Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Touchdomex schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:34:
[...]

Er staat groot beats audio op de telefoon... Mag toch wel verwachten dat mensen ernaar luisteren en snappen dat dit niet hoort :+

Sommige dopjes is het beter hoorbaar inderdaad maar soms valt het ook gewoon niet op. Ik ben nog goed aan het luisteren of het niet toevallig in een bepaald gebied zit van het geluidsspectrum waardoor het minder goed hoorbaar is maar tot op heden niets gehoord.
Ja bij mijn sony dopjes is het te goed hoorbaar terwijl bij me htc en beats oortjes(ik kon ze goedkoop kopen maar totaal het geld NIET waard) het eigenlijk totaal niet storend is. Maar ik vraag me ook weer af of het niet aan de software ligt aangezien hij bij mij elke keer pas gaat biepen als dat beats icoontje in beeld komt(ook al heb je de equalizer uit staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:50

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Ja bij mijn sony dopjes is het te goed hoorbaar terwijl bij me htc en beats oortjes(ik kon ze goedkoop kopen maar totaal het geld NIET waard) het eigenlijk totaal niet storend is. Maar ik vraag me ook weer af of het niet aan de software ligt aangezien hij bij mij elke keer pas gaat biepen als dat beats icoontje in beeld komt(ook al heb je de equalizer uit staan).
Ik zal vanavond eens alles goed testen en kijken of ik nog iets kan opnemen. Ik heb eindelijk mijn 3.5 naar 3.5 kabel gevonden :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de eerder hier genoemde updates onlangs loopt mijn klok niet meer te langzaam... Hij liep per dag soms ineens 10 minuten achter, terwijl ik automatisch updaten van netwerk aan had staan. Dat uitzetten en handmatig configureren maakte geen verschil. Uitzetten en direct weer aanzetten resulteerde in de goede tijd.
Nu dus helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben nieuw hier,Ik weet nu al veel meer over de One V maar ik las ook dat er weinig bereik voor wifi en bellen is? is dat erg irritant?

en bij de one V krijg je daar beats oortjes of headset bij?

trouwens weet misschien nog een andere telefoon die rond deze prijs ook te koop gaat
de sony xperia sola heb een paar reviews gezien en zag er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:13:
Na de eerder hier genoemde updates onlangs loopt mijn klok niet meer te langzaam... Hij liep per dag soms ineens 10 minuten achter, terwijl ik automatisch updaten van netwerk aan had staan. Dat uitzetten en handmatig configureren maakte geen verschil. Uitzetten en direct weer aanzetten resulteerde in de goede tijd.
Nu dus helemaal goed :)
Dat is iets wat HTC's wel vaker last van hebben. Gelukkig hier nog geen last van gehad maar mijn vorige HTC had dat wel...
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:47:
Hallo ik ben nieuw hier,Ik weet nu al veel meer over de One V maar ik las ook dat er weinig bereik voor wifi en bellen is? is dat erg irritant?
Kleine deathgrip maar ik merk er heel erg weinig van. Ontvangst is overal prima. Met KPN/Hi
en bij de one V krijg je daar beats oortjes of headset bij?
Beats dopjes krijg je bij geen enkele nieuwe telefoon meer ;) Alleen uit de voorraad van HTC nog. Dus gewoon een saaie headset.
trouwens weet misschien nog een andere telefoon die rond deze prijs ook te koop gaat
de sony xperia sola heb een paar reviews gezien en zag er goed uit!
Samsung Galaxy S Advance.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil nu ieder geval een telefoon met wat meer intern geheugen

bleef maar vol gaan door updates van facebook etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb trouwens een beats solo dus eigelijk geen extra beats headset nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:58:
ik wil nu ieder geval een telefoon met wat meer intern geheugen

bleef maar vol gaan door updates van facebook etc
Wat voor telefoon heb je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Htc wildfire s fijn toestel maar het intern geheugen is vreselijk....

er stond 512mb daar word dan 350 door het ram blijft er 150mb over.
op de 1 of andere manier worden de apps zoals google maps en facebook ook op die 150mb gezet dan blijft er nog 50 ofzo over min 10mb voor whatsapp 40mb dus en als ik dan ook nog elke week een update krijg van 10mb voor facebook gaat het snel vol. opzich maakt fb voor mij niet eens heel erg uit maar je kan niet meer synchroniseren waardoor mail ook niet meer word bijgewerkt. kort samengevat DRAMA!!!!!heb trouwens nog niet fabrieksinstellingen geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:28
Wie heeft de 3 updaten wel uitgevoerd?
Wat is er verandert/ zijn er verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 16:20

thommich

Belg

Heb de updates doorgevoerd. Kan eigenlijk niet zeggen dat ik ook maar ergens verschil merk. Maar ik ben dan ook geen poweruser...

Ik heb er vandaag voor het eerst op gelet dat ik ook met een ruis op de geluidsuitgang zit. Klinkt inderdaad alsof er ergens een aardlus ofzo zit. Hopelijk kan het met software-updates verholpen worden. Is er ergens een meldpunt zodat HTC op de hoogte gesteld wordt? (Zonder dat ik m'n telefoon kwijt ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

thommich schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:37:
Heb de updates doorgevoerd. Kan eigenlijk niet zeggen dat ik ook maar ergens verschil merk. Maar ik ben dan ook geen poweruser...

Ik heb er vandaag voor het eerst op gelet dat ik ook met een ruis op de geluidsuitgang zit. Klinkt inderdaad alsof er ergens een aardlus ofzo zit. Hopelijk kan het met software-updates verholpen worden. Is er ergens een meldpunt zodat HTC op de hoogte gesteld wordt? (Zonder dat ik m'n telefoon kwijt ben)
Precies! Jij hoort het dus ook en herkent het ook als dusdanig!

Ik weet niet wat HTC ermee gaat doen want vermoedelijk wordt het toch weer onder een tapijtje weggeveegd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Wel belachelijk eigenlijk voor een Beats Audio telefoon. Ik vond het al een belachelijk label maar dit maakt het nog belachelijker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

thommich schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:41:
Wel belachelijk eigenlijk voor een Beats Audio telefoon. Ik vond het al een belachelijk label maar dit maakt het nog belachelijker :p
Ach ja voorlopig is het gewoon slikken... Ik ga nog wel actie ondernemen zonder twijfel. Moet alleen nog eventjes dat uitstippelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-09 23:19
Ook ik bevestig ook de aardlus. Mijn vriendin heeft een One V en klaagde direct over de ruis / aardlus. Ze luistert veel muziek en heeft goeie sennheiser oordopjes. Inderdaad zeer slecht voor een telefoon die met Beats Audio adverteert. Ze heeft trouwens de grijze.

Ze mocht de telefoon omruilen: krijgt morgen de nieuwe.
Ik post wel of de nieuwe het probleem ook heeft.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ac1815
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:14
Ik heb de telefoon nu drie weken en heb ook al veel muziek er mee geluisterd, maar vanmorgen had ik er nieuwe muziek op gezet en toen had ik één nummer waarbij ik ook ruis had. Ik hoop dat het voor mij bij deze ene track blijft, want de telefoon zelf bevalt me erg goed.

vanmiddag had ik ook voor het eerst dat de telefoon mijn geheugenkaartje niet meer zag (ik kreeg een melding dat ik hem eerst had moeten ontkoppelen). Hierna moest ik de geheugenkaart uit de telefoon halen en er weer in doen voordat hij hem zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

birdibird schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:45:
Ook ik bevestig ook de aardlus. Mijn vriendin heeft een One V en klaagde direct over de ruis / aardlus. Ze luistert veel muziek en heeft goeie sennheiser oordopjes. Inderdaad zeer slecht voor een telefoon die met Beats Audio adverteert. Ze heeft trouwens de grijze.

Ze mocht de telefoon omruilen: krijgt morgen de nieuwe.
Ik post wel of de nieuwe het probleem ook heeft.
Mooi! Bevestiging! Ben ik toch niet de enige!
acfikkert schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:00:
Ik heb de telefoon nu drie weken en heb ook al veel muziek er mee geluisterd, maar vanmorgen had ik er nieuwe muziek op gezet en toen had ik één nummer waarbij ik ook ruis had. Ik hoop dat het voor mij bij deze ene track blijft, want de telefoon zelf bevalt me erg goed.

vanmiddag had ik ook voor het eerst dat de telefoon mijn geheugenkaartje niet meer zag (ik kreeg een melding dat ik hem eerst had moeten ontkoppelen). Hierna moest ik de geheugenkaart uit de telefoon halen en er weer in doen voordat hij hem zag.
Het is simpel te testen door je muziek af te laten spelen en dan je geluid uit maar wel laten doorspelen. Als je dan ruis hoort dan heb je te maken met die aardlus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

De vraag is of het software of hardwarematig is?

Misschien moet ik eens een hele resem audioplayers proberen. En dan wifi aan/af en Mobiel internet aan/af en schermhelderheid verhogen/verlagen en zo verder...

Mogelijk is er ergens een verband te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

thommich schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:04:
De vraag is of het software of hardwarematig is?

Misschien moet ik eens een hele resem audioplayers proberen. En dan wifi aan/af en Mobiel internet aan/af en schermhelderheid verhogen/verlagen en zo verder...

Mogelijk is er ergens een verband te vinden.
Andere spelers doen het ook. Zowel video als audio. Wifi en internet en gsm heb ik al geprobeerd. Helderheid ook. Zelfs met of zonder SDkaart. Alleen nog niet zonder een simkaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:05:
[...]

Andere spelers doen het ook. Zowel video als audio. Wifi en internet en gsm heb ik al geprobeerd. Helderheid ook. Zelfs met of zonder SDkaart. Alleen nog niet zonder een simkaart :+
Jup maar elke x als hij het doet zie ik wel dat mooie beats audio icoontje verschijnen dus eigenlijk moeten iemand hebben die er een custom rom opzet en kijkt of het dan verholpen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ac1815
Het is simpel te testen door je muziek af te laten spelen en dan je geluid uit maar wel laten doorspelen. Als je dan ruis hoort dan heb je te maken met die aardlus...
Ik heb het meteen even geprobeerd en hoor nu helemaal geen ruis meer, zal vanmiddag wel ergens anders aan gelegen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
acfikkert schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:08:
[...]

Ik heb het meteen even geprobeerd en hoor nu helemaal geen ruis meer, zal vanmiddag wel ergens anders aan gelegen hebben.
Ik heb ook wel vaak dat het de ene keer erger is dan de andere keer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Touchdomex schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:05:
[...]

Wat als daar nét de oplossing ligt... ;)

Voorlopig is het nog niet té storend, het volume van m'n muziek komt er meestal wel bovenuit... Maar ik vraag me nog steeds af hoe je zoiets best kunt laten weten aan HTC...

Eventueel via xda-forum?

EDIT: Is trouwens met de Brainwavz M2-oordoppen, wat heel degelijke dingen zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door thommich op 23-05-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
acfikkert schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:08:
[...]

heb je goeie oordopjes of de standaard?

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ik heb het al laten weten via de HTC support , en die wisten van niks(niemand had het nog gemeld) en op xda staat ook niets helaas. Misschien dat iemand keer een page moet aanmaken want mensen horen het niet snel bij *harde muziek*.
Daarnaast vind ik het volume ook al zou het laag volume zijn volgend de telefoon al heel snel heel hard. Ik heb hem meestal op 10-15 % staan anders gaat het geluid gewoon echt te hard.

[ Voor 28% gewijzigd door bloodlynx op 23-05-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ac1815
bloodlynx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:09:
[...]

Ik heb ook wel vaak dat het de ene keer erger is dan de andere keer 8)7
Erger/minder erg of ook dat het er soms helemaal niet is?
birdibird schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:09:
[...]

heb je goeie oordopjes of de standaard?
Ik gebruik momenteel nog de standaard oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
acfikkert schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:15:
[...]
Ik gebruik momenteel nog de standaard oordopjes.
Het was hier minder goed te horen met de htc oordopjes dan met de sennheiser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ac1815
birdibird schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:16:
[...]

Het was hier minder goed te horen met de htc oordopjes dan met de sennheiser
Heb net even geprobeerd met andere oordopjes en met een Sennheiser HD201 koptelefoon. Met beide heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
acfikkert schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:20:
[...]
Heb net even geprobeerd met andere oordopjes en met een Sennheiser HD201 koptelefoon. Met beide heb ik nergens last van.
Fijn, dan zijn er dus modellen die geen probleem hebben. Hopen dat de vervangende morgen goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Je kan het beste testen door het volume op 0 te zetten maar wel een nummer af te hebben spelen. Zodat het beats icoontje geactiveerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik ben er ernstig over aan het nadenken of ik de One V los zal kopen.
Mijn huidige abbo laat ik doorlopen omdat ik nu nog voor een eerlijke prijs 200min/400sms + onbeperkt internet heb bij Vodafone. Met de nieuwe abbo-prijzen is verlengen voor een nieuw toestel, en dan onbeperkt internet verliezen, simpelweg geen optie.

Ik twijfel eigenlijk alleen nog over de browsersnelheid.
Op youtube zag ik filmpjes van zware websites (flash) de langzaam laden en flut scrollen. Flash kan je uitschakelen natuurlijk. Waarschijnlijk gebruik ik de browser vooral voor tweakers en wat nieuwssites.
Wat is jullie ervaring met de stock browser? (aub niet reageren dat andere browsers het beter doen)
Het zou helemaal tof zijn als iemand een filmpje wil maken waarbij de One V de frontpage laad, dan een nieuwbericht openen en dan wat rondscrollen.

'k Hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
bloodlynx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:32:
Je kan het beste testen door het volume op 0 te zetten maar wel een nummer af te hebben spelen. Zodat het beats icoontje geactiveerd wordt.
Ik heb er ook last van. Heb mobiel los in winkel gekocht, valt dan wel makkelijk te ruilen hoop ik. Ben benieuwd waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Chris.nl schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:39:
Ik ben er ernstig over aan het nadenken of ik de One V los zal kopen.
Mijn huidige abbo laat ik doorlopen omdat ik nu nog voor een eerlijke prijs 200min/400sms + onbeperkt internet heb bij Vodafone. Met de nieuwe abbo-prijzen is verlengen voor een nieuw toestel, en dan onbeperkt internet verliezen, simpelweg geen optie.

Ik twijfel eigenlijk alleen nog over de browsersnelheid.
Op youtube zag ik filmpjes van zware websites (flash) de langzaam laden en flut scrollen. Flash kan je uitschakelen natuurlijk. Waarschijnlijk gebruik ik de browser vooral voor tweakers en wat nieuwssites.
Wat is jullie ervaring met de stock browser? (aub niet reageren dat andere browsers het beter doen)
Het zou helemaal tof zijn als iemand een filmpje wil maken waarbij de One V de frontpage laad, dan een nieuwbericht openen en dan wat rondscrollen.

'k Hoor het graag :)
De browser is flut zodra je flash aanzet, anders werkt hij eigenlijk best wel snel.(een app is altijd sneller ofc). Ik had ook in eerste instantie dat ik dacht dat de browser slecht zou zijn voordat ik hem had, maar het lijkt eerder door flash te komen dat hij echt traag word maar er treden bij sommige sites ook gewoon bugs op als je flash aanzet. Ik denk dat dit echt puur software is en ik vind dat we toch wel van htc mogen verwachten dat ze dit een keertje updaten voor de One V

Heeft iemand hier gele vlekken gehad die naar loop van tijd weg gingen? Bij de HTC One X heeft het ene toestel ook het wel en en niet en ik kwam toevallig een vergelijkingsvideo tegen op Xda en daar is het ene scherm van de One V veel geler dan het andere. Ik denk toch haast dat ze met verschillende panelen werken.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=as30Fat7W1Y&feature=youtube_gdata_player]

[ Voor 12% gewijzigd door bloodlynx op 24-05-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik gebruik hier Chrome Béta welke nog sneller is dan stock maar er zitten regelmatig glitches in dus het is echt béta :+

Stock is prima ondertussen en zeker voor dit toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Thnx voor de antwoorden!

- edit -

Ik heb um ondertussen in mijn vingers gehad bij een winkel, browsen zonder flash gaat idd prima.

De schermkwaliteit vond ik echt top, de laatste 2 jaar heb ik naar een super AMOLED scherm (Samsung Wave) gekeken dus ik was wat gewend. Waarschijnlijk koop ik um morgen.

- edit 2-

Gekocht en zeer tevreden!

[ Voor 92% gewijzigd door Chris.nl op 25-05-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alter Ego
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09 14:13
bloodlynx schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:59:
[...]

De browser is flut zodra je flash aanzet, anders werkt hij eigenlijk best wel snel.(een app is altijd sneller ofc). Ik had ook in eerste instantie dat ik dacht dat de browser slecht zou zijn voordat ik hem had, maar het lijkt eerder door flash te komen dat hij echt traag word maar er treden bij sommige sites ook gewoon bugs op als je flash aanzet. Ik denk dat dit echt puur software is en ik vind dat we toch wel van htc mogen verwachten dat ze dit een keertje updaten voor de One V

Heeft iemand hier gele vlekken gehad die naar loop van tijd weg gingen? Bij de HTC One X heeft het ene toestel ook het wel en en niet en ik kwam toevallig een vergelijkingsvideo tegen op Xda en daar is het ene scherm van de One V veel geler dan het andere. Ik denk toch haast dat ze met verschillende panelen werken.

[video]
ik heb er last van, maar niet zoals in de video hier boven. Enkel de onderste rand is geler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
Misschien hebben de hardware mankementen zoals ruis (alhoewel dit ook een software issue kan zijn) en gele vlekken op het scherm te maken met de datum waarop je het toestel hebt aangeschaft. Met andere woorden, misschien is er een verschil met de eerste batch en de latere batches. Hoop van wel, want ik heb het toestel nog niet besteld, maar ik ben van plan het eind mei te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb probleem met de klok, hij blijft niet op tijd lopen. Loopt steeds een kwartier achter.
Als ik hem dan goed zet en bv weer de netwerktijd laat aanhouden springt hij zo weer terug.
erg lastig ik gebruik hem als wekker en heb me nu al 1 keer verslapen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Nog eens over die "aardlus" in de telefoon. Ik heb contact gehad via de webchat van htc. (Erg goeie support moet ik zeggen).

Daar wisten ze nog niet van het probleem. Ze vroegen me om het eens in "veilige modus" te proberen. (Toestel uitzetten, toestel opstarten en bij wit scherm de volume down knop ingedrukt houden). Ze gingen het sowieso doorgeven aan de leidinggevenden om te kijken of deze klacht meer voorkomt.

Als iedereen die dit probleem heeft dit even kan melden bij hen dan vallen de statistieken misschien wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
thommich schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:44:
Nog eens over die "aardlus" in de telefoon. Ik heb contact gehad via de webchat van htc. (Erg goeie support moet ik zeggen).

Daar wisten ze nog niet van het probleem. Ze vroegen me om het eens in "veilige modus" te proberen. (Toestel uitzetten, toestel opstarten en bij wit scherm de volume down knop ingedrukt houden). Ze gingen het sowieso doorgeven aan de leidinggevenden om te kijken of deze klacht meer voorkomt.

Als iedereen die dit probleem heeft dit even kan melden bij hen dan vallen de statistieken misschien wat op?
Ik had het ook gedaan, en de support zij precies hetzelfde dat er nog niks bekend was.

Zijn hier mensen met een custom rom? Kunnen die dit ook even checken of zij van die ruis hebben? Zo kunnen we goed na gaan of het een software issue is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 21:37

r_kluft

Hmmmmmm

Heb vandaag HTC even een mail gestuurd met de omschrijving van het aardlus probleem wat ik ook heb met mijn nieuwe One V.
HTC heeft mij gevraagd om de telefoon eens in veilige modus op te starten en te kijken of het probleem weg was.
Niet natuurlijk. Maar ik heb probleem met een Creative EP630 en heel licht bij een creative fatal1ty gaming headset.
Bijgeleverde headset merk ik niets bij. Maar daar moet het volume ook een stuk hoger dan de andere headsets.

Deze week maar eens terug langs de winkel en zien of een andere het ook heeft.

HTC gaf wel aan dat als dat niet lukte het toestel ter reparatie aangeboden kon worden.

Overigens kreeg ik het niet voor elkaar om het geluid met een Logitech speakersetje te laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

r_kluft schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:05:
Heb vandaag HTC even een mail gestuurd met de omschrijving van het aardlus probleem wat ik ook heb met mijn nieuwe One V.
HTC heeft mij gevraagd om de telefoon eens in veilige modus op te starten en te kijken of het probleem weg was.
Niet natuurlijk. Maar ik heb probleem met een Creative EP630 en heel licht bij een creative fatal1ty gaming headset.
Bijgeleverde headset merk ik niets bij. Maar daar moet het volume ook een stuk hoger dan de andere headsets.

Deze week maar eens terug langs de winkel en zien of een andere het ook heeft.

HTC gaf wel aan dat als dat niet lukte het toestel ter reparatie aangeboden kon worden.

Overigens kreeg ik het niet voor elkaar om het geluid met een Logitech speakersetje te laten horen.
Logitech speakers zijn redelijk aardig in het wegfilteren van geluid en ruis. Raar genoeg doen ze dat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:25:
[...]

Logitech speakers zijn redelijk aardig in het wegfilteren van geluid en ruis. Raar genoeg doen ze dat wel goed.
Laat we maar niet beginnen over welke speakers/headphones/oordopjes goed zijn :P Dan raken we al helemaal offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:48:
[...]

Laat we maar niet beginnen over welke speakers/headphones/oordopjes goed zijn :P Dan raken we al helemaal offtopic
Dat is waar :+

Ik moet zeggen dat ik het op mijn probleempjes na nog steeds een prachtig en stevig toestel vind. Dat vind ik toch wel echt goed van HTC. De telefoon is eigenlijk bijzonder goed. Nog steeds de beste in zijn prijsklasse ook al is het niet de snelste hij doet alles prima en soepel. Dat voor een stock rom vind ik het eigenlijk best netjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-08 18:53
Ik ben er ook zeer content mee :) Ondanks dat de foto's die uit het toestel komen een stuk beter zijn dan de foto's uit mijn Legend, denk ik dat het nog beter zou kunnen als HTC de jpeg-compressie niet zo had opgeschroefd. Het kost wat meer geheugenruimte, maar ik denk dat de plaatjes wat "schoner" uit het toestel zouden komen bij wat minder compressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Het vervangende toestel laat helaas even op zich wachten :'(
Ik heb iig een melding gemaakt bij HTC online chat. De medewerker Klaas vertelde dat ik de 2e was die hem het probleem had verteld en bedankte me voor het melden.
Dus anderen die het ruisprobleem ook hebben: meld het even aan HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Gerd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:45:
Ik ben er ook zeer content mee :) Ondanks dat de foto's die uit het toestel komen een stuk beter zijn dan de foto's uit mijn Legend, denk ik dat het nog beter zou kunnen als HTC de jpeg-compressie niet zo had opgeschroefd. Het kost wat meer geheugenruimte, maar ik denk dat de plaatjes wat "schoner" uit het toestel zouden komen bij wat minder compressie.
Ik moet vooral zeggen dat het focussen een verademing nu is, je drukt op een bepaalde ruimte waar je op wil focussen en hij stelt daadwerkelijk er scherp op. Ik moet toch echt zeggen dat er redelijk goede foto's uitkomen en dan htc toch hier wel een redelijk stap heeft gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb dit toestel vandaag ook besteld en wil graag een MicroSDHC kaartje erbij bestellen, kan iemand mij vertellen welke ik het beste kan nemen en waar ik op moet letten? Kan ik beter een klasse 6 of hoger nemen en welk merk is het beste en snelst? Ik ben een redelijke noob op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:15:
Hoi,

Ik heb dit toestel vandaag ook besteld en wil graag een MicroSDHC kaartje erbij bestellen, kan iemand mij vertellen welke ik het beste kan nemen en waar ik op moet letten? Kan ik beter een klasse 6 of hoger nemen en welk merk is het beste en snelst? Ik ben een redelijke noob op dit gebied.
Waarom zou je snel geheugen willen? Ik heb Class 2 en eigenlijk is dat snel genoeg voor normale dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om data vanaf mijn pc over te zetten, dan gaat de overdracht sneller toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:26:
Ja :+ Alleen hoe vaak zet je data over? en om hoeveel data gaat het dan? :+ Enkele bestanden of al snel om honderden MB's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
hoe zit het nou met die gele vlekken, klagen mensen hier niet over bij HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:26:
Niet per definitie. Als de lees- en schrijfsnelheid van het toestel niet hoger is, maakt een snellere kaart ook niet uit. Ik heb een class 4 kaart en dat gaat ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips, ga maar een bestellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:30:
hoe zit het nou met die gele vlekken, klagen mensen hier niet over bij HTC?
Vast wel, ze moeten er alleen wat mee gaan doen he :>
Gerd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:31:
[...]

Niet per definitie. Als de lees- en schrijfsnelheid van het toestel niet hoger is, maakt een snellere kaart ook niet uit. Ik heb een class 4 kaart en dat gaat ook prima.
Ik gooi hooguit 1x per maand of 1x per 2 weken hem aan de PC om wat muziek erop te proppen. Meer doe ik er ook niet mee. Foto's en filmpjes gaan naar dropbox dus die download ik thuis automatisch op mijn desktop. Voor de rest maakt het weinig echt uit in je OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze geschikt voor dit toestel? :

http://www.mycom.nl/Products/View/1195181.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ja hoor :+ en anders kun je altijd nog sneller geheugen kopen als het niet bevalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Als je slim bent koop je die uit de prijsvergelijker van samsung , is 32gig kan je gewoon altijd voorruit en is lekker snel en bovendien nauwelijks duurder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:05:
[...]

Als je slim bent koop je die uit de prijsvergelijker van samsung , is 32gig kan je gewoon altijd voorruit en is lekker snel en bovendien nauwelijks duurder. :)
Welke prijsvergelijker? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Die is wel echt heel cheap! En een erg nette snelheid!

Denk dat ik hem dit weekend ook maar moet bestellen! *O*

Meer opslag is fijn! eigenlijk gaat het om de snelheid. Toch altijd iets prettigers. Kan die oude 16GB in mijn SGS die als reserve dient :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Op XDA is te lezen dat zelfs de 64gb kaartjes het doen, terwijl die officieel niet ondersteunt worden.
:+ D'r past uiteindelijk dus meer op dan op de ONE X.
't Is dat ik deze maand al de ONE V heb gekocht, maar over een tijdje...

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 25-05-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Chris.nl schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:40:
[...]

Op XDA is te lezen dat zelfs de 64gb kaartjes het doen, terwijl die officieel niet ondersteunt worden :+
't Is dat ik deze maand al de ONE V heb gekocht, maar over een tijdje...
Dus dat ding pakt ook SDXC? Ook hoger dan 64GB? 8)

Alleen wel jammer dat je 2 tot 3 x een 32GB kaartje kan kopen voor de prijs van een 64GB :+

[ Voor 8% gewijzigd door Touchdomex op 25-05-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Daar ga ik mijn vingers nog even niet aan branden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Chris.nl schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:43:
Daar ga ik mijn vingers nog even niet aan branden ;)
Die zijn er volgens mij ook nog niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Touchdomex schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:44:
[...]

Die zijn er volgens mij ook nog niet eens.
True, ik wou alweer te snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
bloodlynx schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 18:08:
[...]

Ik moet vooral zeggen dat het focussen een verademing nu is, je drukt op een bepaalde ruimte waar je op wil focussen en hij stelt daadwerkelijk er scherp op. Ik moet toch echt zeggen dat er redelijk goede foto's uitkomen en dan htc toch hier wel een redelijk stap heeft gezet. :)
Ja, dat werkt goed. Misschien eis ik ook wel teveel van de fotokwaliteit van een telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Touchdomex schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:22:
[...]
Waarom zou je snel geheugen willen? Ik heb Class 2 en eigenlijk is dat snel genoeg voor normale dingen.
Ik meen ooit een artikel te hebben gelezen (kan het even niet terug vinden) waarin er verschillende geheugenkaarten werden getest in een telefoon met Android. Daaruit bleek dat het er erg veel verschil zit in de verschillende geheugenkaarten en het wel degelijk uitmaakt wat voor soort/merk geheugenkaart erin zit. Het ging volgens mij met name over het laden van apps en ook de snelheid van de apps zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

rajboen schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:05:
[...]

Ik meen ooit een artikel te hebben gelezen (kan het even niet terug vinden) waarin er verschillende geheugenkaarten werden getest in een telefoon met Android. Daaruit bleek dat het er erg veel verschil zit in de verschillende geheugenkaarten en het wel degelijk uitmaakt wat voor soort/merk geheugenkaart erin zit. Het ging volgens mij met name over het laden van apps en ook de snelheid van de apps zelf.
Dat is alleen als de apps ook daadwerkelijk gebruik maakt van de SDkaart. Dat zijn bij mij er niet veel ;)

Maar wij gaan het binnenkort hier merken want die Samsung komt er aan. Class 10 voor die prijs :D en 32GB opslag. Ik had een paar maanden Class 2 voor die prijs en dan 16GB. Dat was de goedkoopste toen.

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 25-05-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die 32GB besteld, heb ik voorlopig geen last van ruimte tekort. En hij is volgens mij lekker snel ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:28:
Ik heb die 32GB besteld, heb ik voorlopig geen last van ruimte tekort. En hij is volgens mij lekker snel ook. :)
Ach ja 16GB is voor mij al genoeg. Die 32GB is meer dan genoeg dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Touchdomex schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:15:
[...]

Dat is alleen als de apps ook daadwerkelijk gebruik maakt van de SDkaart. Dat zijn bij mij er niet veel ;)
Vergeten erbij te vermelden inderdaad, bij de test ging het uiteraard om de apps die gebruik maken van de SD-kaart. Er was ook nog een vergelijk met intern geheugen. Mja, beetje jammer dat ik het artikel niet meer terug kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

rajboen schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:39:
[...]

Vergeten erbij te vermelden inderdaad, bij de test ging het uiteraard om de apps die gebruik maken van de SD-kaart. Er was ook nog een vergelijk met intern geheugen. Mja, beetje jammer dat ik het artikel niet meer terug kan vinden.
Laat ik het zo zeggen ik kom van een SGS die zijn eigen interne geheugen heeft. Daar maakte het niet uit maar ik zie nu stiekem meer apps die het gebruiken als cache. Dus het scheelt denk ik uiteindelijk toch wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze smartphone vandaag binnengekregen maar ik heb nog een vraagje: Dat oranje ledje wat je ziet bij het opladen wordt dat groen als de batterij vol is? De indicator geeft aan dat hij vol zit maar het lampje blijft oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:20:
Ik heb deze smartphone vandaag binnengekregen maar ik heb nog een vraagje: Dat oranje ledje wat je ziet bij het opladen wordt dat groen als de batterij vol is? De indicator geeft aan dat hij vol zit maar het lampje blijft oranje.
Kijk eens goed of die echt vol zit. Dat zit hij niet namelijk ook al zegt de indicator van wel :')

Je kan in settings bij battery vinden hoe vol die zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ergens gelezen dat het opladen anderhalf uur duurde en aangezien hij al twee uur aan het laden was werd ik een beetje ongeduldig. >:) Inmiddels is het lampje groen geworden dus kan ik lekker gaan rotzooien. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:13:
Ik had ergens gelezen dat het opladen anderhalf uur duurde en aangezien hij al twee uur aan het laden was werd ik een beetje ongeduldig. >:) Inmiddels is het lampje groen geworden dus kan ik lekker gaan rotzooien. 8)
Eerste x duurt inderdaad vrij lang maar het gaat steeds sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 08:34
Is het mogelijk om automatisch te synchroniseren binnen je Wifi netwerk?
Als ik automatisch synchroniseren aanzet in het instellingen menu wordt ook automatisch mijn dataverbinding ingeschakeld. Is dit noodzakelijk?

Dit is namelijk vervelend omdat hij de mail ook niet synchroniseerd op je wifi netwerk.
Ik moet dus altijd mijn dataverdinding aanzetten alvorens de mail automatisch wordt opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mich007 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:17:
Is het mogelijk om automatisch te synchroniseren binnen je Wifi netwerk?
Als ik automatisch synchroniseren aanzet in het instellingen menu wordt ook automatisch mijn dataverbinding ingeschakeld. Is dit noodzakelijk?

Dit is namelijk vervelend omdat hij de mail ook niet synchroniseerd op je wifi netwerk.
Ik moet dus altijd mijn dataverdinding aanzetten alvorens de mail automatisch wordt opgehaald.
Wat voor mail? Hier doet hij Gmail ook zonder simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 08:34
Touchdomex schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:01:
[...]

Wat voor mail? Hier doet hij Gmail ook zonder simkaart.
alle mail, dus werkmail (exchange), hotmail, en pop3 (in dit geval xs4all)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mich007 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:11:
[...]

alle mail, dus werkmail (exchange), hotmail, en pop3 (in dit geval xs4all)
Kun je wel zonder simkaart je mail binnenhalen?

Ik vind het een beetje raar. Aangezien hij het zonder simkaart Gmail het wel doet hier.

Mijn toestel is sinds gisteren echt helemaal kut geworden en ik heb hem nu maar weer ingewisseld. Hij is tijdens een paar gesprekken gewoon weggevallen ook al is de verbinding goed :r Ik ga dinsdag weer eens bellen :/

[ Voor 26% gewijzigd door Touchdomex op 27-05-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 23:49
Ik heb sinds vrijdag ook een One V.

Geen last van gele vlekken of het klok-probleem, maar wel duidelijk hoorbare ruis (Sony MDR-E819V dopjes).

Ik vraag of het iets met de FM ontvangst te maken heeft (met de Sony dopjes kan ik geen FM ontvangen, en de mini-jack lijkt niet helemaal perfect te passen in het toestel).

Met de HTC dopjes heb ik nog niet getest, maar ik neem aan dat die wel mooi passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:41:
Hallo,

Ik heb probleem met de klok, hij blijft niet op tijd lopen. Loopt steeds een kwartier achter.
Als ik hem dan goed zet en bv weer de netwerktijd laat aanhouden springt hij zo weer terug.
erg lastig ik gebruik hem als wekker en heb me nu al 1 keer verslapen.....
Laatste systeemupdates installeren, daarna was het bij mij opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
florizla schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:26:
(Sony MDR-E819V dopjes) (...) de mini-jack lijkt niet helemaal perfect te passen in het toestel
Ter documentatie, de ruisende Sony dopjes hebben een connector exact zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/16/TRS_connector.JPG/320px-TRS_connector.JPG

Maar er bestaan versies met meer of minder ringen (zie bvb Wikipedia: TRS connector) en ik vermoed dus dat de meegeleverde dopjes een andere connector hebben (aangezien deze ook het FM-radio antennesignaal doorgeven).

Kunnen de anderen die last hebben van ruis bevestigen dat ze dit ondervinden met dit type connector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje met mijn nieuwe toestel, ik krijg namelijk regelmatig een melding dat er onvoldoende geheugen beschikbaar is. Ik heb mijn taakbeheer al diverse keren geleegd maar die loopt toch steeds weer vol, heeft iemand een idee hoe dat kan en zijn er meer mensen hier met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Hier geen ruis via bluetooth stereo, de standaard connector of de meegeleverde dopjes.
Geen gele vlekjes op scherm of iets anders waarover ik niet tevreden ben.
Android draait hier smooth, geen geheugenproblemen.

Als ik alles op dit moment zo lees zou ik bijna denken dat ik mazzel heb gehad.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:56:
ik heb een probleempje met mijn nieuwe toestel, ik krijg namelijk regelmatig een melding dat er onvoldoende geheugen beschikbaar is. Ik heb mijn taakbeheer al diverse keren geleegd maar die loopt toch steeds weer vol, heeft iemand een idee hoe dat kan en zijn er meer mensen hier met dat probleem?
Als het na een reboot of eventuele hard reset nog zo is, zou ik teruggaan naar de winkel.
Dit hoort niet, voor zover ik het heb onthouden ben ik dit op XDA ook niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:56:
ik heb een probleempje met mijn nieuwe toestel, ik krijg namelijk regelmatig een melding dat er onvoldoende geheugen beschikbaar is
Bedoel je de melding 'telefoongeheugen is vol'? Dat heeft niks met RAM te maken. Wis een paar foto's of plaats een micro SD kaartje, dan gaat die melding wel weg :-)

Standaard heb je maar zo'n 95MB opslag voor data en dat is al snel te krap...

[ Voor 8% gewijzigd door florizla op 29-05-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

florizla schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:02:
[...]

Ter documentatie, de ruisende Sony dopjes hebben een connector exact zoals deze:
[afbeelding]

Maar er bestaan versies met meer of minder ringen (zie bvb Wikipedia: TRS connector) en ik vermoed dus dat de meegeleverde dopjes een andere connector hebben (aangezien deze ook het FM-radio antennesignaal doorgeven).

Kunnen de anderen die last hebben van ruis bevestigen dat ze dit ondervinden met dit type connector?
Ik heb inderdaad problemen met dit type connector. (Brainwavz M2-doppen). De standaard doppen hebben 4 ringen ipv 3, al kan ik niet zeggen of ik dat verschil maakt want ik gebruik die standaarddingen niet.
Chris.nl schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:09:
Hier geen ruis via bluetooth stereo, de standaard connector of de meegeleverde dopjes.
Geen gele vlekjes op scherm of iets anders waarover ik niet tevreden ben.
Android draait hier smooth, geen geheugenproblemen.

Als ik alles op dit moment zo lees zou ik bijna denken dat ik mazzel heb gehad.
Ik heb ook nergens last van, behalve die falende audio-connector...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
thommich schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:34:
Ik heb inderdaad problemen met dit type connector. (Brainwavz M2-doppen).
Net ook getest met een heel goedkope headphone (geen dopjes) die ook maar 2 ringen heeft. Er is geen ruis te horen, maar ik vermoed dat de ruis iets te stil is om te kunnen horen met deze headphone (de Sony dopjes zijn veel gevoeliger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

florizla schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:40:
[...]

Net ook getest met een heel goedkope headphone (geen dopjes) dus ook maar 2 ringen heeft. Er is geen ruis te horen, maar ik vermoed dat de ruis iets te stil is om te kunnen horen met deze headphone (de Sony dopjes zijn veel gevoeliger).
Ik heb het ook met de standaard dopjes.

Eindelijk wat vooruitgang hier met de telefoon. Ik krijg anderhalf maand toestellease teruggestort bij de volgende rekening. Nu hopen dat het niet meer hoeft te worden. Zaterdag word dat ding opgehaald gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:44:
[...]

Ik heb het ook met de standaard dopjes.

Eindelijk wat vooruitgang hier met de telefoon. Ik krijg anderhalf maand toestellease teruggestort bij de volgende rekening. Nu hopen dat het niet meer hoeft te worden. Zaterdag word dat ding opgehaald gelukkig.
Krijg je nou eindelijk een vervangend toestel?

Bij mij zij de sony oordopjes ook een en al ruis maar ze staan ook gelijk KEI hard , op 2 streepjes volume is het nog net te doen daarboven is het eigenlijk gewoon te hard om naar te luisteren. Het lijkt wel of de connector inderdaad niet om kan gaan met bepaalde minijacks.

Iemand die ook onderaan gele vlekken heeft/had? Waarbij het minder wordt? Het zou moeten weggaan ik wacht dit even af anders wordt het maar weer terugbrengen.

Me batterij gaat nu wel prima mee! Eerst haalde ik nog geen dag met me nieuwe toestel gemakkelijk 2 soms zelfs 3 volle dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:41:
[...]

Krijg je nou eindelijk een vervangend toestel?

Bij mij zij de sony oordopjes ook een en al ruis maar ze staan ook gelijk KEI hard , op 2 streepjes volume is het nog net te doen daarboven is het eigenlijk gewoon te hard om naar te luisteren. Het lijkt wel of de connector inderdaad niet om kan gaan met bepaalde minijacks.

Iemand die ook onderaan gele vlekken heeft/had? Waarbij het minder wordt? Het zou moeten weggaan ik wacht dit even af anders wordt het maar weer terugbrengen.

Me batterij gaat nu wel prima mee! Eerst haalde ik nog geen dag met me nieuwe toestel gemakkelijk 2 soms zelfs 3 volle dagen :)
Vlekken worden lichter en weer donkerder in mijn geval. Ruis is en blijft er.

Ik heb nog geen vervangend toestel maar Hi geeft mij alvast compensatie voor alle problemen. Het toestel word toch wel vervangen want dit zijn teveel problemen om op te lossen :+ Alleen zaterdag word hij pas opgehaald :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 18:50
Dit lijkt mij een heel goede opvolger voor de Desire en de Desire S toestellen die we zakelijk hebben. Als ik het goed begrijp kan je hier meer met het geheugen doen dan de Desire? Want deze begonnen al vrij snel te zeuren dat er maar beperkt geheugen vrij is? Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Binnetie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:55:
Dit lijkt mij een heel goede opvolger voor de Desire en de Desire S toestellen die we zakelijk hebben. Als ik het goed begrijp kan je hier meer met het geheugen doen dan de Desire? Want deze begonnen al vrij snel te zeuren dat er maar beperkt geheugen vrij is? Klopt dit?
Het geheugen wordt beter verdeeld ICS heb ik het gevoel. Het geheugen is bepaalde niet veel (512mb) maar ik heb nooit gehad dat de telefoon sloom werd omdat er te veel applicaties open stonden.
Als je het opslag geheugen bedoel, dit is ongeveer 1 gig en genoeg voor applicaties maar als je iets extra's wil bijv. muziek of foto's zou ik toch wel echt even een sd kaartje kopen maar dat kost tegenwoordig niks meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 18:50
Mooi, dan denk ik dat dit de nieuwe opvolger wordt voor mijn collega's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik heb eigenlijk sinds mijn Galaxy Spica nooit meer een telefoon gehad die ging zeuren om te weinig geheugen voor het multitasken/in de achtergrond laten draaien. Dat was een toestel met maar 128MB ram dus dat verklaard genoeg :+

Alleen opslag is ruk geregeld maar dat zijn details :+ Daar moet je een extra kaartje bijsteken die niet in de doos zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
florizla schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:26:
Ik heb sinds vrijdag ook een One V.

Geen last van gele vlekken of het klok-probleem, maar wel duidelijk hoorbare ruis (Sony MDR-E819V dopjes).

Ik vraag of het iets met de FM ontvangst te maken heeft (met de Sony dopjes kan ik geen FM ontvangen, en de mini-jack lijkt niet helemaal perfect te passen in het toestel).

Met de HTC dopjes heb ik nog niet getest, maar ik neem aan dat die wel mooi passen.
Mag ik je vragen waar je je toestel aangeschaft hebt? Wil namelijk een One V zonder gele vlekken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
emreorhan schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:38:
[...]

Mag ik je vragen waar je je toestel aangeschaft hebt? Wil namelijk een One V zonder gele vlekken,
Dit hangt echt af van leveringen dikke kans dat er nu een andere batch is waar je toestel haalt.

En ik blijf er op terug komen dat ik denk dat er verschillende panelen zijn gebruikt net zoals in de One X, daar heeft (zo ver ik meegekregen heb) ook maar 1 paneel last van die gele vlekken.

[ Voor 23% gewijzigd door bloodlynx op 29-05-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:13:
[...]

Dit hangt echt af van leveringen dikke kans dat er nu een andere batch is waar je toestel haalt.

En ik blijf er op terug komen dat ik denk dat er verschillende panelen zijn gebruikt net zoals in de One X, daar heeft (zo ver ik meegekregen heb) ook maar 1 paneel last van die gele vlekken.
Ik ben er nog niet achter welke informatie waar dat instaat maar ik vermoed het wel inderdaad.

Vooral omdat de problemen met de One V gelijk zijn aan de One X met betrekking tot het paneel. Gewoon een verkeerde lijm die verkleurd onder warmte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:23:
[...]

Ik ben er nog niet achter welke informatie waar dat instaat maar ik vermoed het wel inderdaad.

Vooral omdat de problemen met de One V gelijk zijn aan de One X met betrekking tot het paneel. Gewoon een verkeerde lijm die verkleurd onder warmte.
Op de One X kon je het zien met es file explore, heb het zelfde geprobeerd met de One V maar werkte helaas niet. :X
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste