Bedankt voor de reacties dat bevestigt mijn vermoedens al, ik dacht vraag het toch maar even gezien dit mijn eerst platte TV is
. Dan heb ik zoals altijd gewoon weer mazzel met mijn Samsung spul
Ja inderdaad zeer lichte backlight bleeding van een backlight die op 20 staat en filmmodus (vanwege dyn. contrast uit staat dan etc.).
Alleen snap ik even niet wat je bedoelt met lichte scenes?:P Gezien clouding eigenlijk voornamelijk om donkere scenes gaan.
Ja inderdaad zeer lichte backlight bleeding van een backlight die op 20 staat en filmmodus (vanwege dyn. contrast uit staat dan etc.).
Naja als jij exact hetzelfde hebt als wat ik heb op Backlight 20 + Filmmodus heb jij dus ook geen clouding. Anders maak je even foto van deze instellingen in compleet donkere kamer. Wat ik heb zal dan wel zijn zoals het hoort te zijn met een TV. Want die backlight bleeding is dan al op de hoogste stand bij mij en dat is al niet eens op te merken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:15:
[...]
Ik heb precies wat jij daar hebt ook maar dan bij lichte scenes en dan bij een backlight van 12. Bij donkere scenes valt het mij nauwelijks tot niet op. Ik ga nogeens kijken.
Alleen snap ik even niet wat je bedoelt met lichte scenes?:P Gezien clouding eigenlijk voornamelijk om donkere scenes gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door V-rg op 23-10-2012 20:13 ]