Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verder heb ik geen verschillen gevonden.
ps. ik gebruik ook Swiftkey en vind het helemaal geweldig.
[ Voor 12% gewijzigd door DummyXL op 05-03-2013 19:53 ]
Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.
Bij mij gaat dat vooralsnog goed sinds ik mijn toestel geroot heb en alle nutteloze apps (waaronder hoofdverdachte "friends stream") uitgeschakeld heb.DummyXL schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:46:
Na de update lijkt het allemaal net iets sneller te reageren, helaas is het laden van het adressenboek nog steeds Russisch roulette. soms is die er meteen en soms een minuut of langer laden. dit is niet opgelost bij mij.
Verder heb ik geen verschillen gevonden.
Ik durf rooten niet aan vanwege de garantie. Maar als dit de oplossing is dan ga ik dat misschien toch wel doen.Bij mij gaat dat vooralsnog goed sinds ik mijn toestel geroot heb en alle nutteloze apps (waaronder hoofdverdachte "friends stream") uitgeschakeld heb.
[ Voor 64% gewijzigd door DummyXL op 05-03-2013 20:58 ]
Vergeten? We hebben het hier niet over een instapmodel gsm.. Eigenlijk schandalig dat de telefoon geen update krijgt naar Jelly Bean, terwijl de higher end modellen dat wel gehad hebben.FSte schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:38:
Wel mooi dat HTC dit toestel nog niet vergeten is, ik had eerlijk gezegd geen updates meer verwacht.
[ Voor 43% gewijzigd door Compizfox op 05-03-2013 21:38 ]
Verwijderd
De tekst-bug van CM9 is inderdaad weg en het werkt allemaal iets vlotter tot nu toe.
Al kan dat laatste ook nog aan de redelijk verse installatie liggen.
Verwijderd
Nu aan de oplader gehangen en weer opgestart, blijkt de accu tot de bodem toe leeg te zijn. Raar want hij is pas een uurtje ofzo van de lader af en was hooguit 2 of 3 streepjes kwijt.
Ik was even bang dat'ie het helemaal niet meer zou gaan doen, laten we maar hopen dat dit een éénmalige bug in de batterij-indicator was dan.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Verwijderd
Uiteraard. Voelt alleen een beetje als.. Stel, je koopt een nieuwe bmw 1 serie. En bmw besluit bij de 3's en 5's de motorblokken gratis te tunen. Begin jij met je net aangekochte 1 serie erover bij bmw en zegt bmw dat je vrij bent om er zelf maar ff een ander motorblok in te hengelen.Compizfox schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:37:
Je hebt toch custom ROMs? Ik draai al een half jaar Jelly Bean.
Tuurlijk kan je met custom roms aan de slag. Maar volgens mij verneuk je mogelijk je garantie, werkt nog lang niet alles even goed en is het gewoonweg niet voor iedereen weggelegd te gaan rommelen met 3rd party tooling om maar ff een andere rom te flashen, terwijl het makkelijker moet kunnen en met behoud garantie.
Er zijn ook custom ROMs met Sense zoals myOneV en suPrimo enzo hemcDavid schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:52:
Ik vind sense wel tof. Maar een stukje overclocken lijkt me ook wel wat. Dus vandaar. Van de week maar eens proberen dan.
Volgens mij valt dat heel flink mee.xxxneoxxx schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:46:
[...]
Tuurlijk kan je met custom roms aan de slag. Maar volgens mij verneuk je mogelijk je garantie, werkt nog lang niet alles even goed en is het gewoonweg niet voor iedereen weggelegd te gaan rommelen met 3rd party tooling om maar ff een andere rom te flashen, terwijl het makkelijker moet kunnen en met behoud garantie.
Ik geloof ook niet dat je er je garantie mee verliest. Misschien enkel als het gaat om software-related issues, maar dat is ook logisch.
Als je telefoon zodanig kapot is dat je hem niet meer aan krijgt, is het sowieso een non-issue, want dan weten ze ook niet dat je er een custom ROM op hebt gezet. (Ja, persoonlijk ervaring mee gehad met mijn One V
Alles werkt trouwens prima onder AOKP. Er zijn wel ROM met Android 4.2.1 en daar werkt bv. de camera nog niet goed, maar dat weet je voordat je eraan begint.
Ik zie het flashen van een custom ROM eigenlijk niet eens als een 'overweging' of zo, ik doe het gewoon meteen nadat ik een telefoon koop. Stock ROMs zijn namelijk 9 van de 10 keer gewoon bagger qua performance.
[ Voor 57% gewijzigd door Compizfox op 10-03-2013 15:07 ]
Toch de vraag: CM10 2012/12/08 of 10/1/13? Zijn beide unofficial en discontinued.Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:16:
Op het moment draai ik nog de laatste versie van CM10 die uitgekomen is (weet build date niet) zit met smart te wachten op 4.2.2 met camera. Geen enkel probleem met CM10 op dit moment.
Maar aan CM10 zou ik eigenlijk niet meer beginnen, omdat dat niet meer ontwikkeld wordt (Lloir is ermee gestopt)
Ik zou eens gaan kijken naar AOKP, totdat de 4.2.1-ROMs stabiel worden (lees: camera werkt).
Verwijderd
Wat draai jij tegenwoordig? Voorheen draaide jij toch CM10?
Zelf ben ik van CM10 weer terug naar stock. Irriteerde me aan een aantal dingen bij CM10 en deze werken wel goed onder de stock.
Welke problemen ondervind jij dan met WIFI? Het is namelijk een klacht ik niet veel hoor volgens mij...daanNL schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:12:
Hm morgen ga ik voor de derde keer mijn HTC wegbrengen met wifi-ontvangst problemen
De telefoon is gewoon erg kritisch met het signaal. Bij mij thuis op vijf meter afstand van de router gaat het signaal al omlaag en op de eerste verdieping valt het weg. Ik weet dat het per gebouw kan verschillen, maar met andere apparaten en mijn andere telefoon (HTC Desire X) is het signaal op dezelfde punten nog practisch 100% (volgens het symbool bovenin dan).Chris89 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:13:
[...]
Welke problemen ondervind jij dan met WIFI? Het is namelijk een klacht ik niet veel hoor volgens mij...
Verwijderd
alrighty, dan is dat dus veranderd, heb sinds release al op CM10 gezeten, nog geen behoefte gehad aan meer opties en herinnerde me nog dat het in het begin wel based was op CM10.
geheugen liep vol, spontanen herstart, traag functioneren en nog een aantal van die dingen.Zyron schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:18:
Wat voor dingen irriteerden je bij CM10, Chris89? Ik heb ook al wel gedacht aan stock. Dat is nu 4.04?
Het kan zijn dat het aan me SD ligt van 32 gb maar heb er geen last van met de stock.
Ik draaide eerste CM10, maar onder die ROM had ik het vreemde probleem dat min telefoon enorm traag werd zodra ik in een browser bezig was (probleem geconstateerd onder Opera, Firefox, Dolphin, stock browser...) Ook de Camera-app triggerde het probleem.Chris89 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:09:
@Compizfox
Wat draai jij tegenwoordig? Voorheen draaide jij toch CM10?
CM10 wordt niet meer ontwikkeld voor de PrimoU dus heb toen besloten over te stappen naar AOKP, en mijn probleem is weg
Kijk dat zijn een deel van mijn problemen inderdaad met CM10. Maar welke AOKP draai jij dan en met welke kernel? Alles werkt wel of zijn der nog dingen die niet goed/lekker werken?Compizfox schreef op maandag 11 maart 2013 @ 02:19:
[...]
Ik draaide eerste CM10, maar onder die ROM had ik het vreemde probleem dat min telefoon enorm traag werd zodra ik in een browser bezig was (probleem geconstateerd onder Opera, Firefox, Dolphin, stock browser...) Ook de Camera-app triggerde het probleem.
CM10 wordt niet meer ontwikkeld voor de PrimoU dus heb toen besloten over te stappen naar AOKP, en mijn probleem is weg
Heb je een linkje? Kan hem namelijk niet vinden op XDA...Compizfox schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:33:
Ik draai gewoon de laatste versie van AOKP met de aanbevolen kernel: Titanium-KISS.
Deze rom heb ik wel eens op een andere telefoon gehad dus misschien wel weer terug.
Tot nu toe bevalt stock me ook uitstekend.
Wel balen, stock rom draaide weer heerlijk.
Laatst heb ik een factory reset gedaan en toen ik mijn HTC skin wilde terugzetten naar wat ik altijd gebruikte kwam ik erachter dat HTC hub niet meer online is.
Ik ben opzoek naar degene die 'Infinite' heet, hij ziet er zo uit:

Dus mocht iemand de HTC One V .apk hiervan hebben dan hoor ik het graag!
Ik draai zelf ook stock maar kan gewoon nog in de HTC hub komen hoor. En dus ook de infinite (oneindig) download. Nu is mijn vraag waar word de apk opgeslagen? Of de skin zelf?!laminaatplaat schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:58:
Sinds die laatste update niet meer het probleem gehad met het wegvallen van mobiel internet, erg fijn!
Laatst heb ik een factory reset gedaan en toen ik mijn HTC skin wilde terugzetten naar wat ik altijd gebruikte kwam ik erachter dat HTC hub niet meer online is.
[afbeelding]
HTC Hub werkt weer... m'n oude vertrouwde skin heb ik ook terugChris89 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:41:
[...]
Ik draai zelf ook stock maar kan gewoon nog in de HTC hub komen hoor. En dus ook de infinite (oneindig) download. Nu is mijn vraag waar word de apk opgeslagen? Of de skin zelf?!
Verwijderd
Ik draai nu CM10, maar deze wordt ook niet meer onderhouden. Ook andere ROM's worden niet meer onderhouden, er wordt dus nog weinig ontwikkeld voor HTC One V.
Performance valt me op dit moment tegen, terwijl hij op 1.7GHz draait.
Dus ik wil weer terug gaan naar stock ROM.
Ik heb net ff naar die skin gekeken, maar wat ik me afvraag, hoe kom jij aan het batterijpercentage in het batterijlogo'tjelaminaatplaat schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:58:
Sinds die laatste update niet meer het probleem gehad met het wegvallen van mobiel internet, erg fijn!
[afbeelding]
(Het gaat hier specifiek om het percentage in het batterijlogo aan de rechterkant van de statusbalk)
PS, hoe flashen jullie de telefoon terug naar zijn stockrom vanuit een altanatieve rom
[ Voor 6% gewijzigd door TopTon op 19-03-2013 16:36 ]
Acer V5-573G + (i5 3570k+8GB+GTX 760)= Plezier :)
Terug naar stock: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1706070TopTon schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:22:
[...]
Ik heb net ff naar die skin gekeken, maar wat ik me afvraag, hoe kom jij aan het batterijpercentage in het batterijlogo'tje? Ik zoek al een tijdje daarnaar, dus alvast bedankt voor de hulp.
(Het gaat hier specifiek om het percentage in het batterijlogo aan de rechterkant van de statusbalk)
PS, hoe flashen jullie de telefoon terug naar zijn stockrom vanuit een altanatieve rom? (ook lastig op internet te vinden)
Stond ook gewoon in dit topic.
Ik zit er weer over na te denken om terug te gaan custom xD Baterij is gigantisch snel leeg met stock vind ik... Dus dat is de enigste reden dat ik terug ga denk ik...
Als ik een dag van 8 uur werk moet ik gewoon een oplader mee nemen...
Trek me mail binnen en denk dat de killer is. Draai volledig stock dus alles is standaard.RubenDJ schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:04:
Heb je hem nog overclocked of gebruik je hem heel veel misschien? Ik draai ook stock en mijn batterij gaat soms wel 3 dagen mee (afhankelijk van gebruik natuurlijk). Ik heb wifi altijd aan, bluetooth alleen in de auto.
WIFI staat de hele dag aan. Facebook en whatsapp doe ik erop en meer niet...
Nogal killing dus... Iemand een tooltje om te zien waar het probleem zit?
EDIT: zal hard resetje helpen?! En dan alleen whatsapp installeren
Wil ook wel eens langer baterij...
[ Voor 8% gewijzigd door Chris89 op 19-03-2013 22:09 ]
Watchdog Task Manager Lite kan dit voor je bijhouden en aangeven wanneer een app teveel RAM of CPU gebruikt.Chris89 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:09:
[...]
Nogal killing dus... Iemand een tooltje om te zien waar het probleem zit?
(...)
Zie niet veel meer dan dat ik al wist... Scherm staat gewoon op 72% batterij...stane schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:49:
[...]
Watchdog Task Manager Lite kan dit voor je bijhouden en aangeven wanneer een app teveel RAM of CPU gebruikt.
En dat terwijl hij op ze laagste staat...
Verwijderd
Probeer GSam Battery Monitor eens. Die haalt alle statistieken uit de standaard logs van Android en toont exact welk proces veel batterij kost. Zo kwam ik erachter dat een of ander media-proces constant liep en de batterij leeg trok.Chris89 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 23:29:
[...]
Zie niet veel meer dan dat ik al wist... Scherm staat gewoon op 72% batterij...
En dat terwijl hij op ze laagste staat...
Skype is ook killing weet ik uit ervaring, scheelt zo een paar uur als je alleen maar aangemeld bent. Terwijl het bij "accugebruik" nieteens vermeld wordt.Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:06:
[...]
Probeer GSam Battery Monitor eens. Die haalt alle statistieken uit de standaard logs van Android en toont exact welk proces veel batterij kost. Zo kwam ik erachter dat een of ander media-proces constant liep en de batterij leeg trok.
Ik ga dat GSam ook eens proberen.
-edit- inderdaad veel gedetailleerder, bij mij doet "Kern apps van Android" 28,9% van het energieverbruik. Op de voet gevolgd door het scherm (21%) en Opera Mobile (12%). Niets echt buitensporig dus.
[ Voor 15% gewijzigd door mcDavid op 20-03-2013 19:49 ]
Had ik ook last van, zeer irritante bug.DummyXL schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:46:
helaas is het laden van het adressenboek nog steeds Russisch roulette. soms is die er meteen en soms een minuut of langer laden. dit is niet opgelost bij mij.
HTC support (online chat) zei dit:
En, zowaar, dit lijkt effectief te helpen. Dus voor diegenen die niet willen unlocken en rooten is dit zeker de moeite waard om te proberen.Cache verwijderen ( dit wist geen persoonlijke gegevens en instellingen zoals een harde reset)
Vooraf: instellingen> energie/power> snelstarten: dit moet uitgevinkt staan
1.Schakel het toestel volledig uit.
2.Druk op de Volume omlaag knop en houd deze ingedrukt.
3.Met de volume knop ingedrukt, zet u het toestel aan door kort op de aan/uit toets te drukken.
4.Zodra het witte scherm met 3 android figuurtjes tevoorschijn komt, kunt u de volume knop los laten.
5.U gebruikt de volume knop om te navigeren naar 'recovery /wipe cache partition', u drukt vervolgens op de aan/uit toets om dit te activeren.
6.wacht even
7.Als u het rode driehoekje met een uitroeptekentje ziet: Volume omhoog knop en houd deze ingedrukt. Met de volume omhoog knop ingedrukt, duwt u kort op de aan/uit toets.
8. klik nu nogmaals op de aan/uit knop
darmee zou het opgelost meoten zijn
Ik heb Hboot 1.18 en Clockworkmod recovery 5.8.3.1
Ik heb gedaan:
Download van de laatste stable van Lloir (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1835285)
Hierna data, calvik wipe en format van system
Dit leek goed te gaan, maar bleef ook hangen in het bootlogo van CyanogenMod.
Vervolgens heb ik met fastboot de boot.img geflashed die in de zip van Lloir zat. Nogmaals wipe en rom geinstalleerd, hierna zat ik een bootloop op het HTC scherm..
Daarna heb ik de laatste [Kernel] [PrimoU] 2013/02/15 Titanium-KISS kernel gedownload en geflashed via fastboot (boot-TK-USB-201302150054.img)
Hiermee kom ik weer door het HTC bootlogo en zit ik nu weer vast op de CyanogenMod logo waar hij niet doorheen komt.
Heeft iemand nog een idee ? Ik lees namelijk dat het feit dat hij niet door het CyanogenMod logo heenkomt voornamelijk komt door het niet volledig wipen of het niet flashen van de boot.img, maar dit heb ik dus wel gedaan.
edit: na de laatste aktie werkt mijn nandroid restore weer, dus ik ben weer terug op CM9, maar het probleem is natuurlijk nog niet opgelost, ik wil graag naar CM 10. Ik zie ook dat ik nu recovery 5.8.4.5 heb
[ Voor 8% gewijzigd door ParaNoiMia op 23-03-2013 12:21 ]
Ik vermoed dat het bij jou fout is gegaan omdat je eerst de boot.img uit de zip hebt geflashed. Dit wordt op XDA nochtans duidelijk afgeraden.
De juiste volgorde:
1) Gewenste Recovery
2) Kernel (Hellboy, voor de zekerheid nog eens hernoemen naar boot.zip. Let er ook op dat je een versie hebt voor CM10.)
3) Alles wissen
4) ROM
5) Alles wissen
6) Booten
7) GApps
Dan zouden er geen problemen mogen optreden.
Mooi dat er een oplossing is! ik ben echt een stuk blijer met mijn toestel sinds ik die bug eruit heb! (ik heb m wel geroot)florizla schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:15:
[...]
Had ik ook last van, zeer irritante bug.
[...]
En, zowaar, dit lijkt effectief te helpen. Dus voor diegenen die niet willen unlocken en rooten is dit zeker de moeite waard om te proberen.
Wat noem jij alles? Als je na het installeren van je ROM je system-partitie wiped, kun je vanzelfsprekend niet meer booten. Dit is de juiste manier:Bluefall schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:30:
Normaal dien je eerst het kernel te flashen en dan pas de ROM te installeren.
Ik vermoed dat het bij jou fout is gegaan omdat je eerst de boot.img uit de zip hebt geflashed. Dit wordt op XDA nochtans duidelijk afgeraden.
De juiste volgorde:
1) Gewenste Recovery
2) Kernel (Hellboy, voor de zekerheid nog eens hernoemen naar boot.zip. Let er ook op dat je een versie hebt voor CM10.)
3) Alles wissen
4) ROM
5) Alles wissen
6) Booten
7) GApps
Dan zouden er geen problemen mogen optreden.
1. System-, data- en cachepartitie wipen
2. ROM installeren
3. Kernel installeren
4. GApps installeren
Wanneer je de kernel installeert, maakt in principe niet uit, want die staat op de bootpartitie. Je kunt dus ook prima de kernel flashen vóórdat je de boel wiped, of pas na het installeren van GApps.
Je zou je datapartitie kunnen wipen na het installeren van een ROM, maar dat is onnodig aangezien de dat al hebt gedaan voor het installeren van de ROM (en hij zou dus leeg moeten zijn)
Ik zie verder ook totaal geen reden om de GApps pas te installeren nadat je hebt geboot.
De kernel hernoemen naar boot.zip is ook niet nodig. Ten eerste is het een .img-bestand (dus door hem .zip te noemen krijg je verwarring), maar het maakt daarnaast helemaal niet uit hoe hij heet. Zolang je hem maar flasht met
fastboot flash boot <kernel>
[ Voor 12% gewijzigd door Compizfox op 23-03-2013 19:31 ]
Is dit permanent of tijdelijk? Als het slechts een tijdelijke oplossing is dan doe ik liever "herstarten" van m'n telefoon, geeft ook een tijdelijke oplossing (weekje ofzo) en is veel minder gedoe.florizla schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:15:
[...]
Had ik ook last van, zeer irritante bug.
[...]
En, zowaar, dit lijkt effectief te helpen. Dus voor diegenen die niet willen unlocken en rooten is dit zeker de moeite waard om te proberen.
Dit heeft eindelijk gewerkt zo lijkt het, en lijkt in zijn geheel wat sneller te zijn geworden dus bedankt :-)Had ik ook last van, zeer irritante bug.
Cache verwijderen..... enz enz
[ Voor 15% gewijzigd door DummyXL op 24-03-2013 22:53 ]
Ondertussen is mijn adresboek toch alweer 1 keer gecrasht. Maar daarna werkt het terug vlot.DummyXL schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:51:
Dit heeft eindelijk gewerkt zo lijkt het, en lijkt in zijn geheel wat sneller te zijn geworden dus bedankt :-)
Toch leuk als je een telefoon kunt gebruiken waarvoor hij gemaakt is he (namelijk: nummers opzoeken en ze opbellen) ;-)
Toch leuk als je een telefoon kunt gebruiken waarvoor hij gemaakt is he (namelijk: nummers opzoeken en ze opbellen) ;-)
hier werkt het nog goed. ;-)
'Downloaden mislukt. Kan niet downloaden omdat er geen SD-kaart beschikbaar is. Voer je SD-kaart in en probeer opnieuw.'
En tevens dit ik bij de instelling in 'Opslagruimte' te kijken, en zie daar bij 'Totale ruimte' staan dat er 0,94GB in dit, terwijl dit volgens de spec's 4GB moet zijn. Een geheugenkaart zit er niet in.
Tevens zie ik bij 'Apps' staan onder de tab 'Alleen geactiveerd' dat er van het RAM geheugen 298MB gebruikt is, en 61MB vrij. Zou dit in totaal geen 512MB moeten zijn?
Wie o wie weet wat er aan de hand is?
Dit hoort zo.gabberjoost schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:07:
M'n vriending heeft een HTC One V, en vanaf het begin af aan kan ze geen afbeeldingen ed. downloaden met whatsapp. Ze krijgt de volgende melding:
'Downloaden mislukt. Kan niet downloaden omdat er geen SD-kaart beschikbaar is. Voer je SD-kaart in en probeer opnieuw.'
En tevens dit ik bij de instelling in 'Opslagruimte' te kijken, en zie daar bij 'Totale ruimte' staan dat er 0,94GB in dit, terwijl dit volgens de spec's 4GB moet zijn. Een geheugenkaart zit er niet in.
Tevens zie ik bij 'Apps' staan onder de tab 'Alleen geactiveerd' dat er van het RAM geheugen 298MB gebruikt is, en 61MB vrij. Zou dit in totaal geen 512MB moeten zijn?
Wie o wie weet wat er aan de hand is?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Huh? Wat gebeurd er dan met het overige opslaggeheugen en RAM?
En is er een mogelijkheid dat ze met whatsapp wel de afbeeldingen ed. kan zien?
Moet ze er een SDkaart instoppen. Dat is de enige oplossing. Ram is gewoon gereserveerd voor je OS en alle andere taken.gabberjoost schreef op maandag 01 april 2013 @ 20:26:
[...]
Huh? Wat gebeurd er dan met het overige opslaggeheugen en RAM?
En is er een mogelijkheid dat ze met whatsapp wel de afbeeldingen ed. kan zien?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Nu niet meer, adressenboek is weer lekker traag net als eerder.quote:
hier werkt het nog goed. ;-)
Ik vermoed dat ze een factory reset gaan aanbevelen, maar misschien is er nog een andere mogelijkheid.
Ze raden aan: 1) soft reset -> helpt niet; 2) cache clear -> hielp meerdere dagen; 3) third-party apps uitzetten (tijdens booten volume-down duwen wanneer het licht aangaat) 4) hard reset (doe ik liever nog niet)
Ga dus optie 3 eens proberen.
Gister was me telefoon helemaal raar bezig. Telefoon was in bedrijf maar vertikte het om me wekker af te laten gaan... Resultaat verslapen... Wat bleek nou, me klok loopt niet op de achtergrond... als ik hem pakte stond hij ruim 2 uur achter... heel vreemd
Nu even herstart en getest, nu lijkt het weer te werken...
Edit: toestel gerelocked en dus stock rom
[ Voor 5% gewijzigd door Chris89 op 05-04-2013 14:51 ]
Verwijderd
Schiet niet op om een custom erop te zetten want ik ben net terug om dat CM10 zat was...
Tot op heden bevalt hij goed maar heeft ze eigenaardigheden...
Verwijderd
MyONe is ook een goede custom ROM, wordt nog goed onderhouden EN is gewoon stock qua look and feel. Voordeel is dat je kan o/c en bij mij loopt de tijd goed.Chris89 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:57:
Is geen oplossing... Software probleem dus...
Schiet niet op om een custom erop te zetten want ik ben net terug om dat CM10 zat was...
Tot op heden bevalt hij goed maar heeft ze eigenaardigheden...
Je bedoelt deze, http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1554Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 09:01:
[...]
MyONe is ook een goede custom ROM, wordt nog goed onderhouden EN is gewoon stock qua look and feel. Voordeel is dat je kan o/c en bij mij loopt de tijd goed.
Met welke kernel draai je hem?
Verwijderd
KISSChris89 schreef op zondag 07 april 2013 @ 16:44:
[...]
Je bedoelt deze, http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1554
Met welke kernel draai je hem?
En ik bedoel deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1647052
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2013 17:11 ]
Tanks welke kernel precies draai je?Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:10:
[...]
KISS
En ik bedoel deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1647052
Heb KISS opgezocht en heb het vermoeden dat ik deze moet hebben:
http://www.mediafire.com/?e1chs7tzcsstc
En dan deze denk ik: http://www.mediafire.com/download.php?kt3vod0bh36mif8
Verwijderd
Deze: http://www.mediafire.com/download.php?8i4fhczfmpw6y16Chris89 schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:13:
[...]
Tanks welke kernel precies draai je?
Heb KISS opgezocht en heb het vermoeden dat ik deze moet hebben:
http://www.mediafire.com/?e1chs7tzcsstc
En dan deze denk ik: http://www.mediafire.com/download.php?kt3vod0bh36mif8
Is overklokbaar tot 1.5GHz.
Die jij noemt is voor andere ROMs.
Verwijderd
Welke app gebruik je om te overklokken? In de ROM zelf zit die mogelijkheid niet, welke bijv. wel in CM zit.Chris89 schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:55:
Heb hem geflasht maar krijg geen opties op hem eventueel over te klokken...
Voltage Control is een app waarmee je kan overklokken.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 13:38 ]
Aha CM heeft inderdaad een standaard erin, daarom kon ik de optie niet vinden.Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:38:
[...]
Welke app gebruik je om te overklokken? In de ROM zelf zit die mogelijkheid niet, welke bijv. wel in CM zit.
Voltage Control is een app waarmee je kan overklokken.
Maar jij klokt hem over met Voltage Control?
Verwijderd
Ja, dat werkt als een trein. Staat op 1497MHz, ondemand governor. Tussen governors kon ik weinig verschillen ontdekken.Chris89 schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:25:
[...]
Aha CM heeft inderdaad een standaard erin, daarom kon ik de optie niet vinden.
Maar jij klokt hem over met Voltage Control?
Ik ben het klepje wat onderaan de telefoon zit kwijt.
Ik ben tot nu toe nog maar een website tegengekomen waar ik deze kon bestellen en daar was hij niet op voorraad.
Weet iemand waar ik hem kan kopen / bestellen ?
[edit] Oh was in de war met mijn One X

http://www.mytrendyphone.nl/shop/htc-one-v-93137p.html
[/edit]
[ Voor 82% gewijzigd door Afvalzak op 09-04-2013 15:58 ]
Status : Niet op voorraad, levering onbekend.
Ik heb er misschien nog eentje liggen, Welke kleur heb je? Stuur anders een DM. Je kan hem voor weinig overkopen, is in nieuwstaat ook.karelgelissen29 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:54:
Hey allemaal,
Ik ben het klepje wat onderaan de telefoon zit kwijt.
Ik ben tot nu toe nog maar een website tegengekomen waar ik deze kon bestellen en daar was hij niet op voorraad.
Weet iemand waar ik hem kan kopen / bestellen ?
Meer mensen hier last van? Wij zitten beide bij T-mobile.
Verwijderd
Kan een app zijn. Check het even met deze app, als de standaard aanwezige informatie niet voldoende is (onder Instellingen -> Accu).RubenDJ schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:03:
Ik heb opeens last van een leeglopende batterij. Waar deze voorheen 2 tot 3 dagen meeging, is hij vannacht leeggelopen van 100% naar 15%. Nog vreemder is, mijn vrouw heeft ook een One V en ook haar telefoon is leeggelopen nadat ie gisteravond in de oplader heeft gezeten.
Meer mensen hier last van? Wij zitten beide bij T-mobile.
WiFi en Data beide uit. Mijne draait op de laatste originele ROM geroot en met een andere kernel voor overclock.
[ Voor 86% gewijzigd door CLB op 11-04-2013 10:16 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hoe staat het met de One V en unbranden? Hier op Tweakers zie ik geen apart topic voor zulke vragen?
En ik heb eigenlijk nooit Android 4 gebruikt op een HTC, apps kunnen niet verborgen worden in de appdrawer heh? Dat kan pas vanaf verdere versies van Sense, die de HTC One V dus niet zal gaan krijgen.
Toestel zou voor m'n moeder zijn... Aan de ene kant een topdevice, aan de andere kant nog wat twijfels...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Er zijn wel mogenlijkheden om te unbranden. Maar weet niet of je garantie dan al direct kwijt ben.CLB schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:53:
De ibood-aanbieding is een T-mobile branded toestel, dus opstartlogo en wat applicaties...
Hoe staat het met de One V en unbranden? Hier op Tweakers zie ik geen apart topic voor zulke vragen?
En ik heb eigenlijk nooit Android 4 gebruikt op een HTC, apps kunnen niet verborgen worden in de appdrawer heh? Dat kan pas vanaf verdere versies van Sense, die de HTC One V dus niet zal gaan krijgen.
Toestel zou voor m'n moeder zijn... Aan de ene kant een topdevice, aan de andere kant nog wat twijfels...
Misschien dat iemand anders dat hier weet.
App verbergen is niet mogelijk maar je kan ze wel uitschakelen. Dat is een standaard optie in Android 4
Gewoon custom ROM erop zetten, ben je er vanaf.CLB schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:53:
De ibood-aanbieding is een T-mobile branded toestel, dus opstartlogo en wat applicaties...
Stock RUU rom is ook een optie. Is wel info over te vinden op XDACompizfox schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:24:
[...]
Gewoon custom ROM erop zetten, ben je er vanaf.
Verwijderd
Net even de nieuwe rom van 1ce geflashed en logcat voor GPS gemaakt. En ben zijn project manager
Word er helemaal gek van... Hij lijkt wel veel te zwaar voor de HTC one V
Heb hem overgeclockt naar 1.5 ghz maar maakt weinig uit...
Iemand een andere customrom die wel lekker loopt? Wilde naar AOPK, maar zie dat ze daar de stekker ook alweer uitgetrokken hebben net als CM10... Loopt dus nogal dood met de customroms.... Jammer
Verwijderd
PARANOIDANDROID? die bedoel je?Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:56:
PA 2.99? Draai zelf PA3.10 maar daar werkt nog niet alles in. PA 2.99 is op 4.1.2 gebaseerd dus daar werkt alles gewoon in.
1. Big issue - Camera is not working (for now) - DEAL WITH IT!
Jammer, gebruik me camera heel veel...
Verwijderd
Heb alles doorgezocht maar kan de thread niet vinden op XDA...Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:00:
Dat is voor PA3.10 (OP is niet meer ingericht op de oude versies) PA2.99 werkt alles gewoon in.
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 20:29 ]
Gevonden, welke kernel draai je CM10 kernel? Neem aan dat je niet de 4.2 kernel neem.Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:27:
Link staat in dezelfde thread. Pak de PA thread, daar staat een download link in, die leid je naar een map met alle releases van PA, en daar moet je even PA2.99 uit zoeken.