Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
noordwolde: download eens Plex uit de Samsung appstore en de server component vanaf http://www.plex.tv
Daarmee kun je embetted subtitles afspelen, lees wel even de handleiding of het forum van Plex (https://forums.plex.tv/index.php/forum/89-samsung-smart-hub/)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:41:
Heb denk ik weer een probleem met me TV, iedere dag een update van de SmartHub.
Je draaide toch firmware 2009.1 ? Als dat zo is zou ik een hard reset doen. Misschien je je SH corrupt geraakt ofzo. Hier draait alles perfect op 2009.1. ..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie kan mij nu eens vertellen wat een volgende update inhoud????

Voor de ES serie 2002.2 vanaf vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@knights16 ik draai nog 2008,.

Nieuwe FW 2002.2 ??????? we waren al bij 2011.1, vreemde manier van naam geven vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alberto-capo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2024
FW 2002 is voor ES 6000 reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O dus de lowbudget serie heeft voorrang op de top modellen.
;) 8)

(Just a joke)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:16:
O dus de lowbudget serie heeft voorrang op de top modellen.
;) 8)

(Just a joke)
hahaha....

ik heb een es6340 en vandaag de nieuwe update 2002.2

Maar wat houdt ie in???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:53:
@knights16 ik draai nog 2008,.

Nieuwe FW 2002.2 ??????? we waren al bij 2011.1, vreemde manier van naam geven vindt ik.
Via de online update functie van je Samsung kun je updaten naar 2009.1. Hiermee heb ik geen issues met SH.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:05

Yucko

One clown to rule them all !

slightly offtopic:

Plex 1.0.13 is gearriveerd op mijn ES6100 _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/plex_1.0.13.jpg

@shodan hieronder:
De enige problemen die ik had met de app op mijn Samsung was de snelheid (traaaaaaaag) dat hij soms weigerde om een aflevering/film te streamen (laadbalk bleef leeg). Wanneer ik dan de app verliet (via de smarthub button) en opnieuw opstartte dan was hij mijn account gegevens kwijt en moest ik alles opnieuw invoeren, aanmelden en dan werkte het 9 van de 10x gewoon weer.

netflix via chromecast bevalt me veel beter (scaled ook sneller omhoog qua kwaliteit)

[ Voor 77% gewijzigd door Yucko op 16-04-2014 11:31 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:54
Gebruiken jullie netflix? Ik heb af en toe problemen dat tijdens het starten van een serie als je de rode laad balk onderin krijgt dat hij niks meer doet en de hele tv freezed. Je moet dan echt de spanning eraf halen en de TV opnieuw opstarten. Daarna doet hij het wel weer. Om de zoveel tijd heb ik dit.

Ik gebruik 2008 firmware. Ik heb op dit forum de 2009 firmware gevonden, maar dat is 2009.2 en niet 2009.1 zoals anderen gebruiken. Ik wil dit wel een keer proberen om te kijken of dit het probleem kan verhelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog geen nieuwe Plex beschikbaar.

Ik gebruik Netflix dagelijks heb FW 2008, en soms problemen dat een film niet start,
maar dat zorgt niet voor een vastloper van de hele TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Wat doe je als hij niet start? Ik kan dan niks doen. Zelfs uitzetten van de TV werkt dan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alberto-capo
Shodan schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:27:
Wat doe je als hij niet start? Ik kan dan niks doen. Zelfs uitzetten van de TV werkt dan niet...
http://www.samsung.com/us...uide/N0000071/7716/51078/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:37
Nu met de nieuwe UHD's vind ik het toch wel aantrekkelijk om mijn 1 jaar oude 55ES7000 te vervangen.. met name de 65'' modellen zien er goed uit.. Hoe zijn de ervaringen met de ES7000 in combinatie met de Evolution Kit?

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:27:
Ik sluit Netflix gewoon af en de SmartHub ook daarna start ik de SmartHub en Netflix weer en dan werkt het 9 van de 10 keer weer gewoon.
Wat bij de Netflix app wel wat verwarrend is dat je de rechter exit knop op je AB moet gebruiken op de App te verlaten, ik heb altijd het gevoel dat dit bij andere app's met de linker knop op de AB werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een manier om random muziek af te spelen uit een bepaalde map?

Ik heb de app mymusiccloud geïnstalleerd hier (knappe weergave), hiermee kan je gratis slechts 250 nummers afspelen, voor meer moet je betalen.

Bij Plex speelt hij alles achter elkaar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
SH werkt terug niet, na een paar maanden wel goed te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al eerder door mij gemeld ook hier weer iedere dag een nep update.
En dat met de eerst zo stabiele FW 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sinds vandaag plots geen internet connectie meer met mijn UE46ES7000, wel een connectie met het interne netwerk maar geen internet connectie. Zowel WiFi als LAN maakt geen verschil. In huis is er niets veranderd aan de 'infrastructuur', iemand ideeën? Zou weer graag gebruiken van Netflix, spotify etc op de tv :).

Aha, ik ben niet de enige blijkt:
http://community.virginme...-to-internet/td-p/2277841
http://helpforum.sky.com/...he-internet/qaq-p/1927502

Zelfde problemen sinds vandaag, laat ik dan maar stoppen met het zoeken naar een oplossing. Dit ligt mogelijk aan de kant van Samsung? Vreemd dat hij via hun servers dus iets doet waarschijnlijk |:( En toeval of niet maar http://www.samsung.com doet het ook niet >:)

[ Voor 47% gewijzigd door Sjoerd op 20-04-2014 11:14 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook geen internet meer, ggrrrrr
Missen ook Apps

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Samsung domein ligt plat en die sukkels vinden het nodig om app toegang af te laten hangen van connectiviteit met het Samsung netwerk. Ga maar eens naar de site van Samsung, die ligt ook plat.
Facebook van Samsung staat ook vol met klachten.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Echt super toevallig maar uhm... https://pbs.twimg.com/media/BlpeEMiCYAE21Wg.jpg:large een of ander groot Samsung gebouw staat in de brand. Ze zullen daar toch niet hosten of zo he...

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:39
En hier ook geen internet verbinding meer. Stelletje kneuzen bij Samsung zeg. WAAROM heb je perse Samsung nodig om bijv Netflix app te gebruiken. Vorige week heb ik hier al een berichtje geplaatst dat ik het belachelijk vond, en nu zie je wel waarom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alberto-capo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29

Turfschipper

Hup NAC

Dat is toch wel echt een dik minpunt hoor. Dat moeten ze wel veranderen, want waarom moet je via een samsung server alles doen? Snap dat van hun ook niet, kost toch ook geld zou je zeggen.

(Maar misschien kan het niet anders, in dat geval is het een domme opmerking van mij, moet kunnen met pasen, ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dit was ook mijn angst als dit zou gebeuren kun je dus niks meer.

Afbeeldingslocatie: http://images0.tcdn.nl/digitaal/article22531161.ece/BINARY/q/samsung+twitter.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

stalscu schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:31:
Dat is toch wel echt een dik minpunt hoor. Dat moeten ze wel veranderen, want waarom moet je via een samsung server alles doen? Snap dat van hun ook niet, kost toch ook geld zou je zeggen.

(Maar misschien kan het niet anders, in dat geval is het een domme opmerking van mij, moet kunnen met pasen, ;-) )
Puur speculeren maar ik denk dat dit te maken heeft geld.
1>Via de Samsung app store, die ook beschikbaar is voor Smarthub, kan je bepaalde apps kopen waarvoor je moet betalen; app validatie (soort always on DRM).
2>Wellicht dat Samsung nog een slaatje uit z'n platform wil slaan en bepaalde aanbieders van content geld vraagt (of dat in de toekomst wil gaan doen) om op de Smarthub aanwezig te zijn. Op deze manier hebben ze makkelijk zicht en controle welke aanbieders er allemaal op hun platform actief zijn of mogen zijn.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:57

n00bs

Het is weer Zomer!

Samsung heeft een nieuwe FW uitgebracht voor de ES serie. ES6710: http://www.samsung.com/nl.../UE46ES6710SXXN-downloads

T-MST10PDEUC-2000.2
2014.04.15

Totaal andere nummering (in ieder geval veel hoger dan de voorgaande 104x serie). Ben hem nu testen en hopelijk is het ARC probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom mijn beeld soms schokt bij bepaalde shots? Ik heb het vergeleken met mijn Panasonic plasma van 6 jaar oud en die heeft hier geen last van. Het is vooral bij shots als de camera van de uitzending aan het draaien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
n00bs schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:09:
Samsung heeft een nieuwe FW uitgebracht voor de ES serie. ES6710: http://www.samsung.com/nl.../UE46ES6710SXXN-downloads

T-MST10PDEUC-2000.2
2014.04.15

Totaal andere nummering (in ieder geval veel hoger dan de voorgaande 104x serie). Ben hem nu testen en hopelijk is het ARC probleem opgelost.
Beter ook de 7 en de 8 serie een firmware update geven!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan in ieder geval na een paar films melden dat ik tot nu toe bij 1080P + DTS (hier was het altijd) geen audio disconnecties meer heb via ARC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:20:
Weet iemand waarom mijn beeld soms schokt bij bepaalde shots? Ik heb het vergeleken met mijn Panasonic plasma van 6 jaar oud en die heeft hier geen last van. Het is vooral bij shots als de camera van de uitzending aan het draaien is.
Is 1 van de beeld verbeteraars waarschijnlijk Clear Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:41
Heeft iemand anders er ook last van dat de ES8000 geen enkele DLNA server kan vinden? Ik wordt er werkelijk helemaal gestoord van.

Het gaat om een windows 7 starter editie met alle poorten open zonder firewall. Ik heb al Allshare er op gezet en daarna Serviio. De ene keer vind de tv de server wel en de andere keer weigert hij gewoon om uberhaupt DLNA servers te vinden (ook die van andere computers via WMP).

De computer zit in een werkgroep maar dit zou niks mogen uitmaken voor het delen. De TV kan niet in een werkgroup worden gezet omdat deze functie er niet op zit.

Iemand nog advies? Van zon dure tv zou je toch mogen verwachten dat het DLNA gedeelte gewoon fatsoenlijk werkt. Het vreemde is nog dat ik wel de videos in "laatst afgespeeld" via het netwerk kan spelen maar hij gewoon ronduit weigert om allshare of Serviio te detecteren waardoor ik geen nieuwe video's kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:13
n00bs schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:45:
Kan in ieder geval na een paar films melden dat ik tot nu toe bij 1080P + DTS (hier was het altijd) geen audio disconnecties meer heb via ARC
Bedoel je dat hier geen stotteringen en haperingen in het geluid meer zitten bij dolby digital 5.1 en DTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Toml83 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:04:
[...]

Bedoel je dat hier geen stotteringen en haperingen in het geluid meer zitten bij dolby digital 5.1 en DTS?
Tot nu toe (afkloppen) geen problemen meer dat het geluid stottert of zelfs compleet wegvalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Annihilism schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:46:
Heeft iemand anders er ook last van dat de ES8000 geen enkele DLNA server kan vinden? Ik wordt er werkelijk helemaal gestoord van.

Het gaat om een windows 7 starter editie met alle poorten open zonder firewall. Ik heb al Allshare er op gezet en daarna Serviio. De ene keer vind de tv de server wel en de andere keer weigert hij gewoon om uberhaupt DLNA servers te vinden (ook die van andere computers via WMP).

De computer zit in een werkgroep maar dit zou niks mogen uitmaken voor het delen. De TV kan niet in een werkgroup worden gezet omdat deze functie er niet op zit.

Iemand nog advies? Van zon dure tv zou je toch mogen verwachten dat het DLNA gedeelte gewoon fatsoenlijk werkt. Het vreemde is nog dat ik wel de videos in "laatst afgespeeld" via het netwerk kan spelen maar hij gewoon ronduit weigert om allshare of Serviio te detecteren waardoor ik geen nieuwe video's kan kijken.
Kan je hem wel met jouw telefoon of iets anders vinden en werkt het ook? ik heb dit zelfde geprobeerd en enkel problemen... ligt echt aan het gare MS. Op google eindeloos veel mensen met die problemen, ik heb echt alles wat ik kon bedenken en vinden geprobeerd en het gaat gewoon niet werken. Ik heb ook meerdere servers overigens geprobeerd.

UIteindelijk foobar geprobeerd (enkel voor muziek), maar dat werkt super :-) wel maakt het uit in welke volgorde de devices aangaan. De server moet altijd aanstaan voordat je TV aangaat.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
n00bs schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:03:
[...]

Tot nu toe (afkloppen) geen problemen meer dat het geluid stottert of zelfs compleet wegvalt :)
dat is mooi om te horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
n00bs schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:06:
[...]

Kan je hem wel met jouw telefoon of iets anders vinden en werkt het ook? ik heb dit zelfde geprobeerd en enkel problemen... ligt echt aan het gare MS. Op google eindeloos veel mensen met die problemen, ik heb echt alles wat ik kon bedenken en vinden geprobeerd en het gaat gewoon niet werken. Ik heb ook meerdere servers overigens geprobeerd.

UIteindelijk foobar geprobeerd (enkel voor muziek), maar dat werkt super :-) wel maakt het uit in welke volgorde de devices aangaan. De server moet altijd aanstaan voordat je TV aangaat.

succes
Probeer plex eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ik merk bij netflix app laatste tijd dat hij heel vaak terug valt naar lage kwaliteit en dat het dan weer een tijd duurt voordat hij naar HD gaat. Ja ik heb een WiFi connectie, maar die werkt perfect bij streamen van films via NAS en ook via youtube nooit een probleem. Als test doe ik vaak een 15Mbps test scene afspelen en dat gaat perfect.

Ik denk dus dat dit aan de netflix app ligt! Tegenwoordig gebruik ik dus maar mijn bluray speler voor netflix. Witte ondertitels, nooit terugvallen naar lage kwaliteit en je kan gewoon profielen kiezen. Zou echt fijn zijn als samsung de app zou updaten, maar denk dat ik aan mijn BRD-speler gebonden ben nu.

Heb daarmee dus wel ontdekt dat je de speler met de TV aan kan zetten (anynet+?) en dat je zelfs de TV afstandbediening kan gebruiken voor de BRD speler! Mijn vriendin pakte uit automatisme de TV afstandbediening om op pauze te zetten en ik wilde nog roepen: Nee! Dat is met die andere... Oh... he?? Wat wilde je zeggen...? Was wel even een WTF momentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:05

Yucko

One clown to rule them all !

heb je meer geluk dan mij, bij mij zegt de netflix app steeds dat hij geen verbinding kan maken met netflix.
Heb de smarthub al gereset maar mocht niet baten.

Gelukkig hebben we een chromecast om op terug te vallen, maar toch ...

edit:
Na het resetten installeerde hij eerst een sloot apps (RTL, SBS, etc etc.), maar de dag erna gooide hij ze bijna allemaal eruit.

De balk met kleine icoontjes bovenin is zo goed als leeg (alleen netflix staat erin), is voor de rest niet aan te passen
De balk daaronder met grotere icoontjes (meestal samsung meuk) is helemaal leeg
Het vlak daaronder bevat alleen nog maar de standaard dingen zoals mediaplayer, browser + de door mij geinstalleerde Plex client

:?

[ Voor 51% gewijzigd door Yucko op 23-04-2014 18:36 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik me TV weer via een ouderwest UTP kabeltje in me Netwerk hangt zijn veel van de verbinding problemen met Plex en Netflix, en wat andere App's verdwenen, ondanks dat de TV maar 4 meter van de router afstond bleek WIFI toch niet zo stabiel als verwacht over zo'n korte afstand in dezelfde ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Toml83 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:41:
[...]

dat is mooi om te horen..
Te vroeg gejuigt! gisteravond, ziggo TV (1080i) en PCM audio... spontaan geen geluid meer via ARC :(
Begin Samsung zo flink zat te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsluimer
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-10 15:53
Ik heb het hele ARC een keer aangehad. Maar aangezien HDMI CEC ervoor geactiveerd moest worden op mijn Pioneer VSX 922 heb ik het heel snel weer uitgezet. Een tv en versterker die voor jou slim gaan nadenken.... dat werkt nooit. Heb nu gewoon een digital audio kabeltje tussen mijn tv en versterker. Werkt altijd en zorgt er ook voor dat mijn Logitech Harmony zijn werk kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:05:
Als de Samsung server het niet doet dan doet de hele SmartHub het niet meer.
Ik hou me hart vast als Samsung eens mocht beslissen dat bepaalde serie geen toegang meer hebben tot de server.

Zo wordt je dus gedwongen wat anders te kopen, maar dat zal hier gaan Samsung zijn
Ik vind het ook vervelend om afhankelijk te zijn van hun bereikbaarheid. Maar ik schat in dat met miljoenen gebruikers dit niet snel zal gebeuren. Wel stokt de innovatie van een model na ongeveer een jaar, firmware updates e.d. komen (vrijwel) niet meer uit.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01-2023
Hi,

Ik wil een ci+ module in mijn es7000 stoppen maar ik weet niet waar ik hem in moet steken |:(

Ik heb deze ci+ module van smit (ook geschikt voor Caiway - mijn tv aanbieder) http://www.digitalekabelt.../ci_plus/img/ziggocam.jpg maar ik zou denken dat het in een gleuf moet.

Onder de sticker common interface is geen gleuf te vinden maar een soort klik systeem. Moet ik nog een tussen stuk gebruiken?

Hmmm deze waarschijnlijk? Had die in de doos moeten zitten of moet ik die er los bijkopen?
http://thumbs1.ebaystatic...Q7SV63ka4xT1uuFWQ/140.jpg

En zo ja, waar zou dat in Nederland kunnen kopen?

Tnx

[ Voor 19% gewijzigd door Mirage010 op 24-04-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Die moet ergens in de doos zitten. Wordt er inderdaad los bijgeleverd. (zo was het met mijn es8000 wel iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirage010 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:06:
Hi,

Ik wil een ci+ module in mijn es7000 stoppen maar ik weet niet waar ik hem in moet steken |:(

Ik heb deze ci+ module van smit (ook geschikt voor Caiway - mijn tv aanbieder) http://www.digitalekabelt.../ci_plus/img/ziggocam.jpg maar ik zou denken dat het in een gleuf moet.

Onder de sticker common interface is geen gleuf te vinden maar een soort klik systeem. Moet ik nog een tussen stuk gebruiken?

Hmmm deze waarschijnlijk? Had die in de doos moeten zitten of moet ik die er los bijkopen?
http://thumbs1.ebaystatic...Q7SV63ka4xT1uuFWQ/140.jpg

En zo ja, waar zou dat in Nederland kunnen kopen?

Tnx
Die hoort gewoon in de doos meegeleverd te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:24:
Sinds ik me TV weer via een ouderwest UTP kabeltje in me Netwerk hangt zijn veel van de verbinding problemen met Plex en Netflix, en wat andere App's verdwenen, ondanks dat de TV maar 4 meter van de router afstond bleek WIFI toch niet zo stabiel als verwacht over zo'n korte afstand in dezelfde ruimte
Als je de mogelijkheid hebt om bekabeld aan te sluiten op je router doe dat dan vooral en vergeet gewoon de WIFI optie. Die is echt ruk.
Ik heb er uitgebreid aan getest, zie eerdere posts. Op versie 2009 loopt WIFI nog redelijk, op 2011 beginnen we maar niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:07:
[...]

Als je de mogelijkheid hebt om bekabeld aan te sluiten op je router doe dat dan vooral en vergeet gewoon de WIFI optie. Die is echt ruk.
Ik heb er uitgebreid aan getest, zie eerdere posts. Op versie 2009 loopt WIFI nog redelijk, op 2011 beginnen we maar niet over.
Ik heb persoonlijk prima resultaten met WiFi, kan tot ongeveer 110mbit streamen.... Gebruik hiervoor files met een bitrate van 110 mbit. Maargoed, een ouderwetse utp is toch meestal wel het beste. Deze aansluiting gaat tot 100 mbit overigens, wifi kan theoretisch sneller.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:02:
[...]

Kun je nergens kopen, even met Samsung bellen, of de chat pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knights16 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:12:
[...]

Ik heb persoonlijk prima resultaten met WiFi, kan tot ongeveer 110mbit streamen.... Gebruik hiervoor files met een bitrate van 110 mbit. Maargoed, een ouderwetse utp is toch meestal wel het beste. Deze aansluiting gaat tot 100 mbit overigens, wifi kan theoretisch sneller.
Misschien dat hier in huis het vrij hoge aantal WIFI verbindingen een probleempje, is als je HD gaat streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
  • Laatst online: 15-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:02:
[...]

Jammer, dat wordt nabestellen... Of heeft iemand hem te koop die hem niet gebruikt? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alberto-capo
Mirage010 schreef op zondag 27 april 2014 @ 09:20:
[...]

Jammer, dat wordt nabestellen... Of heeft iemand hem te koop die hem niet gebruikt? 8)
http://www.ci-plus.nl/samsung-ci-cam-adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
n00bs schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:28:
[...]

Te vroeg gejuigt! gisteravond, ziggo TV (1080i) en PCM audio... spontaan geen geluid meer via ARC :(
Begin Samsung zo flink zat te worden.
heb zelf de dolby digital surround opgegeven. Alles op PCM met de TV. Hij blijft gewoon de stotteringen en haperingen houden.
Geluidsondersteuning is niet best met Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Toml83 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:01:
[...]

heb zelf de dolby digital surround opgegeven. Alles op PCM met de TV. Hij blijft gewoon de stotteringen en haperingen houden.
Geluidsondersteuning is niet best met Samsung.
Er is WEER een FW update voor die TV: http://www.samsung.com/nl.../UE46ES6710SXXN-downloads

Wie weet lost het audio probleem nu wel op. Zo niet, dan adviseer ik iedereen bij Samsung een ticket aan te laten maken voor dit probleem. Hoe meer mensen klagen, hoe groter de kans voor wat voor oplossing dan ook. Desnoods een andere TV. Heb pas een nieuwe dure Yamaha en surround speakers voor jan %$# gekocht.

Samsung Live Chat: http://livechat.support.s...t/customer/nonMemInfo.jsp

[ Voor 5% gewijzigd door n00bs op 30-04-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
n00bs schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:47:
[...]

Er is WEER een FW update voor die TV: http://www.samsung.com/nl.../UE46ES6710SXXN-downloads

Wie weet lost het audio probleem nu wel op. Zo niet, dan adviseer ik iedereen bij Samsung een ticket aan te laten maken voor dit probleem. Hoe meer mensen klagen, hoe groter de kans voor wat voor oplossing dan ook. Desnoods een andere TV. Heb pas een nieuwe dure Yamaha en surround speakers voor jan %$# gekocht.

Samsung Live Chat: http://livechat.support.s...t/customer/nonMemInfo.jsp
Via online zoeken naar updates op de tv is helemaal niks te vinden he. Stelletje knakkers bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms is de website eerder soms de TV.
Blij voor jullie dat die TV's nog wel een update krijgen, E7000 en E8000 gebruikers zitten al sinds September 2013 met een gare FW te kloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dacuuu schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:25:
[...]

Via online zoeken naar updates op de tv is helemaal niks te vinden he. Stelletje knakkers bij Samsung.
Klopt, maar als je zoekt op UE40es6710 firmware dan vind je NOG wel de NL website. Daar kunnen de ES eigenaren hun modelnr en formaat invullen en krijg je wel de support page.

Merk ook op dat Samsung website weer eens dood is en ik de firmware nu niet kan downloaden.

[ Voor 11% gewijzigd door n00bs op 30-04-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
n00bs schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:18:
[...]

Klopt, maar als je zoekt op UE40es6710 firmware dan vind je NOG wel de NL website. Daar kunnen de ES eigenaren hun modelnr en formaat invullen en krijg je wel de support page.

Merk ook op dat Samsung website weer eens dood is en ik de firmware nu niet kan downloaden.
Mijn post was niet duidelijk. Vind het stom dat de updates via de TV zelf, vaar erg laat online staan. Na goed zoeken vind je de update (usb versie) wel via de samsung website inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:07:
Soms is de website eerder soms de TV.
Blij voor jullie dat die TV's nog wel een update krijgen, E7000 en E8000 gebruikers zitten al sinds September 2013 met een gare FW te kloten
Ja, wil ook wel eens een deftige update terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Dragunov schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:32:
[...]

Ja, wil ook wel eens een deftige update terug!
ben ik het wel mee eens, tenminste dat het voor iedereen makkelijk wordt een probleemloze firmware te hebben. Heb eventueel instructies & files voor jullieom terug te flashen naar 2009.1 waardoor je geen gezeik met smarthub hebt.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik denk dat iedereen hier al wel weet hoe het moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad het gaat er om dat Samsung eens wat doet voor zijn klanten die een TV kochten uit de Top serie !!!

Heb van de week contact gehad via mail met Samsung over het steeds opnieuw update van de SmartHub, ze komen weer niet verder dan aanbieden voor reparatie......
Maar geschreven dat ik het nog even afwacht, het kan toch niet zo zijn dat na 3 maanden er weer een mainboard aan gort is.

Ik wacht even de SmartHub werkzaamheden van 8 Mei af en als het dan nog zo is maar weer aan bieden voor reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 21:41:
Inderdaad het gaat er om dat Samsung eens wat doet voor zijn klanten die een TV kochten uit de Top serie !!!

Heb van de week contact gehad via mail met Samsung over het steeds opnieuw update van de SmartHub, ze komen weer niet verder dan aanbieden voor reparatie......
Maar geschreven dat ik het nog even afwacht, het kan toch niet zo zijn dat na 3 maanden er weer een mainboard aan gort is.

Ik wacht even de SmartHub werkzaamheden van 8 Mei af en als het dan nog zo is maar weer aan bieden voor reparatie...
true het is een slechte zaak. Maar welke firmware versie draai je nu dan ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik denk dat hij op 2009.1 zit of zo, en komt er 8 mei een nieuwe SH update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee op 2008.
Nee geen update, maar onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
De smarthub heeft weer kuren. Ik mis weer een icoon + er willen geen apps meer starten. Het ziet er iets anders uit nu. Maar het lijkt exact op 2 weken terug toen er fik bij samsung was en daardoor alle smarthub functies waren uitgevallen. WAAROM MOET IK VERBINDING HEBBEN MET JULLIE SAMSUNG? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Dag allen,

Ik heb even jullie ervaring nodig. Ik heb een ES7000 (die brakke eerste generatie smart tv) die eigenlijk prima werkt maar updates voor apps bijna niet (meer) heeft.

Nu wil ik mijn foto's en video's kunnen afspelen op mijn tv. Ik heb al een hoop apparatuur maar ik vermoed dat het verouderd is. Ik wil mijn pc niet meer gebruiken want die ga ik uitfaseren. Dat ding is oud, gebruikt veel stroom en is onhandig om even een paar foto's te bekijken.

De producten die ik heb:
  1. 46ES7000
  2. Samsung blue-ray speler
  3. Synology DS207+. Is al weer een oud beestje maar werkt prima. Ik was van plan om daar altijd een tweede schijf bij te prikken maar eigenlijk nooit gedaan...
  4. Logitech Harmony one afstandbediening
  5. Surface 2
  6. Netgear PVT-3000 Miracast dongle aan mijn tv die perfect werkt met HD video vanaf mijn Surface 2.
  7. HTC 8X Windows Phone 8.1 (gaat dit jaar vervangen worden door een andere Windows Phone vermoed ik)
  8. HTC One S (gaat dit jaar vervangen worden door een andere Android vermoed ik)
Eisen die ik heb:
  1. Mirror van data. De foto's die ik heb wil ik gewoon dubbel hebben want wil ze niet kwijt. Cloud is nog aardig prijzig maar zou een optie zijn.
  2. Foto's bekijken
  3. Streamen van Full HD video's
  4. Dummy proof. Mijn vrouw en eventuele andere technologie leken zouden het snel moeten kunnen benaderen.
  5. Streamen van de content vanaf verschillende bronnen. Dus
Wensen:
  1. Foto's kunnen benaderen via het internet.
  2. Er mee kunnen downloaden.
Nu hoor ik overal plesk en ik zie dat deze applicatie 18 april een update heeft gehad op mijn tv dus dat geeft wel hoop. Nu kan mijn NAS dat alleen niet aan. Dat betekend dus een nieuwe NAS. Nu zit ik ook te twijfelen over een XBOX One als media center. Vooral omdat dit makkelijk te bedienen is, werkt goed met de tablet, heeft een betere Netflix applicatie en wordt voorlopig ondersteund door Microsoft. Alleen is ook weer een grote uitgave.

Hebben jullie ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zo brak is die ES serie toch niet bijna alle App's worden nog geupdate, alleen Netflix niet.
Als je een C of D hebt tja dan heb je update probleem met App's

Volgens mij is gewoon een PC'tje er bij het mooiste, via een Wakeup systeem kost dit toch niet zo veel stroom. Een PC die 4 uur per dag aan staat kost je 15 euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Oke. Maar als ik dan een pc heb. Wat voor opstelling zou jij dan kiezen? Kan je met een app van de tv de files benaderen? Zoja welke is dat dan? Is dat die all share van samsung? Kan die ook subtitles bijvoorbeeld aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor Plex gaan, ik gebruik dat zelf naar volle tevredenheid, en de Plex server heeft helemaal geen top of the bill PC nodig, ik heb hem draaien op een PC van 7 jaar oud die niks byzonders is en werkt prima.

Via de Plex server kun je, bijna alles naar eigen wens in delen, films, serie's, Foto's, extra kanalen zoals bv RTL XL.
Plex voor zien van de juiste Agents haalt ook netjes dvd hoesjes op en film info van de bekende film database, ook ondertiteling is in te stellen.

Ik zou zeggen Plex app is gratis Plex server is gratis, probeer het gewoon eens.
Maar je blijft wel het niet ondersteunen van ISO en TS houden dat zit nie tin de Samsungs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Laatst online: 23:22
Hier zijn de foto's en films (video's) allemaal perfect te bekijken via de ingebouwde mediaspeler vanaf mijn NAS. Dat moet via de Synology ook gewoon kunnen. Foto's zet ik eerst op mijn PC en kopieer ik dan naar de NAS. Geen extra apps nodig en mijn vriendin kan het ook gewoon gebruiken.

Met Plex is het wel wat mooier inderdaad. Helaas kan mijn NAS geen Plex server draaien, maar doet kan bij de Synology volgens mij geen probleem zijn. Ook kun je kiezen voor een Raspberry Pi met XBMC. Als je die eenmaal juist hebt geinstalleerd en geconfigureerd is het ook een prima apparaat dat je precies doet wat je moet doen. En dan kan alle data centraal op je Synology staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 17:11
Of een Minix Neo X7. Is een android pc voor €120 bij DX.com waar XBMC op staat. Kan je alles mee afspelen. Daarnaast kan je echt enorm veel met XBMC... google maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 09:12
Ik draai nu Twonkyserver 7.2.7 op mijn WD My Book Live. Via de Samsung Link app op mijn ES7000 kan ik echt bijna alles afspelen! Alhoewel ik het eigenlijk alleen maar gebruik voor het streamen van MKV's in 1080p met DD/DTS en ingebakken subs. Werkt gewoon perfect samen.

Toch wil ik binnenkort de overstap maken naar Plex server op een Synology DS214play. Ziet er allemaal nét wat gelikter uit dat Plex! Nog eventjes sparen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Bedankt voor al jullie reacties. Ik ben gisteren toch nog maar eens bezig geweest met mijn Synology NAS. Even voor de duidelijkheid, de Synlogy DS207+ kan geen plex server draaien. Daarvoor is hij te oud. Ik weet niet waarom maar gisteren zag ik ineens wel de NAS bij de app Samsung Link op de tv. Eerst zag ik niets. Al die drukte dus bijna voor niets...

Wat me op viel is dat de type's video .mp4 en .m4v kunnen worden afgespeeld op de NAS. Dit is geen probleem. Alleen mijn kleine compact camera maakt .MOV bestanden. Ik krijg daarbij wel beeld maar ook een popup dat het geluid niet wordt ondersteund. Weten jullie of er nog een applicatie is op de televisie die filmpjes kan afspelen? Zo niet, naar welk formaat zouden jullie de filmpjes omzetten zodat het geen kwaliteit verliest maar wel op de televisie kan worden afgespeeld?

Ik ga op mijn computer ook maar eens Plex Server installeren. Gewoon om te proberen maar niet om te gebruiken. Beetje zonde om mijn pc en NAS aan te zetten om foto's te bekijken. Jammer dat DS Photo+ applicatie op Android en Windows Phone niet push naar tv hebben...

[ Voor 13% gewijzigd door LockTar op 07-05-2014 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Laatst online: 15-09 23:36
Hallo,

Sinds een aantal maanden heb ik de ES8000 55'' en gebruik de Movie mode instellingen van user 10k van AVforums. Nu vind ik het beeld veel te oranje, ligt dat aan mij of ben ik simpelweg te blauw beeld gewend? Ook vind ik de kleuren tijdens het film kijken te flets. Welke instellingen gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
n0elite schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:25:
Hallo,

Sinds een aantal maanden heb ik de ES8000 55'' en gebruik de Movie mode instellingen van user 10k van AVforums. Nu vind ik het beeld veel te oranje, ligt dat aan mij of ben ik simpelweg te blauw beeld gewend? Ook vind ik de kleuren tijdens het film kijken te flets. Welke instellingen gebruiken jullie?
http://forums.hdtvtest.co.uk/index.php?topic=7202.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 10:46
Ik had in december de evolution kit gekocht, maar nu weer pech. De nieuwe touch afstandbediening die mee geleverd werd werkt niet meer. Opnieuw geprobeerd te pairen maar dat lukt ook niet, de afstandbediending reageert niet meer.

Andere hier ook last van gehad? Word maandag Samsung support bellen.
oh en batterijen zijn vervangen maar zonder succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Zelf nog geen EK gekocht, maar wou er wel een later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De problemen met de SmartHub (steeds update) zijn weer terug.
Mail naar Samsung verzonden, zou me 5de reparatie worden.

Tv is in precies dezelfde staat als na het bezoek van de laatste monteur 3 maanden terug, bewust gedaan om opmerkingen over verkeerde FW e.d te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:59:
De problemen met de SmartHub (steeds update) zijn weer terug.
Mail naar Samsung verzonden, zou me 5de reparatie worden.

Tv is in precies dezelfde staat als na het bezoek van de laatste monteur 3 maanden terug, bewust gedaan om opmerkingen over verkeerde FW e.d te voorkomen.
Helpt het het flashen naar 2009.1 en het daarna hard resetten van je TV misschien ?
Ik kan me haast niet voorstellen dat je dan nog last van het probleem zou moeten hebben.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe er zelf helemaal niks meer aan, Samsung heeft mij gezegd dat het nieuwe mainboard en de FW er op prima waren en er geen problemen mee waren,dus mogen ze het lekker zelf uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-05 19:35
volgens mij weten ze bij Samsung maar half waar ze mee bezig zijn.... kreeg van de apps in de smart-hub omgeving in ene allemaal versie 1.0 terug. Daarnaast met de laatste versie FW is zowel de smarthub update ellende niet verholpen en heeft de tv moeite met het versturen van DD5.1 via de ARC kanaal naar bv de receiver.

Dat was voor de laatse FW update niet het geval... erg jammer allemaal, want de "oude" situatie werkte naar mijn mening erg prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Klein vraagje: is zonder dongle miracast ondersteuning mogelijk op een ES6300?

Kom er niet uit...

[ Voor 12% gewijzigd door barrymossel op 26-05-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Ik weet bijna zeker van niet. Anders zou het voor mij zonde zijn. Ik heb de 46ES7000 en ik heb een miracast dongle gekocht omdat die het niet ondersteund. (als die dat wel doet wist ik dat niet). Volgens mij is dit pas bij de F serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
LockTar schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:32:
Ik weet bijna zeker van niet. Anders zou het voor mij zonde zijn. Ik heb de 46ES7000 en ik heb een miracast dongle gekocht omdat die het niet ondersteund. (als die dat wel doet wist ik dat niet). Volgens mij is dit pas bij de F serie.
Denk het ook niet. Had verwacht dat ze dat wel softwarematig zouden kunnen toevoegen aangezien de tv wel over wifi direct beschikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:37
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de ARC functie van de UE55ES7000? Sinds ongeveer twee weken werkt de Anynet+ functie niet meer met mijn Samsung HT-E5200 en wordt er geen geluid meer uitgestuurd via de HDMI ARC poort. Ik heb de kabels al eens verwisseld, gecontroleerd op updates en de tv twee keer opnieuw ingesteld, helaas zonder resultaat..

Wellicht vanmiddag nog even een nieuwe HDMI 1.4 kabel halen om de kabel definitief uit te sluiten. Wanneer ik via de apparatenlijst naar apparaten zoek, wordt de home cinema set ook niet gevonden.. terwijl deze eerst altijd automatisch via Anynet gedetecteerd werd. Ik heb het idee dat het met de recente software update heeft te maken..

Iemand nog tips?

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radioamateur
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-07 21:48
Heb het ook gehad met een ES6800.

Een full reset uitvoeren naar fabrieksinstellingen.
Moet wel weer setup programma doorlopen en instellingen weer aanpassen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe je letters in de zoek opdracht van de tunein App krijgt kom niet verder dan een paar E's met de 1 en de 2 van de AB. Toetsenboard doet die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 14:32
Praktisch probleempje met mijn TV (46ES7000): deze staat aangesloten i.c.m. een HTPC, een Denon AV receiver en een beamer. Alles is aangesloten via HDMI: de HTPC levert beeld naar één HDMI-ingang en de Denon levert gelijktijdig beeld via HDMI op de TV en de beamer.

Het probleem dat ik heb is dat als de beamer beeld geeft en de TV gaat aan de HTPC Ati kaart dit detecteert en de beelscherminstellingen worden ververst. Dan zie je het beeld knipperen en meestal komt ie wel weer terug.
Dit gebeurt ook wanneer de TV uitgezet wordt.

Maar mijn TV gaat altijd na ongeveer een uur - zonder beeld - nog even aan en uit. Ik weet niet wat ie dan doet. Ik zie dat onder andere aan de led van de USB-HD die eraan gekoppeld is.

Dat betekent dat als ik de beamer aanzet en een film opstart, en de TV heeft aangestaan, na een uur het beeld begint te knipperen als de TV "aan" gaat en wordt mijn film onderbroken, maar herstelt zich meestal wel na een sec of 20. Na een minuut of zo gaat de TV weer uit en begint het beeld weer te knipperen en hiervan kan de HTPC zich niet herstellen: de player (WMC of mediabrowser) gaat op zwart en ik moet opnieuw beginnen.

Wat doet die TV elke keer? Het is echt strontvervelend, ik kan eigenlijk geen film kijken als de TV in het afgelopen uur aan heeft gestaan.

Het heeft niet met de USB-HD te maken, want ook zonder doet ie t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:10:

Maar mijn TV gaat altijd na ongeveer een uur - zonder beeld - nog even aan en uit. Ik weet niet wat ie dan doet. Ik zie dat onder andere aan de led van de USB-HD die eraan gekoppeld is.
Dat is de auto update voor de FW, even uitzetten in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 14:32
Dat ga ik heul rap doen, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Nou, mijn 55ES8000 werkt niet meer icm wifi... Kwam erachter doordat het streamen van mijn telefoon naar de TV niet meer wil (TV wordt niet gevonden).

Als ik naar het kopje "Netwerk" in het menu ga kan ik hem opnieuw laten zoeken naar WiFi signalen, maar dan zie je een fractie van een seconde (soms) de gevonden netwerken, maar nog voordat je de namen kan aflezen gooit ie gewoon het hele menu eruit. De laatste software staat er al op (2011.1) maar niets helpt... Zie ik wat over het hoofd, of mag selectro service weer eens langskomen?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep lijkt op een kapotte WIFI module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
TFDev schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:10:
Nou, mijn 55ES8000 werkt niet meer icm wifi... Kwam erachter doordat het streamen van mijn telefoon naar de TV niet meer wil (TV wordt niet gevonden).

Als ik naar het kopje "Netwerk" in het menu ga kan ik hem opnieuw laten zoeken naar WiFi signalen, maar dan zie je een fractie van een seconde (soms) de gevonden netwerken, maar nog voordat je de namen kan aflezen gooit ie gewoon het hele menu eruit. De laatste software staat er al op (2011.1) maar niets helpt... Zie ik wat over het hoofd, of mag selectro service weer eens langskomen?...
Ook voorgehad na de verhuis, gewoon alles terug op fabrieksinstellingen gezet, dus een reset en wizard terug uitgevoerd, werkte perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Nou, ik heb hem gereset, maar dat mocht niet baten. is er een "hard reset" modus oid? 15 min zonder stekker werkt ook niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die een nieuwe 2014 evo kit op zijn ES heeft draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:20

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u, zo hij is daar ook al in de sale !
Nu voor nog geen 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:20
Ik twijfel nog. De reviews op Amazon zijn nogal wisselend.

Lekker!

Pagina: 1 ... 54 ... 62 Laatste