Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Verwijderd
- Reboot nog vaker, nu wel 4x per week
- Ik krijg notifications als er open wifi netwerken zijn, terwijl ik dit uitgevinkt heb.
Vooral dat rebooten is irritant. Ik kan nergens terugvinden waarom de telefoon opnieuw is opgestart. Enig idee hoe ik dit kan debuggen/onderzoeken?
Hij reboot echt, of loopt ie snel leeg? En wordt je phone warm?Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:09:
Ik heb andere problemen sinds laatste update met Media Link HD:
- Reboot nog vaker, nu wel 4x per week
- Ik krijg notifications als er open wifi netwerken zijn, terwijl ik dit uitgevinkt heb.
Vooral dat rebooten is irritant. Ik kan nergens terugvinden waarom de telefoon opnieuw is opgestart. Enig idee hoe ik dit kan debuggen/onderzoeken?
Heb wel even terug wat gelezen over logcat, die kan schijnbaar wel e.e.a loggen maar is volgens mij best ingewikkeld.
Nog steeds geen nieuwe One V...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Hij reboot spontaan. Soms doe ik mijn broek aan, voel ik wat trillen, en ja hoor: telefoon opnieuw opgestart. Op willekeurige tijden gedurende de dag ineens een reboot, waarna ik pin weer in moet toetsen.xxxneoxxx schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:36:
[...]
Hij reboot echt, of loopt ie snel leeg? En wordt je phone warm?
Heb wel even terug wat gelezen over logcat, die kan schijnbaar wel e.e.a loggen maar is volgens mij best ingewikkeld.
Verwijderd
en ruis?Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:41:
Ik lees hier dat er nogal wat mensen zijn met problemen. Niets van dat alles hier. Geen gele vlekken, geen backlight bleeding. Het kan dus ook gewoon goed gaan.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Welke datum/code/serienummer op de doos?Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:41:
Ik lees hier dat er nogal wat mensen zijn met problemen. Niets van dat alles hier. Geen gele vlekken, geen backlight bleeding. Het kan dus ook gewoon goed gaan.
s/n: HT23XTV*****
Wil niemand iets verwijten, maar als ik lees dat een toestel instabiel is ga ik me afvragen of hetzelfde toestel in de vingers van een ander ook instabiel zou zijn. Wat een ieder met Andriod doet kan erg wisselen, denk bijvoorbeeld aan taskkillers, batterijbesparende tooltjes en de mogelijkheid om (ook zonder root) sommige voorgeinstalleerde onderdelen uit te schakelen. Wat gebeurt als je (zonder te unlocken) de powerknop lang genoeg ingedrukt houd? Dus wat kan er onder sommige omstandigheden in je broekzak gebeuren?
Ik wil de prob's van een ander niet ontkennen, maar een deel ervan kan ook 'een probleem van de gebruiker' zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 18-06-2012 23:28 . Reden: s/n erbij ]
Dan doe je het goed.
Opzich een vriendin van mij heeft ook een V maar dan een zwarte maar die heeft nergens echt last van. Geen vlekken en geen lekkend licht. Ruis heb ik niet kunnen uittesten want ik kon er niet mijn eigen muziek opzetten
Eindelijk een goede foto gevonden van het lekken zoals ik dat heb ervaren!

Nee dit hoort absoluut niet
Als ie goed is hoor je een hele zachte lichte ruis, als ie slecht is hoor je een soort piepend krakend geruis
Wel even een goeie koptelefoon gebruiken, dus niet de standaard dopjes
[ Voor 3% gewijzigd door birdibird op 19-06-2012 01:29 ]
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Verwijderd
S/N: HT23TTV*****
Het is overigens een zwarte. Besteld via Smartphoneshop zonder abonnement (los toestel dus).
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 09:08 ]
Ah, thnx. Is een "oudere" dan de mijne, mits de serienummer theorie klopt dan..Chris.nl schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:17:
'k Heb al eens gezegd dat ik ook een 'perfect' zwart exemplaar heb.
Wil niemand iets verwijten, maar als ik lees dat een toestel instabiel is ga ik me afvragen of hetzelfde toestel in de vingers van een ander ook instabiel zou zijn. Wat een ieder met Andriod doet kan erg wisselen, denk bijvoorbeeld aan taskkillers, batterijbesparende tooltjes en de mogelijkheid om (ook zonder root) sommige voorgeinstalleerde onderdelen uit te schakelen. Wat gebeurt als je (zonder te unlocken) de powerknop lang genoeg ingedrukt houd? Dus wat kan er onder sommige omstandigheden in je broekzak gebeuren?
Ik wil de prob's van een ander niet ontkennen, maar een deel ervan kan ook 'een probleem van de gebruiker' zijn.
Neemt niet weg dat software problemen, tsjah.. Ben ik wel met je eens, is ook een kwestie van common sense. Mijn One V was opeens in een nacht tijd na net opgeladen te zijn helemaal leeg. Retracing steps: kort daarvoor 3 programma's geïnstalleerd. 2 ervan verwijderd ter test en het probleem doet zich niet meer voor. Zal deze eerdaags wel weer proberen te installeren en kijken of het zich weer voor doet. Android is een mooi open platform waaraan je bijnq alles kunt verbouwen - en dus ook om zeep kan helpen. Tel daarbij op dat mogelijk niet alle apps al helemaal ICS geschikt zijn of net weer root privs nodig hebben en veel mensen ook niet goed lezen bij gebruik en installatie van apps en het feest is compleet. Zonder dat mensen gaan haten; er is een reden dat bijv. een Apple IOS dicht timmert. Men maakt zelf de hardware schrijft de software - als er dan iets mis gaat, is de kans al kleiner dat het aan brakke hardware/drivers ligt, of dat het aan de gebruiker ligt. Bij de HTC heb je wat meer factoren, user die iets verkeerd doet, falende hardware/drivers van HTC zelf, UI framework van HTC, en dan nog ICS wat mogelijk nog bugs heeft.
Verwijderd
Ik heb geen rare apps geinstalleerd. Verder reboot hij bij mij ook spontaan als hij aan de lader ligt, lijkt erop dat hij dat elke nacht doet.Chris.nl schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:17:
'k Heb al eens gezegd dat ik ook een 'perfect' zwart exemplaar heb.
Task killers etc. heb ik niet geinstalleerd.
En dan nog, ik moet toch ergens in kunnen zien waardoor hij reboot? Ik ben lang niet de enige met dit probleem, ik hoor dit van meer mensen met Android (niet alleen HTC).
Je kan kijken of er ergens een debug file is. Het is tenslotte linux dus die moet wel ergens staan.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:58:
[...]
Ik heb geen rare apps geinstalleerd. Verder reboot hij bij mij ook spontaan als hij aan de lader ligt, lijkt erop dat hij dat elke nacht doet.
Task killers etc. heb ik niet geinstalleerd.
En dan nog, ik moet toch ergens in kunnen zien waardoor hij reboot? Ik ben lang niet de enige met dit probleem, ik hoor dit van meer mensen met Android (niet alleen HTC).
zijn er meer mensen de zelfde klachten ?
Ja heb hier ook last van gehad, niet veel ik las trouwens op xda dat er vandaag in Azië een nieuwe update is uitgekomen.roy--93 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:52:
bij mij werkt het touchscreen af en toe niet meer. als ik dan op een paar keer willekeurig op de knoppen onderaan druk doet die het wel weer.
zijn er meer mensen de zelfde klachten ?
Ik wil graag een losse HTC One V kopen, maar naar aanleiding van de reacties wil ik graag er meteen één kopen uit een latere batch. Serienummer HT25 dus.
Iemand ervaring waar je die krijgt bij een (digitale) bestelling?
Thanks!
Ik denk dat dit momenteel nog puur toeval zal zijn, en misschien je het best even kan vermelden dat je een ht25 wilMichelleh schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:51:
Hoi allemaal,
Ik wil graag een losse HTC One V kopen, maar naar aanleiding van de reacties wil ik graag er meteen één kopen uit een latere batch. Serienummer HT25 dus.
Iemand ervaring waar je die krijgt bij een (digitale) bestelling?
Thanks!
3x ht24 in de Dixons
2x sh25 belcompany
allemaal hebben ze de ruis.
Ze probeerde 1 Samsung: volledig stil en schoon geluid.
Nu heeft ze een dilemma: ze vindt de samsungs niet mooi.
Maar het lijkt er toch op: exit One V
Misschien naar de Experia P kijken? Metalen behuizing, iets groter maar wel met een mooier scherm. Duurder maar ja wel meer toestelbirdibird schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:13:
Ondertussen heeft mijn vriendin nog 5 One V's geprobeerd:
3x ht24 in de Dixons
2x sh25 belcompany
allemaal hebben ze de ruis.
Ze probeerde 1 Samsung: volledig stil en schoon geluid.
Nu heeft ze een dilemma: ze vindt de samsungs niet mooi.
Maar het lijkt er toch op: exit One V
De Xperia P heeft geen micro-sd slot
Verwijderd
Ik raad de Sola niet aan. Ik heb er zelf eentje gehad en hem juist omgeruild voor One V. De batterij van de Sola is echt een drama. Ik haalde het einde van de dag niet eens (bij weinig gebruik). Het scherm van de One V is bovendien beter. De Sony heeft wel een dual Core. Lees anders even mijn productreview van de Sola.birdibird schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:26:
2 komen er nu in aanmerking: Xperia Sola en Samsung ace 2
Wel 16GB en een metalen behuizing. Imho zou ik dat eerder kiezen dan een Sola of een Ace 2 maar goed ik wou gewoon een metalen behuizingbirdibird schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:26:
2 komen er nu in aanmerking: Xperia Sola en Samsung ace 2
Oh ja nog steeds geen toestel en steeds meer ruzie met smartcare en hi....
Tja, ik lees in het Sola topic allerlei tegenstrijdigheden over de batterij, maar die lijkt idd niet zo goed te zijn als de One V.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:28:
[...]
Ik raad de Sola niet aan. Ik heb er zelf eentje gehad en hem juist omgeruild voor One V. De batterij van de Sola is echt een drama. Ik haalde het einde van de dag niet eens (bij weinig gebruik). Het scherm van de One V is bovendien beter. De Sony heeft wel een dual Core. Lees anders even mijn productreview van de Sola.
De Xperia P is een stukje groter (scheelt niet veel geloof ik), maar vooral een stukje duurder
Specs zijn niet alles voor een toestel. Ik zou graag betalen voor een metalen behuizing bijvoorbeeld. Ook al moet ik dan inleveren op de specs. Puur omdat de behuizing langer netjes en stevig blijft. Daarnaast geeft het gewoon een lekkere feeling aan het geheel. P gaat vast nog wel omlaag want anders wordt hij weggevaagd door de S maar persoonlijk vind ik de P velen malen mooier dan een S....bloodlynx schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:07:
Xperia p is echt te duur gesprijsd kan je net zo goed voor de s gaan voor 40 euro meer dan de p. P is in mijn ogen echt te duur geprijsd.
Maar goed dat ben ik. Zolang ik nog geen One V heb mag ik hier eigenlijk niet zitten
Van mij wel hoor.Touchdomex schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:41:
[...]
Zolang ik nog geen One V heb mag ik hier eigenlijk niet zitten
Is het trouwens nog meer mensen opgevallen dat de live wallpaper optie uit het OS of Sense gesloopt is? Ik had er wat geïnstalleerd, waarna ik erachter kwam dat ze dus niet in te stellen zijn. Vervolgens een nieuwe live wallpaper gedownload waar een appje bij zat waarmee je settings kon veranderen en ook een optie om direct naar het live wallpaper menu te gaan. Blijkt dat alles gewoon prima werkt, maar dat dus de optie om naar het menu te gaan bij de One V uit het OS of uit de Sense skin weggelaten/gesloopt is.
Is trouwens Htc all over again; bij mijn vorige toestel, de HTC 3G met windows mobile, was ook aansturing voor 3d acceleratie niet aanwezig geloof ik, de fysieke hardware wel.. Toestel daarvoor, de HCT Niki, had weer geen Wifi drivers ingebouwd, maar wel de hardware.
Als ik ze nog meer achterna moet zitten dan mag ik op de koffie omdat ik elke medewerker daar persoonlijk ken. Zowel bij smartcare als bij Hi....xxxneoxxx schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:29:
[...]
Van mij wel hoor.Zolang je de boel @ smartcare en Hi maar een beetje ophitst zodat je binnenkort weer mee kan babbelen en ervaringen kan delen.
Ik begin het toch een beetje raar te vinden dat htc zich voordoet als een hoogwaardig merk maar dat er elke keer maar weer problemen zegt die je zou verwachten bij b merk.xxxneoxxx schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:29:
[...]
Van mij wel hoor.Zolang je de boel @ smartcare en Hi maar een beetje ophitst zodat je binnenkort weer mee kan babbelen en ervaringen kan delen.
Is het trouwens nog meer mensen opgevallen dat de live wallpaper optie uit het OS of Sense gesloopt is? Ik had er wat geïnstalleerd, waarna ik erachter kwam dat ze dus niet in te stellen zijn. Vervolgens een nieuwe live wallpaper gedownload waar een appje bij zat waarmee je settings kon veranderen en ook een optie om direct naar het live wallpaper menu te gaan. Blijkt dat alles gewoon prima werkt, maar dat dus de optie om naar het menu te gaan bij de One V uit het OS of uit de Sense skin weggelaten/gesloopt is.Vraag je jezelf af wat er nog meer weggelaten is terwijl functionaliteit gewoon wel werkt. Niet dat zo'n live wallpaper optie zo wereldschokkend is, maar goed, vreemd is het wel.
Is trouwens Htc all over again; bij mijn vorige toestel, de HTC 3G met windows mobile, was ook aansturing voor 3d acceleratie niet aanwezig geloof ik, de fysieke hardware wel.. Toestel daarvoor, de HCT Niki, had weer geen Wifi drivers ingebouwd, maar wel de hardware.Zomg HTC.
De One V heeft een uitgeklede versie van Sence, en blijkbaar heeft HTC er ook voor gekozen om live wallpapers niet (standaard) mogelijk te maken. Stroombesparing e.d. misschien? Hij loop nu lekker smooth toch..
Ik heb met de stock-rom na vijf uur schermtijd helderheid25% nog 20% accu over.
Als we straks met omwegen de volledige Sence + live wallpapers kunnen draaien, gaan we dan mekkeren over feit dat die traag is? Of overclocken en mekkeren over te kleine accu?
De HTC Nike Touch dual werd volgens specificaties met niet wifi verkocht, ik heb het zelf niet bijgehouden maar als daar toevallig wel de hardware voor wifi inzat en die met een hack te activeren lijkt me dat mooi meegenomen. Geen nalatigheid van HTC, je kocht namelijk een toestel waarbij wifi niet mogelijk was.
Daarnaast zal HTC vast wel een paar keer de plank flink misslaan, maar dit is niet fair..
Ik zeg niet dat ik HTC een B merk vind maar ze hebben wel de hardware problemen van een B merk het lijkt net alsof ze bepaalde dingen gewoon niet testen. Die oranje vlekken zou eigenlijk gewoon niet mogen bij een telefoon van 500 euro evenmin als van 280. Ruis hebben ze ook gewoon niet op getest. Veel One V's gaat de accu heel raar doen door de software net zoals de one x. Heel de one serie heeft zowel hardware als software problemen wat heel erg jammer is.Chris.nl schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:22:
Nah, ik vind dit niet echt de beste argumenten om te onderbouwen dat HTC een B merk is.
De One V heeft een uitgeklede versie van Sence, en blijkbaar heeft HTC er ook voor gekozen om live wallpapers niet (standaard) mogelijk te maken. Stroombesparing e.d. misschien? Hij loop nu lekker smooth toch..
Als we straks met omwegen de volledige Sence + live wallpapers kunnen draaien, gaan we dan mekkeren over feit dat die traag is? Of overclocken en mekkeren over te kleine accu?
De HTC Nike Touch dual werd volgens specificaties met niet wifi verkocht, ik heb het zelf niet bijgehouden maar als daar toevallig wel de hardware voor wifi inzat en die met een hack te activeren lijkt me dat mooi meegenomen. Geen nalatigheid van HTC, je kocht namelijk een toestel waarbij wifi niet mogelijk was.
Daarnaast zal HTC vast wel een paar keer de plank flink misslaan, maar dit is niet fair..
[ Voor 7% gewijzigd door bloodlynx op 22-06-2012 17:32 ]
Verder beleef ik die klachten niet, dus sta ik er anders in.
Ik heb er ook in minder mate last van maar als ik op het one x topic en dit topic lees dat de telefoon zowat onbruikbaar wordt na een update of er echt problemen zijn met de hardware. En er erg veel toestellen last van hebben dan vind ik dat gewoon erg jammer want in mijn ogen maakt HTC de mooiste telefoons voor Android alleen zou ik willen dat ze de volgende keer gewoon wat langer testen en niet alles eruit gooien zodat ze eerder als de S3 en andere concurrenten op de markt zijn(althans de problemen wekken de indruk dat het haastwerk was).Chris.nl schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:39:
Je hebt gelijk, ik had niet hoeven happen dat jij iet een B merk noemt.
Maakt weinig uit toch want je leest de rest van de verhalen. Het is gewoon treurig dat HTC zo hard probeert mee te lopen maar gewoon keihard op zijn bek gaat.Chris.nl schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:39:
Je hebt gelijk, ik had niet hoeven happen dat jij iet een B merk noemt.
ALLE toestellen uit de One serie hebben serieuze problemen met de hardware om te beginnen. De One X spant daarin de kroon denk ik. Daarna komt imho de V maar de S heeft ook genoeg geneuzel met zijn chippende behuizing, nu een S3 snapdragon ipv een S4 en ga zo maar door. Het is gewoon teleurstellend elke stap die ze maken.
Ik had graag gezien dat HTC dit niet had gedaan. Ik vind het prachtige toestellen maar wat ze nu flikken gaat gewoon echt 10 stappen te ver

Als ik komende week mijn toestel terug krijg hoop ik dat alles perfect werkt zo niet gaat hij een enkeltje naar HTC. Het is sowieso mijn laatste HTC voorlopig. Komende 4 jaar wordt het denk ik geen HTC meer... Jezus wat een stelletje fucking paupers je gebruikers de beta-testers laten zijn omdat je in tijdnood zit

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 23-06-2012 00:28 ]
Sowieso is die software divisie daar echt aan het slapen, updates die je accu verbruik verdriedubbelen of er voor zorgen dat je telefoon constant opnieuw opstart. Dat soort dingen hoor je gewoon gelijk te merken het is net alsof ze het maar op een toestel testen.Touchdomex schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:27:
[...]
Maakt weinig uit toch want je leest de rest van de verhalen. Het is gewoon treurig dat HTC zo hard probeert mee te lopen maar gewoon keihard op zijn bek gaat.
ALLE toestellen uit de One serie hebben serieuze problemen met de hardware om te beginnen. De One X spant daarin de kroon denk ik. Daarna komt imho de V maar de S heeft ook genoeg geneuzel met zijn chippende behuizing, nu een S3 snapdragon ipv een S4 en ga zo maar door. Het is gewoon teleurstellend elke stap die ze maken.
Ik had graag gezien dat HTC dit niet had gedaan. Ik vind het prachtige toestellen maar wat ze nu flikken gaat gewoon echt 10 stappen te verin alle toestellen van je nieuwe serie zoveel fouten doen dat Hi zelfs de toestellen uit de winkel haalt omdat er teveel problemen mee zijn dan moet jij je als fabrikant toch dingen gaan afvragen
Als ik komende week mijn toestel terug krijg hoop ik dat alles perfect werkt zo niet gaat hij een enkeltje naar HTC. Het is sowieso mijn laatste HTC voorlopig. Komende 4 jaar wordt het denk ik geen HTC meer... Jezus wat een stelletje fucking paupers je gebruikers de beta-testers laten zijn omdat je in tijdnood zit![]()
Ik ga deze vakantie me telefoon maar weer opsturen voor de gele vlekken + de ruis.
Mocht dit niet verholpen zijn weet dan iemand of er een mogelijkheid is om je geld terug te krijgen?
Ik vind alles heel leuk en aardig maar als er gewoon duidelijk mankementen aan zowat elk toestel zijn vind ik het toch raar dat je het uberhoud de toestellen gewoon niet vervangd. Dat ruis probleem en de gele vlekken zouden eigenlijk niet acceptabel mogen zijn voor HTC en mensen gewoon een vervangend exemplaar geven. I.p.v. dat je 5-6 weken aan het wachten bent op een telefoon waar niet veel meer aangedaan is dan een factory reset of gewoon een vervangend exemplaar is opgestuurd.
Verwijderd
Dan heb je veel geluk want zowel de ruis als de vlekken werden bevestigd dat deze vaak voorkwamen. Daarnaast vooral als je leest dat ook andere toestellen serieuze problemen. Wees blij dat je nauwelijks problemen hebt. Er zijn jammer genoeg veel problemen en dat is gewoon erg raar. Je merkt gewoon dat ze niet genoeg getest hebben of tijdens de rit enkele dingen hebben verandert...Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 01:33:
Ik weet echt niet waar dit over gaat, mijn exemplaar werkt prima. Ik herken geen van de problemen die hier genoemd worden. Met uitzondering van een hele lichte ruis bij audio maar dat is zo minimaal dat ik mij er nauwelijks aan kan storen.
De ruis is inderdaad heel erg licht met de standaard dopjes maar ga ze maar eens uittesten met sony of sennheiser oordopjes dat is gewoon niet om aan te horen...Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 01:33:
Ik weet echt niet waar dit over gaat, mijn exemplaar werkt prima. Ik herken geen van de problemen die hier genoemd worden. Met uitzondering van een hele lichte ruis bij audio maar dat is zo minimaal dat ik mij er nauwelijks aan kan storen.
Als ik jou was zou ik direct terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht hebt...bloodlynx schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:04:
[...]
De ruis is inderdaad heel erg licht met de standaard dopjes maar ga ze maar eens uittesten met sony of sennheiser oordopjes dat is gewoon niet om aan te horen...
Bij mij hebben ze hem hopelijk nu vervangen maar als er nog ruis is in welke vorm dan ook wordt het enkeltje htc. Ik heb nu een andere htc met beats als leentoestel en daar is 0,0 ruis. H
Of het nu een design iets is of een fout het mag niet. Als je het niet kan horen of als iemand zich er niet aan stoort wees blij. Ik hoor dit soort dingen jammer genoeg direct en ja dan gaat het toestel dus gewoon weg.
Verwijderd
Ik heb Sennheiser dopjes dus dat is dat is het probleem niet.bloodlynx schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:04:
[...]
De ruis is inderdaad heel erg licht met de standaard dopjes maar ga ze maar eens uittesten met sony of sennheiser oordopjes dat is gewoon niet om aan te horen...
Hier een voorbeeld:

Nu is het helaas zo dat die kapot is, veel info heb ik niet alleen dat hij kapot ging op het moment dat hij in een hoesje ging.
Hij start niet meer op, doet helemaal niets meer.
Iemand oplossingen, herkenning etc?
Batterij was nog 50%, telefoon in de lader heeft geen effect.
[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 23-06-2012 20:47 ]
Gewoon terugbrengenkristan schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:41:
He, een broertje van een vriendin van mij heeft de HTC One V,
Nu is het helaas zo dat die kapot is, veel info heb ik niet alleen dat hij kapot ging op het moment dat hij in een hoesje ging.
Hij start niet meer op, doet helemaal niets meer.
Iemand oplossingen, herkenning etc?
Batterij was nog 50%, telefoon in de lader heeft geen effect.
Nee, op zich mekker ik niet hoor, ik vond het gewoon ietwat vreemd. Waarom ergens een functie uit slopen? Bij de Niki/Touch dual zat gewoon een driver niet in de stock rom, wat er voor zorgde dat wifi, wat wel op het boardje zat en enabled was, niet werkte. Prima, dat is waarschijnlijk een keus geweest vanwege het segment waarin de telefoon zat met daarboven een duurder model met hetzelfde boardje waarin de driver wel in de ROM zat. Maar onderschat de community dan niet die zo'n ding openschroeft want die zijn niet gek, en voelen zich genept en gaan proberen te reverse engineeren op een telefoon met gesloten OS.Chris.nl schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:22:
Nah, ik vind dit niet echt de beste argumenten om te onderbouwen dat HTC een B merk is.
Vervolgens de 3g gehad, waarbij blijkt dat HTC gewoon nagelaten heeft een goede driver in de stock rom te doen voor videoaansturing en gewoon een oude, slechte buggy driver heeft gebruikt. Grootste issue daar was performance. Jammer dat men er niet uit haalt wat er in zit. Dan denk ik in beide gevallen, breng dan een half jaar of jaar na release een nieuwe firmware uit, waar deze functionaliteit WEL in zit en kom je community tegemoet. Je higher-end models zijn dan toch weer vervangen door nieuwere high end models.
Vervolgens loop ik bij de HTC One V tegen dit kleinigheidje aan en dan vraag ik mij af of dit een foutje is binnen Sense, of weer bewust bepaalde functionaliteit weglaten. Is maar een kleinigheidje, i know, maar track record van HTC liegt er niet om. Iig neit met de telefoons van ze die ik gehad heb.
Zou wel erg naïef zijn van HTC om zulke truken uit te halen bij een open platform als Android, maar goed, geen idee of HTC inmiddels haar 'streken' verleerd is.
Verwijderd
Ik hoor van verschillende mensen met Android (HTC, Samsung) reboot problemen. Volgende telefoon wordt geen Android meer.
Dat is denk ik keihard falende hardwareVerwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:31:
Wat een K*T-telefoon zeg. Ik had last van spontane reboots. Dus, ik denk, factory reset. Al in het setup-proces reboot 1. Instellingen wijzigen: reboot 2. Google Play updates uitvoeren: reboot 3.
Ik hoor van verschillende mensen met Android (HTC, Samsung) reboot problemen. Volgende telefoon wordt geen Android meer.

Verwijderd
Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2 (2 mensen), HTC Wildfire en nu dus HTC One V.Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:36:
[...]
Dat is denk ik keihard falende hardwareIk heb al jaren Android telefoons en nog nooit van zoiets last gehad... Behalve met custom roms maar dat telt niet.
Natuurlijk is de steekproef klein, maar ik hoor nooit iemand met Windows Phone, Blackberry of iOS over herstartende telefoons.
Hij is al 5x herstart na mijn factory reset. Zodra Cyanogenmod er is, ga ik die erop zetten. En als het dan nog niet over is, ga ik hem wel opsturen.
Windows Phone nauwelijks, even vaak of minder dan iOS.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:53:
[...]
Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2 (2 mensen), HTC Wildfire en nu dus HTC One V.
Natuurlijk is de steekproef klein, maar ik hoor nooit iemand met Windows Phone, Blackberry of iOS over herstartende telefoons.
Hij is al 5x herstart na mijn factory reset. Zodra Cyanogenmod er is, ga ik die erop zetten. En als het dan nog niet over is, ga ik hem wel opsturen.
Blackberry achterlijk vaak, android relatief vaak, maar S2 van vader nog nooit gereboot evenals de s3
Verwijderd
Tsjah, ik heb een BB gehad en die herstartte nooit uit zichzelf (naast natuurlijk het feit dat je na elke app-update moest rebooten).kristan schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:55:
[...]
Windows Phone nauwelijks, even vaak of minder dan iOS.
Blackberry achterlijk vaak, android relatief vaak, maar S2 van vader nog nooit gereboot evenals de s3
Mijn steekproef is erg klein zoals ik zei, dus wellicht is het probleem niet zo groot als in mijn omgeving.
Ik heb net de errorlogs wel bekeken, maar veel wijzer word ik daar ook niet van.
/edit: Ik start Facebook op, reboot 6

Ik had er 1-2x per week last van, maar dit slaat nergens meer op.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 13:04 ]
We hebben hier 4 BB's, 2x niet werkende bolds (wel 2 jaar oud), 1 total loss Storm (meer dan 2 jaar oud_ en 1 half werkende (camera) Torch (niet oud).Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:59:
[...]
Tsjah, ik heb een BB gehad en die herstartte nooit uit zichzelf (naast natuurlijk het feit dat je na elke app-update moest rebooten).
Mijn steekproef is erg klein zoals ik zei, dus wellicht is het probleem niet zo groot als in mijn omgeving.
Ik heb net de errorlogs wel bekeken, maar veel wijzer word ik daar ook niet van.
/edit: Ik start Facebook op, reboot 6![]()
![]()
Ik had er 1-2x per week last van, maar dit slaat nergens meer op.

Maar zoveel reboots is inderdaad niet normaal
Verwijderd
Net even in de logs gedoken. Krijg eerst deze error: unable to handle kernel null pointer dereference at virtual address 00000006.kristan schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:08:
[...]
We hebben hier 4 BB's, 2x niet werkende bolds (wel 2 jaar oud), 1 total loss Storm (meer dan 2 jaar oud_ en 1 half werkende (camera) Torch (niet oud).
Maar zoveel reboots is inderdaad niet normaal
Even daarvoor report_lsensor_input_event (deze zag ik bij vorige reboots ook).
Oftewel, ik zet de automatisch dim even uit, misschien is dat het...
Daarna trouwens een error Kernel panic - not syncing: fatal exception en vervolgens dus reboot.
Eerst op vakantie, na de vakantie stuur ik hem terug.
Verwijderd
Gister mijn HTC One V gekocht, ik ondervind (gelukkig) geen problemen dus geen gele vlekken, backlightbleeding en zelfs ook geen ruis(!)
Ik gebruik trouwens niet de standaard oortjes maar van Sennheiser.
gr
Waar gekocht en wat zijn de eerste letters van je serienummer?Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:38:
Hallo Allemaal,
Gister mijn HTC One V gekocht, ik ondervind (gelukkig) geen problemen dus geen gele vlekken, backlightbleeding en zelfs ook geen ruis(!)![]()
Ik gebruik trouwens niet de standaard oortjes maar van Sennheiser.
gr
Verwijderd
Bij wehkamp.nl.Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:40:
[...]
Waar gekocht en wat zijn de eerste letters van je serienummer?
Eerste letters zijn (als ik het goed zeg, heb namelijk de verpakking niet bij de hand.) SH26XXXXX
Dat is een heule nieuwe! Dan hebben ze dus alle bugs eruit gehaald. Wehkamp levert dus echt uit de allernieuwste batch! Dat is goed om te horen.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:46:
[...]
Bij wehkamp.nl.
Eerste letters zijn (als ik het goed zeg, heb namelijk de verpakking niet bij de hand.) SH26XXXXX
Verwijderd
Ja ik was ook blij dat toen ik hem uitpakte de nieuwe batch zag!Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:49:
[...]
Dat is een heule nieuwe! Dan hebben ze dus alle bugs eruit gehaald. Wehkamp levert dus echt uit de allernieuwste batch! Dat is goed om te horen.
Hopelijk hebben de andere ook geen problemen met de nieuwe batch want dat zou mooi zijn!
Verwijderd
Even update uit vorige bericht: hij is ook nog redelijk 'goedkoop' bij de wehkamp namelijk voor €274,-Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:49:
[...]
Dat is een heule nieuwe! Dan hebben ze dus alle bugs eruit gehaald. Wehkamp levert dus echt uit de allernieuwste batch! Dat is goed om te horen.
Ja alleen mijn toestel is uit de eerste batch maar straks denk ik met hardware uit de laatste batch want ze hebben alles vervangenVerwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:51:
[...]
Ja ik was ook blij dat toen ik hem uitpakte de nieuwe batch zag!
Hopelijk hebben de andere ook geen problemen met de nieuwe batch want dat zou mooi zijn!

Je kan je berichten gewoon editten.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:54:
[...]
Even update uit vorige bericht: hij is ook nog redelijk 'goedkoop' bij de wehkamp namelijk voor €274,-
Verwijderd
Dat hoop ik voor je!Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:54:
[...]
Ja alleen mijn toestel is uit de eerste batch maar straks denk ik met hardware uit de laatste batch want ze hebben alles vervangenBlijkbaar hadden ze geen toestellen meer liggen
Morgen word ik gebeld met hoe het testen afgelopen weekend met mijn toestel is gegaan! Hopelijk woensdag weer een toestel in mijn handen wat ik normaal kan vasthouden
[...]
Je kan je berichten gewoon editten.
Ben hier nieuw en zat al een tijdje berichten te volgen, daarom was het ook een gok met bestellen. Maar ik wist niet hoe ik moest editten

Gewoon rechtsboven naast je post, staat een edit naast de view en quoteVerwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:57:
[...]
Dat hoop ik voor je!
Ben hier nieuw en zat al een tijdje berichten te volgen, daarom was het ook een gok met bestellen. Maar ik wist niet hoe ik moest editten
Als je slim bent ga je naar instellingen en laat jij je eigen posts highlighten waardoor je ze makkelijker terug kan vinden.
Wel mooi dat het dus eindelijk goed gaat... Hopelijk kan ik dan straks ook eindelijk een custom rom topic maken
Maar.. is het wel handig om een mobiel daar te bestellen? Wat als er iets mis is? Zou zo liever de kans hebben om dan even terug te gaan naar bijv de MediaMarkt om het meteen te regelen..
Je kan in principe HTC bellen en die komen het ophalen. Of naar een HTC service punt in de buurt en daar regelen.Michelleh schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:19:
Ah! Dus de Wehkamp heeft de nieuwste modellen! Fijn om te horen!
Maar.. is het wel handig om een mobiel daar te bestellen? Wat als er iets mis is? Zou zo liever de kans hebben om dan even terug te gaan naar bijv de MediaMarkt om het meteen te regelen..
Nadeel is dat het niet kan met Smartcare omdat je zit met je leasedingen. Je moet het dus via Smartcare regelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 24-06-2012 16:27 ]
Uhm, dat is toch alleen als je via Hi (of partner) een abonnement hebt?Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:27:
Nadeel is dat het niet kan met Smartcare omdat je zit met je leasedingen. Je moet het dus via Smartcare regelen.
Die hele leaseconstructie is één van de voornaamste redenen waarom ik overstap op sim only en een telefoon zelf los koop..
Ja precies van KPN en aanverwanten. Niet alle maar wel veel.Michelleh schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:44:
[...]
Uhm, dat is toch alleen als je via Hi (of partner) een abonnement hebt?
Die hele leaseconstructie is één van de voornaamste redenen waarom ik overstap op sim only en een telefoon zelf los koop..
Lease constructie is voor mij uiteindelijk goedkoper dan een sim-only met vergelijkbare voorwaarden en een losse telefoon

Ik betaal nu met toestel gemiddeld per maand 30 euro. Daar kan ik niet eens een sim-only voor halen en hier heb ik een toestel erbij. Verzekering zit hier niet bij maar ja dat zijn die extra's die ik ook op een los toestel zou nemen.
Ik heb dan dus 1GB data + 75 minuten + onbeperkt SMS en een toestel voor gemiddeld 30 euro per maand. Ik zeg not bad! Vodafone Sim-only is alleen al 30 euro per maand. met dezelfde inhoud.
Ja achteraf betaal je eventueel nog een bedrag voor je toestel maar dat is optioneel en niet verplicht. Grote kans dat ik het toestel gewoon inwissel en weer een jaar lang een abo heb
Ik snap niet dat mensen hier intrappen. Dat had je vroeger ook toen je het toestel gewoon mocht houden, toen kon je ook elk jaar/elke 2 jaar een ander toestel nemen, met bijkomend voordeel dat je je oude toestel gewoon mocht houden. Je betaalt nu de volle mep voor een telefoon die je niet eens mag houden. Daarom heb ik ook de weloverwogen beslissing gemaakt m'n sim-only abbo door te laten lopen (nog een oud en goedkoop abbo) en dit toestel los te kopen. Die lease constructie scheelde mij 10 euro ofzo van het toestel los in de winkel halen.Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:54:
[...]
Ja achteraf betaal je eventueel nog een bedrag voor je toestel maar dat is optioneel en niet verplicht. Grote kans dat ik het toestel gewoon inwissel en weer een jaar lang een abo hebBevalt mij nu al 3 jaar. Elk jaar een nieuwe telefoon en zolang het soepel werkt vind ik het wel best. Ik hoef geen high-end toestel. Alleen het moet doen wat ik wil doen en een smartphone zijn.
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Dit is niet intrappen dit is rekenen. Ik had al een datalimiet. Dus weinig voordeel had ik ook niet.mattttt schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:39:
[...]
Ik snap niet dat mensen hier intrappen. Dat had je vroeger ook toen je het toestel gewoon mocht houden, toen kon je ook elk jaar/elke 2 jaar een ander toestel nemen, met bijkomend voordeel dat je je oude toestel gewoon mocht houden. Je betaalt nu de volle mep voor een telefoon die je niet eens mag houden. Daarom heb ik ook de weloverwogen beslissing gemaakt m'n sim-only abbo door te laten lopen (nog een oud en goedkoop abbo) en dit toestel los te kopen. Die lease constructie scheelde mij 10 euro ofzo van het toestel los in de winkel halen.
Vervolgens betaal ik nu met toestel voor een jaar gemiddeld 30 euro per maand. Dat is na een jaar 360 euro. Daarna is mijn toestel nog ongeveer 100 euro om af te kopen. Dat zou op een totaal bedrag van 460 uitkomen. Als ik van dat bedrag nog eens de huidige 270 afhaal krijg ik nog 190. Daarna deel ik die weer door 12 en dan kom ik uit op een bedrag van 15 euro per maand ongeveer. Kan jij mij een sim-only vertellen waar je onbeperkt kan SMSen, 75 belminuten hebt en nog eens 1GB aan data hebt? Ik heb hier nog niet eens de overstap kosten meegerekend die ik niet heb omdat ik verleng bij Hi. Bij deze som is dus ook het AFKOPEN van mijn toestel meegerekend!
Oh ja eventjes vergeten ik heb dus een jaar abo en ik heb studentenkorting
Verwijderd
Zonder de smsjes ben je bij Simyo 13 euro kwijt voor 60 minuten en 1000mb.Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:55:
[...]
Dit is niet intrappen dit is rekenen. Ik had al een datalimiet. Dus weinig voordeel had ik ook niet.
Vervolgens betaal ik nu met toestel voor een jaar gemiddeld 30 euro per maand. Dat is na een jaar 360 euro. Daarna is mijn toestel nog ongeveer 100 euro om af te kopen. Dat zou op een totaal bedrag van 460 uitkomen. Als ik van dat bedrag nog eens de huidige 270 afhaal krijg ik nog 190. Daarna deel ik die weer door 12 en dan kom ik uit op een bedrag van 15 euro per maand ongeveer. Kan jij mij een sim-only vertellen waar je onbeperkt kan SMSen, 75 belminuten hebt en nog eens 1GB aan data hebt? Ik heb hier nog niet eens de overstap kosten meegerekend die ik niet heb omdat ik verleng bij Hi. Bij deze som is dus ook het AFKOPEN van mijn toestel meegerekend!
Oh ja eventjes vergeten ik heb dus een jaar abo en ik heb studentenkorting
Overstapkosten bestaan niet.
Wat heb je aan onbeperkt smsen? Ik sms amper nog bijv.
maar gaan we nou niet off-topic...?
Ik betaal met een onbeperkt SMS bundel + 1GB aan data + 60 belminuten ongeveer 22 euro per maand. 22*12+270=534 Nog steeds meer dan mijn 460Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:24:
[...]
Zonder de smsjes ben je bij Simyo 13 euro kwijt voor 60 minuten en 1000mb.
Overstapkosten bestaan niet.
Wat heb je aan onbeperkt smsen? Ik sms amper nog bijv.
maar gaan we nou niet off-topic...?

Overstapkosten heb je niet. Aansluitkosten wel. volgens mij ook bij Simyo in mijn geval maar die zijn laag.
Offtopic meh gewoon een reactie op het leasecontract maar ik zal het hierbij laten
In ieder geval reken het voor jezelf erg goed uit! Dat is wat ik probeer te zeggen want in mijn geval is zo'n leasecontract nog steeds goedkoper dan de alternatieven
Ik wil gewoon mijn telefoon
[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 24-06-2012 19:42 ]
Wat is er mis met Whatsapp? Je hoeft er niet maandelijks extra naast je abbo te dokken zoals dat achterlijke ping. Dat was leuk 4jaar geleden maar dat mensen nu nog 5 euro per maand extra betalen blijft voor mij een van de grootste raadsels.Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:38:
[...]
Ik betaal met een onbeperkt SMS bundel + 1GB aan data + 60 belminuten ongeveer 22 euro per maand. 22*12+270=534 Nog steeds meer dan mijn 460Ik sms nog steeds echt enorm veel. Ik vind de alternatieven stuk voor stuk echt bagger. Whatsapp is lelijk echt spuuglelijk
![]()
![]()
Als ik een app direct kon verwijderen is dat hem maar sommige paupers doen alles via dat... Talk is aardig maar te weinig mensen in mijn geval. SMS heeft en kan iedereen en werkt gewoon altijd. Maakt niet uit naar wie ik het stuur komt altijd wel aan.
Ik wil gewoon mijn telefoonMorgenmiddag pas een telefoontje
Het is echt enorm lelijk en blend echt verschrikkelijk in Android. Het werkt maar het werkt nog precies zoals destijds bij Android 1.6.... Updaten ze het naar de ICS standaard dan zou het misschien iets dragelijker zijn maar het mixt echt nergens mee.bloodlynx schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:21:
[...]
Wat is er mis met Whatsapp? Je hoeft er niet maandelijks extra naast je abbo te dokken zoals dat achterlijke ping. Dat was leuk 4jaar geleden maar dat mensen nu nog 5 euro per maand extra betalen blijft voor mij een van de grootste raadsel .
Ik zou graag 5 euro per maand betalen voor iets wat netjes in mijn telefoon meewerkt. Zoals onbeperkt SMSen wat ik nu heb. Je krijgt netjes icoontjes met cijfertjes en allemaal van dat soort grappen.
Het is nog steeds een free trail. Die van mij verloopt in het najaar en ben benieuwd of ik daarna nog moet betalen of niet. Het is niet veel maar toch ik wil het eigenlijk niet eens hebben maar het moet voor anderen

Het enige voordeel van Whatsapp is de groepsgesprekken en het makkelijk versturen van gegevensAlleen niet wanneer constant de app crasht
Ze zouden eens moeten kijken naar de messenger van google+ Dat werkt tenminste mooi en vloeiend. Mixt netjes met Android. Dat zou al een begin zijn.
Ook niet zo raar het, dat google zijn eigensoftware matchedTouchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:32:
[...]
Het is echt enorm lelijk en blend echt verschrikkelijk in Android. Het werkt maar het werkt nog precies zoals destijds bij Android 1.6.... Updaten ze het naar de ICS standaard dan zou het misschien iets dragelijker zijn maar het mixt echt nergens mee.
Ik zou graag 5 euro per maand betalen voor iets wat netjes in mijn telefoon meewerkt. Zoals onbeperkt SMSen wat ik nu heb. Je krijgt netjes icoontjes met cijfertjes en allemaal van dat soort grappen.
Het is nog steeds een free trail. Die van mij verloopt in het najaar en ben benieuwd of ik daarna nog moet betalen of niet. Het is niet veel maar toch ik wil het eigenlijk niet eens hebben maar het moet voor anderenZie het als Facebook. Vind ik ook echt een gedrocht maar toch omdat iedereen er zit gebruik je het ook...
Het enige voordeel van Whatsapp is de groepsgesprekken en het makkelijk versturen van gegevensAlleen niet wanneer constant de app crashtWat ik ook wel regelmatig heb gehad
![]()
Ze zouden eens moeten kijken naar de messenger van google+ Dat werkt tenminste mooi en vloeiend. Mixt netjes met Android. Dat zou al een begin zijn.

Daarnaast wat heeft whatsapp eraan om een mooiere app te maken?
Om het beter in het gehele OS te laten blenden? Het loopt vloeiender en het is tenminste gebruiksvriendelijk dan. Spotify heeft het ook gedaan en de oude app had precies hetzelfde als Whatsapp nu nog steeds is. Het was lelijk en het design stamde nog van 2.1 oid. Oftewel dat lelijke grijze ding meuk wat echt doet denken aan het jaar krijt. Ze hebben onlangs de app opnieuw gemaakt en het werkt zoveel beter. Het ziet er tenminste uit en zelfs op een 2.3.6 toestel werkt het vloeiend. Het maakt alles tot een mooier geheel. Het voelt alsof het erbij had geleverd kunnen worden terwijl het niet is.bloodlynx schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:49:
[...]
Ook niet zo raar het, dat google zijn eigensoftware matched![]()
Daarnaast wat heeft whatsapp eraan om een mooiere app te maken?
Oud:

Nieuw:

Waarom zou zoiets niet kunnen met Whats? Doen ze dat netjes dan zou ik er zelfs graag voor betalen. De interface is zo belangrijk voor de bruikbaarheid want het systeem is best aardig maar de rest is zo lelijk.
Lekker eerlijk een betaalde dienst vergelijken met een gratis sms variant die over wifi werktTouchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:09:
[...]
Om het beter in het gehele OS te laten blenden? Het loopt vloeiender en het is tenminste gebruiksvriendelijk dan. Spotify heeft het ook gedaan en de oude app had precies hetzelfde als Whatsapp nu nog steeds is. Het was lelijk en het design stamde nog van 2.1 oid. Oftewel dat lelijke grijze ding meuk wat echt doet denken aan het jaar krijt. Ze hebben onlangs de app opnieuw gemaakt en het werkt zoveel beter. Het ziet er tenminste uit en zelfs op een 2.3.6 toestel werkt het vloeiend. Het maakt alles tot een mooier geheel. Het voelt alsof het erbij had geleverd kunnen worden terwijl het niet is.
Oud:
[afbeelding]
Nieuw:
[afbeelding]
Waarom zou zoiets niet kunnen met Whats? Doen ze dat netjes dan zou ik er zelfs graag voor betalen. De interface is zo belangrijk voor de bruikbaarheid want het systeem is best aardig maar de rest is zo lelijk.

Als whatsapp betaald was gaf ik je gelijk maar nu kan ik er toch niet mee zitten.
Het is nog steeds een free trail wat je krijgt. Het is niet gratis. Het is "gratis" Vanzelf wordt het toch wel betaald.bloodlynx schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:13:
[...]
Lekker eerlijk een betaalde dienst vergelijken met een gratis sms variant die over wifi werkt.
Als whatsapp betaald was gaf ik je gelijk maar nu kan ik er toch niet mee zitten.
Daarnaast is dit een voorbeeld welke inderdaad eigenlijk niet netjes opgaat omdat zoals je zelf al aangeeft betaald. Soundhound heeft net een heel erg nette update gehad, IMDB heeft laatst ook eentje gehad om netter samen te werken met ICS, Zelfs de app van mijn school heeft net een ICS update gehad en het ziet er een flink stuk netter uit dan de vorige.
Het is al lelijk sinds Android 2.3 en eigenlijk het begin al

Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1647052
VetVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:01:
Zo, MyOne ROM erop en sindsdien nog geen 1 reboot
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1647052
Fijn voor je!
Als je toevallig ook met de Titanium kernel bezig gaat, beetje overclocken e.d. ben ik benieuwd naar je prestatie/accuduur bevindingen. 'k Heb ooit op XDA gelezen dat de Qualcomm MSM8255 stabiel 1200mhz op hetzelfde voltage als 1024mhz trekt en het verbruik daarbij hetzelfde zou moeten zijn.
Niet dat ik zelf wil overclocken, maar 'k vind het wel interressant.
Ik heb het probleem dat ik sinds de meest recente update (waarbij Media Link HD werd toegevoegd) mijn calendar app (HTC native) niet meer kan gebruiken. Wanneer ik de app open crasht hij na een paar seconden en reboot de One V.
Ik heb wat research gedaan en er worden verschillende opties aangeboden, maar deze werken bij mij niet.
HTC ONE forum: sync oplossing
XDA: verscheidene oplossingen, veel gelinkt aan Weather app/sync, maar dat staat uit bij mij.
Wellicht relevante details: ik run ADWLauncher EX, gebruik op homescreen Simple Calendar Widget, gebruik wel de standaard Calendar app. De crash vindt plaats wanneer ik in de Calendar app zit.
Heeft iemand tips of suggesties voor bv. een andere calendar app?
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
Verwijderd
Wat heb ik gedaan:
- Open de calender app en ga naar instellingen (dat werkt als het goed is wel).
- Schakel in de opties [Inclusief weer] uit.
- Toestel uitzetten (niet herstarten)
- Even wachten
- Toestel weer aanzetten
Je kunt de optie Inclusief weer ook later uitzetten na de reboot.
Daarna werkte het bij mij weer en tot op heden heb ik geen crashes meer gehad. Misschien dat het bij jou ook werkt.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 16:50 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk ligt het aan de kalender app (die je gedownload hebt, als ik het goed begrijp
Groeten.
Verwijderd
Vermoedelijk verkeerde soort kaarten. Zie een stuk terug met iemand van Hi die hetzelfde probleem had.Versteegrob schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:43:
Hier ook problemen met de simkaart. Me vriendin haar nieuwe simkaarten van vodafonemwerken niet. Twee verschillende geprobeerd en twee verschillende htc One. Mijn oude simkaart van tmobile werkt wel direct.
Of Vodafone moet met een andere soort simkaart komen maar grote kans inderdaad ander toestel...Versteegrob schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:07:
Zie het. En nu? Ander toestel lijkt de enige optie.
Weet ik niet want ik weet niet waar het probleem precies ligt. Ik vermoed zelf bij beide partijen maar waarom geen ideeVersteegrob schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:15:
Wie ze fout is nu? HTC of toch meer Vodafone? Wel apart dat mijn oude simkaart het gewoon doet.

Oh ja en morgen het verlossende nieuws
Is er een verschil te zien tussen beide jacks? Of is het gewoon op goed geluk?emreorhan schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:22:
Voor iedereen die last heeft van ruis heb ik een mogelijke oplossing. Ik heb laatst zo een audio Jack geprobeerd. Dus mijn oordopjes in deze jack gestopt, vevolgens geplugd aan mijn One V, en ja hoor, ik hoor helemaal geen ruis meer!, ik had toevallig twee verschillende, bij de ene hoorde ik geen ruis meer, maar bij de andere had het helemaal geen effect. Succes!
En geven ze wel hetzelfde volume door?
ja eentje is wat breder dan de ander, De brede doet het goed. Volume verandert niet, maar ik hoor dus geen ruis meer.florizla schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:24:
[...]
Is er een verschil te zien tussen beide jacks? Of is het gewoon op goed geluk?
En geven ze wel hetzelfde volume door?
Thx voor de reacties, maar deze hebben niet geholpen. Weer-integratie stond al uit, en het maakt niet uit of ik vanuit Sense of ADW de app launch, danwel via drawer of via widget. Crash volgt de hele tijd na +/- 4 seconden gebruik van de (standaard) kalender-app.
Toevallig hebben 2 collega's van me ook een One V. Een collega heeft precies hetzelfde probleem, de ander niet. Zelfde build en software-versie.
Ik ga maar eens contact opnemen met HTC.
--
Edit:
HTC NL is bekend met het probleem en behalve de hierboven genoemde oplossingen konden ze me ook niet helpen. Er wordt gewerkt aan een update die dit moet verhelpen. Afwachten dus.
[ Voor 16% gewijzigd door Hiigara op 27-06-2012 14:06 ]
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
Audio is nu alleen met beats ruisloos maar zonder beats direct weer een aardlus ruis, belkwaliteit is teleurstellend en hij is nog steeds instabiel. Daarnaast zijn er duidelijke beschadigingen van de reparatie rond de openingen aan de achterkant.
Wat een stelletje druiven ook

Dat is helaas altijd niet waar, heb de V bij de Wehkamp besteld, maar het is helaas een HT23Michelleh schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:19:
Ah! Dus de Wehkamp heeft de nieuwste modellen! Fijn om te horen!
Weet nog niet of deze problemen heeft, nog ff checken