weet iemand of de es8000 bluetooth power-on heeft en hoe dit werkt ?
ik heb het samsung smartview prog op mijn dell streak (android) gezet en bluetooth aan en de tv gepaired maar zie weinig opties verschijnen in het smartview prog.
geprobeerd om dat dual view aan de praat te krijgen. op een sII werkt het goed en op de rest van de toestellen mist het libraries en dingen voor decoding en de DRM. dat laatste heeft een samsung cpu nodig.
tv ook gepaired aan mijn laptop bluetooth en dat wil apparaten installeren, maar geen aktie doen. als ik me dell streak pair aan mijn laptop krijg ik een heel menu voor mediabesturing en kan t ding als bt-audio, koptelefoon, headset en ftp gebruiken.
heb eindelijk ziggo digitaal aan de praat met de laatste 1016 firmware en een nieuwe antennekabel er tussen. kennelijk werkt een oude 0,15mm kern coax antennekabel niet goed genoeg. upgrade naar een van hirschmann digital en duidelijk beter signaal en bandbreedte. erg apart gezien oude kabel gewoon goed is en geen breuken of andere kwalen heeft verder.
soms zapt ie van kanaal in 1 sec.. aso snel die quantis CI+ module. andere transponder duurt t 3 a 4 secs of minder. kheb me smartcard zelf maar geregistreerd gezien ziggo niet wilde meewerken met mijn plan. volgens hun hebbe ze geen ziggo digitaal hier. doet t prima anders. helpdesk is zelfs zo aardig om me te ondersteunen indien ik problemen heb met het signaal lol. kheb ze officieel laten bevestigen dat ik onbetaald hun digitale kabel gebruik wegens t ontbreken van administratieve mogelijkheden om mij een abbo te geven. kon altijd bellen voor als er iets met t signaal niet in orde is. gekke mensen .. nu in bezit van 2 gratis ziggo hd met full abbo, thnx ziggo hehe
edit: zojuist vernomen dat rovio zijn hele repertoir overzet naar smart hub 2.0 .. life is good :-D
dit heeft een motion control nodig , voor diegene met een 7 serie of hoger.. koop een samsung cam en upgrade nieuwste firmware :-)
[
Voor 6% gewijzigd door
JoJo_nl op 04-08-2012 12:53
]
If something sucks make it better...