Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

florizla schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:29:
[...]

Bedoel je de melding 'telefoongeheugen is vol'? Dat heeft niks met RAM te maken. Wis een paar foto's of plaats een micro SD kaartje, dan gaat die melding wel weg :-)

Standaard heb je maar zo'n 95MB opslag voor data en dat is al snel te krap...
Ik denk dat het inderdaad het telefoongeheugen is, ik wacht het nog wel even af. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:38:
[...]

Op de One X kon je het zien met es file explore, heb het zelfde geprobeerd met de One V maar werkte helaas niet. :X
Ik had hetzelfde...
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:39:
[...]

Ik denk dat het inderdaad het telefoongeheugen is, ik wacht het nog wel even af. Thanks!
Dat is gewoon een kaartje erin stoppen. Voor apps is er 1GB en dat is meer dan genoeg.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
Ik heb gisteren zakelijk een HTC One V binnen gekregen en daar zat geen geheugenkaartje in en ik ontdekte maar 1GB intern geheugen (zie foto). Contact opgenomen met T-Mobile, zij sturen me nu een 4GB geheugenkaartje na. Dit bleek een fout te zijn van HTC en voortaan hoort er een 4GB kaart in te zitten. Hopelijk schept dit een beetje duidelijkheid voor mensen hier.

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/433/onevg.jpg

Grotere afbeelding

[ Voor 15% gewijzigd door Impulzer op 30-05-2012 10:29 ]

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Impulzer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:24:
Ik heb gisteren zakelijk een HTC One V binnen gekregen en daar zat geen geheugenkaartje in en ik ontdekte maar 1GB intern geheugen (zie foto). Contact opgenomen met T-Mobile, zij sturen me nu een 4GB geheugenkaartje na. Dit bleek een fout te zijn van HTC en voortaan hoort er een 4GB kaart in te zitten. Hopelijk schept dit een beetje duidelijkheid voor mensen hier.

[afbeelding]
Is dit serieus? :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Ja, dit is serieus. Ze belde net en ik heb een mail gehad, zie onderstaande (uiteraard wel gecensureerd). Van beneden naar boven lezen.
Van: XXX [mailto:xxx@t-mobile.nl]
Verzonden: woensdag 30 mei 2012 9:58
Aan: XXX
Onderwerp: RE: Geheugen HTC One V

Beste XXX,

Dit is fout van HTC.
In t vervolg als er nog HTC One V toestel wordt besteld en er achteraf blijkt dat de 4GB kaartje hier ook ontbreekt, dien ik deze apart door Aftersales na te laten sturen.

Groet,
XXX
Sent: Wednesday, 30 May 2012 09:50
To: XXX
Subject: RE: Geheugen HTC One V
Beste XXX,

Graag gedaan, komt er in het vervolg nu altijd een extra 4GB kaart bij of is dit een ‘fout’ bij HTC geweest en moeten we er een 4GB kaartje bij bestellen voortaan?

Met vriendelijke groet,
XXX
Verzonden: woensdag 30 mei 2012 9:48
Aan: XXX
Onderwerp: RE: Geheugen HTC One V

Beste XXX,

Goed dat je een foto hebt gemaakt en beter hebt gekeken.
Onze afdeling Aftersales zend een 4GB kaart na. Ik heb jouw naam en adresgegevens doorgegeven.

Groet, XXX
Sent: Tuesday, 29 May 2012 16:18
To: XXX
Subject: Geheugen HTC One V
Beste XXX,

Ik heb even een foto gemaakt, op de verpakking staat dat er 4GB geheugen in het toestel zit, maar er zit maar 1GB in. Wellicht is dit dan toch een fout bij HTC?

Met vriendelijke groet,
XXX

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Impulzer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:36:
[...]

Ja, dit is serieus. Ze belde net en ik heb een mail gehad, zie onderstaande (uiteraard wel gecensureerd). Van beneden naar boven lezen.

[...]
Dan heeft die gast van HTC dus gewoon mij verkeerde informatie gegeven... Die zei vrolijk dat die 4GB op de telefoon zich bevond en dat die 2.8GB die je mist eigenlijk aan Sense was weggegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Touchdomex schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:38:
[...]

Dan heeft die gast van HTC dus gewoon mij verkeerde informatie gegeven... Die zei vrolijk dat die 4GB op de telefoon zich bevond en dat die 2.8GB die je mist eigenlijk aan Sense was weggegeven...
Dat vertelde T-Mobile mij eerst ook, de doos die ik kreeg was geseald met een HTC sticker enzo en zij maken die dus niet open, komt rechtstreeks van HTC af en zij zei in eerste instantie dat het zo hoorde en de 4GB intern was. Toen heb ik dus gezocht en die foto gemaakt en gemaild en je ziet nu de reactie die ik daarop heb gekregen. Volgens T-Mobile is het een fout van HTC en dient er een 4GB kaartje bij te zitten (bij vrijwel alle HTC toestellen zit een geheugenkaartje vandaar dat het mij opviel dat dit bij deze niet zo was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Impulzer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:41:
[...]

Dat vertelde T-Mobile mij eerst ook, de doos die ik kreeg was geseald met een HTC sticker enzo en zij maken die dus niet open, komt rechtstreeks van HTC af en zij zei in eerste instantie dat het zo hoorde en de 4GB intern was. Toen heb ik dus gezocht en die foto gemaakt en gemaild en je ziet nu de reactie die ik daarop heb gekregen. Volgens T-Mobile is het een fout van HTC en dient er een 4GB kaartje bij te zitten (bij vrijwel alle HTC toestellen zit een geheugenkaartje vandaar dat het mij opviel dat dit bij deze niet zo was).
maar eigenlijk vind ik dat wel bijzonder ruk... Ik heb velen malen liever 4GB intern want dan kan ik de SDkaart volledig misbruiken voor muziek en films en dan maakt de snelheid van mijn SD ook niet uit... 4GB is meer dan genoeg voor mij voor foto's en de gegevens van de apps. Ook kan ik dan de SD makkelijk verwisselen want dan kunnen alle apps nog steeds gebruikt worden.

Bedankt HTC voor het kut adverteren van je Telefoon :/ Zeer grote kans dat dit mijn laatste HTC ooit wordt en ik ook niemand in mijn omgeving meer zo'n toestel ga aanraden. Stelletje druiven dat het zijn :r

[ Voor 11% gewijzigd door Touchdomex op 30-05-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 22:24
Touchdomex schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:44:
[...]

maar eigenlijk vind ik dat wel bijzonder ruk... Ik heb velen malen liever 4GB intern want dan kan ik de SDkaart volledig misbruiken voor muziek en films en dan maakt de snelheid van mijn SD ook niet uit... 4GB is meer dan genoeg voor mij voor foto's en de gegevens van de apps. Ook kan ik dan de SD makkelijk verwisselen want dan kunnen alle apps nog steeds gebruikt worden.

Bedankt HTC voor het kut adverteren van je Telefoon :/ Zeer grote kans dat dit mijn laatste HTC ooit wordt en ik ook niemand in mijn omgeving meer zo'n toestel ga aanraden. Stelletje druiven dat het zijn :r
Het is gewoon een marketing term. Er zit 4gb in (net als in mijn HTC Sensation) en net als in mijn HTC Sensation is daarvan 1gb beschikbaar, de rest voor is voor andere zaken waaronder Sense. Om de kosten te drukken hebben ze er ditmaal geen geheugenkaartje bij gedaan, dit omdat de meeste mensen nog een stuk of 3 van die dingen hebben liggen of toch een grotere aanschaffen vermoed ik.

Maw, het is inderdaad een beetje misleidend, maar dat is marketing. T-Mobile is coulant, maar heeft geen gelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door dangerousp op 30-05-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

dangerousp schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:15:
[...]

Het is gewoon een marketing term. Er zit 4gb in (net als in mijn HTC Sensation) en net als in mijn HTC Sensation is daarvan 1gb beschikbaar, de rest voor is voor andere zaken waaronder Sense. Om de kosten te drukken hebben ze er ditmaal geen geheugenkaartje bij gedaan, dit omdat de meeste mensen nog een stuk of 3 van die dingen hebben liggen of toch een grotere aanschaffen vermoed ik.

Maw, het is inderdaad een beetje misleidend, maar dat is marketing. T-Mobile is coulant, maar heeft geen gelijk.
Ja maar je gaat toch niet menen dat Sense 2.8GB inneemt? of wel soms? Dat is absurd namelijk. Stock ICS is nog geen 300MB nexus s rom gerekend Wat dus uiteindelijk zou neerkomen op 2.5GB wat Sense kost aan beltoontjes, achtergronden en thema's? Apps gaan van die 1GB voor apps af dus die tel ik hier niet mee.

Ik heb ook een geheugenkaartje liggen en ze kosten geen reet. Alleen had ik gehoopt dat ik die 4GB voor mijn apps had kunnen gebruiken en op die manier vrij SDkaartjes had kunnen swappen. Wat een redelijke verwachting is vooral omdat er nergens iets te vinden is/was over de indeling van dat geheugen. sorry maar ik ga er echt niet vanuit dat HTC zoveel geheugen eet voor de rom. Dat kan gewoon niet hoe graag je het ook zou willen

Ik gebruik toch wel SDkaartjes maar alsnog vind ik het een misleidende manier van adverteren. Vooral omdat het nergens duidelijk is hoeveel en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 22:24
Touchdomex schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:22:
[...]

Ja maar je gaat toch niet menen dat Sense 2.8GB inneemt? of wel soms? Dat is absurd namelijk. Stock ICS is nog geen 300MB nexus s rom gerekend Wat dus uiteindelijk zou neerkomen op 2.5GB wat Sense kost aan beltoontjes, achtergronden en thema's? Apps gaan van die 1GB voor apps af dus die tel ik hier niet mee.

Ik heb ook een geheugenkaartje liggen en ze kosten geen reet. Alleen had ik gehoopt dat ik die 4GB voor mijn apps had kunnen gebruiken en op die manier vrij SDkaartjes had kunnen swappen. Wat een redelijke verwachting is vooral omdat er nergens iets te vinden is/was over de indeling van dat geheugen. sorry maar ik ga er echt niet vanuit dat HTC zoveel geheugen eet voor de rom. Dat kan gewoon niet hoe graag je het ook zou willen

Ik gebruik toch wel SDkaartjes maar alsnog vind ik het een misleidende manier van adverteren. Vooral omdat het nergens duidelijk is hoeveel en wat.
Het is niet alleen Sense, maar volgens mij ook de kaarten voor bijvoorbeeld Locations volgens mij.

1 Gb is meer dan zat voor alle apps, de data van de apps gaat toch op de SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

dangerousp schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:26:
[...]

Het is niet alleen Sense, maar volgens mij ook de kaarten voor bijvoorbeeld Locations volgens mij.

1 Gb is meer dan zat voor alle apps, de data van de apps gaat toch op de SD kaart.
Maar wissel je SD en alle apps werken niet meer ;) Dat is waar het mij omgaat. Locations had ook gewoon op de SD gekund en niet op de interne. Dat hadden ze veel beter kunnen indelen of gebruikers zelf de keuze gegeven zoals bij de Camera.

Anders hadden ze dat mij ook wel kunnen vertellen aan de telefoon dat het daar aan ligt maar zelfs dat konden ze niet vertellen....

[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 30-05-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 18:50
Heeft deze telefoon ook support voor meerdere exchange accounts? Volgens mij zit dit in ICS ingebakken maar wil het wel even zeker weten. De oude Desires hebben namelijk maar support voor 1 exchange account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 21:37

r_kluft

Hmmmmmm

Zijn er eigenlijk al mensen geweest met ruis op de koptelefoonuitgang die hun telefoon hebben omgeruild waarbij ze de ruis niet op het andere toestel hebben?

Ik heb er redelijk wat last van. Zodanig dat ik m'n mp3speler nog maar even blijf meenemen.
Ik gebruik op kantoor m'n Creative EP630 in-ears en daar hoef ik echt het volume maar op standje 1 te hebben staan.

Zelfs met de hardstyle die ik luister stoort het behoorlijk.
Twijfel namelijk of het nut heeft om het toestel om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 23:49
emreorhan schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:38:
Mag ik je vragen waar je je toestel aangeschaft hebt? Wil namelijk een One V zonder gele vlekken,
Kwam van gsmwijzer.be . Levering lijkt uit Nederland te komen, dus is waarschijnlijk hetzelfde als gsmwijzer.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
Touchdomex schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:44:
ruis-probleem
[...]
Ik heb het ook met de standaard dopjes.
Inderdaad met de standaard dopjes is het nog *net* te horen bij mij. Even 'stil' als bij de Sony dopjes met volumeregelaar (van de dopjes) op 50%.

Het wordt onhoorbaar met wat achtegrondgeluid (een gesprek, TV, verkeer...), dus eigenlijk nog wel aanvaardbaar. Maar ik hoop enkel dat het niet erger gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
Over de 4GB / 0.95 GB verwarring: HTC support is formeel:
Er zit inderdaad 4 GB op de One V toestellen, maar de rest wordt gebruikt voor de software en er is nog ruimte gereserveerd voor toekomstige updates. Het klopt dus dat u nog 0.94 GB overhoudt.
(...)
Er wordt geen sd-kaart geleverd.
Ik denk dat Impulzer gewoon gelukt heeft gehad met een support medewerker van HTC die dit mis begrepen heeft, en op die manier een gratis 4GB kaartje heeft kunnen bemachtigen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

florizla schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:57:
Over de 4GB / 0.95 GB verwarring: HTC support is formeel:

[...]

Ik denk dat Impulzer gewoon gelukt heeft gehad met een support medewerker van HTC die dit mis begrepen heeft, en op die manier een gratis 4GB kaartje heeft kunnen bemachtigen :-)
Dat is tenminste een aannemelijke verklaring.

Alsnog vervelend dat er blijkbaar nergens in de handleiding staat hoe het geheugen is opgedeeld. Ook bij de specs is het nergens duidelijk. Rare manier van uitleg nog steeds. Ik ga er vanavond ook nog eens zelf alles nalezen qua handleidingen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Touchdomex schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:06:
[...]

Dat is tenminste een aannemelijke verklaring.

Alsnog vervelend dat er blijkbaar nergens in de handleiding staat hoe het geheugen is opgedeeld. Ook bij de specs is het nergens duidelijk. Rare manier van uitleg nog steeds. Ik ga er vanavond ook nog eens zelf alles nalezen qua handleidingen en dergelijke.
Nou ik denk dat als je een custom rom opzet alleen met sense zonder de nutteloze aps dat je minsten toch wel 1.5gig of meer vrij hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:20:
[...]

Nou ik denk dat als je een custom rom opzet alleen met sense zonder de nutteloze aps dat je minsten toch wel 1.5gig of meer vrij hebt :)
Ja dan wel maar ik wil er niet vanuit gaan dat ik custom roms ga draaien. Ik heb dit toestel juist gekocht zodat ik er minder custom roms op hoef te zetten maar blijkbaar is dat uiteindelijk toch nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:23:
[...]

Ja dan wel maar ik wil er niet vanuit gaan dat ik custom roms ga draaien. Ik heb dit toestel juist gekocht zodat ik er minder custom roms op hoef te zetten maar blijkbaar is dat uiteindelijk toch nodig...
Ja of gewoon root toegang hebben zodat je een aantal nutteloze aps er toch af kan gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:50:
[...]

Ja of gewoon root toegang hebben zodat je een aantal nutteloze aps er toch af kan gooien :)
Heb ik nog steeds Whats en andere apps die mijn externe SD lopen vol te stoppen met dingen die het alleen maar verwarrend maken.

Ik had wat te hoge verwachtingen van die 4GB. Volgende keer bel ik wel naar de fabrikant om te vragen hoe ze zoiets hebben ingedeeld om duidelijkheid te krijgen daarover.

Als ik alleen al 1GB had voor de SDdata van de apps op de SDkaart (intern) dan was het helemaal prima geweest. Kan ik gewoon de volle externe SD gebruiken voor alle foto's, films, muziek en andere data. Krijg je ook minder van die enorm lelijke folders op je SDkaart waar de gemiddelde gebruiker geen aarsch van snapt.

[ Voor 41% gewijzigd door Touchdomex op 30-05-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-08 18:53
Een berichtje van vorig jaar:

HTC laat gebruikers voorgeïnstalleerde apps verwijderen

Door ArnoudWokke, donderdag 7 juli 2011 10:44, views: 33.565

HTC gaat het in de volgende versie van Sense mogelijk maken om voorgeïnstalleerde apps te verwijderen. Dat zegt de fabrikant tegen Tweakers.net. De gebruiker zal dan echter nog steeds niet de Android-skin kunnen uitschakelen.

Is er bij iemand bekend of deze mogelijkheid op de One V aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ze volgens mij wel uitschakelen, dan zie je ze ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:32:
Je kunt ze volgens mij wel uitschakelen, dan zie je ze ook niet meer.
Ja maar dan staan ze er nog wel op en gebruiken ruimten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:28:
[...]

Ja maar dan staan ze er nog wel op en gebruiken ruimten :(
Is volgens mij een beperking van Android zelf. Aangezien stock geinstalleerde apps alleen weg te halen zijn met root. Zelfs in custom roms is dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
Welke kleur is mooier, ik begin nu te twijfelen. Dacht dat ik 100 procent de zwarte zou halen, maar de grijze is ook apart, want het is niet echt grijs, maar bruinachtig vind ik. Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:05:
Welke kleur is mooier, ik begin nu te twijfelen. Dacht dat ik 100 procent de zwarte zou halen, maar de grijze is ook apart, want het is niet echt grijs, maar bruinachtig vind ik. Wat is jullie mening?
Ik vind zelf de grijze rustiger. Ook aparter want de kleur zie je weinig überhaupt. Wat ook wel weer logisch is eigenlijk want het is echt een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ik zou adviseren om ze allebei in de winkel te bekijken want alle twee de plaatjes lijken dus totaal niet op hoe het er in de realiteit uitziet. Ik dacht eerst aan de grijzen maar de zwarte is heel erg mooi dus maar voor die gegaan. Maar dat was pas nadat ik ze allebei in de winkel had gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Touchdomex schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:30:
[...]

Is volgens mij een beperking van Android zelf. Aangezien stock geinstalleerde apps alleen weg te halen zijn met root. Zelfs in custom roms is dat zo.
In het stuk wat ik aanhaalde gaat het er juist om dat je voorgeïnstalleerde apps kunt verwijderen, omdat HTC die mogelijkheid zou gaan bieden. Kennelijk hebben ze dat niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met het krijgen van de 25GB extra ruimte op dropbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:19:
Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met het krijgen van de 25GB extra ruimte op dropbox?
Geen problemen. Wel wat flauwe opdrachtjes om uiteindelijk ook die 25GB binnen te kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gerd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:22:
[...]

Geen problemen. Wel wat flauwe opdrachtjes om uiteindelijk ook die 25GB binnen te kunnen halen :)
Hoezo flauwe opdrachtjes? Ik heb niets gemerkt van die grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook belachelijk trouwens dat je eerst al die stappen moet doorlopen om je tegoed te krijgen maar goed, als het uiteindelijk lukt is het de moeite wel waard. Helaas krijg ik die 25GB niet bijgeschreven en ik word van het kastje naar de muur gestuurd, HTC zegt dat ik contact op moet nemen met Dropbox zelf en Dropbox reageert niet. pffff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:41:
Ook belachelijk trouwens dat je eerst al die stappen moet doorlopen om je tegoed te krijgen maar goed, als het uiteindelijk lukt is het de moeite wel waard. Helaas krijg ik die 25GB niet bijgeschreven en ik word van het kastje naar de muur gestuurd, HTC zegt dat ik contact op moet nemen met Dropbox zelf en Dropbox reageert niet. pffff..
Ik had al een account misschien dat het scheelt maar ik hoefde mij alleen bij HTC te registreren en daarna inloggen op Dropbox. Daarna werkte alles normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ik heb het eindelijk gevonden. Ik had nog een oude account maar met de HTC een nieuw account aangemaakt. Ik moest dus mijn oude account gebruiken en daar de stappen herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrous
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Hier nog een leuke deal, 100 minuten/SMS + 1GB internet (3,6Mbps/384 kbps) €19,- p/mnd met €79 bijbetalen voor de One V. Wel Tele2, T-mobile netwerk dus..

[ Voor 4% gewijzigd door Nitrous op 31-05-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:32

SkyStreaker

Move on up!

Hoe is de HTC One V in vergelijking met de Samsung Ace, mijn vriendin vindt de Ace namelijk nogal een traag rotding en hoe is het gebruik van de V ten opzichte van de Ace? Specs zeggen niet helemaal alles.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:23
Heb hem vanmiddag binnen gekregen, ben er tot dusverre zeer over te spreken.Enige waar ik mee zit is het volgende:

Ik ben ook in het bezit van een Samsung Tablet 10.1. Hier heb ik een aantal applicaties op staan zoals de TV gids, RTL gemist en nog wat andere dingen. Nadat ik mij heb aangemeld via mijn gmail account is de telefoon ook alle applicaties die op m'n tablet staan gaan installeren. Hier heb ik weinig behoefte aan omdat ik met m'n tablet andere dingen doe dan met m'n telefoon en m'n tablet ook wat meer ruimte heeft dan m'n telefoon, dus wil op m'n telefoon alleen maar een aantal applicaties installeren die compleet los staan van wat er op m'n tab is geinstalleerd, en dus ook andersom.

Ik kan echter met geen mogelijkheid vinden hoe ik applicaties kan toewijzen aan een enkel apparaat, ben bang dat als ik alles deinstalleer ze bij de eerst volgende update er weer allemaal tussen staan.

Dus mijn vraag, hoe kan ik per applicatie/apparaat aangeven wat er wel en niet geinstalleerd mag worden?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Normaal herkent hij ze ook als 2 aparte apparaten, ik denk dat je ergens iets aan heb staan dat je apps naar alle toestellen worden gesynced. Ik kon per telefoon gewoon apart selecteren welke aps ik wilde en er werd per telefoon apart opgeslagen welke er stonden geinstaleed.

[ Voor 32% gewijzigd door bloodlynx op 01-06-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik zou denken Instellingen -> Privacy -> Back-up en herstel uitvinken
Bij het instellen van je Gmail account had je dit direct kunnen uitvinken, zo heb ik het zelf tenminste gedaan.

Misschien klopt het dat apparaten van elkaar gescheiden moeten blijven, wist ik niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Chris.nl op 01-06-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
zit er standaard muziek in de htc one v? of is het helemaal leeg? want ik heb geen muziek in de muziekspeler, ik vraag me nu af of het al is gebruikt door iemand. En ik heb volgens mij gelukkig geen gele vlekken. Over het ruis kan ik zeggen dat het erg minimum is. Ik wil hem hier niet voor terugsturen. Kan gewoon muziek luisteren. Wie kan mij een goed hoesje aanbevelen, dus geen case ofzo, maar een leren hoes bijvoorbeeld, het liefst tussen de 10 en 15 euro.

[ Voor 48% gewijzigd door JaxTeller op 02-06-2012 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-09 05:55
Ik heb momenteel een Desire Z en zit er aan te denken om een One V te kopen, vanwege sense 4.0 en ICS.

Op mijn desire z zitten 2 hele irritante problemen (weet niet of dit zo hoort of een defect is, maargoed):
De lichtsensor werkt heel erg verkapt. In het donker gaat hij bijvoorbeeld niet op de allerlaagste stand, erg irritant als je nog slaapdronken je tel aanzet. Ook bij low-light omstandigheden wil de brightness nog wel eens of te laag of veel te hoog staan, met auto-brightness aan.

Mijn vraag: werkt de lichtsensor op de one V wel zoals je zou verwachten? (automatisch aanpassen van schermhelderheid na een paar seconden etc)

Mijn tweede probleem met de desire z:
De trilfunctie. Oh god wat is dat een hel. Al twee maal laten repareren en zelfs nu klinkt de telefoon nog als een luide vibrator :/. Zeker zwaar irritant tijdens colleges / vergaderingen / stille omgevingen. De hele functie van de trilstand is zodat je voelt dat je een berichtje hebt, niet zodat mensen 2-3 meter van je af nog mee kunnen genieten...

Mijn vraag: kunnen een paar mensen hier bevestigen hoe goed de trilfunctie werkt? In vergelijking met bijv. een Iphone, die hoor je helemaal niet. Ik heb het uiteraard over als je de tel in je hand hebt of in je broekzak, dat hij als een malle geluid maakt als je hem op tafel legt snap ik ook nog wel ;).

Ik wil gewoon een telefoon die niet te horen is als hij trilt, en op de Desire Z is dat echt een major issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huubertus
  • Laatst online: 24-09 13:40
Ik vind de lichtsensor goed werken.. af en toe mag het van mij nog wel iets zuiniger. Helder genoeg dus, en ook zeer positief over de batterijduur daarbij. Het trillen hoor je wel. Niet bijzonder hard, maar hard genoeg om gepakt te worden tijdens een tentamen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 21:33
Ik heb inmiddels voor €235,- bij de Saturn een HTC One V gehaald.
Alleen valt het me nu op dat het belgeluid aardig zacht is, en ik heb het op z'n hardst. Hoe is dat bij jullie? Behalve als ik mijn vader bel (Samsung Note) hoor ik hem goed.

En hoe zit het met custom roms, roottoegang etc?

[ Voor 9% gewijzigd door karimmm op 02-06-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
karimmm schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:04:
Alleen valt het me nu op dat het belgeluid aardig zacht is, en ik heb het op z'n hardst. Hoe is dat bij jullie? Behalve als ik mijn vader bel (Samsung Note) hoor ik hem goed.

Der zat een bug in dat het belgeluid steeds te zacht werd, maar ik dacht dat het opgelost was als je je toestel update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 19:55
Nou, de eerste ervaringen hier met de V zijn niet best.
Gisteren is het pakketje voor mijn vrouw van Hi binnengekomen.
Dus het ding opgeladen en de simkaart geplaatst maar "geen simkaart gevonden" op het scherm.
Vanmorgen ermee naar een Hi-winkel gereden en daar hebben ze een nieuwe simkaart aangemaakt maar ook die werd niet gevonden.
Een prepaid kaartje van de winkel werkte echter weer wel.
De 2 eerdere sim kaartjes werkten ook gewoon in mijn telefoon.

Nou dan ruilen we het toestel toch hier om dachten wij maar helaas, omdat we de bestelling online gedaan hadden mochten ze hem in de winkel niet omruilen.
Nu moet ik dinsdag de HD opnieuw bellen voor een afspraak om de telefoon om te ruilen voor een nieuw exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Heb net de zwarte besteld bij 4Launch als vervanging van m'n oude Motorola XT720. Ben benieuwd naar Android ICS aangezien ik altijd 2.1 heb gebruikt :P

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookie01
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-11-2015
karimmm schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:04:

Scherpe prijs! Aanbieding in de winkel of ook online bij Saturn te krijgen dat je weet? (kan 'm zelf nl. niet vinden op de website van Saturn). Ligt (zeker procentueel gezien) ook een stuk onder de laagste aanbieder op de pricewatch.

Ben nog in twijfel over zelf kopen en dan sim-only van BEN oid, of met abbo. aanschaffen.
(Daarnaast ook nog beetje twijfel tussen One V en One S (gemak kleiner toestel vs gemak groter scherm). Allemaal luxe problemen... ik ben het mij bewust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Rookie01 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:33:
[...]

Scherpe prijs! Aanbieding in de winkel of ook online bij Saturn te krijgen dat je weet? (kan 'm zelf nl. niet vinden op de website van Saturn). Ligt (zeker procentueel gezien) ook een stuk onder de laagste aanbieder op de pricewatch.

Ben nog in twijfel over zelf kopen en dan sim-only van BEN oid, of met abbo. aanschaffen.
(Daarnaast ook nog beetje twijfel tussen One V en One S (gemak kleiner toestel vs gemak groter scherm). Allemaal luxe problemen... ik ben het mij bewust!
Moet je wel snel zijn want alleen dit weekend is die aanbieding er nog dacht ik dat je geen btw hoeft te betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Er is geen accessoires topic dus plemp ik dit hier neer, voor wie het boeit.

Praatje: Ik heb voor €3.95 incl. een hele goede screenprotector gevonden, past perfect geen scherpe randen en kleefde in één zonder bellen aan het scherm vast. link
Plaatje: foto1 foto2

Jullie weten vast dat er voor meer geld ook slechte kwaliteit geleverd kan worden.
Ik heb geen banden met deze winkel, ben gewoon een tevreden klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Lijkt erop dat de V van mijn vrouw geen USIM kaart slikt.
Mijn gewone vodafone kaart pakt ie wel net als een prepaid-kaartje van de Hi-shop.
Zijn er hier mensen met een USIM kaart in hun toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
wat is de laatste firmware versie? dan kan ik kijken of ik de nieuwste heb of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
emreorhan schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 21:39:
wat is de laatste firmware versie? dan kan ik kijken of ik de nieuwste heb of niet
1.56.401.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
bedankt dan heb ik de nieuwste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
coob schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:39:
...
Zijn er hier mensen met een USIM kaart in hun toestel?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
Ik probeerde net om mijn HTC One V te rooten, maar ik snap de uitleg van HTC om de bootloader te unlocken niet echt bepaald. Met mijn HTC Sensation ging het makkelijker, maar is ook lang geleden. Heeft er iemand al geroot, en zou een (nederlandstalig graag) uitleg willen geven, want mijn engels is niet bepaald al te best.

Ik wil het gewoon rooten, om een paar standaard apps te deleten, en ook AdBlocker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Ik heb een vraag over de toetsenbord. Er zijn verschillende custom toetsenborden die je kan downloaden via play store. Hebben hier mensen andere toetsenborden geinstalleerd? of gebruiken jullie gwn de stock toetsenbord. Ik wil gewoon de makkelijkste gebruiken vandaar dat ik het vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:28
Er zijn heel veel goeie toetsenborden (niet dat er iets mis is met de standaard toetsenbord van HTC).
Een paar bekende toetsenborden:
Swype is een toetsenborden waarbij je kan swipen.
TouchPal Keyboard lijkt heel veel op swype, maar heeft toch nog wat extra functies.
SwiftKey X Keyboard (de gratis versie) is een toetsenbord die leert van jouw schrijfwijze.
Ice Cream Sandwich Keyboard (full versie) is de standaard ICS toetsenbord.
Er zijn nog heel veel andere goeie toetsenborden in Google Play (of op het internet), maar deze zijn de meeste bekende toetsenborden.

[ Voor 5% gewijzigd door yeth3119 op 03-06-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
emreorhan schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:42:
zit er standaard muziek in de htc one v? of is het helemaal leeg? want ik heb geen muziek in de muziekspeler, ik vraag me nu af of het al is gebruikt door iemand.
Standaard is dat inderdaad leeg. Je moet gewoon via USB kabel mp3 bestanden erop zetten en dan vindt hij het wel.

Verder geen problemen met de lichtsensor (mag inderdaad nog iets zuiniger), trilfunctie (hoorbaar maar niet storend) of belvolume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
yakutemre1995 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:08:
Er zijn heel veel goeie toetsenborden (niet dat er iets mis is met de standaard toetsenbord van HTC).
Een paar bekende toetsenborden:
Swype is een toetsenborden waarbij je kan swipen.
TouchPal Keyboard lijkt heel veel op swype, maar heeft toch nog wat extra functies.
SwiftKey X Keyboard (de gratis versie) is een toetsenbord die leert van jouw schrijfwijze.
Ice Cream Sandwich Keyboard (full versie) is de standaard ICS toetsenbord.
Er zijn nog heel veel andere goeie toetsenborden in Google Play (of op het internet), maar deze zijn de meeste bekende toetsenborden.
oke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
florizla schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:48:
[...]

Standaard is dat inderdaad leeg. Je moet gewoon via USB kabel mp3 bestanden erop zetten en dan vindt hij het wel.

Verder geen problemen met de lichtsensor (mag inderdaad nog iets zuiniger), trilfunctie (hoorbaar maar niet storend) of belvolume.
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
Het is mij gelukt om bootloader te ontgrendelen en dan te rooten.

Bootloader ontgrendelen door middel van HTCdev.com, daar acc aanmaken.

http://www.androidust.com/how-to-root-htc-one-v/ is een duidelijke handleiding om te rooten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
karimmm schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:31:
Het is mij gelukt om bootloader te ontgrendelen en dan te rooten.

Bootloader ontgrendelen door middel van HTCdev.com, daar acc aanmaken.

http://www.androidust.com/how-to-root-htc-one-v/ is een duidelijke handleiding om te rooten!
Je kan het beste gewoon op het xda forum kijken is een heel topic met how-to over rooten e custom roms voor de one v :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
bloodlynx schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:45:
[...]

Je kan het beste gewoon op het xda forum kijken is een heel topic met how-to over rooten e custom roms voor de one v :)
Inmiddels is het rooten gelukt! Bedankt ;-).

Ik hoop dat er binnekort nog custom roms komen (geen ervaringen ermee), ik heb tenminste een adblocker kunnen installen c:

[ Voor 30% gewijzigd door karimmm op 04-06-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:16
Nitrous schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:56:
Hier nog een leuke deal, 100 minuten/SMS + 1GB internet (3,6Mbps/384 kbps) €19,- p/mnd met €79 bijbetalen voor de One V. Wel Tele2, T-mobile netwerk dus..
Zo dat is flink goedkoop, bij hi betaal je 23 euro per maand.. Dus dat komt overeen, alleen heb je dan amar 500mb en 75 minuten/sms..

Echter kan ik pas vanaf augustus een nieuwe telefoon bij hi en bij telfort zou het pas in december zijn. Dus kies dan toch voor hi..

Maar ben er nog niet helemaal uit of ik deze wil.. Hij ziet er wel fantastisch uit en hoor er ook goede dingen over..

Twijfel dus nog tussen:
http://tweakers.net/price...-advance-i9070-zwart.html
http://tweakers.net/pricewatch/305019/htc-one-v-zwart.html
http://tweakers.net/price...axy-s-ii-i9100-zwart.html
http://tweakers.net/price...y-s-plus-i9001-zwart.html
http://tweakers.net/price...c-sensation-xe-zwart.html

Hebben jullie een advies misschien?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Gynnad schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:22:
[...]

Zo dat is flink goedkoop, bij hi betaal je 23 euro per maand.. Dus dat komt overeen, alleen heb je dan amar 500mb en 75 minuten/sms..

Echter kan ik pas vanaf augustus een nieuwe telefoon bij hi en bij telfort zou het pas in december zijn. Dus kies dan toch voor hi..

Maar ben er nog niet helemaal uit of ik deze wil.. Hij ziet er wel fantastisch uit en hoor er ook goede dingen over..

Twijfel dus nog tussen:
http://tweakers.net/price...-advance-i9070-zwart.html
http://tweakers.net/pricewatch/305019/htc-one-v-zwart.html
http://tweakers.net/price...axy-s-ii-i9100-zwart.html
http://tweakers.net/price...y-s-plus-i9001-zwart.html
http://tweakers.net/price...c-sensation-xe-zwart.html

Hebben jullie een advies misschien?
Ik zou kiezen tussen Samsung galaxy II en de One V? Waarom?
De andere Samsung toestellen krijgen geen Ice Cream Sandwich.
Waarom de Xe Sensation niet? De xe versie is duur, en je krijg er een headset bij die kwalitatief niet zo geweldig is en je betaald extra voor dat *beats* logo. Daarnaast was natuurlijk de Sensation niet zo geweldig in vergelijking met de Galaxy II.

Dus je moet vooral denken bij jezelf wat voor gebruiker ben ik? Speel ik graag spelletjes? Of andere zware applicaties? Dan de sII. Betere hardware heeft de SII sowieso en het is het nog steeds een erg goed toestel.
Alleen de One V is in mijn ogen een stuk mooier platic vs afgewerkt aluminium. De One V is een stukje kleiner wat ik fijner vind. En natuurlijk een stuk goedkoper. Wil je alles doen met je mobiel zonder dat iets een keer hapert of niet even strak draait? Dan moet je voor sII gaan. Wil je alles kunnen doen met prima snelheid en niet zoveel geld uitgeven? Dan is de One V het alternatief. :)

[ Voor 3% gewijzigd door bloodlynx op 04-06-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Galaxy S Advance krijgt volgens mij wel gewoon ICS. Nieuw toestel nieuwe kansen.

Daarnaast is een HTC Sensation XE echt een botergeiltoestel en in elk opzicht beter dan een One V.

Oh waarom zeg ik dat laatste? Ik heb die Sensation gekregen als leentoestel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:15:
Galaxy S Advance krijgt volgens mij wel gewoon ICS. Nieuw toestel nieuwe kansen.

Daarnaast is een HTC Sensation XE echt een botergeiltoestel en in elk opzicht beter dan een One V.

Oh waarom zeg ik dat laatste? Ik heb die Sensation gekregen als leentoestel :+
Ehm het scherm van Sensation is best wel slecht in mijn ogen, en de One v is mooier in mijn ogen. Ook al heeft de sensation xe ook wat :)

Daarnaast willen ze niks kwijt over de Advance of het wel ICS krijgt dus denk ik dat het hem gewoon niet gaat worden. :(

[ Voor 10% gewijzigd door bloodlynx op 04-06-2012 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:30:
[...]

Ehm het scherm van Sensation is best wel slecht in mijn ogen, en de One v is mooier in mijn ogen. Ook al heeft de sensation xe ook wat :)

Daarnaast willen ze niks kwijt over de Advance of het wel ICS krijgt dus denk ik dat het hem gewoon niet gaat worden. :(
Galaxy S Advance is net 5/6 maandjes uit. Het zou wel heel schofterig zijn als ze zo'n toestel geen ICS geven... Die moet het makkelijk aankunnen en ze hadden hem er zelfs op kunnen voorbereiden.

Sensation is slechter dan de One V. Sensation XE is wel echt veel mooier dan beide anderen. Echt bizar verbaasd. Kon er gewoon boeken zelfs goed op lezen. Dat heb ik echt niet bij de One V. Zelfs bij mijn Galaxy S heb ik dat niet. Terwijl ik die Galaxy S een beter scherm vind hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Kon vandaag de mijne ophalen :)

Gelijk al een vraagje: iemand enig idee hoe je die onzin van wordprediction etc kan uitzetten? Heb al aantal opties uitgezet bij settings, maar een aantal zijn grayed out en kan ik dus niet uitvinken. Desondanks gaat hij vrolijk door met voorspellen en zelf erin zetten. Ik wil gewoon dat hij erin zet wat ik aantik, niets meer, niets minder.

Probeerde zojuist als eerste swype-test (dat is nieuw voor me maar weet zeker dat ik daar veel van ga houden) het woord "oplossing" in 3 delen (eerst "op", toen "los", toen "sing") te swypen, maakte hij er "Op loss song" van, inclusief de spaties want die doet hij automatisch. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem met de sd kaart opgelost, nieuwe sd kaart en geen probleem meer.

Alleen wordt ik gek van de klok...... loopt nu alweer een kwartier achter.

Het maakt niet uit of ik netwerktijd aan of uit heb.....help!

Ik gebruik hem als wekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
M'n vorige telefoon was een Samsung, ik miste de knoppen onder de notificatiebalk.
'k Trok telkens de notificatiebalk naar beneden om wifi etc. aan/uit te zetten.

Met het gratis tooltje NotificationToggle dit kunnen instellen.

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/HTC%20One%20V/np.png

Wellicht meer oud Samsung gebruikers die dit handigst vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Chris.nl schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:24:
M'n vorige telefoon was een Samsung, ik miste de knoppen onder de notificatiebalk.
'k Trok telkens de notificatiebalk naar beneden om wifi etc. aan/uit te zetten.

Met het gratis tooltje NotificationToggle dit kunnen instellen.

[afbeelding]

Wellicht meer oud Samsung gebruikers die dit handigst vinden....
Uberhaupt is dat voor veel gebruikers handig. Bij custom roms is dit ook erg fijn altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jip! Deze is gelukkig gratis en je hoeft er je toestel niet voor te rooten oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Mijn scherm van de htc one v toont foto's en videos met een ander kleur. Meer gelig/oranje/rood. De zelfde foto's heb ik op de pc geplaatst en daar zien ze er gewoon goed uit. Ook heb ik de foto's naar een ander toestel gestuurd (HTC Chacha) die liet ze ook gewoon mooi zien. Ik denk dat er wat mis is met de LCD, heeft iemand dit ook met foto's en videos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:27:
Mijn scherm van de htc one v toont foto's en videos met een ander kleur. Meer gelig/oranje/rood. De zelfde foto's heb ik op de pc geplaatst en daar zien ze er gewoon goed uit. Ook heb ik de foto's naar een ander toestel gestuurd (HTC Chacha) die liet ze ook gewoon mooi zien. Ik denk dat er wat mis is met de LCD, heeft iemand dit ook met foto's en videos?
Gele vlekken of een volledige verkleuring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:27:
[...]

Gele vlekken of een volledige verkleuring?
ik zou zeggen volledige verkleuring. Geen last van de bekende gele vlekken. Ik heb de foto op de one V vergeleken met de foto op de Chacha en het ziet er verschrikkelijk uit, ik ga proberen een vergelijking te maken en hier te posten

Edit: ook bij plaatjes van google trouwens. Hieronder de fotos,

Afbeeldingslocatie: http://img543.imageshack.us/img543/7176/imag0138dj.jpg (one V)

Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/7767/imag0139up.jpg (Nokia E6)

Afbeeldingslocatie: http://img809.imageshack.us/img809/3199/imag0140dz.jpg (one V)

Afbeeldingslocatie: http://img820.imageshack.us/img820/7904/imag0141b.jpg (Nokia E6)

Nokia E6 laat de werkelijke kleuren zien. Maar mijn one V heeft veel verkleuringen. Niet erg duidelijk op de foto, maar toch denk ik dat dit niet normaal is.

Dit is trouwens de foto die ik heb gebruikt om te vergelijken.

Afbeeldingslocatie: http://img2.timeinc.net/people/i/2007/database/miloventimigilia/miloventimiglia300.jpg

En mijn one V verpest de foto gewoon. Heeft iemand deze verkleuringen ook? Anders ga ik hem gewoon omruilen.

[ Voor 58% gewijzigd door JaxTeller op 05-06-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
emreorhan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:29:

En mijn one V verpest de foto gewoon. Heeft iemand deze verkleuringen ook? Anders ga ik hem gewoon omruilen.
Nu je het zegt.
Ik zie het verschil ook, als ik de afbeelding naast een ander scherm plaats zit er verschil tussen. Foto

Het was mij nog niet opgevallen, en 't zal me ook niet opnieuw opvallen.
'k Vind het prima zoals het is. Kan me wel indenken dat je, wanneer je hier oog voor hebt, dit vervelend vind.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Chris.nl schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:33:
[...]

Nu je het zegt.
Ik zie het verschil ook, als ik de afbeelding naast een ander scherm plaats zit er verschil tussen. Foto

Het was mij nog niet opgevallen, en 't zal me ook niet opnieuw opvallen.
'k Vind het prima zoals het is. Kan me wel indenken dat je, wanneer je hier oog voor hebt, dit vervelend vind.
Succes.
de jouwe ziet er best goed uit eigenlijk, de mijne is echt verkleurt meer rood zeg maar. Gewoon ff proberen om te ruilen, bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Misschien dat die van jou idd overdreven verkleurt, hopelijk zie jij in de winkel weer verschil tussen jou toestel en een andere One V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Chris.nl schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:47:
Misschien dat die van jou idd overdreven verkleurt, hopelijk zie jij in de winkel weer verschil tussen jou toestel en een andere One V.
Heb hem bij Coolblue (webwinkel) gekocht, maar gelukkig is het verzenden bij Coolblue heen en weer gratis, dus ik ga het gewoon proberen. Had trouwens ook last van een beetje ruis, misschien dat dat dan ook opgelost wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
emreorhan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:29:
Was me ook al opgevallen dat hij foto's toont met extreem felle verzadiging van de kleuren. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze dat met opzet zo instellen omdat veel mensen dat op het eerste zicht mooier vinden...

Het is dus maar de vraag of je telefoon echt een productiefout heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

florizla schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:49:
[...]

Was me ook al opgevallen dat hij foto's toont met extreem felle verzadiging van de kleuren. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze dat met opzet zo instellen omdat veel mensen dat op het eerste zicht mooier vinden...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rH21xOnINLnaeKULfn0CejfR/medium.jpg

Ik vind dat wel meevallen met die verzadiging. Dit is gewoon een foto.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gcM1TKNgMdHvJdDmUZ1ZAxgO/full.jpg

Beide niets ingesteld of filters of wat dan ook. Alles is klikbaar maar ik kan niets testen want afgelopen weekend is mijn toestel midden in de bossen van Drenthe opgehaald door Hi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
florizla schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:49:
[...]

Heb ze al een mailtje gestuurd dat ik het graag wil omruilen:S, maar zo te zien hebben meerdere mensen het. Vind het wel irritant. Als ik foto's neem dan zijn de kleuren echt lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:05:
[...]

[afbeelding]

Ik vind dat wel meevallen met die verzadiging. Dit is gewoon een foto.

[afbeelding]

Beide niets ingesteld of filters of wat dan ook. Alles is klikbaar maar ik kan niets testen want afgelopen weekend is mijn toestel midden in de bossen van Drenthe opgehaald door Hi _/-\o_
Het probleem is dat de verzadiging alleen zichtbaar is door de scherm van het toestel. Op mijn pc is alles naar behoren. Het komt dus door de lcd van mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:09:
[...]

Het probleem is dat de verzadiging alleen zichtbaar is door de scherm van het toestel. Op mijn pc is alles naar behoren. Het komt dus door de lcd van mijn toestel.
Ah ja dat kan ik bekijken sorry. Opzich is mij ook weinig opgevallen met betrekking tot de kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggsforpedro
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 17:49
Vraag: zijn er mensen die last hebben van "lekkend" licht langs de randen onderaan?

Dit kan zichtbaar zijn als je het toestel in een volledig donkere ruimte gebruikt, er kan dan licht langs de randen van het scherm naar buiten schijnen (en ook een klein beetje bij de USB poort)

Ben benieuwd of dat bij toestellen van anderen ook het geval is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
eggsforpedro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:02:
Vraag: zijn er mensen die last hebben van "lekkend" licht langs de randen onderaan?

Dit kan zichtbaar zijn als je het toestel in een volledig donkere ruimte gebruikt, er kan dan licht langs de randen van het scherm naar buiten schijnen (en ook een klein beetje bij de USB poort)

Alleen bij me usb. maar een minimaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ja last van. Vooral donkere ruimte met een zwarte achtergrond erg duidelijk over het scherm heen. Ook bij de USB maar persoonlijk vind ik dat niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel eng micro sd kaart erin stoppen.....het werkt

maar hoe krijg je dat ding er ooit weer uit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:51:
wel eng micro sd kaart erin stoppen.....het werkt

maar hoe krijg je dat ding er ooit weer uit ??
Gewoon eruit trekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
emreorhan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:09:
Inderdaad, de foto's zijn OK, maar het scherm heeft standaard een hoge verzadiging.
In het donker bij zwarte beelden zie ik dit ook . Ik vermoed dat alle exemplaren dit wel hebben (dus geen productiefout).

Wat je ziet zijn gewoon de LEDjes van de backlight die je ziet zitten. De licht uniformiteit van zo'n backlight is nooit 100% perfect. En in dit geval misschien wel lager dan 90%; waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit dat het toestel zo dun is (minder ruimte om het licht mooi te verspreiden).

Door de USB poort zie ik ook een lichtje, maar dat stoort totaal niet.

Kortom: twee imperfecties die ik lang aanvaard heb. Enkel de audio ruis blijft me lichtjes storen (bvb voor podcasts met veel spraak in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

florizla schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:21:
[...]

Inderdaad, de foto's zijn OK, maar het scherm heeft standaard een hoge verzadiging.

[...]

In het donker bij zwarte beelden zie ik dit ook . Ik vermoed dat alle exemplaren dit wel hebben (dus geen productiefout).

Wat je ziet zijn gewoon de LEDjes van de backlight die je ziet zitten. De licht uniformiteit van zo'n backlight is nooit 100% perfect. En in dit geval misschien wel lager dan 90%; waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit dat het toestel zo dun is (minder ruimte om het licht mooi te verspreiden).

Door de USB poort zie ik ook een lichtje, maar dat stoort totaal niet.

Kortom: twee imperfecties die ik lang aanvaard heb. Enkel de audio ruis blijft me lichtjes storen (bvb voor podcasts met veel spraak in).
Je hebt de leds van de backlight van het scherm welke inderdaad altijd een beetje lekken want dat is de eigenschap van een led. Gericht licht wat nooit voor 100% mooi egaal te krijgen is. Vooral niet van dichtbij zoals op een telefoon. Zelfs op dure TV's zie je het als je er dichtbij zit. Dit zit IN het scherm dus.

Het andere van lekken van licht is wel degelijk het niet deugelijk in elkaar zetten van een telefoon/verkeerde coating kiezen. Er zijn toestellen die het minder hebben en toestellen die het erg hebben. Vriendin van mij met een One V heeft er helemaal geen last van hoe dan ook. Ik heb er wel last van en het is gewoon erg lelijk en goedkoop... Deze schijnen dus over je scherm heen. Is een klein verschil maar de manier waarop is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:11:
[...]

dat kan dus niet , want de kaart verdwijt er helemaal in.........micro kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:40:
[quote]Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:11:
[...]

dat kan dus niet , want de kaart verdwijt er helemaal in.........micro kaartje
Ja? Je hebt een klein lipje waar je hem ermee uit kan trekken. Hij lockt zich niet zoals de kaartjes normaal doen maar hij klemt zich in de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:49:
[...]

Ja? Je hebt een klein lipje waar je hem ermee uit kan trekken. Hij lockt zich niet zoals de kaartjes normaal doen maar hij klemt zich in de behuizing.
bij mij is hij er helemaal in verdwenenen, er steeks niks meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:55:
[...]

bij mij is hij er helemaal in verdwenenen, er steeks niks meer uit.
Ik weet niet wat voor sd kaartje jij hebt maar ik kan mijne er prima uit pulken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:57:
[...]

Ik weet niet wat voor sd kaartje jij hebt maar ik kan mijne er prima uit pulken :X
micro sd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ja maar dan is hij toch afgebroken? er zit altijd zo'n lipje waarmee je hem eruit kan halen. :?
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste