Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 10:32

JoJo_nl

Yu !

keepitfrosty schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:14:
[...]

Ik heb de tv (c8700) en de optie zit er wel degelijk op ( 2010, 2011 en 2012 modellen). De handleiding waar ik naar link is zelfs van de tv (2012) die jij hebt hahahaha dus ja ik ga je even uitleggen hoe je tv werkt. Is niet zo moeilijk hoor ;) Maar wellicht dat lezen van langere teksten een probleem voor je is?
LED motion plus uses a breakthrough technology `Local Dimming'. The majority of LCD televisions use a cold-cathode fluorescent lamp (CCFL) to power the picture. This back light is unable to be turned on and off with speed. The tv is backlit (backlighted?) by an array of light emitting diodes (LED). Because of this, sections can be turned off independently and will greatly increase the black levels on the set.

So it helps with brightness, panel bleed, and color variances as well as the darkest darks.

stroombesparing dus want beter beeld geeft het niet..
edit :
en nee langere texten heb ik geen last van en het kinderlijke denigrerende geblaat van je is ook erg vervelend, maarja dat is meestal met betweters die graag iets willen winnen wat geen strijd was...

[ Voor 8% gewijzigd door JoJo_nl op 06-08-2012 11:22 ]

If something sucks make it better...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik heb trouwens veel last van backlight bleeding op een witte achtergrond.
dan heb ik ongeveer op 1/4e van het scherm (links en rechts) een zwarte vlek zitten... het gaat wel weg als ik de brightness boven de 14 zet, maar dat kijkt niet fijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

ArcticWolf schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:14:
Motion plus en led motion plus rekenen extra frames tussen de snelle scenes en verwijderen de "trage" frames.
daarom de 400hz CMR.
De verversingssnelheid blijft daarentegen wel 50hz.
ArcticWolf schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:24:
ik heb trouwens veel last van backlight bleeding op een witte achtergrond.
dan heb ik ongeveer op 1/4e van het scherm (links en rechts) een zwarte vlek zitten... het gaat wel weg als ik de brightness boven de 14 zet, maar dat kijkt niet fijn ;(
dat bedoel ik.. in mijn service menu staat dat t een 800hz scherm is trouwens.. zijn hier dan verschillende panels gebruikt in dezelfde tv ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
huh? de ES6800 is 400hz de ES7000 en 8000 zijn 800hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

ArcticWolf schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:29:
huh? de ES6800 is 400hz de ES7000 en 8000 zijn 800hz
ah zo.. ik heb een 8000.. zal dat het zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
heb jij ook last van backlight bleeding? ik baal er wel van... bij witte scenes is het heel irritant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

ArcticWolf schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:35:
heb jij ook last van backlight bleeding? ik baal er wel van... bij witte scenes is het heel irritant :X
alleen als ik die led motion plus aanzet in combinatie met dynamic contrast op laag. met die dinge uit werkt t wel oke. kheb wel problemen met overdadig zichtbare leds aan de randen. sommige donkere stukken zie je duidelijk al die leds aan de kanten zitten. laatste firmware update heeft dit wel een heel stuk verbeterd maar tis nog te zien en de randen zijn iets donkerder getint tot zo 2 cm van de rand af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
JoJo_nl schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:42:
[...]

alleen als ik die led motion plus aanzet in combinatie met dynamic contrast op laag. met die dinge uit werkt t wel oke. kheb wel problemen met overdadig zichtbare leds aan de randen. sommige donkere stukken zie je duidelijk al die leds aan de kanten zitten. laatste firmware update heeft dit wel een heel stuk verbeterd maar tis nog te zien en de randen zijn iets donkerder getint tot zo 2 cm van de rand af.
8)7 en dat bij het topmodel, faal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

ArcticWolf schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:49:
[...]

8)7 en dat bij het topmodel, faal |:(
het mist ook nog steeds bluetooth power on.. kennelijk hebbe ze hiervoor de voice control tegenwoordig. ook leuk als je tv op engelstalig staat en je tv elke keer flipt van het tv geluid en allerlei akties gaat doen of gewoon uit gaat als men in de serie op tv het heeft over een TVR die offroad kan rijden.
moet je idd gelijk geven dat het ernstig falend is. aan de andere kant heeft het zoveel leuke opties en een complete mediaspeler en een webcam voor skype wat ik te vaak gebruik. haat liefde dat is t met deze tv lol
edit:
of het het geld waard is.. zelfs na 600€ korting betwijfel ik het. het was zeker de minst teleurstellende en de commentaren die ik krijg op het ding varieerd van : gruwelijk , dikke dunne tv, uberstrak beeld, net of je er zelf bij staat. de 5 kids die tot nu toe gekeken hebben naar het 3D beeld vinden het beter dan in de bios, het geluid ook (via high-end sony toren.. niet te vergelijke met crappy bioscoop geluid) .. dus yu zou ik het ding aanraden ? ik denk dat je net zo goed af ben met een es7000 en een losse webcam voor n stuk minder geld.

[ Voor 28% gewijzigd door JoJo_nl op 06-08-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:39
Backlight Bleeding heeft volgens de meeste forums grotendeels te maken met dat Samsung vanuit de fabriek de schroeven in het paneel te strak heeft vastgedraaid. Ik heb ergens een tutorial gelezen (weet niet meer waar) waar ze uitleggen om welke schroeven het gaat. Het resultaat van wat schroeven een slagje terug geven is opmerkelijk!

Het is natuurlijk belachelijk dat dit zo is, maar het schijnt dus te werken om je TV open te schroeven en een bepaald aantal schroeven wat losser te draaien! (mij voorlopig niet gezien :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

KiefDelicious schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:04:
Backlight Bleeding heeft volgens de meeste forums grotendeels te maken met dat Samsung vanuit de fabriek de schroeven in het paneel te strak heeft vastgedraaid. Ik heb ergens een tutorial gelezen (weet niet meer waar) waar ze uitleggen om welke schroeven het gaat. Het resultaat van wat schroeven een slagje terug geven is opmerkelijk!

Het is natuurlijk belachelijk dat dit zo is, maar het schijnt dus te werken om je TV open te schroeven en een bepaald aantal schroeven wat losser te draaien! (mij voorlopig niet gezien :P)
klopt, maar dit word ook betwijfeld gezien het bij de laatste 3 generaties tv van samsung nodig zou zijn en het meer dan een simpel te verhelpen probleem is. het maakt ook uit of je de standaard gebruikt of de tv ophangt aan de muur. Je zou het kunnen uittesten of het uitmaakt door de schroeven aan de randen een halve kwart terug te draaien. garantie verloopt hier niet mee.
edit: http://www.chipworks.com/...ung-8000-series-smart-tv/

[ Voor 6% gewijzigd door JoJo_nl op 06-08-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
Backlight bleeding is toch een bekend/normaal fenomeen voor LCD's ? Of kun je mij een lcd aanwijzen die geen last hiervan heeft (behalve dan een full led lcd).

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

Michaelg schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:23:
Backlight bleeding is toch een bekend/normaal fenomeen voor LCD's ? Of kun je mij een lcd aanwijzen die geen last hiervan heeft (behalve dan een full led lcd).
yup.. full led ook.. alleen oled niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
JoJo_nl schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:18:
[...]

LED motion plus uses a breakthrough technology `Local Dimming'. The majority of LCD televisions use a cold-cathode fluorescent lamp (CCFL) to power the picture. This back light is unable to be turned on and off with speed. The tv is backlit (backlighted?) by an array of light emitting diodes (LED). Because of this, sections can be turned off independently and will greatly increase the black levels on the set.

So it helps with brightness, panel bleed, and color variances as well as the darkest darks.

stroombesparing dus want beter beeld geeft het niet..
edit :
en nee langere texten heb ik geen last van en het kinderlijke denigrerende geblaat van je is ook erg vervelend, maarja dat is meestal met betweters die graag iets willen winnen wat geen strijd was...
Grapjurk, ik gaf alleen iets aan wat niet klopt bij je post (dat jij dat als denigrerend ervaart zegt genoeg over jou) en jij begint met "anders ga je even de handleiding lezen" (wie is nou kinderachtig?) En btw ik weet niet of je engels kunt lezen maar er staat dus niks over stroombesparing wat LED motion plus dus ook helemaal niet doet. Je tekst gaat trouwens ook over de local dimming. LED motion plus zorgt voor minder blur simpel zat. Maar goed blijf jij gewoon lekker in jou wereldje waar het stroombespaart. Het is btw ook heel simpel te testen door een slow panning scene te draaien en Auto Motion Plus uit te zetten en alleen LED motion plus aan. Je ziet gegarandeerd verschil met LED motion plus uit. Vooral bij 24p content. Clash of the titans begins scene in de ruimte is een hele goede test.

[ Voor 14% gewijzigd door keepitfrosty op 06-08-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje het forum aan het volgen, ik ben namelijk geinteresseerd in de Samsung UE40ES6710.
Mijn vriendin wil persé een witte TV, dit is dan de nieuwste versie volgens mij, maar weet iemand of de 7 en de 8 serie nog in het wit uitkomen?

En wat is het verschil (behalve de prijs) van de 3 verschillende types 6710
MaxICT heeft ze alle 3 de UE40ES6710SXZG, de UE40ES6710SXXN en de UE40ES6710UXXU. Ik weet dat het iets met europees en niet europees te maken heeft, maar weet iemand dit precies?

En oh ja, uit betrouwbare bron (werknemer) hoorde ik dat MM dit jaar nog met een 19% BTW actie komt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik had hiervoor een Sharp LC-32LE700E uit 2009 (full led) en daar had ik 0,0 bleeding. Voor deze prijs en voor 2012 had ik wel een betere kwaliteit verwacht helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard MaxICT zelf ook gemaild en verbazingwekkend snel kreeg ik een reply

"Het verschil zit hem in de Nederlandse of Duitse uitvoering. Nederlandse modellen zijn geschikt om gebruik te maken van een ci+ module, waaronder de UE40ES6710SXXN. De UE40ES6710SXZG is afkomstig van een Duitse leverancier waarbij je dus gebruik moet maken van een decoder. Mocht u die al hebben dan is dit uiteraard een prima oplossing. Maar als u echt gebruik wilt gaan maken van de module die u in de tv schuift, heeft u een Nederlandse uitvoering nodig. De UE40ES6710UXXU is een uitvoering uit Engeland waar eigenlijk hetzelfde voor geldt."

Iemand ervaring mee hoe dit in de prakrijk is?

Ik wil middels Ziggo of KPN de inschuifmodule gebruiken, dus zonder kastje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
JoJo_nl schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:31:
[...]

yup.. full led ook.. alleen oled niet
Full led kan toch geen last hebben van bleeding? Deze kunnen toch hun pixel lokaal uitzetten waardoor er ook geen licht meer kan ontsnappen? Of haal ik nu meerdere technieken in de war?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:11
Ergens gelezen dat de 2012 modellen livetreams kunnen openen van de olimpische spelen. Weet iemand hoe dit zit? Ik heb de 6710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
Michaelg schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:25:
[...]

Full led kan toch geen last hebben van bleeding? Deze kunnen toch hun pixel lokaal uitzetten waardoor er ook geen licht meer kan ontsnappen? Of haal ik nu meerdere technieken in de war?
Full led heeft vaak wat last van halo effect. Dit omdat er in zones gedimd kan worden maar niet tot op de pixel nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddvogelaar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 12:52
Dacuuu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:27:
Ergens gelezen dat de 2012 modellen livetreams kunnen openen van de olimpische spelen. Weet iemand hoe dit zit? Ik heb de 6710
Je kan de live stream bekijken via de de NOS sport app. Op de Nederlandse modellen is deze standaard al voor geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJan2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:10
Ik had problemen met netwerk kabel en wireless... Netwerk kabel was inderdaad niet goed, nu wel. Zodra je de kabel erin doet 'vergeet' de ES8000 inderdaad netjes de wireless en wordt via de kabel verbonden. Haal je de kabel eruit dan moet je naar het menu en daar opnieuw contact maken (wireless) met de router (de key blijft behouden). Mooi!

Nu heb ik weer volgend probleem... ik heb bekabeld omdat dit beter/zekerder (en evt sneller) is. Het vreemde is echter dat als ik films speel vanaf mijn NAS (QNAP TS110 - bekabeld CAT6 via Router) dit nauwelijks werkt. NAS lijkt het niet aan te kunnen en meeste films spelen niet af. Haal ik de kabel er weer uit en verbind ik wireless met dezelfde NAS dan werkt het (weer) als een speer. Nu breekt mijn klomp... dus als de TV wireless naar router gaat werkt het goed, ga ik met CAT6 naar router (3 meter verder aan de andere kant van de muur) dan hapert het... Ik denk overigens dat dit niets met de NAS te maken heeft maar dat de snelheid gewoon heel laag is... ga ik naar de SmartHUB dan lijkt het ook wel langzamer via een CAT6 dan wireless (maar dit weet ik niet zeker natuurlijk)

Als ik laptop op de netwerk kabel-naar-de-TV aansluit en ik een speedtest doe is alles prima dus die kabel is nu echt goed. Wat mis ik nu weer??? Iemand die een idee heeft? Misschien moet ik eens een reset doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJan2
Vraag: als ik op een ES8000 films afspeel via een NAS (en dus via wireless of ethernetkabel), Hoe krijg ik dan surround (5+1, DTS etc) geluid naar mijn versterker??
Alles werkt maar geluid op versterker is stereo. Ik weet uit de handleiding dat dit kan gebeuren maar wat doe ik eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ErikJan2 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:16:
Ik had problemen met netwerk kabel en wireless... Netwerk kabel was inderdaad niet goed, nu wel. Zodra je de kabel erin doet 'vergeet' de ES8000 inderdaad netjes de wireless en wordt via de kabel verbonden. Haal je de kabel eruit dan moet je naar het menu en daar opnieuw contact maken (wireless) met de router (de key blijft behouden). Mooi!

Nu heb ik weer volgend probleem... ik heb bekabeld omdat dit beter/zekerder (en evt sneller) is. Het vreemde is echter dat als ik films speel vanaf mijn NAS (QNAP TS110 - bekabeld CAT6 via Router) dit nauwelijks werkt. NAS lijkt het niet aan te kunnen en meeste films spelen niet af. Haal ik de kabel er weer uit en verbind ik wireless met dezelfde NAS dan werkt het (weer) als een speer. Nu breekt mijn klomp... dus als de TV wireless naar router gaat werkt het goed, ga ik met CAT6 naar router (3 meter verder aan de andere kant van de muur) dan hapert het... Ik denk overigens dat dit niets met de NAS te maken heeft maar dat de snelheid gewoon heel laag is... ga ik naar de SmartHUB dan lijkt het ook wel langzamer via een CAT6 dan wireless (maar dit weet ik niet zeker natuurlijk)

Als ik laptop op de netwerk kabel-naar-de-TV aansluit en ik een speedtest doe is alles prima dus die kabel is nu echt goed. Wat mis ik nu weer??? Iemand die een idee heeft? Misschien moet ik eens een reset doen?
ik had eerst m'n router als router ingesteld... dat werkte voor geen meter, 1 router als switch gezet en toen was het probleem opgelost. Maar ik merk ook dat de verbinding via LAN dramatisch is, streamen via laptop via switch naar tv gaat perfect maar de verbinding van tv naar het internet is erg slecht. Wifi deed het in het begin maar tegenwoordig houdt hij de verbinding amper vast, terwijl m'n laptop en telefoon nergens last van hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJan2
ArcticWolf schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:34:
[...]
ik had eerst m'n router als router ingesteld... dat werkte voor geen meter, 1 router als switch gezet en toen was het probleem opgelost.
Dank, mijn router is de KPN Experia box dus veel keus heb ik niet (de Experia box werkt overigens verder prima, maar dat is een ander topc :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ErikJan2 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:38:
[...]

Dank, mijn router is de KPN Experia box dus veel keus heb ik niet (de Experia box werkt overigens verder prima, maar dat is een ander topc :) )
heeft de NAS toevallig geen dual lan? anders zou je het anders kunnen aansluiten via crosscable (ja het kan nog :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJan2
ArcticWolf schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:42:
[...]
heeft de NAS toevallig geen dual lan? anders zou je het anders kunnen aansluiten via crosscable (ja het kan nog :+ )
Nope.. bovendien staat de NAS ergens anders en loopt de Ethernet (CAT6) kabel eerst naar de router (via een switch), op die router loopt dan via een andere poort weer een andere CAT6 naar mijn TV... Bovendien... het zou toch goed moeten werken via een kabel zeker... (dank voor je reacties en suggesties overigens :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een UE32ES5500 gekocht, dus geen TV uit de 6, 7 of 8 series.

Nu wil ik deze TV graag laten kalibreren. Weet iemand een bedrijf of is er iemand die dit professioneel voor mij kan laten uitvoeren?

Het gaat met name om de goede kleurweergave in films.

Ik ben zelf niet zo gedreven in het kalibreren van beeldschermen en TV's.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 11:52

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Heren,

Vriendin van me heeft de ES6710. Gisteren is Ziggo alles-in-een aangelegd. Dat mannetje snapte het verschil tussen mhz en khz niet eens, dus daar had ik al niet zo'n vertrouwen in. Het probleem;

Ze kan alleen analoge zenders ontvangen. Maat van me die bij telecombedrijf werkt heeft gebeld, en bleek dat ze televisie nog niet actief hadden gezet. Dat hebben ze dus gedaan, maar nog steeds kan ze niets ontvangen?

Ook de juiste volgorde gehanteerd; tv resetten => instellen => zenders zoeken => cam-module erin => kaart erin.

Ik lees her en der dat dit toestel nog niet gecertificeerd zou zijn, en andere plekken weer wel? Volgens mij stond het ook achter op de tv.

Iemand nog ideeën?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
NeFoRcE schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:38:
Heren,

Vriendin van me heeft de ES6710. Gisteren is Ziggo alles-in-een aangelegd. Dat mannetje snapte het verschil tussen mhz en khz niet eens, dus daar had ik al niet zo'n vertrouwen in. Het probleem;

Ze kan alleen analoge zenders ontvangen. Maat van me die bij telecombedrijf werkt heeft gebeld, en bleek dat ze televisie nog niet actief hadden gezet. Dat hebben ze dus gedaan, maar nog steeds kan ze niets ontvangen?

Ook de juiste volgorde gehanteerd; tv resetten => instellen => zenders zoeken => cam-module erin => kaart erin.

Ik lees her en der dat dit toestel nog niet gecertificeerd zou zijn, en andere plekken weer wel? Volgens mij stond het ook achter op de tv.

Iemand nog ideeën?
Met mijn 6710 schakel ik alleen tussen digitale kanalen. Als ik bijvoorbeeld lager dan 1 ga, dus naar de 900 tallen. Dan komen er ook geen anologe zenders in beeld. Ergens in het menu kan je switchen wat je wilt zien, Analoog, Digitaal of dit samen. Misschien heb jij er wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Smartcard wel geactiveerd dan?
Ik had de smartcard tijdens het zoeken er gewoon in... smartcard geactiveerd, 1 uur gewacht en toen deed ie het dus niet, module met smartcard eruit getrokken (toen de tv aan stond) en er weer ingeplugged. Toen deed hij het gewoon meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

Mystikal

It never hurts to help!

Heren,

Iemand nog ideeën?
Heeft ze wel een aparte cam module gekocht, of gebruikt ze alleen het kastje wat bij de tv geleverd wordt (zwart) waar je ook je kaart in kan steken. Maar wat je dus moet gebruiken om eerst je cam-module in te steken en DAN pas je kaart. Ik weet het obvious, maar ik heb het al bij anderen daar spaak zien lopen :+.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Mystikal schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:53:
[...]

Heeft ze wel een aparte cam module gekocht, of gebruikt ze alleen het kastje wat bij de tv geleverd wordt (zwart) waar je ook je kaart in kan steken. Maar wat je dus moet gebruiken om eerst je cam-module in te steken en DAN pas je kaart. Ik weet het obvious, maar ik heb het al bij anderen daar spaak zien lopen :+.
:o dat is een grapje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:02
Heren,

Iemand nog ideeën?
Hoezo is dat de juiste volgorde? Tv resetten? Want?

Het gaat er om dat:
a: Je een Nederlands model hebt (anders even knutselen);
b. Je de cammodule installeert;
c. Jouw smartcard geactiveerd is bij de provider;
d. Handmatig instellen van zenderID en frequentieID (Samsung een extra '0' bij freq.ID).

Als alles klopt volgens bovenstaand lijstje, dan zenders -wederom- installeren. Kies je kabel en alleen digitaal (als je alleen de digitale zenders wilt hebben, uiteraard).

EDIT: de ES6710 staat gewoon bij Ziggo als gecertificeerd, wel is minimaal 1017 vereist.

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 07-08-2012 13:47 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben nu sinds kort (1 week) een 46 inch 8000 serie gekocht en zijn prima tevreden. Ik heb alleen 1 vraag die misschien al voorbij gekomen is, excuus daarvoor. We hebben alleen maar Mac's in huis en zitten te zoeken naar goede software waardoor we het AllShare kunnen gebruiken. Ik snap niet dat Samsung door geen software voor heeft maar dat is een ander onderwerp vermoed ik :) Heeft iemand daar ervaring mee en wat zijn de aanbevelingen qua Mac-software en AllShare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

Mystikal

It never hurts to help!

:X :X :X
Ik heb het zien gebeuren...

[ Voor 7% gewijzigd door Mystikal op 07-08-2012 14:48 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

GerCor schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:40:
[...]

Hoezo is dat de juiste volgorde? Tv resetten? Want?

Het gaat er om dat:
a: Je een Nederlands model hebt (anders even knutselen);
b. Je de cammodule installeert;
c. Jouw smartcard geactiveerd is bij de provider;
d. Handmatig instellen van zenderID en frequentieID (Samsung een extra '0' bij freq.ID).

Als alles klopt volgens bovenstaand lijstje, dan zenders -wederom- installeren. Kies je kabel en alleen digitaal (als je alleen de digitale zenders wilt hebben, uiteraard).

EDIT: de ES6710 staat gewoon bij Ziggo als gecertificeerd, wel is minimaal 1017 vereist.
a; ja is nederlands
b; cam module aanwezig, zowel met als zonder zenders gezocht
c; smartcard is als het goed is geactiveerd
d; wat bedoel je met extra nul bij freqID ? ik heb als frequentie: 369000 opgegeven. En als netwerk ID 9600 (Stadskanaal, postcode 9502)

Die extra nul kan ik nergens invoeren? Het gaat om een Samsung SmartTV 6710.

Wanneer ik zoek naar zenders vindt ie alleen 19 analoge zenders. Digitaal; 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
bij mij kwam hij zelf met de Ziggo instellingen aan.
Hij zei iets van "bezig met provider instellingen zoeken". En toen zei hij Ziggo instellingen gebruiken? en alles stond al ingevuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Goed. frequentieID en zenderID heb je goed.

Ik stel voor dat je Ziggo belt, zij hebben de juiste instructies voor dat toestel. Ze lezen je precies voor wat je moet doen. Blijkt jouw smartcard toch niet geactiveerd te zijn, dan doen ze dat terwijl je wacht. Ze 'fietsen' met jou door de procedure en dan kun je heel snel samen met jouw vriendin, genieten van de TV.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

GerCor schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:11:
Goed. frequentieID en zenderID heb je goed.

Ik stel voor dat je Ziggo belt, zij hebben de juiste instructies voor dat toestel. Ze lezen je precies voor wat je moet doen. Blijkt jouw smartcard toch niet geactiveerd te zijn, dan doen ze dat terwijl je wacht. Ze 'fietsen' met jou door de procedure en dan kun je heel snel samen met jouw vriendin, genieten van de TV.
Gebeld met Ziggo, ze zeiden dat we 23 analoge zenders in ieder geval moesten hebben. We ontvangen er echter 19. We hebben het nummer van Samsung gekregen, echter sluiten ze nog niet uit dat het probleem bij hun ligt. Als ik nog tijd heb bel ik vandaag nog met Samsung.

Aldus Ziggo hebben we alles wel goed ingesteld.

Eventueel nog een andere kabel. Wanneer we updates hebben post ik het. Bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royckev
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-05 18:21
Ik ben sinds afgelopen vrijdag eigenaar van een 55ES7000.
Ik heb al de pagina's door geakkerd en veel informatie hier gevonden. (zoals de nieuwste Frimware en het calibreren :)
Echter zelf ervaar ik een aantal problemen waar ik geen oplossing voor heb:
1. Vaak, wanneer ik de tv aanzet krijg ik wel beeld via mijn STB maar als ik smart TV selecteer doet hij niks...
2. Gisteren zat ik in het smart TV menu en na veel "spelen" deed hij helemaal niks meer...ik heb de 220 eraf moeten halen om er weer leven in te krijgen.
3. Wanneer ik mijn STB op volume 90% zet en de versterker op -60% heb ik normaal geluid, echter wanneer ik media ga bekijken met smart TV knallen mijn speakers van de muur. heeft hier iemand een oplossing voor?

Al met al, perfect beeld maar de stabiliteit laat te wensen over, had samsung maar Apple stabiliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
royckev schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:23:
Ik ben sinds afgelopen vrijdag eigenaar van een 55ES7000.
Ik heb al de pagina's door geakkerd en veel informatie hier gevonden. (zoals de nieuwste Frimware en het calibreren :)
Echter zelf ervaar ik een aantal problemen waar ik geen oplossing voor heb:
1. Vaak, wanneer ik de tv aanzet krijg ik wel beeld via mijn STB maar als ik smart TV selecteer doet hij niks...
2. Gisteren zat ik in het smart TV menu en na veel "spelen" deed hij helemaal niks meer...ik heb de 220 eraf moeten halen om er weer leven in te krijgen.
3. Wanneer ik mijn STB op volume 90% zet en de versterker op -60% heb ik normaal geluid, echter wanneer ik media ga bekijken met smart TV knallen mijn speakers van de muur. heeft hier iemand een oplossing voor?

Al met al, perfect beeld maar de stabiliteit laat te wensen over, had samsung maar Apple stabiliteit!
Ik wil je adviseren om na het flashen van de laatste firmware (ik dacht 1016) je tv een (harde) reset te geven.
Een harde reset kun je geven door vanuit het service menu dit te doen of anderzijds kun je een simpele reset geven vanuit Smart HUB.

Met SmartTV bedoel je elke keer toch Smart HUB ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-04-2018
Gisteren nog maar eens gebeld met samsung. Via de frontoffice kreeg ik het antwoord dat er nog steeds niks bekend was over het hoe en waar het een en ander is misgegaan met mijn actieformulier van de beloofde galaxy tab 10.1. De chef is er nu mee bezig en er zal wel een keer worden terug gebeld.....vaag allemaal. Schijnbaar heeft niemand daar de autoriteit om die gasten die de actie uitvoeren eens onder druk te zetten en een antwoord af te dwingen. Het duurt nu vanaf punt 0 al 12 weken en dus al 4 weken heen en weer bellen en mailen met de helpdesk. Kost me al een hoop euro`s aan de helpsdesk a 0,10 eurocent per minuut en dan nog maar afwachten of er iets uit komt. Misschien mijn rechtsbijstand er eens naar laten kijken of heeft er nog iemand een betere tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
iemand ook last van dat hij bij een youtube playlist niet automatisch door skipped naar de volgende? ik moet steeds handmatig naar de volgende drukken terwijl het laadicoontje maar blijft draaien :? Als ik dan handmatig naar de volgende druk, laad hij wel gewoon meteen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royckev
ik bedoel idd smart HUB. oeps..
ik heb hem net gereset en echt alles weer opnieuw ingesteld...
het werkt iets beter, maar net bleef hij weer hangen...
Een ander vraagje; als ik met mijn dreambox doe zappen krijg ik verschillende soorten beeld.
dus 1080p, 720p 560i etc.
Dus dan krijg ik telkens rechts boven het bericht tezien HDMI1 en nog meer info.
Dit vind ik best storend, kan dit worden uitgeschakeld ergens in het (service) menu?
mijn dank zal groot zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
@royckev

Ik bedoel het niet onaardig, maar misschien komt dat wel zo bij jou over, royckev. Maar volgens mij snap je er heel weinig van en moet jij jezelf even resetten.

Wie zet nou zijn STB op 90 en zijn versterker op -60?
Zet de versterker eens op 5 en de STB op 0 ....Tv ook op 0
En dan met de versterker het niveau aanpassen.

Je gebruikt een STB en als je de Tv selecteert doet de Tv niets .....
Als je geen CI+ o.i.d. gebruikt, dan doet de Tv inderdaad niks.

Gewoon even nadenken en de logica ontdekken.

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 07-08-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:35

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Hoihoi,

Sinds vorige week heb ik hier de UE46ES8000 staan. Meteen uitzending gemist erop geïnstalleerd, maar ik miste een RTL XL app, dus ben ik zelf aan de slag gegaan.

Resultaat: een werkende app die tot een week terug alle gratis content van RTL XL streamt, inclusief volledige uitzendingen.

Het installeren gaat hetzelfde als bij de uitzending gemist app; je moet op je eigen PC een webserver opzetten. Het makkelijkst is om USBwebserver te gebruiken, dit hoef je namelijk niet te installeren.

Download de RTL XL app voor Samsung Smart TV, 2012 modellen: http://digitalplace.nl/rtlxl.zip
Download de RTL XL app voor Samsung Smart TV, 2010 en 2011 modellen: http://digitalplace.nl/rtlxl_201011.zip

Na het downloaden volg je deze instructies om de app op je Samsung TV te krijgen (uitgebreidere instructies op http://digitalplace.nl/tu...-xl-app-voor-samsung-tv):
  1. Pak alle bestanden uit naar de beginmap van je webserver
  2. Open widgetlist.xml en verander 192.168.1.33 naar het IP adres van je webserver (deze vind je bij start => cmd => ipconfig => 'IPv4-adres')
  3. Ga nu op je TV naar de smart hub en meld je aan met accountnaam 'develop' (rode knop). Het wachtwoord vult je TV vanzelf in (bij mij althans).
  4. Na aanmelden ga je naar Tools => Instellingen => Ontwikkeling => Server IP. Hier vul je hetzelfde IP adres in als bij stap 2.
  5. Druk op synchroniseren en voila, de app wordt geinstalleerd!
Gebruiksaanwijzing app: scroll dmv je afstandsbediening in de lijst naar beneden voor meer programma's. Druk op 'info' voor beschrijving. Druk tijdens het afspelen op 'info' voor de tijdsaanduiding.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D8ZOO.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mi8lV.png

Feedback en tips zijn natuurlijk welkom.

[ Voor 8% gewijzigd door thisegzz op 20-09-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
thisegzz schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 02:42:
Hoihoi,

Sinds vorige week heb ik hier de UE46ES8000 staan. Meteen uitzending gemist erop geïnstalleerd, maar ik miste een RTL XL app, dus ben ik zelf aan de slag gegaan.

Resultaat: een werkende app die tot een week terug alle gratis content van RTL XL streamt, inclusief volledige uitzendingen.

Het installeren gaat hetzelfde als bij de uitzending gemist app; je moet op je eigen PC een webserver opzetten. Het makkelijkst is om USBwebserver te gebruiken, dit hoef je namelijk niet te installeren.

Download de RTL XL app: http://www.multiupload.nl/BOYNPT6JI5

Na het downloaden volg je deze instructies om de app op je Samsung TV te krijgen:
  2. Open config.xml en verander 192.168.1.33 naar het IP adres van je webserver (deze vind je bij start => cmd => ipconfig => 'IPv4-adres')
  3. Ga nu op je TV naar de smart hub en meld je aan met accountnaam 'develop' (rode knop). Het wachtwoord vult je TV vanzelf in (bij mij althans).
  4. Na aanmelden ga je naar Tools => Instellingen => Ontwikkeling => Server IP. Hier vul je hetzelfde IP adres in als bij stap 2.
Gebruiksaanwijzing app: scroll dmv je afstandsbediening in de lijst naar beneden voor meer programma's. Druk op 'info' voor beschrijving. Druk tijdens het afspelen op 'info' voor de tijdsaanduiding.

Screenshots:
[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi aankomende week is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 17:11
Hoihoi,

Download de RTL XL app: http://www.multiupload.nl/BOYNPT6JI5

Na het downloaden volg je deze instructies om de app op je Samsung TV te krijgen:
  2. Open config.xml en verander 192.168.1.33 naar het IP adres van je webserver (deze vind je bij start => cmd => ipconfig => 'IPv4-adres')

Screenshots:
[afbeelding]

[afbeelding]

Geweldig!! _/-\o_ Deze week zal ik het ook maar eens proberen te installeren:)

Edit:
Ik wil het bestand downloaden maar krijg de volgende melding....
'Dit bestand bestaat niet, de toegang tot het volgende bestand is beperkt of het bestand is verwijderd wegens overtreding van het auteursrecht.'

[ Voor 5% gewijzigd door Nuevocasa op 08-08-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royckev
GerCor schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:35:
@royckev

Ik bedoel het niet onaardig, maar misschien komt dat wel zo bij jou over, royckev. Maar volgens mij snap je er heel weinig van en moet jij jezelf even resetten.

Wie zet nou zijn STB op 90 en zijn versterker op -60?
Zet de versterker eens op 5 en de STB op 0 ....Tv ook op 0
En dan met de versterker het niveau aanpassen.

Je gebruikt een STB en als je de Tv selecteert doet de Tv niets .....
Als je geen CI+ o.i.d. gebruikt, dan doet de Tv inderdaad niks.

Gewoon even nadenken en de logica ontdekken.
Bedankt voor het meedenken :)
Ik denk dat we beide een andere beleving hebben. Ik zal mijn setup eens uitleggen:
STB is dreambox8000 sat ontvanger. Deze is via een HDMI kabel verbonden met de TV (audio en video)
Vervolgens heb ik bij de tv het volume op 0 gezet en bij luidsprekers op "extern"
De tv is vervolgens verbonden met mijn panasonic home set dmv een digitale audio kabel.
Het geluid uit op de panasonic is -100dba het geluid op zijn hardst is -0 dba.
Als ik de STB op 0 zet kwa geluid krijg ik totaal geen geluid uit mijn panasonic nog mijn TV.
Dus mijn STB moet al een bepaalde geluidssterkte sturen wil ik ergens iets kunnen regelen.

Ik hoop dat je mij kan helpen, wie weet heb ik de boel wel fout aangesloten.
Een optie zou zijn de STB direct aansluiten op de versterker, maar als ik dan SmartHUB wil gebruiken heb ik dan weer geen geluid. Dus dat is de reden da het geluid viade tv gaat.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender83
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 09:47
Wie heeft zn cashback actie al ontvangen?

Ik heb twee Samsung TV's gekocht in de actieperiode bij MM. De eerste cashback ontvangen, de tweede niet.
Ik had 27 juli een email gestuurd waarom ik nog niets ontvangen had. 2 augustus krijg ik een reactie van ze dat ze al de cashback hadden gestuurd.
Daarop had ik gereageerd dat het hier om de eerste cashback ging, en ik de 2e niet ontvangen heb.

Vervolgens krijg ik gisteren een mail van ze, dat ze van niets wisten, dat ik pech heb en kan fluiten naar de 2e cashback. Echt belachelijk mijn inziens, ga ook zeker een klacht indienen bij Samsung..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

fender83 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:47:

Ik heb twee Samsung TV's gekocht in de actieperiode bij MM. De eerste cashback ontvangen, de tweede niet.
Ik had 27 juli een email gestuurd waarom ik nog niets ontvangen had. 2 augustus krijg ik een reactie van ze dat ze al de cashback hadden gestuurd.
Daarop had ik gereageerd dat het hier om de eerste cashback ging, en ik de 2e niet ontvangen heb.

Vervolgens krijg ik gisteren een mail van ze, dat ze van niets wisten, dat ik pech heb en kan fluiten naar de 2e cashback. Echt belachelijk mijn inziens, ga ook zeker een klacht indienen bij Samsung..
Wanneer besteld? Wij hadden vorig jaar in mei de D8000 besteld. Ergens in juli hadden we het geld geloof ik. Bij grote organisaties duurt het nou eenmaal lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 19:52

...
Ik heb rond 16 Juni een Samsung bij de MM gekocht en de papieren opgestuurd en heb vorige week de 100 euro gestort gekregen. Er zouden ook extra 3D brillen geleverd worden en nog iets, maar daar heb ik nog niks van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender83
NeFoRcE schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:54:
[...]

Wanneer besteld? Wij hadden vorig jaar in mei de D8000 besteld. Ergens in juli hadden we het geld geloof ik. Bij grote organisaties duurt het nou eenmaal lang :)
Rond juni ergens, de precieze datums zou ik even moeten opzoeken. In ieder geval zeker weten in de actieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Nuevocasa schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:13:
[...]

Geweldig!! _/-\o_ Deze week zal ik het ook maar eens proberen te installeren:)

Edit:
Ik wil het bestand downloaden maar krijg de volgende melding....
'Dit bestand bestaat niet, de toegang tot het volgende bestand is beperkt of het bestand is verwijderd wegens overtreding van het auteursrecht.'
Dat is raar, probeer anders deze link eens: http://digitalplace.nl/rtlxl.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
royckev schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:04:
[...]

Bedankt voor het meedenken :)
Ik denk dat we beide een andere beleving hebben. Ik zal mijn setup eens uitleggen:
STB is dreambox8000 sat ontvanger. Deze is via een HDMI kabel verbonden met de TV (audio en video)
Vervolgens heb ik bij de tv het volume op 0 gezet en bij luidsprekers op "extern"
De tv is vervolgens verbonden met mijn panasonic home set dmv een digitale audio kabel.
Het geluid uit op de panasonic is -100dba het geluid op zijn hardst is -0 dba.
Als ik de STB op 0 zet kwa geluid krijg ik totaal geen geluid uit mijn panasonic nog mijn TV.
Dus mijn STB moet al een bepaalde geluidssterkte sturen wil ik ergens iets kunnen regelen.

Ik hoop dat je mij kan helpen, wie weet heb ik de boel wel fout aangesloten.
Een optie zou zijn de STB direct aansluiten op de versterker, maar als ik dan SmartHUB wil gebruiken heb ik dan weer geen geluid. Dus dat is de reden da het geluid viade tv gaat.

Alvast bedankt.
Als ik die config had, dan had ik de STB aangesloten op de panasonic en de Tv ook. Luidsprekers van de Tv gebruik je niet, dus als je dat verbindt met een HDMI op ARC (als de panasonic ook ARC heeft) doet de receiver helemaal niks met de Tv qua geluid.

Ik heb een Tv en een soundbar. Op elkaar aangesloten met HDMI ARC. Als ik alleen de Tv aanzet, en dan heb ik gewoon de speakers van de Tv aanstaan, dan heb ik geluid (uiteraard). Zet ik dan de soundbar aan, dan schakelt de soundbar de speakers van de TV zelf uit, en komt het geluid via de soundbar. Als ik dat doe, en ik schakel het menu van de Tv in, dan zie ik in het menu op dat moment de soundbar de speakers van de Tv uitschakelen.

Dus: het 'hart' van jouw config is de panasonic. Daar sluit je alles op aan. Heb je geen ARC, dan met een optische kabel verbinden. Dat moet geloof ik ook als je 5.1 e.d. wilt ontvangen van de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Deze werkt wel, helemaal super! Als ik er aan toe kom ga ik het vanavond proberen te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Nuevocasa schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:20:
[...]

Deze werkt wel, helemaal super! Als ik er aan toe kom ga ik het vanavond proberen te installeren :)
Fijn, laat je weten of het is gelukt? :)

[ Voor 74% gewijzigd door thisegzz op 08-08-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35

Ziet er goed uit, maar..
• Open config.xml en verander 192.168.1.33 naar het IP adres van je webserver (deze vind je bij start => cmd => ipconfig => 'IPv4-adres')
staat in de config.xml geen ip adres die ik in kan vullen voor de webserver.... of ben ik kippig?

Edit: ziet het al, moet dus in de widgetlist.xml gezet worden

[ Voor 9% gewijzigd door TheBoneCollector op 08-08-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Dank, het moet inderdaad widgetlist.xml zijn. Ik heb het bericht aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

[...]

Goed werk ! En hoewel mijn TV niet in dit topic thuishoort (UE46EH5450) werkt hij zo te zien prima !

Edit: heb er in [LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14 ook even melding van gemaakt :P

[ Voor 24% gewijzigd door u_nix_we_all op 08-08-2012 20:44 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Super man! Weet je of dit ook werkt op de modellen uit 2011? Waarschijnlijk is daarvoor een kleine aanpassing nodig, zoals ook is gebleken bij de Uitzending Gemist-app: http://uitzendinggemistsa...stalleren/app-downloaden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10 20:54

Hoi Thise, ik heb je app proberen te installeren, alle stappen uitgevoerd zoals omschreven.Maar kan met mn tv geen verbinding maken met de server.

Heb ook even poort 8080 naar een andere poort gezet omdat deze ms in gebruik is, maar zonder resultaat.Help me out please, wil dit werkend krijgen :)

Ps Zou het mogelijk zijn om XBMC ook te maken?Dat zou een killerapp worden... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ozzykillbirdy op 08-08-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
thisegzz schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 20:28:
Dank, het moet inderdaad widgetlist.xml zijn. Ik heb het bericht aangepast.
Van de week nog maar een keer proberen, nu lukt het niet. Hij kan geen verbinding maken. Moet ik nog wat speciaals instellen in usbwebserver? Apache etc staat online. De bestanden in de root map zetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee Samsung TV's gekocht in de actieperiode bij MM....
Op hetzelfde adres? Grote kans dat het daar fout gaat ...
(Zelf na 4 weken de brillen en na 6 weken centjes gekregen. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

ozzykillbirdy schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:14:
[...]

Hoi Thise, ik heb je app proberen te installeren, alle stappen uitgevoerd zoals omschreven.Maar kan met mn tv geen verbinding maken met de server.

Heb ook even poort 8080 naar een andere poort gezet omdat deze ms in gebruik is, maar zonder resultaat.Help me out please, wil dit werkend krijgen :)

Ps Zou het mogelijk zijn om XBMC ook te maken?Dat zou een killerapp worden... ;)
Je moet poort 80 gebruiken. Als je het IP in je adresbalk intypt op je eigen computer (bijv http://192.168.1.33/) hoor je op de webserver te komen, dan weet je dat het goed werkt.
TheBoneCollector schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:14:
[...]

Van de week nog maar een keer proberen, nu lukt het niet. Hij kan geen verbinding maken. Moet ik nog wat speciaals instellen in usbwebserver? Apache etc staat online. De bestanden in de root map zetten toch?
Bij usbwebserver plaats je de bestanden inderdaad in de map 'root'. Verwijder de bestanden die er standaard al instaan.
u_nix_we_all schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 20:37:
[...]

Goed werk ! En hoewel mijn TV niet in dit topic thuishoort (UE46EH5450) werkt hij zo te zien prima !

Edit: heb er in [LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14 ook even melding van gemaakt :P
Dat is fijn, dank voor de vermelding.
TexMex schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:34:
[...]

Super man! Weet je of dit ook werkt op de modellen uit 2011? Waarschijnlijk is daarvoor een kleine aanpassing nodig, zoals ook is gebleken bij de Uitzending Gemist-app: http://uitzendinggemistsa...stalleren/app-downloaden/
Dat zul je even moeten proberen. Geen idee hoe dat zit met gefixeerde resolutie, ga ik bekijken.

[ Voor 65% gewijzigd door thisegzz op 09-08-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Het is gellukt Thise, poort 80 deed de truck, bedankt topcoder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Ik merk net dat Plex nu beschikbaar is voor samsung tv: http://www.samsung.com/us/appstore/app/G00002687241#
Iemand dit al tegen gekomen bij de samsung apps?
Of zou dit enkel voor de US zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
thisegzz schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 00:04:
Dat zul je even moeten proberen. Geen idee hoe dat zit met gefixeerde resolutie, ga ik bekijken.
Volgens de maker van de UG-app hebben zowel de 2011- als de 2012-modellen met een gefixeerde resolutie te maken. Toch zit er enig verschil tussen de versies. Maar goed, ik ga het binnenkort even proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Plex is blijkbaar alleen beschikbaar voor de US, hopelijk komtie snel voor EU.Dit zou meteen de coolste app zijn die er bestaat...

http://prntscr.com/dgpaa

[ Voor 9% gewijzigd door ozzykillbirdy op 09-08-2012 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
ozzykillbirdy schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 01:32:
Plex is blijkbaar alleen beschikbaar voor de US, hopelijk komtie snel voor EU.Dit zou meteen de coolste app zijn die er bestaat...

http://prntscr.com/dgpaa
Nee hoor, wij - de 2010 modellen en ik neem aan de 2011 modellen - hebben de PLEX app al een paar weken in de appstore staan. Wel een uitgeklede versie. Alleen Fims, en dat is geen typefout.

http://plexforsamsung.pbworks.com/w/page/40757181/Home

EDIT: Ik zie dat er een update is: 31-07-2012 (toch maar weer eens installeren). De eerste versie was nutteloos en die had ik dus weer verwijderd.

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 09-08-2012 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
thisegzz schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:55:
[...]

Fijn, laat je weten of het is gelukt? :)
De app werkt perfect! Ik kon eerst geen verbinding maken maar dat kwam doordat ik teamviewer open had staan en deze de poort blokkeerde 8)7
Het enige probleem is dat door de installatie van RTLXL mijn andere uitzendinggemist app is vewijderd :? Iemand een idee waardoor dit komt en hoe dit voorkomen kan worden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
[b][message=38720335,noline]Nuevocasa schreef op donderdag 09 augustus 2012
Het enige probleem is dat door de installatie van RTLXL mijn andere uitzendinggemist app is vewijderd :? Iemand een idee waardoor dit komt en hoe dit voorkomen kan worden?
Bij mij is de Plex app ook verwijderd na installatie van de RTL XL app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Nuevocasa schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:15:
[...]

Alvast bedankt!
Je kunt in widgetlist.xml meerdere apps plaatsen. Kopieer de hele <widget> tag van UG/Plex en plaats deze in widgetlist.xml van RTL XL. Vergeet niet om de zip file ook te kopieeren naar de Widget map.

widgetlist.xml ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rsp stat="ok">
    <list>
        <widget id="RTLXL">
            <title>RTL XL</title>
            <compression size="61508" type="zip"/>
            <description>Thisegzz</description>
            <download>http://192.168.1.33/Widget/rtlxl_1.000_Europe_20120808.zip</download>
        </widget>
        <widget id="UitzendingGemist2012">
            <title>UitzendingGemist</title>
            <compression size="134885" type="zip"/>
            <description>Melse The Company BV</description>
            <download>http://192.168.1.33/Widget/UitzendingGemist2012_1.2.2_Europe_20120511.zip</download>
        </widget>
    </list>
</rsp>

Ik heb het getest en het werkt.

[ Voor 15% gewijzigd door thisegzz op 09-08-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlaarts
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 00:41
Even in het kader van de feedback. Jaco Melse (de schrijver van de uitzending gemist app voor de publieke omroep) heeft maar liefst drie varianten voor zijn app geschreven, die is zo bruikbaar voor verschillende types Samsung.

Vraag is natuurlijk: werkt jouw app ook op andere Samsung modellen dan de 2012 ES modellen ?

Overigens sowieso natuurlijk een prima initiatief wat opnieuw laat zien dat Samsung steken laat vallen

Edit: (mede als reactie op het bericht van NY_Giant) : ik heb het inmiddels uitgeprobeerd op mijn UE46D8000. Het effect is een beetje treurig. De app installeert wel (inmiddels begrijp ik ook waarom uitzending gemist meteen verdween) maar het beeld klopt niet (zaterdag springt naar boven en dekt woensdag en donderdag af). Ik krijg de app ook verder niet aan de praat. Je zou denken dat vervormd beeld verder aan de functionaliteit niets verandert, maar het lijkt er wel op.

Het bericht dat ik er in het betreffende forum over plaatste staat hier. Met foto. Hints welkom natuurlijk.

[ Voor 44% gewijzigd door jlaarts op 09-08-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender83
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:58:
[...]

Op hetzelfde adres? Grote kans dat het daar fout gaat ...
(Zelf na 4 weken de brillen en na 6 weken centjes gekregen. )
Ja idd op hetzelfde adres. Achteraf had ik dat natuurlijk al aan kunnen zien komen dat ze dat niet aan kunnen...doh!! Nogmaals gemaild met t bureau wat de acties voor Samsung afhandeld, maar die geeft natuurlijk nul op het rekest. Eens proberen of ik Samsung direct kan benaderen, iemand enig idee voor een mailadres oid?

Wel bizar trouwens hoe vaak het fout gaat met deze kortingsacties; het aantal klachten op dit gebied zijn echt niet te tellen.
Service en Samsung gaan echt niet hand in hand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

never mind

[ Voor 93% gewijzigd door Philflow op 09-08-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
thisegzz schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:33:
[...]

Je kunt in widgetlist.xml meerdere apps plaatsen. Kopieer de hele <widget> tag van UG/Plex en plaats deze in widgetlist.xml van RTL XL. Vergeet niet om de zip file ook te kopieeren naar de Widget map.

widgetlist.xml ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rsp stat="ok">
    <list>
        <widget id="RTLXL">
            <title>RTL XL</title>
            <compression size="61508" type="zip"/>
            <description>Thisegzz</description>
            <download>http://192.168.1.33/Widget/rtlxl_1.000_Europe_20120808.zip</download>
        </widget>
        <widget id="UitzendingGemist2012">
            <title>UitzendingGemist</title>
            <compression size="134885" type="zip"/>
            <description>Melse The Company BV</description>
            <download>http://192.168.1.33/Widget/UitzendingGemist2012_1.2.2_Europe_20120511.zip</download>
        </widget>
    </list>
</rsp>

Ik heb het getest en het werkt.
Helemaal top!! Zal het vanavond proberen! :)

Edit: Het is gelukt! :) Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
RTLXL lukt, mr uitzending gemist geraakt niet door de installatie.Heb nochthans de winrar file naar de root uitgepakt, ook geprobeerd in de root te zetten zonder uit te pakken.Beide werkt niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik probeer nu mijn collectie in MKV te zetten om via USB disk te kunnen kijken (kindjes verwoesten graag schijfjes). Dit lukt echter niet... (kan ze niet spelen op tv, wel op pc)

Met DVD FAB, maak ik een MKV en settings:
- h264, audio copy werkt niet (unsupported format)
- h264, ac3 werkt niet (unsupported format)
- mkv remux, werkt wel als ik slechts 1 hoofdstuk neem. Bij de volledige BR werkt dit niet (hij blijft laden, mkv is wel 35Gb).

Dat de TV BD25 kan spelen, zoals eerder gemeld, snap ik ook niet. Hoe start je die dan?

[ Voor 3% gewijzigd door poing op 09-08-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
thisegzz schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:33:
Heb ze nu beide werkend! Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

ozzykillbirdy schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:01:
RTLXL lukt, mr uitzending gemist geraakt niet door de installatie.Heb nochthans de winrar file naar de root uitgepakt, ook geprobeerd in de root te zetten zonder uit te pakken.Beide werkt niet bij mij.
Heb je wel de juiste versie gepakt (van 2012)? Heb je het IP adres wel goed aangepast? Klopt de link naar het zip bestand in widgetlist.xml?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
poing schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:31:
Ik probeer nu mijn collectie in MKV te zetten om via USB disk te kunnen kijken (kindjes verwoesten graag schijfjes). Dit lukt echter niet... (kan ze niet spelen op tv, wel op pc)

Met DVD FAB, maak ik een MKV en settings:
- h264, audio copy werkt niet (unsupported format)
- h264, ac3 werkt niet (unsupported format)
- mkv remux, werkt wel als ik slechts 1 hoofdstuk neem. Bij de volledige BR werkt dit niet (hij blijft laden, mkv is wel 35Gb).

Dat de TV BD25 kan spelen, zoals eerder gemeld, snap ik ook niet. Hoe start je die dan?
h264 heeft verschillende profielen helaas en de tv ondersteund er maar een paar. AAC ondersteunt de tv alleen in LC als het ik goed heb en AC3 is altijd een onding geweest :'(

Wat bedoel je met BD25? Is het een .iso of daadwerkelijk een BD25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
ozzykillbirdy schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:01:
Je moet de beide RAR bestanden (RTLXL en Uitzending gemist) in de widget map zetten, dus niet uitgepakt. En dan de beide XML bestanden samenvoegen in één zoals THISEGZZ aan heeft gegeven en deze in dezelfde map plaatsen waar de Widget map ook in staat.

PS. De App werkt echt super! Veel sneller dan vele andere apps en het beeld is ook aardig scherp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
ArcticWolf schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:55:
[...]

h264 heeft verschillende profielen helaas en de tv ondersteund er maar een paar. AAC ondersteunt de tv alleen in LC als het ik goed heb en AC3 is altijd een onding geweest :'(

Wat bedoel je met BD25? Is het een .iso of daadwerkelijk een BD25?
Dus als ik het goed heb: de TV ondersteund DTS + AVC, maar blijkbaar als ik zelf begin te compresseren, gebruik ik een ander AVC profiel?

Ik vind inderdaad in DVDFab AAC, maar dat kan ik enkel veranderen in AC3. Dit slaagt m.a.w. op audio, maar dan zou ik geen probleem mogen hebben als ik de audio stream gewoon behoud. Volgens mij zit het probleem bij het beeld.

BD25, ook met DVDFab gemaakt, gewoon een hoop folders met bestanden, maar de TV bakt er geen geheel van.

[ Voor 19% gewijzigd door poing op 10-08-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
poing schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:06:
[...]

Dus als ik het goed heb: de TV ondersteund DTS + AVC, maar blijkbaar als ik zelf begin te compresseren, gebruik ik een ander AVC profiel? Ik heb helaas nergens gevonden waar ik het profiel kan aanpassen, zal dus een andere app moeten gebruiken.

BD25, ook met DVDFab gemaakt, gewoon een hoop folders met bestanden, maar de TV bakt er geen geheel van.
uit de manual:
Video decoder
●● Supports up to H.264, Level 4.1.
●● H.264 FMO / ASO / RS, VC1 SP / MP /
AP L4 and AVCHD are not supported.
●● For all Video codecs except MVC, VP8,
http://downloadcenter.sam.../01-XTDVBEUE-ENG-0327.pdf
staat de rest, vanaf pagina 752

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
Super, nu weet ik het! Thanks!
Ik was dus op level 5.1 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:39
TheBoneCollector schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:52:
[...]

Bij mij is de Plex app ook verwijderd na installatie van de RTL XL app.
Ik heb de beide app samengevoegd en vervolgens geinstalleerd, helaas verdwijnt dan mijn plex app.
Herinstalleren van de Plex app veroorzaakt weer dat beide andere apps worden verwijderd.
Gezien de mooie interface van Plex, moet ik helaas die andere mooie apps nu missen.
Dus maar even wachten totdat Plex officieel wordt uitgebracht, dan kan ik de beide mooie apps erbij zetten.

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
charleychui schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:24:
[...]

Ik heb de beide app samengevoegd en vervolgens geinstalleerd, helaas verdwijnt dan mijn plex app.
Herinstalleren van de Plex app veroorzaakt weer dat beide andere apps worden verwijderd.
Gezien de mooie interface van Plex, moet ik helaas die andere mooie apps nu missen.
Dus maar even wachten totdat Plex officieel wordt uitgebracht, dan kan ik de beide mooie apps erbij zetten.
Nou', de officiële PLEX app die we (2010 modellen) van Samsung hebben gekregen is de totaal uitgeklede versie, dus daar hoef je niet op te wachten. Volstrekt nutteloze app, dat PLEX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
charleychui schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:24:
Kan je de Plex app niet bij de andere twee voegen en in de widget map zetten zodat ze alle drie geïnstalleerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJan2
ErikJan2 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:18:
als ik op een ES8000 films afspeel via een NAS (en dus via wireless of ethernetkabel), Hoe krijg ik dan surround (5+1, DTS etc) geluid naar mijn versterker??
Alles werkt maar geluid op versterker is stereo. Ik weet uit de handleiding dat dit kan gebeuren maar wat doe ik eraan?
Sorry dat ik mezelf quote maar wil nog een keer proberen of iemand weet of en evt hoe dit kan... Lijkt me toch dat meer mensen films vanaf hun thuisnetwerk op de TV willen afspelen... Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
ErikJan2 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:16:
Sorry dat ik mezelf quote maar wil nog een keer proberen of iemand weet of en evt hoe dit kan... Lijkt me toch dat meer mensen films vanaf hun thuisnetwerk op de TV willen afspelen... Iemand die me kan helpen?
http://downloadcenter.sam.../01-XTDVBEUE-ENG-0327.pdf

Zie pagina 19/20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJan2
OK, dit staat er:
> When you connect a Digital Audio System to the DIGITAL AUDIO OUT (OPTICAL) jack, decrease the volume of both the TV and the system.
> Use the System speakers for audio.
> 5.1 CH (channel) audio is available when the TV is connected to an external device supporting 5.1 CH.
> When the receiver (home theatre) is set to on, you can hear sound output from the TV’s optical jack. When the TV is receiving a DTV signal, the TV will send 5.1 CH sound to the home theatre receiver. When the source is a digital component such as a DVD / Bluray player / cable box / STB (Set-Top-Box) satellite receiver and is connected to the TV via HDMI, only 2 CH audio will be heard from the home theatre receiver. If you want to hear 5.1 CH audio, connect the digital audio out jack from your DVD / Blu-ray player / cable box / STB satellite receiver directly to an amplifier or home theatre.

Ook als ik dit een paar keer lees kom ik niet verder... Mijn receiver is optisch met de TV verbonden en het signaal op de TV komt via mijn NAS naar de Ethernet ingang en is 5.1. Op zijn receiver krijg ik stereo binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08-2022
Weet er iemand of de skype camera: STC1000 op een UE40ES6100 (w) kan?

Op de site staat ''te gebruiken op D6500 types en plasma'. Echter heb ik wel samsungapps en heb volgens de site ook een skype app/social tv. Dus zou moeten lukken toch?

Edit: VG-STC2000 zou sowieso moeten lukken

[ Voor 8% gewijzigd door Jasperv6 op 10-08-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Iemand die nu ook BHD op RTL5 kijkt? Mijn tv zit telkens het beeld te dimmen bij donkere scenes, heel erg irritant.

Wtf hij doet het nu de hele tijd, ook in de reclame, zou het toch iets met de lichtsensor te maken hebben? Staat nu fel licht aan omdat GF haar nagels aan het lakken is....

[ Voor 43% gewijzigd door Rev! op 10-08-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
GerCor schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:33:
[...]

Nou', de officiële PLEX app die we (2010 modellen) van Samsung hebben gekregen is de totaal uitgeklede versie, dus daar hoef je niet op te wachten. Volstrekt nutteloze app, dat PLEX.
Ik heb het over de plex beta versie, die bij mij gewoon super werkt;

Een beta versie van Plex voor de E series is door iemand uitgerolt :P:P:P
Het server adres waar de package kan worden gevonden: 46.14.243.83

YT:
Geschreven Instructies:
First prepair your tv.
goto internet@tv or smarthub and creat a new account.

username: develop
password: can be anything what you like.

On your tv in internet@tv or smarthub goto settings and set the server ip.
fill in here 46.14.243.83

When you did that say "synchronise the files with the server" <-- i'm not close to my tv so could be different but it's something like this.

now it will install plex on your tv.
restart your tv ( turn it off and on)
go back to internet@tv or smarthub and plex should be in the list.

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
TheBoneCollector schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:12:
[...]

Kan je de Plex app niet bij de andere twee voegen en in de widget map zetten zodat ze alle drie geïnstalleerd worden?
Dat is natuurlijk een mooie suggestie, echter zou ik zelf niet weten hoe?
Misschien iemand die er meer verstand van heeft, die ons kan helpen?

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Dinsdag 07/08/2012, gratis tv ontvangen bij aankoop UE46ES7000 ;)
Alles maar rond 10 juli opgestuurd, je krijgt blijkbaar sneller een toestel dan je cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
charleychui schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 08:53:
Dat is natuurlijk een mooie suggestie, echter zou ik zelf niet weten hoe?
Misschien iemand die er meer verstand van heeft, die ons kan helpen?
Heb je de widgetlist.xml en de zip file van die Plex app of heb je alleen een ip adres die je invult?
Als je de bestanden hebt dan kan je ze samenvoegen met de twee andere apps.

[ Voor 9% gewijzigd door TheBoneCollector op 11-08-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
TheBoneCollector schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:53:
[...]

Heb je de widgetlist.xml en de zip file van die Plex app of heb je alleen een ip adres die je invult?
Als je de bestanden hebt dan kan je ze samenvoegen met de twee andere apps.
Ik heb helaas dus alleen volgens de instructies een ip adres ingevuld

charleyr

Pagina: 1 ... 17 ... 62 Laatste