Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggsforpedro
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 17:49
Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:28:
[...]

Je hebt de leds van de backlight van het scherm welke inderdaad altijd een beetje lekken want dat is de eigenschap van een led. Gericht licht wat nooit voor 100% mooi egaal te krijgen is. Vooral niet van dichtbij zoals op een telefoon. Zelfs op dure TV's zie je het als je er dichtbij zit. Dit zit IN het scherm dus.

Het andere van lekken van licht is wel degelijk het niet deugelijk in elkaar zetten van een telefoon/verkeerde coating kiezen. Er zijn toestellen die het minder hebben en toestellen die het erg hebben. Vriendin van mij met een One V heeft er helemaal geen last van hoe dan ook. Ik heb er wel last van en het is gewoon erg lelijk en goedkoop... Deze schijnen dus over je scherm heen. Is een klein verschil maar de manier waarop is anders.
Ik doelde op licht dat bij de aanraakgevoelige knoppen naar buiten komt, door kleine spleetjes langs de randen van het glas (alleen te zien wanneer het goed donker is in je ruimte). Hebben we het over hetzelfde? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 19:55
Op het Hi-forum nog iemand met een One v die de sim niet pakt.
Ook een 2e simkaart niet en ook een andere One v pakt de Hi simkaarten niet.
Simkaarten werken wel gewoon in een andere telefoon en de One v pakt wel simkaarten van een andere provider.
Precies het probleem wat wij ook hebben met de One v van mijn vrouw.
Bij Hi weten ze er inmiddels van en er is vooralsnog geen oplossing voor.
Terugsturen en een andere telefoon kiezen is voorlopig se enigste optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 23:49
eggsforpedro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:09:
[...]
Ik doelde op licht dat bij de aanraakgevoelige knoppen naar buiten komt, door kleine spleetjes langs de randen van het glas (alleen te zien wanneer het goed donker is in je ruimte). Hebben we het over hetzelfde? ;)
Dat heb ikzelf nog niet opgemerkt... Is het mogelijk om er een foto van de maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:02:
[...]

Ja maar dan is hij toch afgebroken? er zit altijd zo'n lipje waarmee je hem eruit kan halen. :?
Nee? Maak er anders eens een foto van?
eggsforpedro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:09:
[...]

Ja zelfde licht. Maar ik heb/had ook last van "strookjes" over het scherm heel licht van de ledjes. Dat is iets wat wel normaal is namelijk maar het lekkende licht van de aanraakgevoelige knoppen niet.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:02:
[...]

Ja maar dan is hij toch afgebroken? er zit altijd zo'n lipje waarmee je hem eruit kan halen. :?
bij mij niet 8)7 .... dat wordt lastig.....

kan ik avi bestanden op mijn telefoon afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:18:
[...]

bij mij niet 8)7 .... dat wordt lastig.....

kan ik avi bestanden op mijn telefoon afspelen?
Ja, makkelijk!

Alleen niet een te hoge resolutie.

[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 06-06-2012 11:20 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:20:
[...]

Ja, makkelijk!

Alleen niet een te hoge resolutie.
hij namelijk onbekend bestands type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggsforpedro
florizla schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:17:
[...]

Dat heb ikzelf nog niet opgemerkt... Is het mogelijk om er een foto van de maken?
http://img72.imageshack.us/img72/917/dsc00646p.jpg

Das niet mijn toestel overigens, die foto heb ik uit een thread op een andere site over de One V. Mijn eigen toestel is alweer een tijdje terug naar de webshop, ben nog even aan 't denken wat ik ervoor in de plaats neem! One V beviel echt heel goed, maar ik kan heel slecht tegen problemen zoals die leaks (bij de mijne was het een stuk erger, ook aan de linker en rechter rand). Hoopte dat er een manier was om productiedatum te checken, maar op de Europese dozen staat het niet vermeld (wel onder batterij, maar das bij de One V niet een plek waar je kunt kijken :p). Anders had ik de webshop kunnen vragen eentje van post-April te sturen ;)

Jammer dat het zo schaars is aan telefoons die ICS draaien zonder lelijke skin (ik kijk naar jou, SGSII), en die ook nog degelijk in elkaar zitten, zonder mega scherm en/of prijs!

[ Voor 12% gewijzigd door eggsforpedro op 06-06-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:22:
[...]

hij namelijk onbekend bestands type
Dan moet je controleren of alles klopt en of het goed is. Beetje encoden en decoden en klaar is bassie :D
eggsforpedro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:25:
[...]

http://img72.imageshack.us/img72/917/dsc00646p.jpg

Das niet mijn toestel overigens, die foto heb ik uit een thread op een andere site over de One V. Mijn eigen toestel is alweer een tijdje terug naar de webshop, ben nog even aan 't denken wat ik ervoor in de plaats neem! One V beviel echt heel goed, maar ik kan heel slecht tegen problemen zoals die leaks (bij de mijne was het een stuk erger, ook aan de linker en rechter rand). Hoopte dat er een manier was om productiedatum te checken, maar op de Europese dozen staat het niet vermeld (wel onder batterij, maar das bij de One V niet een plek waar je kunt kijken :p). Anders had ik de webshop kunnen vragen eentje van post-April te sturen ;)

Jammer dat het zo schaars is aan telefoons die ICS draaien zonder lelijke skin (ik kijk naar jou, SGSII), en die ook nog degelijk in elkaar zitten, zonder mega scherm en/of prijs!
S3 gooi je custom roms op. Klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggsforpedro
Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:52:
S3 gooi je custom roms op. Klaar :+
Je bedoelt S2? :p Ben geen fan van custom ROMs, teveel gedoe! Snap niet waarom het voor de Android merken zo moeilijk is om schone interfaces te maken (op TimeScape, Sense 4 en TW5 na ;)).

Btw, waarom ben jij geswitched?

[ Voor 42% gewijzigd door eggsforpedro op 06-06-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

eggsforpedro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:22:
[...]

Je bedoelt S2? :p Ben geen fan van custom ROMs, teveel gedoe! Snap niet waarom het voor de Android merken zo moeilijk is om schone interfaces te maken (op TimeScape, Sense 4 en TW5 na ;)).

Btw, waarom ben jij geswitched?
De S2 is een bruut ding met custom roms. Teveel gedoe valt wel mee. Gewoon een CM9 erop en knallen. Dat is zo heerlijk :D S1 was al briljant maar de S2 is minstens net zo briljant! Zo dicht mogelijk bij stock is toch echt het mooiste. Of MIUI wat al helemaal prachtig is O+

Hoe bedoel je geswitched? Van merk of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggsforpedro
Ja, heb je een S2 gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nee ik heb een S1 en een S2 vind ik te groot. Dan zijn je keuzes bij Hi redelijk beperkt met Android. Eigenlijk vind ik een S1 ook al te groot. Ik heb nu een Sensation XL als leentoestel en dat ding is echt HUGE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggsforpedro
Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:56:
[...]

Nee ik heb een S1 en een S2 vind ik te groot. Dan zijn je keuzes bij Hi redelijk beperkt met Android. Eigenlijk vind ik een S1 ook al te groot. Ik heb nu een Sensation XL als leentoestel en dat ding is echt HUGE!
Ah, ja ik twijfel ook nog. 3,7 inch is eigenlijk perfect, vind het jammer dat er niet zoveel goed aanbod is op die schermgrootte.

on topic: je One V wordt gerepareerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

eggsforpedro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:03:
[...]

Ah, ja ik twijfel ook nog. 3,7 inch is eigenlijk perfect, vind het jammer dat er niet zoveel goed aanbod is op die schermgrootte.

on topic: je One V wordt gerepareerd ofzo?
Geen idee, hij is nu naar HTC toe volgens e-repair. Ik vermoed dat hij word vervangen maar ik vrees dat als ik hem daarna weer terug krijg dat niet alles is opgelost... Althans uit mijn ervaringen met HTC is dat tot op heden gebleken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:40:
dat kan dus niet , want de kaart verdwijt er helemaal in.........micro kaartje
Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/HTC%20One%20V/ms.png

Ik ben toch benieuwd.
Bedoel je stiekem niet dat je er een micro SIM in hebt gegoocheld?
Een micro SD kaartje gaat er bij mij echt niet dieper in dan dit, die flip je er zo weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:35:
[...]

[afbeelding]

Ik ben toch benieuwd.
Bedoel je stiekem niet dat je er een micro SIM in hebt gegoocheld?
Een micro SD kaartje gaat er bij mij echt niet dieper in dan dit, die flip je er zo weer uit.
ja sorry..... ik bedoel micro SIM kaartje

werkt wel, maar ik krijg hem er volgens mij niet meer uit....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Heeft er nou iemand een one v met werkende simkaart van Hi of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:16:
Ja ik had een werkende simkaart van Hi. Nieuwe simkaart dat wel. Hij is ongeveer 4 maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Hmm, het wordt steeds gekker...
Die van ons wil geen hi sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:23:
Hmm, het wordt steeds gekker...
Die van ons wil geen hi sim.
Hoe oud is de sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Al 3 nieuwe sim kaarten gekregen van hi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:58:
Al 3 nieuwe sim kaarten gekregen van hi..
en is je toestel al opgestuurd voor reparatie? :X Ik had na mijn tweede toestel daar al op aangedrongen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Toestel pakt wel mijn Vodafone kaart en ook een prepaid kaartje van hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:08:
Toestel pakt wel mijn Vodafone kaart en ook een prepaid kaartje van hi.
Bijzonder... Werkt de simkaart wel in een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ja, de Hi sim werkt gewoon in mijn Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
Zo, mn One V toch maar teruggestuurd i.v.m de verkleuring en ruis. Nu maar afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-08 18:53
coob schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:16:
Ik kreeg een Hi-sim bij m'n Legend in augustus 2010. Deze simkaart zit nu in de One V en werkt probleemloos.

Het lijkt erop dat ik een van de weinige werkende exemplaren heb, gekregen, tenminste als je alle problemen op dit forum leest :)

- een werkende simkaart
- een nieuwe micro sd kaart die meteen werd herkend
- geen gele vlekken op het scherm
- geen bleeding
- geen ruis in de audio
- geen storende kleuren bij m'n foto's

Of ik ben natuurlijk een kritiekloze HTC-gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

coob schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:53:
Ja, de Hi sim werkt gewoon in mijn Sensation.
Heel apart is dat... Ik zou gewoon het toestel vervangen dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nou, hier ook een prima exemplaar hoor! Ben heel tevreden met de V.
Lijkt me wel flut als je um moet terugsturen ter reparatie, het One S topic word je soms ook niet vrolijk van.
Een perfecte HTC kopen zou geen kansspel moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Chris.nl schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:02:
Lijkt me wel flut als je um moet terugsturen ter reparatie, het One S topic word je soms ook niet vrolijk van.
Ach ja ik hoop ook dat die van mij probleemloos terug komt maar ik bereid mij alvast voor dat het niet zo is... Alternatief is een Arc S. Welliswaar iets groter maar ik ga niet nog een keer gokken bij HTC... :/ Ook al doet mijn leentoestel het perfect :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een xperia sola een paar dagen gehad te hebben, een htc one v besteld.

Bij de sola gingen de leds achter de knoppen stuk. Accu was draaaama.

Nu hopen dat de v me beter bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Chris.nl schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:02:
Hopen dat ik een nieuwe krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond op het punt een HTC One V te kopen, maar vroeg me opeens af of het ook mogelijk is om Outlook 2010 via Bluetooth te synchroniseren. Ik gebruik BT ook voor mijn carkit. Deze staat dus altijd aan en zo wordt op mijn huidige Nokia mijn agenda + mail automatisch gesynchroniseerd als ik in de buurt van mijn laptop kom. WIFI staat uit om de accu te sparen en 3G heb ik (nog) niet.

Nu heb ik heel wat gelezen, maar via de software van HTC kan dit blijkbaar niet. Heeft iemand ervaring met andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:04:
Ik stond op het punt een HTC One V te kopen, maar vroeg me opeens af of het ook mogelijk is om Outlook 2010 via Bluetooth te synchroniseren. Ik gebruik BT ook voor mijn carkit. Deze staat dus altijd aan en zo wordt op mijn huidige Nokia mijn agenda + mail automatisch gesynchroniseerd als ik in de buurt van mijn laptop kom. WIFI staat uit om de accu te sparen en 3G heb ik (nog) niet.

Nu heb ik heel wat gelezen, maar via de software van HTC kan dit blijkbaar niet. Heeft iemand ervaring met andere oplossingen?
Maar als je laptop verbonden is met wifi is je mobiel dat toch ook? En er zal vast wel een programma zijn die dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:59:
[...]

Maar als je laptop verbonden is met wifi is je mobiel dat toch ook? En er zal vast wel een programma zijn die dat doet :)
Nee, mijn laptop heb ik via ethernet verbonden en dat blijft ook zo i.v.m. Terminal Server sessies die een erg stabiele verbinding nodig hebben (zal wel beter kunnen, maar bedraad werkt het perfect).

Er is wel een app die synchroniseren via BT regelt, maar niet automatisch eens per zoveel minuten. Ik vind dat echt een gemis en ik denk dat ik daarom af zie van het kopen van deze mooie telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:39:
[...]

Heel apart is dat... Ik zou gewoon het toestel vervangen dan :X
Had iemand op het Hi-forum ook al gedaan maar ook een 2e One V werkte niet.
Ons toestel is inmiddels ook terug naar Hi en nu word ik net gebeld door HTC.
Ik had daar mijn klacht ook voorgelegd en schijnbaar zijn zij er ook mee aan de gang.
Zal waarschijnlijk iets in de firmware zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
coob schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:09:
[...]

Had iemand op het Hi-forum ook al gedaan maar ook een 2e One V werkte niet.
Ons toestel is inmiddels ook terug naar Hi en nu word ik net gebeld door HTC.
Ik had daar mijn klacht ook voorgelegd en schijnbaar zijn zij er ook mee aan de gang.
Zal waarschijnlijk iets in de firmware zijn.
Dan is het wel selectieve firmware, want mijn Hi-simkaart doet het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
krijg een nieuw exemplaar :), hopelijk is deze in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de One V nu als vervangen mijn Desire. In eerste instantie had ik gekozen voor de Xperia Sola van Sony. Maar ik heb die geruild voor de One V om een aantal redenen:
- LED's bleken defect
- Accuduur zeer matig

Nu heb ik dus sinds vandaag de One V. Wat valt mij in positieve zin op:
- Scherm is zeer goed
- Accuduur

Hij voelt niet zo snappy aan als de Desire met android 2.3. Dat komt deels door het feit dat ik een custom ROM had draaien. Het toestel voelt wel zeer degelijk aan. Zolang je er niet teveel apps tegelijk mee draait doet hij wat hij moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:43:
Hij voelt niet zo snappy aan als...
Ik heb me een beetje ingelezen over de Qualcomm MSM8255, die schijnt goed klokbaar te zijn.
Hij wordt in sommige telefoons standaard op 1.4 of 1.5GHz geklokt verkocht.

Voor zover ik het heb begrepen moet ie met hetzelfde voltage als 1GHz stabiel op 1.2GHz kunnen lopen, dan zou ie in theorie hetzelfde verbruiken. Ga je um daarnaast lager dan stock underclocken wanneer ie standby is (ben 1 geval tegengekomen die um verschrikkelijk laag op 33MHz had lopen) dan zou ie in theorie zelfs minder gaan verbruiken. Maar goed dat is de theorie, ik ben niet van plan te gaan rooten oid. Wellicht dat anderen daar anders over denken.

Ben zelf tevreden met de snelheid zoals ie nu is, surfen en WhatsApp / FaceBook gaat prima, spelletjes speel ik er niet op.

Eind van de maand verwacht ik er wel een 64gb kaartje in te drukken. Qua muziek is m'n 32gb kaartje bijna vol maar met 64gb ruimte verwacht ik nog flink wat jaren vooruit te kunnen.
'k Weet wel dat je nooit zoveel muziek tegelijk kan luisteren, maar ik wil m'n favo muziek collectie wel bij me kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zo'n XL is wel echt een supergeil apparaat en damn wat is die snappy! leentoestel in plaats van een One V :+

Alleen jammer van het formaat :/

Iemand trouwens nog interesse in een custom rom topic? Ik heb een opzetje met een gedeelte van de inhoud maar zolang ik geen toestel heb geen zin om het af te maken (gaat ook best lastig)

Als iemand er zin in heeft om hem aan te vullen stuur mij een DM en ik maak een topic aan en gooi alles wat ik nu heb daarin en dan kan je het naar hartenlust aanvullen.

Oh en voor mijn muziek is 16GB al genoeg. Zelfs als ik een groot deel in FLAC heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
/offtopic
Ik heb in zo'n 14 jaar een collectie van ong 28gig bijeen gesprokkeld, begonnen op trage win95 pc met 3gig schijf. Toen had je me niet kunnen wijsmaken dat een apparaat met deze specs tegenwoordig in de broekzak past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Chris.nl schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 01:22:
/offtopic
Ik heb in zo'n 14 jaar een collectie van ong 28gig bijeen gesprokkeld, begonnen op trage win95 pc met 3gig schijf. Toen had je me niet kunnen wijsmaken dat een apparaat met deze specs tegenwoordig in de broekzak past.
Dan heb je vrij weinig... Ik zit hier makkelijk over de 400GB heen met alleen muziek analoge media niet meegerekend :X Dat wil ik ook niet eens gaan doen met tussen de 500 en de 600 CD's :+

Ik flikker alleen op mijn speler wat ik graag onderweg of bij vrienden wil luisteren. De rest is voor achtergrondmuziek thuis en andere muziek pakken als ik weer eens een album voor mobiel gebruik uitgeluisterd heb. Vandaar dat ik zelfs 16GB niet vol krijg. Het is niet nodig voor mij. 8GB is soms net te klein afhankelijk van de kwaliteit. 10/12GB is ideaal want dat is precies genoeg en met een 16GB kaartje heb ik genoeg speling voor eens een FLAC album ertussendoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Klopt, het is niet bijster veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels wat meer ervaringen met het toestel. Er was een update voor de software. Na die geinstalleerd te hebben, draait hij een stuk soepeler. Het voelt nu prettig aan. Verder ben ik zeer te spreken over de batterij.

Nog even een vraag. Ik meen in Sense 3.5 een keer een klok/weer widget gezien te hebben van 4x1. Die kan ik nu niet vinden. Voert HTC die niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:56:
Inmiddels wat meer ervaringen met het toestel. Er was een update voor de software. Na die geinstalleerd te hebben, draait hij een stuk soepeler. Het voelt nu prettig aan. Verder ben ik zeer te spreken over de batterij.

Nog even een vraag. Ik meen in Sense 3.5 een keer een klok/weer widget gezien te hebben van 4x1. Die kan ik nu niet vinden. Voert HTC die niet meer?
Je kan hem ook zelf vinden als je een beetje handig zoekt. Zo heb ik ook op mijn Samsung met custom roms de sense 4.0 klok met het weer weergave :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:08:
[...]

Je kan hem ook zelf vinden als je een beetje handig zoekt. Zo heb ik ook op mijn Samsung met custom roms de sense 4.0 klok met het weer weergave :>
Dat weet ik. Ik had op mijn Desire Fancy Widgets. Maar ik heb hem bij voorkeur origineel HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:26:
[...]

Dat weet ik. Ik had op mijn Desire Fancy Widgets. Maar ik heb hem bij voorkeur origineel HTC.
Er zijn ook gewoon stock widgets te vinden :+ Ik weet alleen niet of ik die linkjes ook hier mag posten dus vandaar dat ik het zo probeer te hinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 21:33
Touchdomex schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:57:

Iemand trouwens nog interesse in een custom rom topic? Ik heb een opzetje met een gedeelte van de inhoud maar zolang ik geen toestel heb geen zin om het af te maken (gaat ook best lastig)

Als iemand er zin in heeft om hem aan te vullen stuur mij een DM en ik maak een topic aan en gooi alles wat ik nu heb daarin en dan kan je het naar hartenlust aanvullen.
Ik heb trouwens wel intresse in een custom rom en/of de mogelijkheden van een geroot mobiel. Ik wist wat je met een rooted mobiel kon, maar nu ik er zelf een heb weet ik het niet meer.

Laatst las ik ergens over een app die geluid harder kon zetten dan je telefoon zelf aan kon? Ik weet niet meer hoe het heette en waar ik het las, maar aangezien ik wel wist dat je daarvoor root nodig heb, kan ik het toch even proberen hier te vragen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

karimmm schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:40:
[...]

Ik heb trouwens wel intresse in een custom rom en/of de mogelijkheden van een geroot mobiel. Ik wist wat je met een rooted mobiel kon, maar nu ik er zelf een heb weet ik het niet meer.

Laatst las ik ergens over een app die geluid harder kon zetten dan je telefoon zelf aan kon? Ik weet niet meer hoe het heette en waar ik het las, maar aangezien ik wel wist dat je daarvoor root nodig heb, kan ik het toch even proberen hier te vragen :P.
Voodoosound kan dat maar voor zover ik weet is dat Samsung of een afgeleide daarvan only...

Root is heel simpel eigenlijk de controle over je telefoon in eigen handen nemen. Daarom moet je ook snappen waar je mee bezig bent als je ermee gaat spelen.

Vooral met mijn vorige toestel. Een SGS1 was dat heel belangrijk. Je moet namelijk elk onderdeel van je kernel en eromheen begrijpen voordat je pas fatsoenlijk kan debuggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds 2 weken ook mijn One V (los gekocht), als vervanging voor mijn 2jaar oude HTC Legend.
Gebruik hem icm een Hi abbonement, Sim werkt gewoon prima hier trouwens.

Ik heb geen last gehad van het scherm gelukkig. Helaas wel van het ruis met het gebruik van oordopjes maar dit vind ik niet erg storend. Ik gebruik zelf Beats by Dre Tours In-ears.

Tevreden gebruiker hier dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Helaas, tweede exemplaar die ik binnen heb gekregen, heeft gele vlekken. En heb last van ruis. Terugsturen dan maar voor een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
emreorhan schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:20:
Helaas, tweede exemplaar die ik binnen heb gekregen, heeft gele vlekken. En heb last van ruis. Terugsturen dan maar voor een nieuwe
Da's balen. Succes met de volgende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ik vind toch wel raar dat, htc zo'n slechte productie hanteert en gewoon foutieve producten blijft leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Help :-)

Hoe kan ik de vergrendeling 'ring omhoog trekken' uitschakelen?

Ik hen nu patroon als beveiliging maar moet toch eerst de ring omhoog trekken, zelf als ik gebeld wordt.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Zhadum schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:01:
Help :-)

Hoe kan ik de vergrendeling 'ring omhoog trekken' uitschakelen?

Ik hen nu patroon als beveiliging maar moet toch eerst de ring omhoog trekken, zelf als ik gebeld wordt.

Wie kan me helpen?
Uhm, ik kan mijzelf niet bellen om het te testen en 100% zeker te weten. Maar als je gebeld word kan je toch gewoon opnemen door die optie in de ring te slepen. Dan geen wachtwoord nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Chris.nl schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:58:
[...]

Uhm, ik kan mijzelf niet bellen om het te testen en 100% zeker te weten. Maar als je gebeld word kan je toch gewoon opnemen door die optie in de ring te slepen. Dan geen wachtwoord nodig toch?
ik begrijp wat je zegt maar je zou toch ook gewoon die hele ring gebeuren kunnen uitschakelen, of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Er is geen instelling om dat uit te schakelen.
Je zou de app No Lock kunnen proberen, laat je even weten of die werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Volgens mij kun je dat niet uitzetten... Dat zou betekenen dat je het hele lockscreen moet kunnen wijzigen en dat kan volgens mij niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen de HTC One V als vervanger van mijn HTC Desire. Ik had eerst een Xperia Sola, maar die gaf na 1 dag al de geest. Omdat ik niet tevreden was over de batterij van dat toestel (ik haalde het einde van de dag niet eens), heb ik hem geruild voor de One V. En tot op heden geen spijt. Ik was een beetje bang voor de performance, maar die valt me zeker niet tegen. Het valt me wel op dat het toestel na een software update wat soepeler draait. Het toestel draait nu anderhalve dag zonder op te laden en ik heb nog meer dan 50% acculading over. Daar ben ik zeer tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:34:
Het toestel draait nu anderhalve dag zonder op te laden en ik heb nog meer dan 50% acculading over. Daar ben ik zeer tevreden mee!
Klopt!
Zelf heb ik um los gekocht ivm behoud van m'n VodaFup abbo.
Qua abbo kan ik dus vrij onbezorgd tetheren en qua accu werkt ie ook prettig mee.
'k Heb niet precies bijgehouden hoelang en hoeveel ik hem verbruik maar nog niet in de problemen gekomen.
Begin de dag met een volle accu en denk er verder niet over na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Als de telefoon het einde van de dag maar haalt dan is het best :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Heb dit op XDA gepost, wilde het niet in het Nederlands hier posten, maar ik wil weten of jullie dit kunnen controleren. Mensen die helemaal geen problemen hebben met hun toestel bijvoorbeeld, kunnen jullie dit even nagaan? Bedankt

hi everyone, I think I found out how to see what manufacturing date you have. I found it in the HTC One S thread. You have to take a look at the Serial Number on your box, starting with S/N. The first four digits are the relevant ones. I have a HT23TTV00312. Like I said, the first four digits. In my case: HT23.

The number 3 means that it's the third month of the year, meaning March. I got this phone replaced for my old One V, that one had:HT24, meaning April. I regret that I sent my April One V back because the March version is even worse, gonna send this one back as well.

People over at the One S thread say this method of seeing the manufacturing date is 90% correct. So can you guys verify this? Do any of you have: HT25, meaning the month May?, I wonder if the May phones have problems like yellow spots.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dat is opzich wel boeiend. Iemand enig idee of je zonder toestel dit ook kan controleren? Aan andere gegevens? Kan ik ook meedoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:45:
Dat is opzich wel boeiend. Iemand enig idee of je zonder toestel dit ook kan controleren? Aan andere gegevens? Kan ik ook meedoen :+
Het staat volgens mij echt alleen op je doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:47:
[...]

Het staat volgens mij echt alleen op je doos
Dat is geen probleem!

Ik heb/had ook een HT23....

Mooi die batch is dus kut geweest. Meer mensen met nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:50:
[...]

Dat is geen probleem!

Ik heb/had ook een HT23....

Mooi die batch is dus kut geweest. Meer mensen met nummers?
zeker een kut batch, HT24 van mij was veel beter, ik ga proberen een HT25 te regelen desnoods weer een HT24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 16:20

thommich

Belg

HT23, geen gele vlekken (denk ik), wel ruis op de audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik ben benieuwd of een HT25 ook nog ruis heeft want anders schiet het omruilen voor mij niets op...

Gele vlekken zie je direct op een wit scherm (opstarten bijvoorbeeld) dus als je dat niet ziet heb je het ook niet. Die vlekken zijn echt duidelijk

Ik heb gelukkig de doos nog wel dus vandaar dat ik het weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook HT23 en geen last, wel een klein beetje ruis maar niet erg storend. Ik ben erg tevreden met mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

DatumAantal toestellenGele VlekkenRuis in audioLicht lekkende touchkeys
HT234Ja: 1 Nee: 3 Ja: 3 Nee: 1 Ja: 1 Nee: 3
HT24Ja: Nee: Ja: Nee: Ja: Nee:
HT25Ja: Nee: Ja: Nee: Ja: Nee:
HT26Ja: Nee: Ja: Nee: Ja: Nee:

Ik ga alles eventjes noteren voor mensen zodat wij kunnen zien wat voor problemen er zijn met welke serie toestellen. Mensen nog andere problemen of iets? stuur eventjes een DM daarover dan raakt het topic niet zo verstopt met onzin informatie.

Informatie over het toestel kan uiteraard ook via de DM. Uiteindelijk wil ik inderdaad alles gaan uitrekenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help!! ik snap het niet meer. De telefoon herkent de micro sim nietmeer .....

Wie heeft er ook micro sim in de V, volgens mij past dit gewoon niet goed...

Moet er niet een soort hulsje omheen voordat je hem erin schuurft want het gaat er gewoon niet goed in, en je krijgt hem er ook niet meer uit.

BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Serienummer is ook te vinden bij:
- instellingen
- info
- telefoonidentiteit
- serienummer van het apparaat

Ik heb een HT23. Geen gele vlekken, geen ruis, geen lichtlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:32:

Moet er niet een soort hulsje omheen voordat je hem erin schuurft want het gaat er gewoon niet goed in, en je krijgt hem er ook niet meer uit.

BVD!
Er gaat geen Microsim in je telefoon... Ik zou naar de winkel gaan om hem eruit te laten vissen en een normale sim erin te proppen of eentje met een houdertje erin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:32:

BVD!
De One V werkt nog met normale simkaarten. Je schijnt een adapter te moeten gebruiken, om een micro-sim passend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Gerd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:34:
[...]

De One V werkt nog met normale simkaarten. Je schijnt een adapter te moeten gebruiken, om een micro-sim passend te krijgen.
Lijkt me ook best wel logisch, en dat staat hier dacht ik ook op dit forum :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx ! hij heeft hetb een week gedaan zonder houdertje....

morgen maar naar een winkel.

wel raar dat ze dat er niet bij doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:15:

Ik ga alles eventjes noteren voor mensen zodat wij kunnen zien wat voor problemen er zijn met welke serie toestellen. Mensen nog andere problemen of iets? stuur eventjes een DM daarover dan raakt het topic niet zo verstopt met onzin informatie.

Informatie over het toestel kan uiteraard ook via de DM. Uiteindelijk wil ik inderdaad alles gaan uitrekenen ;)
Wat bedoel je met DM, en volgens mij hebben jij en ik gele vlekken gevonden op de HT23 dus twee toestellen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:57:
[...]

Wat bedoel je met DM, en volgens mij hebben jij en ik gele vlekken gevonden op de HT23 dus twee toestellen toch?
Direct Message maar ik had jou toestel al meegenomen in het lijstje ;)
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:57:
thx ! hij heeft hetb een week gedaan zonder houdertje....

morgen maar naar een winkel.

wel raar dat ze dat er niet bij doen..
Er zit normaliter wel een houdertje bij. Had ik hier ook bij een micro-sim en een vriend van mij die er gisteren eentje in de brievenbus kreeg omdat hij de S3 heeft gekocht zat het er ook gewoon bij.

Heb jij hem online of offline gekocht? Los of bij abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
@Touchdomex, wanneer krijg jij je nieuwe toestel? laat me weten welke serienummer het wordt:), ik kreeg binnen 2 dagen een nieuwe, nu ga ik weer voor een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:04:
@Touchdomex, wanneer krijg jij je nieuwe toestel? laat me weten welke serienummer het wordt:), ik kreeg binnen 2 dagen een nieuwe, nu ga ik weer voor een nieuwe
Die van mij is weg voor reparatie bij HTC. Morgen ga ik eventjes bellen. Voor veel dingen weer eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:05:
[...]

Die van mij is weg voor reparatie bij HTC. Morgen ga ik eventjes bellen. Voor veel dingen weer eens :+
ow oke, ik dacht dat je hem had omgeruild, succes dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:06:
[...]

ow oke, ik dacht dat je hem had omgeruild, succes dan:)
Had ik willen doen maar ik was 1 werkdag te laat. Toen moest hij weg voor reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:07:
[...]

Had ik willen doen maar ik was 1 werkdag te laat. Toen moest hij weg voor reparatie...
Ow dat is echt jammer:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ach ja ik heb nu wel een Sensation XL als leentoestel. Ik had het veel slechter kunnen treffen :9~

Alleen weet ik niet wat ik doe als ik weer een defect toestel krijg/toestel met problemen... Ik ga dan namelijk wel proberen om niet meer een HTC te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw vodafone via BelNu.nl

zat geen houdertje bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Chris.nl schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:00:
Er is geen instelling om dat uit te schakelen.
Je zou de app No Lock kunnen proberen, laat je even weten of die werkt?
Thanks, heb het geprobeerd, hij werkt maar haalt ook meteen de patroon beveiliging eraf en dat is nou iets wat ik niet wil. Jammer, want ik had graag de ring weg willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zhadum schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:20:
[...]

Thanks, heb het geprobeerd, hij werkt maar haalt ook meteen de patroon beveiliging eraf en dat is nou iets wat ik niet wil. Jammer, want ik had graag de ring weg willen hebben.
Volgens mij kan je dat soort dingen alleen weghalen met bepaalde custom roms... Nadeel is dat HTC niet een netjes iets heeft gemaakt van die code... Waardoor je die dus altijd erbij hebt naast je ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Hier ook een HT23 (los in winkel gekocht). Er zijn me geen gele vlekken opgevallen. Ruis wel :s. Licht lekkende touchkeys, bedoel je daarmee dat licht aan onderkant van glas beetje ziet? Zoja, dat heb ik wel maar is niet bepaald storend ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 21:37

r_kluft

Hmmmmmm

xileS schreef op maandag 11 juni 2012 @ 02:04:
[...]

Hier ook een HT23 (los in winkel gekocht). Er zijn me geen gele vlekken opgevallen. Ruis wel :s. Licht lekkende touchkeys, bedoel je daarmee dat licht aan onderkant van glas beetje ziet? Zoja, dat heb ik wel maar is niet bepaald storend ofzo.
Hier ook een HT23 (Los uit de winkel)
Geen gele vlekken. Beetje licht lek uit de USB poort maar wel veel ruis. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Zojuist een systeemupdate binnengekregen, was als ik het me goed herinner zo'n 50mb groot.
Het updateproces duurde wat langer dan de vorige updates.
Van versie 1.560.401.2 naar 2.08.401.2 gegaan.

Nieuwe instelling? Scherm en slepen screenshot. Kan me niet herinneren dat dit erin zat, wellicht handig.
Zie post van r_kluft hieronder.

Instellingen Apps is iets aangepast qua weergave, bij Alle applicaties staan uitschakelde apps niet meer onderaan de lijst, maar gewoon op alfabetische volgorde tussen de andere apps screenshot.

Verder nog niets tegengekomen, 't meeste zal wel onder de moterkap zitten...

[ Voor 155% gewijzigd door Chris.nl op 11-06-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de update: 2.08.401.2 (46,77MB). Hij is hem nu aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 21:37

r_kluft

Hmmmmmm

Als je nu met 3 vingers sleept dan geeft hij een menu "Instellingen Media Link HD" weer.
Lijkt erop dat je hiermee de content op je scherm naar een tv zou kunnen sturen.

Hmm ondersteuning voor dit apparaat zo te zien:
http://www.htc.com/www/sm...sories/htc-media-link-hd/
En als je met 3 vingers over een foto heen gaat dan lijkt het of hij een DLNA koppeling zoekt.

[ Voor 39% gewijzigd door r_kluft op 11-06-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
r_kluft schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:24:
Als je nu met 3 vingers sleept dan geeft hij een menu "Instellingen Media Link HD" weer.
Lijkt erop dat je hiermee de content op je scherm naar een tv zou kunnen sturen.

En als je met 3 vingers over een foto heen gaat dan lijkt het of hij een DLNA koppeling zoekt.
Je hebt gelijk... Een gimmick erbij gekregen van HTC dus.
De één zal het wel bloatware vinden, de ander gaat het ook echt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 23:49
Sorry, weet niet hoe ik een DM moet sturen (?).
Ik heb een HT23 zonder gele vlekken, zonder licht lekkende touchkeys, met heel lichte ruis op de audio.
xileS schreef op maandag 11 juni 2012 @ 02:04:
Licht lekkende touchkeys, bedoel je daarmee dat licht aan onderkant van glas beetje ziet? Zoja, dat heb ik wel maar is niet bepaald storend ofzo.
Nee, onderkant van het scherm is wat lichter door de LEDs van de backlight, maar is bij alle exemplaren zo voor zover ik weet. Bij de licht lekken de touchkeys zie je onder of naast de knoppen streepjes oplichten (dus niet in het scherm).

[ Voor 32% gewijzigd door florizla op 11-06-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
net weer opgestuurd, nu wachten op een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
r_kluft schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:24:

Sterker nog. Als je een TV hebt die DNLA ondersteunt, heb je dat apparaatje niet eens nodig. Ik heb zojuist wat foto's en video's bekeken op de TV met deze nieuwe feature. Het is alleen jammer dat mijn televisie het bestandsformaat van de HTC-video's niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste update start mijn toestel opnieuw op als ik de HTC Sense agenda open. Meerdere mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:26:
Sinds de laatste update start mijn toestel opnieuw op als ik de HTC Sense agenda open. Meerdere mensen met dit probleem?
Nee, al geprobeerd de app te deactiveren en opnieuw in te schakelen?
Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste