Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Touchdomex schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:43:
Telefoon terug en direct mag ik weer bellen O+

Audio is nu alleen met beats ruisloos maar zonder beats direct weer een aardlus ruis, belkwaliteit is teleurstellend en hij is nog steeds instabiel. Daarnaast zijn er duidelijke beschadigingen van de reparatie rond de openingen aan de achterkant.

Wat een stelletje druiven ook :') :r Grote kans dat dit mijn afscheid word hier. Mocht iemand een root topic willen maken stuur een DM voor de opzet/basis :+
Zomg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:59:
Hmm.. De lockscreen van de one V heeft een mooie minimalistische klok bovenin, zonder toeters en bellen, weerberichten, twitterupdates en dat soort meuk. Unlock ik het toestel, dan gaat ie weg. Wil graag hebben dat ie blijft staan, helaas is het schijnbaar geen losse widget of zo. Iemand een idee of het een aparte widget is die ergens vandaan te halen is of zo..? Of een vergelijkbare klok? :P
TypoClock widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hij is weer richting het reparatiecentrum en ze hebben 2 weken. Daarna mag ik verder kijken dus....

Ik heb nu tenminste wel een telefoon die ik kan vasthouden in 1 hand :+ Een Nokia C3 :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Touchdomex schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:28:
[...]

Hij is weer richting het reparatiecentrum en ze hebben 2 weken. Daarna mag ik verder kijken dus....

Ik heb nu tenminste wel een telefoon die ik kan vasthouden in 1 hand :+ Een Nokia C3 :9~
Lekker ben je dus je mobiel 4 weken kwijt werkt het nog niet, vind eigenlijk dat er een wet moet komen tegen dit soort onzin :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darklance schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:22:
[...]

Dat is helaas altijd niet waar, heb de V bij de Wehkamp besteld, maar het is helaas een HT23 :(
Weet nog niet of deze problemen heeft, nog ff checken
Welke kleur heb je? Ik had de zwarte besteld die een tijd terug bij de wehkamp nog niet te koop was..(nu trouwens ook (weer) niet) heb denk ik mazzel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:52:
[...]

Lekker ben je dus je mobiel 4 weken kwijt werkt het nog niet, vind eigenlijk dat er een wet moet komen tegen dit soort onzin :X
Ik ben hem eigenlijk al sinds 10 mei kwijt... Het duurt nu nog 2 weken hooguit...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ziet er ook wel ok uit.. Heb echter de deskclock.apk van xda al in gebruik nu, voldoet ook prima.. :p is alleen nog niet heemaal de lockscreen die standaard in ics zit maar ach..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien hoe je apps van het menu weg kan halen zonder dat je ze van mijn htc verwijderd of hoe je ze samen in een map doet bijv alle games in 1 map enzo
of een apps daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:51:
weet iemand misschien hoe je apps van het menu weg kan halen zonder dat je ze van mijn htc verwijderd of hoe je ze samen in een map doet bijv alle games in 1 map enzo
of een apps daarvoor
Dat eerst gaat volgens mij niet.. Ja, je kan een app uitzetten en dan zie je ze in sommige gevallen niet meer tussen de lijst met apps staan.
Groeperen in een mapje zoals met ios mogelijk is, geen idee mij is he nog niet gelukt. Zelfs ikoontjes verplaatsen naar een andere pagina in de app drawer lukt niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groeperen doe je door een icoontje op een ander te plaatsen, dan krijg je automatisch een mapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Alleen kan dat niet in de drawer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je hebt gelijk, ik heb het niet goed gelezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:09:
[...]

Of Vodafone moet met een andere soort simkaart komen maar grote kans inderdaad ander toestel...
ik heb ook vodafone en werkt wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 06:37:
[...]

ik heb ook vodafone en werkt wel......
Ik heb Hi maar ik had ook geen problemen met het niet goed lezen van de simkaart ;) Het gaat om specifieke batches van simkaarten welke mogelijk problemen kunnen leveren. Zelfs dan is het nog niet zeker of het ook bij Vodafone het geval is zoals het is bij Hi. Je hebt geluk of pech en vooral bij nieuwe abo's ga je het merken mochten er problemen zijn want alle gevallen die ik tot nu toe heb gelezen gaat over nieuwere simkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuregenu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 15:14
Ik heb hier een V op het Simyo netwerk. Al sinds een week heb ik totaal geen verbinding meer met mobiel internet (KPN). Volgens mij was ergens vorige week ook nog een systeemupdate. Zijn er anderen die geen connectie meer hebben? Of heeft iemand hier al eerder last van gehad en kan die me een oplossing geven?

ユレゲヌ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Doet normaal bellen en smsen het wel? controleer eventjes je APN settings kan best zijn dat die eruit zijn gegooid bij de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuregenu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 15:14
Ook al even gekeken op het forum van Simyo; blijkbaar gooit de gratis WiFi van t-mobile bij NS roet in het eten. Opnieuw opstarten van mijn telefoon was voldoende. Blijkbaar heb ik niet goed opgelet bij de afleveringen van IT-Crowd ;) "Have you tried turning it off and on again?"

ユレゲヌ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Yuregenu schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:11:
Ook al even gekeken op het forum van Simyo; blijkbaar gooit de gratis WiFi van t-mobile bij NS roet in het eten. Opnieuw opstarten van mijn telefoon was voldoende. Blijkbaar heb ik niet goed opgelet bij de afleveringen van IT-Crowd ;) "Have you tried turning it off and on again?"
Voor de volgende keer :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb zojuist een zwarte One V gekocht via mycom. Online besteld en bij de winkel afgehaald zodat ik het serienummer kon checken. SH26xxxxx dus het is een nieuwe! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Peertje schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:32:
Ik heb zojuist een zwarte One V gekocht via mycom. Online besteld en bij de winkel afgehaald zodat ik het serienummer kon checken. SH26xxxxx dus het is een nieuwe! :9
/me jaloers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
echt jammer dat je One V geen dedicated shutter key heeft. Hierdoor is het heel erg moeilijk om foto's van je zelf te maken. Want het lukt me maar niet om de toets op het scherm te vinden, soms raak dan het ''record'' toetsje aan, en dan begint ie te filmen xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:07:
echt jammer dat je One V geen dedicated shutter key heeft. Hierdoor is het heel erg moeilijk om foto's van je zelf te maken. Want het lukt me maar niet om de toets op het scherm te vinden, soms raak dan het ''record'' toetsje aan, en dan begint ie te filmen xD.
Gebruik een spiegel om de knop te zoeken op je telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:13:
[...]

Gebruik een spiegel om de knop te zoeken op je telefoon ;)
hahaha heb niet altijd een spiegel bij me:P

Heb een app gevonden, waarmee je je volumeknop kan gebruiken om foto's te nemen. Nu nog ff testen

[ Voor 18% gewijzigd door JaxTeller op 28-06-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke app is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:32:
Dat is mooi! Heb zelf ook de nieuwste batch :D
Hopelijk heb jij er ook geen problemen mee en heeft HTC echt alle problemen eruit gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met jouw toestel? Inmiddels al een nieuwe gekregen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:41:
[...]

Hoe zit het met jouw toestel? Inmiddels al een nieuwe gekregen? :X
Lees maar terug :') Wat denk je zelf? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:41:
[...]

Lees maar terug :') Wat denk je zelf? :+
Heb het net gelezen! Hopelijk heb je hem binnen 2 weken, anders is het 'doei doei' HTC ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:45:
[...]

Heb het net gelezen! Hopelijk heb je hem binnen 2 weken, anders is het 'doei doei' HTC ;w
Ja :X Ik zit er ondertussen een beetje in van ach fuck it ook. Alleen baal ik er wel van want ik wou een toestel met een metalen behuizing en niet te groot... Dit toestel was ideaal maar HTC verprutst het echt op elke manier en alle andere tussenpartijen ook :X Echt ALLES gaat fout... Ik kan het niet eens meer normaal opschrijven zonder het terug te lezen en te denken wat de FRAK!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:47:
[...]

Ja :X Ik zit er ondertussen een beetje in van ach fuck it ook. Alleen baal ik er wel van want ik wou een toestel met een metalen behuizing en niet te groot... Dit toestel was ideaal maar HTC verprutst het echt op elke manier en alle andere tussenpartijen ook :X Echt ALLES gaat fout... Ik kan het niet eens meer normaal opschrijven zonder het terug te lezen en te denken wat de FRAK!?!?!?
Ja MOCHT-en dat hoop ik voor je ;)- je hem over 2 weken terug krijgen, hoop ik voor je dat je geen problemen meer hebt! ;)
Anders is de Sony Xperia P misschien wat? Ook metalen behuizing maar wel 'iets' wat duurder.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:51:
[...]

Ja MOCHT-en dat hoop ik voor je ;)- je hem over 2 weken terug krijgen, hoop ik voor je dat je geen problemen meer hebt! ;)
Anders is de Sony Xperia P misschien wat? Ook metalen behuizing maar wel 'iets' wat duurder.. :X
Experia P zit niet bij Hi dus dat gaat niet. Zou het wel echt graag willen in het rood :9~ Duurder boeit mij nu geen aarsch meer ik wil gewoon een fatsoenlijk werkend toestel.

Eerst afwachten en ondertussen wat lurken en zien hoe mensen wel een werkende telefoon hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:58:
[...]

Experia P zit niet bij Hi dus dat gaat niet. Zou het wel echt graag willen in het rood :9~ Duurder boeit mij nu geen aarsch meer ik wil gewoon een fatsoenlijk werkend toestel.

Eerst afwachten en ondertussen wat lurken en zien hoe mensen wel een werkende telefoon hebben :'(
Tja.. niks aan te doen toch ;)
Als jij nu ook maar een goed werkend toestel terug krijgt, dat zou namelijk wel mooi zijn! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:01:
[...]

Tja.. niks aan te doen toch ;)
Als jij nu ook maar een goed werkend toestel terug krijgt, dat zou namelijk wel mooi zijn! 8)
Eigenlijk niet want ik vertrouw dit toestel echt voor geen centimeter meer :X Ik heb teveel pech met die dingen blijkbaar... Mijn SGS werkt nu al een jaar probleemloos eigenlijk alleen wil geen plastic meer :$ :')

Zie nu wel dat nu Vodafone + Experia P op een vergelijkbare maandprijs zit als mijn huidige Hi abo. Iets duurder maar dat is maar 5 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:03:
[...]

Eigenlijk niet want ik vertrouw dit toestel echt voor geen centimeter meer :X Ik heb teveel pech met die dingen blijkbaar... Mijn SGS werkt nu al een jaar probleemloos eigenlijk alleen wil geen plastic meer :$ :')

Zie nu wel dat nu Vodafone + Experia P op een vergelijkbare maandprijs zit als mijn huidige Hi abo. Iets duurder maar dat is maar 5 euro per maand.
Ik heb altijd wel vertrouwen gehad in HTC dus vond het wel vreemd dat er in het begin zoveel problemen mee waren. Ik neem aan (uit eigen ervaring ;) ;) ) dat nu alle problemen (in de nieuwe serie) verholpen zijn, dan zouden er wel weer veel mensen vertrouwen krijgen in hun toestel, maar eerlijk is eerlijk dit ben ik niet gewend van HTC...
Ik zal als ik jouw was (NOG even) afwachten naar je mobiel en als alle problemen zijn verholpen dan is de HTC One V wel een van de beste toestellen in het mid-range segment!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:09:
[...]

Ik heb altijd wel vertrouwen gehad in HTC dus vond het wel vreemd dat er in het begin zoveel problemen mee waren. Ik neem aan (uit eigen ervaring ;) ;) ) dat nu alle problemen (in de nieuwe serie) verholpen zijn, dan zouden er wel weer veel mensen vertrouwen krijgen in hun toestel, maar eerlijk is eerlijk dit ben ik niet gewend van HTC...
Dit is de 3e keer dat HTC mij op deze manier zo teleurstelt dus ik denk dat het in mijn geval nooit meer goed gaat komen :> Op ELK vlak eigenlijk wel ondertussen.
Ik zal als ik jouw was (NOG even) afwachten naar je mobiel en als alle problemen zijn verholpen dan is de HTC One V wel een van de beste toestellen in het mid-range segment!!!
Zelfs dan zul je zien dat ik weer problemen krijg :') Ik bedoel er is mij 4x verteld dat echt alle problemen weg waren en nog geen 10 minuten aan en ik had er al 4 gevonden die niet verholpen waren...

Het is jammer want ik vind het toestel wel echt prachtig! Het is een prachtig pakket maar HTC heeft het voor mij in ieder geval zo verprutst... Ik vind het zonde :'( Het zou voor mij een echt briljante combinatie zijn met mijn Pebble Watch die straks in het najaar komt. Alleen HTC :/

Ik hoop echt dat mensen niet tegen dezelfde dingen aan gaan lopen zoals ik dat heb gedaan. Mocht je iets krijgen met je toestel is mijn tip ga vooral HTC erg goed controleren op alles want ze maken er regelmatig fouten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:18:
[...]

Dit is de 3e keer dat HTC mij op deze manier zo teleurstelt dus ik denk dat het in mijn geval nooit meer goed gaat komen :> Op ELK vlak eigenlijk wel ondertussen.

[...]

Zelfs dan zul je zien dat ik weer problemen krijg :') Ik bedoel er is mij 4x verteld dat echt alle problemen weg waren en nog geen 10 minuten aan en ik had er al 4 gevonden die niet verholpen waren...

Het is jammer want ik vind het toestel wel echt prachtig! Het is een prachtig pakket maar HTC heeft het voor mij in ieder geval zo verprutst... Ik vind het zonde :'( Het zou voor mij een echt briljante combinatie zijn met mijn Pebble Watch die straks in het najaar komt. Alleen HTC :/

Ik hoop echt dat mensen niet tegen dezelfde dingen aan gaan lopen zoals ik dat heb gedaan. Mocht je iets krijgen met je toestel is mijn tip ga vooral HTC erg goed controleren op alles want ze maken er regelmatig fouten :+
Oke! Dan zou ik voor jou gaan kijken naar de Sony Xperia P!!
Ik heb iig geen problemen met htc en hoop dat in de toekomst ook niet te gaan krijgen.
Veel succes met de komende toestellen! ;)
Over het HTC Pebble Watch.. Het is wel tof, maar jammer dat andere fabrikanten dit niet gaan doen.. Misschien in de toekomst?!
Nogmaal heel veel succes!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:32:
[...]

Oke! Dan zou ik voor jou gaan kijken naar de Sony Xperia P!!
Ik heb iig geen problemen met htc en hoop dat in de toekomst ook niet te gaan krijgen.
Veel succes met de komende toestellen! ;)
Over het HTC Pebble Watch.. Het is wel tof, maar jammer dat andere fabrikanten dit niet gaan doen.. Misschien in de toekomst?!
Nogmaal heel veel succes!!
Pebble staat los van HTC of welk bedrijf dan ook ;) Het is een losstaand bedrijf met een kickstarter idee wat een beetje uit de hand is gelopen :+ Vooral fijn met een One V vanwege Bluetooth 4.0 wat betekent dat beide zuiniger zijn als ze verbonden zijn!

Maar goed ik ga weer lurk lurk doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:37:
[...]

Pebble staat los van HTC of welk bedrijf dan ook ;) Het is een losstaand bedrijf met een kickstarter idee wat een beetje uit de hand is gelopen :+ Vooral fijn met een One V vanwege Bluetooth 4.0 wat betekent dat beide zuiniger zijn als ze verbonden zijn!

Maar goed ik ga weer lurk lurk doen :>
Sorry, ik had je blijkbaar verkeerd begrepen ik dacht dat je HTC Watch bedoelde want dat zou in het najaar uitkomen en daarmee kun je films huren/bekijken op je HTC!! Heb dat nog niet bij andere fabrikanten gezien..
Lees je komende bevindingen met de hopelijk goede HTC One V wel!! En hoop zoals ik net ook al schreef ;) je er geen problemen meer mee krijgt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Google Play: VolShutter Camera Gratis

Hele simpele app, maar doet wat ie moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, daar hebben we dus wat aan. Thanks.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:42:
[...]

Sorry, ik had je blijkbaar verkeerd begrepen ik dacht dat je HTC Watch bedoelde want dat zou in het najaar uitkomen en daarmee kun je films huren/bekijken op je HTC!! Heb dat nog niet bij andere fabrikanten gezien..
Lees je komende bevindingen met de hopelijk goede HTC One V wel!! En hoop zoals ik net ook al schreef ;) je er geen problemen meer mee krijgt. O-)
Films ga ik toch niet huren want ik vind het scherm te klein voor dat soort dingen. Zou daar eerder een Nexus 7 voor kopen :+ Afspelen op een groter scherm pak ik liever de laptop voor ;) Films en video is juist 1 van die dingen die mij geen moer uitmaken op het toestel. De rest van de functies wel :+

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.betakit.com/wp-uploads/2012/04/pebble-watch-620x400.jpg

Dit is de Pebble Watch :>
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:26:
Okay, daar hebben we dus niks aan. Thanks.
Je kan denk ik wel met root de keys anders mappen in apps maar dat is best een lastig proces :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zijn er meer mensen die last hebben van dat de One V zo sloom is geworden? Die van mij reageert al een tijdje heel traag op een aantal dingen, bv contactpersonen laden kan soms zelfs meer dan een minuut duren ;s. Ik heb wel bij heel veel contactpersonen koppeling aangemaakt met Facebook, Whatsapp en Skype e.d. ik weet niet of het daaraan kan liggen. Volgens mij had ik hier last van sinds de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

xileS schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:26:
Zijn er meer mensen die last hebben van dat de One V zo sloom is geworden? Die van mij reageert al een tijdje heel traag op een aantal dingen, bv contactpersonen laden kan soms zelfs meer dan een minuut duren ;s. Ik heb wel bij heel veel contactpersonen koppeling aangemaakt met Facebook, Whatsapp en Skype e.d. ik weet niet of het daaraan kan liggen. Volgens mij had ik hier last van sinds de laatste update.
Wat voor dingen draai jij allemaal tegelijk? Facebook, Whats, Skype? Nog meer dingen? Hoeveel contacten heb je in totaal? Hoeveel voor de rest zit hij vol? Waar is hij nog meer traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Touchdomex schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:28:
[...]

Wat voor dingen draai jij allemaal tegelijk? Facebook, Whats, Skype? Nog meer dingen? Hoeveel contacten heb je in totaal? Hoeveel voor de rest zit hij vol? Waar is hij nog meer traag?
En niet te vergeten, welke apps draai je op de achtergrond bij deze traagheid? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

xxxneoxxx schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:58:
[...]

En niet te vergeten, welke apps draai je op de achtergrond bij deze traagheid? :P
Dat zou weinig moeten uitmaken omdat Android dat al sinds 2.2 netjes zelf regelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Touchdomex schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:28:
[...]

Skype staat normaal gesproken altijd uit en ja Facebook kijk ik soms even en sluit ik weer af. WhatsApp draait denk ik wel altijd op de achtergrond. Ik laat voor de rest nooit iets aan staan ofzo, sluit het meestal wel gewoon af. Op het moment heb ik 138 contacten (denk niet dat dit het probleem is) op Google opgeslagen en dan heb je ook nog Facebook, Skype, WhatsApp contacten enzovoorts, maar die heb ik allemaal verborgen. Wel heb ik voor veel contactpersonen een koppeling aangemaakt zodat je foto van facebook enzo ziet.
Hoe vol die zit qua opslagruimte bedoel je? Totale ruimte van de One V is 0,94GB, er is 677MB aan apps geïnstalleerd en er is nog 283MB beschikbaar. Hij was zelfs vaak traag gewoon als ik iemand probeer te bellen, duurt dan gewoon heel lang voordat ik alles in beeld zie en overgaat.
Ik heb ook FriendCaster erop staan en ik zag net dat die ook alle contactpersonen gesynct had, maar dit is overbodig want ik heb al met de Facebook app gesynct. Dus heb alle gesyncte contactpersonen daarvan verwijderd. Ik weet niet of het daardoor kan komen, want op het moment heb ik niet echt last van traagheid :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

xileS schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:49:
[...]

Skype staat normaal gesproken altijd uit en ja Facebook kijk ik soms even en sluit ik weer af. WhatsApp draait denk ik wel altijd op de achtergrond. Ik laat voor de rest nooit iets aan staan ofzo, sluit het meestal wel gewoon af. Op het moment heb ik 138 contacten (denk niet dat dit het probleem is) op Google opgeslagen en dan heb je ook nog Facebook, Skype, WhatsApp contacten enzovoorts, maar die heb ik allemaal verborgen. Wel heb ik voor veel contactpersonen een koppeling aangemaakt zodat je foto van facebook enzo ziet.
Hij zou niet zo traag moeten worden. Ik had precies hetzelfde maar dan zonder de skype en dat draaide als een tiet. Ik heb rond de 300 contacten dus kun je nagaan :+ Wat voor apps draai je voor de rest nog? Welke andere programma's hebben er last van?
Hoe vol die zit qua opslagruimte bedoel je? Totale ruimte van de One V is 0,94GB, er is 677MB aan apps geïnstalleerd en er is nog 283MB beschikbaar. Hij was zelfs vaak traag gewoon als ik iemand probeer te bellen, duurt dan gewoon heel lang voordat ik alles in beeld zie en overgaat.
Ik heb ook FriendCaster erop staan en ik zag net dat die ook alle contactpersonen gesynct had, maar dit is overbodig want ik heb al met de Facebook app gesynct. Dus heb alle gesyncte contactpersonen daarvan verwijderd. Ik weet niet of het daardoor kan komen, want op het moment heb ik niet echt last van traagheid :P.
Friendcaster kan soms wel roet in het eten gooien maar hou het goed in de gaten op welke momenten want in theorie zou hij niet traag of schokkerig mogen lopen! Alleen wanneer er ergens dingen misgaan gebeurd dat maar daarom hou het in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Touchdomex schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:20:
[...]

Dat zou weinig moeten uitmaken omdat Android dat al sinds 2.2 netjes zelf regelt ;)
In principe wel. Heb er zelf alsnog een taskkiller op staan aangezien ik bemerkt heb dat niet elke app netjes afsluit. Ingesteld dat de taskkiller dat niet automatisch doet overigens, alleen handmatig. Sommige apps draaien een half uur na afsluiten alsnog in de background. Ik heb ook gelezen dat het OS zelf in zou moeten grijpen, maar ik denk dat ie dat pas doet als iets erg veel geheugen gaat gebruiken o.i.d. Dat het OS iets trager wordt maakt me neit zo zeer uit, maar batterylife is ook iets om rekening mee te houden denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

xxxneoxxx schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:06:
[...]

In principe wel. Heb er zelf alsnog een taskkiller op staan aangezien ik bemerkt heb dat niet elke app netjes afsluit. Ingesteld dat de taskkiller dat niet automatisch doet overigens, alleen handmatig.
FOEI! Trap dat ding er NU af! Je kan namelijk vanuit de multitaskoverzicht gemakkelijk apps afsluiten door ze gewoon eruit te swipen. Net zo makkelijk en scheelt je een hoop gezeik! Vooral omdat Android het zelf echt erg netjes regelt en je met een taskkiller alles overhoop trapt ;)
Sommige apps draaien een half uur na afsluiten alsnog in de background. Ik heb ook gelezen dat het OS zelf in zou moeten grijpen, maar ik denk dat ie dat pas doet als iets erg veel geheugen gaat gebruiken o.i.d. Dat het OS iets trager wordt maakt me neit zo zeer uit, maar batterylife is ook iets om rekening mee te houden denk ik. :P
Het is juist andersom. Ze mogen wel draaien maar ze mogen niet actief zijn en Android regelt dat echt heel netjes geloof mij maar ;) Mocht dat niet zijn kun je dat ook heel snel terug zien. Dat is het mooie van Android 4.0 O+ Geheugen zit bij mijn telefoons ook altijd vol maar zodra een app het nodig heeft maakt Android zelf alles vrij voor die bepaalde app die je dan gaat draaien zodat je weinig tot geen lag hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
ik heb iets gemerkt. Als ik de helderheid op het laagste niveau zet, en van pages wissel, van een donker page, naar google bijvoorbeeld (achtergrond google is wit), dan wordt ie toch wat helderder, heel klein beetje dan. Als ik dan weer terug ga naar iets donkers, dan gaat het weer een paar tintjes lager. Ik denk dat het een bug is. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:44:
[...]

Films ga ik toch niet huren want ik vind het scherm te klein voor dat soort dingen. Zou daar eerder een Nexus 7 voor kopen :+ Afspelen op een groter scherm pak ik liever de laptop voor ;) Films en video is juist 1 van die dingen die mij geen moer uitmaken op het toestel. De rest van de functies wel :+

[afbeelding]

Dit is de Pebble Watch :>
Waar heb je die watch gekocht, ziet er mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:42:
[...]

Waar heb je die watch gekocht, ziet er mooi uit
http://getpebble.com/

Maar ik heb de kickstarter gebacked dus ik heb er iets minder voor betaald en mag kleurtjes kiezen. Met een groep van 20 man besteld en hopelijk in het najaar mijn horloge :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
* Chris.nl pimp *

'k Heb er zojuist een 64GB kaartje in gestopt.

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/HTC%20One%20V/64gb.jpg

microSD is zodoende voor mij een voordeeltje van de V op de rest van de HTC One serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:03:
/me pimp *

'k Heb er zojuist een 64GB kaartje in gestopt.

[afbeelding]

microSD is zodoende voor mij een voordeeltje van de V op de rest van de HTC One serie.
64GB Hoe duur kost dat wel niet?! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:44:
[...]

http://getpebble.com/

Maar ik heb de kickstarter gebacked dus ik heb er iets minder voor betaald en mag kleurtjes kiezen. Met een groep van 20 man besteld en hopelijk in het najaar mijn horloge :9~
Pebble Watch is wel gaaf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:27:
64GB Hoe duur kost dat wel niet?! :X
Valt mee hoor, prijs kan je opzoeken in pricewatch, begint bij 67 euro.
Daarbij heb ik een gebruikt 32GB kaartje doorverkocht voor 25 euro.
Dus voor een upgrade van 32GB naar 64GB heb ik incl. verzendkosten grofweg 50 euro betaald.
Dat vind ik het wel waard.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 30-06-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 16:21:
[...]

Valt mee hoor, prijs kan je opzoeken in pricewatch, begint bij 67 euro.
Daarbij heb ik een gebruikt 32GB kaartje doorverkocht voor 25 euro.
Dus voor een upgrade van 32GB naar 64GB heb ik incl. verzendkosten grofweg 50 euro betaald.
Dat vind ik het wel waard.
Ja inderdaad zag er namelijk in een webshop één van 179,- euro maar zo valt dit inderdaad heel erg mee en is zeker het geld waard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Touchdomex schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:54:
[...]

Hij zou niet zo traag moeten worden. Ik had precies hetzelfde maar dan zonder de skype en dat draaide als een tiet. Ik heb rond de 300 contacten dus kun je nagaan :+ Wat voor apps draai je voor de rest nog? Welke andere programma's hebben er last van?

[...]

Friendcaster kan soms wel roet in het eten gooien maar hou het goed in de gaten op welke momenten want in theorie zou hij niet traag of schokkerig mogen lopen! Alleen wanneer er ergens dingen misgaan gebeurd dat maar daarom hou het in de gaten!
Nou contacten laadt vaak nog steeds traag. Ik heb het gevoel dat het door die koppelingen met Facebook enzo komt, dat die zo lang blijft laden. De contactpersonenafbeeldingen van fb wordt trouwens nog steeds niet doorgesynct naar bijvoorbeeld WhatsApp en Viber, wat met de Legend wel het geval was (vind beetje raar dat niemand anders hierover klaagt, of niemand gebruike dit). Ik heb net even me oude Legend erbij gehouden (die ik aan me vader heb gegeven dus staat niet zoveel op, maar er draait wel een custom rom op). Die laadt op het moment bijna alles veel sneller dan me One V :s. Ook andere apps dus. Ik heb niks bijzonders op achtergrond draaien ofzo, voornamelijk WhatsApp en andere messenger apps en voor de rest gewoon standaard dingen. Het draaide in het begin duidelijk veel soepeler. Ik denk dat een hard reset wel zal gaan helpen, maar daar heb ik even geen zin in :P.

Ik heb trouwens alle apps gewoon op de interne opslag staan, aangezien daarvoor bijna 1 GB gereserveerd is. Me telefoon wordt er denk ik niet sneller op om de apps naar de SD te verplaatsen toch, of wel?

[ Voor 6% gewijzigd door xileS op 02-07-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 16:41
ik heb sinds een week een HTV One V zwart (sh267tv.....), best een mooi toestel alleen had ik het ding gekocht voor de audio kwaltijd, die komt in alle reviews er goed vanaf. Echter zoals hierboven al gemeld (helaas nu pas gelezen) ruis mijn model behoorlijk, zelf op straat met normaal niveau (dus niet lomp hard :+ ) is de ruis en rare piepjes van de telefoon hoorbaar door de rustige passages van de muziek.

Eigenlijk voor zo'n telefoon niet aanvaardbaar. Wat te doen? zijn er al mensen die hem hebben opgestuurd en hebben terug gekregen en is het dan opgelost?

Kan ik binnen een week een ander eisen? (deze winkel heeft hem voor mij besteld uit hun webshop ze hebben hem niet standaard op voorraad.)

[ Voor 1% gewijzigd door DummyXL op 03-07-2012 20:45 . Reden: batch nummer was niet goed ]

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
DummyXL schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:10:
Kan ik binnen een week een ander eisen? (deze winkel heeft hem voor mij besteld uit hun webshop ze hebben hem niet standaard op voorraad.)
Los gekocht zonder abbo?
Volgens mij heb je sowieso recht op 14 dagen bedenktijd en kan je um, mits onbeschadigd en in originele verpakking, zonder opgaaf van reden terugsturen/geven en je geld terugkrijgen. Voordat je dit doet even contact opnemen met de webshop, of gewoon de fysieke winkel binnenstampen.
Ben je van dit toestel af en heb je je geld terug, kan je altijd elders een andere kopen.
Gaat wellicht nog sneller dan gebruik maken van een garantieregeling en daarbij kans lopen dat je um ongefixt terugkrijgt.

In theorie hebt je zeker wel een goede aankoop gedaan hoor. 'k Heb er hier eentje zonder ruis, meestal luister ik via bluetooth maar ook bedraad geen ruis. Gebruik um gemiddeld zo'n uur per dag voor muziek.
Helaas zijn er blijkbaar in de praktijk heel wat toestellen met ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:39:
[...]

Los gekocht zonder abbo?
Volgens mij heb je sowieso recht op 14 dagen bedenktijd en kan je um, mits onbeschadigd en in originele verpakking, zonder opgaaf van reden terugsturen/geven en je geld terugkrijgen. Voordat je dit doet even contact opnemen met de webshop, of gewoon de fysieke winkel binnenstampen.
Ben je van dit toestel af en heb je je geld terug, kan je altijd elders een andere kopen.
Gaat wellicht nog sneller dan gebruik maken van een garantieregeling en daarbij kans lopen dat je um ongefixt terugkrijgt.

In theorie hebt je zeker wel een goede aankoop gedaan hoor. 'k Heb er hier eentje zonder ruis, meestal luister ik via bluetooth maar ook bedraad geen ruis. Gebruik um gemiddeld zo'n uur per dag voor muziek.
Helaas zijn er blijkbaar in de praktijk heel wat toestellen met ruis.
Welke batch heb je? Heb er zelf één van juni (SH26XXXXX) en heb hier helemaal geen problemen mee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
ik heb sh26xxxxxxx

Vandaag kreeg ik een systeem update. net voordat ik naar de winkel wilde gaan, na de update is het wel verbeterd. De piep en kraak geluiden van de telefoon zijn nu weg. De ruis is er nog wel dit is zeker niet goed maar is mee te leven zo.

Helaas heeft de update wel wat veranderd aan beats audio, er waren 4 settings nu kan die alleen nog aan en uit.

En een klein ding de Galerij app was ineens weg na de update deze was uitgeschakeld maar nadat die weer was aangezet was dit weer ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik heb nog steeds ruzie met HTC. Ze claimen nu dat er geen schade is aan het toestel, ruis is volgens hen binnen de toegestane norm oftewel ja het is er maar het is volgens ons niet erg genoeg :') en daarnaast de wegvallende verbinding bestaat niet bij ze.

De Hi-winkel is nu ook best pissig en zit zelf al creatieve manieren te verzinnen om mijn toestel terug te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:37:
Ik heb nog steeds ruzie met HTC. Ze claimen nu dat er geen schade is aan het toestel, ruis is volgens hen binnen de toegestane norm oftewel ja het is er maar het is volgens ons niet erg genoeg :') en daarnaast de wegvallende verbinding bestaat niet bij ze.

De Hi-winkel is nu ook best pissig en zit zelf al creatieve manieren te verzinnen om mijn toestel terug te krijgen :X
Balen voor je! Misschien hadden ze het over de laatste batch? :/ maar daar las ik net dat iemand er ook last heeft van ruis..
Heel erg slecht dit van HTC! (en overigens ook wel een beetje van Hi) ;(
Kunnen ze je geen ander toestel geven die aan jouw normen voldoet?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:57:
[...]

Balen voor je! Misschien hadden ze het over de laatste batch? :/ maar daar las ik net dat iemand er ook last heeft van ruis..
Heel erg slecht dit van HTC! (en overigens ook wel een beetje van Hi) ;(
Kunnen ze je geen ander toestel geven die aan jouw normen voldoet?
Hi probeert het nu op te lossen. Normen kan niet want metalen behuizing en de One V is de enige bij Hi... Ik heb nog 1 week om op HTC te wachten voor een oplossing en als ze geen actie ondernemen dan ga ik weer met Hi rond de tafel... Aangezien Hi de problemen wel herkent en ook erkent maar HTC moet het ook doen anders mogen ze geen actie ondernemen...

Zolang het toestel niet in de winkel is kunnen ze niets... Hopelijk is die er over een week of heb ik daarvoor een andere uitweg :') Vooral het ontkennen van de schade vind ik nogal grof want er was niets met het toestel. Toestel is vanaf dag 1 in de kast gelegd om te wachten op de reparatiedienst...

Mijn is nog van de eerste batch en de eerste keer hebben ze random gewoon dingen vervangen in de hoop dat het weg was. Alleen nu gaan ze alles controleren maar ze erkennen geen enkele van mijn problemen :/

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 04-07-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:02:
[...]

Hi probeert het nu op te lossen. Normen kan niet want metalen behuizing en de One V is de enige bij Hi... Ik heb nog 1 week om op HTC te wachten voor een oplossing en als ze geen actie ondernemen dan ga ik weer met Hi rond de tafel... Aangezien Hi de problemen wel herkent en ook erkent maar HTC moet het ook doen anders mogen ze geen actie ondernemen...

Mijn is nog van de eerste batch en de eerste keer hebben ze random gewoon dingen vervangen in de hoop dat het weg was. Alleen nu gaan ze alles controleren maar ze erkennen geen enkele van mijn problemen :/
Nee dat vind ik wel slecht van HTC!! En zoals je al schrijft het is het enigste toestel met metalen behuizing en de Sony Xperia P hebben ze helaas niet! Je zou kunnen vragen of ze die wel krijgen?!
iig veel succes! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:06:
[...]

Nee dat vind ik wel slecht van HTC!! En zoals je al schrijft het is het enigste toestel met metalen behuizing en de Sony Xperia P hebben ze helaas niet! Je zou kunnen vragen of ze die wel krijgen?!
iig veel succes! :D
Ik denk dat de P niet komt want het lijkt teveel op andere toestellen. Als het iets anders gaat worden is het iets als een Galaxy S2, Experia S of een Arc S Arc S + MIUI = hemels :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:14:
[...]

Ik denk dat de P niet komt want het lijkt teveel op andere toestellen. Als het iets anders gaat worden is het iets als een Galaxy S2, Experia S of een Arc S Arc S + MIUI = hemels :+
Ik heb ook gekeken naar de Arc S alleen afgeknapt op de bouwkwalitiet! Maar verder een mooi toestel!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:12:
[...]

Ik heb ook gekeken naar de Arc S alleen afgeknapt op de bouwkwalitiet! Maar verder een mooi toestel!! :+
Zit in het budget en qua formaat prima. Andere alternatieven zijn er niet met ICS/custom roms en Hi en kleiner dan 4.3 inch. Bouwkwaliteit ga ik er flink op achteruit maar ik heb nu een SGS en ondanks het plastic wel een briljant stevig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:16
-edit: na het lezen van het topic durf ik geen One V meer te kopen-

[ Voor 85% gewijzigd door Aubergine op 05-07-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Aubergine schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:05:
-edit: na het lezen van het topic durf ik geen One V meer te kopen-
Zorg er gewoon voor dat je niet eentje uit de eerste batch hebt dan komt het wel goed hoor :>

Mijn verhaal is gewoon een extreme uitzondering hoop ik. Ik gun dit zelfs mijn vijanden niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een hele stuk van de topic gelezen en ik zit nog steeds te twijfelen om ik de HTC one v nee. Hiervoor heb ik ook een tijdhe HTC wildfire gehad en dat beviel me wel goed eerlijk gezegd. Nu zit ik te twijdelen of ik HTC desire C of HTC One V neem. Denk wel dat ik voor OneV ga, vanwege de betere specs.
Ik heb nog enkele vragen:
  • Wat is de gemiddelde batterijduur van OneV? Is dat een beetje wat of is de batetrij heel snel leeg. Ik weet dat het aan veel dingen kan liggen, maar met wifi 1 dag en zonder wifi 2 dagen in die trant?
  • Als ik het goed begrijp is de serie nummber van SH26xxxxxx de laatste batch?
  • Ik heb enkele berichten gelezen dat zwarte versie beter is dan de grijze. Moet ik hierbij ook rekening houden met kiezen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 07:33:
Heb al een hele stuk van de topic gelezen en ik zit nog steeds te twijfelen om ik de HTC one v nee. Hiervoor heb ik ook een tijdhe HTC wildfire gehad en dat beviel me wel goed eerlijk gezegd. Nu zit ik te twijdelen of ik HTC desire C of HTC One V neem. Denk wel dat ik voor OneV ga, vanwege de betere specs.
Ik heb nog enkele vragen:
  • Wat is de gemiddelde batterijduur van OneV? Is dat een beetje wat of is de batetrij heel snel leeg. Ik weet dat het aan veel dingen kan liggen, maar met wifi 1 dag en zonder wifi 2 dagen in die trant?
  • Als ik het goed begrijp is de serie nummber van SH26xxxxxx de laatste batch?
  • Ik heb enkele berichten gelezen dat zwarte versie beter is dan de grijze. Moet ik hierbij ook rekening houden met kiezen?
Alvast bedankt
Ik heb mijn One V (HT25) ongeveer 4 weken nu, en ik doe hem ongveer om de 2 a 3 dagen in de lader. Normaal gesproken gebruik hem niet heel intensief, wel staat bij mij 3G en Wifi altijd aan.

Vogens de geldende theorie betekend SH26 de 6e maand van 2012, dus dat zou 1 van de laatste zijn idd.

Verder is de mijne grijs en ik heb er geen problemen mee, al is het 1x voorgekomen dat ik geen dataverbinding meer had met 3G (zat wel op het netwerk maar geen data uitwisseling). Dat is opgelost door de telefoon in vliegtuigmodus te zetten, te rebooten en daarna weer van vliegtuigmodus af te halen. Ik luister geen muziek via het ding dus over eventuele ruis kan ik niets zeggen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Volgens mij maak je een mooie upgrade, de snelheid, Android 4 en resolutie zullen je vast bevallen.

* 1 dag haal je makkelijk. Het overkomt me regelmatig dat ik eind van de dag nog rond de 60% over heb. Ik gebruik de One V zelf zonder me druk te maken om de accu en eind van de dag laad ik um weer op. Zoals hierboven staat zou twee dagen ook haalbaar moeten zijn.
* Klopt, maar als je een 27 tegenkomt is dat weer de laatste.
* Ik denk niet dat je kan zeggen dat de zwarte beter is dan de grijze. Ik vind um wel mooier.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 06-07-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Bij mij is het wel nodig om elke dag aan de lader te doen, vind het nog steeds jammer dat accu niet te vervangen is net zoals de Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik neig nu wel naar de ONE V.

Alleen wel jammer dat de webwinkels niet willen of kunnen zeggen welke versie ze hebben. Heb al met verschillende webwinkels contact gehad, maar weet nog steeds niet welke versie verkopen, helaas. Misschien toch even langs MM gaan van de week kijken welke versie ze daar verkopen.

Zoals ik hierboven lees, beetje jammer dat je de accu niet kan vervangen. Maar met Wildfire heb ik ook nooit accu problemen gehad, dus ik neem aan met deze ook niet en anders naar HTC service point neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
DummyXL schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:44:

Helaas heeft de update wel wat veranderd aan beats audio, er waren 4 settings nu kan die alleen nog aan en uit.
Dus dat kan uit? Ik wilde deze op de lijst zetten maar dat beats gedoe is op zich reden voor mij om naar een ander merk uit te wijken.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Wijnands schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:40:
[...]

Dus dat kan uit? Ik wilde deze op de lijst zetten maar dat beats gedoe is op zich reden voor mij om naar een ander merk uit te wijken.
Jazeker kan het uit. Dat is voor mij ook het eerste wat ik deed omdat ik meerder koptelefoons heb en elk met een wisselende sound. Wil het hierop kunnen aanpassen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Me telefoon deed vandaag automatisch opnieuw opstarten in me broekzak :s.
Denk dat ik binnenkort een hard reset moet doen of een custom rom erop, want alles werkt nu minder lekker. Al mensen die ervaring hebben met een custom ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
Touchdomex schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:10:
[...]

Jazeker kan het uit. Dat is voor mij ook het eerste wat ik deed omdat ik meerder koptelefoons heb en elk met een wisselende sound. Wil het hierop kunnen aanpassen :9
Mooi, dank!

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
die van mij is ook 2x achter elkaar uitgevallen, vandaag niet veel mee gedaan en werkt hij weer gewoon. Maar wel vaag dat die zomaar uitvalt tijdens muziek spelen en 1x zomaar. Voor de update had ik er geen last van. Hopelijk blijft het bij een incident

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:00:
Me telefoon deed vandaag automatisch opnieuw opstarten in me broekzak :s.
Denk dat ik binnenkort een hard reset moet doen of een custom rom erop, want alles werkt nu minder lekker. Al mensen die ervaring hebben met een custom ROM?
Ja, ik. Die van mij rebootte ongeveer 4 keer per dag op een gegeven moment.
Twee ROM's geprobeerd, eerste was ook niet wat. Rebootte na +- 5 minuten...

Deze bevalt erg goed: Verwijderd in "[HTC One V] Ervaringen & Discussie"

Hierin nog wel de twee problemen die ook voorkomen in officiele ROM:
- Kalender app crasht bij openen en vervolgens reboot. Custom app voor gedownload, werkt als een trein.
- Tijd loopt te langzaam soms (laatste tijd weer goed)

Ik heb verder geen 1 reboot meer gehad met deze custom ROM, aan te raden dus! Tooltjes als File explorer waarmee je alle bestanden kunt bekijken, batt percentage in header, etc. maken het ook nog eens mooier dan de standaard ROM :)

/Edit vanavond trouwens een nieuwe Cyanogenmod online waarin alles zou moeten werken:

http://forum.xda-develope...ead.php?t=1686649&page=10

Nog wel Alpha, ik waag me daar nog niet aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
Vandaag 2x reboot en 2x geen service en geen bereik. Na reboot was het weer terug. Ook viel mij op dat net voor de eerste spontane reboot het WiFi signaal weg was.

Zo onderhand ben ik het toestel behoorlijk zat aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DummyXL schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:05:
Vandaag 2x reboot en 2x geen service en geen bereik. Na reboot was het weer terug. Ook viel mij op dat net voor de eerste spontane reboot het WiFi signaal weg was.

Zo onderhand ben ik het toestel behoorlijk zat aan het worden.
Sommigen zeggen dat WiFi het probleem is. Probeer dat eens een tijdje uit te zetten.

Zojuist MyOne v2.1 erop gezet met equalizer en Sony Bravia voor betere video, en nog wat performanceverbeteringen. Ook de Titanium v5 kernel erop gezet en overgeclockt naar 1.4 Ghz. Men zegt dat 1.5 Ghz eigenlijk de clockfrequentie hoort te zijn, maar dat deze is underclocked naar 1Ghz. Dus, 1.4 moet volgens mij wel kunnen :)

Kernel: http://forum.xda-develope...07976&highlight=overclock
App om CPU in te stellen: Google Play: No-frills CPU Control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:01:
[...]

Fijn voor je!
Als je toevallig ook met de Titanium kernel bezig gaat, beetje overclocken e.d. ben ik benieuwd naar je prestatie/accuduur bevindingen. 'k Heb ooit op XDA gelezen dat de Qualcomm MSM8255 stabiel 1200mhz op hetzelfde voltage als 1024mhz trekt en het verbruik daarbij hetzelfde zou moeten zijn.
Niet dat ik zelf wil overclocken, maar 'k vind het wel interressant.
Draait nu op 1498Mhz. Kan nog niets zeggen over batterij. Draai nu even benchmark (Quadrant):

Oud (stock ROM):
CPU:2086, MEM:891, I/O:5245, 2D:288, 3D:1580
Totaal: 2038

Nieuw (MyOne v 2.1 ROM, Titanium Kernel @ 1498Mhz):
CPU: 3091, MEM:1195, I/O: 2306, 2D: 490, 3D: 1881
Totaal: 1793

Nog even kijken hoe ik I/O kan opkrikken, maar de rest is dus wel een stuk sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
na drie weken lastig gevallen te worden door de melding 'er is een systeemupdate beschikbaar' toch maar die update gedaan. Ik had het beter niet kunnen doen want nu is het één groot drama.

Ik krijg na opstarten diverse foutmeldingen en wifi werkt meer. Bovendien heb ik volgens mij ook last van het fenomeen dat de beller aan de andere kant van de lijn mij de eerste paar seconden niet hoort. Ook ruis is aanwezig bij een filmpje kijken of muziek luisteren.

de foutmeldingen:
  • Whtasapp is gestopt
  • Google play movies is gestopt
  • Talk is gestopt
  • Het proces com.google.process.gapps is gestopt
  • Contact storage is onverwacht gestopt wilt u een foutrapportage versturen
Komt iemand dit bekend voor? Ik heb trouwens een One V met HT25 serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Rene_ schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:00:
na drie weken lastig gevallen te worden door de melding 'er is een systeemupdate beschikbaar' toch maar die update gedaan. Ik had het beter niet kunnen doen want nu is het één groot drama.

Ik krijg na opstarten diverse foutmeldingen en wifi werkt meer. Bovendien heb ik volgens mij ook last van het fenomeen dat de beller aan de andere kant van de lijn mij de eerste paar seconden niet hoort. Ook ruis is aanwezig bij een filmpje kijken of muziek luisteren.

de foutmeldingen:
  • Whtasapp is gestopt
  • Google play movies is gestopt
  • Talk is gestopt
  • Het proces com.google.process.gapps is gestopt
  • Contact storage is onverwacht gestopt wilt u een foutrapportage versturen
Komt iemand dit bekend voor? Ik heb trouwens een One V met HT25 serienummer.
:X

Oke, je kunt terug naar een vorige ROM, even hier de goede versie uitzoeken en flashen:

http://www.filefactory.com/f/0eafb9c43276c308/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Ik ga dan zeker wachten voordat ik update:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emreorhan schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:52:
Ik ga dan zeker wachten voordat ik update:s
Heb ook geupdatet al een hele tijd geleden en sindsdien geen problemen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:33:
[...]

Draait nu op 1498Mhz. Kan nog niets zeggen over batterij. Draai nu even benchmark (Quadrant):

Oud (stock ROM):
CPU:2086, MEM:891, I/O:5245, 2D:288, 3D:1580
Totaal: 2038

Nieuw (MyOne v 2.1 ROM, Titanium Kernel @ 1498Mhz):
CPU: 3091, MEM:1195, I/O: 2306, 2D: 490, 3D: 1881
Totaal: 1793

Nog even kijken hoe ik I/O kan opkrikken, maar de rest is dus wel een stuk sneller :)
Ik vind jouw stock ROM wel een beetje traag of niet? (Ik heb het dan wel over de 2D en 3D want CPU is aanzienlijk meer :) )
Ik heb met stock ROM:
CPU:2195, MEM:957, I/O: 4629, 2D: 442, 3D: 1756
Totaal:1996

Ik moet zeggen dat de MyOne wel bij de CPU sneller is maar voor 1498 Mhz verwacht ik misschien wel iets meer :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:00:
[...]

Ik vind jouw stock ROM wel een beetje traag of niet? (Ik heb het dan wel over de 2D en 3D want CPU is aanzienlijk meer :) )
Ik heb met stock ROM:
CPU:2195, MEM:957, I/O: 4629, 2D: 442, 3D: 1756
Totaal:1996

Ik moet zeggen dat de MyOne wel bij de CPU sneller is maar voor 1498 Mhz verwacht ik misschien wel iets meer :X
@stockrom: Deze heb ik ongeveer anderhalve maand geleden uitgevoerd. Wel apart dat die verschillen er zijn. Maakt ook wel uit wanneer je de test uitvoert. Maar dan nog, wel apart ja.

/edit: Net even gedraaid op MyOne ROM. Tottaal: 2029 CPU: 2155 MEM: 1180 I/O: 4729 2D: 435 3D:1646.
Dus dat lijkt er meer op :)

CPU@1500Mhz geeft 3000 score, dat is 50% meer dan 2000, dus dat klopt wel :+.

Heb probleem met I/O voorgelegd aan Titanium ontwikkelaar, zij gaan er naar kijken. Vind hem op dit moment nog niet sneller dan de MyOne ROM zonder o/c; de Titanium zonder o/c vind ik zelfs trager. Dat klopt ook wel als je naar de Quadrant scores kijkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:22:
[...]

@stockrom: Deze heb ik ongeveer anderhalve maand geleden uitgevoerd. Wel apart dat die verschillen er zijn. Maakt ook wel uit wanneer je de test uitvoert. Maar dan nog, wel apart ja.

CPU@1500Mhz geeft 3000 score, dat is 50% meer dan 2000, dus dat klopt wel :+.

Heb probleem met I/O voorgelegd aan Titanium ontwikkelaar, zij gaan er naar kijken. Vind hem op dit moment nog niet sneller dan de MyOne ROM zonder o/c; de Titanium zonder o/c vind ik zelfs trager. Dat klopt ook wel als je naar de Quadrant scores kijkt.
Ja precies! Heb je ook nog een goede handleiding voor rooten? Zit al een tijd te kijken naar een goede handleiding alleen tot op hede nog geen goede gevonden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:26:
[...]

Ja precies! Heb je ook nog een goede handleiding voor rooten? Zit al een tijd te kijken naar een goede handleiding alleen tot op hede nog geen goede gevonden. :(
Ja, heb ik: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1676686

Met die tool kun je alle stappen doorlopen, hiermee kun je alles doen.

Twee belangrijke termen:
Fastboot = tool om o.a. kernel mee te flashen (boot.img).
Recovery mode = hierin kun je ROM flashen, nandroid backup / restore, ...

Nog wat tutorials:
- Unlocken bootloader: http://www.androidauthori...-unlock-bootloader-86146/
- Installeren recovery mode: http://www.androidauthori...cwm-touch-recovery-86145/

Maar as said, aan die all-in-one toolkit heb je genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:35:
[...]

Ja, heb ik: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1676686

Met die tool kun je alle stappen doorlopen, hiermee kun je alles doen.

Twee belangrijke termen:
Fastboot = tool om o.a. kernel mee te flashen (boot.img).
Recovery mode = hierin kun je ROM flashen, nandroid backup / restore, ...

Nog wat tutorials:
- Unlocken bootloader: http://www.androidauthori...-unlock-bootloader-86146/
- Installeren recovery mode: http://www.androidauthori...cwm-touch-recovery-86145/

Maar as said, aan die all-in-one toolkit heb je genoeg.
Oké heel erg bedankt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan,

Met die tool kun je je bootloader trouwens ook weer locken en op xda staan wel stock ROM's. Je kunt dus altijd weer terug naar fabrieksstaat, voor bijv. je garantie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de One V eigenlijk Gorilla Glass? Had namelijk 2 (kleine) krasjes en daarom maar even een hoesje aangeschaft! Vind de krasjes wel zonde aangezien een hoesje het toestel gelijk dikker maakt!! :(

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:43:
Heeft de One V eigenlijk Gorilla Glass? Had namelijk 2 (kleine) krasjes en daarom maar even een hoesje aangeschaft! Vind de krasjes wel zonde aangezien een hoesje het toestel gelijk dikker maakt!! :(
Volgens mij gewoon gorilla glas. Niet dat fancy nieuwe spul. Het krast inderdaad maar zou niet zo hard mogen krassen dat je nu al krassen hebt... Groot? Klein?

Oh ja voor de liefhebbers 3x raden waar mijn toestel nog steeds is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:43:
Had je zelf kunnen vinden natuurlijk, zeker gezien het in dit topic ook al gevraagd is.. En beantwoord
emreorhan in "[HTC One V] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:56:
[...]

Volgens mij gewoon gorilla glas. Niet dat fancy nieuwe spul. Het krast inderdaad maar zou niet zo hard mogen krassen dat je nu al krassen hebt... Groot? Klein?

Oh ja voor de liefhebbers 3x raden waar mijn toestel nog steeds is.
Wel klein gelukkig! Heb hem wel altijd in mn broekzak gehad dus waarschijnlijk ergens langs heen gegaan maar toch zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:03:
[...]

Had je zelf kunnen vinden natuurlijk, zeker gezien het in dit topic ook al gevraagd is.. En beantwoord
emreorhan in "[HTC One V] Ervaringen & Discussie"
Ja sorry was ik ook al mee bezig alleen kon het dus niet vinden toen dacht ik zovan 'nou dan vraag ik het maar effe' :D
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste