Nou ik denk laat ik maar wat positieve berichtjes achterlaten......
Na jaren ging de Pioneer Plasma kapot, snif snif....heel veel jaren plezier van gehad...en werkelijk een subliem beeld.
Dus dacht ik laten we maar eens gaan kijken naar een andere plasma, en daar kwam ik uit in lunteren bij plasmavisie, goede prijzen en zeer bekwame en aardige mensen.
Plasma had en heeft nog steeds last van inbranden , schijnbaar als ik het allemaal lees nu nog meer dan vroeger
En met al die smart opies ( vierkante witte vlakjes), zenderlogos..., horizon van upc met enorm veel felle witte vlakken en letters.........bood de verkoper me daar een optie aan .
Neem even voor een week een 55es8000 , en bevalt het niet kun je gewoon een vt50 of 55 neerzetten, was totaal geen probleem.
En ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de samsung, haarscherp beeld , geen clouding, prima smartapps, genoeg aansluitingen,en maar een klein beetje lightbleed linksonder...die je eigenlijk niet ziet.
Het enige wat ik wel kan zeggen , neem de instellingen een stuk terug in dit forum over en je ziet al gelijk een groot verschil in beeld.
Geluid..is inderdaad niet super maar gewoon goed voor tv kijken.....
Het enigste "negatieve"wat ik zo kan verzinnen is gewoon dat de kijkhoeken niet denderend zijn, ga je in een hoek kijken ( wat bij plasma geen probleem is ) dan zie de zwarte valkken toch lichtgrijs worden.
Voor de rest krijgt hij een dikke 8,5