_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Dat is inderdaad wel duur.. maar dan heb je wel een hele goeieTouchdomex schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:07:
[...]
Als je nog een fijne zoekt ik had destijds een Invisible Shield op mijn eerste telefoon en zit er overna te denken dat mijn komende weer eentje gaat krijgen.
Ze zijn duur ja maar ze zijn ook echt zo bizar goed!
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php
Ik heb zelf in winkels gekeken of ze ergens screenprotectors hadden voor One V alleen helaas...
Binnekort dan maar even bestellen via internet!
Het grote voordeel is dat hij flexibel is ook na het aanbrengen dus hij beweegt netjes mee met de rest. Daardoor gaat hij minder snel loszitten. Alleen het aanbrengen moet je heeeeeeeel zorgvuldig doen.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:11:
[...]
Dat is inderdaad wel duur.. maar dan heb je wel een hele goeie![]()
Ik heb zelf in winkels gekeken of ze ergens screenprotectors hadden voor One V alleen helaas...
Binnekort dan maar even bestellen via internet!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
En nog iets wat ik eerder had gepost: ik heb iets gemerkt. Als ik de helderheid op het laagste niveau zet, en van pages wissel, van een donker page, naar google bijvoorbeeld (achtergrond google is wit), dan wordt ie toch wat helderder, heel klein beetje dan. Als ik dan weer terug ga naar iets donkers, dan gaat het weer een paar tintjes lager. Ik denk dat het een bug is.
Zonder dataverbruik en extra kosten tijdens roamen..
Verwijderd
dacht ik...
Sinds de laatste update start de telefoon de hele tijd opnieuw op. Is er iemand bij wie dit ook gebeurt?"
Dit gebeurd ook bij mij en meerdere mensen. Heb je toevallig de system update uitgevoerd met de oplader aangesloten?
Verwijderd
Heb het zelfde probleem alleen bij mij kwam het na de update terwijl ik de oplader had aangesloten tijdens de update!!PTH1 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:20:
Ik volg dit topic al een tijdje, en heb nu ook een HTC one V gekocht (als opvolger van mijn Legend). ik ben er eigenlijk blij verrast mee, stuk vlotter dan de legend én gelukkig geen problemen ermee.
dacht ik...
Sinds de laatste update start de telefoon de hele tijd opnieuw op. Is er iemand bij wie dit ook gebeurt?
Elke keer als ik nu een systeem update wil starten start de telefoon op. Wat wel hielp is bij Settings -> Info -> Software upates -> Geplande controle (uncheck de box)
Nu start hij niet meer opnieuw op maar dit kan toch niet normaal zijn?x'D
Heeft iemand het zelfde en of het verholpen?
Verwijderd
Heb je wifi aan staan als die reboot? En herinner je nog of je de telefoon aan de oplader had toen je de update installeerde?Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:09:
Ik heb andere problemen sinds laatste update met Media Link HD:
- Reboot nog vaker, nu wel 4x per week
- Ik krijg notifications als er open wifi netwerken zijn, terwijl ik dit uitgevinkt heb.
Vooral dat rebooten is irritant. Ik kan nergens terugvinden waarom de telefoon opnieuw is opgestart. Enig idee hoe ik dit kan debuggen/onderzoeken?
Verwijderd
Weet je nog of je een systemupdate hebt gedaan en zo ja had je de charger er aanhangen terwijl de update bezig was?DummyXL schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:45:
die van mij is ook 2x achter elkaar uitgevallen, vandaag niet veel mee gedaan en werkt hij weer gewoon. Maar wel vaag dat die zomaar uitvalt tijdens muziek spelen en 1x zomaar. Voor de update had ik er geen last van. Hopelijk blijft het bij een incident
Verwijderd
Ik heb nergens last van! Zorg wel dat je er één van de laatste batch krijgtWalkman schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:41:
Zit er aan te denken om deze telefoon aan te schaffen voor m'n schoonmoeder, maar na een beetje door dit topic gebladerd te hebben vraag ik me af of dat wel aan te raden is met de spontane reboots. Komt dat erg veel voor? (ze woont niet in de buurt, dus support geven is niet echt mogelijk)
Succes!
Vooral de eerste series hebben last van hardware problemen maar de latere niet meer. De software blijft altijd een lastig iets want het is 9 van de 10x afhankelijk van de apps die je draait. Iets waar mensen nooit de schuld aan geven maar meestal blijkt daar wel een deel van de problemen te zitten_Rene_ schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:53:
Het zijn voornamelijk de mensen waarbij iets mis is die in dit topic wat schrijven. Al die mensen die hun telefoon gewoon gebruiken en alles werkt komen niet eens in dit topic kijken
Indien er iemand interesse heeft check vraag&aanbod of PM me even
Ja WiFi aan (daarmee kwam de update binnen) en op de lader.
Ik ben nu op een andere locatie en hier. Heb ik met WiFi aan nog geen reboot meer gehad.
Ook de gaan service melding heb ik niet meer gehad.
Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.
Beste toetsenbord by far!
Verwijderd
Wifi stond altijd aan. Geen zin om te testen zonder WiFi, omdat het destijds maar 2x per week gebeurde.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 00:42:
[...]
Heb je wifi aan staan als die reboot? En herinner je nog of je de telefoon aan de oplader had toen je de update installeerde?
Geen idee of de telefoon aan de oplader zat tijdens update.
Over android turn by turn navigatie is een apart topic: Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2Mich007 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:20:
Welke (liefst gratis) navigatie kan ik het beste gebruiken in het buitenland?
Zonder dataverbruik en extra kosten tijdens roamen..
Zelf heb ik afgelopen vakantie Mapfactor Navigator gebruikt. Dat is niet heel fancy en een verschrikkelijke stem, maar ik werd wel goed gestuurd. Bovendien gratis en geen dataverbruik: Google Play: MapFactor Navigator (beta).
[ Voor 5% gewijzigd door LameDog op 12-07-2012 12:12 ]
Swype beta ben ik ook nog altijd erg gecharmeerd van.
Ja ik heb hem gewoon gekocht en eigenlijk werkt die op elke telefoon met elke rom echt het beste. Vooral met die nieuwe theme erbij!xxxneoxxx schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:12:
[...]
Swype beta ben ik ook nog altijd erg gecharmeerd van.
Hetzelfde probleem hier.Hiigara schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:41:
Zijn er hier meer mensen met het Calendar-app-crash-probleem?
Ik heb het probleem dat ik sinds de meest recente update (waarbij Media Link HD werd toegevoegd) mijn calendar app (HTC native) niet meer kan gebruiken. Wanneer ik de app open crasht hij na een paar seconden en reboot de One V.
Ik heb wat research gedaan en er worden verschillende opties aangeboden, maar deze werken bij mij niet.
HTC ONE forum: sync oplossing
XDA: verscheidene oplossingen, veel gelinkt aan Weather app/sync, maar dat staat uit bij mij.
Wellicht relevante details: ik run ADWLauncher EX, gebruik op homescreen Simple Calendar Widget, gebruik wel de standaard Calendar app. De crash vindt plaats wanneer ik in de Calendar app zit.
Heeft iemand tips of suggesties voor bv. een andere calendar app?
Volgens mij is het gekomen na een software update van HTC.
Heb van de week geprobeerd om via Twitter met HTC in contact te komen maar nog niets op gehoord.
Ik heb nog niet geprobeerd om hem te syncen, zal vanavond eens kijken.
Voor het trager worden heb ik het volgende gedaan. Naar instellingen > opties voor ontwikkelaars > Activiteiten niet opslaan, aangevinkt. hij laad de apps zo langer, maar lopen soepeler
Als ik dat doe, gaat hij sense elke keer opnieuw laden als ik naar home ga ;s. Dat is dus geen oplossingJlJL schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:57:
Hard reset werkte bij mij voor het kalander probleem, na de laatste update.
Voor het trager worden heb ik het volgende gedaan. Naar instellingen > opties voor ontwikkelaars > Activiteiten niet opslaan, aangevinkt. hij laad de apps zo langer, maar lopen soepeler
Factory resetpnoob schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:59:
Hard reset?
Wat bedoelt men hier mee?
Batterij krijg ik er moeilijk uit
Verwijderd
Misschien domme vraag maar hoe moet je een factor reset uitvoeren? Heb zelf geen problemen maar het is natuurlijk altijd handig om te weten!xileS schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:22:
[...]
Als ik dat doe, gaat hij sense elke keer opnieuw laden als ik naar home ga ;s. Dat is dus geen oplossing
[...]
Factory reset
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 16:49 ]
Eerste hit op google?Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:48:
[...]
Misschien domme vraag maar hoe moet je een factor reset uitvoeren? Heb zelf geen problemen maar het is natuurlijk altijd handig om te weten!

http://www.htc.com/help/n...id=150016&type=1&p_id=439
Ik stem pas als ik weet wat er specifiek vrijdag gebeurt! Heb je een toezegging gehad?Touchdomex schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:58:
Poll: Krijgt Touchdomex vrijdag zijn One V weer terug?Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 49% gewijzigd door xxxneoxxx op 18-07-2012 19:31 ]
Ik heb er nu één via mijn baas gekregen (weet niet waar die gekocht is) maar die past helemaal niet goed.
Stekkertje hang er maar half in waardoor er nauwelijks verbinding is en de telefoon niet op laadt.
Edit: beetje gegoogled en kwam er achter dat er eigenlijk maar één goede autolader voor deze telefoon is en dat is het origineel. Deze heb ik zojuist dus ook maar besteld.
[ Voor 24% gewijzigd door Mich007 op 18-07-2012 20:15 ]
Vrijdag word er voor een oplossing gezorgd. Dus ofwel een nieuw toestel of mijn toestel is volledig gerepareerd terug. Ik hoop dat het wel eindelijk opgelost is en niet weer halve beloftesxxxneoxxx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:30:
[...]
Ik stem pas als ik weet wat er specifiek vrijdag gebeurt! Heb je een toezegging gehad?
Alleen HTC lijkt nu gewoon zo traag te zijn... Voor de 2e keer zijn zij zelf de vertragende factor... Ben benieuwd wat er gaat gebeuren straks
Originele USBkabel + oplader in het aanstekerding. Dat werkte voor mij als een treinMich007 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:02:
Welke autolader gebruiken jullie voor de One V en waar hebben jullie die gekocht?
Ik heb er nu één via mijn baas gekregen (weet niet waar die gekocht is) maar die past helemaal niet goed.
Stekkertje hang er maar half in waardoor er nauwelijks verbinding is en de telefoon niet op laadt.
Edit: beetje gegoogled en kwam er achter dat er eigenlijk maar één goede autolader voor deze telefoon is en dat is het origineel. Deze heb ik zojuist dus ook maar besteld.
[ Voor 38% gewijzigd door Touchdomex op 18-07-2012 20:33 ]
Hier ook wat getob met oplaad en sync kabeltjes, niet alles lijkt goed te passen.
My 2 cents: door de dikkere metalen behuizing van de One V, ligt de usb aansluiting net iets meer verzonken in het toestel, waardoor een hoop kabeltjes net niet genoeg contact maken.
Ik mis een optie!Touchdomex schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:58:
Poll: Krijgt Touchdomex vrijdag zijn One V weer terug?Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
D) Karnemelk.
Ik denk namelijk dat dat het goede antwoord is.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Begrijpelijk lezen -1.xileS schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 01:22:
Dacht dat elk random micro USB kabel wel werkte toch? Tenminste bij mij tot nu toe wel. Gebruik voornamelijk allemaal merkloze opladers.
Of dit moet ook een constructiefout blijken die gewoon door de QC afdeling van HTC geslopen is, dat sommige telefoons last hebben van niet goed passende kabeltjes, dat kan natuurlijk ook.
Karnemelk is lekkermystic schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 07:18:
[...]
Ik mis een optie!
D) Karnemelk.
Ik denk namelijk dat dat het goede antwoord is.
Heb ik iets verkeerds gelezen?xxxneoxxx schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:51:
[...]
Begrijpelijk lezen -1.![]()
Of dit moet ook een constructiefout blijken die gewoon door de QC afdeling van HTC geslopen is, dat sommige telefoons last hebben van niet goed passende kabeltjes, dat kan natuurlijk ook.
Maar ja ik ben nog geen micro usb adapter tegen gekomen waarmee die niet oplaadt. Bij sommige merk ik wel dat die er veel veel gemakkelijker eruit schiet, maar ze laden allemaal wel op.
Verwijderd
Yep had dit ook al vandaag gevonden op internetxxxneoxxx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:30:
[...]
Eerste hit op google?![]()
http://www.htc.com/help/n...id=150016&type=1&p_id=439
[...]
Ik stem pas als ik weet wat er specifiek vrijdag gebeurt! Heb je een toezegging gehad?
Bedankt voor de moeite!
Verwijderd

Heb al een beetje op internet gekeken alleen kon het niet echt duidelijk vinden..
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 22:07 ]
Reken er maar wel op. Het verschil tussen 4.0.4 en 4.1 is miniem. Op enkele dingen na is het makkelijk over te zetten. Reken op het najaar van 2012 ongeveer op de update. Dit omdat eerst nog de ICS updates voor de huidige toestellen moeten uitkomen en dat is ongeveer klaar in september dacht ik.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:06:
Zou de One V eigenlijk een update krijgen naar Android 4.1 Jellybean?
Heb al een beetje op internet gekeken alleen kon het niet echt duidelijk vinden..
Morgen naar de winkel en zeer grote kans dat ik mijn vorige toestel nooit meer terug krijg te zien. Huidige status op de website is nog bij HTC dat hij ligt en morgen is de deadline
Deze ligt er iets boven maar heeft wel de laatste android versie...
- Is het geld waard om hem te kopen?
- Heeft deze telefoon nog problemen momenteel? Heb namelijk gelezen dat het scherm niet altijd goed was...
- Wat ik me ook af vroeg is die kin niet ontzettend hinderlijk in landscape mode??
- Heeft deze telefoon radio? Gewoon de normale dus via je headset als antene, niet via een stream via het internet.. Kon het namelijk nergens vinden.
- Is het mogelijk om je wekker in 1 keer voor de hele week in te stellen? Bijvoorbeeld de hele week om half 7? En dat je hem dus niet steeds hoef te activeren?
- Is mogelijk om mp3-bestanden voor beltonen en wekker te gebruiken?
- Wat missen de meeste aan deze telefoon? *Vraag om persoonlijke mening.
- Wat is echt helemaal goed en top aan deze telefoon? *Vraag om persoonlijke mening.
[ Voor 11% gewijzigd door Chris89 op 19-07-2012 23:42 ]
In de quote geantwoord alleen is mijn menig niet echt juist omdat ik maar 2 weken ervaring heb met het toestel en dat nu 2 maanden is maar jaChris89 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:38:
Ik zit zwaar te twijfelen... Wil een telefoon van rond de 200 a 250 euro!
Deze ligt er iets boven maar heeft wel de laatste android versie...Hopelijk kunnen jullie me verder helpen met moeilijke keus om een nieuwe telefoon te kiezen... Ik koop zowiezo sowieso een toestel los dus abbo heb ik niks mee te maken
Ja mooie kwaliteit voor een mooie prijs. Eigenlijk is alles prima in orde- Heeft deze telefoon nog problemen momenteel? Heb namelijk gelezen dat het scherm niet altijd goed was...
Alleen de eerste series hebben problemen. De latere die je vermoedelijk nu koopt niet meer maar let er wel op. Het is zoals bij elke telefoon eigenlijk.- Wat ik me ook af vroeg is die kin niet ontzettend hinderlijk in landscape mode??
Ik vind van niet maar dat is echt persoonlijk. Ik gebruikte mijn Legend destijds ook regelmatig in landscape en ik vind het geen probleem.- Heeft deze telefoon radio? Gewoon de normale dus via je headset als antene, niet via een stream via het internet.. Kon het namelijk nergens vinden.
Heeft hij gewoon- Wat missen de meeste aan deze telefoon? *Vraag om persoonlijke mening.
Ik persoonlijk de telefoon op het momentAlleen voor de rest mis ik weinig aan de telefoon. Hij is prima voor normaal gebruik en alles van Android doet het als een trein. Behalve games maar ja dat zou ik liever doen op iets als een Nexus 7
- Wat is echt helemaal goed en top aan deze telefoon? *Vraag om persoonlijke mening.
Het formaat in verhouding met het beeldscherm. Daarnaast de dunheid en de behuizing. Dat zijn de dingen waar ik voor gezwicht ben uiteindelijk.
Oh ja voor je edit die 2 dingen erbij kunnen ook. Beltoon kan gewijzigd worden en het alarm ook juist ingesteld.
Ja, je kan zelfs voor elke dag een andere wekker instellen. Of zelfs elke dag een andere wekker tune als je dat zou willenChris89 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:38:
• Is het mogelijk om je wekker in 1 keer voor de hele week in te stellen? Bijvoorbeeld de hele week om half 7? En dat je hem dus niet steeds hoef te activeren?
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
De SE Arc S is besteld en komt volgende week binnen in de winkel. Of zelfs morgen of maandag.
Weet dus nog steeds niet waar het is misgegaan maar een nieuw toestel komt er aan!
Verwijderd
Oké bedankt!Touchdomex schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:16:
[...]
Reken er maar wel op. Het verschil tussen 4.0.4 en 4.1 is miniem. Op enkele dingen na is het makkelijk over te zetten. Reken op het najaar van 2012 ongeveer op de update. Dit omdat eerst nog de ICS updates voor de huidige toestellen moeten uitkomen en dat is ongeveer klaar in september dacht ik.
Morgen naar de winkel en zeer grote kans dat ik mijn vorige toestel nooit meer terug krijg te zien. Huidige status op de website is nog bij HTC dat hij ligt en morgen is de deadline
Wacht je op een nieuwe One V of zoek je een nieuw toestel uit?
Edit: ik kijk weer niet verder dan mijn neus lang is...
Mooi dat je de Arc S hebt besteld, is een mooi toestel en ik denk voor jou een betere oplossing dan de One V!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 15:21 ]
Lees hierboven ik neem een Arc S. Het is toch maar voor een jaar maar wil wel bereikbaar blijven. Heb ik straks weer speelgoed dus.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:20:
[...]
Oké bedankt!
Wacht je op een nieuwe One V of zoek je een nieuw toestel uit?
Verwijderd
Haha jha! veel plezier ermee!Touchdomex schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:21:
[...]
Lees hierboven ik neem een Arc S. Het is toch maar voor een jaar maar wil wel bereikbaar blijven. Heb ik straks weer speelgoed dus.
Ik weet niet of het inmiddels ergens gefixt is, of dat het inderdaad afhankelijk is van wanneer de telefoon is,
deze week aangeschaft, dus ga er vanuit dat ik een vrij recent stukje hardware heb.
Tot zover erg tevreden, al is de Nederlandse vertaling wel brakkig...
Weet iemand zo uit het hoofd of ik te telefoon in het Engels kan donderen, maar wel Nederlandse spellingscontrole / spraakherkenning kan instellen? ( vind Engels sowieso fijner eigenlijk )
Edit: Mods bedankt!Chris89 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:38:
Ik zit zwaar te twijfelen... Wil een telefoon van rond de 200 a 250 euro!
Deze ligt er iets boven maar heeft wel de laatste android versie...Hopelijk kunnen jullie me verder helpen met moeilijke keus om een nieuwe telefoon te kiezen... Ik koop zowiezo een toestel los dus abbo heb ik niks mee te maken
Dat is natuurlijk een moeilijke vraag, ik vind 'm het waard!- Heeft deze telefoon nog problemen momenteel? Heb namelijk gelezen dat het scherm niet altijd goed was...
Hier geen problemen met de deze week aangeschafte One V- Wat ik me ook af vroeg is die kin niet ontzettend hinderlijk in landscape mode??
Nope! geen last van!- Heeft deze telefoon radio? Gewoon de normale dus via je headset als antene, niet via een stream via het internet.. Kon het namelijk nergens vinden.
Kan ie!- Is het mogelijk om je wekker in 1 keer voor de hele week in te stellen? Bijvoorbeeld de hele week om half 7? En dat je hem dus niet steeds hoef te activeren?
Jep! dat is standaard in Android- Is mogelijk om mp3-bestanden voor beltonen en wekker te gebruiken?
niet gecheckt, maar Android 2.3 kon dit met een appje.- Wat missen de meeste aan deze telefoon? *Vraag om persoonlijke mening.
Toetsenbordmaar ik wen er heel snel aan eigenlijk.
Zie mijn review ! ;-)
[ Voor 56% gewijzigd door Xantios op 20-07-2012 20:25 . Reden: Posts samengevoegd... ]
je kan gewoon je Volume-down button 1x indrukken, dat zou het zelfde effect moeten hebben.xxxneoxxx schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:18:
Valt mij trouwens op dat deze telefoon weer wat features mist die HTC voorheen inbouwde? Wel handig is dat de beltoon zachter wordt als je de telefoon oppakt bijv., maar wat ik een beetje mis is tijdens gebeld worden telefoon omdraaien = telefoon mute.
en over telefoon-flippen gesproken... als je de telefoon tijdens het bellen omdraait, dan bedenkt ie zelf dat ie op speaker moet... :-) best handig als je het mij vraagt
Verwijderd
Ik heb dit nog niet meegemaakt, zal er op letten!emreorhan schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 03:12:
Wanneer ik mijn toestel na 00:00 uur niet meer gebruikt wordt wifi automatisch uitgezet. En als iemand mij dan een whatsapp bericht stuurt krijg ik deze niet. Pas wanneer ik mijn toestel weer begin te gebruiken, dus de lockscreen ontgrendel, schakelt hij weer in. Is er een optie om deze functie uit te zetten, want is best irritant.
de winkel wilt natuurlijk stug volhouden dat je garantie meteen weg is, maar dat is naar mijn idee niet helemaal eerlijk, ik heb toch betaald voor de hardware? hebben ze die stukken niet uit elkaar gehouden in de voorwaarde?
In mijn geval het apparaat als los toestel bij PhoneHouse ( winkel ) gehaald...
Verwijderd
Is onzin. Als je hem unlockt via HTCdev.com zeggen ze dat je door unlocken je garantie kwijt kunt raken. Stel dat je gaat overclocken naar 2GHz en dat hij daardoor doorbrandt, dan vervalt uiteraard je garantie.Xantios schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:17:
Weet iemand hoe dat officieel zit met het rooten en/of flashen van de telefoon?
de winkel wilt natuurlijk stug volhouden dat je garantie meteen weg is, maar dat is naar mijn idee niet helemaal eerlijk, ik heb toch betaald voor de hardware? hebben ze die stukken niet uit elkaar gehouden in de voorwaarde?
In mijn geval het apparaat als los toestel bij PhoneHouse ( winkel ) gehaald...
Je kunt altijd terug naar stock ROM's en de bootloader weer locken, dus het valt niet eens te detecteren.
Verwijderd
Oke, nieuwe kernel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1765687Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:33:
[...]
Draait nu op 1498Mhz. Kan nog niets zeggen over batterij. Draai nu even benchmark (Quadrant):
Oud (stock ROM):
CPU:2086, MEM:891, I/O:5245, 2D:288, 3D:1580
Totaal: 2038
Nieuw (MyOne v 2.1 ROM, Titanium Kernel @ 1498Mhz):
CPU: 3091, MEM:1195, I/O: 2306, 2D: 490, 3D: 1881
Totaal: 1793
Nog even kijken hoe ik I/O kan opkrikken, maar de rest is dus wel een stuk sneller
Deze bevat geen extra tweaks, alleen toevoeging voor oc / uc, etc. Als je niks aanpast, is het gewoon stock kernel.
@1.5GHz:
CPU: 3173, mem: 944, I/O: 6146, 2D: 495, 3D:1926, Totaal: 2537
Sneller dan de LG Optimus 2X
en als ie bv stuk gaat om iets anders, gaan ze dan niet bij HTC effe controleren of ie locked en stock is? bedoel, van een kapot apparaat kun je weinig meer terug flashen... aan de andere kant, ik ZOU dan ( en ja dit is een rattenstreek) me verzekering erbij kunne betrekken...Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:03:
[...]
Is onzin. Als je hem unlockt via HTCdev.com zeggen ze dat je door unlocken je garantie kwijt kunt raken. Stel dat je gaat overclocken naar 2GHz en dat hij daardoor doorbrandt, dan vervalt uiteraard je garantie.
Je kunt altijd terug naar stock ROM's en de bootloader weer locken, dus het valt niet eens te detecteren.
Goed, ik heb momenteel nog niet de behoefte om spul om te rommelen, maar als er een degelijke Android 4.1 build is, icm met Sense... dan gaan we toch eens creatief doen!
Verwijderd
Goede ROM met Sense: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1647052Xantios schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:30:
[...]
en als ie bv stuk gaat om iets anders, gaan ze dan niet bij HTC effe controleren of ie locked en stock is? bedoel, van een kapot apparaat kun je weinig meer terug flashen... aan de andere kant, ik ZOU dan ( en ja dit is een rattenstreek) me verzekering erbij kunne betrekken...
Goed, ik heb momenteel nog niet de behoefte om spul om te rommelen, maar als er een degelijke Android 4.1 build is, icm met Sense... dan gaan we toch eens creatief doen!
Leuke toevoegingen als custom lock screen, 3d effect bij navigeren door homescreens, DSP audio manager, batterij percentage in status balk, etc. etc
Inclusief custom kernel is mijn telefoon nu sneller nadat ik hem overclocked heb.
Verwijderd
Alleen vandaag haalde ik hem op een gegeven moment uit mn broekzak en toen deed ie niks meer, zelfs het lampje ging niet branden toen ik hem aan de oplader legde. Aan de buitenkant zijn er geen beschadigingen te zien en omdat het een nieuwe telefoon is valt ieder krasje natuurlijk direct op. Zijn er meer mensen met dit probleem of ben ik gewoon stom en is er 1 of ander trucje waarmee ik mn telefoon weer aan de praat krijg?
Baal er ontzettend van want zonder telefoon zitten is gewoonweg terug naar het stenen tijdperk!
Elk advies is welkom!
Verwijderd
Probeer eens: Volume down + power lang ingedrukt houden (opstarten in bootloader).Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:48:
Ik heb nu een tijdje mijn nieuwe htc one v in gebruik gehad en was er superblij mee.
Alleen vandaag haalde ik hem op een gegeven moment uit mn broekzak en toen deed ie niks meer, zelfs het lampje ging niet branden toen ik hem aan de oplader legde. Aan de buitenkant zijn er geen beschadigingen te zien en omdat het een nieuwe telefoon is valt ieder krasje natuurlijk direct op. Zijn er meer mensen met dit probleem of ben ik gewoon stom en is er 1 of ander trucje waarmee ik mn telefoon weer aan de praat krijg?
Baal er ontzettend van want zonder telefoon zitten is gewoonweg terug naar het stenen tijdperk!
Elk advies is welkom!
Is het ruis probleem minder met andere software?Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:38:
[...]
Probeer eens: Volume down + power lang ingedrukt houden (opstarten in bootloader).
Verwijderd
Geen idee, ik heb geen ruis probleem.bloodlynx schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:23:
[...]
Is het ruis probleem minder met andere software?
Wel zit er in de ROM die ik aanhaalde een DSP Manager, waarmee je een volledige equalizer krijgt. Die kun je trouwens ook zelf wel installeren als APK zonder de hele ROM natuurlijk.
Ik zou het gewoon proberen
Ja hoor die zitten erop.emreorhan schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:01:
''<'' en ''>'' kan ik niet vinden op de standaardtoetsen bord. Jullie wel?
Eerst op de knop 12# drukken om de speciale tekens te krijgen, en dan op de knop 1/2 drukken om deel 2 van de speciale toetsenreeks tevoorschijn te halen. Dan krijg je mogelijkheid tot €¥£~=\^[]¡¿{}<>¦§«»:);):(:'(:o:P:$:S
Ook zouden pijltjes toetsen wel ERG fijn zijn.
Heb zelf nog nooit een onscreen tobo gebruikt voor ik deze phone had ( mijn vorige had hardware qwerty) dus ben er niet bekend mee.
Verwijderd
swypeXantios schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:52:
Iemand nog tips voor een alternatief keyboard? ik vind het puntje zo direct naast de spatie echt HEEL onhandig, mep 'm regelmatig in terwijl ik dat helemaal niet wil.
Ook zouden pijltjes toetsen wel ERG fijn zijn.
Heb zelf nog nooit een onscreen tobo gebruikt voor ik deze phone had ( mijn vorige had hardware qwerty) dus ben er niet bekend mee.
Verwijderd
Dank voor je advies, ik heb het geprobeerd (minstens 2 minuten lang ingehouden) maar er gebeurd nog steeds niks. Ben er een beetje bang voor dat ik hem maar weer gewoon moet opsturen en weer 4 weken wachten totdat ie gefixt is.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:38:
[...]
Probeer eens: Volume down + power lang ingedrukt houden (opstarten in bootloader).
Also, stug aan de lader hangen, en meerdere keren aan proberen te zetten heeft hier al keer geholpen! :-)Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:53:
[...]
Dank voor je advies, ik heb het geprobeerd (minstens 2 minuten lang ingehouden) maar er gebeurd nog steeds niks. Ben er een beetje bang voor dat ik hem maar weer gewoon moet opsturen en weer 4 weken wachten totdat ie gefixt is.
oow bedankt!!, heb nooit aan 1/2 gedacht haha.Chris.nl schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 23:24:
[...]
Ja hoor die zitten erop.
Eerst op de knop 12# drukken om de speciale tekens te krijgen, en dan op de knop 1/2 drukken om deel 2 van de speciale toetsenreeks tevoorschijn te halen. Dan krijg je mogelijkheid tot €¥£~=\^[]¡¿{}<>¦§«»:);):(:'(:o:P:$:S
Als ik de telefoon aanzet valt hij na ongeveer 30 seconden weer uit.
Ik heb de SD kaart er al uit gehaald.
Verder geeft de telefoon een foutrapport.
Rapporttype:
SysteemCrash
Verder staat er niet zo heel veel informatie in.
Iemand een idee ?
It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.
Verwijderd
Drie opties:GeenAngst schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:49:
Ik heb de HTC one V nu een week.
Als ik de telefoon aanzet valt hij na ongeveer 30 seconden weer uit.
Ik heb de SD kaart er al uit gehaald.
Verder geeft de telefoon een foutrapport.
Rapporttype:
SysteemCrash
Verder staat er niet zo heel veel informatie in.
Iemand een idee ?
- Terugsturen
- Resetten naar factory settings (via bootloader, volume down + power ingedrukt houden om aan te zetten)
- Custom ROM flashen
Verwijderd
Want volgens pricewatch en laatste revieuw heeft die opeens wel.
Of wel zijn specificaties van telefoon in verloop tijd verandert, of gaat het om een fout?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2012 12:05 ]
mijn e lijkt er wel een te hebben jaVerwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:05:
Heeft One V nou wel of geen digitaal kompas?
Want volgens pricewatch en laatste revieuw heeft die opeens wel.
Of wel zijn specificaties van telefoon in verloop tijd verandert, of gaat het om een fout?
goede kans dat dit toevallig zo in een chip ingebakken zat, en HTC er niet bij na gedacht heeft dat ze gratis functies weg geven
Verwijderd
Want zat wel in maar pas te gebruiken naar bepaalde software update, of zie hebben iets bij de fabricage verandert.
De mijne heb ik nu ongeveer 2 weken.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:53:
En heb je hem nog maar net of van af beging?
Want zat wel in maar pas te gebruiken naar bepaalde software update, of zie hebben iets bij de fabricage verandert.
en heb de telefoon (uiteraard

Verwijderd
Andriod kompas
Ben wel heel benieuwd.
Verwijderd
Deze app is niet compatibel met uw KPN HTC HTC One V.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 14:31:
En zou je voor mij dan willen kijken of dit programma dan ook werkt op jou telefoon?
Andriod kompas
Ben wel heel benieuwd.
Er zit geen kompas in de HTC One V...
Hmm, nu je het zegt... inderdaad hier ook niet.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:09:
[...]
Deze app is niet compatibel met uw KPN HTC HTC One V.
Er zit geen kompas in de HTC One V...
Dan zal ie dat over GPS gedaan hebben? ( Ander appje hier deed het wel )
Verwijderd
Hoe kan het dan dat hij toch steeds opnieuw opstart? Gereset maar dat leverde ook niks op.
Weet iemand hoe het zit?
grtjs Anthoinet
Goede kans dat je het zelfde probleem hebt als ikVerwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:05:
Mijn HTC One V start steeds opnieuw op. Al ter reparatie opgestuurd. Geen fouten kunnen vinden dus ook niks gedaan.Toestel na 3 weken weer opgehaald. Prolbeem niet opgelost dus wéér terug gebracht naar winkel. Daar hebben ze hem 2 dagen gehouden en géén problemen kunnen ontdekken.
Hoe kan het dan dat hij toch steeds opnieuw opstart? Gereset maar dat leverde ook niks op.
Weet iemand hoe het zit?
grtjs Anthoinet
als je de powerknop lang genoeg ingedrukt houd, dan reboot ie ook...
Gister me telefoon nog weten te rebooten terwijl ik een modem aan het aansluiten was ;-)
Ik ben al een paar dagen opzoek naar een vervanger voor mijn HTC Desire (Bravo),
Deze heb ik namelijk ruim en jaar, en ik mis de 4.0 (ICS) die ik op mijn tablet heb echt wel.
Nu heb ik hem wel geromt maar het zelfde effect als een echt ICS krijg je niet.
Ook bevalt HTC Sense mij echt prima.
Maar helaas lees ik in dit topic over veel fouten, maar zijn alle fouten uit de S26xxx batch of zijn er nog wel fouten?
Ik vroeg mij ook af wat voor oordoppen je bij de One V krijgt. Omdat ik op plaatje bij de S en de X overal wel Beats audio oordopjes zie en bij de V niet.
Ik zit te twijfelen tussen deze en de SE Sola. Iemand misschien ervaring met beide telefoons die uit eigen ervaring kan vertellen welke hij beter vind?
Met vriendelijke groet,
Slenger
Verwijderd
Dank,Xantios schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 16:21:
[...]
Hmm, nu je het zegt... inderdaad hier ook niet.
Dan zal ie dat over GPS gedaan hebben? ( Ander appje hier deed het wel )
Ik zal even kijken met wie contact op moet nemen om even in pricewatch te laten corrigeren.
Slenger schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:18:
Hallo tweakers,
Hallo Slenger!
Maar helaas lees ik in dit topic over veel fouten, maar zijn alle fouten uit de S26xxx batch of zijn er nog wel fouten?
Hier een 2600 Serie, een groot feest ! :-) dus maak je daar geen zorgen over!
Ik vroeg mij ook af wat voor oordoppen je bij de One V krijgt. Omdat ik op plaatje bij de S en de X overal wel Beats audio oordopjes zie en bij de V niet.
Bij de One V krijg je standaard ( Niet beats, wees maar blij! ) dopjes.
Ik gebruik de One V in combinatie met een Senheisser headphone, en dat is prima geluid.
Ik zit te twijfelen tussen deze en de SE Sola. Iemand misschien ervaring met beide telefoons die uit eigen ervaring kan vertellen welke hij beter vind?
Jep! heb een week lang een Sola gehad als leen toestel...
in mijn opinie is het een combinatie van het primaire vrouwelijke voortplantings oorgaan, en een plaats in belgie in het meervoud ( Kut met peren! )
Hij heeft dan wel een wat snellere processor, maar hij mist ook ene hoop afwerkingen die deze One V wel heeft, daarbij draait de One V WEL android 4, en daar kun je bij SE denk ik nog wel even op wachten.
Met vriendelijke groet,
Slenger
Grargh! tweakers groeten niet! :-P
ik heb hetzelfde probleem, hij wordt traag en dan verdwijnt wifi en... reboot.Anthoinet schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:05: Mijn HTC One V start steeds opnieuw op. Al ter reparatie opgestuurd. Geen fouten kunnen vinden dus ook niks gedaan.Toestel na 3 weken weer opgehaald. Prolbeem niet opgelost dus wéér terug gebracht naar winkel. Daar hebben ze hem 2 dagen gehouden en géén problemen kunnen ontdekken. Hoe kan het dan dat hij toch steeds opnieuw opstart? Gereset maar dat leverde ook niks op. Weet iemand hoe het zit?
grtjs Anthoinet
echter bij mij gebeurd dit alleen als bij mijn ouders op het wifi netwerk zit. bij mij thuis en op het werk gebeurd dit niet.
Het betreft een ziggo ubee modem/router.
mogelijk is er een verband te ontdekken, en verklaard dit waarom het in de winkel niet gebeurd.
[ Voor 4% gewijzigd door DummyXL op 29-07-2012 21:51 ]
Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.
Standaard google navigatie, zover iki weet is dat ook wat er in de Desire zit ( Google Navigatie )Slenger schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:17:
@Xantios Hartelijk dank voor de reacties, ik had nog 1 vraagje werkt de navigatie op de zelfde manier als op de Desire. Want ik maak hier regelmatig gebruik van.
Vind het persoonlijk nogal matig, maar het werkt :-)
( Ik doel hier dan op Google Navigatie, heb het getest op een One V en op een Galaxy I5510 en beide zijn niet om enthousiast van te worden imho )
Verwijderd
Mijn laptop pakt hem gewoon, mijn desire pakt hem gewoon, mijn asus eee tab pakt hem gewoon.
Maar mijn HTC One v pakt hem niet. Ik krijg wel een verbonden icon maar als ik internet wil laden krijg ik pagina niet gevonden. Ook Tweetdeck update niet. Als ik in de router zelf ga zie ik wel mijn telefoon met mac adres staan, maar hij haalt het minst binnen.
3 7C-61-93-35-EC-82 WPA2-PSK 475 457 <- Tablet
4 E8-99-C4-F2-B7-E6 WPA2-PSK 118 52 <- One V
Iemand enig idee hoe ik het wel op WIFI kan laten werken.
Het ligt niet aan de WIFI verbinding van de telefoon want de wifi vanaf de modem werkt wel, maar is een matig signaal, daarom gebruik ik die nooit.
Opgelost hij pakte niet de goeie DHCP server, dus handmatig ingesteld werkt nu weer prima!
[ Voor 6% gewijzigd door Slenger op 01-08-2012 16:20 ]
Verwijderd
1 ervan zou een rebootprobleem verhelpen.
/me moest rebooten tijdens het updateproces...
[ Voor 26% gewijzigd door Chris.nl op 02-08-2012 00:00 . Reden: lol ]
Ik heb nog een probleem, mijn email account van exchange active sync wil alleen mail ophalen via wifi en niet als ik een kpn of vodafone provider gebruik, dan zegt ie dat er niks op te halen is. Dus als ik mijn huis binnenloop komen de mails pas binnen. Dat is ook zo als ik een hotmail account instel.
[ Voor 51% gewijzigd door tommy1980 op 02-08-2012 16:47 ]
Verwijderd
Verwijderd