Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 19:45
DRuw schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:04:
[...]

er zijn 2 opties: OF de shop maakt gebruik van de advbiesprijs en mag meedoen met de nationale tab-actie, of ze gaan eronder zitten en mogen dit niet.
Vaak betreft dat ook de buitenlandse modellen waarbij je geen ondersteuning krijgt asl je issues krijgt.
Als je via een kastje werkt is het je HDMI input en maakt het geen barst uit (tenzij je in de toekomst iets anders doet en sla je jezelf voor je kop...)
in feite is de hardware gelijk maar kom je mogelijk in de knoei met ondersteuning.
Maargoed, dit is al meerdere keren hier besproken hier in dit topic he.....
Deze info is niet correct. Het hangt samen met of een shop wel of geen officiële samsung dealer is. Ik heb mijn 55es7000 3 maanden geleden gekocht ver onder de adviesprijs van samsung (voor minder dan 2000) en heb 6 weken geleden de cashback actie (250 euro ) op mijn bankrekening gestort gekregen. gewoon een NL model.

Neem eens kontakt op met FOKA Rotterdam zij zijn zeer scherp en doen mee aan de samsung acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 23:13
Het heeft even geduurd, maar ik ben er eindelijk achter hoe de dolby digital (5.1) af te spelen zonder (ARC) haperingen (Tv:ES6100). Voorheen startte ik de TV op via de versterker. Deze is verbonden met de TV op basis van HDMI out (versterker) en ARC (TV). Blijkbaar zet die de ARC (audio return channel) in werking. Op de samsung site heb ik mij laten vertellen dat de 5.1 optie niet afgespeeld kan worden middels ARC. Wanneer ik het toch probeer, komt er wel geluid alleen met veel haperingen.
Als ik eerst de TV aanzet en dan de versterker gaat dit niet op en werkt alles zonder haperingen.
Waarschijnlijk zullen de meesten dit wel weten, maar ik meld het toch even..

Vraag mij alleen af of ik per kanaal de geluidsbron vast kan zetten. Bijvoorbeeld voor Ned1 gewoon stereo en voor RTL 4 dolby digital.. Kan dit met middels tools --> kanaal vergrendelen?

Nog een ander dingetje.. Kon het nergens op het web vinden.. Heb een samsung STB C7140B als decoder. Deze geeft de laatste tijd wat haperingen in het beeld ongeveer om de 1½ uur gedurende 2 á 3 minuten.. Voor de rest prima beeld en geluid. Weten jullie wat hier eventueel mis is? Dan kan ik dit aangeven als ik hem laat repareren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

kolk11 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:16:
[...]

Deze info is niet correct. Het hangt samen met of een shop wel of geen officiële samsung dealer is. Ik heb mijn 55es7000 3 maanden geleden gekocht ver onder de adviesprijs van samsung (voor minder dan 2000) en heb 6 weken geleden de cashback actie (250 euro ) op mijn bankrekening gestort gekregen. gewoon een NL model.

Neem eens kontakt op met FOKA Rotterdam zij zijn zeer scherp en doen mee aan de samsung acties.
Waarom denk je dat Foka de prijzen niet op de site heeft staan...
Ik heb hem daar ook vandaan voor ver onder de prijs maar dat is dus de voorwaarde. je mag neit openlijk adverteren (ze hebben 1 tv erop staan met de adviesprijs en daar neemt samsung blijkbaar genoegen mee).
De uitleg heb ik overigens van plasmavisie, foka en nog een tent die me even niet tebinnen schiet zelf gekregen...

Ik had hem de Foka ook al gestuurd in een pm omdat ik geen zin had om voor die tent reklame te maken. blijft een snertwinkel mijns inziens namelijk maar hebben de laagste prijs.... dan neem je dus blijkbaar de lage levensvorm achter de balie met de standaard prutantwoorden voor lief... }:O

[ Voor 14% gewijzigd door DRuw op 19-12-2012 13:11 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 18:16
DRuw schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:07:
[...]

Waarom denk je dat Foka de prijzen niet op de site heeft staan...
Ik heb hem daar ook vandaan voor ver onder de prijs maar dat is dus de voorwaarde. je mag neit openlijk adverteren (ze hebben 1 tv erop staan met de adviesprijs en daar neemt samsung blijkbaar genoegen mee).
De uitleg heb ik overigens van plasmavisie, foka en nog een tent die me even niet tebinnen schiet zelf gekregen...

Ik had hem de Foka ook al gestuurd in een pm omdat ik geen zin had om voor die tent reklame te maken. blijft een snertwinkel mijns inziens namelijk maar hebben de laagste prijs.... dan neem je dus blijkbaar de lage levensvorm achter de balie met de standaard prutantwoorden voor lief... }:O
Hetzelfde lijkt het geval met plasmadiscounter.nl. Je moet de prijs opvragen via een formulier, waarna je direct een mailtje terugkrijgt. Zo omzeilen ze het vermelden van te lagen prijzen, maar ze doen inderdaad ook met de tablet actie mee, ze staan in ieder geval gewoon op de Samsung site vermeld als deelnemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:29
Maar los van die ci module is er toch verder geen verschil? En als je de landcode omzet gaat ci module toch ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:39:
ben er in geslaagd (na lang experimenteren) om de light bleeding bij donkere scenes praktisch onzichtbaar te maken.

Er is echter nog één iets wat me stoort : bij heldere beelden is er een lichte band van ca. 1cm aan boven- en onderkant. :-(

Wat raden jullie me aan ? Heeft iedere ES8000 of elke Edge lit LED-scherm dit probleem in minder of meerdere mate ?
Op AVForums.com toch iemand met hetzelfde probleem gevonden. Toch nog iemand.... B) http://www.avforums.com/forums/16779883-post289.html

Blijkbaar is dit dus een probleem bij deze schermen en moet ik er leren niet op te letten. Ik zal mijn best doen. :S

Ik vind het wel triest dat er op waarschijnlijk alle hedendaagse televisies iets aan te merken valt. Ik zou bijna mijn oude beeldbuis terug willen. :|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:30:
[...]
Ik vind het wel triest dat er op waarschijnlijk alle hedendaagse televisies iets aan te merken valt. Ik zou bijna mijn oude beeldbuis terug willen. :|
die was te dik, te lomp, geen 3D, zoog energie enzovoort... dus zie je eigen statement, er is altijd wel iets op te merken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:30:
[...]

Op AVForums.com toch iemand met hetzelfde probleem gevonden. Toch nog iemand.... B) http://www.avforums.com/forums/16779883-post289.html

Blijkbaar is dit dus een probleem bij deze schermen en moet ik er leren niet op te letten. Ik zal mijn best doen. :S

Ik hebhet ook hoor 46es8000 , en heb links en rechts een niet uniforme kleur lijnen.. Niets aan te doen..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 10:32

JoJo_nl

Yu !

toch wel.. dynamic contrast en (led) motion (plus) uitzetten. en colorspace auto en standaard.

If something sucks make it better...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

Toml83 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:38:
[...]

Hmm, laatste twee zinnen hebben betrekking op mijn dekking/ gebied..
Misschien toch maar de smit module behouden.. Het is niet dat ik daar ontevreden mee ben, maar als het beter kan....
het komt neer op :

smit meer compatible en minder snel
quantis stuk rapper en doet af en toe moeilijk met keyupdates en activatie. na firmware update en software update van ci+ is dat al beter geworden.

nu heb ik gemerkt dat met een smit module ditzelfde euvel ook voorkomt, dus ik gok dat het aan de tv-software ligt.
je kunt het zelf checken door hmdi 1 aan te zetten met pc of iets en PiP aan met rechts een gecodeerde zender van tv extra pakket dan gaat ie na enkele minuten vanzelf zwart beeld geven. zap je nl1 doet ie t wel maar alle encrypted doet het niet meer. als je snel zapt op moment dat ie wegvalt dan wil t nog wel eens blijven werken.ga je dan terug naar tv stand dan zie je dat de smartcard mekkert over code 3 activatieprobleem

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Ik heb ook ene gekocht ver onder adviesprijs in een heel gekende winkel. En op factuur stond de gewone prijs, zo kon ik ook nog eens genieten van Cashback actie

• leipo18
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-03-2017
Hallo ik heb snel een vraagje over de ES8000. Ik wil morgen hem waarschijnlijk bestellen. Waarom ik zeg waarschijnlijk is omdat ik eerst eigenlijk voor de VT50 of ST50 zou gaan, maar ik heb gewoon zulke
enge verhalen gehoord van inbranding dat ik daar gewoon moe van werd en toch heb besloten om voor de ES8000 te gaan wat helemaal niet erg is, want het is een hele mooie televisie met schitterend beeldkwaliteit.

Vraag 1: Wat is het verschill tussen
EU model:
http://www.redcoon.nl/B35...O-UPC_LED-TVs?refId=tweak

Normale model:
http://www.qplaza.nl/arti...cpc&utm_campaign=tweakers

Want is het die 200 euro meer te rechtvaardigen of niet voor het normale model en nog iets er tussen door.

QPlaza heeft twee modellen op Tweakers.net 1 eu model en 1 normale model, maar ze vertelden mij dat ze allebei de normale model zijn. heeft tweakers.net het dan verkeerd?Of heeft de webwinkel het verkeerd opgeschreven of iets niet inorde op hun website?. Laat heel even zien wat ik bedoel.

Normale model Qplaza: 2199 euro

En volgens tweakers.net het Qplaza EU model: 2049 euro

Want er staat bij allebij Ziggo gecertificeerd.

Vraag 2: Welke instellingen geeft het beste beeldkwaliteit voor films?.

Vraag 3: Komt backlight bleeding nog veel voor? of valt het wel mee.

Vraag 4: Ik ben van plan om een ps3 te gaan kopen en dan te gaan gamen. Nu weet ik dat er een spel modus op de ES8000 is, is het met de Game modus fijn spelen Bijvoorbeeld zat ik aan te denken MW black ops Zombies of Battlefield 3 online.

Lichtelijke informatie over mij woonkamer.
In de ochtend tot middag : is er veel licht.
En natuurlijk in de avond is het donker.

Afstand - Bank > Televisie = 3 meter en 30 centimeter.

Ik hoop jullie hierbij genoeg geinformeerd te hebben en wacht smart op antwoorden.
En natuurlijk als je vragen hebt over mijn woonsituatie of overige kan ik die natuurlijk ook beantwoorden.

M.V.G.

Parish

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik heb sinds kort de ue46es8000 waarbij ik de smartcard achter in de tv heb, dus geen losse digitale ontvanger. Nu is me opgevallen dat direct onder de smardcard (houder) de tv loei heet wordt. Hebben jullie dat ook en is dit normaal ?

Groetjes Josien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de 55ES8000 gekocht als kerstkado voor mijn vrouw, ze zal er best blij mee zijn, althans ik in ieder geval wel !
Maandag komen ze hem brengen samen met de nieuwe beugel voor aan de muur aangezien de huidige te hoog hangt.
Hij komt ter vervanging van een LE46LM87 en zal zeker mooi hangen aan de muur bij ons in de huiskamer en hangt op ongeveer een meter of 4,5 vanaf de bank, een 65" model vond ik echt te groot worden.
Vanaf de 28e ook een sneller internetabonnement afgesloten dus lekker films kijken vanuit de Pathe app.
Ik heb nog wel even staan twijfelen aan de LG 55LM960v want daar draaide een 3D demo op wat er echt zeer bijzonder uitzag, kwam ook echt heel ver úit'het scherm vandaan e.d. maar toch gekozen voor de Samsung aangezien ik weet dat mijn vrouw zo'n dunne rand wel kan waarderen.

Nu alleen nog opzoek naar een leuk home cinema set komend jaar, m\n ouders hebben thuis al jaren alles van B&O staan en dat geluid blijft echt zeer strak en vol klinken.
Alleen weet ik nog steeds niet zeker of een B&O installatie wel goed werkt met een ander merk tv hierbij maar daar kom ik wel achter.

Wanneer de Samsung hangt post ik wel een foto'tje hiervan.

Iedereen alvast een fijne kerst.

grt Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoJo_nl schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:45:
toch wel.. dynamic contrast en (led) motion (plus) uitzetten. en colorspace auto en standaard.
Nice try but no cigar. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:42
Ik heb dat streepje ook, stoor me er niet aan. Maar je ziet het net wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:56
leipo18 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:16:
Hallo ik heb snel een vraagje over de ES8000. Ik wil morgen hem waarschijnlijk bestellen. Waarom ik zeg waarschijnlijk is omdat ik eerst eigenlijk voor de VT50 of ST50 zou gaan, maar ik heb gewoon zulke
enge verhalen gehoord van inbranding dat ik daar gewoon moe van werd en toch heb besloten om voor de ES8000 te gaan wat helemaal niet erg is, want het is een hele mooie televisie met schitterend beeldkwaliteit.
Misschien dit forum eerst eens doorlezen lijkt me wel zo netjes. De helft van je vragen zijn al meerdere keren aan bod gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plank
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 16:22
leipo18 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:16:

Vraag 1: Wat is het verschill tussen
EU model:
http://www.redcoon.nl/B35...O-UPC_LED-TVs?refId=tweak

Normale model:

Want is het die 200 euro meer te rechtvaardigen of niet voor het normale model en nog iets er tussen door.

QPlaza heeft twee modellen op Tweakers.net 1 eu model en 1 normale model, maar ze vertelden mij dat ze allebei de normale model zijn. heeft tweakers.net het dan verkeerd?Of heeft de webwinkel het verkeerd opgeschreven of iets niet inorde op hun website?. Laat heel even zien wat ik bedoel.

Normale model Qplaza: 2199 euro

En volgens tweakers.net het Qplaza EU model: 2049 euro

Want er staat bij allebij Ziggo gecertificeerd.

Vraag 2: Welke instellingen geeft het beste beeldkwaliteit voor films?.

Vraag 3: Komt backlight bleeding nog veel voor? of valt het wel mee.

Vraag 4: Ik ben van plan om een ps3 te gaan kopen en dan te gaan gamen. Nu weet ik dat er een spel modus op de ES8000 is, is het met de Game modus fijn spelen Bijvoorbeeld zat ik aan te denken MW black ops Zombies of Battlefield 3 online.

Lichtelijke informatie over mij woonkamer.
In de ochtend tot middag : is er veel licht.
En natuurlijk in de avond is het donker.

Afstand - Bank > Televisie = 3 meter en 30 centimeter.

Ik hoop jullie hierbij genoeg geinformeerd te hebben en wacht smart op antwoorden.
En natuurlijk als je vragen hebt over mijn woonsituatie of overige kan ik die natuurlijk ook beantwoorden.

M.V.G.

Parish
Hehe, grappig ben van plan om zelf ook deze TV aan te schaffen met dezelfde eisen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:15
Ik heb hem gewoon bij plasmadiscounter gekocht. 1699 vond ik een mooie prijs en gewoon een nl model dus geen bullshit met software. Nu nog eens die 150 euro cashback fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nieuwe firmware voor de ES6800

http://www.samsung.com/nl.../UE40ES6800SXXN-downloads

1031.0 (staat nog 1030.0 op de website maar hij download de goede)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leipo18
@barrymossel Ergens begrijp ik jou wel, maar begin nu nogal moe te worden vooral als je er van uitgaat dat ik al voor de VT50 alle energie erin heb gestoken om te kijken of het wel de goede keuze was. Maar hoor gewoon te veel verhalen met inbranding. 90% kans gewoon om moe van te worden. Daarom had ik gehoopt op een makkelijke antwoord. Maar dat kan waarschijnlijk niet!.

@therick haha Ik denk dat dit wel de basis eisen zijn van iedere koper.

Snel een vraagje tussen door ik probeer zo goedkoop mogelijk er van af te komen.
En daarom zou ik willen weten van jullie of ik een Duitse versie van de Samsung EU55ES8000 kan kopen en ik niet op problemen ga lopen.

Prijsvergelijker Duitsland:

http://geizhals.at/eu/740258

Winkels die ik gedachte had.

http://www.hoh.de/detail/...11885.1.1358803885&gclid=

http://www.getgoods.de/de...11904.1.1358803904&gclid=

En toch nog snel iets er tussendoor. Ja ik weet ik vraag veel:P. Maar op amazon.com zag ik
de UN60ES8000 staan voor 2100 euro. Maar die is waarschijnlijk niet compatible in nederland wegens PAL toch? Omdat de amerikanen NTSC gebruiken. Was gewoon nieuwschierig omdat ik 60 inch eigenlijk het perfecte beeldformaat vind voor in mijn appartement maar ze jammer genoeg geen Europese modellen verkopen 60" inch.

http://www.amazon.com/Sam...r=8-1&keywords=un60es8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

leipo18 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:36:
@barrymossel Ergens begrijp ik jou wel, maar begin nu nogal moe te worden vooral als je er van uitgaat dat ik al voor de VT50 alle energie erin heb gestoken om te kijken of het wel de goede keuze was. Maar hoor gewoon te veel verhalen met inbranding. 90% kans gewoon om moe van te worden. Daarom had ik gehoopt op een makkelijke antwoord. Maar dat kan waarschijnlijk niet!.

@therick haha Ik denk dat dit wel de basis eisen zijn van iedere koper.

Snel een vraagje tussen door ik probeer zo goedkoop mogelijk er van af te komen.
En daarom zou ik willen weten van jullie of ik een Duitse versie van de Samsung EU55ES8000 kan kopen en ik niet op problemen ga lopen.

Prijsvergelijker Duitsland:

http://geizhals.at/eu/740258

Winkels die ik gedachte had.

http://www.hoh.de/detail/...11885.1.1358803885&gclid=

http://www.getgoods.de/de...11904.1.1358803904&gclid=

En toch nog snel iets er tussendoor. Ja ik weet ik vraag veel:P. Maar op amazon.com zag ik
de UN60ES8000 staan voor 2100 euro. Maar die is waarschijnlijk niet compatible in nederland wegens PAL toch? Omdat de amerikanen NTSC gebruiken. Was gewoon nieuwschierig omdat ik 60 inch eigenlijk het perfecte beeldformaat vind voor in mijn appartement maar ze jammer genoeg geen Europese modellen verkopen 60" inch.

http://www.amazon.com/Sam...r=8-1&keywords=un60es8000
met barry eens..
un60es8000 kun je gerust kopen als je een settop box er aan plakt op hdmi werkt het voor de rest wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:01:
Ik heb een vraagje. Ik heb sinds kort de ue46es8000 waarbij ik de smartcard achter in de tv heb, dus geen losse digitale ontvanger. Nu is me opgevallen dat direct onder de smardcard (houder) de tv loei heet wordt. Hebben jullie dat ook en is dit normaal ?

Groetjes Josien
Niemand van jullie heeft dit ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:29
JoJo_nl schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:11:
[...]
un60es8000 kun je gerust kopen als je een settop box er aan plakt op hdmi werkt het voor de rest wel
Service menu en omzetten is toch ook zo gepiept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leipo18
@JoJo_nl: Je bedoelt met een settop box bijvoorbeeld:

https://www.ziggo.nl/#pro.../interactieve-ontvangers/

Alleen heb je dan geen problemen met bijvoorbeeld smart tv? Want de apps zijn natuurlijk anders hier in nederland. Ik had gehoord dat Amerikaanse televisie's andere netstroom hebben. 110V in plaats van de gewenste 240V die we in nederland hebben en NTSC is niet compatible met PAL of is dat niet meer zo door de HDMI?

@Barrymossel: Mischien kwam ik wat non-chalant over mijn excuses daarvoor.

@Josien W: Ik zelf heb de ES8000 nog niet maar, om eerlijk tegen je te zijn hoef je daar geen zorgen om te maken, laat ik het zo stellen lijdt jouw televisie er onder? krijg je inbrandingen of andere rare fratsen? als dat niet zo is gewoon met een gerust hart van je televisie genieten. If it aint broke, Dont fix it.

@jaspov: Met service menu en omzetten bedoel je zeker van het amerikaans naar nederlands omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:54
230 V dan ... maar dat is inderdaad een goeie om over na te denken. :+

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:05
Zie zojuist dat de apps Net5, SBS6, Veronica beschikbaar zijn in de app-store van mijn tv . Dit is eigenlijk 3 keer dezelfde app. Ik heb de verschillen nog niet kunnen ontdekken. Ook veamer is geintregeerd in deze apps.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo even een vraag over netwerken met TV en PC.
Heb laatst de ES6800 gekocht 46" en ben er heel tevreden mee, nu zit er een harde schijf op aangesloten en daar staan HD films op.

Nu zou ik vanaf mijn TV of PC films draadloos naar de harde schijf willen kopieren, nu moet ik telkens de harde schijf met voedingsadapter loshalen en op de pc aansluiten.

Iemand een idee hoe dit moet heb windows 7 en lukt maar niet om bestanden te kunnen vinden vanaf de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 23 december 2012 @ 12:39:
230 V dan ... maar dat is inderdaad een goeie om over na te denken. :+
Die 230V is nog het minste probleem :P 110V naar 230V is geen probleem... Het is een groter probleem als je de tv niet van NTSC naar PAL kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leipo18
@ArcticWolf Ja precies je hebt gelijk en ik ga ook niet meer voor de UN versie van es8000 die 5 inch is mij niet al die problemen waard :P Maar ben toch benieuwd of het kan, gewoon leergierig. Want hoe zet je dan 110V om naar 230V met een converter ofzo? En natuurlijk zal ik ook willen weten hoe kan NTSC naar PAL overzetten als bijvoorbeeld de televisie het ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Mmm ik heb net ff gekeken op mijn ES6800, maar die ondersteund alleen het europese netstroom... meeste apparatuur van tegenwoordig ondersteund 110~240V. Maar je kan gewoon een omvormer kopen.. 240V naar 110V is makkelijker 8)
http://www.brigatti.nl/contents/nl/d156.html (voorbeeld) je moet wel een 150W omvormer hebben voor deze tv zo te zien.

NTSC naar PAL, geen idee XD misschien alleen computer (van de tv) instelling...

[ Voor 47% gewijzigd door ArcticWolf op 23-12-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:36:
Heb laatst de ES6800 gekocht 46" en ben er heel tevreden mee, nu zit er een harde schijf op aangesloten en daar staan HD films op.

Nu zou ik vanaf mijn TV of PC films draadloos naar de harde schijf willen kopieren, nu moet ik telkens de harde schijf met voedingsadapter loshalen en op de pc aansluiten.

Iemand een idee hoe dit moet heb windows 7 en lukt maar niet om bestanden te kunnen vinden vanaf de TV.
Allshare moest ik nog installeren op pc, alleen mkv kan hij dus niet streamen omdat hij ze niet kan lezen.
Het gekke is dat de tv wel mkv op de harde schijf kan lezen die aangesloten is op de tv... raaar !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 23:28:
Allshare moest ik nog installeren op pc, alleen mkv kan hij dus niet streamen omdat hij ze niet kan lezen.
Het gekke is dat de tv wel mkv op de harde schijf kan lezen die aangesloten is op de tv... raaar !!
Idd raar want hier werkt mkv streamen met Allshare feilloos en zou het dus moeten werken.
Dat gaat niet werken. Kan je de harde schijf niet op je router aansluiten?

[ Voor 36% gewijzigd door TheBoneCollector op 24-12-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:56
Hmmm ik zit nog steeds met het probleem dat als ik grotere filmbestanden (boven 2-3GB - MP4/MKV) de film er op bepaalde momenten geheel mee ophoudt. De TV gaat dan door met het filmbestand dat erna komt (op de aangesloten harde schijf of usb stick). Wanneer ik het grote bestand opnieuw laad en vooruitspoel voorbij het punt waar hij eruit knalt dan gaat hij wel verder. Echter kan het dan zomaar zijn dat hij er verderop weer uitknalt.

Ik heb dit probleem een paar keer voorbij zien komen op andere fora, maar het antwoord is telkens dat het aan het bestand ligt (er zou een fout in kunnen zitten door het downloaden). Het is echter alleen bij grote bestanden van zo'n 7GB en met dezelfde bestanden heb ik geen problemen als ik hem op de PC of laptop afspeel.

Iemand hier ook hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

Schijnt te kunnen met SMART-HUB >> Allshare >> en dan jouw PC. Op een bestand gaan staan en dan verplaatsen naar de HDD aan de TV.

TV opnames kun je niet verplaatsen i.v.m. DRM (digital rights management)

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:31:

Iemand hier ook hetzelfde probleem?
Ik had het andersom ik had een MP4 bestand wat op de ACryan gewoon geen geluid gaf (na 13 minuten) en niet liet verplaatsen naar bepaalde tijd. Omgezet met MKVtoolnix naar MKV en toen speelde het wel goed af.

Wat het frappante is dat op de TV via USB stick het wel goed deed onder MP4 zonder enige problemen.

Het kan dus iets zijn als de codecs op de TV die "gevoeliger" zijn dan wat gangbaar is op de PC.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
GerCor schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:04:
Schijnt te kunnen met SMART-HUB >> Allshare >> en dan jouw PC. Op een bestand gaan staan en dan verplaatsen naar de HDD aan de TV.

TV opnames kun je niet verplaatsen i.v.m. DRM (digital rights management)
En andersom, dus vanaf de pc een film naar de hdd die aan de tv aangesloten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de mappen deel op mijn PC waar de MKV films staan dan ziet de TV ze niet eens dus kan niks kopieren wat er niet is, andere bestanden weer wel zoals .mp4.

Misschien een optie om de harde schijf op de router aan te sluiten, heb een Netgear WNDR3800.

Edit:

Lukt me nu wel als ik een MKV bestand in de map met Mp4 bestanden zet omdat de tv die map wel ziet, misschien is de map te groot met alle MKV bestanden zo'n 10 films ?

Probeer de mkv te kopieren naar de externe hd maar dat schiet niet echt op zo te zien.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
TheBoneCollector schreef op maandag 24 december 2012 @ 19:59:
[...]

En andersom, dus vanaf de pc een film naar de hdd die aan de tv aangesloten is?
Nee, je moet het zo zien. Links de PC, in het midden de TV en rechts de HDD.
De TV ziet zowel de PC als de HDD, maar de PC ziet de HDD niet, en de HDD ziet de PC niet. Daar is de Tv voor nodig.

Dus, wil je van links naar rechts, dan moet je via het midden.
Van links naar rechts, via het midden kan dus wel .... zoals ik eerder heb beschreven.
Van rechts naar links, via het midden kan niet wegens DRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede middag,

Sind kort ben ik in het bezit van een Samsung ES8000.
Ik heb deze in combinatie met een Harman Kardon BDS 370 geluidssysteem. Het geluid van mijn tv loopt continu over over de boxen van de bds.
Echter is het nu zo dat als ik op internet een filmpje kijk of muziek van mijn telefoon naar mijn tv stream dat het geluid dan over de tv gaat. Wat niet de bedoeling is als ik hier een mooi systeem voor heb. Nu ben ik niet echt thuis in deze wereld.
Mijn vraag is nu: hoe kan ik het geluid van internet danwel mijn telefoon via mijn Harman Kordan set laten gaan??
Alvast vriendelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Misschien verstandig uit te leggen HOE je e.e.a. hebt aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 21:55
Wil een es6100 en volgende site gevonden.

http://www.canistroshop.com/#!3d-led-tv/c1q3

Veel te lage prijs natuurlijk maar kan niks vinden op google over dit bedrijf. Iemand dit ooit eerder tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:49
Ze verkopen welgeteld 2 tv's 8)7 Als iemand daarin trapt, dan mag 'ie van mij de Darwin-award krijgen.

The devil is in the details.

• DRuw

DRuw

Hahn schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:28:
Ze verkopen welgeteld 2 tv's 8)7 Als iemand daarin trapt, dan mag 'ie van mij de Darwin-award krijgen.
staat ook echt niets bij ook... je betaalt letterlijk een plaatje....
Fantastisch dat dit soort dingen mogen bestaan...

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 15:03
Via google ff naar telefoonnummer gezocht. Blijk dat EC Shops erachter zit meerdere websites met hetzelfde telefoon nummer. Google je op EC Shops dan zie je dat dat een zooi is. Op 16-11-2012 is Ec Shops Ltd te Zoetermeer (Zuid-Holland) door de rechtbank in 's-Gravenhage failliet verklaard.

Als het te mooi lijkt om waar te zijn dan..... precies.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschepers
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 08:22
Ik heb een ES7000 gekocht en nu was de doos al eerder open geweest. Daarom wil ik zien hoeveel uur het toestel al heeft aangestaan. Is dit mogelijk met de 2012 serie? Ik heb in het service menu zitten zoeken, maar heb het niet gevonden. Enig idee iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange heusden
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-07-2023
Zelfde probleem: helpdeskmuts zei resetten en dan doet ie het. Maar dat helpt niet. . . Als je dan weer belt zegt ze dat het alleen kan met Samsung apparaten en anders moet uk maar terug naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 19:08
Kan iemand mij vertellen of er bij een Samsung 2012 serie TV vanzelf Nu & Straks programma informatie in beeld komt bij het zappen? Ik heb nu een Philips TV die dit niet heeft, erg irritant. Ik moet bij mijn Philips steeds op info drukken voordat de informatie afgebeeld wordt (en steeds een paar seconden wachten na het zappen voordat de programma informatie ingeladen is).

[ Voor 5% gewijzigd door aard01 op 28-12-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_snoek1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 08:50
mschepers schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:21:
Ik heb een ES7000 gekocht en nu was de doos al eerder open geweest. Daarom wil ik zien hoeveel uur het toestel al heeft aangestaan. Is dit mogelijk met de 2012 serie? Ik heb in het service menu zitten zoeken, maar heb het niet gevonden. Enig idee iemand?
volgens mij kan het niet, maar als ik jou was zou ik eerst SVC reset uitvoeren in het service menu zodat alle instellingen zijn gereset naar de standaard.

waar & bij welke winkel heb je hem ergens gehaald?

[ Voor 4% gewijzigd door tim_snoek1 op 29-12-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Laatst online: 09:09
aard01 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:13:
Kan iemand mij vertellen of er bij een Samsung 2012 serie TV vanzelf Nu & Straks programma informatie in beeld komt bij het zappen? Ik heb nu een Philips TV die dit niet heeft, erg irritant. Ik moet bij mijn Philips steeds op info drukken voordat de informatie afgebeeld wordt (en steeds een paar seconden wachten na het zappen voordat de programma informatie ingeladen is).
Er wordt alleen weergegeven wat er nu op is... door op guide te klikken zie je heel snel wat er straks op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even op de INFO knop drukken na het zender wisselen dan geeft die en bar boven in beeld met de pijl toetsjes kun je navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs een Samsung ES8000 gekocht. Ik ervaar het volgende:

Af en toe schakelt de TV zichzelf uit en dan weer aan. Er zit geen regelmaat in. Soms kan ik uren kijken zonder dat het zich voor doet, maar soms ook binnen enkele uren paar keer.
Ook wordt soms zomaar mijn interactieve menu zichtbaar (zonder dat ik daartoe commando heb gegegeven of mijn afstandbediening heb bediend).
Is het bovenstaande voor iemand herkenbaar? Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Al een keer de stembesturing uitgezet? Geen idee of het daarmee te maken heeft, maar misschien dat 'ie daar op reageert als er een geluidje is ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mijn interactieve menu af en toe zo maar verschijnt, vind ik op zich niet zo irritant. Gaat vanzelf weer weg na een aantal seconden. Maar dat het zich zelf uitschakelt en weer aan, dat is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de ue46es8000 gekocht en werkelijk top top top
er is een kanttekening de afstandbediening met vingertracking is niet zo erg handig heb een draadloos toetsenbord gekocht met trackingbal en dat werkt echt super
ik heb nog nooit zo een scherp beeld gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit aan de achterkant een knop om hem in zijn geheel uit te schakkelen
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:04:
Dat mijn interactieve menu af en toe zo maar verschijnt, vind ik op zich niet zo irritant. Gaat vanzelf weer weg na een aantal seconden. Maar dat het zich zelf uitschakelt en weer aan, dat is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er een knop aan de achterkant zit weet ik. Maar dat lost het probleem toch niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Raar dat er zoveel problemen zijn, hierzelf met me UE40ES7000. In het begin soms last van kleine vertragingen in beeld, vooral als ze bijvoorbeeld snel over landschap gingen, zag je dat landschap hier en daar in slow motion ging, met al die updates die er al uitgevoerd zijn, is het een heel stuk verbeterd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 14:13:
er zit aan de achterkant een knop om hem in zijn geheel uit te schakkelen
[...]
Wat wordt hier bedoeld? Is er een manier om dat menu dat verschijnt bij het wisselen van een bron uit te zetten? Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je flash player downloaden voor de internet explorer browser?
Is dit via Linux? Of heeft samsung een apart besturingssysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschepers
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 08:22
tim_snoek1 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 00:04:
[...]

volgens mij kan het niet, maar als ik jou was zou ik eerst SVC reset uitvoeren in het service menu zodat alle instellingen zijn gereset naar de standaard.

waar & bij welke winkel heb je hem ergens gehaald?
Ik heb hem in Leiden bij Block gehaald.

Wat ik overigens ook merkte in het service menu, dat de user 'developer' al bestond... dus dan denk ik dat iemand ook al met user apps heeft zitten spelen :S

Verder werkt de TV goed al heb ik wel wat last van clouding/bleeding, maar dat schijnt normaal te zijn. Ook moet ik hem nog calibreren, heb hem nu gewoon op 'Film' staan met backlight op 12, verder nog niks aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:58:
Kan je flash player downloaden voor de internet explorer browser?
Is dit via Linux? Of heeft samsung een apart besturingssysteem?
Het zal wel iets van linux zijn maar waarom een flashplayer ? http://www.samsungdforum.com/ daar staan alle specificaties van wat je zelf kan doen of wat er ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Flash
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 22:25
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:00:
Ik heb onlangs een Samsung ES8000 gekocht. Ik ervaar het volgende:

Af en toe schakelt de TV zichzelf uit en dan weer aan. Er zit geen regelmaat in. Soms kan ik uren kijken zonder dat het zich voor doet, maar soms ook binnen enkele uren paar keer.
Ook wordt soms zomaar mijn interactieve menu zichtbaar (zonder dat ik daartoe commando heb gegegeven of mijn afstandbediening heb bediend).
Is het bovenstaande voor iemand herkenbaar? Weet iemand een oplossing?
Bij mijn ES6800 zit er in het menu een optie bij de ECO-mode, je kan instellen dat na een x aantal uur inactiviteit de tv zelf uitschakelt.
Dit kan je dus ook uit zetten......

Bijna 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:53:
[...]

Het zal wel iets van linux zijn maar waarom een flashplayer ? http://www.samsungdforum.com/ daar staan alle specificaties van wat je zelf kan doen of wat er ondersteund wordt.
Omdat de tv nu geen flash afspeelt. Dus als je die SDK 4.0 download, kan je wel flash afspelen?
TV geeft melding: Tv kan niet downloaden.

Als ik de software download naar USB sick, installeert hij ook niet automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 09:59:
[...]

Als ik de software download naar USB sick, installeert hij ook niet automatisch.
Hij kan wel flash afspelen maar heeft daarvoor zijn eigen applicatie nodig. Je kan dit terug vinden in de sdk. De reden waarom jij geen dingen kunt installeren is dezelfde reden waarom Samsung geen root geeft aan zijn gebruikers.
Alles moet via de samsung app gebeuren.

Als je een flash speler wilt maken voor algemene dingen moet je die zelf "schrijven" Ondersteuning hiervoor is er wel in de SDK.

Klein voorbeeldje de youtube applicatie is een flashspeler. Waarschijnlijk niet zo flexibel als waar jij op hoopt maar het is er wel een ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Not_Disclosed schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:40:
Zie zojuist dat de apps Net5, SBS6, Veronica beschikbaar zijn in de app-store van mijn tv . Dit is eigenlijk 3 keer dezelfde app. Ik heb de verschillen nog niet kunnen ontdekken. Ook veamer is geintregeerd in deze apps.
Heb je al de tijd gehad om te kijken of er verschil zit tussen de verschillende apps? Ik zag afgelopen week ook dat de 'SBS6' app was geinstalleerd. Er worden nog niet heel veel programma's getoond welke je opnieuw kunt bekijken maar het begin is er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:01:
[...]

Hij kan wel flash afspelen maar heeft daarvoor zijn eigen applicatie nodig. Je kan dit terug vinden in de sdk. De reden waarom jij geen dingen kunt installeren is dezelfde reden waarom Samsung geen root geeft aan zijn gebruikers.
Alles moet via de samsung app gebeuren.

Als je een flash speler wilt maken voor algemene dingen moet je die zelf "schrijven" Ondersteuning hiervoor is er wel in de SDK.

Klein voorbeeldje de youtube applicatie is een flashspeler. Waarschijnlijk niet zo flexibel als waar jij op hoopt maar het is er wel een ;) .
Ik zal wel wachten tot samsung zelf flash integreert in een volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tha Flash...daar ligt het niet aan. Immers er zit geen regelmaat in. Bovendien zou hij zichzelf dan ook niet gelijk aan moeten zetten. Dat doet hij namelijk wel. Op willekeurige momenten gedurende het tv kijken schakelt hij zich uit en gelijk weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:35:
[...]

Ik zal wel wachten tot samsung zelf flash integreert in een volgende update.
Waar maak je dit uit op ?
De hele SDK is zo gemaakt dat iedereen applicaties zelf zou kunnen maken. Het "flash gedeelte" hoef je ook niet te zelf programmeren dat kan je wel zien aan de youtube app die is niet al te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:26:
[...]

Waar maak je dit uit op ?
De hele SDK is zo gemaakt dat iedereen applicaties zelf zou kunnen maken. Het "flash gedeelte" hoef je ook niet te zelf programmeren dat kan je wel zien aan de youtube app die is niet al te groot.
Ik wou gewoon een film zien via iexplorer. Heb geen zin om een halve dag te zoeken hoe je SDK moet installeren, hoe je apps moet gaan maken, hoe je moet programmeren,.... Ik bedoel gewoon dat als er in een volgende upgrade van webbrowser flash player zit, ik blij zal zijn :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dan raar want als ik met de browser naar youtube.com ga of andere websites dan doet de flash player het gewoon.

Sommige sites maken uitzonderingen , gamebreaker.tv heeft een hekel aan samsung browser en twtitchtv ook.

Dan zou het met de browser ondersteuning te maken hebben en die kan soms vrij lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Ik ben van plan om de 40ES8000 aan te schaffen nu staan er in de price watch 2 vermeld met als enige verschil dat er bij de bijzonderheden van de 1 bij staat dat ie niet Ziggo gecertificeerd is.

Verder kan ik geen verschillen ontdekken behalve dan een prijsverschil van €200,-

Ook op zoek naar de verschillen via google levert mij niets op.

Weet iemand wat de eventuele verschillen zouden zijn?

Het lijkt mij namelijk dat als je 2 identieke tv's hebt je ze dus ook allebei voor Ziggo zou kunnen gebruiken.

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jokapo schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:26:
Ik ben van plan om de 40ES8000 aan te schaffen nu staan er in de price watch 2 vermeld met als enige verschil dat er bij de bijzonderheden van de 1 bij staat dat ie niet Ziggo gecertificeerd is.

Verder kan ik geen verschillen ontdekken behalve dan een prijsverschil van €200,-

Ook op zoek naar de verschillen via google levert mij niets op.

Weet iemand wat de eventuele verschillen zouden zijn?

Het lijkt mij namelijk dat als je 2 identieke tv's hebt je ze dus ook allebei voor Ziggo zou kunnen gebruiken.
Op de eerste paar pagina's van dit topic staat omschreven hoe je de Ziggo certificatie kan omzeilen. Het gaat om het verschil tussen een specifiek land model en een algemeen model (welk land dan ook).
Die van NL wordt door Ziggo "ondersteund" die andere "niet" met een module + smartcard.

Maar al heb je een losse HD decoder kan je ook het goedkopere model nemen omdat er dan feitelijk niets veranderd. Misschien dat timeshift/opnemen niet werkt daar zou je in moeten verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Heeft iemand al geruchten gezien mbt de 2013 line-up die op de CES wordt gepresenteerd?

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kestemodon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:51
Kleine tip voor wie binnenkort een tv wil kopen...

Dankzij een Krefel-medewerker (België) weet ik dat de cashback van 150 naar 300 euro gaat vanaf 2 januari.
Dit voor de ES7xxx tot ES9xxx, als ik mij niet vergis.

[ Voor 14% gewijzigd door kestemodon op 31-12-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Iedereen een heel mooi en gezond 2013 en veel kijkplezier met de Samsung tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:00
Officiële prijsverlaging van Samsung op de ES7000 & ES8000

Prijzen gaan 150 tot 200 euro omlaag.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hebben we op GoT V&A voor, het forum is hier niet voor bedoeld. ZIe ook Het algemeen beleid.

[ Voor 79% gewijzigd door FeaR op 01-01-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de prijsdalingen bij de televisies van samsung ook bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Dus niet voor de 3050GB?

Bedankt!

[ Voor 50% gewijzigd door FeaR op 01-01-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Die is met batterij, dus die is sowieso niet oplaadbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Laatst online: 07-10 19:19
Schizo007nl schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 03:02:
Officiële prijsverlaging van Samsung op de ES7000 & ES8000

Prijzen gaan 150 tot 200 euro omlaag.
Mag ik vragen waar je deze info vandaan haalt? Ik persoonlijk ben geïnteresseerd naar de 6710 model omdat de design mij meer aantrekt. Dus ik hoop dat deze ook mee gaat met de prijsverlaging.

Edit: Dus niet op de ES6710 model? Overigens als iemand die heeft wil ik m graag van je overnemen voor een aantrekkelijke prijs offcourse :P 46 inch btw! (DM mij dan)

[ Voor 17% gewijzigd door M0otje op 01-01-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee klopt. Bij mijn advertentie staan alle mogelijk type nummers van 3d brillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Spijtig!

Had hem anders direct overgenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M0otje schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:21:
[...]

Mag ik vragen waar je deze info vandaan haalt? Ik persoonlijk ben geïnteresseerd naar de 6710 model omdat de design mij meer aantrekt. Dus ik hoop dat deze ook mee gaat met de prijsverlaging.
Ik heb dit ook gehoord. Ik werk in een elektronica zaak en deze prijsverlaging was al een tijdje verwacht. Mogelijk komen in feb. Ook nieuwe modellen uit met een lager prijs dan we gewend zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort zaken niet op het forum bespreken.

[ Voor 87% gewijzigd door FeaR op 01-01-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 21:10
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:24:
[...]

Ik heb dit ook gehoord. Ik werk in een elektronica zaak en deze prijsverlaging was al een tijdje verwacht. Mogelijk komen in feb. Ook nieuwe modellen uit met een lager prijs dan we gewend zijn
Bedankt, dan wacht ik nog wel even met het kopen van een nieuwe televisie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webgangster schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:32:
[...]

Bedankt, dan wacht ik nog wel even met het kopen van een nieuwe televisie :)
Graag gedaan, *KNIP*

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 01-01-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn excuus voor het verkeerd gebruiken van de forum. Ik zal mijn aanbieding bij A&V plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst de beste wensen voor een ieder die dit leest.

Ik heb een Samsung Smart tv es6100wxxn en eigenlijk 2 vragen waar ik me echt rot naar heb gezocht maar niet gevonden krijg.

1: Kan ik mijn samsung S2 aansluiten op mijn TV? Zo ja, kan ik dan ook bijvoorbeeld GTST op RTL XL op mijn TV afspelen?

2: Ik heb geprobeerd mijn TV te koppelen met mijn router (net van UPC bij mijn HORIZON box gekregen) maar ik krijg dit niet voor elkaar. Hij heeft de router 1 keer gevonden, password ingevoerd maar daarna gaat hij verder met instellen en staat de TV weer in de normale mode (wordt dus afgebroken en uit het menu gegooit) Handmatig ook geprobeerd maar na het invoeren van mijn SSID code ga ik naar "verder" en dan bevriest mijn beeld en kan ik niet anders meer doen dan wachten tot hij weer uit menu schiet.

Nou, meer als 1 vraag dus, pfffff ik blijf nog even doorzoeken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:42
Ben inmiddels ook aan een nieuwe TV toe :P
Gezien de aanbieding bij Saturn is het misschien een mooi moment.

Maar wie kan mij vertellen wat het verschil is met de volgende 2 tv afgezien van het formaat.5 Inch meer voor het zelfde geld....wat zie ik over het hoofd |:(

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik heb sinds gisteravond ineens een apart iets: Als ik bijvoorbeeld zender 15 intoets of 11, dan gaat die hier niet naar toe. Hij staat er links boven gewoon en dan ipv naar die zender te gaan, blijft die op de zender staan.... :/

Laat maar, updates for life :)

[ Voor 8% gewijzigd door RickvN op 02-01-2013 09:18 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange heusden
Zijn er mensen die met de IR-Blaster van de ES7000 de Motorola VIP1853 van de KPN aan kunnen sturen? Het lukt mij niet en de support van SAMSUNG komt na 10 min met de samenvatting dat ik een soundbar wil installeren en dat alleen SAMSUNG apparaten aangesloten kunnen worden (ANYNET+ werkt ook niet samen met VIP1853, die ziet wel een tuner verbonden staan, maar koppelen mislukt).
Installeren van IR-Blaster gaat goed, het werkt alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJan2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 13:10
lange heusden schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:36:
Zijn er mensen die met de IR-Blaster van de ES7000 de Motorola VIP1853 van de KPN aan kunnen sturen? ... Installeren van IR-Blaster gaat goed, het werkt alleen niet.
Ik kreeg het wel aan de gang ooit (weet niet meer precies hoe maar heb dacht ik gewoon de aanwijzingen gevolgd), installatie lukte dus en met de 'touch' afstandsbediening (want die moet je gebruiken dan) zag ik icoontjes op het scherm die aangaven dat mijn Samsung BD speler EN de KPN VIP1853 nu bekend waren. Bediening daarvan (van beiden) is me echter nooit gelukt. Heb ooit hulp van Samsung ingeroepen maar dat schoot ook niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange heusden
ErikJan2 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:36:
[...]

Bediening daarvan (van beiden) is me echter nooit gelukt. Heb ooit hulp van Samsung ingeroepen maar dat schoot ook niet op...
Dat zijn idd precies de problemen: bediening lukt niet en hulp van Samsung schiet helemaal niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
http://www.nu.nl/gadgetbe...vs-met-evolution-kit.html

Samsung geeft meer informatie prijs over de Evolution kit.

[ Voor 4% gewijzigd door knights16 op 02-01-2013 20:46 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik zal niet ieder jaar nieuwe kit kopen hoor, gewoon het laatste jaar dat ze ene zullen uitbrengen voor de 7 reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06-2021
Ik sta op het punt om een Samsung tv te kopen, ik twijfel tussen de 40es6340 en de 40es6530.
Als ik de verschillen bekijk via de samsung site , zijn dit de belangrijkste verschillen:

6340:
Geen microdimming
200hz
Slim led

6530:
Heeft wel microdimming
400hz
Led

Aangezien ik ze voor dezelfde prijs kan aanschaffen lijkt de 6530 een betere keuze.
echter: De 6530 is LED en de 6340 SLIM LED.

Weet iemand of het verschil in led en slim led groot is? De afmetingen zijn nagenoeg hetzelfde.
Wat lijkt jullie de beste keuze?

Edit: Ik vind het nogal vreemd dat ik die 6530 nergens meer te koop zie op internet, behalve bij Saturn. Er is ook erg weinig info te vinden over dit model als ik google..

[ Voor 10% gewijzigd door IzoOoo op 02-01-2013 21:14 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 62 Laatste