Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:10

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Het wachtmuziekje bij HTC is best kut :+

Maar ik mag dus mijn toestel omwisselen :9 Volgens die gast van de HTC aan de lijn hoort dit niet en het toestel wat hij in zijn handen had die scheen niet over het scherm heen *O*

Donderdag dus het toestel omwisselen. Ik heb vandaag geen zin meer om naar de stad te fietsen en pas donderdagavond tijd :9

Eventjes een half uur bellen heeft dus effect! Als meer mensen het doen wie weet wordt het dan erkend.

Het enige waar hij geen uitsluitsel over kon geven was het interne geheugen. Hij zei dat 3.2GB opging aan Android + alle standaard apps maar dat kan niet. Daar moet ik dus nog eventjes achteraan gaan op een of andere manier. Donderdag in de winkel eventjes vragen dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 14-05-2012 16:00 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:23
Touchdomex schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:58:
Het wachtmuziekje bij HTC is best kut :+

Maar ik mag dus mijn toestel omwisselen :9 Volgens die gast van de HTC aan de lijn hoort dit niet en het toestel wat hij in zijn handen had die scheen niet over het scherm heen *O*

Donderdag dus het toestel omwisselen. Ik heb vandaag geen zin meer om naar de stad te fietsen en pas donderdagavond tijd :9

Eventjes een half uur bellen heeft dus effect! Als meer mensen het doen wie weet wordt het dan erkend.

Het enige waar hij geen uitsluitsel over kon geven was het interne geheugen. Hij zei dat 3.2GB opging aan Android + alle standaard apps maar dat kan niet. Daar moet ik dus nog eventjes achteraan gaan op een of andere manier. Donderdag in de winkel eventjes vragen dus.
Maar wat zie jij op je scherm dan, graag even een foto of screenshot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Albert020 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:03:
[...]

Maar wat zie jij op je scherm dan, graag even een foto of screenshot...
Screenshot van een hardware probleem? :>

Ik zal vanavond eventjes een foto proberen te schieten in een donkere ruimte. Voor het beste effect. Ik zal ook eens kijken of ik iets kan maken van de ruis in het geluid.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:23
Touchdomex schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:05:
[...]

Screenshot van een hardware probleem? :>

Ik zal vanavond eventjes een foto proberen te schieten in een donkere ruimte. Voor het beste effect. Ik zal ook eens kijken of ik iets kan maken van de ruis in het geluid.
Ben benieuwt naar die foto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
3.2GB voor het OS en applicaties kan niet...?

Bij m'n One X:
Van de 32GB is er 25,24GB vrij om bestanden op te slaan en ook is er nog 2,11GB ruimte voor het installeren van applicaties, widgets en games. Totaal dus 27,35GB om te gebruiken en dat is toch netjes en genoeg.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Albert020 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:06:
[...]

Ben benieuwt naar die foto...
Komt vanzelf ;)
CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:06:
3.2GB voor het OS en applicaties kan niet...?

Bij m'n One X:
Van de 32GB is er 25,24GB vrij om bestanden op te slaan en ook is er nog 2,11GB ruimte voor het installeren van applicaties, widgets en games. Totaal dus 27,35GB om te gebruiken en dat is toch netjes en genoeg.
Er is 1GB voor apps, dus ook stock erbij geteld! Daarnaast nog 250MB HTC reserved welke niet beschikbaar is vanuit het OS alleen als je hem aan je PC koppelt.

Oftewel je zit automatisch al vast aan een externe kaart omdat er veel apps zijn die een kaartje willen voor opslag... Ik vind dat raar. 4GB is eigenlijk maar 1.2 en eigenlijk kan je daarvan nog geen 1GB gebruiken. Adverteer dan met 1GB beschikbaar en de rest is voor HTC.

Oh ja ook wel grappig. Hij zo van ja misschien bij je volgende toestel het uittesten in de winkel of de problemen er nog zijn. Ik zo van ja ik zou dat graag doen ware het niet dat het toestel helemaal leeg geleverd wordt. Dus je kan hem niet opstarten en testen.

[ Voor 12% gewijzigd door Touchdomex op 14-05-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Opzich zou het best prima zijn dat je 1gig al aan apps hebt alleen kan je ze er dus niet afgooien! Ik bedoel ik gebruik 90% van die apps niet eens dus het is gewoon verspeelde ruimte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg soms spontaan de melding , sd kaart is ontkoppelt ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:56:
ik krijg soms spontaan de melding , sd kaart is ontkoppelt ????
Dat is vervelend :>

Wat heb je al gecontroleerd? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
bloodlynx schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:20:
Opzich zou het best prima zijn dat je 1gig al aan apps hebt alleen kan je ze er dus niet afgooien! Ik bedoel ik gebruik 90% van die apps niet eens dus het is gewoon verspeelde ruimte...
root je toestel en verwijder ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Cobesz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:06:
[...]

root je toestel en verwijder ze :)
Ik zou er nog eventjes mee wachten want zoals je het nu moet doen verlies je je garantie...

Ik weet nog niet hoe dat gaat in combinatie met Hi Toestellease :X :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Als je toestel aan gaat, hij doet het en is gebruiksklaar. Dan mag het ^^ krasje maakt ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Cobesz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:56:
Als je toestel aan gaat, hij doet het en is gebruiksklaar. Dan mag het ^^ krasje maakt ook niet uit.
Maar ook als er niet meer de originele firmware opstaat en de bootloader is geunlockt? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Volgens mij wel hoor, maar ik zal t op mn werk eens navragen morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Cobesz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:00:
Volgens mij wel hoor, maar ik zal t op mn werk eens navragen morgen :)
Werk jij bij Hi/KPN dan? Ik wou dit weekend alle voorwaarden doorlezen. Eerst nog mijn toestel omruilen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Ik werk niet bij KPN of Hi, ik werk bij een ander bedrijf :P

We werken iig wel met Hi en KPN samen, dus ik vraag het morgen even na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Cobesz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:42:
Ik werk niet bij KPN of Hi, ik werk bij een ander bedrijf :P

We werken iig wel met Hi en KPN samen, dus ik vraag het morgen even na :)
Super :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:57:
[...]

Dat is vervelend :>

Wat heb je al gecontroleerd? :>
kaart eruit daarne erweer in en hij doet het weer een tijdje......

iemand ook dat probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Touchdomex schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:34:
[...]

Werk jij bij Hi/KPN dan? Ik wou dit weekend alle voorwaarden doorlezen. Eerst nog mijn toestel omruilen :+
van Hi:

Nee hier krijg je later geen problemen mee, het is geheel toegestaan om de bootloader te unlocken, je toestel te rooten en meer van dat soort fun.
Let er wel op dat het je eigen probleem is als je hem ermee molt, dan is het afkopen geblazen en krijg je echt geen garanties.... Als je toestel een keer terug moet omdat ie hapert heb je dikke kans dat er opeens weer een complete stock ROM opstaat en je bootloader weer locked is en je alles kwijt bent, dat is dan ook geheel je eigen risico. En als het toestel terug moet voor garantie wegens hardware problemen en ze merken dat ie geroot is heb je ook kans dat ie niet gerepareerd wordt omdat foute instellingen op een ROM nu eenmaal enorme gevolgen kunnen hebben...

Kortom: Ja het is toegestaan. En als ie het nog goed doet als je hem inruilt is het totaal geen probleem! Ding wordt toch helemaal wiped en opnieuw geflahsed.
Maar als ie stuk gaat door je eigen geklooi met het toestel: Dan draag je *zelf* de consequenties.

Genoeg info? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Cobesz schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:00:
[...]

van Hi:

Nee hier krijg je later geen problemen mee, het is geheel toegestaan om de bootloader te unlocken, je toestel te rooten en meer van dat soort fun.
Let er wel op dat het je eigen probleem is als je hem ermee molt, dan is het afkopen geblazen en krijg je echt geen garanties.... Als je toestel een keer terug moet omdat ie hapert heb je dikke kans dat er opeens weer een complete stock ROM opstaat en je bootloader weer locked is en je alles kwijt bent, dat is dan ook geheel je eigen risico. En als het toestel terug moet voor garantie wegens hardware problemen en ze merken dat ie geroot is heb je ook kans dat ie niet gerepareerd wordt omdat foute instellingen op een ROM nu eenmaal enorme gevolgen kunnen hebben...

Kortom: Ja het is toegestaan. En als ie het nog goed doet als je hem inruilt is het totaal geen probleem! Ding wordt toch helemaal wiped en opnieuw geflahsed.
Maar als ie stuk gaat door je eigen geklooi met het toestel: Dan draag je *zelf* de consequenties.

Genoeg info? :)
Prima! Normale gang van zaken dus. Voordat je hem inlevert flash je toch altijd stock erop om alles te testen dus dat is nu ook het geval. Alleen een idioot zou niet stock erop flashen om alles uit te testen.

Ik wil het eigenlijk ook alleen maar voor root toegang. Backups van alle aps kunnen maken en bepaalde stock apps wegflikkeren :+

En anders hij is verzekerd. Eens kijken hoe lang je ermee onder de douche kan blijven bellen :+ O-) Dat was 2 jaar geleden het "advies" van de Winkel om gebruik te maken van mijn garantie 7(8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 16-05-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
klopt het dat de wifi antenne van de htc one v verwerkt is in het klepje, dus als je die verliest kan je geen gebruik meer maken van je wifi, zou iemand dat ff kunnen testen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
emreorhan schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:55:
klopt het dat de wifi antenne van de htc one v verwerkt is in het klepje, dus als je die verliest kan je geen gebruik meer maken van je wifi, zou iemand dat ff kunnen testen. Bedankt!
Je verliest bijna al je bereik van zowel wifi als normaal bereik maar een je bent echt een goede wil je het er af krijgen want het klepje zit behoorlijk goed vast en gaat bij mij amper los als je hem probeert te openen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:55:
Dat. Was ook al bij de Legend en eigenlijk ging het daar ook prima mee met het klepje. Zit er erg stevig op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
aha oke, bedankt voor de antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:20:
aha oke, bedankt voor de antwoorden
Daarnaast zijn die klepjes vermoedelijk niet zo duur. Dus dat scheelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand controleren of de HTC One V ook een GPS-signaal oppikt als hij geen GSM-netwerkdekking heeft (bijv zonder SIM-kaart erin)? Hoe lang duurt het voordat hij z'n positie weet?

Is de batterij verwisselbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:59:
Kan iemand controleren of de HTC One V ook een GPS-signaal oppikt als hij geen GSM-netwerkdekking heeft (bijv zonder SIM-kaart erin)? Hoe lang duurt het voordat hij z'n positie weet?

Batterij is niet verwisselbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:59:

Ik gebruik Sygic op mijn HTC One V, en als het goed is gebruikt Sygic geen andere verbinding dan GPS.
Ik heb in mijn huis op 3meter afstand van en raam binnen 5sec een verbinding.

Hebben meer mensen last van dat er geen gameloft games beschikbaar zijn voor de HTC One V?

[ Voor 8% gewijzigd door yeth3119 op 18-05-2012 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

yakutemre1995 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:14:
[...]

Ik gebruik Sygic op mijn HTC One V, en als het goed is gebruikt Sygic geen andere verbinding dan GPS.
Ik heb in mijn huis op 3meter afstand van en raam binnen 5sec een verbinding.

Hebben meer mensen last van dat er geen gameloft games beschikbaar zijn voor de HTC One V?
Welke games heb je het dan over? Ik wil het best testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Nu online
Touchdomex schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:10:
[...]

Welke games heb je het dan over? Ik wil het best testen.
(bijna) Alle gameloft games. Als ik ze in de Play store zoek kan ik het niet vinden. En als ik met behulp van chrome to phone de link van bijv. Asphalt 6 naar mijn telefoon stuur en ik open de link (met mijn telefoon) in de Play store staat er dat het niet compatible is met mijn toestel. Ik heb ook geprobeerd om de APK van bijv. Asphalt 6 te gaan downloaden en te installeren op mijn telefoon. Dat lukt wel tot dat er in de spel staat dat deze applicatie niet voor uw toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

yakutemre1995 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:03:
[...]

(bijna) Alle gameloft games. Als ik ze in de Play store zoek kan ik het niet vinden. En als ik met behulp van chrome to phone de link van bijv. Asphalt 6 naar mijn telefoon stuur en ik open de link (met mijn telefoon) in de Play store staat er dat het niet compatible is met mijn toestel. Ik heb ook geprobeerd om de APK van bijv. Asphalt 6 te gaan downloaden en te installeren op mijn telefoon. Dat lukt wel tot dat er in de spel staat dat deze applicatie niet voor uw toestel is.
Dat is denk ik iets bij Gameloft zelf dan. Aangezien het toestel wel krachtig genoeg is voor dit soort games.

Mijn SGS staat wel overal tussen dat die compatibel is dus denk ik een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Nu online
Touchdomex schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Dat is denk ik iets bij Gameloft zelf dan. Aangezien het toestel wel krachtig genoeg is voor dit soort games.

Mijn SGS staat wel overal tussen dat die compatibel is dus denk ik een kwestie van tijd.
Ik heb ondertussen een mail verzonden naar Gameloft. En heb al een reactie gekregen (best snel eigenlijk). Als er vraag naar is om de mail te lezen kan ik het mail van gameloft hier zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

yakutemre1995 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:11:
[...]

Ik heb ondertussen een mail verzonden naar Gameloft. En heb al een reactie gekregen (best snel eigenlijk). Als er vraag naar is om de mail te lezen kan ik het mail van gameloft hier zetten.
Wat is de verklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Nu online
Dit was de antwoord van Gameloft
Hello,

Thank you for contacting Gameloft customer support.

My name is Vrian and i am here to assist you with this problem.

We apologize that we currently have no games available for your device.

We currently have no timetable for when games will be released and ask for some patience in this matter.

If you wish, i can forward this message to the proper department as a request to release games for the HTC one V?

I shall await your reply.

Regards,
-------------------------------
Vrian Candelaria
Customer Care Agent
http://www.gameloft.com/
-------------------------------
Ik heb al gereageerd op dit bericht. Zodra ik er antwoord op krijg zal ik die mail hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

yakutemre1995 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:36:
Dit was de antwoord van Gameloft

[...]

Ik heb al gereageerd op dit bericht. Zodra ik er antwoord op krijg zal ik die mail hier posten.
Komt vanzelf dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
alsnog best flauw, dat je een waarschuwing krijgt dat het niet compitabel is met de one V, slaat totaal nergens op. De telefoon kan het makkelijk aan. Hopen dat het snel opgelost wordt dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:28:
alsnog best flauw, dat je een waarschuwing krijgt dat het niet compitabel is met de one V, slaat totaal nergens op. De telefoon kan het makkelijk aan. Hopen dat het snel opgelost wordt dan
Is een combinatie van het systeem van de Play Store en de maker van de software. Die is hiervoor verantwoordelijk.

De maker van de software heeft het nog niet getest op een HTC One V dus die willen nog niet het uitbrengen daarvoor. Simpel en doeltreffend maar jammer voor ons. Of die het aan kan of niet boeit weinig.

Daarnaast moet je niet de kracht van het toestel overschatten. Hij is snel maar hij is ook niet zo snel dat hij echt ALLES aankan. Een snelheidsmonster is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:37:
[...]

Is een combinatie van het systeem van de Play Store en de maker van de software. Die is hiervoor verantwoordelijk.

De maker van de software heeft het nog niet getest op een HTC One V dus die willen nog niet het uitbrengen daarvoor. Simpel en doeltreffend maar jammer voor ons. Of die het aan kan of niet boeit weinig.

Daarnaast moet je niet de kracht van het toestel overschatten. Hij is snel maar hij is ook niet zo snel dat hij echt ALLES aankan. Een snelheidsmonster is het niet.
nee dat begrijp ik, maar wat de Desire HD aan kan zou de one V ook aankunnen denk ik:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:38:
[...]

nee dat begrijp ik, maar wat de Desire HD aan kan zou de one V ook aankunnen denk ik:P
Ja maar moeten ze het wel eerst testen ;)

Is het trouwens al meer mensen opgevallen dat de plek van de speaker tamelijk briljant is als die op een tafel ligt. Bij veel telefoons word de speaker geblokkeerd op die manier. Alleen bij de One V door de "kin" word hij juist niet geblokkeerd! Hierdoor hoor je hem beter als hij gewoon ligt!

[ Voor 37% gewijzigd door Touchdomex op 18-05-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookie01
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-11-2015
Hallo,
Geheel nieuw hier, lees al wel een tijdje mee, maar heb nu een vraag, weet ook niet of die hier op zijn plek is, maar dat hoor ik dan vast en zeker ;) .
Twijfel op dit moment tussen aanschaf van een HTC one V en de Desire S, zitten erg dicht bij elkaar qua specs. Voorkeur lijkt te gaan naar de One vanwege design (smaak) nieuwer model, ics 4, opslaggeheugen 4 gb. Iemand verder doorslaggevende argumenten om voor één van beiden te kiezen. Gebruik is huis, tuin en keuken. Dus One S is nog zonde geld voor een android maagd, daarnaast qua comfort, V of Desire toch net wat handzamer lijkt mij.
Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Rookie01 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:02:
Hallo,
Geheel nieuw hier, lees al wel een tijdje mee, maar heb nu een vraag, weet ook niet of die hier op zijn plek is, maar dat hoor ik dan vast en zeker ;) .
Twijfel op dit moment tussen aanschaf van een HTC one V en de Desire S, zitten erg dicht bij elkaar qua specs. Voorkeur lijkt te gaan naar de One vanwege design (smaak) nieuwer model, ics 4, opslaggeheugen 4 gb. Iemand verder doorslaggevende argumenten om voor één van beiden te kiezen. Gebruik is huis, tuin en keuken. Dus One S is nog zonde geld voor een android maagd, daarnaast qua comfort, V of Desire toch net wat handzamer lijkt mij.
Alvast dank!
De One V heeft de betere camera, door die chip die er in zit werkt het focussen een stuk beter, de foto wordt bijna nooit onscherp en de camera is best wel slim in het focussen(dit was vaak een ramp met oude htc toestellen die echt slecht scherp stelden). Hij herkent bijv. gezichten of objecten ook kan je bijv. een foto nemen automatisch als iemand lacht. Daarnaast is het scherm van de One v erg goed ongeveer van de zelfde kwaliteit als de One X.

Je hebt echter wel maar 1gb over van de 4 , dus ik zou aanraden om een sd kaartje erbij te nemen maar die kosten tegenwoordig ook niks meer ;)

[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 19-05-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 16:20

thommich

Belg

Weet iemand hoe ik het volgende probleem oplos:

Al mijn mails komen samen in mijn gmail-account. Ik wil dus ook enkel deze account gebruiken. Ik vind de gmail-app veel handiger werken dan de standaardmail-app op de one V. Het probleem is als ik een mail krijg dat ik twee meldingen krijg: één van de gmail-app en één van de mail-app... Ik kan natuurlijk gewoon de melding van de standaard app uitzetten, maar ik wil gewoon in het geheel die app niet meer gebruiken.

Het vreemde is dat in de sync-lijst er maar 1 sync staat voor mails, namelijk die van de standaard mail-app. Als ik die verwijder zal gmail ook niet meer werken gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
thommich schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:17:
Weet iemand hoe ik het volgende probleem oplos:

Al mijn mails komen samen in mijn gmail-account. Ik wil dus ook enkel deze account gebruiken. Ik vind de gmail-app veel handiger werken dan de standaardmail-app op de one V. Het probleem is als ik een mail krijg dat ik twee meldingen krijg: één van de gmail-app en één van de mail-app... Ik kan natuurlijk gewoon de melding van de standaard app uitzetten, maar ik wil gewoon in het geheel die app niet meer gebruiken.

Het vreemde is dat in de sync-lijst er maar 1 sync staat voor mails, namelijk die van de standaard mail-app. Als ik die verwijder zal gmail ook niet meer werken gok ik?
De gmail app werkt apart van de mail app en de gmail app word dan ook gesynced met het google account net zoals youtube, google plus enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Ah, dat verduidelijkt het. Heb nu de mail-sync verwijderd. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
thommich schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:47:
Ah, dat verduidelijkt het. Heb nu de mail-sync verwijderd. Bedankt!
Je mail moet natuurlijk wel met google gelinked zijn :). Maar ik neem aan dat het geval is anders kreeg je ze niet 2x binnen :)

[ Voor 13% gewijzigd door bloodlynx op 19-05-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mooi ik krijg alleen maar meer problemen :') Zal er morgen eindelijk foto's van gaan maken...

Het probleem met de HTC One X heb ik ook.

Er zitten gele vlekken in mijn scherm :/

En omdat ik Hi heb moet ik thuis of op locatie een afspraak maken voor reparatie/vervanging. Het grote probleem is dat ik de komende 2 weken geen tijd heb ervoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
hebben meerdere mensen gele vlekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Nu online
emreorhan schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:57:
Ik heb gelukkig (nog) geen problemen daar mee.
Ik had gehoord (of gelezen) dat de gele vlek na een tijd weg gaat, maar ik weet niet hoe betrouwbaar het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
yakutemre1995 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:32:
[...]

Ik heb gelukkig (nog) geen problemen daar mee.
Ik had gehoord (of gelezen) dat de gele vlek na een tijd weg gaat, maar ik weet niet betrouwbaar het is.
oke, ik ga de One V binnenkort aanschaffen, dan zie ik wel hoe het er mee zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Laatst online: 23-09 20:17
Ik zit echt in een dilemma. Ik had vroeger de HTC Legend en het design was echt zoooo fantastisch mooi. Nu zie ik deze One V en alles is perfect behalve die grill aan de bovenkant die zo lelijk oogt (maar in het echt zal het mooier zijn denk ik)... Ondertussen zit ik ook te twijfelen aan de HTC Desire C die ook plots is verschenen en het enige minpunt wat ik zie is dat er geen flits op de camera zit!

Ik ben zelf niet zo van de specs eigenlijk. Ik heb momenteel een Xperia Ray en gebruik hem alleen voor whatsapp, muziek en wat filmpjes, maar op een 3,3" scherm is dit net niet comfortabel. De Desire C's 600 mhz cpu maakt me ook niet echt uit, mijn Ray draait op 500 mhz prima (underclocked) en de benchmarkt ogen prima verder.

Ik ben alleen niet zo bekend met de resolutie HVGA - vraag me af of swiftkeyboard daar bv op kan draaien want dat is wel een must ;) Ook weet ik niet echt wat het verschil in resolutie uitmaakt naast de ppi - de Desire C heeft meer een 4:3 formaat lijkt het wel tov de One V's 16:9 en eigenlijk 1 regeltje minder voor icoontjes?

Eigenlijk wijst alles er op dat ik de One V zou moeten nemen, maar het design... Misschien kan ik beter eerst in de winkel een kijkje gaan nemen maandag. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vrijdag nog in handen gehad en in het echt is hij een stuk mooier dan op foto's, sond er echt van te kijken. Een goede opvolger voor de legend imo, al heb ik al een x maar die robuustheid van de legend mis ik wel, die heeft de v dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Laatst online: 23-09 20:17
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 00:36:
Heb hem vrijdag nog in handen gehad en in het echt is hij een stuk mooier dan op foto's, sond er echt van te kijken. Een goede opvolger voor de legend imo, al heb ik al een x maar die robuustheid van de legend mis ik wel, die heeft de v dan weer wel :)
Dus het valt wel mee in de realiteit? Welke kleur had je in je handen? Zwart of grijs? Zwart lijkt me wel heel gaaf op deze - ik had zelf de zwarte variant van de Legend :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Nu online
Narathan schreef op zondag 20 mei 2012 @ 00:25:
Ik zit echt in een dilemma. Ik had vroeger de HTC Legend en het design was echt zoooo fantastisch mooi. Nu zie ik deze One V en alles is perfect behalve die grill aan de bovenkant die zo lelijk oogt (maar in het echt zal het mooier zijn denk ik)... Ondertussen zit ik ook te twijfelen aan de HTC Desire C die ook plots is verschenen en het enige minpunt wat ik zie is dat er geen flits op de camera zit!

Ik ben zelf niet zo van de specs eigenlijk. Ik heb momenteel een Xperia Ray en gebruik hem alleen voor whatsapp, muziek en wat filmpjes, maar op een 3,3" scherm is dit net niet comfortabel. De Desire C's 600 mhz cpu maakt me ook niet echt uit, mijn Ray draait op 500 mhz prima (underclocked) en de benchmarkt ogen prima verder.

Ik ben alleen niet zo bekend met de resolutie HVGA - vraag me af of swiftkeyboard daar bv op kan draaien want dat is wel een must ;) Ook weet ik niet echt wat het verschil in resolutie uitmaakt naast de ppi - de Desire C heeft meer een 4:3 formaat lijkt het wel tov de One V's 16:9 en eigenlijk 1 regeltje minder voor icoontjes?

Eigenlijk wijst alles er op dat ik de One V zou moeten nemen, maar het design... Misschien kan ik beter eerst in de winkel een kijkje gaan nemen maandag. :F
Ik vindt de grill bovenaan niet echt veel opvallen, waardoor het mij niet stoort. (maar er zijn mensen die zich wel eraan storen).
HTC Sense skin is vergeleken met andere skins zwaarder, waardoor je misschien het gevoel kan krijgen dat de desire C (misschien/soms zelfs de One V) langzamer is dan jouw ray die je op dit moment hebt. Maar als je een andere launcher (of andere rom als je gaat rooten) zet denk ik wel dat de telefoon opeens sneller voelt.
De beeld verhouding van de One V is niet 16:9, dat omdat die verhouding bij Full HD, HD, qHD. Dat zijn de meest bekende. Als ik me niet vergis is de verhouding van de One V 5:3. Maar de verhouding maakt niet echt veel uit, omdat de icoontjes worden vergroot. Dus je hebt nog steeds evenveel icoontjes op je scherm. Het voordeel van een 16:9 verhouding is dat je films kan kijken die precies op je scherm past, en dus geen zwarte balken ontstaan.
De maker van swiftkeyboard moet zijn applicatie aanpassen voor dat resolutie, dan zal het goed gaan werken. Maar omdat de resolutie van de One V een veel gebruikte resolutie is bij android telefoons, denk ik dat swiftkeyboard al goed werkt op de One V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 21:33
Waar is eigelijk het aankoopadvies (ofzo) van HTC One V? Ik vroeg me af of die prijzen in de Pricewatch kloppen, eentje kost 251 euro bij Studentenmobiel, en de andere kost 273 euro. Ik vroeg me af waar ik het goedkoopst kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alter Ego
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09 14:13
emreorhan schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:57:
Ik heb sinds vorige week ook een one v, links onderaan op mijn scherm heb ik ook een gele vlek. Bij een volledig wit scherm zie ik rond de volledige rand van het scherm een iets minder witte tint. Maar enkel in de hoek links onder valt het sneller op.

Volgens een thread op het xda forum is dit dit lijm waarmee het scherm vast gemaakt is, bij enkele mensen ging het vanzelf weg. Andere hebben al 2 vervangtoestellen gekregen maar hadden hetzelfde fenomeen.

Ik ga nog even afwachten en zien wat ermee gebeurd, moest het erger worden doe ik hem binnen voor repair (heb het voordeel dat mijn werk naast een erkend repair center ligt van HTC, dus breng de gsm daar zelf binnen).

Dit is de eerste smartphone die ik mij gekocht heb en ben er tot nu toe heel tevreden van, ben zelfs verschoten van de batterij duur, had die veel erger verwacht. Ik zit nu op 40u gebruik met nog 13% capaciteit. Terwijl ik er vaak mee aan het prullen ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Alter Ego schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:25:
[...]

Ik heb sinds vorige week ook een one v, links onderaan op mijn scherm heb ik ook een gele vlek. Bij een volledig wit scherm zie ik rond de volledige rand van het scherm een iets minder witte tint. Maar enkel in de hoek links onder valt het sneller op.

Volgens een thread op het xda forum is dit dit lijm waarmee het scherm vast gemaakt is, bij enkele mensen ging het vanzelf weg. Andere hebben al 2 vervangtoestellen gekregen maar hadden hetzelfde fenomeen.

Ik ga nog even afwachten en zien wat ermee gebeurd, moest het erger worden doe ik hem binnen voor repair (heb het voordeel dat mijn werk naast een erkend repair center ligt van HTC, dus breng de gsm daar zelf binnen).

Dit is de eerste smartphone die ik mij gekocht heb en ben er tot nu toe heel tevreden van, ben zelfs verschoten van de batterij duur, had die veel erger verwacht. Ik zit nu op 40u gebruik met nog 13% capaciteit. Terwijl ik er vaak mee aan het prullen ben...
dat klinkt niet zo fijn, steeds meer mensen hebben dit probleem

[ Voor 5% gewijzigd door JaxTeller op 20-05-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Alter Ego schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:25:
[...]

Ik vraag me af of het de lijm is, ik heb het ook heel lichtelijk maar alleen onder in het scherm en daar zitten ook de ledjes van de toetsen van je toestel en ik denk dat die licht leaken op het lcd scherm waardoor je een verkleuring krijgt. :X

[ Voor 18% gewijzigd door bloodlynx op 20-05-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Nu online
Dit was de reactie die ik van Gameloft heb gekregen.
Hello,

I have forwarded this message to the proper department as a request to release a compatible version of the game for your device.

Please wait for any announcements on our social sites regarding new releases:

Follow us on Twitter to be the first to know: http://twitter.com/gameloft/
We have prepared some great videos about our games on YouTube
YouTube: gameloft
Don't forget to become our friend in Facebook! http://www.facebook.com/gameloft

If you have any further questions or concerns please let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookie01
bloodlynx schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:12:
[...]

De One V heeft de betere camera, door die chip die er in zit werkt het focussen een stuk beter, de foto wordt bijna nooit onscherp en de camera is best wel slim in het focussen(dit was vaak een ramp met oude htc toestellen die echt slecht scherp stelden). Hij herkent bijv. gezichten of objecten ook kan je bijv. een foto nemen automatisch als iemand lacht. Daarnaast is het scherm van de One v erg goed ongeveer van de zelfde kwaliteit als de One X.

Je hebt echter wel maar 1gb over van de 4 , dus ik zou aanraden om een sd kaartje erbij te nemen maar die kosten tegenwoordig ook niks meer ;)
Dank voor je reactie, weer wat redenen om voor de V te gaan. SD kaartje is idd. niet onoverkomelijk, heb ik ook nog wel liggen. Afgelopen weekend de V nog eens vastgehouden in de winkel en voelt erg solide. Wel voelt de rand van het scherm wat scherp, overgang daarvan is bij de One S echt heel veel mooier, maar die is dan ook weer gelijk heel stuk duurder. Even reacties over de gele vlekken afwachten hier, en de prijsontwikkeling op korte termijn en dan maar een knoop doorhakken, anders blijf je kijken en vergelijken...

Weet iemand trouwens of je dat 3d effect in sense wat de One S en X standaard hebben ook op de V te realiseren is?

[ Voor 4% gewijzigd door Rookie01 op 21-05-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Rookie01 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:41:
[...]

Dank voor je reactie, weer wat redenen om voor de V te gaan. SD kaartje is idd. niet onoverkomelijk, heb ik ook nog wel liggen. Afgelopen weekend de V nog eens vastgehouden in de winkel en voelt erg solide. Wel voelt de rand van het scherm wat scherp, overgang daarvan is bij de One S echt heel veel mooier, maar die is dan ook weer gelijk heel stuk duurder. Even reacties over de gele vlekken afwachten hier, en de prijsontwikkeling op korte termijn en dan maar een knoop doorhakken, anders blijf je kijken en vergelijken...
Scherpheid valt mee. Alleen rond de micro-USB voelt het wat scherp aan.

Alleen die gele vlekken is nog eventjes afwachten want Hi werkt ook niet echt mee want ze hebben het vandaag weer druk :')

Ik ga denk ik straks maar een topic maken met mijn verhaal want vind dit wel storend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Inderdaad, ik wacht ook af wat er met de gele vlekken gaat gebeuren voordat ik bestel. Veel mensen op xda developers hebben ook last van die gele vlekken. Wil dus sowieso nog even wachten met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ik weet niet zeker of de One S hier ook last van heeft maar de One X heeft het ook maar de One s heeft dan ook een heel anders scherm wat in mijn opinie dan ook een stuk slechter is dan de One V en One X.

Weet iemand toevallig hier of de One V ook 2 verschillende beeldschermen heeft? De One X wordt in Europa zowel met een Acer als een Sharp paneel geleverd, en in de USA alleen met een Sony scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:29:
Ik weet niet zeker of de One S hier ook last van heeft maar de One X heeft het ook maar de One s heeft dan ook een heel anders scherm wat in mijn opinie dan ook een stuk slechter is dan de One V en One X.
One S heeft een AMOLED scherm. Dus dat is heel anders. One V en One X hebben LCD.

Imho vind ik AMOLED nog steeds briljant. Beter afleesbaar in de zon, helderder en geen last van polaroid filters over het scherm [small] klein iets maar dat maakt in de zon AMOLED superieur tegenover LCD. Ook zit er vaak bij LCD nog wat ghosting.

Ik heb nu 2 toestelen met AMOLED en ook 2 met LCD gehad en het wisselt per toestel hoe het is maar AMOLED heeft zijn voordelen en zijn nadelen.

Heel duidelijk kun je dat trouwens ook zien bij de Nexus S. Binnen onze vriendengroep is er een LCD variant en een AMOLED variant en de AMOLED is op elk vlak mooier dan de LCD ook al is de LCD kleurechter.
Weet iemand toevallig hier of de One V ook 2 verschillende beeldschermen heeft? De One X wordt in Europa zowel met een Acer als een Sharp paneel geleverd, en in de USA alleen met een Sony scherm.
We kunnen best een soortgelijk topic opzetten voor de One V als dat er nu bestaat voor de One X. Daar staan ook de tooltjes om het te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:38:
[...]

One S heeft een AMOLED scherm. Dus dat is heel anders. One V en One X hebben LCD.

Imho vind ik AMOLED nog steeds briljant. Beter afleesbaar in de zon, helderder en geen last van polaroid filters over het scherm [small] klein iets maar dat maakt in de zon AMOLED superieur tegenover LCD. Ook zit er vaak bij LCD nog wat ghosting.

Ik heb nu 2 toestelen met AMOLED en ook 2 met LCD gehad en het wisselt per toestel hoe het is maar AMOLED heeft zijn voordelen en zijn nadelen.

Heel duidelijk kun je dat trouwens ook zien bij de Nexus S. Binnen onze vriendengroep is er een LCD variant en een AMOLED variant en de AMOLED is op elk vlak mooier dan de LCD ook al is de LCD kleurechter.
Normaliter vind ik de super AMOLED schermen ook een stuk mooier maar ik vind de One X en de One V echt heel erg goede lcd schermen hebben. Daarnaast Heeft de One S een Stuk minder super AMOLED dan bijvoorbeeld de Samsung s2 en de nieuwe Nexus waardoor vele waaronder mijzelf ik het een stuk minder scherm vind als de One X, V en de Samsung schermen.

Ben toch wel blij dat er voor het eerst eigenlijk een erg goed paneel in een 'buget' toestel zit. Althans ik denk dat er geen enkel toestel te vinden is die oorspronkelijk voor dit prijs segment bedoel is/was een beter scherm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Normaliter vind ik de super AMOLED schermen ook een stuk mooier maar ik vind de One X en de One V echt heel erg goede lcd schermen hebben. Daarnaast Heeft de One S een Stuk minder super AMOLED dan bijvoorbeeld de Samsung s2 en de nieuwe Nexus waardoor vele waaronder mijzelf ik het een stuk minder scherm vind als de One X, V en de Samsung schermen.
Ik heb ze nog nooit direct naast elkaar gehad maar misschien eens doen.
Ben toch wel blij dat er voor het eerst eigenlijk een erg goed paneel in een 'buget' toestel zit. Althans ik denk dat er geen enkel toestel te vinden is die oorspronkelijk voor dit prijs segment bedoel is/was een beter scherm heeft.
Erg goed wil ik het niet noemen maar goed is die wel degelijk! Overigens in de Galaxy S Plus en de S Advance zitten volgens mij weer dezelfde panelen als die in de Nexus S/ normale Galaxy S en dan zijn dan wel weer briljante panelen.

Ik ben gewoon een beetje AMOLED fan vooral omdat ik nu zoveel gezeik heb met LCD wat ik nooit had met AMOLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:53:

Ik ben gewoon een beetje AMOLED fan vooral omdat ik nu zoveel gezeik heb met LCD wat ik nooit had met AMOLED.
Ik denk dat dit gezeik met lcd los staat van lcd in het algemeen, ik denk dat het gewoon een fout is van htc die daar geen rekening mee heeft gehouden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:50:
[...]

Ik denk dat dit gezeik met lcd los staat van lcd in het algemeen, ik denk dat het gewoon een fout is van htc die daar geen rekening mee heeft gehouden :/
HTC heeft wel vaker grote fouten gemaakt met Panelen btw :+ Zelfs met AMOLED panelen.

Herinnert iemand zich nog de paarse gloed over een hele serie AMOLED's van HTC als de helderheid laag staat :+

Ik had alleen gehoopt dat HTC wel van zijn fouten zou leren en bij het lanceren van een nieuwe serie zoveel mogelijk kinderziektes zou voorkomen. Tot nu toe hebben alle toestellen van de One serie wel problemen :X One V met de ledjes en de vlekken, One S met een behuizing die achterlijk snel chipt waardoor er krassen op komen en de One X met gele waas, scheurende behuizingen, gele vlekken en nog meer dingen :X

Eventjes afwachten op hoe deze problemen worden opgelost en als het niet goed gaat dan ga ik denk ik maar lekker de volgende keer naar Samsung. Ook al is de behuizing van een veel mindere kwaliteit. Ik heb er veel minder problemen mee. Oh ja de stock firmware is kut maar daar zijn genoeg alternatieven voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Oeh software updates van HTC! *O* Eens installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Heb ook net de update, iemand die een changelog gevonden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

thommich schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:02:
Heb ook net de update, iemand die een changelog gevonden heeft?
Zo te zien alleen maar wat software. Denk er weinig verbeterd is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Leuk dit al me htc widgets weg van de telefoon kan alles weer opnieuw installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-08 18:53
Volgens een Indiase site is de algehele performance verbeterd. Er wordt gesproken over een uitgevoerde quadrant one benchmark, waarbij de benchmark met 192 punten is gestegen van 1929 naar 2121. Andere wijzigingen/verbeteringen waren nog niet bekend.

Overigens ben ik tevreden met mijn One V. Geen gele vlekken en geen ruisende/tikkende audio. Na de update was ik ook geen widgets kwijt. Het duurde wel even tot de muziek-, agenda- en friendstreamwidget ververst waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Gerd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:29:
Volgens een Indiase site is de algehele performance verbeterd. Er wordt gesproken over een uitgevoerde quadrant one benchmark, waarbij de benchmark met 192 punten is gestegen van 1929 naar 2121. Andere wijzigingen/verbeteringen waren nog niet bekend.

Overigens ben ik tevreden met mijn One V. Geen gele vlekken en geen ruisende/tikkende audio. Na de update was ik ook geen widgets kwijt. Het duurde wel even tot de muziek-, agenda- en friendstreamwidget ververst waren.
Waar heb je je One V gekocht? vraag me af of het ligt aan de winkel/webshop, of je het met gele vlekken krijgt of niet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:36:
[...]

Waar heb je je One V gekocht? vraag me af of het ligt aan de winkel/webshop, of je het met gele vlekken krijgt of niet:P
Winkel hier, vlekken, ruis en andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:38:
[...]

Winkel hier, vlekken, ruis en andere dingen.
hmm jammer, ik ga het waarschijnlijk via coolblue aanschaffen. Service is best goed, dus als er wat mis is met het toestel kan ik hem gewoon omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:49:
[...]

hmm jammer, ik ga het waarschijnlijk via coolblue aanschaffen. Service is best goed, dus als er wat mis is met het toestel kan ik hem gewoon omruilen
Dat kan je redding wel eens zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:51:
[...]

Dat kan je redding wel eens zijn :+
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
emreorhan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:36:
[...]

Telefonisch aan laten smeren door Hi (abonnementsverlenging) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik moet jammer genoeg een afspraak maken met Hi maar heb daar geen tijd voor :')
Gerd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:52:
[...]

Telefonisch aan laten smeren door Hi (abonnementsverlenging) :)
Ach ja vermoedelijk heb jij wel gewoon tijd voor een reparatieventje. Kunnen ze langskomen. Dat heb ik dus niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Voorlopig heb ik het gelukkig nog niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen mensen meer waarbij het toestel de sd kaart spontaan ontkoppeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:03:
Heb je al een andere SD geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Ook op 't gebied van de sd-kaart geen problemen hier. Als ik het zo lees allemaal , dan heb ik veel geluk gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huubertus
  • Laatst online: 24-09 13:40
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:03:
Ik heb 2 sd kaartjes, bij de ene had ik dat probleem ook en bij de ander niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNY
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 21:27

GNY

Ik heb net een nieuwe update (2e inmiddels) gekregen, maar geen flauw idee wat er nou geupdated is. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiigara
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik vertrouwde in eerste instantie de update niet. Ik had er spontaan 3, waarvan één omschreven als 'Downlaods'.

Eerst even hier checken of ze wel legit zijn. ^^

Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
GNY schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:20:
Ik heb net een nieuwe update (2e inmiddels) gekregen, maar geen flauw idee wat er nou geupdated is. Iemand enig idee?
Wanneer was de eerste dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gerd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:01:
[...]

Wanneer was de eerste dan?
Zondag oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerd
Ik heb mijn One V begin mei gekregen. Ik meen dat ik kort daarna al een update heb ontvangen. De update 1.56.401.2 is van de afgelopen dagen en bestaat uit drie afzonderlijke delen (bestanden),.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
De eerste was al vrij snel na de release en loste de bluetooth problemen op.

[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 22-05-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-09 21:24

kevin33

Welkom in Utopia.

Zonet bij de Primafoon geweest, vrouwlief mag haar abo verlengen, en ik een toestel uitzoeken
Gekeken naar de One V, echter hadden ze daar alleen een bruin grijze, en een witte, terwijl ik juist een zwarte wil. Weet iemand of het zwarte toestel in hun assortiment zit?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

kevin33 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:27:
Zonet bij de Primafoon geweest, vrouwlief mag haar abo verlengen, en ik een toestel uitzoeken
Gekeken naar de One V, echter hadden ze daar alleen een bruin grijze, en een witte, terwijl ik juist een zwarte wil. Weet iemand of het zwarte toestel in hun assortiment zit?
Bij Hi hebben ze alleen de grijze. Staat imho iets neutraler alleen heb je wel dat lelijke beats logo achterop :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Het ruis wat hij geeft van me oordopjes bij me htc wordt steeds erger, alleen de normale htc oortjes doen het nog prima en hier zit amper ruis op. Ik vraag me toch echt af wat dit is want nu begint het een punt te bereiken dat ik het zelf bij normale muziek er doorheen begint te horen... Maar om me toestel nou 1 maand kwijt te zijn terwijl ze niet eens van het probleem afweten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:55:
Het ruis wat hij geeft van me oordopjes bij me htc wordt steeds erger, alleen de normale htc oortjes doen het nog prima en hier zit amper ruis op. Ik vraag me toch echt af wat dit is want nu begint het een punt te bereiken dat ik het zelf bij normale muziek er doorheen begint te horen... Maar om me toestel nou 1 maand kwijt te zijn terwijl ze niet eens van het probleem afweten :|
Al met HTC gebeld uberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:07:
[...]

Al met HTC gebeld uberhaupt?
Ja ik kan me toestel opsturen en dan gaan ze het 'onderzoeken' maar ze wisten niks van het probleem af. Ik wacht wel tot de zomer vakantie kan nu echt niet 4 weken zonder mobiel.

Is het geluid bij jou dan al weg of heb jij het ook nog steeds? En welke oortjes gebruik je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookie01
Weet iemand trouwens of je dat 3d effect in sense wat de One S en X standaard hebben ook op de V te realiseren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Rookie01 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:24:
Het is dan sowieso met een andere rom, misschien moet je anders even op xda forum onder htc one v kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Rookie01 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:24:
Welk 3D effect?
bloodlynx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:21:
[...]

Ja ik kan me toestel opsturen en dan gaan ze het 'onderzoeken' maar ze wisten niks van het probleem af. Ik wacht wel tot de zomer vakantie kan nu echt niet 4 weken zonder mobiel.

Is het geluid bij jou dan al weg of heb jij het ook nog steeds? En welke oortjes gebruik je? :)
Ik kan mijn toestel pas over 2 weken omruilen omdat er een monteur langs moet komen. Dan mag ik pas gaan wachten...

Ik gebruik mijn iPod voor muziek omdat ik anders niet kan luisteren. Koptelefoons zijn: SoundMagic PL30, Stock HTC dopjes, Grado SR60i, Sony dopjes van iBood wel in-ear, Marantz 1530 met 3.5mm jack naar tulp, AKG K66, Sennheiser HD201 en nog een Sennheiser PX100.

Ben vast nog wel wat vergeten maar met alles ruis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Nou aan de kwaliteit van je dopjes/hoofdtelefoons kan het niet liggen ;). Maar had jij wel dat het bij de ene veel erger was als bij de andere? Daarnaast zie ik online maar weinig het probleem, maar ik vraag me af hoeveel mensen deze telefoon eigenlijk dagelijks gebruiken om muziek te luisteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:31:
Nou aan de kwaliteit van je dopjes kan het niet liggen ;). Maar had jij wel dat het bij de ene veel erger was als bij de andere? Daarnaast zie ik online maar weinig het probleem, maar ik vraag me af hoeveel mensen deze telefoon eigenlijk dagelijks gebruiken om muziek te luisteren..
Er staat groot beats audio op de telefoon... Mag toch wel verwachten dat mensen ernaar luisteren en snappen dat dit niet hoort :+

Sommige dopjes is het beter hoorbaar inderdaad maar soms valt het ook gewoon niet op. Ik ben nog goed aan het luisteren of het niet toevallig in een bepaald gebied zit van het geluidsspectrum waardoor het minder goed hoorbaar is maar tot op heden niets gehoord.

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste