Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
heeft iemand al gekeken of YouTube HD kan worden afgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:17
emreorhan schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:28:
heeft iemand al gekeken of YouTube HD kan worden afgespeeld?
Speelt gewoon in YouTube HD af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Albert020 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:11:
[...]

Speelt gewoon in YouTube HD af ;)
Super:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09 15:28
Ik zag dat de One V Beats Audio heeft, maar dit lijkt me nutteloos zonder Beats oordopjes of koptelefoon.
Of klopt dit niet en hoor je wel degelijk verschil door de speakers of goedkopere oordopjes? Ik heb namelijk geen zin om 130 euro voor een paar oordopjes te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Poulske schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:43:
Ik zag dat de One V Beats Audio heeft, maar dit lijkt me nutteloos zonder Beats oordopjes of koptelefoon.
Of klopt dit niet en hoor je wel degelijk verschil door de speakers of goedkopere oordopjes? Ik heb namelijk geen zin om 130 euro voor een paar oordopjes te betalen.
Door de oordopjes klinkt het ietsjes beter, en de speaker heeft niet eens beats. Maar het is gewoon een equalizer en die zitten er meer dan 1 in de muziek player en ik vind er eerlijk gezegd betere tussen zitten dan beats. Vind het jammer dat ze met beats in zee zijn gegaan het voegt totaal niks toe. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Poulske schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:43:
Volgens mij is het gewoon een EQ instelling die ze aanpassen softwarematig.

In principe is het op elke telefoon te flashen :+

Ik ga vanavond eens beide kleuren One V naast elkaar leggen en 2 Lumia's en daarna bepalen wat ik nu echt wil. Stiekem wil ik gewoon een One V. 16GB SDkaart erin met muziek en ook nog in de toekomst root voor de nodige software tweaks :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:47:
[...]

Ik ga vanavond eens beide kleuren One V naast elkaar leggen en 2 Lumia's en daarna bepalen wat ik nu echt wil. Stiekem wil ik gewoon een One V. 16GB SDkaart erin met muziek en ook nog in de toekomst root voor de nodige software tweaks :9~
Om heel eerlijk te zijn is de One v echt heel erg mooi afgewerkt en doet de afwerking eigenlijk niet echt onder voor Lumia en het scherm is ook echt van hoge kwaliteit. Het is puur en alleen wat jij het mooiste vind ik vind beiden telefonen erg mooi. Ik zat een tijdje aan de Lumia te twijfelen maar aangezien dit jaar windows 8 uitkomt. Dus windows phone 8 volgt ook snel, alleen is het erg stil of de windows phone mango toestelen nou wel of geen update krijgen naar Appolo.

[ Voor 7% gewijzigd door bloodlynx op 10-05-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:58:
[...]

Om heel eerlijk te zijn is de One v echt heel erg mooi afgewerkt en doet de afwerking eigenlijk niet echt onder voor Lumia en het scherm is ook echt van hoge kwaliteit. Het is puur en alleen wat jij het mooiste vind ik vind beiden telefonen erg mooi. Ik zat een tijdje aan de Lumia te twijfelen maar aangezien dit jaar windows 8 uitkomt. Dus windows phone 8 volgt ook snel, alleen is het erg stil of de windows phone mango toestelen nou wel of geen update krijgen naar Appolo.
Ik ga toch voor maar een jaar dus als er nog geen updates komen is het toch na een paar maanden weer weg :+

Ik wil alleen een telefoon die ik nu zorgeloos een jaar kan gebruiken. Ik heb nu een SGS die ik achterlijk veel geflasht heb met custom roms. Ben er een beetje klaar mee :9 SGS houd ik ernaast voor het nog steeds gebeurende flashgeweld :9~

Ik zit alleen een One V kost mij 7 euro per maand meer dan een Lumia 710 en of hij dat waard is ben ik nog niet uit...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Touchdomex schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:10:
[...]

Hoe voelt de One V aan in verhouding met de Legend? Vergelijkbaar qua stevigheid gelijk of iets minder? Zit ook in de markt voor een nieuw toestel en eigenlijk is de One V in het grijs wel een mooie budget oplossing.

Vind zelf de Legend echt perfect in de hand alleen pokketraag.
Qua stevigheid is het denk ik wel gelijk, misschien zelfs wel beter. Ze hebben weer dezelfde unibody design toegepast, waardoor het zo stevig aanvoelt. Het led lichtje is ook wel mooi weggewerkt, zodat je het van de voorkant en achterkant kan zien.

Ik vond de Legend ook altijd perfect in de hand liggen, maar werd idd te traag voor de huidige apps. De One V is wel een stukje groter en vind hem daardoor net iets minder perfect in me hand liggen (kleine handen :P), maar dit went denk ik wel. Hij is wel wat dunner en volgens mij ook iets lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

xileS schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:53:
[...]

Qua stevigheid is het denk ik wel gelijk, misschien zelfs wel beter. Ze hebben weer dezelfde unibody design toegepast, waardoor het zo stevig aanvoelt. Het led lichtje is ook wel mooi weggewerkt, zodat je het van de voorkant en achterkant kan zien.

Ik vond de Legend ook altijd perfect in de hand liggen, maar werd idd te traag voor de huidige apps. De One V is wel een stukje groter en vind hem daardoor net iets minder perfect in me hand liggen (kleine handen :P), maar dit went denk ik wel. Hij is wel wat dunner en volgens mij ook iets lichter.
Hoe werkt dat ledje dan? Is dat weer hetzelfde als met de Legend?

Zijn er nog mooie hoesjes of bumpers voor de One V? Ik heb ze nu in verschillende kleuren bij mijn Galaxy S en vind dat stiekem best wel vet en praktisch. Vooral omdat ik nogal eens in het bos ben.

[ Voor 11% gewijzigd door Touchdomex op 10-05-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://st2.gsmarena.com/vv/pics/htc/htc-one-v.jpg
Ledje is zoals je in de afbeelding ziet anders dan bij de Legend. Bij de Legend was de ledje verstopt achter de rooster van de luidspreker, zodat het alleen aan de voorkant te zien was. Bij de One V is het dus aan de bovenkant verwerkt, zodat ze van de beide kanten te zien zijn. Ze knipperen wel gewoon dezelfde kleuren nog volgens mij (groen en oranje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een dag mijn v binnen, het is effe wennen.

wat mij opvalt is dat als ik het toetsel in de hand heb soms het bereik weg valt ......

en hoe kan ik mijn oude contacten op normale sim, overzetten op micr sim ??

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:36:
net een dag mijn v binnen, het is effe wennen.

wat mij opvalt is dat als ik het toetsel in de hand heb soms het bereik weg valt ......

en hoe kan ik mijn oude contacten op normale sim, overzetten op micr sim ??

bvd!
Wat voor Telefoon had je hiervoor?
xileS schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:06:
[afbeelding]
Ledje is zoals je in de afbeelding ziet anders dan bij de Legend. Bij de Legend was de ledje verstopt achter de rooster van de luidspreker, zodat het alleen aan de voorkant te zien was. Bij de One V is het dus aan de bovenkant verwerkt, zodat ze van de beide kanten te zien zijn. Ze knipperen wel gewoon dezelfde kleuren nog volgens mij (groen en oranje)
Sexy :9~ Ik ga het straks eens bekijken. Hoop eigenlijk dat de grijs een beetje is zoals de Legend. Dan is die echt briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motorola defy.

is er geen optie om de contacten van sim naar telefoon over te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:38:
Sexy :9~ Ik ga het straks eens bekijken. Hoop eigenlijk dat de grijs een beetje is zoals de Legend. Dan is die echt briljant!
Als ik jou was zou ik de zwarte pakken die is echt erg mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:59:
motorola defy.

is er geen optie om de contacten van sim naar telefoon over te zetten ?
Je hebt neem ik aan toch gewoon een Google-account? Kwestie van synchroniseren dus...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gevonden !! bij contacpersonen samenvoegen kun je ze naar telefoongeheugen zetten.....yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:05:
[...]

Als ik jou was zou ik de zwarte pakken die is echt erg mooi! :)
Ik heb het niet zo op zwart met betrekking tot telefoons. Ik ga vanmiddag alles eens bij elkaar zetten en echt goed kijken.

Mijn SGS heeft ook knalgroene en oranje bumpers dus ik ben genoeg gewend. Mijn MP3speler is knaloranje. alleen mijn iPod is grijs maar die heb ik ook niet zelf uitgekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik vind de zwarte ook mooier. De grijze is niet echt grijs, maar beetje bruin achtig ofzo, maar iedereen zijn eigen smaak.
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat de micro usb ingang linksonder zit, waardoor ik hem steeds voel zitten als ik me phone vast heb. Bij de Legend zat die aan de onderkant, waardoor ik er helemaal geen last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

xileS schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:42:
Ik vind de zwarte ook mooier. De grijze is niet echt grijs, maar beetje bruin achtig ofzo, maar iedereen zijn eigen smaak.
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat de micro usb ingang linksonder zit, waardoor ik hem steeds voel zitten als ik me phone vast heb. Bij de Legend zat die aan de onderkant, waardoor ik er helemaal geen last van had.
Zijn daar geen dopjes voor die erop kunnen? Lijkt mij een gat in de markt!

Ik ga denk ik nu toch echt voor de One V. Ik betaal weliswaar 5 euro per maand meer maar mijn huidige en toekomstige humble indie android bundles werken erop :9, Het is een bekend platform, HTC is over het algemeen best redelijk, Hi heeft goede voorwaarden en in de winkel een erg prettige service 8) daarnaast werkt mijn Pebble Watch er gegarandeerd op :') Iets wat ik tot nu toe was vergeten dat ik die had gebackt met kickstarter. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:46:
[...]

Door de oordopjes klinkt het ietsjes beter, en de speaker heeft niet eens beats. Maar het is gewoon een equalizer en die zitten er meer dan 1 in de muziek player en ik vind er eerlijk gezegd betere tussen zitten dan beats. Vind het jammer dat ze met beats in zee zijn gegaan het voegt totaal niks toe. :F
Ik vind het geluid MET beats beter dan zonder. Kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb nu 3 verschillende leder hoesjes geprobeerd waaronder de Valenta 01
Ze passen geen van alle goed, heeft iemand al een goed passende hoesje ?

Edit,

Hoor net dat deze goed past: Mobiparts Uni Pouch SMOKE Size L

Heb hem besteld en laat mijn bevindingen weten :P

[ Voor 43% gewijzigd door Albert020 op 10-05-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:15:
[...]

Ik vind het geluid MET beats beter dan zonder. Kwestie van smaak.
Ik zeg toch ook dat het beter is maar je hebt nog andere instellingen die bij bepaalde muziek soorten beter zijn. Daarnaast zeg ik alleen dat ik raar vind om veel geld in iets te steken en geen oortjes te leveren alleen een equalizer die zou je gewoon na kunnen maken heb je precies hetzelfde effect ;)
Albert020 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:25:
Heb nu 3 verschillende leder hoesjes geprobeerd waaronder de Valenta 01
Ze passen geen van alle goed, heeft iemand al een goed passende hoesje ?

Edit,

Hoor net dat deze goed past: Mobiparts Uni Pouch SMOKE Size L

Heb hem besteld en laat mijn bevindingen weten :P
Komt er niet binnenkort een officieel hoesje uit? Dat deed htc vroeger toch altijd?
na even te hebben gezocht heb ik een officeel hoesje gevonden alleen vind ik het niet echt heel erg mooi
http://www.htcaccessoryst...spx?i=232249&phone=229875

[ Voor 44% gewijzigd door bloodlynx op 10-05-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
bloodlynx schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:59:

Komt er niet binnenkort een officieel hoesje uit? Dat deed htc vroeger toch altijd?
na even te hebben gezocht heb ik een officeel hoesje gevonden alleen vind ik het niet echt heel erg mooi
http://www.htcaccessoryst...spx?i=232249&phone=229875
Had ik idd ook al gevonden maar is niet zo mooi, vindt die van Mobiparts mooier, hoop dat ie past :9

[ Voor 38% gewijzigd door Albert020 op 10-05-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mijn HTC One V is binnen *O*

Nu eens opzoek gaan naar een bumpertje :9

De Kin is goddelijk weer O+ Scherm is ook ruim voldoende maar nog lang geen AMOLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Touchdomex schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:33:
Mijn HTC One V is binnen *O*

Nu eens opzoek gaan naar een bumpertje :9

De Kin is goddelijk weer O+ Scherm is ook ruim voldoende maar nog lang geen AMOLED.
Dus toch voor de HTC One V gegaan, goede keuze :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Albert020 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:47:
[...]

Dus toch voor de HTC One V gegaan, goede keuze :9
Tjah als de One S niet in je budget zit en de One V in de winkel 4 euro per maand goedkoper is dan op het internet en het verschil nog maar 3 euro per maand is met de lumia tjah dan ga ik toch voor de V :+

Nu hopen dat ik niet teveel te maken krijg met HTC. Dat was destijds bij mijn Legend wel een feest. Gelukkig bij Hi binnen 4 uur een vervangend toestel dus dat scheelt :9

Wel jammer dat er zoveel van HTC doorgethemed is in het OS. Als je nu standaard google dingen krijgt dan is dat erg lelijk in contrast.

Oh ja maar wel 25GB extra opslag op Dropbox :9

[ Voor 14% gewijzigd door Touchdomex op 10-05-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Albert020 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:09:
[...]

Had ik idd ook al gevonden maar is niet zo mooi, vindt die van Mobiparts mooier, hoop dat ie past :9
Ziet er stuk beter uit ! Ik hoop dat hij wel goed past :) Dan haal ik hem denk ik ook.

Trouwens iemand die hier een 32 gig sd kaartje heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
bloodlynx schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:59:
[...]

Ziet er stuk beter uit ! Ik hoop dat hij wel goed past :) Dan haal ik hem denk ik ook.
Laat het morgen weten, dan heb ik um >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 10-05-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Okay mijn HTC One V gaat morgen weer terug naar de winkel. Zijn 2 erg storende problemen. Hij heeft ontzettend veel backlightbleeding van de ledjes van de home "knop" de andere 2 bleeden heel weinig. Vooral op een zwarte achtergrond erg goed zichtbaar.

Het andere probleem is een veel ernstiger probleem. De aarding voor de koptelefoons lijkt niet goed te gaan waardoor je constant het geluid van een aardlus door je koptelefoon hebt. De ene koptelefoon is nog erger dan de andere. Op een versterker aangesloten is het al helemaal kut. Zodra je geluid uit de hoofdtelefoon poort hoort gaat hij ruisen. Erg vervelend als je net een stukje akoestische gitaar hebt waar je alleen maar op de achtergrond bzbbzbzbzbbzbzbbbzbzbzbzbzb hoort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:56:
Okay mijn HTC One V gaat morgen weer terug naar de winkel. Zijn 2 erg storende problemen. Hij heeft ontzettend veel backlightbleeding van de ledjes van de home "knop" de andere 2 bleeden heel weinig. Vooral op een zwarte achtergrond erg goed zichtbaar.

Het andere probleem is een veel ernstiger probleem. De aarding voor de koptelefoons lijkt niet goed te gaan waardoor je constant het geluid van een aardlus door je koptelefoon hebt. De ene koptelefoon is nog erger dan de andere. Op een versterker aangesloten is het al helemaal kut. Zodra je geluid uit de hoofdtelefoon poort hoort gaat hij ruisen. Erg vervelend als je net een stukje akoestische gitaar hebt waar je alleen maar op de achtergrond bzbbzbzbzbbzbzbbbzbzbzbzbzb hoort :+
Dat backlight bleeding zijn de eerste modellen die last daarvan hebben de iets nieuwere toestelen hebben dat niet meer. Daarnaast is dat ruis denk ik iets in de software. Bij de ene koptelefoon heb ik het wel en bij de andere niet. Het is net of hij te veel spanning erop zet want het geluid is ook gelijk erg hard :/ bij 2 x drukken vanaf geen geluid staat hij al erg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:47:
[...]

Dat backlight bleeding zijn de eerste modellen die last daarvan hebben de iets nieuwere toestelen hebben dat niet meer. Daarnaast is dat ruis denk ik iets in de software. Bij de ene koptelefoon heb ik het wel en bij de andere niet. Het is net of hij te veel spanning erop zet want het geluid is ook gelijk erg hard :/ bij 2 x drukken vanaf geen geluid staat hij al erg hard.
Dit is een aardlus bij mij. Als je weet hoe dat klinkt dan weet je het ook perfect te herkennen. Mijn laptop heeft er ook last van als ik mijn USB HD eraan koppel. Het is echt hardware matig een probleem. Bij mij. Ruis is anders dan een aardlus.

Backlight bleeding is ook gewoon een fout dus tjah die ga ik omruilen.

Alleen wel jammer dat ik morgen ervoor speciaal terug moet naar de winkel. Ik kan niet gebruik maken van de Hi omruil service omdat ik morgen overal en nergens ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Dit is een aardlus bij mij. Als je weet hoe dat klinkt dan weet je het ook perfect te herkennen. Mijn laptop heeft er ook last van als ik mijn USB HD eraan koppel. Het is echt hardware matig een probleem. Bij mij. Ruis is anders dan een aardlus.

Alleen wel jammer dat ik morgen ervoor speciaal terug moet naar de winkel. Ik kan niet gebruik maken van de Hi omruil service omdat ik morgen overal en nergens ben :'(
kan je een foto maken van de backlightbleeding, dan weet ik wat dat precies is, want ga ook een one V aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
bloodlynx schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:47:
[...]

Wat bedoel je met de eerste modellen? Als ik nu via een webshop de one V zou bestellen, hoe weet ik dan of het 1 van de eerste modellen is of niet? Dus de backlight bleeding is een bekend probleem bij de one V?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Zal dit een algemenee fout dan zijn? Want ik heb al 2 toestellen gehad en ze hebben het alle twee. :'( Het lijkt meer op een ontwerp fout i.p.v. een slechte batch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
emreorhan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:13:
[...]

Wat bedoel je met de eerste modellen? Als ik nu via een webshop de one V zou bestellen, hoe weet ik dan of het 1 van de eerste modellen is of niet? Dus de backlight bleeding is een bekend probleem bij de one V?
De modellen die als eerst in de winkel gelegd zijn hadden er erg last van ik heb nu een nieuw toestel en het is eigenlijk weg op een klein puntje na bij de mini usb maar om je daar nou druk over te maken is ook een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
bloodlynx schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:15:
[...]

De modellen die als eerst in de winkel gelegd zijn hadden er erg last van ik heb nu een nieuw toestel en het is eigenlijk weg op een klein puntje na bij de mini usb maar om je daar nou druk over te maken is ook een beetje overdreven.
hmm oke, dan denk ik dat ik hem gewoon ga bestellen, en wat bedoelen jullie percies met al het geruis?, bij het muziek luisteren met je headset bijvoorbeeld? Is het niet te verdragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
emreorhan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:17:
[...]

hmm oke, dan denk ik dat ik hem gewoon ga bestellen, en wat bedoelen jullie percies met al het geruis?, bij het muziek luisteren met je headset bijvoorbeeld? Is het niet te verdragen?
Als je hele erge rustige muziek luister is het irritant (zachtjes) maar anders heb je er eigenlijk geen last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:12:
[...]

kan je een foto maken van de backlightbleeding, dan weet ik wat dat precies is, want ga ook een one V aanschaffen.
Dat herken je wel maar kan vanavond wel eventjes een camera pakken en kijken of het op de foto te zetten is.

Het is eigenlijk geen backlight bleeding omdat het niet de backlight betreft maar auxillary led bleeding :+ eigenlijk is er nog een preciezere term voor maar daar heb ik geen zin in :+
bloodlynx schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:15:
[...]

Ik vind het niet erg, als hij maar niet vol over het midden van mijn scherm komt. Wat nu wel is :+
bloodlynx schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:13:
[...]

Zal dit een algemenee fout dan zijn? Want ik heb al 2 toestellen gehad en ze hebben het alle twee. :'( Het lijkt meer op een ontwerp fout i.p.v. een slechte batch
Ja! Het is wel zeker een fout! Of het nu een ontwerpfout is of een slechte batch. Fout is fout.
emreorhan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:17:
[...]

Het is geen ruis, het is een gezoem en gekraak wat zacht op de achtergrond klinkt. Veel mensen zou het niet opvallen maar ik ben iemand die veel muziek luistert en ook vaak het ding aan een versterker koppelt dus ik ben iemand die het wel degelijk hoort. Het vervelde eraan is dat het er altijd is.
bloodlynx schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:23:
[...]

Als je hele erge rustige muziek luister is het irritant (zachtjes) maar anders heb je er eigenlijk geen last van. :)
En 3x raden wat ik nu veel heb :> :') Mike Oldfield vanochtend op de fiets was echt om te huilen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:24:
[...]
Ja! Het is wel zeker een fout! Of het nu een ontwerpfout is of een slechte batch. Fout is fout.
Ja ik ben dat nu na aan het gaan of het een ontwerp fout is, want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het een slechte batch is aangezien ik nu een andere levering heb gekregen met wel goed weg gewerkte backlight bleeding en nu nog steeds het probleem heb. Alleen hoor je het niet snel als je niet rustige muziek luisterd :X Dus denk dat weinig mensen zullen klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:27:
[...]

Ja ik ben dat nu na aan het gaan of het een ontwerp fout is, want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het een slechte batch is aangezien ik nu een andere levering heb gekregen met wel goed weg gewerkte backlight bleeding en nu nog steeds het probleem heb. Alleen hoor je het niet snel als je niet rustige muziek luisterd :X Dus denk dat weinig mensen zullen klagen...
Het is gewoon een fout klaar. Zo simpel ga ik ze het ook uitleggen. Of het nu een batchfout of een ontwerpfout is maakt mij niet uit. Het is een defect en het moet gerepareerd worden of vervangen. Zo simpel is het.

Op zijn minst moet de fabrikant weten dat er iets mis mee is en dat kun je niet laten weten door niets te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:49:
[...]

Het is gewoon een fout klaar. Zo simpel ga ik ze het ook uitleggen. Of het nu een batchfout of een ontwerpfout is maakt mij niet uit. Het is een defect en het moet gerepareerd worden of vervangen. Zo simpel is het.

Op zijn minst moet de fabrikant weten dat er iets mis mee is en dat kun je niet laten weten door niets te doen :+
Ja maar zolang de kant er nog geen oplossing voor heeft valt er weinig te vervangen :) . Maar ik wacht even af of het bij jou weg is want anders is het gewoon een foutieve batch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0MAD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-07-2024
Nou heb ik gistervond mijn One V geupdate naar 1.56.401.2 en heb me daarna een bak ellende gehad. Uiteindelijk loopt hij nu weer maar heb weinig vertrouwen in de stabiliteit. Iemand anders hier nog rare verschijnselen gehad? Mijne bleef rebooten en crashen na inloggen sim. Ik heb nu mijn microsd eruit en het lijkt erop dat de problemen weer komen als ik de microsd er weer in doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
N0MAD schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:53:
Nou heb ik gistervond mijn One V geupdate naar 1.56.401.2 en heb me daarna een bak ellende gehad. Uiteindelijk loopt hij nu weer maar heb weinig vertrouwen in de stabiliteit. Iemand anders hier nog rare verschijnselen gehad? Mijne bleef rebooten en crashen na inloggen sim. Ik heb nu mijn microsd eruit en het lijkt erop dat de problemen weer komen als ik de microsd er weer in doe.
Ja dit had ik dus ook, batterij ging binnen 18 uur leeg YouTube bleef continu crashen en daarom heb ik mijne omgeruild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:52:
[...]

Ja maar zolang de kant er nog geen oplossing voor heeft valt er weinig te vervangen :) . Maar ik wacht even af of het bij jou weg is want anders is het gewoon een foutieve batch :)
Ach ja we zien wel :+ Ik ga in ieder geval Hi weer gek maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
bloodlynx schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:59:
[...]

Dit leder hoesje past perfect !!!

Mobiparts Uni Pouch SMOKE Size L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0MAD
bloodlynx schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:02:
[...]

Ja dit had ik dus ook, batterij ging binnen 18 uur leeg YouTube bleef continu crashen en daarom heb ik mijne omgeruild
En met die nieuwe ook dezelfde software versie geladen en geen problemen meer? Zag jij ook verschillen met wel of geen sd kaart erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:14:
[...]

Ach ja we zien wel :+ Ik ga in ieder geval Hi weer gek maken :9
Mail gestuurd en als ze niet reageren voor 18:00. Precies rond die tijd bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
En is het gekraak en gezoem ook te horen als je een filmpje bekijkt met je oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:38:
En is het gekraak en gezoem ook te horen als je een filmpje bekijkt met je oordopjes?
Ja. Audio is audio. Zelfs met de geluidjes van het aanklikken in het menu heb ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:40:
[...]

Ja. Audio is audio. Zelfs met de geluidjes van het aanklikken in het menu heb ik het.
Dat is inderdaad irritant :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:45:
[...]

Dat is inderdaad irritant :S
Ach ja daarvoor hebben wij garantie :7 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
N0MAD schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:35:
[...]

En met die nieuwe ook dezelfde software versie geladen en geen problemen meer? Zag jij ook verschillen met wel of geen sd kaart erin?
Ik heb de update express nog niet geinstalleerd nu doe ik zo'n 60 uur weer met me batterij met de patch zo'n 18
thx voor de tip!
emreorhan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:38:
Dit kan je het besten testen door de muziek speler aan te zetten, dus een nummer af te laten spelen maar het geluid helemaal uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0MAD
Ik had hem er nog op staan terwijl ik wel alles opnieuw moest instellen. Enige voordeel is dat mijn Renault Carminat systeem het ineens doet met mijn foon. Was voorheen onmogelijk.

edit: had net weer een crash met camera gebruik, pop....weg.

[ Voor 15% gewijzigd door N0MAD op 11-05-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:47:
[...]

Ach ja daarvoor hebben wij garantie :7 :Y)
Net gebeld. Volgens die gast aan de telefoon kon ik gewoon de telefoon omruilen dus dat is wat ik ga proberen. Alleen wel morgenmiddag nog naar de stad :')

Oh ja en een manier vinden waarop ik alles kan testen in de winkel

[ Voor 9% gewijzigd door Touchdomex op 11-05-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
N0MAD schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:56:
Ik had hem er nog op staan terwijl ik wel alles opnieuw moest instellen. Enige voordeel is dat mijn Renault Carminat systeem het ineens doet met mijn foon. Was voorheen onmogelijk.

edit: had net weer een crash met camera gebruik, pop....weg.
Enigste wat je kan doen is voor een software update wachten, zelf rom erop zetten of terug brengen rest werkt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
de update naar 1.56.401.2 zit dus vol met fouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:20:
Ik heb hier behalve de hardware issue's nergens last van. Mijn hardware is ruk maar de software loopt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:21:
[...]

Ik heb hier behalve de hardware issue's nergens last van. Mijn hardware is ruk maar de software loopt als een trein.
hmm oke dus het verschilt eigenlijk een beetje per persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

emreorhan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:30:
[...]

hmm oke dus het verschilt eigenlijk een beetje per persoon
Het kan best per telefoon liggen want iedereen heeft andere apps draaien en zelfs de thema's kunnen verschillen per telefoon. Het is meestal van veel factoren afhankelijk tenzij het veel voorkomt. Bij mij werkt eigenlijk alles echt prima. Op de kleine dingen na vind ik het eigenlijk een beter toestel dan ik eerst had verwacht. Hij doet namelijk alles precies zoals ik wil in een prima formaat. Sense is soms vrij lelijk erin gepropt maar dat is wennen en gelukkig kom je dingen die niet sense zijn weinig tegen :9

Voor de rest zou ik het makkelijk een jaar kunnen uithouden met deze telefoon :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:34:
[...]

Het kan best per telefoon liggen want iedereen heeft andere apps draaien en zelfs de thema's kunnen verschillen per telefoon. Het is meestal van veel factoren afhankelijk tenzij het veel voorkomt. Bij mij werkt eigenlijk alles echt prima. Op de kleine dingen na vind ik het eigenlijk een beter toestel dan ik eerst had verwacht. Hij doet namelijk alles precies zoals ik wil in een prima formaat. Sense is soms vrij lelijk erin gepropt maar dat is wennen en gelukkig kom je dingen die niet sense zijn weinig tegen :9

Voor de rest zou ik het makkelijk een jaar kunnen uithouden met deze telefoon :9~
oke goed om te horen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nadeel vaak met updates dat het een proces van trail & error is. Bij de een werkt het prima maar bij de andere kan het een ramp zijn.

Dat is al sinds het begin van updates voor dit soort dingen en meestal is het afhankelijk van meerdere factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
emreorhan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:20:
Draai deze software ook, geen enkel probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0MAD
Ik ben er in iedergeval klaar mee. Net weer gecrashed en hij start niet meer op. deze gaat retour en dit model komt wat mij betreft ook niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
N0MAD schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 08:00:
Ik ben er in iedergeval klaar mee. Net weer gecrashed en hij start niet meer op. deze gaat retour en dit model komt wat mij betreft ook niet meer terug.
Snap ik vind het toch wel teleurstellend dat er bij htc zo weinig getest wordt op de niet high end toestellen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Vandaag naar de winkel geweest en niet een nieuw toestel.

Mensen in de winkel hoorde gelukkig ook de ruis. Alleen konden ze niet meer met HTC bellen om te vragen of het "hoort" of dat het echt een fout is. Dat mag ik dus maandag en als het zo is volgens HTC kan ik maandag hem omruilen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Touchdomex schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:31:
Vandaag naar de winkel geweest en niet een nieuw toestel.

Mensen in de winkel hoorde gelukkig ook de ruis. Alleen konden ze niet meer met HTC bellen om te vragen of het "hoort" of dat het echt een fout is. Dat mag ik dus maandag en als het zo is volgens HTC kan ik maandag hem omruilen dus.
Als het geen hardware probleem zou zijn.
Lijkt mij dat het vooral door de equalizer te komt, elke x als die activeert doet hij het bij mij.

[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 12-05-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:51:
[...]

Als het geen hardware probleem zou zijn.
Lijkt mij dat het vooral door de equalizer te komt, elke x als die activeert doet hij het bij mij.
Dat zou ook kunnen maar alsnog is het een verkeerde manier van aansturen van de audio en is het een fout in het product :+

Dan moet HTC dat fixen want anders blijf ik het toestel terug sturen :+

Kan iemand mij ook trouwens uitleggen hoe het interne geheugen werkt? Ik zou 4GB hebben maar heb ongeveer 1GB voor apps maar geen interne SD voor opslag als ik hem koppel aan de computer...

[ Voor 17% gewijzigd door Touchdomex op 12-05-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Touchdomex schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:55:
[...]

Kan iemand mij ook trouwens uitleggen hoe het interne geheugen werkt? Ik zou 4GB hebben maar heb ongeveer 1GB voor apps maar geen interne SD voor opslag als ik hem koppel aan de computer...
Dat is een goede vraag, kan die 4GB hier ook nergens terug vinden 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/112394/ZkKR762QtGg.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 12-05-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Albert020 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:22:
[...]

Dat is een goede vraag, kan die 4GB hier ook nergens terug vinden 8)7
Ik kom maar op net iets meer dan 1GB uit. Dus 1GB ruimte voor apps en een beetje voor apps.

Vervelende is wel dat hij nu dus alles op mijn echte SDkaart propt. Dus alle data van apps staan daar op gepropt :+

Ach ja gaat op het lijstje voor maandag :D

[ Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 12-05-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Touchdomex schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:26:
[...]

Ik kom maar op net iets meer dan 1GB uit. Dus 1GB ruimte voor apps en een beetje voor apps.

Vervelende is wel dat hij nu dus alles op mijn echte SDkaart propt. Dus alle data van apps staan daar op gepropt :+

Hier het zelfde, maar vraag me af waar die andere 3GB gebleven is ?
ICS + Sense gebruikt volgens mij toch niet zoveel......

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 12-05-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Het is inderdaad een beetje vals adverteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Touchdomex schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:26:
[...]

Ik wacht af op wat je maandag te melden hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
emreorhan schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:18:
[...]

Ik wacht af op wat je maandag te melden hebt :P
Ben ook zeer nieuwsgierig en dan vooral naar die 4GB :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Voor iedereen die het nog niet wist de HTC One V speelt ook FLAC :9~

Het staat nergens in de speclists vermeld maar Alestorm in FLAC staat hier nu prima te draaien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik zal vanavond een begin maken aan een custom rom en root topic.

Daarnaast ook nog een topic voor problemen met de One V. Aangezien er meer mensen zijn die last hebben va de fouten die ik ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Nadat mijn S2 gestolen is ben ik aan een nieuwe smartphone toe.

Ik kan geen nieuw abbo afsluiten omdat hij nog loopt, ik moet hem dus los kopen.

Mijn grote twijfel op het moment is de One V en de Xperia U.

Het grote verschil tussen de 2 smartphones is toch wel de processor (dualcore van de U tegenover singlecore van de V)

Toch vind ik de V erg mooi qua design (heb vroeger een legend gehad en was hier erg tevreden over) en ik wilde jullie mening eens weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Cobesz schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:03:

Ik kan geen nieuw abbo afsluiten omdat hij nog loopt, ik moet hem dus los kopen.

Het grote verschil tussen de 2 smartphones is toch wel de processor (dualcore van de U tegenover singlecore van de V)

Toch vind ik de V erg mooi qua design (heb vroeger een legend gehad en was hier erg tevreden over) en ik wilde jullie mening eens weten!
Op de door mij eerder gemelde en ervaren problemen eigenlijk een prima toestel. de backlight bleeding en de storende koptelefoon

Voor al mijn taken en standaard apps snel genoeg en zelfs games draaien best prima. Het is een HTC dus van Sense moet je houden. Vooral als je net van een SGSII af komt maar ik kan hem alleen maar aanraden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:33
@Cobesz, ik heb ook hetzelfde, alleen dan met mijn Sensation! Ik heb mijn oog op HTC One V laten vallen omdat het best een mooi intressant toestel is. Specs zijn best ok, en het ziet er mooi uit. Ik zou niet weten welke telefoons in die prijsklasse nog net zo goed werkt, ik kom tenslotte van high-end smartphone net als jij af. Maar het is HTC, Sense is fijn dus ik denk dat dit best een goed toestel is.

Alleen hoop ik niet dat hij hetzelfde is als Samsung Galaxy Ace, 'mooi toestel an sich, met brakke soft/hardware, vaak uitvallen etc.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

karimmm schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:12:
@Cobesz, ik heb ook hetzelfde, alleen dan met mijn Sensation! Ik heb mijn oog op HTC One V laten vallen omdat het best een mooi intressant toestel is. Specs zijn best ok, en het ziet er mooi uit. Ik zou niet weten welke telefoons in die prijsklasse nog net zo goed werkt, ik kom tenslotte van high-end smartphone net als jij af. Maar het is HTC, Sense is fijn dus ik denk dat dit best een goed toestel is.

Alleen hoop ik niet dat hij hetzelfde is als Samsung Galaxy Ace, 'mooi toestel an sich, met brakke soft/hardware, vaak uitvallen etc.'
De Ace is eigenlijk ook een baggertoestel :+ Overigens kun je hem beter vergelijken met een SGS+ De Ace is echt budget en de SGS+ is mid-end net als de One V. De One V wil ik niet echt budget noemen. Dat is beneden de 200. Tussen de 200 en 350 is mid-end en vanaf 350 is high-end. Uiteraard heb je daar nog de grijze vlakken bij rond de grenzen van prijzen.

Ik kom zelf van een Samsung Galaxy S af en heb ook een Legend nog :9

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 13-05-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
Touchdomex schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:15:
[...]

De Ace is eigenlijk ook een baggertoestel :+ Overigens kun je hem beter vergelijken met een SGS+ De Ace is echt budget en de SGS+ is mid-end net als de One V. De One V wil ik niet echt budget noemen. Dat is beneden de 200. Tussen de 200 en 350 is mid-end en vanaf 350 is high-end. Uiteraard heb je daar nog de grijze vlakken bij rond de grenzen van prijzen.

Ik kom zelf van een Samsung Galaxy S af en heb ook een Legend nog :9
Jij snapt het! Vertel eens, hoe is het nu met de HTC? Wen je er makkelijk aan oid? Ja dit is makkelijk voor diegene die van SGSII afkomt. En ik kom van GB af, dus ik heb ICS icm Sense nog niet kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

karimmm schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:22:
[...]

Jij snapt het! Vertel eens, hoe is het nu met de HTC? Wen je er makkelijk aan oid? Ja dit is makkelijk voor diegene die van SGSII afkomt. En ik kom van GB af, dus ik heb ICS icm Sense nog niet kunnen proberen.
Gelukkig is er weinig echt anders en wen je er enorm snel aan. Ik wissel nog steeds regelmatig tussen Gingerbread en ICS en het is eventjes doorhebben waar alles zit maar ICS werkt zoveel fijner! Sense is leuk maar nog steeds niet de echte keihard wow als dat mensen dat claimen. Ik kan er prima mee leven en werkt echt veel beter als destijds op mijn Legend.

Het scheelt dat HTC erg veel compleet levert en alles werkt gewoon. Mijn Legend en SGS op stock firmware hadden beide out of the box nog enorm veel software fouten en de SGS zelfs met de laatste versie van de stock firmware nog steeds gewoon ruk. Samsung maakt echt briljante hardware maar software hadden ze destijds nog niet echt door. Daar zijn de custom rom bouwers echt veel beter in :X

Wat ik erg prettig vind is dat de stock interface van HTC erg rustig oogt alleen vind ik de drawer wat jammer. Dat had wat meer ICS gemogen en wat minder HTC. Ik doe niets met recente apps of downloads. Geef mij maar nog een rij met icoontjes. Ook het bewerken van je homescreens is soms een horror.

Ik ben zelf meer fan van de stock ICS holo interface. Is iets rustiger aan de ogen. Komt later nog wel met custom roms. Hopelijk komt er nog een CM9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Cobesz schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:03:

Ik heb hier zelf ook zitten te twijfelen, ik ben uiteindelijk om de dat de one v echt veel mooier is, daarnaast is het een *dualcore* van de xperia u maar het is echt geen super snelle en verwacht er ook niet al te veel bij. Het kan goed dat de perfomance een stukje beter is maar aangezien het hier om de eerste generatie dual core gaat geclocked op 1ghz zal dit verschil niet dag en nacht zijn.
De xperia u is ook nog een stukje kleiner wat ik een nadeel vond.
Maar de dealbreaker voor mij was toch echt dat er of 4 of 8gb inzit (elke site zegt wat anders) en er dus geen sd kaart slot inzit. Wat er op neer komt dat er zo'n 2 a 6 gb overblijft voor alles en dit is voor mij persoonlijk echt veel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
Thanks, je hebt me geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

bloodlynx schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:41:
[...]

Ik heb hier zelf ook zitten te twijfelen, ik ben uiteindelijk om de dat de one v echt veel mooier is, daarnaast is het een *dualcore* van de xperia u maar het is echt geen super snelle en verwacht er ook niet al te veel bij. Het kan goed dat de perfomance een stukje beter is maar aangezien het hier om de eerste generatie dual core gaat geclocked op 1ghz zal dit verschil niet dag en nacht zijn.
De xperia u is ook nog een stukje kleiner wat ik een nadeel vond.
Maar de dealbreaker voor mij was toch echt dat er of 4 of 8gb inzit (elke site zegt wat anders) en er dus geen sd kaart slot inzit. Wat er op neer komt dat er zo'n 2 a 6 gb overblijft voor alles en dit is voor mij persoonlijk echt veel te weinig.
Cloud :9~

Spotify :9 :+ Moet je alleen wel een abo hebben wat de grote hoeveelheid data aan kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Vraag me idd af wat het verschil in performance zal zijn met de Xperia U.

Draaien de games wel vloeiend?

Wat me wel een voordeel lijkt tegenover de U is dat de V wel een multitask knop heeft en echt naar google richtlijnen gebouwd is. (Menuknop is overrated)

Ik hoop gewoon niet dat htc te veel los is gegaan met sense waardoor het eigenlijk te zwaar voor het toestel is.

Zowiezo verwacht ik wel veel development in de custom roms voor dit toestel, dat zat toendertijd met de Legend ook helemaal goed en de V is als het goed is ook te unlocken op htcdev.com toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
Cobesz schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:24:

Wat me wel een voordeel lijkt tegenover de U is dat de V wel een multitask knop heeft en echt naar google richtlijnen gebouwd is. (Menuknop is overrated)

Ik hoop gewoon niet dat htc te veel los is gegaan met sense waardoor het eigenlijk te zwaar voor het toestel is.

Zowiezo verwacht ik wel veel development in de custom roms voor dit toestel, dat zat toendertijd met de Legend ook helemaal goed en de V is als het goed is ook te unlocken op htcdev.com toch?
Multitaskknop is sowieso de home-knop. Dat weet ik uit mijn hoofd denk ik.

Nee, dat valt mee. Samsung is juist degene dat té los gegaan is dacht ik. Je ziet amper vernieuwingen, maar dat zullen onze Samsung Note wel zien als XEN eindelijk een update naar ics krijgt.

En ja, alle HTC (en toekomstige) toestellen zijn daar te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx

De engiste game die tot nu toe niet goed draaide was gta III de meeste games draaien gewoon prima want er zit dezelfde gpu in als de htc desire HD en ik dacht (weet het niet zeker) dat de xperia u zelfs een slechtere gpu krijgt dan de one v. (nog een generatie terug)
En het unlocken stelt niet veel voor, het enigste nadeel is dat als je de standaard software erop laat staan hij niet update zolang hij geunlocked is.

[ Voor 7% gewijzigd door bloodlynx op 13-05-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Xperia U heeft een mali 400 (zelfde als SGS2) gpu volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Cobesz schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:32:
Xperia U heeft een mali 400 (zelfde als SGS2) gpu volgens mij
Samsung heeft altijd z'n eigen chips, zo ver ik kan lezen zit er de db8500 gpu in maar ik kan geen benchmark vinden :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

V is te unlocken, ik ben op dit moment een topic aan het schrijven voor de HTC One V en custom roms.

Het is altijd maar de vraag hoe goed de ontwikkeling is voor custom roms. Dat weet je nooit vantevoren.

Overigens draait alles soepel wat ik tot nu toe geprobeerd heb. Snuggletruck, Swords and Soldiers, World of Goo, Osmos draaien allemaal soepel en eigenlijk nog niet meer geprobeerd.
karimmm schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:27:
[...]

Multitaskknop is sowieso de home-knop. Dat weet ik uit mijn hoofd denk ik.
Nee er zit een echte home knop op. De menutoets is weg ;)
Nee, dat valt mee. Samsung is juist degene dat té los gegaan is dacht ik. Je ziet amper vernieuwingen, maar dat zullen onze Samsung Note wel zien als XEN eindelijk een update naar ics krijgt.
Beide hebben er veel mee gedaan ;) Beide hebben ze eigen elementen toegevoegd. Je moet ervan houden maar normaliter is Sense echt velen malen verder doorgevoerd dan Touchwizz...
En ja, alle HTC (en toekomstige) toestellen zijn daar te unlocken.
Yup jammer genoeg moet het nog wel zo. Nadeel is dan dat je wel een deel van je garantie verliest...
bloodlynx schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:38:
[...]

Samsung heeft altijd z'n eigen chips, zo ver ik kan lezen zit er de db8500 gpu in maar ik kan geen benchmark vinden :F
Ja maar het zijn wel varianten van vergelijkbare chips.

Wikipedia: Exynos

Ik heb een begin gemaakt aan het custom rom topic maar ik moet mij er toch meer in gaan verdiepen dan verwacht :> Morgen ga ik verder met schrijven. Ik heb teveel met Samsungs gewerkt merk ik alweer. HTC's werken net weer iets anders :(

[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 13-05-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
De accu van de HTC One V is echt uitmuntend goed !

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/112587/medium/i1XduTxK6Ys.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
EDIT @ hierboven: Dat kan mijn One X ook makkelijk.. Hoeveel schermtijd met welke brightness?
Touchdomex schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:39:
Wat ik erg prettig vind is dat de stock interface van HTC erg rustig oogt alleen vind ik de drawer wat jammer. Dat had wat meer ICS gemogen en wat minder HTC. Ik doe niets met recente apps of downloads.
Kwestie van naar instellingen gaan in de appdrawer, tabbladen bewerken en die twee verbergen :)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 14-05-2012 14:31 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRR, nu al voor de 2e keer dat mijn telefoon uit zichzelf opnieuw opstart... Meer mensen met dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:07:
EDIT @ hierboven: Dat kan mijn One X ook makkelijk.. Hoeveel schermtijd met welke brightness?

[...]

Kwestie van naar instellingen gaan in de appdrawer, tabbladen bewerken en die twee verbergen :)
Ja maar dan krijg ik niet een extra rij icoontjes :+ Voor de rest inderdaad veel strakker O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Albert020 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 07:53:
De accu van de HTC One V is echt uitmuntend goed !

[afbeelding]
4 dagen! : O. Dan heb je het scherm wel heel weinig aan neem ik aan. Ik doe hem gewoon elke nacht opladen. Trouwens als ik een mapje aanmaak passen er maar 16 snelkoppelingen :s. Ik weet niet of het aan de nieuwe sense ligt of dat het een beperking is op de One V, want op me Legend kon er zelfs meer. Nu moet ik aparte app voor installeren als ik meer snelkoppelingen in een mapje wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:12:
Voor de rest inderdaad veel strakker O+
'Bedankt CLB', 'joe no problem' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:29:
[...]

'Bedankt CLB', 'joe no problem' ;)
Tank joe :>

Nog meer tips om Sense wat strakker te maken? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Haha jahoor, andere launcher installeren :p

Android, Sense, skins, HTC Watch en Apex Launcher
- De telefoon wordt geleverd met androidversie 4.0.3 en bevat de welbekende HTC Sense skin,
van HTC. Op de One X, One S en One V wordt wel de nieuwste versie van Sense meegeleverd, namelijk versie 4.0. Op de HTC toestellen die ik ken: HTC Legend, Wildfire, Desire, Wildfire S, vond ik het geen mooi geheel, maar zaten er wel mooie features in. Met versie 4.0 is er weer veel veranderd en nu ik het zelf ervaarde, met mijn erste HTC was ik er toch niet ontevreden over. Toch heb ik na een paar dagen een andere launcher geïnstalleerd omdat Sense toch wat dingetjes niet kon regelen wat ik met een andere launcher wel kon. Zo kan ik nu bijvoorbeeld de notificatiebalk verbergen, met een swipe omhoog op m'n scherm de appdrawer openen, applicaties verbergen in de appdrawer of andere animaties tonen als ik van homescreen switch. Kleine dingetjes die ik wilde kunnen en met Sense moeilijk of niet te bereiken waren. Zodoende heb ik een nieuwe ICS launcher geïnstalleerd, te weten: Apex Launcher. Toch is Sense in veel applicaties en instellingen nog steeds aanwezig en dat is zeker positief. Ik heb nog steeds het lockscreen van Sense, waarbij ik gekozen heb voor het 'productivity' lockscreen, waarop ik al mijn notificaties, emails en gemiste oproepen kan zien. Maar je kan bijvoorbeeld ook kiezen voor het 'photo album', waarbij je een folder kan aangeven, waar de foto's dan van worden geshowd, een lockscreen met aandelen en koersen, een klok (waarbij je uit verschillende klokken kan kiezen) of het lockscreen 'people' waarop je de meeste gebruikte contactpersonen ziet die je dan gelijk kan bellen, smsen en emailen enz.
HTC One X - lockscreens
Persoonlijk vind ik de combinatie van HTC's Sense met Apex Launcher echt top, goed werken, erg responsief en intuïtief. Het is natuurlijk lastig om dit te omschrijven en benoemen, omdat dit voor iedereen weer anders is en erg persoonlijk. Ook kun je bij HTC's Sense kiezen voor een andere 'skin' waarmee je de kleurensettings / uiterlijk van je telefoon in een klik kunt aanpassen. Er veranderd best veel, zoals de sliders / laadbalkjes / knoppen qua kleur, maar ook de achtergrond, de homescreen-unlockbutton en de texturen van achtergronden. Het is moeilijk om dit allemaal te capturen of vast te leggen, maar hieronder wat voorbeeldjes van 7 verschillende skins qua kleuren en settings.
Opeenvolgend de kleuren van de skins: Music lover, HTC, Aluminium, Serene, Matte, Fracture & Infinite:
HTC One X - Verschillende skins
Hieronder wat screens van 'mijn HTC One X':
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/avLxc6yW0URv2oVTK2q4N4QJ/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Thanks O+ Daar ga ik straks toch eens mee spelen. Lijkt wel alsof je bij de V geen lockscreen kan instellen maar daarvoor gaan wij weer verder de instellingen in.

Normaliter had ik gewoon een custom rom gepakt maar dat kan nog niet goed dus dan maar zo :9

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste