Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:47

DyStiC

'Atta way, baby!

kolk11 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:11:
TIP Voor wie zijn TV nog aan de wand wil hangen...
Samsung verkoopt al een tijdje de ultra slim wall mount voor zon 70 -100 euro. (systeem met staaldraad)

Nu bij de action??? exact hetzelfde systeem (niet van samsung natuurlijk) voor de ongelofelijke prijs van... € 6,95.
Heb het systeem gekocht lijkt allemaal zeer degelijk. wordt geleverd met schroeven spacers ringetjes alles.

Mijn 55es7000 hangt nu 14,5mm van de muur rock solid!
Goeie tip! Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik321
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09-2024
Haha ik had afgelopen vrijdag dat systeem gekocht voor 59 euro en zag de volgende dag inderdaad die bij de action liggen. Exact hetzelfde!!

[ Voor 4% gewijzigd door Erik321 op 31-05-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde vandaag een film zien met bestandsextensie iso, op de tv kon ik dit afspelen via plex, maar het geluid werd niet weergegeven. Daarna heb ik de file ge-extract met winrar, nu kan ik de film afspelen met geluid, maar werken de ondertitels niet meer. De film heeft nu VOB extensies (+ ifo en bup).
Ik heb de subs al hernoemd naar VIDEO_TS en VTS_01_0.

Edit:
Heb het programma handbrake gedownload, files geconverteerd naar MKV en subs toegevoegd. Op de pc speelt dit goed af. Op de tv nog steeds geen subs, daarna ondertitels in de map gezet, zelfde naam dan mkv gegeven en nu werkt het.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Mothergoose schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:39:
Zit me wezenloos te zoeken op het internet wat de verschillen zijn tussen de diverse evolution kits verkrijgbaar over de wereld.
Wat ik zo kan vinden is:
SEK-1000/XC voor UK, Germany
SEK-1000/ZA voor US
SEK-1000/XH voor Benelux

Maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat er enig verschil in zit aangezien de spanningen ed op boardniveau hetzelfde zullen zijn. Alleen de voorgeprogrammeerde talen zullen mogelijk het probleem zijn maar of dat veranderbaar is?.
Ik ken iemand die naar de US gaat volgende week :) en de verleiding is groot aangezien ze bij 'Best buy' 180 USD zijn. (nog geen 140 EUR)
Tijdens de installatie van de kit moet je je land invoeren voordat de configuratie begint. Het zou zo maar kunnen werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je hebt de pech dat er geen Nederland in de setup zit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:16
Even een vraagje over HDMI black op mijn ES6800.

Normaal staat deze op low, maar ik wil hem op normal hebben (je mist een hoop grijstinten bij low). Via een HDMI poort is deze waarde te wijzigen, bijvoorbeeld op mijn receiver. Maar als ik bijvoorbeeld een film stream via Allshare (WIFI) dan staat hij automatisch weer op low, en kan ik dat ook niet veranderen (optie greyed out).

Iemand een idee hoe ik dit voorelkaar krijg?

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
@infinity, dat kan niet. De HDMI optie is niet van toepassing op de Allshare video instellingen.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
knights16 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:39:
@infinity, dat kan niet. De HDMI optie is niet van toepassing op de Allshare video instellingen.
Waarom staat hij dan toch op low? Kan duidelijk verschil zien tussen low en normal, bij allshare staat hij echt op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Die instelling is van toepassing op je HDMI bron. Niet op een DLNA bron of anderzijds.

Bij HDMI schijn je soms een andere kleurrange te hebben 0-255 of 16-255 oid. Afhankelijk van de output van je HDMI device.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
charleychui schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:43:
[...]

Geen idee, maar heb je geen inboedel verzekering?
Check eerst wat er wel wordt vergoed, want soms ben je beter af met een totall loss exemplaar, want die wordt meestal voor nieuwwaarde (hangt van de leeftijd van het toestel af), vergoed.
Vandaag is de monteur geweest, herstel kost 650-700 euro.
Toestel was nieuw 700 euro :o

Ik moet de offerte voor herstel mailen naar Mijn inboedelverzekering.
En hoor dan morgen of ze het in behandeling nemen.

Tot vandaag zeiden ze gelijk al ja :/

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
Tweakers,

Net een es7000 gekocht.
3d op mijn ps3 aangezet en gegamed.

nu is het telkens als ik de ps3 opstart mode not supported.
hdmi kabel uit en in me versterker lost het wel op maar zoek natuurlijk een betere oplossing.

iemand een idee ?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Lijkt me dat het door je versterker komt. Heb je alle beeldbewerking uitstaan? Misschien gewoon direct aansluiten op de tv, en de tv via spdif of hdmi ARC doorlussen naar de versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Het is niet 'me' maar 'mijn' versterker. Welke versterker heb je?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Nou ik wil alle beeldbewerking niet uitzetten voor films? of is dit juist wel mooier zonder bewerking?
Nou het heeft dan wel zonder 3d prima gewerkt op me vorige tv een samsung lcd 40 inch uit de 5 serie.

Het gaat om een TX SR608 ik ga zo nog ff een andere kabel proberen.

*edit* heb je per se een hdmi 1.4 kabel nodig voor 3d?

Wat wel altijd werkt zo gauw ik de melding krijg mode not supported druk ik opnieuw de hdmi kabel achterin en dan krijg ik weer beeld.

Verschil nu is dat de ES7000 op standby blijft staan en de vorige tv ook echt uit ging met de versterker (verlengdoos met aan uit knop)

P.s. heeft er iemand mooie calibratie instellingen voor mijn type tv?
*Edit* ik heb deze settings gebruikt :

http://reviews.lcdtvbuyin...7500-picturesettings.html

[ Voor 12% gewijzigd door Njay op 04-06-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te twijfelen om de 50 inch 7 serie van Samsung dan de E of om een nieuwere F serie aan te schaffen.
Wat zou een goede keuze zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:26:
Zit te twijfelen om de 50 inch 7 serie van Samsung dan de E of om een nieuwere F serie aan te schaffen.
Wat zou een goede keuze zijn?
Van wat ik gelezen en gezien heb zit er in de panelen niet echt verschil, vraag is of je het prijsverschil dus over hebt voor het nieuwe design en de Smart TV meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 1829€ is er ook een ES8000 inclusief een blueray speler van samsung de BD-F5500
Lijkt mij ook een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
kolk11 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:11:
TIP Voor wie zijn TV nog aan de wand wil hangen...
Samsung verkoopt al een tijdje de ultra slim wall mount voor zon 70 -100 euro. (systeem met staaldraad)

Nu bij de action??? exact hetzelfde systeem (niet van samsung natuurlijk) voor de ongelofelijke prijs van... € 6,95.
Heb het systeem gekocht lijkt allemaal zeer degelijk. wordt geleverd met schroeven spacers ringetjes alles.

Mijn 55es7000 hangt nu 14,5mm van de muur rock solid!
Gaat het hier om de D K LED TV mount? 50kg tot 55', 14.5mm in een witte doos.

Dit was namelijk de enige die hier bij de Action lag, stond verder weinig info op het doosje dus wil even weten of het dezelfde is. Prijs was anders, namelijk 9.95 hier dus misschien is het een andere mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

InfinityG35 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:32:
[...]

Gaat het hier om de D K LED TV mount? 50kg tot 55', 14.5mm in een witte doos.

Dit was namelijk de enige die hier bij de Action lag, stond verder weinig info op het doosje dus wil even weten of het dezelfde is. Prijs was anders, namelijk 9.95 hier dus misschien is het een andere mount.
Jep dat is hem, hij was vorige week in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-05-2020
speedbeertje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:03:
[...]

Kan ik proberen.
Maar even voor de duidelijkheid, het werkt wel als ik gewoon de TV aan heb staan, dus het geluid van mijn TV via de versterker. Alleen als ik bv "Deezer"wil gebruiken, en dit moet dus via"SmartHub" dan hoor ik niets. Maar ook niet als ik YouTube gebruik ofzo.
Ik heb een scart aansluiting op mijn TV, en daar heb ik zo'n kastje aanhangen waar ik nog drie scarts kan op aan sluiten.
En op een heb ik dan zo'n scartblokje zitten, en deze kan ik op IN en op OUT zetten.
Hoop dat het verhaaltje een beetje duidelijk is.
Als ik nu een Converter Optisch - Coaxiaaln koop, zou ie het dan wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de Eurosport player algebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Gebruikt iemand hier een Raspberry Pi met XBMC op een ES8000 of 7000? Zo ja, op welke HDMI poort heb je de pi aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om via BOL.com een Samsung Es 7000 (55inch) aan te schaffen , op hun site staat dat de TV kleur Zilver is , op de site http://www.tvstore.be/ staat ook dat de Tv kleur zilver is ,
Bestaat echt zilvere ES7000 , ??? of staat dit verkeerd op hun site , want op internet vind nergens een foto van een zilvere ES7000 , en ik wil zeker geen zilvere tv hebben past niet bij mijn interieur
heeft iemand van jullie hier een zilvere ES7000 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Waarom eigenlijk op bol.com als hij bij andere zaken een stuk goedkoper is? En dr is voor zover ik weet maar 1 uitvoering van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar vind ik het goedkoper? en natuurlijk met 2 jaar garantie (belgie ) voor 20 euro verschil kies ik liever voor bol.com die kunt u tenminste hele dag bereiken als er iets is .
andere site leveren de tv met nederlandse grantie ( 1jaar ) en hun helpdesk krijgt u niet te pakken ook al blijft u 40 minuten in de wacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Bijvoorbeeld bij elke bcc was ie in de "aanbieding" voor 1799. 200 euro uitsparen met 1 ritje de grens over (weet niet hoever het is voor je) en ook gewoon 2 jaar garantie. En dan kan dr zeker nog wel wat vanaf. Mijn es8000 heb ik uiteindelijk meegekregen van 1900 voor 1600 bij bcc.

Edit: hij staat op de site nogsteeds voor 1799. En gezien de mediamarktactie van nu kan dr vast nog wel wat met de prijs gedaan worden.

[ Voor 19% gewijzigd door TFDev op 06-06-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op bol.com stond ie voor 1590 euro vandaag 2000 euro ik begrijp niets van
was dus goedkooper dan bij bcc
hoe heb jij trouwens uw es8000 ( 55in )kunnen krijgen voor 1600 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Demomodel... en heb er laatst al 2 andere tvs gehaald. 40es6100 en 46es6570. Misschien dat ze daarom zo makkelijk deden. Want er was niet veel moeite voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-05-2020
Ik wil graag mijn geluid van mijn samsung smart tv via de versterker (analoog)laten lopen.
Nu lukt dat wel via een scartaansluiting (out), maar ik krijg er geen geluid uit als ik iets probeer vanuit mijn smart hub, bijvoorbeeld spotify.
Nu kan ik het wel via mijn headphone laten lopen maar dat is niet om aan te horen.
Een converter digitaal naar analoog misschien? Zo dat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:16:
Iemand de Eurosport player algebruikt ?
Die doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:32

Wvr

Njay schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:41:
Tweakers,

Net een es7000 gekocht.
3d op mijn ps3 aangezet en gegamed.

nu is het telkens als ik de ps3 opstart mode not supported.
hdmi kabel uit en in me versterker lost het wel op maar zoek natuurlijk een betere oplossing.

iemand een idee ?
welke firmware heb je op je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:29
Ik heb de vt60 55" net gekocht bij expert als een soort proefaankoop. Heb dus nu het showmodel, maar kan een nieuwe krijgen na dit weekend. Het showmodel heeft bij expert aangestaan met een Sony demo disc zonder lange tijd logo's. Ik gok dat dit zo'n 400 uur is, is het handiger deze tv te houden ivm het goed zijn ingespeeld? Ik heb 2267 voor het showmodel betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Waarom vraag je dat in een Samsung-topic?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Wvr schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 09:31:
[...]

welke firmware heb je op je tv?
De laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:57
Sinds twee weken een 50ES6100 in mijn bezit.

In het begin had ik een optie op kanalenlijst te exporteren en importen.
Maar deze optie kan ik nu niet meer vinden.

Iemand die een oplossing weet hoe ik weer de optie kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vermoede ik al, na het Plex gebeuren wel vreemd dat dit wel gewoon in hun app "store" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Laatst online: 07-10 10:17
Klachten over apps kunnen jullie het beste even melden via www.samsungworld.nl

[ Voor 3% gewijzigd door TranceDJ op 10-06-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep klopt, of een email sturen naar het adres wat bij de app staat, Samsung wist nergens vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helm71
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-10 16:15
Sinds vorige week heb ik een Samsung UE55F8000 in mijn bezig, prachtig apparaat. Nu ik echter de funkties meer aan het gebruiken loop ik tegen een irritant issue op dat ik niet opgelost krijg, hulp wordt op prijs gesteld !

Mijn setup:
Samsung UE55F8000
Via optical is mijn JVC home cinema set aangesloten
CI+ kaart van UPC erin
64GB usb stick

Wanneer ik tv kijk werkt alles perfect, mooi beeld en keurig geluid door de speakers van de home cinema set.

Wanneer ik timeshift gebruik pauzeert de tv keurig, resumed ook als ik er om vraag, beeld ziet er prima uit, maar er is GEEN geluid meer. Wanneer ik op dat moment de speakers switch naar TV speakers in plaats van extern dan is wel geluid, het wordt dus wel opgenomen maar niet afgespeeld door de externe speaker. Het formaat kan het niet zijn volgens mij want dezelfde uitzending geeft keurig geluid wanneer ik geen timeshift gebruik.

Ik heb wel wat posts gezien van mensen die aangeven dat je op die externe speakers alleen maar stereo krijgt en geen surround, dat is jammer maar daar kan ik wel mee leven, maar bij helemaal geen geluid is die timeshift funktie natuurlijk ineens redelijk waardeloos geworden.

Dezelfde home cinema set speelt overigens wel keurig geluid af wanneer ik de timeshift funktie van de upc doos gebruik (maar die wil ik eigenlijk juist niet meer gebruiken).

Iemand enig idee ?

EDIT: Opgelost maar niet opgelost :-) Mijn home cinema set was ook analoog aangesloten (SCART) tbv het afspelen van DVD''s e.d.. Het blijkt dat mijn geluid helemaal niet door de optische connector kwam maar door de analoge scart aansluiting, en dat DIE geen sound output geeft behalve bij het kijken van TV had ik al teruggevonden...

Ben dus nog niets opgeschoten maar het issue ligt niet bij de tv maar bij de home cinema set, die lijkt om de eoa reden geen optische input te accepteren...

[ Voor 15% gewijzigd door helm71 op 11-06-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:28
helm71 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:20:
Sinds vorige week heb ik een Samsung UE55F8000 in mijn bezig, prachtig apparaat. Nu ik echter de funkties meer aan het gebruiken loop ik tegen een irritant issue op dat ik niet opgelost krijg, hulp wordt op prijs gesteld !

Mijn setup:
Samsung UE55F8000
Via optical is mijn JVC home cinema set aangesloten
CI+ kaart van UPC erin
64GB usb stick

Wanneer ik tv kijk werkt alles perfect, mooi beeld en keurig geluid door de speakers van de home cinema set.

Wanneer ik timeshift gebruik pauzeert de tv keurig, resumed ook als ik er om vraag, beeld ziet er prima uit, maar er is GEEN geluid meer. Wanneer ik op dat moment de speakers switch naar TV speakers in plaats van extern dan is wel geluid, het wordt dus wel opgenomen maar niet afgespeeld door de externe speaker. Het formaat kan het niet zijn volgens mij want dezelfde uitzending geeft keurig geluid wanneer ik geen timeshift gebruik.

Ik heb wel wat posts gezien van mensen die aangeven dat je op die externe speakers alleen maar stereo krijgt en geen surround, dat is jammer maar daar kan ik wel mee leven, maar bij helemaal geen geluid is die timeshift funktie natuurlijk ineens redelijk waardeloos geworden.

Dezelfde home cinema set speelt overigens wel keurig geluid af wanneer ik de timeshift funktie van de upc doos gebruik (maar die wil ik eigenlijk juist niet meer gebruiken).

Iemand enig idee ?

EDIT: Opgelost maar niet opgelost :-) Mijn home cinema set was ook analoog aangesloten (SCART) tbv het afspelen van DVD''s e.d.. Het blijkt dat mijn geluid helemaal niet door de optische connector kwam maar door de analoge scart aansluiting, en dat DIE geen sound output geeft behalve bij het kijken van TV had ik al teruggevonden...

Ben dus nog niets opgeschoten maar het issue ligt niet bij de tv maar bij de home cinema set, die lijkt om de eoa reden geen optische input te accepteren...
Ik heb hetzelfde probleem met de ES8000. Daar had ik alleen ook geen geluid rechtstreeks van de tv. Dit heeft het wel gedaan, dat is alleen alweer een paar maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Zit iedereen hier op de standaard picture settings? :) ik heb hem inmiddels via instellingen anders staan en dit ziet er meer natuur getrouw uit ... alleen het lijkt soms wat grauwer als natural of dynamic ...

tjah is ook smaak denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@helm71 er is een ander topic voor de F serie tv's.

Kijkt je reciever wel naar het juiste ingangs kanaal?
Mijn ES8000 schakelt prima, heb altijd geluid hij laat mijn sr607 keuring schakelen, naar de juiste instellingen.

Tv zit met een optiesche kabel op de SR aangesloten.
Geluid pak ik niet via HDMI.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 12:44
Hoi alemaal, mijn friend heeft een problempje met UE55ES7000, eigenlijk zijn Samsung UE55ES7000 ziet hardschijf 3TB (CnMemory - afkomstig uit Aldi) niet.

Hij heeft aleen Windows XP PC thuis, en hij kan het niet formateren of iets anders mee doen.

Enige idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
superandrea schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:03:
Hoi alemaal, mijn friend heeft een problempje met UE55ES7000, eigenlijk zijn Samsung UE55ES7000 ziet hardschijf 3TB (CnMemory - afkomstig uit Aldi) niet.

Hij heeft aleen Windows XP PC thuis, en hij kan het niet formateren of iets anders mee doen.

Enige idee?
Er kan een externe harde schijf aangesloten worden van maximaal 750GB

[ Voor 0% gewijzigd door TheBoneCollector op 11-06-2013 19:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

999GB Toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe versie van Plex is dan eindelijk goed bevonden door Samsung en zal binnenkort beschikbaar zijn, nu met music en TV channels en nog veel meer. Top werk van de boys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:10:
De nieuwe versie van Plex is dan eindelijk goed bevonden door Samsung en zal binnenkort beschikbaar zijn, nu met music en TV channels en nog veel meer. Top werk van de boys
Jammer genoeg kan ik Plex niet installeren op mijn WD My Book Live :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zet je de server toch gewoon op je PC heb ik hier ook en dan de server zijn gegevens van mijn LG NAS laten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
TranceDJ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:25:
Jammer genoeg kan ik Plex niet installeren op mijn WD My Book Live :(
Raspberry Pi aansluiten en XBMC draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:03:
Dan zet je de server toch gewoon op je PC heb ik hier ook en dan de server zijn gegevens van mijn LG NAS laten halen.
Dan moet steeds mijn PC aanstaan als ik films wil streamen. Dat wil ik niet. Daar heb ik juist de WD My Book Live voor gekocht :) En daar heb ik Twonkyserver 7 op geinstalleerd. Maar Plex is natuurlijk weer een stap vooruit.

[ Voor 5% gewijzigd door TranceDJ op 13-06-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
TheBoneCollector schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:08:
[...]
Raspberry Pi aansluiten en XBMC draaien :P
Zou je dit kort willen uitleggen? Wat het precies is en doet, enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
TranceDJ schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:45:
Zou je dit kort willen uitleggen? Wat het precies is en doet, enz. :)
:) in het kort: de Raspberry Pi sluit je bekabeld (of via Wifi) aan op je router waar ook je WD my book live op aangesloten is en je kan je films etc in 1080 streamen. Je kan de WD ook rechtstreeks op de Pi aansluiten.
Persoonlijk vind ik XBMC veel beter en mooier dan Plex. Bijkomend voordeel: de Pi verbruikt ongeveer maar 3 a 4 watt.

[ Voor 4% gewijzigd door TheBoneCollector op 13-06-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Thanks voor de korte uitleg. Maar voor XBMC is toch geen Samsung TV app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
TranceDJ schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:29:
Thanks voor de korte uitleg. Maar voor XBMC is toch geen Samsung TV app?
Nee helaas... Dus die draait op de Pi en die sluit je via hdmi weer aan op je tv. De Pi en xbmc kan je via cec bedienen met de samsung afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Weet iemand of niet Europese versies (US, Koreaans etc) van de Evolution Kit werken op de Nederlandse modellen ES7*** en ES8***? Prijstechnisch is dat wat aantrekkelijker namelijk.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat daar wel wat kan zitten er zijn niet voor niks 3 type's evo kit's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Plex online, prachtige nieuwe optie nu beschikbaar nu wordt me 8000 echt het media centrum van me multimedia content, alles gebruiken op 1 centrale plek heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 23:13
In feite kun je op de samsung tv ook 1080p streamen, mits het bestand ook van die kwaliteit is ;).
De interface van XBMC is natuurlijk wel zo veel beter dan de standaard van samsung. Tevens het zoeken naar ondertiteling is een handige feature.

Wat ik mij afvraag. Zit er op XBMC ook een watched/unwatched knop? Dit vind ik verdomd handig bij plex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
ik ben reuze benieuwd.. Vanavond maar eens kijken
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:55:
Nieuwe Plex online, prachtige nieuwe optie nu beschikbaar nu wordt me 8000 echt het media centrum van me multimedia content, alles gebruiken op 1 centrale plek heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Toml83 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:57:
Wat ik mij afvraag. Zit er op XBMC ook een watched/unwatched knop? Dit vind ik verdomd handig bij plex.
Jazeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:31
Ik kan wat advies gebruiken:

Momenteel gebruik ik een WD 500GB USB HDD om films en series te kijken op mijn Samsun UE40ES6300. Dit werkt prima, alleen moet ik nu iedere keer de HDD in- en uitpluggen en aansluiten op mijn laptop om er films op te zetten. Ik ben van nature lui, dus dat opstaan is al verschrikkelijk ;-) echter zit ik meer met dat in- en uitpluggen en de slijtage van de USB poort in de TV.

Nu zijn er wat opties zodat ik met mijn luie lijf op de bank kan blijven zitten (zal ook meteen aangeven welke opties dus voor mij ook niet geschikt zijn):

- Via wifi en TV bestanden op de HDD plaatsen. Dit duurt me te lang en ik kan de TV tijdens het overbrengen van bestanden niet gebruiken.
- Via laptop (en bijv Plex) bestanden vanaf laptop streamen. Laptop moet altijd aanstaan en aan de lader hangen. Dus ook geen optie.
- NAS kopen. Duurdere optie, wel mogelijk.
- HDD ombouwen tot NAS, kan dit?
- Raspberry Pi aansluiten op TV en HDD als opslag. Neemt veel ruimte in beslag.

Misschien zijn er nog meer opties? De beste optie lijkt me als ik de HDD via wifi op het netwerk kan aansluiten, als dat kan. Echter is de vraag of dit een beetje snel werkt en of de kwaliteit dan ook goed is (1080p).

Iemand tips, alternatieven, etc?

--- edit ---
Hmmm, blijkbaar kan ik mijn harde schijf op mijn modem (KPN) aansluiten als Samba share. Ik zie hem in ieder geval al in mijn laptop. Ik neem aan dat ik hem (vanavond) ook wel op de TV geopend krijg... Had ik dit maar eerder geweten.. :-)

[ Voor 9% gewijzigd door barrymossel op 15-06-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Wat kan verklaren dat mijn UE40ES8000 altijd binnen een minuut zijn wifi verbinding verliest? Het internetten e.d. gaat daarvoor wel gewoon goed, dan moet ik opnieuw verbinding maken met wi-fi, het wachtwoord opnieuw invullen. Hij zegt dat het goed gaat, totdat hij er weer uitvliegt binnen een minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook, en dan is het vaak zo dat hij uren geen WIFI heeft en dan ineens vindt die hem weer.
Moet een Bug in de FW zijn, heb het al eens op de FB van Samsung gemeld, zouden ze navragen, niets meer over gehoord dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
TheBoneCollector schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:41:
[...]
Nee helaas... Dus die draait op de Pi en die sluit je via hdmi weer aan op je tv. De Pi en xbmc kan je via cec bedienen met de samsung afstandsbediening.
Maar ik geef eigenlijk de voorkeur aan de Plex server + de Plex client app in de Smart Hub van Samsung. Zoals aangegeven kan ik Plex server niet installeren op mijn WD Mybooklive 3TB. Is een Raspberry Pi geschikt voor het installeren van de Plex server? Zou dat dan gewoon vloeiend moeten werken in combinatie met de Plex app voor Samsung TV?
Dus voor de duidelijkheid: mijn bestanden staan op de WD Mybooklive, de server draait dan op de Pi, de app via de Smart Hub, streamen via het netwerk naar mijn TV. Dus geen HDMI kabel ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
De Plex client is niet in staat om te bladeren op basis van mappen? Alles wordt bij elkaar gegooid... indien je 400 videos hebt, netjes verdeeld in 20 mappen, dan wordt het lastig om de goede video te vinden. Bij mijn vader gaat het voornamelijk om de home videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik geen ervaring mee met home video's maar bij TV serie's en Films is dat geen enkel probleem.

Namen en mappen indeling zijnbelangrijk bij Plex, lees dit eens door en dan onder:
Personal Media or Home Movies
http://wiki.plexapp.com/i...Using_Local_Artwork_Files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:32:
Heb ik geen ervaring mee met home video's maar bij TV serie's en Films is dat geen enkel probleem.

Namen en mappen indeling zijnbelangrijk bij Plex, lees dit eens door en dan onder:
Personal Media or Home Movies
http://wiki.plexapp.com/i...Using_Local_Artwork_Files
ik heb wel gemerkt dat path\serie\seizoen 1 etc niet echt goed werkt. Als ik alle seizoenen bij elkaar gooi (de bestandsnaam heeft wel het s01e01 in de naam staan) pakt hij ze meestal wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen last van ik heb b.v Midsomer Murders kompleet op me NAS staan alles per seizoen in mapjes werktt prima alleen goed op letten met de naam van het bestand.

Midsomer Murders/
Seizoen 1/
Midsomer Murders - S01E00
Midsomer Murders - S01E01

Seizoen 2/
Midsomer Murders - S02E01

etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:55:
jammer dat je niet random kan afspelen en het duurt telkens 3 sec. voor volgende liedje afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt en dat is inderdaad jammer je zou je hele database random moeten kunnen afspelen, maar goed wie weet wat er nog komt 1000.2 heeft veel voeten in de aarde gehad om er te komen nu verder bouwen voor Orca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 12:44
TheBoneCollector schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:02:
[...]

Er kan een externe harde schijf aangesloten worden van maximaal 750GB
Hmmm. eigenlijk, dat klopt niet (en is ook beetje onlogisch), hij heeft 3TB in twee gelijke delen verdeelt, en nu doet het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
Ik zag in Plex ook iets met/over een remote server..
Kun je hiermee door middel van de inlog + ip adres van anderen hun content (bestanden) afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Toml83 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:08:
Ik zag in Plex ook iets met/over een remote server..
Kun je hiermee door middel van de inlog + ip adres van anderen hun content (bestanden) afspelen?
Alleen als je een PlexPass Heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Laatst online: 16-08 19:03
Volgens mij hoef je daar geen PlexPass meer voor aan te schaffen (sinds kort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Iemand ervaring met SamyGo? En dan specifiek op de ES6300? Ik krijg SamyGo via de widget geïnstalleerd, inclusief ftp en telnet access, maar dan loop ik vast. Mijn samba share wordt niet herkend en gemount in de virtual usb.

Op het forum daar valt support wat tegen, dus misschien heeft iemand hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 12:52
barrymossel schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 07:34:
Iemand ervaring met SamyGo? En dan specifiek op de ES6300? Ik krijg SamyGo via de widget geïnstalleerd, inclusief ftp en telnet access, maar dan loop ik vast. Mijn samba share wordt niet herkend en gemount in de virtual usb.

Op het forum daar valt support wat tegen, dus misschien heeft iemand hier een idee?
Hangt ook van je share of je de nodige user rechten juist hebt gezet.
Anders lees even dit topic goed door: http://forum.samygo.tv/vi...eccb6f3a34a7caa1e1b353cda

Ik heb mijn D7000 en ES8000 beiden geroot via SamyGo en kan zonder problemen mijn share benaderen via mn synology nas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Na een beetje klooien blijkt dat cifs.ko niet goed wordt geladen. Als ik deze handmatig laadt en dan de share mount, dan werkt het wel. Nu alles nog automatiseren en ik ben happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
tomhster schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:43:
Volgens mij hoef je daar geen PlexPass meer voor aan te schaffen (sinds kort).
Je heb inderdaad gelijk. Kan nu mijn media delen met iedereen die een My Plex account heeft aangemaakt. Super handig!@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Helaas heeft sinds een week mijn Samsung last van WiFi problemen, elke keer als ik de TV aanzet maakt hij niet automatisch meer verbinding, en moet ik dit handmatig doen. Regelmatig kan de tv helemaal geen verbinding krijgen. Ik heb de hele tv al terug naar Fabrieksinstellingen gezet, maar dit heeft helaas niet geholpen, iemand een idee wat ik zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook al van alles geprobeerd zonder effect nu maar semi WIFI gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik kan bij mijn Evolution Kit alleen maar UPC en (beperkt) Ziggo als aanbieder kiezen. Helaas geen Caiway. Daardoor werkt dus de S-Recommendation niet :-( grrr.....

Iemand een work-around bedacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Zijn er hier Belgen reeds in bezit van een Samsung Evolution Kit? Zo ja, waar hebben jullie deze gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Nog niet!

Kzie nu het nut er nog niet van in!

[ Voor 4% gewijzigd door Dragunov op 23-06-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wxppf
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-03-2024
Dragunov schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:53:
Nog niet!

Kzie nu het nut er nog niet van in!
k'wacht ook nog.. slaag liever 1-tje over, mss wordt het dan de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:26:
Dat heb ik ook, en dan is het vaak zo dat hij uren geen WIFI heeft en dan ineens vindt die hem weer.
Moet een Bug in de FW zijn, heb het al eens op de FB van Samsung gemeld, zouden ze navragen, niets meer over gehoord dacht ik.
Ikzelf heb wel een ES7000, maar die gebruikt zelfde firmware, dus wss zal dezelfde hardware toch ook onder de kap zitten (buiten dan mss 1 iets) en zelf nog nooit uitval gehad van de WIFI.

Heb je stabiele WIFI?
wxppf schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:27:
[...]

k'wacht ook nog.. slaag liever 1-tje over, mss wordt het dan de moeite
Of ik wacht tot ze de laatste versie zullen uitbrengen en die dan kopen, dan zit normaal toch alles erin wat in de vorige al zit + meer.... (normaal toch denk ik zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragunov schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:49:
[...]

Ikzelf heb wel een ES7000, maar die gebruikt zelfde firmware, dus wss zal dezelfde hardware toch ook onder de kap zitten (buiten dan mss 1 iets) en zelf nog nooit uitval gehad van de WIFI.

Heb je stabiele WIFI?
Naar mijn weten is WIFI hier stabiel hangt een nieuwe ASUS router aan die het hele huis probleemloos van WIFI voorziet tot op zolder toen 100% ontvangst, alleen de TV op 4 meter afstand geeft problemen.
Ik heb nu de TV bedraad zitten op een Apple Airport Express en dan werkt het wel gewoon de Airport maakt dan weer WIFI naar de Asus die er dus ook 4 meter vanaf hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ben heel benieuwd naar Netflix dalijk. Kan niet wachten om er een abbo op te nemen via de Samsung Smart TV.

Tot die tijd wil ik een alternatief uitproberen. Wie heeft er ervaring met ximon ?
http://info.ximon.nl/nl/informatie#ximon-plus

Voor ongeveer 10 euro per maand onbeperkt (nieuwe) films kijken, werkt volgens mij ook via de Samsung Smart TV.

Ga er vanavond eens naar kijken. Wie heeft dit al?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht je maakt een fout, niet alles is bij Ximon voor 10 euro nieuwe films kosten gewoon 3, 4 of 5 euro per film, er is een heel groot deel wat wel onder de 10 euro regel valt maar nieuwe films niet !

Dit staat wel heel vaak bij HD en nieuwe films viel mij de afgelopen maanden op:
Let op! Deze film mogen wij alleen via Pay Per View en Prepaid aanbieden.

Ik heb een paar keer de kennis makings films bekeken toch wel regelmatig blokken, ondanks een 60MB verbinding

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:50:
[...]

Naar mijn weten is WIFI hier stabiel hangt een nieuwe ASUS router aan die het hele huis probleemloos van WIFI voorziet tot op zolder toen 100% ontvangst, alleen de TV op 4 meter afstand geeft problemen.
Ik heb nu de TV bedraad zitten op een Apple Airport Express en dan werkt het wel gewoon de Airport maakt dan weer WIFI naar de Asus die er dus ook 4 meter vanaf hangt.
Dus eigenlijk is het via een omweg opgelost?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar niet naar tevredenheid, ik moet nu regelmatig de netwerkkabels wisselen want eigenlijk zit er een ander netwerk apparaat op de Airport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Fout in TV dan wss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
Beste lezers,

Ik ben in het bezit van een samsung es6100 en heb een vraagje..
is het mogelijk via de smart hub (plex/allshare) surround en dts geluid via hdmi (ARC TV naar Versterker) te ontvangen? of kan dat alleen met de optische kabel?

ik zie namelijk dit in de handleiding staan:

NN De optie Geluidsformaat kan per
uitzending verschillen. 5.1-kanaals
Dolby digital-geluid is alleen beschikbaar
wanneer u een externe luidspreker via
een optische kabel aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
Toml83 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:51:
Beste lezers,

Ik ben in het bezit van een samsung es6100 en heb een vraagje..
is het mogelijk via de smart hub (plex/allshare) surround en dts geluid via hdmi (ARC TV naar Versterker) te ontvangen? of kan dat alleen met de optische kabel?

ik zie namelijk dit in de handleiding staan:

NN De optie Geluidsformaat kan per
uitzending verschillen. 5.1-kanaals
Dolby digital-geluid is alleen beschikbaar
wanneer u een externe luidspreker via
een optische kabel aansluit.
Helaas, dit werkt om één of andere reden niet meer sinds de plex update.
Ik heb de ES8000 en ging er weer eens lekker voor zitten (filmpje streamen) maar krijg ook geen audio meer naar mn versterker.
Ik hoop dat er snel een update komt en dit weer opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
Mothergoose schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:28:
[...]

Helaas, dit werkt om één of andere reden niet meer sinds de plex update.
Ik heb de ES8000 en ging er weer eens lekker voor zitten (filmpje streamen) maar krijg ook geen audio meer naar mn versterker.
Ik hoop dat er snel een update komt en dit weer opgelost is.
Geluid pakt ie wel in surround, maar na verloop van tijd krijg ik om de 5 minuten een kleine onderbreking in het geluid.. Dit heb ik alleen bij plex en allshare en niet bij de normale digitale TV kanalen..
Aangesloten op een yamaha versterker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 23:27
de ES8000 46" model is sterk in prijs gedaald :) vorigemaand nog 1699 nu 1199.

Wordt wel interesant om eind deze maand deze TV aan te schaffen :)
Ik heb nu nog een Plasma Phocus 42" uit 2004, Met 500Watt per uur best duur in gebruik :+ Zeker ik nu vrij veel thuis werk en de tv dus van 8 uur tot uurtje of 23 aan staat.

is 16*500=8000 watt wat neer komt op 1,34 euro per dag,

Terwijl mn overige apparatuur zon 2000 Watt per dag verstookt :S

Dus ja eind deze maand de TV bestellen :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel, dit zijn uitloop modellen dus 30 dagen wachten kan zijn WEG, of wel OP=OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 23:27
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:22:
Let wel, dit zijn uitloop modellen dus 30 dagen wachten kan zijn WEG, of wel OP=OP.
Klopt, maar als je een bepaald bedrag op je spaar rekening wilt houden zal ik toch moeten wachten. Zodat mn budget toereikend is :)

het is een risico maar die moet ik dan helaas nemen ben ik bang.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Kun je met de ES7000 programma's opnemen? Zit nog in doos voor verhuizing en wil Ziggo nemen, maar liefste niet zo'n aparte recorder erbij (voor op te nemen). Dus als je met TV kan opnemen zou dat heel fijn zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zhero10 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:22:
Kun je met de ES7000 programma's opnemen? Zit nog in doos voor verhuizing en wil Ziggo nemen, maar liefste niet zo'n aparte recorder erbij (voor op te nemen). Dus als je met TV kan opnemen zou dat heel fijn zijn :D
Ik kan het met m'n ES6800... dus :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Zhero10 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:22:
Het kan, maar ik zou dit topic wel even nalezen op de voor- en nadelen, zoals niet tegelijk het ene programma kunnen opnemen en het andere kijken...
Pagina: 1 ... 45 ... 62 Laatste