Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 08:34
Hebben er meer mensen last van dat de eerste seconde van het gesprek wegvalt?
Als ik gebeld word en mijn naam zeg, hoort niemand het en moet ik dus altijd standaard 2x mijn naam
zeggen.... best irritant dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 07:36
ik had wel verwacht dat er iets harder glas in zou zitten.. had na 5 dagen al een scheur in het scherm.. erg erg balen.. kosten €160 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
oNNoZeLe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:01:
ik had wel verwacht dat er iets harder glas in zou zitten.. had na 5 dagen al een scheur in het scherm.. erg erg balen.. kosten €160 ..
Wat heb je er mee gedaan dan? Alleen de nieuwe htc/s3 en nokia lumia hebben glas wat als hamer gebruikt kan worden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
tja.. was mijn voortent aan het opbouwen en hij zat in mijn broekzak.

Heb het moment van breken nooit kunnen ontdekken, ik dacht eerst dat er een haar op het scherm zat..

Maar weet iemand wat voor scherm er wel opzit? Corning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Mich007 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:00:
Hebben er meer mensen last van dat de eerste seconde van het gesprek wegvalt?
Als ik gebeld word en mijn naam zeg, hoort niemand het en moet ik dus altijd standaard 2x mijn naam
zeggen.... best irritant dus
Wellicht geen antwoord op je vraag maar ooit heb ik geleerd dat je beter een telefoon kan opnemen met als eerste woord "goedemiddag" oid. De andere kant moet vrijwel altijd het 1e woord wennen aan je stem / het geluid, dus kan je beter een woord gebruiken wat eventueel makkelijk geraden of volledig weggelaten kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Chris.nl schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:59:
[...]

Wellicht geen antwoord op je vraag maar ooit heb ik geleerd dat je beter een telefoon kan opnemen met als eerste woord "goedemiddag" oid. De andere kant moet vrijwel altijd het 1e woord wennen aan je stem / het geluid, dus kan je beter een woord gebruiken wat eventueel makkelijk geraden of volledig weggelaten kan worden.
Gewoon niet beginnen met praten als jij je telefoon opneemt. Klinkt ook direct minder gehaast en je begint zelf ook rustiger met bellen.

Mijn telefoon ligt nog steeds bij HTC en er kan geen statusupdate worden gegeven :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTH1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-10-2023
Ik volg dit topic al een tijdje, en heb nu ook een HTC one V gekocht (als opvolger van mijn Legend). ik ben er eigenlijk blij verrast mee, stuk vlotter dan de legend én gelukkig geen problemen ermee.

dacht ik...

Sinds de laatste update start de telefoon de hele tijd opnieuw op. Is er iemand bij wie dit ook gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
PTH1 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:20:
Ik volg dit topic al een tijdje, en heb nu ook een HTC one V gekocht (als opvolger van mijn Legend). ik ben er eigenlijk blij verrast mee, stuk vlotter dan de legend én gelukkig geen problemen ermee.

dacht ik...

Sinds de laatste update start de telefoon de hele tijd opnieuw op. Is er iemand bij wie dit ook gebeurt?
net de update gedaan en werkt zonder problemen.. FYI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren toch een vervelende ervaring met dit toestel. Na het updaten bleef hij een tijd hangen en viel uit. Toen ik hem daarna weer op wilde starten deed hij helemaal niets meer. Ik probeerde daarna een fabrieksherstel en plots ging hij weer aan, ging verder met de update en deed weer normaal. Ik weet niet of nu beroep moet doen op mijn garantie of dat dit gewoon een eenmalig incident was. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:06:
Ik had gisteren toch een vervelende ervaring met dit toestel. Na het updaten bleef hij een tijd hangen en viel uit. Toen ik hem daarna weer op wilde starten deed hij helemaal niets meer. Ik probeerde daarna een fabrieksherstel en plots ging hij weer aan, ging verder met de update en deed weer normaal. Ik weet niet of nu beroep moet doen op mijn garantie of dat dit gewoon een eenmalig incident was. Wat zouden jullie doen?
Ik denk dat je te ongeduldig was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurde zo lang dat ik dacht dat hij niet meer op ging starten, ik heb behoorlijk lang gewacht. Maar het kan best hoor wat jij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-08 18:53
Die van mij was ook een poos inactief, leek het. Toch maar geduldig afgewacht tot het opstartscherm verscheen. De update is verder goed verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 19:39
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:26:
Sinds de laatste update start mijn toestel opnieuw op als ik de HTC Sense agenda open. Meerdere mensen met dit probleem?
Zelfde probleem hier na de update.
Ik ook na een aantal dagen al 2 scheuren zonder dat die is gevallen oid.. Maar heb ze niet laten maken.

[ Voor 39% gewijzigd door Flupke123 op 12-06-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 21:37

r_kluft

Hmmmmmm

Flupke123 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:15:
[...]

Ik ook na een aantal dagen al 2 scheuren zonder dat die is gevallen oid.. Maar heb ze niet laten maken.
Hmmm ik had ook na een weekje een onverklaarbaar scheurtje/krasje in het glas. Bij mij rechtsonderin.

[ Voor 7% gewijzigd door r_kluft op 12-06-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:26:
Sinds de laatste update start mijn toestel opnieuw op als ik de HTC Sense agenda open. Meerdere mensen met dit probleem?
Ik heb wel een ander vreemd probleem met de agenda, hij haalt alle verjaardagen van iedereen binnen tot ver in de toekomst. Dus ook van 2013, 2014 enz, dat gaat maar zo door en er komt geen einde aan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:51:
[...]

Ik heb wel een ander vreemd probleem met de agenda, hij haalt alle verjaardagen van iedereen binnen tot ver in de toekomst. Dus ook van 2013, 2014 enz, dat gaat maar zo door en er komt geen einde aan. 8)7
Dat is redelijk normaal... Als het in je agenda staat van google doet hij dat :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk normaal dus, het wordt steeds gekker. |:(

Dus als ik hem laat gaan zitten we straks in het jaar 4000 en kunnen we de verjaardagen in de hemel vieren? :?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:02:
Redelijk normaal dus, het wordt steeds gekker. |:(

Dus als ik hem laat gaan zitten we straks in het jaar 4000 en kunnen we de verjaardagen in de hemel vieren? :?
Geen idee tot hoe ver die doorgaat maar verjaardagen staan er bij mij in ieder geval in voor de komende 10 jaar met bijbehorende leeftijd van die mensen op dat moment.

Kan misschien ook iets zijn van facebook trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNY
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 21:27

GNY

Touchdomex schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:09:
[...]

Gewoon niet beginnen met praten als jij je telefoon opneemt. Klinkt ook direct minder gehaast en je begint zelf ook rustiger met bellen.
Dat vind ik best raar...

Ik heb de laatste tijd het probleem dat als ik een video kijk en het scherm lock ik daarna wel verder kan kijken maar het blijkbaar zonder geluid moet doen... Bij een andere dan de standaard videoplayer kan ik wel het audiospoor veranderen en dan heb ik weer geluid maar die mogelijkheid heb ik niet bij de standaardplayer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

GNY schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:43:
[...]

Dat vind ik best raar...
Hoezo? Ik pak mijn telefoon, kijk wie belt, druk op opnemen en vervolgens breng ik hem naar mijn oor, hoor of er iets of iemand is en zeg mijn naam en alles. Vervolgens gesprek. Ik heb er nog nooit last van gehad. Gewoon rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Ik kan natuurlijk niet raden waardoor die scheur is veroorzaakt. Mijn One V is de opvolger van m'n Legend. De Legend voelde aan als een blok beton. Ik heb de indruk dat de One V iets minder robuust is gemaakt. Dit levert een plattere en lichtere telefoon op, maar ook kwetsbaarder. Het eerste wat ik heb gekocht om de One V te beschermen, is een goede pouch. Daarnaast heb ik het toestel altijd in een binnenzak of een apart tasje. Ik zou dit toestel niet in een broekzak stoppen. Want ik heb het idee dat te grote spanning op de behuizing (door te bukken, bijvoorbeeld) nadelig kan werken voor het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 19:55
Net Hi maar weer eens gebeld om te horen of ze "onze" One V al terug hadden ivm een niet werkende sim-kaart.
En ja, pakket was ontvangen maar dat konden ze niet even laten weten.
De One V konden we niet meer kiezen omdat men het probleem nog niet opgelost heeft en na wat geklaag over de gang van zaken bij Hi krijgen we nu een Sony Experia S.
En ipv 500Mb krijgen we 750Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:39:
Net Hi maar weer eens gebeld om te horen of ze "onze" One V al terug hadden ivm een niet werkende sim-kaart.
De One V konden we niet meer kiezen omdat men het probleem nog niet opgelost heeft en na wat geklaag over de gang van zaken bij Hi krijgen we nu een Sony Experia S.
Moet ik ook maar proberen dan.... Aangezien ik ook alleen maar gezeik heb... Waar heb jij mensen gesproken? In de winkel van Hi? Internet? Iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
coob schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:39:
Bedoel je dat Hi de One V niet meer levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gerd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:45:
[...]

Bedoel je dat Hi de One V niet meer levert?
In de winkel bij mij hadden ze het demomodel ook al weggehaald. Alleen online staat hij nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Ik lees net op het Hi-forum dat het probleem van het niet kunnen lezen van de simkaart te maken heeft met de grootte van het sim-oppervlak van de nieuwe bijgeleverde simkaarten (nieuwe abo's dus). Deze simkaarten worden door de One V niet goed gelezen. Dat zou wel eens kunnen kloppen, want ik gebruik een twee jaar oude simkaart die voorheen in m'n Legend zat en dat geeft geen problemen.

https://forum.www.hi.nl/s...kent-simkaart-niet-10359/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
r_kluft schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:45:
[...]

Hmmm ik had ook na een weekje een onverklaarbaar scheurtje/krasje in het glas. Bij mij rechtsonderin.
bij mij ook precies rechts onderin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Touchdomex schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:43:
[...]

Moet ik ook maar proberen dan.... Aangezien ik ook alleen maar gezeik heb... Waar heb jij mensen gesproken? In de winkel van Hi? Internet? Iets anders?
Via de telefoon.
We hebben wel gezegd dat we maar eens een leuke brief naar Radar zouden sturen over de gang van zaken bij Hi.
Ons abonnement is nadat we de telefoon terug gestuurd hebben ongedaan gemaakt waardoor we niet meer in aanmerking kwamen voor de actie
Per saldo blijft de nieuwe actie gelijk maar toch.
We moesten ook zelf maar bellen of de telefoon aangekomen was bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:29:
[...]

Via de telefoon.
We hebben wel gezegd dat we maar eens een leuke brief naar Radar zouden sturen over de gang van zaken bij Hi.
Ons abonnement is nadat we de telefoon terug gestuurd hebben ongedaan gemaakt waardoor we niet meer in aanmerking kwamen voor de actie
Per saldo blijft de nieuwe actie gelijk maar toch.
We moesten ook zelf maar bellen of de telefoon aangekomen was bij Hi.
Dat is wel best tragisch maar uiteindelijk is het dus wel opgelost na veel getrek?

Oh ja als je toch een brief stuurt kun je direct alle andere problemen met betrekking tot dit toestel aankaarten? :X

[ Voor 9% gewijzigd door Touchdomex op 13-06-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
En natuurlijk ben ik (weer) vergeten te noteren met wie ik gesproken heb.
Dus maar hopen dat we de korting ook daadwerkelijk krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:28:
En natuurlijk ben ik (weer) vergeten te noteren met wie ik gesproken heb.
Dus maar hopen dat we de korting ook daadwerkelijk krijgen...
Uit mijn ervaring gaat dat het dan wel weer goed. Niet voor niets dat ik al 5 jaar daar zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Idd, net bevestigingsmail gekregen en korting staat erop.
2 euro p/m over de hele looptijd en 750mb ipv 500mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:15:
Idd, net bevestigingsmail gekregen en korting staat erop.
2 euro p/m over de hele looptijd en 750mb ipv 500mb.
Bizar eigenlijk wel dat het zo moet :X Ook maar weer lastig gaan doen dit weekend aan de telefoon. Wie weet werkt het hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ben wel nieuwschierig naar de Experia S eigenlijk.
HD scherm, 32gb maar nog steeds geen ICS.
Zit er wel aan te komen of ik moet hem rooten maar daar zal de vrouw niet blij mee zijn ben ik bang. >:)
Heb zelf een sensation xe met ARHD en daar ben ik best wel over te spreken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
coob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:59:
Ben wel nieuwschierig naar de Experia S eigenlijk.
HD scherm, 32gb maar nog steeds geen ICS.
Zit er wel aan te komen of ik moet hem rooten maar daar zal de vrouw niet blij mee zijn ben ik bang. >:)
Heb zelf een sensation xe met ARHD en daar ben ik best wel over te spreken eigenlijk.
tot nu toe blijft sony voor mij erg plestik.. merk je te goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

oNNoZeLe schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:25:
[...]

tot nu toe blijft sony voor mij erg plestik.. merk je te goed..
Samsung ook maar tot op heden daar nooit problemen mee gehad. Voordeel is dat het flexibeler is dus minder snel echt breekt.

Mijn Sensastion XL heb ik weer in het doosje gedaan. Toch maar mijn Galaxy S gepakt. HTC weet niet waar mijn toestel is en Hi zegt dat hij bij HTC ligt. Zaterdag nog bellen dus.

Morgen ga ik het schema weer bijwerken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik vond de One V er eigenlijk nogal cheap uit zien.
Vooral omdat het scherm op het toestel ligt.
En weinig opties verder bij Hi in die prijsklasse.
Dan vind ik de Sony de beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:06:
Ik vond de One V er eigenlijk nogal cheap uit zien.
Vooral omdat het scherm op het toestel ligt.
En weinig opties verder bij Hi in die prijsklasse.
Dan vind ik de Sony de beste keus.
Je bedoelt dezelfde leasecategorie? Dat is niet de Experia S maar de Experia U. De S zit een paar stappen hoger... Of heb je serieus een Experia S aangeboden gekregen? Want dat zou briljant zijn!
'
U zou ik niet nemen omdat het apparaat maar 8GB interne opslag heeft wat NIET is uit te breiden...

[ Voor 9% gewijzigd door Touchdomex op 13-06-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Voor 2 euro meer dan de One V krijgen we nu de Experia S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:13:
Voor 2 euro meer dan de One V krijgen we nu de Experia S.
Dat is een heel nette deal! al had ik persoonlijk een Galaxy S2 gekozen dan maar dat is omdat ik zoveel speel met custom roms :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik ook maar deze is voor mijn vrouw hé.
Maar dan nog, scherm is alleen al 720p!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:29:
Dat is waar! Ik hoop dat je daar wat minder gezeik mee gaat krijgen.

Alleen vind ik eigenlijk op mijn huidige telefoons de resolutie ook al genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
coob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:29:
Ik vind persoonlijk de one v voor de introductie prijs van nog geen 300 euro echt niet cheap. Laten we niet vergeten dan de xperia s meer dan ruim 120 euro duurder is. En kan je me een ander toestel vertellen wat dezelfde hoogwaardige feel had in het midrange segment als Htc One V en dat voor 280 euro (advies) prijs op de markt is gebracht? En natuurlijk is de xperia s een mooier toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Experia Sola, Samsung Galaxy S Advance

Beide sneller maar minder hoogwaardige feel. Rond de 300 euro ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:01:
Experia Sola, Samsung Galaxy S Advance

Beide sneller maar minder hoogwaardige feel. Rond de 300 euro ongeveer.
De S advance had een introductie prijs van rond de 380 en de xperia sola vind ik zelf heel lelijk en behoorlijk plastic maar daar tegenover staat wel dat je meer en een betere hardware krijgt :)
Ik zat in het begin er ook erg over te twijfelen maar toen was ook niet bekend of de xperia sola nou wel of geen sd kaart slot kreeg.

[ Voor 14% gewijzigd door bloodlynx op 13-06-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
bloodlynx schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:54:
[...]

Ik vind persoonlijk de one v voor de introductie prijs van nog geen 300 euro echt niet cheap. Laten we niet vergeten dan de xperia s meer dan ruim 120 euro duurder is. En kan je me een ander toestel vertellen wat dezelfde hoogwaardige feel had in het midrange segment als Htc One V en dat voor 280 euro (advies) prijs op de markt is gebracht? En natuurlijk is de xperia s een mooier toestel :)
Ik snap je reactie op mij niet helemaal maar dan heb ik toch een goede deal gemaakt met de Experia S voor 2 euro meer en 250mb meer?
Ik zei alleen dat ik de One V er wat cheap uit vond zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
coob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:16:
[...]

Ik snap je reactie op mij niet helemaal maar dan heb ik toch een goede deal gemaakt met de Experia S voor 2 euro meer en 250mb meer?
Ik bedoel dat een toestel beter mag zijn voor 120+ euro meer dan de One V en die deal is meer dan een goede deal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:16:
[...]

Ik wil ook zo'n deal doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Zo'n hele goede deal is het ook weer niet hoor.
De One V is 6€ p/m
De Experia S is normaal 10€ p/m en wij krijgen die nu voor 8€ p/m.
De Experia is sowiezo al scherp geprijsd bij Hi als je naar de nieuwprijzen kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
Beste mensen, ik heb net mijn nieuwe exemplaar ontvangen. Het is een SH25, dus geen HT25, maar dit is volgens mij de mei batch. Want iemand op XDA heeft ook een SH25, en op zijn doos staat wel de productiedatum (hij heeft een toetstel uit India, en in India worden de One series met grotere dozen geleverd). Ik ga mn toestel even opladen en laat jullie weten hoe het ermee zit.

Edit: De standaard beschermsticker is ook anders van de mei batch. ''I'm the one you've been waiting for'' staat er niet meer op, maar simpelweg: HTC One V, dit duidt er dus op dat het een mei batch is.

Oke, geen gele vlekken, geen light leak, maar wel klein beetje ruis. Vind dat geen probleem, de rest is goed. Eindelijk een normaal toestel.

[ Voor 31% gewijzigd door JaxTeller op 14-06-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Fijn voor je! Knap dat je er het geduld voor kon opbrengen om dat ding herhaaldelijk terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Chris.nl schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:13:
Fijn voor je! Knap dat je er het geduld voor kon opbrengen om dat ding herhaaldelijk terug te sturen.
Hij heeft het maar 1x gedaan en binnen no-time een nieuwe terug dus...

Hoeveel ruis zit er in? Hoorbaar nog of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 23:28
Net die update eens gedownload die sinds gisteren steeds op de V kwam. Allemaal leuk en aardig maar zodra ik nu mijn agenda wil openen crashed alles en reboot de HTC lekker automatisch :/

Iemand anders daar ook last van?

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

TgR_KILLER schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:32:
Net die update eens gedownload die sinds gisteren steeds op de V kwam. Allemaal leuk en aardig maar zodra ik nu mijn agenda wil openen crashed alles en reboot de HTC lekker automatisch :/

Klinkt als iets wat ze bij de One X ook hadden maar dan met de muziekspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:21:
[...]

Hij heeft het maar 1x gedaan en binnen no-time een nieuwe terug dus...

Hoeveel ruis zit er in? Hoorbaar nog of niet?
Nope 2 keer omgeruild :). Ja ruis is nog hoorbaar, ik denk dat het echt standaard is bij de One V :s, maar het stoort me niet zo erg dat ik het voor de derde keer ga omruilen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Chris.nl schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:13:
Ja ik betaal er tenslotte geld voor en als het verzenden dan ook gratis is, gewoon opsturen die ding:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller

Nu ik dit van meerdere mensen hoor, ga ik gewoon wachten met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:40:
[...]

Nope 2 keer omgeruild :). Ja ruis is nog hoorbaar, ik denk dat het echt standaard is bij de One V :s, maar het stoort me niet zo erg dat ik het voor de derde keer ga omruilen:P
Mooi dan ga ik dus niet weer voor de One V. Vanavond eens bellen met HTC en Hi over de afhandeling. Ik ga niet dit allemaal afwachten en straks een telefoon 3 maanden kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd

Ik heb hier een One V, met versie 2.08.401.2 De update verliep vlekkeloos (je moet wel even geduld hebben). Geen crashende apps of widgets. Het enige wat ik ervan heb gemerkt is dat telefoon was overgestapt op een standaard-ringtone, terwijl ik zelf vóór de update een eigen ringtone had geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Gerd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Ik heb hier een One V, met versie 2.08.401.2 De update verliep vlekkeloos (je moet wel even geduld hebben). Geen crashende apps of widgets. Het enige wat ik ervan heb gemerkt is dat telefoon was overgestapt op een standaard-ringtone, terwijl ik zelf vóór de update een eigen ringtone had geselecteerd.
Mijn update ging ook vlekkeloos.. geen enkel probleem (behalve dat het lang duurde) maar na 2x rebooten kwam hij weer up.. toen probeerde ik wat in mijn agenda te zetten en bam.. beeld op zwart en na enkele seconden reboote hij. 2x ook maar gewoon een report opgestuurd..

hopelijk fixen ze het snel.. dit is nogal mega irritant.. heb eigenlijk nog nooit een update gedaan die goed ging (ook niet op mijn oude legend) toch lastig updates maken die werken :/

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
TgR_KILLER schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:25:
[...]

heb eigenlijk nog nooit een update gedaan die goed ging (ook niet op mijn oude legend) toch lastig updates maken die werken :/
Dat is vreemd. Ik heb ook een Legend gehad (is nu van m'n dochter) en ik kan me niet herinneren dat er ooit een update was die niet werkte. Dat is juist een van de redenen dat ik bij HTC ben gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Hoe formatteer je een geheugenkaart op de V, kan het niet vinden bij instellingen. Heb gekeken bij geheugenkaart maar ik zie geen formatteren staan:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Bij Opslagruimte, eerst geheugenkaart ontkoppelen en dan kan je geheugenkaart wissen (formateren) drukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
xileS schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 23:52:
Bij Opslagruimte, eerst geheugenkaart ontkoppelen en dan kan je geheugenkaart wissen (formateren) drukken denk ik.
bedankt! weet iemand ook hoe je de sms toon kan wijzigen?

[ Voor 9% gewijzigd door JaxTeller op 15-06-2012 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
xileS schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 23:52:
Klopt, 'k vond het een interessant dus even getest of er dan echt geformatteerd is.

Er een geheugenkaartje geformatteerd met clustergrootte van 64 kilobytes ingedaan.
Na het ontkoppelen en laten wissen kwam hij er met een clustergrootte van 32 kilobytes (=standaard) uit.
Dat ze wissen dan niet gewoon formatteren noemen 8)7
emreorhan schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 00:19:
weet iemand ook hoe je de sms toon kan wijzigen?
Ga naar je SMS inbox, klik dan op instellingen -> meldingen -> meldingsgeluid

[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 15-06-2012 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
De Xperia S van mijn vrouw is inmiddels binnen ter vervanging van de One V.
Sorry dat ik het zeg maar ik ben zeer positief verrast, wat een mooi toestel!
Superscherp beeld en echt een mooi design.
Het Sony jasje over Android is ook niet eens zo verkeerd , alleen nog ff wachten op Android 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
coob schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 07:54:
De Xperia S van mijn vrouw is inmiddels binnen ter vervanging van de One V.
Sorry dat ik het zeg maar ik ben zeer positief verrast, wat een mooi toestel!
Superscherp beeld en echt een mooi design.
Het Sony jasje over Android is ook niet eens zo verkeerd , alleen nog ff wachten op Android 4.
Was het zo'n verrassing dan? Als ik meer geld over had voor een mobiel dan had ik ook een Xperia S gehaald :). Alleen vind ik het te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:25:
[...]

Mijn update ging ook vlekkeloos.. geen enkel probleem (behalve dat het lang duurde) maar na 2x rebooten kwam hij weer up.. toen probeerde ik wat in mijn agenda te zetten en bam.. beeld op zwart en na enkele seconden reboote hij. 2x ook maar gewoon een report opgestuurd..

hopelijk fixen ze het snel.. dit is nogal mega irritant.. heb eigenlijk nog nooit een update gedaan die goed ging (ook niet op mijn oude legend) toch lastig updates maken die werken :/
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb het toestel een keer helemaal uitgezet en daarna weer ingeschakeld. Nu doet de agenda het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:20:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb het toestel een keer helemaal uitgezet en daarna weer ingeschakeld. Nu doet de agenda het wel.
No Joy,

Gsm helemaal uitgezet en weer aangezet. Agenda gestart en zie nu wel eerst nog een HTC sense is onverwacht gestopt maar binnen 2 sec valt hij alsnog gewoon uit en reboot ie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ga maar bellen met HTC dan. Vraag om een oplossing. Dit hoort niet namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:55
Ok hier een update van mij:
Ondertussen heeft mijn vriendin 2 andere grijze One V's uitgetest samen met de bedrijfsleider van Dixons en ze bleken allemaal het ruis-probleem te hebben. Ze gaat nu een zwarte proberen en zal kijken welke batch dat is en of die het ook heeft.
Anders wordt het wellicht een HTC Rhyme (bijna zelfde specs, frontcamera, andere behuizing)

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

birdibird schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:07:
Ok hier een update van mij:
Ondertussen heeft mijn vriendin 2 andere grijze One V's uitgetest samen met de bedrijfsleider van Dixons en ze bleken allemaal het ruis-probleem te hebben. Ze gaat nu een zwarte proberen en zal kijken welke batch dat is en of die het ook heeft.
Anders wordt het wellicht een HTC Rhyme (bijna zelfde specs, frontcamera, andere behuizing)
Alleen jammer dat daarvan de updates minder lang doorgaan omdat het toestel al wat ouder is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Ja dat is waar, maar als het goed is komt rond deze tijd de update naar ICS

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

birdibird schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:32:
Ja dat is waar, maar als het goed is komt rond deze tijd de update naar ICS
Ja maar grote kans dat het een van de laatste updates gaat zijn en je daarna dus weinig tot niets meer krijgt. Ik weet niet hoe lang ze wou gaan doen maar als je slim bent ga je kijken naar een iets recenter toestel wat niet van HTC is gewoon toch voor de updates :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Ze mag van Dixons een willekeurig ander toestel uitzoeken.
Haar eisen zijn: Android en niet een te groot toestel omdat ze het met 1 hand wil kunnen bedienen én het toestel in een broekzak past.
Helaas staan de Sony's (nog?) niet op de Dixons site, dus blijft er over de One V, Rhyme en S plus of Ace plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

birdibird schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:39:
Ze mag van Dixons een willekeurig ander toestel uitzoeken.
Haar eisen zijn: Android en niet een te groot toestel omdat ze het met 1 hand wil kunnen bedienen én het toestel in een broekzak past.
Helaas staan de Sony's (nog?) niet op de Dixons site, dus blijft er over de One V, Rhyme en S plus
Kun je niet eventjes wachten? Alleen de One V is een redelijke telefoon in dit rijtje en de rest is redelijk verouderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
hmm, mycom (zelfde moederbedrijf) heeft ook Ace 2 en S advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
bloodlynx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:42:
[...]

Was het zo'n verrassing dan? Als ik meer geld over had voor een mobiel dan had ik ook een Xperia S gehaald :). Alleen vind ik het te duur.
Was een verrassing ja, op de foto lijkt ie veel lomper.
En door de problemen die we gehad hebben met de One hoefden we maar 2€ p/m bij te betalen voor de Sony, vandaar mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huubertus
  • Laatst online: 24-09 13:40
Hmm die update doet meer fout dan goed. Ik en mijn vriendin hebben nu 2 one v's waarvan we de agenda maar hebben uitgeschakeld. Heel vervelend omdat ik die best vaak gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk met agenda-problemen? Waren die problemen er ook al vóór de laatste firmware-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huubertus
  • Laatst online: 24-09 13:40
Nee, voor die tijd werkte hij perfect. In de twee gevallen die ik ken dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn geen problemen met de agenda na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Hier werkt de agenda ook prima.
Omstandigheden: sync facebook en gmail agenda, gebruik ook de agenda widget.
Misschien heeft het zin om aan te geven onder welke omstandigheden de agenda wel of juist niet werkt,
en kunnen er dingen uitgesloten worden. Op XDA heb ik dit issue niet voorbij zien komen...

ps.
Ik had um toevallig vrijwel direct na die update een factory-reset gegeven.
Had veel gespeeld en uitgeprobeerd qua bv standaard apps uitschakelen totdat ik zelf vage errors kreeg :*)
Ik vond het in mijn geval dus tijd voor een factory reset.
Dat zou natuurlijk geen oplossing moeten zijn voor jullie probleem, maar als ik zelf last had van die agenda bug zou ik uiteindelijk dat ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Hier ook gebruik van de widget en synchronisatie met google account en facebook. Geen factory reset nodig gehad. Agenda werkt normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Hier ook een One V gebruiker en geen agenda problemen na de laatste update. Ook geen backlight bleeding. One V zou uit april komen als ik de verpakking mag geloven. Alles verder even getest behalve het aardlus-audio issue, dat moet ik nog even testen.. Gele vlekken, met een horizontale streep onderin scherm ook gehad maar is weggetrokken zo lijkt het.. :)

Tevens wel met Chris.nl eens, voor de mensen die agenda issues hebben, ga zelf de instellingen eens na en post eens wat je precies synct. Zonder info is het namelijk onmogelijk troubleshooten en zijn het mogelijk zelfs allemaal losstaande problemen. Mag tevens hopen dat iemand op tweakers het "hij doeg ut nie!" niveau toch wel ontstegen is.. ;) Voor de volledigheid; enige wat ik sync is corporate mail (exchange pushmail) en geen overige agenda's. Dus (vooralsnog) geen gmail etc. Tevens geen issues toen gmail sync nog wel aanstond. Gebruik dus ook geen contacts uit gmail maar die uit exchange. Misschien heeft het daar wel mee te maken..?

Ik zat er zelf aan te denken het toestel te rooten.. Waarom? Nou, vanwege de geringe beschikbare ruimte welke over is op het toestel, en de onmogelijkheid om vooraf geinstallerde apps te verwijderen helaas. 7digital bijvoorbeeld zal vast door mensen gebruikt gaan worden maar zeker niet door mij, neem aan dat zulke preinstalled apps verwijderen om ruimte vrij te maken geen impact zullen heben op o.a. De werking van Sense? Mooiste zou eigenlijk nog een cleane custom rom zijn waar zulk spul out of the box verwijderd is. ;)

Dit is mijn eerste eigen android gsm, wat mij hierin tegenviel was het OSK/toetsenbord en tekstinvoer. Is HTC toch weer wat spartaans mee aan de slag gegaan. Direct de Swype beta maar geinstalleerd. Is al een verbetering. Verder nog protips op software vlak voor de HTC one V? Advanced taskkiller heb ik al draaien, whatsapp uiteraard ook en es file explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Aangaande de agenda fout die ik nu krijg na de laatste update is de oplossing volgens de helpdesk vrij simpel.. voer maar een harde reset uit. Lekker makkelijk antwoord ze verneuken mijn toestel met een update dus moet ik hem maar resetten ben ik weer alles kwijt kan ik alles weer opnieuw gaan instellen.

heb je dus ook geen flikker aan

is dus nu al de laatste keer dat ik ga updaten op mijn V =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:57:
Ik zat er zelf aan te denken het toestel te rooten.. Waarom? Nou, vanwege de geringe beschikbare ruimte welke over is op het toestel, en de onmogelijkheid om vooraf geinstallerde apps te verwijderen helaas. 7digital bijvoorbeeld zal vast door mensen gebruikt gaan worden maar zeker niet door mij, neem aan dat zulke preinstalled apps verwijderen om ruimte vrij te maken geen impact zullen heben op o.a. De werking van Sense? Mooiste zou eigenlijk nog een cleane custom rom zijn waar zulk spul out of the box verwijderd is. ;)

Dit is mijn eerste eigen android gsm, wat mij hierin tegenviel was het OSK/toetsenbord en tekstinvoer. Is HTC toch weer wat spartaans mee aan de slag gegaan. Direct de Swype beta maar geinstalleerd. Is al een verbetering. Verder nog protips op software vlak voor de HTC one V? Advanced taskkiller heb ik al draaien, whatsapp uiteraard ook en es file explorer.
Ik ga vooralsnog niet rooten, ben erg tevreden met hoe ie draait en heb ruimte zat op SD-kaart.
Heb wel apps uitgeschakeld: 7digital, Flickr, Google Play Boeken, Google Play Films, Google+, Nieuws en weer, Picasa webalbums, Talk, TalkBack en Teeter.
Kan me dus wel indenken dat er met een root wat ruimte valt te winnen. Als je wil testen of het wissen van apps invloed heeft op de rest, kan je betreffende app altijd nog eerst uitschakelen of freezen voordat je um echt verwijderd. Wellicht is er een betere app voor dat freezen, ik gebruik het niet...

Ik gebruik geen taskkiller.
Sluit via recente apps wel regelmatig apps af, maar kijk nooit in taakbeheer welke services/apps nog draaien. Aangezien mijn V loopt als een zonnetje en helemaal stabiel is, vertrouw ik erop dat ICS dit prima zelf kan regelen.

Apps die ik wel gebruik en jij wellicht interresant vind zijn:
1Tap Cleaner Pro die laat ik 1x per dag de automatisch alle cache opruimen.
Er is ook een gratis versie, die werkt hetzelfde (ook handmatig) maar dan kan je geloof ik alleen instellen dat ie automatisch om de drie dagen of week de boel opruimt. Betaald kan je vanaf een interval van 1 uur instellen.

Notification Toggle heb ik eerder genoemd = gratis

BetterBatteryStats is een handig tooltje waarmee je kan uitlezen wat zijn naam doet vermoeden.
Ik gebruik hem vooral om te checken of ie ook echt in Deep Sleep gaat als het schem uit is.
Stel hij gaat niet in Deep Sleep, dan kan je de app of service die hem wakker houd en de batterij dus leegzuigt opsporen. Prettig is dat het tooltje zijn info haalt uit de batteryinfo service die al draait, dus zelf de phone niet vertraagt met extra processen. Je kan er wel voor kiezen om een infowidget te draaien.
Dit is bijvoorbeeld de info die mijn widget me geeft:
Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/HTC%20One%20V/info.jpg
1 uur en 7 minuten heb ik het scherm aangehad maar toch 1 uur en 40 minuten wakker geweest.
Klopt want ik um als mp3 speler gebruikt.
Meestal is ie een paar minuten langer wakker dan het scherm is aangeweest, komt natuurlijk omdat ie af en toe even mail, facebook, twitter e.d. checkt.
Maar bla dit is de widget, je kan met de app veel meer info uitlezen, ik vind um tof.
De maker van dit tooltje heeft een topic op XDA zelf legt ie veel beter uit wat je ermee kan, en in post twee is het te gratis downloaden. ps. rebooten nadat je um geïnstalleerd hebt, dan werkt ie.

Dit is trouwens ook mijn eerste android gsm, dus ik ben eigenlijk een broekie hoor. Af en toe lees ik wat :)

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 17-06-2012 10:39 . Reden: info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
bij mij wordt ''maps'' steeds op de achtergrond geopend, dan moet ik hem handmatig via taakbeheer weer afsluiten. Weet niet waarom het steeds opgestart wordt. Niet erg storend maar wel raar. Hoe zou dit kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Nuttige post, thanks..! Zeker als je je bedenkt dat vanmorgen de gsm leeg was na gisteravond opladen, lol. Toch maar Betterbatterystats proberen. Wel vreemd overigens, enige wat gisteren geinstalleerd is, is lbe privacy guard en blizzard authenticator. Maar eens met bbs kijken wat dit gedrag veroorzaakt.

Edit; emreorhan -> bij mij hetzelfde hoor, opent deze ook regelmatig op de achtergrond. Zal vast wel een reden voor zijn, misschien een app welke lokatie wil weten?

[ Voor 16% gewijzigd door xxxneoxxx op 17-06-2012 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Edit; emreorhan -> bij mij hetzelfde hoor, opent deze ook regelmatig op de achtergrond. Zal vast wel een reden voor zijn, misschien een app welke lokatie wil weten?
Ja dat zou best kunnen inderdaad

[ Voor 48% gewijzigd door JaxTeller op 17-06-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu twee maanden de One V. Zeer fijn toestel en ook voor het eerst een smartphonegebruiker. Heel af en toe schakelde hij wel eens uit en aan. Sinds de laatste systeem update afgelopen week, doet hij dit constant en met name wanneer hij in de oplader zit.
Verstandig om de oude fabriekinstellingen weer terug te zetten? Ben ik wel alles kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 18:51:
Nu twee maanden de One V. Zeer fijn toestel en ook voor het eerst een smartphonegebruiker. Heel af en toe schakelde hij wel eens uit en aan. Sinds de laatste systeem update afgelopen week, doet hij dit constant en met name wanneer hij in de oplader zit.
Verstandig om de oude fabriekinstellingen weer terug te zetten? Ben ik wel alles kwijt...
Je kan gewoon backuppen is speciale software voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
ik heb al paar dagen een probleem. Wanneer ik de YouTube app open doe en een video wil afspelen loopt ie vast en speelt hij het niet af. Ook probeer ik het via de browser, en dan loopt mn telefoon ook vast. Dan probeer ik de camera te openen, dat lukt ook niet. Opnieuw opstarten helpt soms, maar meestal niet. Weet niet meer wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
emreorhan schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:44:
ik heb al paar dagen een probleem. Wanneer ik de YouTube app open doe en een video wil afspelen loopt ie vast en speelt hij het niet af. Ook probeer ik het via de browser, en dan loopt mn telefoon ook vast. Dan probeer ik de camera te openen, dat lukt ook niet. Opnieuw opstarten helpt soms, maar meestal niet. Weet niet meer wat ik moet doen.
Had ik ook reset had geen zin, en ik kreeg het niet weg. Toestel maar terug gebracht ook door accu en ruis. :(
Wat is er toch met de one V 90% van de toestellen heeft mankementen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
weet iemand hoe ik alleen een klok kan zetten i.p.v een Weerklok of een Sociale klok. Ik wil gewoon een groot klok. De digitale klok is weer veels te klein -_- Dan ben ik dus verplicht om de weerklok of sociale klok te kiezen. Of is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:36:
weet iemand hoe ik alleen een klok kan zetten i.p.v een Weerklok of een Sociale klok. Ik wil gewoon een groot klok. De digitale klok is weer veels te klein -_- Dan ben ik dus verplicht om de weerklok of sociale klok te kiezen. Of is er een andere oplossing?
Een niet HTC klok?

Google Play: MIUI Evolution Reload Clock

Zoiets maar er is nog veel meer. Gewoon als widget uit de market plukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 21:33
emreorhan schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:36:
Andere thema eropgooien. Er zijn talloze theme's, die je kan gebruiken zonder rooten. Anders ga je rooten, en gooi je een custom rom op naar je wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Vertoont echt 90% van de toestellen mankementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gerd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:54:
Vertoont echt 90% van de toestellen mankementen?
Van de oude serie denk ik grofweg 60%. Nieuwe serie is dat al veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
bedankt had niet aan de market gedacht:P
Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste