijn telefoon wel een aantal netwerken ziet, waaronder T-Mobile (de), vodafone (de), E-Plus en O2 (de). Maar met geen van deze kan ik verbinden.
We are Manga_Master prepare to be Assimilated your anime will be added to our own
Volgens mij geldt dat voor meer virtuele aanbieders die via Vodafone gaan.Manga_Master schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:20:
[...]
Ik heb exact hetzelfde met mijn Hollands Nieuwe, ik kan de hele dag al nergens verbinding mee maken (regio Zwolle), ook met meerdere toestellen geprobeerd.
Heb zelf als extra een sim van Digros/Dirk mobiel en tot op heden ook geen verbinding.
He's got a magnet!!! Everybody BACKUP!!!!!!!!
Vandaag al de hele dag geen bereik in Zoetermeer. Collega van mij die ook Vodafone heeft, heeft wel af en toe bereik, maar heel wisselend.Vandread schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:57:
Netwerk is gewoon overbelast, ik zit in Zoetermeer en merk dat m'n secundaire telefoon met Vodafone (primair = KPN) wel wat data binnenhaalt maar erg langzaam. Bellen werkt soms wel en soms niet...
Alleen jammer dat m'n zakelijke M2M provider primair Vodafone gebruikt.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Nu niks meer helaas. Dan is 't wel vervelend als je geen vaste lijn hebt. Gelukkig gebeurt dit niet elke dag!
[ Voor 33% gewijzigd door smallboy op 04-04-2012 17:17 ]
Verwijderd
Lees op telegraaf.nl dat er misschien 1 week lang geen internet is Vodafone klanten in de getroffen regio. Hoop dat ze er op telegraaf weer eens naast zitten.
De brand die woensdag zorgde voor een grote storing bij Vodafone, is ontstaan in het pand naast de telefoonaanbieder. Dat meldde het ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie.
Vodafone had aanvankelijk alleen hitte- en wateroverlast. Later sloeg de brand, via het gezamenlijke dak, over naar het pand van Vodafone. De brandweer verwijderde daarop een stuk van het dak van Vodafone.
Storing
Vodafone heeft een deel van de netwerkproblemen die ontstonden door de brand opgelost. Het telecombedrijf zegt dat nu nog ongeveer tien tot vijftien procent van de klanten nog hinder ondervindt van de storing. Eerder was dit ongeveer een kwart van de klanten. Vodafone verwacht dat aan het einde van de dag de problemen met bellen en sms helemaal zijn opgelost. Veertig technici zijn bezig de storing te verhelpen.
De klanten die nu nog niet kunnen bellen, sms'en en mobiel internetten via hun telefoon, komen allemaal uit de omgeving Rotterdam.
Noodvoorziening
Door de vuur- en waterschade is naar verwachting alle apparatuur in het gebouw aan de Caïrostraat in Rotterdam-Overschie verwoest. Uit veiligheidsoverwegingen hebben de technici die de problemen proberen te verhelpen, voorlopig geen toegang tot het gebouw van Vodafone.
Een noodvoorziening moet ervoor zorgen dat aan het einde van de dag het 2G-netwerk weer functioneert, waardoor alle klanten van Vodafone kunnen bellen en sms'en. Het is nog onduidelijk wanneer ook mobiel internetten weer mogelijk is.
Vodafone heeft ongeveer 5,3 miljoen klanten.
Verwijderd
Dordrecht soortgelijk verhaal. Wel bereik, maar kan geen SMS ontvangen. Nogal irritant als je bij ING bankiert..Tweaker1987 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:59:
Hier (Zoetermeer) kan ik nu wel bellen, maar niet smsen.. Ze komen niet aan bij andere telefoons (andere netwerken) en ik krijg van die andere netwerken geen smsjes binnen. Wel de sms (die je gratis kan versturen van My Vodafone). Maar tot op hede andere smsjes niet, maar wel bellen/gebeld worden...

Die zendmast uitgevallen, dat is natuurlijk op te vangen en zou alleen lokale congestie opleveren. Blijkbaar draaide er hier ook een aantal authenticatieservers (en dergelijke) ofzo?
Er zal een goede reden zijn waarom er geen failover was (hetzij niet mogelijk, hetzij een economische reden), maar vraag me oprecht af wat voor apparatuur het dan is
waarom zijn er geen betere backup faciliteiten. eigenlijk vinden we dat er altijd een backup netwerk paraat moet zijn.
Als woordvoerder van vodafone zou ik dan zeggen: Mooi dan betaald u vanaf 50,- per maand per abonnement extra. Gaan we dat graag voor u realiseren. Klant is koning.
Wat een dom gelul allemaal zeg.... Dit kan gebeuren, voda zat er ook niet op te wachten duh.
Het is/was een knooppunt voor 700 masten. Ook VPN zaken liepen daar (interne bedrijfscommunicatie, verkorte nummers etc.) en voicemail. En er was nog meer volgens mij, alleen dat bericht is ineens weer van de VF site verdwenen.Exhar schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:27:
Vanuit technische oogpunt ben ik heel erg benieuwd welke diensten er allemaal in deze centrale (datacentrum, blijkbaar) draaide.
Die zendmast uitgevallen, dat is natuurlijk op te vangen en zou alleen lokale congestie opleveren. Blijkbaar draaide er hier ook een aantal authenticatieservers (en dergelijke) ofzo?
Er zal een goede reden zijn waarom er geen failover was (hetzij niet mogelijk, hetzij een economische reden), maar vraag me oprecht af wat voor apparatuur het dan is
En het zal ongetwijfeld om economische redenen zijn dat het niet dubbel is uitgevoerd, in combinatie met het afwegen van de impact van een soort 'rampje' als dit. Ik zag in een journaal dat ze nu alle lijntjes op een vrachtwagertrailer aansluiten dus blijkbaar is er wel een soort calamiteitenopvang vol met apparatuur? Maar ja, alle draden omprikken kost wel even wat tijd, het zullen geen RJ45 aansluitingen zijn
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Haha, maar vind je KPN dan wel een goed netwerk hebben? Ik neem aan dat je niet T-Mobile op nummer 1 hebt staanxabre16v schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:39:
Vandaag zat ik de hele dag in Rotterdam bij een klant en het was lekker rustigik vind over het algemeen het Vodafone netwerk redelijk ruk dus dit kon er ook nog wel bij
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1247435
Wel frappant dat ze in zo'n soort gebouw zitten, je zou zeggen, zorg dat je in een IT gerelateerde omgeving zit om risico te mijden.
Voor bellen is dat nog wel een oplossing maar ik ben mobiel vooral afhankelijk van email.Vandread schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:42:
KPN prepaid kaartje halen en doorverbinden? Geen idee of doorverbinden werkt momenteel.
Precies de reden waarom ik geen ING heb.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:07:
[...]
Dordrecht soortgelijk verhaal. Wel bereik, maar kan geen SMS ontvangen. Nogal irritant als je bij ING bankiert..
Telefoon gejat? Kan je ook meteen je bankrekening blokkeren.
Telefoon storing? Kan je überhaupt niet bankieren.
Om maar te zwijgen over de belachelijke hoeveelheid downtime ieder jaar.
Voor mij geen ING.
NOSIG
Jazzle, wellicht voor de toekomst:
http://www.simyo.nl/prepaid/mobiel-internet
http://www.hi.nl/PrePay/P...-bundels/PrePay-Smart.htm
Kost je niets, wellicht af en toe actief houden ofzo, heb je in ieder geval wat.
Dat is inderdaad een goed planVandread schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:31:
Doe mij ook maar de raboreader ^^
Jazzle, wellicht voor de toekomst:
http://www.simyo.nl/prepaid/mobiel-internet
http://www.hi.nl/PrePay/P...-bundels/PrePay-Smart.htm
Kost je niets, wellicht af en toe actief houden ofzo, heb je in ieder geval wat.
Inderdaad, ik zag de meest idiote dingen voorbij komen, zelfs politici duikelen over elkaar heen om maar het hoogste woord erover te hebben.thefox154 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:33:
heerlijk ook die berichtgeving op het nieuws;
waarom zijn er geen betere backup faciliteiten. eigenlijk vinden we dat er altijd een backup netwerk paraat moet zijn.
Als woordvoerder van vodafone zou ik dan zeggen: Mooi dan betaald u vanaf 50,- per maand per abonnement extra. Gaan we dat graag voor u realiseren. Klant is koning.
Wat een dom gelul allemaal zeg.... Dit kan gebeuren, voda zat er ook niet op te wachten duh.
Ben er vanmiddag na het werk even langs gereden.. Ik werk er immers vlakbij maar het is 1 grote klerezooi

Heb het idee dat ze een beetje verdwaald zijn in zo'n pand?shameete schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:05:
[...]
Ben er vanmiddag na het werk even langs gereden.. Ik werk er immers vlakbij maar het is 1 grote klerezooi
Zit wel een bedrijfje op dat terrein dat leuke systemen bied en er leuk op inspringt
Ik zie mensen op internet alweer zeiken op Vodafone maar hier kunnen ze echt niks aan doen.
NOSIG
Het zou natuurlijk een goed idee zijn als KPN, Vodafone en T-Mobile onderling zouden afspreken dat hun klanten bij dit soort calamiteiten zouden kunnen roamen bij de andere twee. Dat ze dus als elkaars back-up/redundancy zouden fungeren. Daar zou iedereen alleen maar voordeel bij hebben.thefox154 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:33:
heerlijk ook die berichtgeving op het nieuws;
Hou op over T-MobileMensionXL schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:32:
[...]
Haha, maar vind je KPN dan wel een goed netwerk hebben? Ik neem aan dat je niet T-Mobile op nummer 1 hebt staan
Om 22.48. FAIL.
Brandje, kan gebeuren. Ik kan er eigenlijk niet mee zitten.
Dan woon je in het puntje van Schiedam of in OverschieMistaDevine schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:57:
Ik woon er op ong 1,5 km afstand vandaan en heb Vodafone.
Woon in Rdam Noord en kan nu niet bellen, als ik mezelf bel (KPN) dan word er een gratis SMS naar me gestuurd dat er gebeld is.... handig
Geen 3G, en het G-internet was zeer traag tot ook helemaal niks.
Hoe dichter ik weer terug naar huis ging (20km NO van Zwolle), hoe beter 3G het weer ging doen.
In die tijd zijn er ook smsjes verstuurd naar mij. Die heb ik toen niet ontvangen, maar komen nu pas binnen.
Zelf heb ik toen ook een sms verzonden, die zal dus nu ook pas zijn ontvangen, ik zal eens vragen.
+1 voor Vodafone trouwens, via de Twitter kreeg ik meteen excuses dat ze me wakker hebben gemaakt.
Sorry dat we je wakker gemaakt hebben. De reparaties beginnen effect te hebben, daarom komen je berichten nu binnen.
Gister avond om 22:00 had ik nog steeds geen bereik/internet, daarna heb ik niet meer gekeken. Blij dat het nu weer werkt!

Opvallend trouwens: als ik naar mijn Vodafone-mobiel bel dan krijg ik te horen dat de voicemail-box vol is, ik weet vrijwel zeker dat dat onmogelijk is.
[ Voor 47% gewijzigd door pven op 05-04-2012 07:00 ]
Nu ja zal weer ,GSM technisch ,een rustige dag worden..
o 071 hier
[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 05-04-2012 07:36 ]

⏩ PVOutput☀️
Bedankt hè voor het NIET hebben van een goede backup infra .
3x zakelijk gebruik .
1x prive gebruik .
Den Haag .
vanmorgen stopte de telefoon er bij Leiden de vink ook weer mee. nu dus weer onbereikbaar.
in leiden is er verder ook helemaal niets van de problemen merkbaar. hopelijk komt er verandering in, maar voorlopig zal het een rustige werkdag worden.
succes vodafone!
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Het luisteren van voicemail werkt hier redelijk.
Begin nu ook wel benieuwd te worden of er een compensatie volgt voor de getroffen klanten (zakelijk/particulier).

[ Voor 27% gewijzigd door Perkouw op 05-04-2012 09:26 ]
Ook leuk dat wanneer je naar hun storingspagina gaat je het volgende in beeld krijgt;

[ Voor 9% gewijzigd door Perkouw op 05-04-2012 09:39 ]
Waar is hun eigen backup voor het mobiele verkeer vraag ik me dan af. Ik zag bijvoorbeeld op het journaal dat RTC nog radio's in de auto's heeft zitten 'voor het geval dat'.
NOSIG
Videoboodschap 1:Perkouw schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:38:
Ik begrijp van sommige mensen dat deze een mail en/of videoboodschap hebben gekregen van Vodafone ? Apart dat ik deze, als zakelijke klant, niet heb gehad.
Ook leuk dat wanneer je naar hun storingspagina gaat je het volgende in beeld krijgt;
[afbeelding]
http://over.vodafone.nl/n...er-storing-videoboodschap
Videoboodschap 2:
http://over.vodafone.nl/n...we-update-over-de-storing
Als je in de mailtjes kijkt die je als zakelijke klant krijgt ieder uur staat daar in sommige ook een link:
Hier staat nieuws en ook de links naar de videoboodschappenGeachte klant,
We werken hard aan een oplossing, helaas nog geen nieuwe update beschikbaar. Zie http://over.vodafone.nl/nieuwscentrum/nieuws/actueel-nieuws voor de laatste updates.
[ Voor 4% gewijzigd door hellbringer op 05-04-2012 10:06 ]
bij ons loopt de backup van VoIP oa. via GSM kaarten... van vodafone.
met daaroverheen een failover via een aantal gebundelde ISDN lijnen
blijkbaar handelt vodafone ook verkeer af tussen providers onderling oid, want voip heeft er gisteren ook een paar uur uit gelegen waarbij de oplossing in die hoek werd gezocht.
Thanks!hellbringer schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:04:
[...]
Videoboodschap 1:
http://over.vodafone.nl/n...er-storing-videoboodschap
Videoboodschap 2:
http://over.vodafone.nl/n...we-update-over-de-storing
Als je in de mailtjes kijkt die je als zakelijke klant krijgt ieder uur staat daar in sommige ook een link:
[...]
Hier staat nieuws en ook de links naar de videoboodschappen
Alleen ik krijg ik helemaal geen mailtjes van Vodafone, nooit gehad ook. Zou ik iets hebben uit gevinkt ergens op de website ? Lijkt me stug want met een storing zou je sowieso mail moeten krijgen IMHO.
Apart dit.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Als jouw auto kapot gaat, heb je toch ook geen tweede auto paraat staan om je werkzaamheden voort te zetten. Dan ga je naar de garage waar je iets mee hebt geregeld._Christiaan_ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:38:
Wel grappig dat je de zakelijke gebruikers hoort klagen: "waarom heeft Vodafone geen backup? Wij zijn afhankelijk van Vodafone."
Zou een beetje absurd verhaal zijn als ieder bedrijf twee internetabonnementen heeft en ieder personeelslid twee abonnementen en twee telefoontoestellen.
Je neemt een partij (Vodafone) in de arm om het stukje "communicatie" voor jou te voorzien. Dat is ook wat ze graag verkopen. In dit licht is het dus te verwachten dat je hier, op welke wijze dan ook, voor gecompenseerd wordt.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.