Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 15:47
Mars18 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:24:
Gister is er een lijstje gevallen wat boven de tv (UE40ES6140) op een plankje stond (door de kat), gevolg is dat er een kras van een paar centimeter op mijn tv zit. (gekocht december 2012) :(

Weinig opties denk ik, wat kost een nieuw paneel meestal?
Geen idee, maar heb je geen inboedel verzekering?
Check eerst wat er wel wordt vergoed, want soms ben je beter af met een totall loss exemplaar, want die wordt meestal voor nieuwwaarde (hangt van de leeftijd van het toestel af), vergoed.

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 14:31
In ieder geval niet zeggen dat je kat het heeft gedaan!

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:28
Nou vandaag veel met mn nieuwe tv gespeeld! (UE40ES8000) Wat een verschil als je van hd ready toestel afkomt :) straks nog even een blue ray erin gooien om nog even te genieten :) alle instellingen over kleuren etc. wordt hier veel over gesproken. Vind dit ook nogal lastig. Vooral tijdens het gamen lijkt alles een stuk donkerder dan ik gewend ben.. Gewone televisie is het juist wat licht/fel van kleur. Zit nu nieuwsuur te kijken en het blauw knalt echt hard uit het scherm. Moet bijna een zonnenbril op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 05:37
TheBoneCollector schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:43:
De Evolution Kit staat nu ook op de Samsung site. Megapool zet hem weg voor 299,-. Als ie nog wat gaat dalen of Samsung gaat een actie doen wordt het wel interessant.
De 2013 modellen krijgen nu tijdelijk gratis een Evolution Kit in 2014.
Ze liggen ook bij Saturn Tilburg voor €298, best veel geld voor zo'n upgrade.. ik wacht wel even af!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Schizo007nl schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:23:
Ze liggen ook bij Saturn Tilburg voor €298, best veel geld voor zo'n upgrade.. ik wacht wel even af!
Ik ga ook wachten of de prijs gaat zakken of dat Samsung misschien nog met een actie komt.

De nieuwe afstandsbediening die je er bij krijgt werkt wel erg goed als ik de reviews mag geloven. Maar om daar nu €298 voor te gaan betalen.... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door TheBoneCollector op 22-05-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 10:17
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:12:
Nou vandaag veel met mn nieuwe tv gespeeld! (UE40ES8000) Wat een verschil als je van hd ready toestel afkomt :) straks nog even een blue ray erin gooien om nog even te genieten :) alle instellingen over kleuren etc. wordt hier veel over gesproken.....
Probeer een van deze settings:
- TranceDJ in "\[3D LED TV] Samsung 2012 Modellen: ES6**, ES7000 en ES8000"
- Stefanhvt in "\[3D LED TV] Samsung 2012 Modellen: ES6**, ES7000 en ES8000"

Ik gebruik momenteel zelf de onderste link (settings Stefanhvt). Dan hoef je ook niet veel te veranderen in de standaard mode ;)

[ Voor 4% gewijzigd door TranceDJ op 22-05-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
charleychui schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:43:
[...]

Geen idee, maar heb je geen inboedel verzekering?
Check eerst wat er wel wordt vergoed, want soms ben je beter af met een totall loss exemplaar, want die wordt meestal voor nieuwwaarde (hangt van de leeftijd van het toestel af), vergoed.
Heb een inboedel verzekering met eigen risico van 100 euro. Moet eerst vragen wat de maakkosten zijn van Samsung.

Even kijken of ik dat ga doen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
TranceDJ schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:31:
[...]

Probeer een van deze settings:
- TranceDJ in "\[3D LED TV] Samsung 2012 Modellen: ES6**, ES7000 en ES8000"
- Stefanhvt in "\[3D LED TV] Samsung 2012 Modellen: ES6**, ES7000 en ES8000"

Ik gebruik momenteel zelf de onderste link (settings Stefanhvt). Dan hoef je ook niet veel te veranderen in de standaard mode ;)
Dit is handig! Ga ik vanavond mee aan de gang. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van het bericht van Lekkerboeie86 , gelijk vandaag Saturn Amersfoort gebeld, omdat ik morgen mijn Samsung 55es8000 bij Plasma-Discounter zou gaan halen.

Nu mag ik morgen ook me TV bij Saturn ophalen inclusief de BTW actie voor maar liefst € 1.534,-

Bedankt Lekkerboeie86!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Goed bezig :) altijd lekker als het financieel meevalt! Vaak met dit soort aktieweken kan de prijs stijgen. En nu pak je lekker het voordeel! Wel altijd goed afspreken met de verkopers dat het bedrag op de order staat. Scheelt een hoop discussie als je de centen komt halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Foka in Rotterdam heeft de Evolution Kit op voorraad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lekkerboeie86: Ik hoef de centen niet op te halen, ze verrekenen de korting al gelijk bij de betaling. Maar het is inderdaad een mooie financiële meevaller ^_^. Het scheelde me € 305,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
TranceDJ schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:20:
Daar kwam ik ook achter:p Alleen de beeldinstellingen raken verloren, toch?
Sorry voor te late reactie.... Idd alleen de beeldinstellingen, maar daar ben je waarschijnlijk al achter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
De Evolution Kit is dus een dual core welke samen gaat werken met de dual core van de tv en dat noemen ze quad core.
De hardware update bestaat uit een extra Dual-Core processor zodat u samen met de Dual-Core in de TV een Quad-Core processor tot uw beschikking heeft. Hierdoor wordt uw televisie dus veel sneller! Aan de achterkant van de ES9000-, ES8000- en ES7000-serie is een sleuf ingebouwd, speciaal om daar de Evolution Kit in te kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeLoe11
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-04-2022
Morgen als ik me loon heb gekregen ook maar is bellen naar saturn utrecht :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
TheBoneCollector schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:32:
De Evolution Kit is dus een dual core welke samen gaat werken met de dual core van de tv en dat noemen ze quad core.

[...]
Bedankt voor uitleg!

Maar op site van Samsung staat toch:
H/W
QuadCore processor
DDR3 memory (1.5GB) 4GB Flash Memory
Fox-AP, Fox-MP Chipset
MaliT604 500MHz Graphic
10 / 100 Mbps Support LAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
Dragunov schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:29:
[...]

Bedankt voor uitleg!

Maar op site van Samsung staat toch:

[...]
Ik begreep juist ook dat het een quadcore processor is in de Evolution Kit.
De module zou de dualcore in je TV 'uitschakelen' en de quadcore neemt het volledig over.
Dit is de reden waarom de kit zo overdreven duur is, tenminste dat begreep ik.
Maar hoe dan ook ik twijfel echt of het NU een investering van 300 EUR waard is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Ik heb gesproken met Samsung Nederland en die bevestigd mij dat er een dual core in de evolution kit zit en samenwerkt met de dual van de tv.
Zou ook wel vreemd zijn als de dual van de tv niet meer gebruikt zou worden. Waarschijnlijk wordt de extra dual core in de kit alleen gebruikt voor de Smart TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:12:
Nou vandaag veel met mn nieuwe tv gespeeld! (UE40ES8000) Wat een verschil als je van hd ready toestel afkomt :) straks nog even een blue ray erin gooien om nog even te genieten :) alle instellingen over kleuren etc. wordt hier veel over gesproken. Vind dit ook nogal lastig. Vooral tijdens het gamen lijkt alles een stuk donkerder dan ik gewend ben.. Gewone televisie is het juist wat licht/fel van kleur. Zit nu nieuwsuur te kijken en het blauw knalt echt hard uit het scherm. Moet bijna een zonnenbril op!
Je kunt per BRON je beeldinstellingen doen. Ik kan me voorstellen dat je de helderheid hoger zet op je HDMI waar je een console op hebt aangesloten.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
TheBoneCollector schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:53:
Ik heb gesproken met Samsung Nederland en die bevestigd mij dat er een dual core in de evolution kit zit en samenwerkt met de dual van de tv.
Zou ook wel vreemd zijn als de dual van de tv niet meer gebruikt zou worden. Waarschijnlijk wordt de extra dual core in de kit alleen gebruikt voor de Smart TV.
OK, is nogsteeds geen 299 EUR waard denk ik, maar ik verwacht dat de prijs snel gaat dalen (of hoop ik eigenlijk)
In de US gaan ze al onder de 180 USD over de toonbank lees ik op fora. Mss dat ik voor ongeveer 150 EUR de upgrade wel wil doen. ;)

Ik lees net dat als je nu een F7000 serie of hoger koopt je een voucher krijgt voor de 2014 evolution kit (en kans op een porsche).
Hadden ze dat bij de ES serie niet kunnen doen voor die van dit jaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
TheBoneCollector schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:53:
Dan moeten ze op de site van Samsung zetten dat het een dual core is in de Kit (en dan met uitleg dat die samenwerkt met de dual core in je TV en de prestaties geeft van een quad core)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Laatst online: 16-08 19:03
Die evolutionkit neemt een deel van de hardwarefuncties over. In die evolutionkit zit echt een quadcore. Maar ik denk de evolutionkit van 2014 maar even af te wachten. Heb namelijk net de 46ES8000 besteld, dus voorlopig is alles fantastisch en een vooruitgang. 1099 bij Wehkamp, kon dat ding waar ik een jaar op heb lopen kwijlen budgettechnisch nu eindelijk verantwoorden;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Dragunov schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:04:
Dan moeten ze op de site van Samsung zetten dat het een dual core is in de Kit (en dan met uitleg dat die samenwerkt met de dual core in je TV en de prestaties geeft van een quad core)
Eens, beetje misleidend zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
tomhster schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:10:
Die evolutionkit neemt een deel van de hardwarefuncties over. In die evolutionkit zit echt een quadcore.
Kan je die stelling onderbouwen? Begrijp me goed ik zou ook liever een Quadcore in de kit zien, maar het blijkt gewoon dat dat niet het geval is. Ik volg de Evolution Kit al een tijdje en nu duikt er steeds meer informatie op dat er een dual core in zit.

Van Avsforum:
2. 1.3 GHz Quad Core Chip set (they are taking the existing dual core in the tv and combining with the evolution kit to make it a 1.3GHz QUAD CORE)
Nog een bron, een Youtube filmpje waar Samsung bij 0:10 het ook aangeeft.

Hardware.info
Evolution Kit met dual-core processor

Samsung heeft ook haar eerst Evolution Kit getoond. Deze piggy-back module kan achterop de series ES7000 en ES8000 modellen van 2012 geprikt worden, waarna deze zullen beschikken over alle mogelijkheden van de nieuwe 2013 modellen. Samsung wist ons te vertellen dat de evolution kit naast nieuwe software ook een dual-core processor aan boord heeft die samenwerkt met de reeds in deze televisies aanwezige dual-core processor. Of dit betekent dat de ES-modellen van vorig jaar dezelfde performance bieden als de qua-core televisies van 2013 is niet bekend. Samsung heeft vooralsnog geen prijs bekend gemaakt voor de Evolution Kit.

[ Voor 38% gewijzigd door TheBoneCollector op 24-05-2013 19:27 . Reden: Bronnen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
nieuws: Samsung brengt in Korea eerste Evolution Kit uit voor hdtv's

http://samsungevolutionkit.com/

Ik kom echt alleen maar tegen dat er een quadcoreprocessor in de kit zelf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:47

DyStiC

'Atta way, baby!

LoeLoe11 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:38:
Morgen als ik me loon heb gekregen ook maar is bellen naar saturn utrecht :-P
Helaas geen 8000 en 7000 meer verkrijgbaar in Utrecht, alleen nog het showmodel van de 8000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Pssst... Wehkamp! Kan momenteel geen btw-aktie tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:47

DyStiC

'Atta way, baby!

tomhster schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:57:
Pssst... Wehkamp! Kan momenteel geen btw-aktie tegenop.
Nou als ik een paar post hierboven lees dat PF_1985 een UE55ES8000 voor € 1534,- heeft gescoord met de btw-aktie, dan komt Wehkamp daar met € 1829,- niet eens in de buurt (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik zal maar wachten met een Kit te kopen, misschien volgend jaar of als ze aankondigen dat de laatste versie zal uitkomen voor de ES7000 en 8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Ik doel op de 46 inch. Bij de plaatselijke mediamarkt waren trouwens ook alle ES'en al op tot mijn verbazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeLoe11
Sja had gebeld naar saturn utrecht en naar saturn Amersfoort... Beide filialen hadden alleen nog maar showmodellen... It sucks.... Naja morgen maar weer verder kijken hoe of wat :-(... Was ik maar wat rijker :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Toen ik TV kocht stond ie zelfs nog niet uit...

Ze wilden me nog een D-reeks aansmeren, maar ik vroeg hen of ze geen E al hadden. Als antwoord kreeg ik dat ze nog in magazijn stonden en nog niet in winkel, maar dat ik wel ene kon kopen al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Met alle respect hoor mede tweakers, maar het is ergens toch best wel logisch dat de ES series vrijwel niet meer beschikbaar zijn.. Het is immers eind Mei en de F serie is al ruim twee maanden in de winkels te koop. De voorraad van de 2012 lijn gaat ooit een keer opraken.. Verontwaardigd zijn dat er geen ES7000 of ES8000 meer te vinden is, behalve showmodellen, is ook niet echt op z'n plaats en discussies over prijzen heeft al helemaal geen zin want de prijzen gaan nu langzamerhand weer omhoog doordat er minder concurrentie bestaat op deze modellen.

Desalniettemin zijn het prima televisies en ben ik heel blij met mijn UE55ES7000 maar in het vervolg is het beter om in Februari/Maart naar dit soort toestellen te kijken want nu tegen het einde van Mei zul je die tv's nog nauwelijks zien in winkels.

Zeker grote winkels zijn zich bewust van het feit dat oude voorraad snel weg moet zodat ze het assortiment optimaal kunnen verfrissen (en uiteraard marge maken op een nieuwer toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in 2010 een UE32B7000WP version CN01 gekocht (Led TV)Reeds 2 maal sloeg dit toestel 's nachts automatisch aan, en dit tot 3 x toe telkens na 1 minuut. De derde maal liet ik het toestel aan in de hoop dat het automatisch zou uitgaan. Niet dus. Maar 's morgens kon ik het gewoon uitzetten.Heeft iemand reeds hetzeflde voorgehad? Ik ben bang dat als ik een paar dagen niet thuis ben dit zou gebeuren en dat het toestel dagen zou staan spelen en oververhitten. In de handleiding staat een paragraaf "automaticsh uitschakelen " Dit zou na 3 uur moeten gebeuren indien er geen toets wordt gebruikt en dit kan enkel in timermodus Aan. Maar dit lukt mij niet. Heb erover ge-emaild met Samsung die mij doorverwijst naar de winkel waar ik het toestel kocht. Alles gedaan wat men mij daar zegde en toch, het toestel 3u30 laten aanstaan maar geen "automatisch uitschakelen. Kan iemand mij, : aub, helpen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 11:18:
Ik heb in 2010 een UE32B7000WP version CN01 gekocht (Led TV)Reeds 2 maal sloeg dit toestel 's nachts automatisch aan, en dit tot 3 x toe telkens na 1 minuut. De derde maal liet ik het toestel aan in de hoop dat het automatisch zou uitgaan. Niet dus. Maar 's morgens kon ik het gewoon uitzetten.Heeft iemand reeds hetzeflde voorgehad? Ik ben bang dat als ik een paar dagen niet thuis ben dit zou gebeuren en dat het toestel dagen zou staan spelen en oververhitten. In de handleiding staat een paragraaf "automaticsh uitschakelen " Dit zou na 3 uur moeten gebeuren indien er geen toets wordt gebruikt en dit kan enkel in timermodus Aan. Maar dit lukt mij niet. Heb erover ge-emaild met Samsung die mij doorverwijst naar de winkel waar ik het toestel kocht. Alles gedaan wat men mij daar zegde en toch, het toestel 3u30 laten aanstaan maar geen "automatisch uitschakelen. Kan iemand mij, : aub, helpen? :'(
Je gebruikt hier waarschijnlijk ook een CI+ module van Ziggo of UPC bij?

Dan heb ik slecht nieuws voor je, dat kan niet uitgezet worden. Zorgen dus dat je een schakelaar hebt tussen het stopcontact en de televisie die je handmatig of op tijd uit kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeLoe11
heb me televisie vandaag bij de block gekocht... had de laatste ue55es7000... is echt een zeer mooie tv zeg... en zo groot :-)... super blij er mee!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeLoe11
Misschien gekke vraag... maar welke android app moet ik hebben om makkelijk te kunnen internetten op me smart tv... (dus dat me mobiel het toetsenbord wordt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 22:09

Wildfire

Joy to the world!

Iemand anders ook al een Evolution Kit? M'n vader iig wel en wat valt me op: het nieuwe Smart Hub heeft geen Eredivisie Live app. Wie weet hoe lang dat nog gaat duren...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
En wat vind je anders van de Kit?

Sneller, beter,...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Dragunov schreef op zondag 26 mei 2013 @ 02:43:
En wat vind je anders van de Kit?

Sneller, beter,...?
Ik vind dat ze mooi Smart Hub hebben weten te linken aan de settop box, zodat vanuit Smart Hub er een TV-gids met screenshots is en er dan ook gewoon gezapped kan worden via deze gids en ook gewoon via de afstandsbediening zelf. Daarnaast reageert alles sowieso vlotter. Maar goed, mijn experience is welgeteld een half uur dus veel meer kan ik er nog niet over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 16:50

SeatRider

Hips don't lie

Weet iemand of het ook mogelijk is (of met welke app) om de Samung tv een videostream als http://109.87.21.200:8888/udp/238.0.0.8:1234 te laten openen? Met VLC kan dit wel, maar het zou handig zijn als we daar de laptop niet meer voor nodig hadden :).

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
LoeLoe11 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:39:
Misschien gekke vraag... maar welke android app moet ik hebben om makkelijk te kunnen internetten op me smart tv... (dus dat me mobiel het toetsenbord wordt...)
ik gebruik hiervoor de Samsung Smart View app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshaad
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Schizo007nl schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:01:
[...]

ik gebruik hiervoor de Samsung Smart View app
En ik gebruik de AllShare Control app. Vind deze persoonlijk prettiger dan de Smart View App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Wildfire schreef op zondag 26 mei 2013 @ 09:56:
[...]

Ik vind dat ze mooi Smart Hub hebben weten te linken aan de settop box, zodat vanuit Smart Hub er een TV-gids met screenshots is en er dan ook gewoon gezapped kan worden via deze gids en ook gewoon via de afstandsbediening zelf. Daarnaast reageert alles sowieso vlotter. Maar goed, mijn experience is welgeteld een half uur dus veel meer kan ik er nog niet over zeggen.
Bedankt!

Maar vind je ook niet dat ze de nieuwe Smart Hub gewoon als update op elke TV konden gedaan hebben, dus zonder de Kit?

---------------------------------------------

Staat er ergens op internet ergens een review van de Kit zodat je ook de binnenkant kan zien?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeLoe11
Hahaha en de smart view app en de allshare controle app zijn beide niet compatible met mijn Samsunggalaxy nexus :-\... Zit weer niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Valt me trouwens op dat m'n vader op satelliet opeens NL1 HD, NL2 HD en NL3 HD niet meer heeft - "service niet beschikbaar". De Evolution Kit verwijderd, nog steeds die zenders niet. Had 'ie voorheen wel. Rest van de zenders zijn er wel gewoon in zijn standaardpakket (het pakket waarvoor je jaarlijks alleen een administratiebedrag betaalt), vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:05
LoeLoe11 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:39:
Dat is een goede vraag, ook ik heb al gezocht naar zo'n app maar heb er tot nu toe nog geen gevonden. Iemand anders misschien wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
LoeLoe11 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:04:
Hahaha en de smart view app en de allshare controle app zijn beide niet compatible met mijn Samsunggalaxy nexus :-\... Zit weer niet mee...
Misschien als je de apk file installeert wel, zo heb ik ook een aantal apps op mn note 2 staan die niet via de play store zijn te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik op mijn ES8000 de ingebouwde WIFI mogelijkheid, nu valt het mij op dat deze zeer onstabiel is het ene moment heb je een verbindingeen paar tellen later niet meer, dan kan die ineens de router niet meer vinden, dat duurt dan uren en dan ineens hop daar heeft die hem weer gevonden.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Ik gebruik Smart HUB heel veel dus vindt dit zwaar Irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Hier geen last van, heb wel een ES7000. Maar wss is het interne qua communicatie toch hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Heb je de beveiligingsinstellingen van je wifi staan op WPA mode: WPA or WPA2, met cipher type op AES? Probeer het cipher type eens op TKIP. Misschien is dat de oplossing voor het constant wegvallen van jullie wifi. Dit was bij ons de oplossing voor problemen met het wifi - veroorzaakt door smarthphones van Samsung. Is het proberen waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat op WPS2-Personal met AES en op het 5Ghz netwerk, wet iemand toevallig als ik de beveiliging voor 5Ghz verander deze op 2,5Ghz wel blijft staan (ASUS RT-N66U).

Dan ga ik de beveiliging eens aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
De instellingen voor 2.4 ghz en 5 ghz staan los van elkaar en kun je apart instellen. Jouw Samsung TV werkt op het 2.4 ghz kanaal. Probeer bij 2.4 ghz eens: WPA Personal + TKIP, en test het een paar dagen. Blijft het wifi nog steeds wegvallen?

[ Voor 8% gewijzigd door TranceDJ op 27-05-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij is verteld dat een ES8000 ook op 5Ghz werkt, maar zal eens gaan testen bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb het wi-fi hier eens getest, aangezien een netwerkkabel naar mijn TV loopt, maar 2.4 en 5 ghz worden beiden door de TV ondersteund. En dan is 5 ghz natuurlijk de beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, op het moment blijf tmij TV eindeloos zoeken naar de router en vindt niks (ook geen 2.4) zelfs niet als ik de beveiliging even uitzet.

Inmiddels de router van nieuwe FW voorzien, dit heeft geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:34
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:37:
Oke, op het moment blijf tmij TV eindeloos zoeken naar de router en vindt niks (ook geen 2.4) zelfs niet als ik de beveiliging even uitzet.

Inmiddels de router van nieuwe FW voorzien, dit heeft geen effect.
Weet je zeker dat je router SSID uitzend? Anders moet je de naam van de router even handmatig intoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja 100% zeker in de WIFI verbindingen van me Laptop staan ze vermeld.
We zoeken nog effe verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Evolution Kit kost hier (Zwitserland) omgerekend zo'n EUR 240. Heb net een paar weken mijn ES7000, en het is verleidelijk er een aan te schaffen, maar ik vraag me nog af of de snelheidswinst die ik toch niet zal merken (op het scrollen in menu's na), en een Smart TV update het geld waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Je krijgt er ook nog een nieuwe betere afstandsbediening bij. Bovendien is de spraak- en bewegingsaansturing verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeatRider schreef op zondag 26 mei 2013 @ 09:57:
Weet iemand of het ook mogelijk is (of met welke app) om de Samung tv een videostream als http://109.87.21.200:8888/udp/238.0.0.8:1234 te laten openen? Met VLC kan dit wel, maar het zou handig zijn als we daar de laptop niet meer voor nodig hadden :).
Ik gebruik de TVersity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
tomhster schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:53:
Je krijgt er ook nog een nieuwe betere afstandsbediening bij. Bovendien is de spraak- en bewegingsaansturing verbeterd.
Ik gebruik geen van beiden (gebruik nog lekker old school de normale afstandsbediening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron: http://www.plattetvdiscounter.nl/product/samsung-vg-sek1000/

De voordelen van de Samsung Smart Evolution Kit _/-\o_
Update naar Full HD :?

Yeh right !!!!!!!!!!!!!!! 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Heb al Full HD met me ES7000 zonder Kit 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Dragunov op 28-05-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:49
Vandaag voor een 46ES7000 een evolution kit gehaald, laatste bij Saturn in Rotterdam. Eerst een firmware update gedraaid, tv los van de stroom, kit geplaatst en weer gestart, alleen vind hij de kit niet. Ook niet na herhaaldelijk opnieuw plaatsen.

Geen idee nog of het de moeite waard is, morgen eerst maar contact opnemen met Samsung :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-05-2020
Ik heb een Samsung UE40ES6100W.
Nu wilde ik de muziek van de tv over mijn versterker laten lopen, versterker is analoog.
Na veel op forums gezocht te hebben, heb ik een scartblokje aangeschaft met daaraan de aansluiting voor twee tulp aansluitingen die zo weer worden aangesloten op mijn versterker.
Nu krijg ik muziek van de tv via mijn versterker over de boxen, helemaal goed.
Maar nu wilde ik via ´Smart Hub´ Spotify gaan luisteren, nou NIET dus.
Kan iemand vertellen wat ik moet doen om ook via de `Smarthub` geluid over mijn boxen te krijgen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Zou het gewoon moeten doen als je wel geluid hebt via het TV kijken. Heb je via andere Smart Hub apps wel geluid? Want ik heb ook soms geen geluid via Spotify (is volgens mij een bug), en dan moet ik Spotify opnieuw opstarten en dan heb ik pas geluid.
Edit: nog iets anders dat je kunt checken. Heb je wel geluid van Spotify via de TV-speakers?

[ Voor 21% gewijzigd door TranceDJ op 28-05-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:32

Wvr

ik heb een vraagje, ik heb een ES8000 met een Xtreamer pro.

als ik nu een film kijk vanaf me xtreamer is de lipsync niet goed, het geluid komt te laat.
nu kun je bij de xtreamer dit aanpassen, maar ik krijg het niet voor mekaar.

weet iemand hoe ik dit kan op lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Zo'n Evolution Kit is via Amazon.com dik 100 euro goedkoper als hier in NL
http://www.amazon.com/Sam...A-Evolution/dp/B00CILJB90

Je beeldkwaliteit gaat er iig niet op vooruit, want dit kastje vervangt niet je paneel ofzo. Dit kastje zorgt voor een snellere CPU en GPU en meer geheugen. Ook krijg je de beschikking over de Smart Hub 2013 software/GUI, en zoals eerder aangegeven hierboven krijg je er een nieuwe en verbeterde afstandsbediening bij.

[ Voor 60% gewijzigd door TranceDJ op 28-05-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
TranceDJ schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:16:
Zo'n Evolution Kit is via Amazon.com dik 100 euro goedkoper als hier in NL
http://www.amazon.com/Sam...A-Evolution/dp/B00CILJB90

Je beeldkwaliteit gaat er iig niet op vooruit, want dit kastje vervangt niet je paneel ofzo. Dit kastje zorgt voor een snellere CPU en GPU en meer geheugen. Ook krijg je de beschikking over de Smart Hub 2013 software/GUI, en zoals eerder aangegeven hierboven krijg je er een nieuwe en verbeterde afstandsbediening bij.
Maar met verzendkosten, btw en invoerrechten kom je vast omgerekend wel op ongeveer 260 euro ?
Ben benieuwd of onze euro prijzen worden aangepast.

Edit: verkoop is 200 dollar.. Dus het verschil is idd de richting die je schetst.

[ Voor 5% gewijzigd door knights16 op 28-05-2013 23:25 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
TranceDJ schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:03:
Zou het gewoon moeten doen als je wel geluid hebt via het TV kijken. Heb je via andere Smart Hub apps wel geluid? Want ik heb ook soms geen geluid via Spotify (is volgens mij een bug), en dan moet ik Spotify opnieuw opstarten en dan heb ik pas geluid.
Edit: nog iets anders dat je kunt checken. Heb je wel geluid van Spotify via de TV-speakers?
Via de andere Smart Hub apps heb ik ook geen geluid, via de speakers.
Wel geluid via de TV/speakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duikt in NL ook onder de 299.
http://maxict.nl/product/...lution-kit-smart-hub-2013

Meer gezien maar winkels komen niet voor in pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 16:50

SeatRider

Hips don't lie

Wvr schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:16:
ik heb een vraagje, ik heb een ES8000 met een Xtreamer pro.

als ik nu een film kijk vanaf me xtreamer is de lipsync niet goed, het geluid komt te laat.
nu kun je bij de xtreamer dit aanpassen, maar ik krijg het niet voor mekaar.

weet iemand hoe ik dit kan op lossen.
Dat is bizar (maar wel herkenbaar). Meestal komt het geluid namelijk te vroeg, doordat de tv tijd nodig heeft voor allerlei beeldverbeteringen.

Ik zeg herkenbaar omdat mijn Xtreamer dat structureel ook fout deed, gaat meestal fout als er een receiver tussenzit, of als de audio niet via HDMI loopt (maar via optisch bvb).

Ik heb dat probleem opgelost door de Xtreamer de deur uit te doen. Rechtstreeks op op de TV (zonder receiver) kun je ook nog proberen :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
speedbeertje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 01:43:
[...]
Via de andere Smart Hub apps heb ik ook geen geluid, via de speakers.
Wel geluid via de TV/speakers...
Omdat je aangeeft dat je een scart blokje gebruikt, ga ik er vanuit dat je een settopbox/decoder via scart hebt aangesloten op je TV. Als je via dat scart blokje het geluid naar je versterker stuurt is het logisch dat je alleen het geluid ontvangt op de versterker dat afkomstig is van het scart aangesloten apparaat. Dus alleen het geluid van je settopbox/decoder, en niet het geluid van de Smart Hub. Een scart aansluiting is namelijk geen output, maar een input. Er komt alleen een signaal binnen (video+audio van het scart aangesloten apparaat), de TV stuurt geen signaal naar buiten via scart (zoals het geluid van de bron Smart Hub).

Maar ik heb wel een oplossing voor jou. Je moet geen scart blokje gebruiken. Maar je moet de hoofdtelefoon aansluiting van de TV gebruiken. Verbind deze door middel van een 3.5 mm > tulp kabel met je analoge versterker. Een kabel als deze. Dan heb je zowel geluid van je settopbox/decoder, als het geluid van de Smart Hub.

[ Voor 44% gewijzigd door TranceDJ op 29-05-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Voor mijn 2011 model D8000 had ik veel problemen met een Samsung 1TB externe USB harde schijf (zonder voeding).
Had toen een 32GB TDK stick besteld bij Conrad, zoals velen aangaven in dit topic:
\[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**, D7000 en D8000

Die werkt al 2 jaar probleemloos.

Nu heb ik afgelopen week een Smart TV-tje (2013-model) voor op de slaapkamer gekocht.
Dacht weer zo'n TDK-stick te bestellen bij Conrad, maar die levert ze niet meer.
Zie hem in de pricewatch nog wel staan bij Saturn en MediaMarkt, maar daar kost ie €60,
in tegenstelling tot de €29, die ik betaald heb bij Conrad?

Zijn er mensen met goede ervaringen met andere merken USB-sticks om op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Ergens in deze topic kun je een tooltje downloaden genaamd Samsung-USB-Adjuster. Hiermee kun je vrijwel elke USB stick geschikt maken om mee op te nemen.

[ Voor 29% gewijzigd door TranceDJ op 29-05-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
TranceDJ schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:32:
Ergens in deze topic kun je een tooltje downloaden genaamd Samsung-USB-Adjuster. Hiermee kun je vrijwel elke USB stick geschikt maken om mee op te nemen.
Hé mooie tip! _/-\o_
Oud 16GB stickie, welke eerst niet werkte op D8000 en F6400 werkt nu prima!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
TranceDJ schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:54:
[...]

Omdat je aangeeft dat je een scart blokje gebruikt, ga ik er vanuit dat je een settopbox/decoder via scart hebt aangesloten op je TV. Als je via dat scart blokje het geluid naar je versterker stuurt is het logisch dat je alleen het geluid ontvangt op de versterker dat afkomstig is van het scart aangesloten apparaat. Dus alleen het geluid van je settopbox/decoder, en niet het geluid van de Smart Hub. Een scart aansluiting is namelijk geen output, maar een input. Er komt alleen een signaal binnen (video+audio van het scart aangesloten apparaat), de TV stuurt geen signaal naar buiten via scart (zoals het geluid van de bron Smart Hub).

Maar ik heb wel een oplossing voor jou. Je moet geen scart blokje gebruiken. Maar je moet de hoofdtelefoon aansluiting van de TV gebruiken. Verbind deze door middel van een 3.5 mm > tulp kabel met je analoge versterker. Een kabel als deze. Dan heb je zowel geluid van je settopbox/decoder, als het geluid van de Smart Hub.
Kan ik proberen.
Maar even voor de duidelijkheid, het werkt wel als ik gewoon de TV aan heb staan, dus het geluid van mijn TV via de versterker. Alleen als ik bv "Deezer"wil gebruiken, en dit moet dus via"SmartHub" dan hoor ik niets. Maar ook niet als ik YouTube gebruik ofzo.
Ik heb een scart aansluiting op mijn TV, en daar heb ik zo'n kastje aanhangen waar ik nog drie scarts kan op aan sluiten.
En op een heb ik dan zo'n scartblokje zitten, en deze kan ik op IN en op OUT zetten.
Hoop dat het verhaaltje een beetje duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 14:31
TranceDJ: Scart is zowel input als output. zie ook Wikipedia: Scart

Alleen de TV geeft alleen audio out via scart via de ingebouwde tuner. Dus je krijgt geen geluid van je andere sources dan van je ingebouwde tuner.

Nu is het zo dat de tv ook de tuner uitschakelt zodra je smart hub applicaties start. Waardoor je én geen geluid van je app krijgt maar ook niet meer geluid van je tuner.

Enige oplossing is dus de headphones aansluiting gebruiken; nadeel daarvan is weer dat je altijd je stereo aan moet zetten om geluid te hebben.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:32

Wvr

SeatRider schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:56:
[...]

Dat is bizar (maar wel herkenbaar). Meestal komt het geluid namelijk te vroeg, doordat de tv tijd nodig heeft voor allerlei beeldverbeteringen.

Ik zeg herkenbaar omdat mijn Xtreamer dat structureel ook fout deed, gaat meestal fout als er een receiver tussenzit, of als de audio niet via HDMI loopt (maar via optisch bvb).

Ik heb dat probleem opgelost door de Xtreamer de deur uit te doen. Rechtstreeks op op de TV (zonder receiver) kun je ook nog proberen :)
ik heb de xtreamer rechtstreeks op de TV aan gesloten (ik heb geen receiver).en hij doet het zo wel bij de HDMI als de optical kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Even over de mensen die overwegen om een Amerikaanse evolutionkit te bestellen; dat ding heeft wel een andere variant van het typenummer. Kans is dus aanwezig dat die niet onderling uitwisselbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:28:
Duikt in NL ook onder de 299.
http://maxict.nl/product/...lution-kit-smart-hub-2013

Meer gezien maar winkels komen niet voor in pricewatch
Goed kijken, dat is exclusief BTW. Met de BTW inbegrepen komt de prijs uit op 309 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Maxict heeft de prijs omhoog gegooid, ik heb 'm besteld voor onder 250 inclusief btw en verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
BassieBulk schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:25:
Voor mijn 2011 model D8000 had ik veel problemen met een Samsung 1TB externe USB harde schijf (zonder voeding).
Had toen een 32GB TDK stick besteld bij Conrad, zoals velen aangaven in dit topic:
\[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**, D7000 en D8000

Die werkt al 2 jaar probleemloos.

Nu heb ik afgelopen week een Smart TV-tje (2013-model) voor op de slaapkamer gekocht.
Dacht weer zo'n TDK-stick te bestellen bij Conrad, maar die levert ze niet meer.
Zie hem in de pricewatch nog wel staan bij Saturn en MediaMarkt, maar daar kost ie €60,
in tegenstelling tot de €29, die ik betaald heb bij Conrad?

Zijn er mensen met goede ervaringen met andere merken USB-sticks om op te nemen?
ik gebruik deze van adata. werkt perfect. Ik dacht dat een cruciale factor de schrijfsnelheid is, en dat ze daarom melden dat opnemen alleen kan op hdd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Krypt schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:27:
TranceDJ: Scart is zowel input als output. zie ook Wikipedia: Scart
...
Bedankt voor het verbeteren. Gelukkig zijn we het eens over de oplossing (headphone aansluiting), hier kan speedbeertje ongetwijfeld iets mee!
Edit: of natuurlijk een home cinema set of digitale versterker kopen, en aansluiten via HDMI of optisch :P

[ Voor 50% gewijzigd door TranceDJ op 29-05-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Ik denk dat de prijzen voor de kit nog gaan dalen. Het is een duidelijk signaal dat ze in de VS voor 200 dollar worden aangeboden.

@Pianoman: Die A-Data stick, die werkt dus in een ES serie ? Hoelang kun je met 16 gb opnemen eigenlijk?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Met 16 gb volgens mij iets van 2 tot 2,5 uur? Als je een nieuwe koopt en serieus wil kunnen opnemen, zou ik voor minimaal 32 of 64 gb gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dflow
  • Laatst online: 16-04 18:00
Beste mensen, ik wil graag met het oog op de next gen consoles later dit jaar een nieuwe TV. Ik sta op het punt om gebruik te maken van de taxfree dagen bij saturn.nl en mijn oog was gevallen op het volgende model:

http://www.saturn.nl/mcs/...01,375815.html?langId=-11

Ik vind het een zeer mooie prijs voor zoon toestel.

Ik gebruik m'n TV voor Films en Series en ook veel gamen (FIFA vooral, geen COD)

Is het een aanrader om deze nu aan te schaffen? (ervaringen etc.) of toch wachten tot september.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
TranceDJ schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:26:
Met 16 gb volgens mij iets van 2 tot 2,5 uur? Als je een nieuwe koopt en serieus wil kunnen opnemen, zou ik voor minimaal 32 of 64 gb gaan.
Niet zo heel veel inderdaad. Hangt er wel van af of het SD of HD is. En ik denk dat het ook per provider kan verschillen, want hij neemt gewoon de stream 1:1 op. Volgens mij past er meer dan een uur HD op. Ik gebruik het ook eigenlijk niet om op te nemen, maar puur voor timeshifting. Tegenwoordig kan je praktisch alles wat je zou opnemen ook wel via uitzending gemist terugkijken. En voor timeshiften werkt het echt ideaal. Precies zoals in al die reclames van kpn, maar dan zonder extra afstandsbediening/extra settop box, en je hoeft ook niet van te voren te bedenken dat je het programma dat je kijkt misschien wel eens zou willen pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Niet online
Gisteren de Evolution Kit (EK) op mijn ES8000 geplaatst. Installatie liep vlotjes nadat ik door had dat de ethernetkabel pas na de installatie op de EK moet worden aangesloten. Anders kan hij de benodigde updates niet ophalen...

Nadeel is dat hij mijn postcode niet koppelt aan Caiway. (Woon in Albrandswaard). Ik krijg alleen maar UPC provider informatie...

De Apps hadden wel zo'n 15 minuten nodig om te verschijnen op het scherm. Wel werden alle oude username/password combinaties overgenomen uit de oude Smart Hub.

Er is wel een enorm snelheidsverschil. Wat mij betreft dus het geld waard. Heb trouwens 269 euro betaald bij Foka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Kan iemand mij vertellen waarom het verbruik van de Evolution kit stijgt naarmate het scherm groter is ?

Op de Evolution kit staan namelijk oplopende wattages bij hogere schermdiagonalen... het lijkt me toch dat dit de totaal wattages zijn van het scherm incl. Evolution kit.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Niet online
Dat klopt ook... Met de EK gemonteerd is het opgenomen vermogen hoger van het gehele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fanatic_david schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:53:
[...]

Goed kijken, dat is exclusief BTW. Met de BTW inbegrepen komt de prijs uit op 309 euro!
Ik had goed gekeken want had ook de prijs met BTW berekend en zoals tomhster ook aangaf ze hebben de prijs verhoogd stond gisteren echt 200 Euro voor de kit EX BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedbeertje
TranceDJ schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:37:
[...]

Bedankt voor het verbeteren. Gelukkig zijn we het eens over de oplossing (headphone aansluiting), hier kan speedbeertje ongetwijfeld iets mee!
Edit: of natuurlijk een home cinema set of digitale versterker kopen, en aansluiten via HDMI of optisch :P
Jongens, bedankt voor je antwoorden.
Maar dit gaat hem toch niet worden, als ik zo'n draadje gebruik via mijn headphone aansluiting, er komt geluid uit, maar daar is ook alles mee gezegd, niet om echt naar te luisteren.
Nu ben ik op internet ook zo'n converter tegen gekomen, van digitaal naar analoog, zou dat een optie kunnen zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Helaas is er nergens hier in de buurt een 55es8000 te krijgen voor de saturn prijs van 1534. Nu kan ik wel een demomodel krijgen voor goed onder de 1700 euro. Is dat de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dflow
  • Laatst online: 16-04 18:00
TFDev schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:47:
Helaas is er nergens hier in de buurt een 55es8000 te krijgen voor de saturn prijs van 1534. Nu kan ik wel een demomodel krijgen voor goed onder de 1700 euro. Is dat de moeite?
heb de es6530 gehaald voor 1023 daar met de tax free dagen. Super ding. Verschill tussen die en de 8000 is geen 500 waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:15
Niet waard? Echt wel,die es8000 heeft een 200hz paneel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 19:45
TIP Voor wie zijn TV nog aan de wand wil hangen...
Samsung verkoopt al een tijdje de ultra slim wall mount voor zon 70 -100 euro. (systeem met staaldraad)

Nu bij de action??? exact hetzelfde systeem (niet van samsung natuurlijk) voor de ongelofelijke prijs van... € 6,95.
Heb het systeem gekocht lijkt allemaal zeer degelijk. wordt geleverd met schroeven spacers ringetjes alles.

Mijn 55es7000 hangt nu 14,5mm van de muur rock solid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
Zit me wezenloos te zoeken op het internet wat de verschillen zijn tussen de diverse evolution kits verkrijgbaar over de wereld.
Wat ik zo kan vinden is:
SEK-1000/XC voor UK, Germany
SEK-1000/ZA voor US
SEK-1000/XH voor Benelux

Maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat er enig verschil in zit aangezien de spanningen ed op boardniveau hetzelfde zullen zijn. Alleen de voorgeprogrammeerde talen zullen mogelijk het probleem zijn maar of dat veranderbaar is?.
Ik ken iemand die naar de US gaat volgende week :) en de verleiding is groot aangezien ze bij 'Best buy' 180 USD zijn. (nog geen 140 EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Van mij mag je proefkonijnen, maar tussen de TV's zitten wel degelijk verschillen, bijv. omdat de frequentie van HD in de USA 60 is en in Europa 50. Geen idee wat dit voor de evolutionkit zou betekenen, maar 140 euro voor een boekensteun lijkt me ook wel zonde.
Pagina: 1 ... 44 ... 62 Laatste