Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:00
IzoOoo schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:03:
Ik sta op het punt om een Samsung tv te kopen, ik twijfel tussen de 40es6340 en de 40es6530.
Als ik de verschillen bekijk via de samsung site , zijn dit de belangrijkste verschillen:

6340:
Geen microdimming
200hz
Slim led

6530:
Heeft wel microdimming
400hz
Led

Aangezien ik ze voor dezelfde prijs kan aanschaffen lijkt de 6530 een betere keuze.
echter: De 6530 is LED en de 6340 SLIM LED.

Weet iemand of het verschil in led en slim led groot is? De afmetingen zijn nagenoeg hetzelfde.
Wat lijkt jullie de beste keuze?

Edit: Ik vind het nogal vreemd dat ik die 6530 nergens meer te koop zie op internet, behalve bij Saturn. Er is ook erg weinig info te vinden over dit model als ik google..
De ES6530 is enkel te koop bij Saturn en Mediamarkt, die is gelijk aan een 6540 en 6560. Is dus een beter toestel als een 6340 gezien de 400Hz CMR en waarschijnlijk heeft die 6340 de aansluitingen naar achter lopen

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
iJack schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:30:
Ben inmiddels ook aan een nieuwe TV toe :P
Gezien de aanbieding bij Saturn is het misschien een mooi moment.

Maar wie kan mij vertellen wat het verschil is met de volgende 2 tv afgezien van het formaat.5 Inch meer voor het zelfde geld....wat zie ik over het hoofd |:(
De 50 inch is productietechnisch gezien duurder qua productiekosten doordat 50" geen normaal schermdiagomaal is voor Samsung, hebben ze eigenlijk in het leven geroepen om te concurreren met de plasma's en om een tussenmaat te bieden als men 46 inch te klein vind maar 55 te groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:17
Schizo007nl schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:58:
[...]

De 50 inch is productietechnisch gezien duurder qua productiekosten doordat 50" geen normaal schermdiagomaal is voor Samsung, hebben ze eigenlijk in het leven geroepen om te concurreren met de plasma's en om een tussenmaat te bieden als men 46 inch te klein vind maar 55 te groot
Oke vaag maar toch duidelijk, thanks! 55" te groot :+

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Nog niet gezien hier, maar als je de MovieMax app download en registreert, kun je met de code SAMSUNG123 een gratis film huren, alleen: Dik Trom, The book of Eli en nog 1. Niet geweldig, maar ach, ben je nou een Hollander of niet?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 22:54
Dik Trom weken geleden al gratis bekeken. Pathé thuis had/heeft ook gratis film(s). Ik heb er alleen geen tijd voor.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ik zit eigenlijk totaal niet op die apps, zag het toevallig gisteren. Maar er staan dus vaker gewoon gratis films tussen?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjizzle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-11-2024
Zou die prijsverlaging al zichtbaar moeten zijn? Ik vraag me af of het om de echte prijs gaat of gewoon een hogere cashback actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijsverlaging wordt pas in februari doorgevoerd. Er komen dan ook een aantal nieuwe modellen op de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjizzle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:28:
De prijsverlaging wordt pas in februari doorgevoerd. Er komen dan ook een aantal nieuwe modellen op de markt
Oké duidelijk, thanks. Een aantal nieuwe modellen ? Dus nog niet de geheel nieuwe lijn lijkt me. Dan is het dus of de korting of huidige prijs met een samsung galaxy 2 tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audio vraagje,
Ik heb een Samsung 6800 met een Mede8er MED 500 X mediaplayer en Harman Kardon AVR 132 versterker.
Sinds ik deze tv heb, heb ik een vertraging op mijn geluid als ik een film wil kijken via mijn mediaplayer.
Het beeld is 1/2sec sneller dan het geluid. Hier had ik met mijn vorige tv nooit last van.
Geluid speel ik al via mijn versterker dmv een optische (met zo'n rood lampje erin is dat toch) kabel.

Nou ben ik er zojuist achter gekomen dat de mediaplayer stond ingesteld op 1080P 60HZ (zo stond hij met mijn vorige Panasonic LCD te ook) maar zodra ik hem op 1080i 60HZ zet, hij het beeld wel synchroom laat lopen met het geluid. Ik heb alleen begrepen dat 1080P beter is dan 1080i. Betekend dit dat mijn vorige LCD tv beter hiermee om kan gaan dan mijn huidige LED?
Ik heb ook nog de optie om de mediaplayer op 1080I 50HZ in te stellen maar dan kan ik hem toch beter op 1080i 60HZ laten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:13:
Audio vraagje,
Ik heb een Samsung 6800 met een Mede8er MED 500 X mediaplayer en Harman Kardon AVR 132 versterker.
Sinds ik deze tv heb, heb ik een vertraging op mijn geluid als ik een film wil kijken via mijn mediaplayer.
Het beeld is 1/2sec sneller dan het geluid. Hier had ik met mijn vorige tv nooit last van.
Geluid speel ik al via mijn versterker dmv een optische (met zo'n rood lampje erin is dat toch) kabel.

Nou ben ik er zojuist achter gekomen dat de mediaplayer stond ingesteld op 1080P 60HZ (zo stond hij met mijn vorige Panasonic LCD te ook) maar zodra ik hem op 1080i 60HZ zet, hij het beeld wel synchroom laat lopen met het geluid. Ik heb alleen begrepen dat 1080P beter is dan 1080i. Betekend dit dat mijn vorige LCD tv beter hiermee om kan gaan dan mijn huidige LED?
Ik heb ook nog de optie om de mediaplayer op 1080I 50HZ in te stellen maar dan kan ik hem toch beter op 1080i 60HZ laten...?
Ik heb dit ook gehad met mijn Samsung Es6800 icm Harman Kardon. Op de televisie kan je een vertraging in het geluid instellen om dit synchroom te maken. Verder stond standaard op mijn harman kardon een delay van 90ms ingesteld op de optische ingang/uitgang. Hier zou je ook nog naar kunnen kijken? Anders kan je in de tv instellingen spelen met het geluid om dit te vertragen. Het verhaal wat je daarna tikt over resolutie en het aantal hz moet niets uitmaken omdat dit puur met de beeld kwaliteit te maken heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
1080i/p op 60hz moet geen verschil maken... 50 en 60hz wel, HD films zijn (meestal) 24fps (23,967 fps) waardoor de tv 60hz naar 24hz "omzet" (3:2 pulldown) 50hz naar 24hz is niet echt mogelijk waardoor je waarschijnlijk judder krijgt.
waarom de media speler het geluid niet sync laat lopen is mij een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
RickvN schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:34:
Ik zit eigenlijk totaal niet op die apps, zag het toevallig gisteren. Maar er staan dus vaker gewoon gratis films tussen?
Als je er 'lid' van bent, en dus een account hebt, dan krijg je dat soort berichten in je mailbox. Hoef je ook niet op te letten.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:29
Sinds dit weekeinde de ue50ES6900 binnen en hij bevalt goed. Het is een Spaans exemplaar maar aangezien ik geen ci module gebruik maakt dat niet uit. Smarthub voor alle apps is eenvoudig op NL te zetten (zonder service menu oid) dus alles loopt prima.

3D is mooier dan ik dacht. Heeft iemand een globaal idee hoe lang die batterijen in de brilletjes meegaan? Heeft het zin om gelijk reserve te halen of redden ze het wel een film of 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
IzoOoo schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:03:
Ik sta op het punt om een Samsung tv te kopen, ik twijfel tussen de 40es6340 en de 40es6530.
Als ik de verschillen bekijk via de samsung site , zijn dit de belangrijkste verschillen:

6340:
Geen microdimming
200hz
Slim led

6530:
Heeft wel microdimming
400hz
Led

Aangezien ik ze voor dezelfde prijs kan aanschaffen lijkt de 6530 een betere keuze.
echter: De 6530 is LED en de 6340 SLIM LED.

Weet iemand of het verschil in led en slim led groot is? De afmetingen zijn nagenoeg hetzelfde.
Wat lijkt jullie de beste keuze?

Edit: Ik vind het nogal vreemd dat ik die 6530 nergens meer te koop zie op internet, behalve bij Saturn. Er is ook erg weinig info te vinden over dit model als ik google..
De laatste 2 cijfers geven aan dat het om een contractmodel gaat. De toevoeging 30 is voor mediamarkt/saturn, en als ik het goed heb begrepen gaat het om een es6500 met in ieder geval de toevoeging van een dvb-s tuner, en wat andere kleine aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een Samsung 32ES6100 te kopen voor op de slaapkamer, maar kan iemand mij vertellen of de sleeptimer simpel is in te stellen.

Ik heb nu een Phillips maar moet diverse menus door om de sleeptimer in te stellen.
Het liefste wil ik dat de sleeptimer gewoon met een knopje op de ab te activeren is.

dus zou graag horen hoe de sleeptimer te activeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 23:13
Sleeptimer is te activeren via de tools knop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotsjie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-04-2022
Goedemorgen,

Ik heb nu sinds een tijdje de es8000, maar zou ook graag een apparaat erbij willen hebben om schijfjes af te spelen. Niet alleen bluray, dvd maar ook gewoon cd's tbv muziek. Een pre zou zijn als dit apparaat ook uitgerust is met een HDD en tuner om opnames te doen terwijl ik naar een andere zender kijk op de tv zelf.

Ik heb wat zoektochten gedaan voor de ultieme combinatie, maar kan tot op heden nog niet echt iets vinden.
Mijn oog viel eigenlijk gelijk al op de bluray HDD spelers van samsung. Zo kan je ook weer een remote control wegbezuinigen en vermoedelijk werkt de interactie tussen die apparaten prima, gezien het beide bij Samsung vandaan komt.

Is dit de beste optie? Wie kan me hierin adviseren? Tips?

Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
je zou hier kunnen kijken..
Ervaring ermee heb ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
rotsjie schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:26:
Goedemorgen,

Ik heb nu sinds een tijdje de es8000, maar zou ook graag een apparaat erbij willen hebben om schijfjes af te spelen. Niet alleen bluray, dvd maar ook gewoon cd's tbv muziek. Een pre zou zijn als dit apparaat ook uitgerust is met een HDD en tuner om opnames te doen terwijl ik naar een andere zender kijk op de tv zelf.

Ik heb wat zoektochten gedaan voor de ultieme combinatie, maar kan tot op heden nog niet echt iets vinden.
Mijn oog viel eigenlijk gelijk al op de bluray HDD spelers van samsung. Zo kan je ook weer een remote control wegbezuinigen en vermoedelijk werkt de interactie tussen die apparaten prima, gezien het beide bij Samsung vandaan komt.

Is dit de beste optie? Wie kan me hierin adviseren? Tips?

Dank alvast.
Hierbij de beste oplossing: reviews: Desktop best buy guide: editie januari 2013.

In het verleden heb ik ook lang gezocht, er is niets wat boven een HTPC gaat, je kan namelijk echt alles afspelen over een hele lange periode (wat er ook veranderd op een HTPC kan je dit gewoon installeren).

Met een Logitech Remote kan je eenvoudig alles met één remote bedienen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-01 22:41
jaspov schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:05:
Sinds dit weekeinde de ue50ES6900 binnen en hij bevalt goed. Het is een Spaans exemplaar maar aangezien ik geen ci module gebruik maakt dat niet uit. Smarthub voor alle apps is eenvoudig op NL te zetten (zonder service menu oid) dus alles loopt prima.

3D is mooier dan ik dacht. Heeft iemand een globaal idee hoe lang die batterijen in de brilletjes meegaan? Heeft het zin om gelijk reserve te halen of redden ze het wel een film of 10?
Waarom een Spaans exemplaar en waar gekocht? Als ik zo brutaal mag zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotsjie
dank voor de reacties. Ik ben persoonlijk niet echt fan van HTPC's. Het liefst heb ik gewoon een simpele speler. Echte reden heb ik er niet voor eigenlijk. Gevoelsmatig biedt het me meer gemak denk ik.

Er is niemand anders op het forum met een samsung led tv van 2012 met een bluray speler? Of hebben we allemaal NASsen tegenwoordig :) of draaien we schijven op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel een Blueray 3D player alleen geen Samsung, TV is een 8000 van 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
rotsjie schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:41:
dank voor de reacties. Ik ben persoonlijk niet echt fan van HTPC's. Het liefst heb ik gewoon een simpele speler. Echte reden heb ik er niet voor eigenlijk. Gevoelsmatig biedt het me meer gemak denk ik.

Er is niemand anders op het forum met een samsung led tv van 2012 met een bluray speler? Of hebben we allemaal NASsen tegenwoordig :) of draaien we schijven op een andere manier?
Op dit moment alleen es6800 & bd-5500. Over enkele jaren komt hier wel een NAS bij als hier plek + geld voor is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotsjie
RickvN schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:20:
[...]

Op dit moment alleen es6800 & bd-5500. Over enkele jaren komt hier wel een NAS bij als hier plek + geld voor is inderdaad.
hoe nemen jullie programma's op? ik heb namelijk zo'n ci+ kaart en dan kan je eigenlijk niet echt fatsoenlijk opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radioamateur
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-07 21:48
Je kan een HD aansluiten op een USB poort. (ES6800)
Via EPG instellen of starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotsjie
Radioamateur schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:36:
Je kan een HD aansluiten op een USB poort. (ES6800)
Via EPG instellen of starten.
ja, dat is aardig om te timeshiften echter voor opnames niet handig ivm de enkele digitale tuner. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het ook vreemd allemaal. Maar nu ik hem op 1080i 60HZ heb staan iplv 1080P 60HZ loopt het allemaal netjes synchroon. Het vreemd is ook dat op 1080P 60HZ niet alle maar sommige films niet synchroon lopen. Maarja zoals ik hem nou heb staan, dus op i iplv p doet alles het goed.
ArcticWolf schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:39:
1080i/p op 60hz moet geen verschil maken... 50 en 60hz wel, HD films zijn (meestal) 24fps (23,967 fps) waardoor de tv 60hz naar 24hz "omzet" (3:2 pulldown) 50hz naar 24hz is niet echt mogelijk waardoor je waarschijnlijk judder krijgt.
waarom de media speler het geluid niet sync laat lopen is mij een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Gekocht bij redcoon, ik wist niet dat het een Spaans model was, enkel dat het geen NL model was (niet ziggo en upc gecertificeerd).. Voor mij maakt dat niet uit omdat ik Lijbrandt heb met een kastje en geen ci. De smarthub is eenvoudig op NL te zetten voor alle apps als nu.nl.

Goedkoopste Nederlandse versie van de 50ES6900 was 1450 bij Foka en deze is 1230 incl. verzenden. Dat vond ik nogal een verschil, en ik heb geen ci nodig.

Maar iemand een idee hoe lang batterijen van de bril meegaan?
Badr schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:08:
[...]

Waarom een Spaans exemplaar en waar gekocht? Als ik zo brutaal mag zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badr
O zo op die manier. Voor mij zou het ook niet uitmaken . Ik kijk via een Xtrend...
Ik ga eens effe een kijkje nemen..

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu al een aantal keren, via mn samsung smart tv 7000 serie, wat apps gedownload via de samsung appstore.
deze komen echter niet in het startscherm te staan van de smart tv.
daarnaast als ik smart tv hub kies , kan ik alleen maar op return drukken.

hoe werkt dit? via de handleiding (900 paginas) kom ik er niet uit.

Heb een samsung account, verder werkt de tv goed na behoren.

dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
@Reezer: voor de zekerheid, je hebt op het startscherm ook naar rechts gescrolld "het scherm af"? daar staat nog veel meer. Je kan ikonen verplaatsen met "tools"-knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:47
Weet iemand goede kleur settings voor een UE40ES6570? Of waarop ik het het beste kan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ik word een beetje gek van mijn tv-geluid naar de speakers (via receiver). Mensen die hier via ARC/optisch werken naar de receiver?
Ik blijf maar een golvend geluid houden, dacht eerst dat het aan de receiver lag. Maar zowel via ARC-kanaal als optische kabel heb ik een golvend geluid vanuit mijn speakers (dan hard, dan weer zacht, vice versa). Dus misschien iemand die hier de instellingen voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**
Ik ben aan het twijfelen tussen een LG 42lm671 of de Samsung UE46ES6710S. Wie kan mij hier een advies ingeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:42:
**
Ik ben aan het twijfelen tussen een LG 42lm671 of de Samsung UE46ES6710S. Wie kan mij hier een advies ingeven?
Loop eens een mediamarkt binnen? kieskeurig.nl? blijft ook nog een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 10:15
Sinds kort de ue46es4800. Zelf ben ik er erg tevreden mee. Alleen zou ik graag de 3d brillen wisselen naar een "gesloten" systeem. Dus dicht om de ogen. Alleen kan ik geen compatible brillen vinden daarvoor. Is er iemand die dat wel heeft?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:05
RickvN schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:49:
Ik word een beetje gek van mijn tv-geluid naar de speakers (via receiver). Mensen die hier via ARC/optisch werken naar de receiver?
Ik blijf maar een golvend geluid houden, dacht eerst dat het aan de receiver lag. Maar zowel via ARC-kanaal als optische kabel heb ik een golvend geluid vanuit mijn speakers (dan hard, dan weer zacht, vice versa). Dus misschien iemand die hier de instellingen voor weet?
Ik maak ook gebruik van de optische aansluiting. Ik heb geen last van golvend geluid. Ik heb alleen geluid via mijn versterker, dus de tv speakers staan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan de samsung UE46ES6710 aan te schaffen, maar nu lees ik hier dat er pas prijsverlagingen komen vanaf februari... dus geen solden nu of ???
zou het echt de moeite lonen om nog die extra weekjes te wachten of niet...
(kweetnie of ik zoveel geduld nog heb :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Nuevocasa schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:37:
[...]

Ik maak ook gebruik van de optische aansluiting. Ik heb geen last van golvend geluid. Ik heb alleen geluid via mijn versterker, dus de tv speakers staan uit.
Mijn geluid komt dan ook niet meer uit de TV zelf. Maar heb jij dit in 1x geflikt, of moest jij een instelling omzetten hiervoor? Ben wel redelijk lost mbt dit geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:46:
ik ben van plan de samsung UE46ES6710 aan te schaffen, maar nu lees ik hier dat er pas prijsverlagingen komen vanaf februari... dus geen solden nu of ???
zou het echt de moeite lonen om nog die extra weekjes te wachten of niet...
(kweetnie of ik zoveel geduld nog heb :P )
Als je hem dit weekend had aangeschaft had je de Saturn korting gehad (834,67 oid). Ik heb er eergisteren zo een gekocht bij ze.

Ik had een van de laatste twee en ik ben er super tevreden mee!

Nu is ie weer duur bij alle winkels. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:05
RickvN schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:10:
[...]

Mijn geluid komt dan ook niet meer uit de TV zelf. Maar heb jij dit in 1x geflikt, of moest jij een instelling omzetten hiervoor? Ben wel redelijk lost mbt dit geluid.
Het geluid was in één keer goed. Het beeld en geluid liepen alleen niet synchroon, de vertraging heb ik toen op de tv aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik gisteren mijn UE46es8000 opzette, begon de tv zelf alle apps te verwijderen. Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt.
De tv gaf ook een error aan dat er geen netwerkverbinding was, terwijl de verbinding wel ok was.
Na een tijdje kon ik de apps er terug opzetten. Heeft er nog iemand dit voorgehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
Probeer eens eerst de TV aan te zetten en dan de receiver..
ARC wil nog eens problemen geven met surround geluid..
RickvN schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:10:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
Ik heb een samsung STB (7140) die vooral 's avonds om vaste tijdstippen wat kleine beeldhaperingen vertoont. De aansluiting is op een samsung TV. Iemand die mij kan vertellen hoe ik deze haperingen weg kan krijgen. Is het uitzetten van anynet een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:51:
[...]

Als je hem dit weekend had aangeschaft had je de Saturn korting gehad (834,67 oid). Ik heb er eergisteren zo een gekocht bij ze.

Ik had een van de laatste twee en ik ben er super tevreden mee!

Nu is ie weer duur bij alle winkels. :P
tja, that's life zeker...
laagste prijs die ik momenteel vind is onder de 900 euro, vraag is gewoon of die nog gaat zakken één van de komende dagen.
als het inderdaad klopt dat de prijzen vanaf februari zullen zakken, dan is't mss de moeite om nog effe te wachten en er dan meteen degelijke 3D brilletjes en een extra hdmi kabel bij te kopen. dus "insiders" hoe zit het met die prijsdalingen ??? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.robers
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09-2024
Toml83 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:10:
Ik heb een samsung STB (7140) die vooral 's avonds om vaste tijdstippen wat kleine beeldhaperingen vertoont. De aansluiting is op een samsung TV. Iemand die mij kan vertellen hoe ik deze haperingen weg kan krijgen. Is het uitzetten van anynet een optie?
Ik heb precies hetzelfde. De 7140 gaat elk uur (geloof ik) kijken of er updates beschikbaar zijn. Daarbij start hij even op en gaat daarna weer uit. Tijdens het opstarten en uitgaan ontstaat een korte onderbreking in het digitale signaal (je kabel is immers doorgelust via de 7140). Je kunt de update-check helaas niet uitzetten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Troep, dat Samsung. haha. Het regent ook klachten op SamsungWorld. Gelukkig gaat het bij mij allemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SInds een week fo drie hangt de 55ES8000 bij ons aan de muur.
Na het aanpassen van de instelling welke ik heb overgenomen van Garnoch van het AVS forum zijn de kleuren echt fantastisch om te zien, zwart is echt zwart en de kleuren echt super realistisch.
De link naar deze instellingen staat ergens op pagina 108 van dit topic, echt een aanrader om in te stellen.
Verder werken alle apps prima en zijn de meeste ook gewoon beschikbaar via Samsung apps.

Ik heb echt helemaal niets te klagen of aan te merken over deze tv, buiten de prijs dan.

grt Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik heb dezelfde instellingen maar merk wel een stukje background bleeding/clouding bij de donkere scenes hoor.. (zelfde patroon als in de fotos van de tweakers review).
Heb jij dat niet dan?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:45:
Toen ik gisteren mijn UE46es8000 opzette, begon de tv zelf alle apps te verwijderen. Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt.
De tv gaf ook een error aan dat er geen netwerkverbinding was, terwijl de verbinding wel ok was.
Na een tijdje kon ik de apps er terug opzetten. Heeft er nog iemand dit voorgehad?
Dat is de automatische update functie. Gebeurde bij mij ook gistereren, je krijgt eerst een pop-up dat de tv gaat updaten. Dan worden er apps verwijderd (sommige permanent) en andere komen er automatisch bij. Heb het idee dat er ook een soort reclame overeenkomst is tussen samsung en sommige app leveranciers. Eeen aantal worden er namelijk automatisch weer opgezet als je ze verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog rap een vraagje.
mijn tante (een kranige 80-tiger) is toe aan een nieuw tv-toestel.
haar oude philips heeft het dan toch begeven...
nu is de vraag welke 32 incher komt in aanmerking, wetende dat het een supereenvoudig toestel en afstandbediening moeten zijn....
veel knopjes brengen haar teveel in de war, dus zoveel te simpeler, zoveel te beter. het moet natuurlijk wel een degelijk toestel zijn.
ideetjes / voorstellen welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Doe er gelijk 1 met CI+ module. Straks heeft ze HD en kijkt ze alleen maar analoog omdat ze geen idee heeft hoe ze moet schakelen met een decoder. Heb ik voor mijn moeder (75 jaar) ook gekocht. En aan internetconnectie heeft ze natuurlijk ook niks. Ze gaat je bellen als ze per ongeluk het knopje SmartHub heeft ingedrukt.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:31:
[...]

tja, that's life zeker...
laagste prijs die ik momenteel vind is onder de 900 euro, vraag is gewoon of die nog gaat zakken één van de komende dagen.
als het inderdaad klopt dat de prijzen vanaf februari zullen zakken, dan is't mss de moeite om nog effe te wachten en er dan meteen degelijke 3D brilletjes en een extra hdmi kabel bij te kopen. dus "insiders" hoe zit het met die prijsdalingen ??? :-)
Zullen naar alle waarschijnlijkheid niet veel meer dalen.. Los van aanbiedingen zoals bij Saturn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radioamateur
Bij opstarten Smart Hub vanavond zijn apps verdwenen, ook vaste apps zoals family live of zo.
Doet samsung dit.
Probeer wel het één en ander terug te zetten. maar gaat niet van harte.
Internet verbinding is OK.

Wie herkent dit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wortelsoft schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:29:
[...]

Dat is de automatische update functie. Gebeurde bij mij ook gistereren, je krijgt eerst een pop-up dat de tv gaat updaten. Dan worden er apps verwijderd (sommige permanent) en andere komen er automatisch bij. Heb het idee dat er ook een soort reclame overeenkomst is tussen samsung en sommige app leveranciers. Eeen aantal worden er namelijk automatisch weer opgezet als je ze verwijderd.
En vandaag is terug alles weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radioamateur
Heb automatisch update functie uit staan.
Hij heeft de laatste firmware dacht 1029..ES6800.

Of bedoel je dat niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Radioamateur schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:11:
Heb automatisch update functie uit staan.
Hij heeft de laatste firmware dacht 1029..ES6800.

Of bedoel je dat niet....
de laatste is 1031 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radioamateur
Is opgelost......op een gegeven moment werd hub bijgewerkt.
Alles staat er weer op.
Kunnen ze dat niet even melden?

Zal firmware even checken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:41

Bosmonster

*zucht*

In december een 55ES8000 gekocht en mooi tv'tje. Alleen is er nogal excessieve backlight bleeding, waaronder een erg opvallende witte vlek onderin.

Dus Samsung gebeld (begin december) en woensdag komt een monteur (lekker vlot..)

Wil het toeval dat dit weekend de tv ineens uitspringt en alle apps weg zijn. Reset doet niks. Probleem is dat zelfs de app store weg is :')

Gelukkig komt die monteur dus al, maar ik ben wel erg teleurgesteld in een topmodel TV van 3 ruggen. Heb soms het idee dat ik een Aldi-tv heb gekocht die binnen een maand uit elkaar valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wxppf
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-03-2024
nieuwe FW beschikbaar voor es7000 es8000.

2004.1

wat houd deze in... iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
Ik heb 2 tv's staan met een digitaal signaal. Laatste tijd merk ik soms wat haperingen in het beeld tijdens de (drukke) avonduren. Volgens mij draait ie dan op 256qam.
Zit te denken aan kabel/ signaalversterker.
Hebben hier mensen ervaring mee en kunnen jullie er eventueel 1 aanbevelen?

heb nu zoiets splitter

ps. ik check eerst even of ik de kabel van de splitter in de hoofdaansluiting kan krijgen..

[ Voor 33% gewijzigd door Toml83 op 08-01-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik, werkt prima. Ik heb 60Mbit maar of dat nodig is weet ik niet. Ik dacht dat 15 minimaal is volgens de Samsung TV zelf.

Oeps .... 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 08-01-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
Volgens pricewatch is de UE32ES6300 € 493,- en de UE32ES6100 € 495,-

pricewatch: Samsung Series 6 UE32ES6300

..maar op de site van Max staat € 670,- :( helaas, heb tweakers maar even gemailed.

worden hier ook nog aanbiedingen gepost of moeten we dan ergens anders zijn?

[ Voor 31% gewijzigd door Fuzzy op 08-01-2013 16:09 ]

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

UE55ES6530S besteld bij Saturn een paar dagen geleden, met flinke korting. Ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt.

Jammer dat je niet "gewoon" een goede TV kunt kopen zonder 3D en SmartTV onzin, dat gebruik ik toch niet. Had ook weer geld gescheeld denk ik.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 09:17
Iemand ervaring met een WD My passport 2 TB external drive icm met samsung smart tv? http://www.alternate.nl/h...0BBK/997170/?event=search
Heb zelf de es5500 (krijg 0 response in dat topic dus probeer ik het gewoon ff hier)

Lees her en der dat niet alle externe drives (goed) werken icm samsung smart tv's..

Gaat dit uberhaupt werken zonder externe voeding? Of kan ik beter zoiets kopen? http://www.alternate.nl/h...tal/WDBAAU0020HBK/144085/?

Snap er helemaal niets meer van, lekker duidelijk die handleiding!

Uit de handleiding:
1 Als u een USB HDD wilt gebruiken,
adviseren wij een USB HDD met
voedingsadapter te gebruiken.

2 Als een USB-apparaat meer stroom nodig
heeft (meer dan 500 mA of 5 V), wordt
het mogelijk niet ondersteund.

3 Sluit een USB-HDD aan op de daarvoor
bestemde USB 1-poort (HDD 5V 1A).

Waarom zou ik een USB-HDD op de 5v usb poort aansluiten(3) als ze een USB HDD adviseren met externe voeding (1). Daarnaast, waarom zou een USB HDD niet ondersteund worden die meer dan 5 v gebruikt (2) als ze een externe voeding adviseren (1).

Grr, wil gewoon een externe HDD (liefst zonder voeding) van 2 TB waar ik m'n HD films op kan knallen.. en eenvoudig aan de laptop kan hangen (vandaar liever geen externe voeding..)

[ Voor 2% gewijzigd door blablable op 08-01-2013 16:27 . Reden: linkjes aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Arfman schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:20:
UE55ES6530S besteld bij Saturn een paar dagen geleden, met flinke korting. Ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt.

Jammer dat je niet "gewoon" een goede TV kunt kopen zonder 3D en SmartTV onzin, dat gebruik ik toch niet. Had ook weer geld gescheeld denk ik.
Op zich mee eens, aan de andere kant weet je maar nooit wat er morgen uit komt irt 3D, verder..
wat betreft SmartTV gebruik ik wel. In mijn geval komt deze op mijn slaapkamer bover ergens te staan.
Dan is die WiFi icm SmartTV ideaal om lekker filmpjes van Moviemax te streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badr
Na mijn zoekocht en onderzoek all over the internet heb ik besloten om de es5500's van deze wereld links te laten liggenen voor een 46 inch Samsung ue 46es6710 oid te gaan. Maar gierig als ik ben wacht ik elke dag op een aanbieding en kijk ik dagelijks in dit topic.

Aanbiedingen?? Waar zijn jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badr
Soms zijn dingen te mooi om waar te zijn..
Ik heb het gevoel dat ze niet helemaal te vertrouwen zijn. Wat denken jullie?

Het adres bij 'contact' is letterlijk bij mij om de hoek. En dat is gewoon een portiekwoning.
Heb effe gebeld en je kan dus als particulier niet langskomen, maar als ondernemer kan je een product bestellen en betalen bij het afhalen.

Link naar webshop

http://www.elcasoshop.com/#!winkel/cjg9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Same here. Januari is traditioneel de best verkopende maand. Vandaar dat de markt nu even niet stunt.
Ik verwacht in februari weer de eertre stunters te zien. Tot die tijd even goed de MM in de gaten houden (BTW actie??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Fuzzy schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:28:
[...]

Op zich mee eens, aan de andere kant weet je maar nooit wat er morgen uit komt irt 3D, verder..
wat betreft SmartTV gebruik ik wel. In mijn geval komt deze op mijn slaapkamer bover ergens te staan.
Dan is die WiFi icm SmartTV ideaal om lekker filmpjes van Moviemax te streamen
Voor ons is het heel simpel: 3D krijg ik hoofdpijn van en vriendin wordt er misselijk van. Geen optie dus, weet je ook meteen waarom we nooit meer naar de bios gaan :)
SmartTV komt nog niet eens in de buurt van wat ons HTPC'tje met XBMC erop kan, voor ons dus 100% overbodige meuk. Moet je die gezichten van de verkopers bij MM of BCC zien als we uitleggen hoe wij dat geregeld hebben als ze weer eens zeggen hoe geweldig SmartTV wel niet is :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:30
Badr schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:20:
Soms zijn dingen te mooi om waar te zijn..
Ik heb het gevoel dat ze niet helemaal te vertrouwen zijn. Wat denken jullie?

Het adres bij 'contact' is letterlijk bij mij om de hoek. En dat is gewoon een portiekwoning.
Heb effe gebeld en je kan dus als particulier niet langskomen, maar als ondernemer kan je een product bestellen en betalen bij het afhalen.

Link naar webshop

http://www.elcasoshop.com/#!winkel/cjg9
Wat denk je zelf? Als je zelf al aangeeft dat het adres niet klopt en de prijzen VEEL te mooi zijn..
tja 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Arfman schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:31:
[...]

Voor ons is het heel simpel: 3D krijg ik hoofdpijn van en vriendin wordt er misselijk van. Geen optie dus, weet je ook meteen waarom we nooit meer naar de bios gaan :)
Waarom dan :? Net even geteld en bij de plaatselijke Pathé hier draaien er 21 films morgen, waarvan er welgeteld 7 in 3D zijn. Dus dan blijven er 14 over die je niet eens in 3D kúnt zien, maar die vind jij blijkbaar allemaal stom? :+

Er was een tijdje dat 3D de overhand leek te krijgen, maar ik denk dat bioscopen/filmmakers ook wel doorhebben dat 3D toch niet de kip met de gouden eieren blijkt te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 08-01-2013 20:40 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trickl
  • Laatst online: 22-11-2024
Hallo,

ik heb eind vorig jaar een UE40ES7000 gekocht.
Ik denk dat mijn toestel een probleem heeft...
Bij beelden waar huiddtinten voorkomen gebeurt het regelmatig dat bij bewegingen een rode waas achter de hoofden komt. Dit gebeurt ook bij contrasten tussen b.v. een nek en kledij of het gezicht en de haarlijn.
Hierbij een poging tot foto om dit te illustreren.
Afbeeldingslocatie: http://i123.photobucket.com/albums/o288/trickl/Tv_red_ghosting_zps19981934.jpg
Bij de buren, die een ES67xx hebben doet dit zich met de zelfde opname niet voor.
Is mijn toestel defect?

Alvast bedankt voor de reacties,
PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcomat
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08-2024
Hallo,

Ik heb zelf nu de TP Link WDR4300 router met de usb share functie en de ES7000
Nu zie ik bij externe apparaten wel de TP Link, kan dan kiezen voor Videos, Fotos en Muziek. Echter krijg ik geen content. (Waarom zie ik de tplink anders bij externe apparaten)

Dus ik denk, maak ik drie mapjes op de externe HDD op de router en share ze op Fotos Homevideos en muziek., maar dat lijkt dus niet te werken....

Voor de duidelijkheid, ik wil dit rechtstreeks kunnen benaderen, dus niet via AllShare of een server/pc

Heeft iemand een idee of dit zou moeten kunnen werken?

Groet,
Co

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hahn schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:39:
[...]
Waarom dan :? Net even geteld en bij de plaatselijke Pathé hier draaien er 21 films morgen, waarvan er welgeteld 7 in 3D zijn. Dus dan blijven er 14 over die je niet eens in 3D kúnt zien, maar die vind jij blijkbaar allemaal stom? :+

Er was een tijdje dat 3D de overhand leek te krijgen, maar ik denk dat bioscopen/filmmakers ook wel doorhebben dat 3D toch niet de kip met de gouden eieren blijkt te zijn.
Verhip, je hebt gelijk. Alhoewel er hier in Twente geen Pathé zit maar het veel betere Wolff Cinestar :+
Zelfs Skyfall niet in 3D. Helaas is de lokale bioscoop wel erg van de 3D, daar is alleen Skyfall niet in 3D, de rest allemaal wel.

Naja, wie wil er nog naar de bioscoop als je thuis, zonder hangjeugd met bontkraagjes, kunt genieten van mooie Full HD films op een 55" scherm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomovich
  • Laatst online: 10:52
Hallo

Wij hebben pas de Samsung EU46SE8000 gekocht en zijn hier erg tevreden van maar het lijkt alsof het beeld vanzelf helderder en donkerder wordt. Kan dit? Ik heb geen instellingen gewijzigd.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat kan heel goed,
http://downloadcenter.sam...51967/17_EPDVBEUE_DUT.pdf
Pagina 131, bewegingslicht

En kijk ook even naar de ECO stand Pagina 251

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06-2021
Tip voor de mensen die graag een muziekvideo afspelen: muzu.tv app
Deze werkt veel fijner dan youtube imho en je hebt geen last van de Vevo beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badr
keanu_ schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:32:
[...]

Wat denk je zelf? Als je zelf al aangeeft dat het adres niet klopt en de prijzen VEEL te mooi zijn..
tja 8)7
Ik ben het vaker tegengekomen dat het adres een administratieadres is en het afhaaladres elders.
de prijzen zijn zo laag om naambekendheid te krijgen zegt ie. Ik post het hier ook om te chekken of iemand ervaring met deze keurig sprekende 'Edwin' en zn internetshop heeft.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomovich
Ik heb op mijn ipad de yelo app van telenet waardoor ik live tv kan kijken via wifi. Ik had deze graag naar mijn tv gestreamd, kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:56
Badr schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:49:
[...]

Ik ben het vaker tegengekomen dat het adres een administratieadres is en het afhaaladres elders.
de prijzen zijn zo laag om naambekendheid te krijgen zegt ie. Ik post het hier ook om te chekken of iemand ervaring met deze keurig sprekende 'Edwin' en zn internetshop heeft.

8)7
Ik zou ze niet vertrouwen. De site ziet er te schraal uit. De rest rammelt ook allemaal een beetje en waarom wil je voor 80 euro zo'n ontzettend risico nemen. Overigens staat het domein op naam van iemand die ook al niet te vinden is. Daarbij vertrouw ik het gebruikte emailadres ook niet (erkanbulic@hotmail.com).
En ik denk ook niet dat iemand hier ervaring heeft met de shop.

Oh ja, zoek ook eens op hun rekeningnummer: 7370255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MO1234
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 16:47
barrymossel schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:01:
[...]

Ik zou ze niet vertrouwen. De site ziet er te schraal uit. De rest rammelt ook allemaal een beetje en waarom wil je voor 80 euro zo'n ontzettend risico nemen. Overigens staat het domein op naam van iemand die ook al niet te vinden is. Daarbij vertrouw ik het gebruikte emailadres ook niet (erkanbulic@hotmail.com).
En ik denk ook niet dat iemand hier ervaring heeft met de shop.

Oh ja, zoek ook eens op hun rekeningnummer: 7370255
En wat denk je van de keurmerken die horen gelinkt te zijn naar een site, dit zijn gewoon afbeeldingen.

Net de site naam bij webshop keurmerk ingevoerd en staat niet geregistreerd!!

[ Voor 5% gewijzigd door MO1234 op 09-01-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomovich
Ik vroeg me eigenlijk af indien de UE46ES8000 op dit moment nog een goede koop is qua beeldkwaliteit? Ik ben eigenlijk gewoon de winkel binnengegaan en dit was volgens mij diegene met het beste scherm. Blijkbaar is deze ook al een jaar op de markt. Had ik beter voor een plasma of ander toestel gegaan? 46" is het grootste dat wij kunnen plaatsen.

Betreffende de montage, ik heb de vijzen tamelijk stevig aangespannen (totdat ik niet meer kon) maar lees net dat dit de bleeding kan veroorzaken. Maak ik die best wat losser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:12
Ik heb dit net gelezen op internet:
Van de Evolution Kit komen twee modellen beschikbaar. Eén waardeert hoofdzakelijk het internettelevisieplatform Smart Hub TV naar de nieuwere versie op. Bij de uitgebreide Evolution Kit wordt daarnaast de televisie van een snellere quadcore-processor en meer beschikbare interne geheugen voorzien.
Ik ben echt benieuwd wat de prijzen dan zijn van deze twee modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie een gevoel over de prijzen die we kunnen gaan verwachten, denk zelf dat er niet veel mensen zijn die net een 2012 TV hebben nu al voor een update zouden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomovich schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:02:
Ik vroeg me eigenlijk af indien de UE46ES8000 op dit moment nog een goede koop is qua beeldkwaliteit? Ik ben eigenlijk gewoon de winkel binnengegaan en dit was volgens mij diegene met het beste scherm. Blijkbaar is deze ook al een jaar op de markt. Had ik beter voor een plasma of ander toestel gegaan? 46" is het grootste dat wij kunnen plaatsen.

Betreffende de montage, ik heb de vijzen tamelijk stevig aangespannen (totdat ik niet meer kon) maar lees net dat dit de bleeding kan veroorzaken. Maak ik die best wat losser?
Denk dat het nog een zeer goede TV is, ook met de 2013 die in aantocht zijn, het gaat allemaal zo snel als de 2013 modellen in de winkel staan dan duurt het een paar maandjes en men begint alweer over de 2014 modellen. En zo kun je blijven uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
De beeld en bouw kwaliteit gaat echt niet spectaculair andersnzijn in de F series. Zeker gezien de aantrekkelijk prijs vanaf begin februari en de lopende samsung acties ( is er een cashback of een interessante actie ) is een 46es8000 erg aantrekkelijk.

Maar als je nog vijf maanden kunt wachten, voldoende budget hebt , zou je kunnen wachten op de F series.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
maurieske72 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:36:
Ik heb dit net gelezen op internet:
Van de Evolution Kit komen twee modellen beschikbaar. Eén waardeert hoofdzakelijk het internettelevisieplatform Smart Hub TV naar de nieuwere versie op. Bij de uitgebreide Evolution Kit wordt daarnaast de televisie van een snellere quadcore-processor en meer beschikbare interne geheugen voorzien.
Ik ben echt benieuwd wat de prijzen dan zijn van deze twee modellen.
Interessant, had alleen graag gezien dat de update zonder evolution kit ook plaats kon vinden.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:41

servies

Veni Vidi Servici

Radioamateur schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:54:
Bij opstarten Smart Hub vanavond zijn apps verdwenen, ook vaste apps zoals family live of zo.
Doet samsung dit.
Probeer wel het één en ander terug te zetten. maar gaat niet van harte.
Internet verbinding is OK.

Wie herkent dit.....
Hier hetzelfde.
Alle apps zijn vandaag verdwenen en hij klaagt dat er geen netwerk verbinding is terwijl die er wel degelijk is...
Gisteren had ik alle apps nog...
Er is nu niets smart meer aan m'n tv... :(

[ Voor 4% gewijzigd door servies op 09-01-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
... voor de 7 en 8 serie is de 2004.1 firmware beschikbaar. Probeer dat eens. Ligt gewoon bij Samung want ook in Duitsland zijn alle apps verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apps waren weg na een reset te hebben uitgevoerd bij de smarthub (via menu) kreeg ik het zooitje weer terug. Het is nog steeds niet zo geweldig het lijkt wel een stukje trager dan normaal.

De update functie is behoorlijk slecht voor smarthub. Je kan soms niet op de juiste toetsen drukken als je de updatevraag voor je neus krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:41

servies

Veni Vidi Servici

GerCor schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:33:
... voor de 7 en 8 serie is de 2004.1 firmware beschikbaar. Probeer dat eens. Ligt gewoon bij Samung want ook in Duitsland zijn alle apps verdwenen.
Ze zijn pas verdwenen na de update...
Dat het aan Samsung ligt had ik ook al een vermoeden van. Want de Youtube app werkte gewoon terwijl de smarthub zat te klagen over een niet werkend netwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
Anyone?
blablable schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:24:
Iemand ervaring met een WD My passport 2 TB external drive icm met samsung smart tv? http://www.alternate.nl/h...0BBK/997170/?event=search
Heb zelf de es5500 (krijg 0 response in dat topic dus probeer ik het gewoon ff hier)

Lees her en der dat niet alle externe drives (goed) werken icm samsung smart tv's..

Gaat dit uberhaupt werken zonder externe voeding? Of kan ik beter zoiets kopen? http://www.alternate.nl/h...tal/WDBAAU0020HBK/144085/?

Snap er helemaal niets meer van, lekker duidelijk die handleiding!

Uit de handleiding:
1 Als u een USB HDD wilt gebruiken,
adviseren wij een USB HDD met
voedingsadapter te gebruiken.

2 Als een USB-apparaat meer stroom nodig
heeft (meer dan 500 mA of 5 V), wordt
het mogelijk niet ondersteund.

3 Sluit een USB-HDD aan op de daarvoor
bestemde USB 1-poort (HDD 5V 1A).

Waarom zou ik een USB-HDD op de 5v usb poort aansluiten(3) als ze een USB HDD adviseren met externe voeding (1). Daarnaast, waarom zou een USB HDD niet ondersteund worden die meer dan 5 v gebruikt (2) als ze een externe voeding adviseren (1).

Grr, wil gewoon een externe HDD (liefst zonder voeding) van 2 TB waar ik m'n HD films op kan knallen.. en eenvoudig aan de laptop kan hangen (vandaar liever geen externe voeding..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Ik had hetzelfde ge-eikel en heb uiteindelijk besloten om een een kleine Samsung geloof 1 TB portable USB
te kopen en achter mijn scherm te plakken. Werkt perfect, herkende ' em meteen en draait zonder problemen. Je zult geen lijst vinden, maar het is bekend dat er behoorlijk wat USB schijven zijn die niet of niet juist erkend worden door je beeldkanon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
Fuzzy schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:45:
[...]

Ik had hetzelfde ge-eikel en heb uiteindelijk besloten om een een kleine Samsung geloof 1 TB portable USB
te kopen en achter mijn scherm te plakken. Werkt perfect, herkende ' em meteen en draait zonder problemen. Je zult geen lijst vinden, maar het is bekend dat er behoorlijk wat USB schijven zijn die niet of niet juist erkend worden door je beeldkanon
Thanx! Disk zonder externe voeding dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 02:36:
Apps waren weg na een reset te hebben uitgevoerd bij de smarthub (via menu) kreeg ik het zooitje weer terug. Het is nog steeds niet zo geweldig het lijkt wel een stukje trager dan normaal.

De update functie is behoorlijk slecht voor smarthub. Je kan soms niet op de juiste toetsen drukken als je de updatevraag voor je neus krijgt.
Gister ook wat problemen met de smarthub. Lijkt of ie wil bijwerken en daardoor blijft hangen. Gevolg, je kunt niet meer uit smarthub. Eigenlijk kan het wel via de source knop, maar gewoon exit en return werken niet.
Heb jij het al voor elkaar gekregen om het bij te laten werken of iets dergelijks?

Ik heb trouwens de es6100..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 22:19
Toml83 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:26:
[...]

Gister ook wat problemen met de smarthub. Lijkt of ie wil bijwerken en daardoor blijft hangen. Gevolg, je kunt niet meer uit smarthub. Eigenlijk kan het wel via de source knop, maar gewoon exit en return werken niet.
Heb jij het al voor elkaar gekregen om het bij te laten werken of iets dergelijks?

Ik heb trouwens de es6100..
Exact hetzelfde gehad met mijn es8000... alles weg en nu beperkt weer terug. Mis een aantal van de grote standaard blokken/apps in smarthub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Hahn schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:39:
[...]

Wij hebben Immortals 3d hier. Maar ik geniet echt ieder moment van het 3d effect _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 31 ... 62 Laatste