Ik draai zel PA 3.10 dus ik draai wel de 4.2 kernel
, maar PA 2.99 gewoon de CM10 kernel inderdaad.
Telefoon reageerde heel raar en bleef maar herstarten...Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 07:46:
Ik draai zel PA 3.10 dus ik draai wel de 4.2 kernel, maar PA 2.99 gewoon de CM10 kernel inderdaad.
Zit nu dus op AOPK, dit bevalt me opzich wel
Alleen ik kan geen mp3 files afspelen en me wekker heeft geen geluid...
Trilt alleen maar...
Dat zijn wel puntjes die tegen vallen van deze rom...
EDIT: denk dat het zit in de kernel... Vraag me af welke kernel gebruikt hoort te worden. Hellboy of KISS
[ Voor 27% gewijzigd door Chris89 op 17-04-2013 21:32 ]
In het topic word verwezen naar KISS in de downloadslinksVerwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:45:
Hellboy, KISS is sense only toch? Ik heb op 4.1/4.2 altijd hellboy gebruikt tenminste.
kom dan uit op deze link: http://www.mediafire.com/?s36xc3tpkzi3s
En dan heb ik de CM10 en OC gekozen.
dit is een bekend issue:RubenDJ schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:03:
Ik heb opeens last van een leeglopende batterij. Waar deze voorheen 2 tot 3 dagen meeging, is hij vannacht leeggelopen van 100% naar 15%. Nog vreemder is, mijn vrouw heeft ook een One V en ook haar telefoon is leeggelopen nadat ie gisteravond in de oplader heeft gezeten.
Meer mensen hier last van? Wij zitten beide bij T-mobile.
Verwijderd in "Accu snel leeg (div. toestellen)"
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/s ... rt-196489/
https://forum.www.trosrad...ewtopic.php?f=25&t=130941
Die verhalen heb ik inderdaad ook gelezen, maar ik heb nog niet gezien dat iemand met een One V dat probleem had. Bij mij is het nadien ook nog maar 1x voorgekomen. Ik had vrij snel door dat hij aan het leeglopen was en heb toen de telefoon herstart, daarna bleef de accu op niveau.
Enige wat mij opviel na het installeren van GSam Battery Monitor is dat er een of ander Android kernel proces veel actief was geweest ten tijde van het leeglopen.
Enige wat mij opviel na het installeren van GSam Battery Monitor is dat er een of ander Android kernel proces veel actief was geweest ten tijde van het leeglopen.
ik heb het probleem ook bij de one V. Bij mij is het opgelost door umts uit te schakelen, en alleen gebruik van GMS netwerk.
Zo ik ben weer terug naar stock
Wat een drama al die custom roms...
Alles loopt vast en loopt niet lekker... Of je baterij is weer extreem snel leeg.
Stock is en blijft het beste voor dit toestel
Alles loopt vast en loopt niet lekker... Of je baterij is weer extreem snel leeg.
Stock is en blijft het beste voor dit toestel
Verwijderd
Vind je? Dat ben ik persoonlijk totaal niet met je eens, 4.2.2 Evervolv heeft de beste battery life tot nu toe van alle roms voor mij, daarnaast zijn de 4.1+ roms voor mij altijd veel sneller geweest dan stock. Zelfs de sense roms waren sneller. Probeer je niet te overtuigen ofzo maar vind dat gewoon een vreemde observatie omdat het op beide One V's hier in huis precies het tegenovergestelde is.
Heb dit toestel vanaf augustus, heel veel roms gehad. Maar als je gewoon een stabiele en goed werkende rom wil hebben dan is het de stock rom.Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:27:
Vind je? Dat ben ik persoonlijk totaal niet met je eens, 4.2.2 Evervolv heeft de beste battery life tot nu toe van alle roms voor mij, daarnaast zijn de 4.1+ roms voor mij altijd veel sneller geweest dan stock. Zelfs de sense roms waren sneller. Probeer je niet te overtuigen ofzo maar vind dat gewoon een vreemde observatie omdat het op beide One V's hier in huis precies het tegenovergestelde is.
Ik ben iemand die wil vertrouwen op ze toestel, hij moet het doen! Ik wil niet dat me toestel spontaan gaat rebooten of leeg is zomaar...
Stockrom heb ik ook spontane reboots... Dus weet niet of het aan me toestel ligt of ergens aan...
Welke versie heb jij van dit toestel?
Is er nou al een beetje goed werkende 4.2 rom mèt camera? Ik heb nu nog de laatste CM10 rom, maar wil 4.2 wel eens proberen. Maar dan liefst wel met cam en gps
Doet bij Evervolv de GPS het al?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe ROM namelijk, aangezien AOKP (die ik nu gebruik) discontinued is, en ik daar ook problemen mee heb (het geluid werkt niet)
CM10 heb ik ook problemen mee (stabiliteitsissues) en wordt ook niet meer doorontwikkeld.
Ik wil liefst Android 4.1.x of 4.2.x, dus ROMs die overblijven zijn eigenlijk Paranoid Android en Evervolv.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe ROM namelijk, aangezien AOKP (die ik nu gebruik) discontinued is, en ik daar ook problemen mee heb (het geluid werkt niet)
CM10 heb ik ook problemen mee (stabiliteitsissues) en wordt ook niet meer doorontwikkeld.
Ik wil liefst Android 4.1.x of 4.2.x, dus ROMs die overblijven zijn eigenlijk Paranoid Android en Evervolv.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Dit is ontzettend herkenbaar wat je zegt. De bovenstaande had ik dezelfde problemen mee...Compizfox schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:40:
Doet bij Evervolv de GPS het al?
En ik ben dus noodgedwongen weer terug op stock... Gebruik me camera heel veel en me GPS met navigeren...
EDIT:
Even opgezocht van Evervolv:
What's not working:
Code:
Camera
GPS not locking on satelites
Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2230656
[ Voor 10% gewijzigd door Chris89 op 22-04-2013 22:49 ]
Lars, heb je ook een linkje een van de ROM die je gebruikt?Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:27:
Welke kernel gebruik je?
Mijn vriendin heeft een One V met een CM10.1 (Oude Llior build) met Titanium KISS kernel echter dat toestel loopt random vast
Camera kan ik nog wel een keer missen (die gebruik ik niet heel veel), maar GPS is toch wel enorm onhandig als dat niet werkt.Chris89 schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:46:
[...]
Dit is ontzettend herkenbaar wat je zegt. De bovenstaande had ik dezelfde problemen mee...
En ik ben dus noodgedwongen weer terug op stock... Gebruik me camera heel veel en me GPS met navigeren...
Dat staat inderdaad in de OP, maar uit posts in dat topic dacht ik op te maken dat het ondertussen gefixed is, al is me dat dus niet helemaal duidelijk.EDIT:
Even opgezocht van Evervolv:
What's not working:
Code:
Camera
GPS not locking on satelites
Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2230656
Ik wil ook graag mijn HTC One V rooten en evt. andere kernel en rom erop zetten, hij wordt namelijk wel iets slomer en al die troep zoals friendstream kan ik prima zonder. Heb zelf nog geen ervaring met rooten o.i.d.
Volgens de Engelse Wikipedia en verschillende sites blijft in Europa de garantie gewoon als je kan aantonen dat de schade niet door het rooten komt. Klopt dit?
En op welke manier hebben jullie jullie One V geroot? Sommige tutorials snap ik niet (in welke volgorde het moet enz.).
Alvast bedankt
Volgens de Engelse Wikipedia en verschillende sites blijft in Europa de garantie gewoon als je kan aantonen dat de schade niet door het rooten komt. Klopt dit?
En op welke manier hebben jullie jullie One V geroot? Sommige tutorials snap ik niet (in welke volgorde het moet enz.).
Alvast bedankt
Wel aardig dat ik eerder neergesabeld werd over mijn opmerking over het niet uitbrengen van een nieuwere ROM door HTC in dit topic, en blijkt dat de helft van de basisfuinctionaliteit van de telefoon niet werkt met het merendeel van de custom roms, lol.
Verwijderd
Ik gebruik op het moment deze rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2230656 met de kernel die in de .zip zit. GPS en camera werkt hier echter op dit moment niet op dus als je die nodig hebt is dat op dit moment nog geen optie.Sharky_NL schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:06:
[...]
Lars, heb je ook een linkje een van de ROM die je gebruikt?
Welke kernel gebruik je?
Mijn vriendin heeft een One V met een CM10.1 (Oude Llior build) met Titanium KISS kernel echter dat toestel loopt random vast
Niet helemaal.xxxneoxxx schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:00:
Wel aardig dat ik eerder neergesabeld werd over mijn opmerking over het niet uitbrengen van een nieuwere ROM door HTC in dit topic, en blijkt dat de helft van de basisfuinctionaliteit van de telefoon niet werkt met het merendeel van de custom roms, lol.
Waar ik op doelde (Evervolv en PA), zijn Android 4.2.x ROMs. Die zijn uiteraard nog experimenteel.
De Android 4.1.x ROMs hebben die gebreken niet, maar het probleem daarmee is juist iets totaal anders: Daar ligt de ontwikkeling van stil.
Er zijn ook nog een handjevol Sense-ROMs maar die zijn Android 4.0.x. En ja, dan kan je net zo goed gewoon stock draaien.
Verwijderd
Camera werkt nu ook in Evervolv 4.2.2.
mits je een alternatieve app gebruikt inplaats van de stock app (camera mx bijvoorbeeld) (dit wist ik al maar 1ce wilde het nog even geheim houden, was een easter egg maar is inmiddels gevonden door iemand op xda)
Ik zag het in de thread ja 
Ik hoop dat GPS ook snel gefixt wordt.
Ik hoop dat GPS ook snel gefixt wordt.
Verwijderd
Begin steeds meer de voordelen van dat vele testen voor 1ce te merken, heb de nieuwste dingen als eerste te pakken
GPS word op dit moment aan gewerkt
In dat geval denk ik dat Evervolv binnenkort mijn nieuwe ROM wordt 
EDIT:
... en er is al weer een nieuwe build uit, waarin ook GPS werkt! 1ce is echt snel
EDIT:
... en er is al weer een nieuwe build uit, waarin ook GPS werkt! 1ce is echt snel
[ Voor 41% gewijzigd door Compizfox op 25-04-2013 16:11 ]
Laat maar even weten of het bevaltCompizfox schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:37:
In dat geval denk ik dat Evervolv binnenkort mijn nieuwe ROM wordt
EDIT:
Verwijderd
1ce is net als usain bolt soms haha. GPS werkt dus inderdaad ook inmiddels
, rom bevalt super goed tot nu toe, gebruik hem al enkele dagen als daily.
Krijg nou wat, krijg gewoon nog een update met de stockrom:

EDIT: Update die al bekend was...

EDIT: Update die al bekend was...
[ Voor 10% gewijzigd door Chris89 op 25-04-2013 23:00 ]
Ik krijg hier nu net v2.22.401.7 binnen met "Verbeterde systeem performance"...
Vreemd ik hier vanavond 401.6...jfeelders schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:46:
ff een klein vraagje, ik heb mijn HOV geroot, en de bootloader geunlockt, maar na recent gespeelt te hebben met andere telefoons met andere roms, en niet gebruik gemaakt te hebben van de root, wil ik de root ongedaan maken en de bootloader weer locken. Ik heb niet een andere ROM geinstalleerd, en ik heb ook geen clockworkmod recovery erop staan, ik zit momenteel nog gewoon op de stock rom. (ook een beetje nieuwsgierig naar de update
)
[ Voor 5% gewijzigd door TopTon op 28-04-2013 11:33 ]
Acer V5-573G + (i5 3570k+8GB+GTX 760)= Plezier :)
Sinds een maandje een One V, ben er erg tevreden over tot nog toe.
Één ding wat mij niet bevalt is de camera. Ik moet er natuurlijk niet veel van verwachten maar de fotos die het neemt hebben een slechte kleurenbalans, vooral bij fotos waar mensen op staan merk je het echt zoals rode wangen of het hele gezicht terwijl dat niet zo is.
Ik heb geprobeerd om de kleuren wat lager te zetten maar dan wordt het te kleurloos.
Iemand ervaring hiermee? Ik gebruik nu een effect zoals "warm classic" zodat de fotos wat meevallen.
Één ding wat mij niet bevalt is de camera. Ik moet er natuurlijk niet veel van verwachten maar de fotos die het neemt hebben een slechte kleurenbalans, vooral bij fotos waar mensen op staan merk je het echt zoals rode wangen of het hele gezicht terwijl dat niet zo is.
Ik heb geprobeerd om de kleuren wat lager te zetten maar dan wordt het te kleurloos.
Iemand ervaring hiermee? Ik gebruik nu een effect zoals "warm classic" zodat de fotos wat meevallen.
Verwijderd
Zit je op de stock rom? Dan vind ik het toch wel vreemd dat je foto's slecht zijn, op sense waren die van mij (voor een telefoon dan) altijd heel goed. Op AOSP roms zijn ze wel een stuk slechter maar dat schijnt aan de sense camera software te liggen.
Gebruikt iemand Sygic GPS Navigation (v13) op zijn One V? Kan je onderweg je scherm uit zetten en weer aan zonder dat de app freezed?
Hier ook. Het lijkt erop dat de One V een stuk sneller is geworden. Helemaal goed!jfeelders schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:46:
Goede reden om deze maar eens binnen te gaan halenGerd schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:37:
[...]
Hier ook. Het lijkt erop dat de One V een stuk sneller is geworden. Helemaal goed!
Wel jammer dat die change logs altijd op niets lijken.
[ Voor 9% gewijzigd door laminaatplaat op 29-04-2013 17:47 ]
Verwijderd
Heb het zelf een tijdje gebruikt (v11 volgens mij) en bij mij freezde de app als ik mijn scherm uitzette. Kan in v13 veranderd zijn maar daar ga ik niet vanuit.jfeelders schreef op maandag 29 april 2013 @ 07:36:
Gebruikt iemand Sygic GPS Navigation (v13) op zijn One V? Kan je onderweg je scherm uit zetten en weer aan zonder dat de app freezed?
In v12 had ik er geen last van. In v13 is het dan weer helemaal terug!
Iemand die intussen al is overgestapt naar Evervolv Beta 2?
Alles zou moeten werken (camera via 3rd party app, maar so be it).
Alles zou moeten werken (camera via 3rd party app, maar so be it).
Verwijderd
Ik zit sinds de eerste alpha al op Evervolv, mede omdat ik 1ce help met de ontwikkeling, sinds de versie met werkende camera werkt in mijn ogen alles perfect en zie ik niet in waarom mensen niet over zouden stappen, daarvoor was alles wel buggy maar werkbaar.
Ik wacht op BETA 3 en dan ga ik over
Iemand enig idee hoelang dat gaat duren?
Let me know!
Let me know!
Ik heb de one V nu bijna 8 maanden en heb m in de tussen tijd al 4 keer opgestuurd. De laatste keer heb ik m opgestuurd omdat de telefoon een koptelefoon bleef herkennen, heel vervelend als je gebeld wordt want het geluid gaat dus over de koptelefoon. Echter heeft deze aansluiting het vanaf het begin niet gedaan, en is dus nog nooit gebruikt! Voor dat probleem heb ik de telefoon twee keer opgestuurd maar telkens ongeprepareerd terug gekregen.
Ik ben m nu inmiddels alweer 2,5 week kwijt.. ik ben t echt spuugzat met de telefoon, dat ie traag loopt en vaak vast loopt schijnt erbij te horen, telefoonboeken die niet geopend kunnen worden, berichten die niet gelezen kunnen worden. Een grote ramp..
Iemand die dit herkent? T liefst zou ik m terug naar t-mobile sturen en m'n abonnement opzeggen, maar daar ben ik niet zo makkelijk vanaf denk ik..
Nooit meer htc voor mij. Zelfs simpele dingen als bellen/sms/whatsapp/facebook zijn een probleem voor dit toestel..
Ik ben m nu inmiddels alweer 2,5 week kwijt.. ik ben t echt spuugzat met de telefoon, dat ie traag loopt en vaak vast loopt schijnt erbij te horen, telefoonboeken die niet geopend kunnen worden, berichten die niet gelezen kunnen worden. Een grote ramp..
Iemand die dit herkent? T liefst zou ik m terug naar t-mobile sturen en m'n abonnement opzeggen, maar daar ben ik niet zo makkelijk vanaf denk ik..
Nooit meer htc voor mij. Zelfs simpele dingen als bellen/sms/whatsapp/facebook zijn een probleem voor dit toestel..
Kut telefoon inderdaad, powerbutton doet het ook niet meer bij mij, ik moet superhard drukken, denk dat ik het ook maar ff opstuurjeger90 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 18:29:
Ik heb de one V nu bijna 8 maanden en heb m in de tussen tijd al 4 keer opgestuurd. De laatste keer heb ik m opgestuurd omdat de telefoon een koptelefoon bleef herkennen, heel vervelend als je gebeld wordt want het geluid gaat dus over de koptelefoon. Echter heeft deze aansluiting het vanaf het begin niet gedaan, en is dus nog nooit gebruikt! Voor dat probleem heb ik de telefoon twee keer opgestuurd maar telkens ongeprepareerd terug gekregen.
Ik heb mijn HTC One V geflasht naar een andere kernel, de titanium build 1, maar dan moet mijn telefoon de hele 2 keer opstarten als ik hem aanzet, dan wil ik de 1e keer mijn pincode invoeren, en doet de bluetooth het, daarna valt hij uit en start hij uit, en doet hij een restart. Na die restart doet mijn bluetooth het niet meer, die blijft hangen op het inschakelen daarvan. Als ik mijn mobiel terug flash naar de stock kernel doet mijn Bluetooth en WiFi het niet meer.
Alleen nu wil ik de nieuwste softwareupdate op mijn mobiel hebben, mag van mij wel weer alles terug naar stock en wil ik bluetooth weer werkend krijgen, hoe krijg ik dit?
Stock kernel geflashed met Hasoons2000's all in one kit = bluetooth niet werkend Wifi niet werkend
Titanium Kernel 3.0.30 ook met Hasoons2000"s all kit = bluetooth niet werkend WiFi wel werkend
Alleen nu wil ik de nieuwste softwareupdate op mijn mobiel hebben, mag van mij wel weer alles terug naar stock en wil ik bluetooth weer werkend krijgen, hoe krijg ik dit?
Stock kernel geflashed met Hasoons2000's all in one kit = bluetooth niet werkend Wifi niet werkend
Titanium Kernel 3.0.30 ook met Hasoons2000"s all kit = bluetooth niet werkend WiFi wel werkend
Miskoop van het jaar. Ik gebruik m gewoon waar die voor gemaakt is, geen andere software, vage apps en andere troep. Alleen whatsapp en facebook..emreorhan schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:42:
[...]
Kut telefoon inderdaad, powerbutton doet het ook niet meer bij mij, ik moet superhard drukken, denk dat ik het ook maar ff opstuur
Vanwaar vind je het dan je miskoop van het jaar?
Ik kan me daar totaal niet in vinden. In deze prijsklasse is de One V juist een uitstekende telefoon met de bouwkwaliteit die superieur is aan de meeste telefoons van Samsung, het goede scherm en ga zo maar door...
Ik kan me daar totaal niet in vinden. In deze prijsklasse is de One V juist een uitstekende telefoon met de bouwkwaliteit die superieur is aan de meeste telefoons van Samsung, het goede scherm en ga zo maar door...
Zoals eerder geschreven is hij in de 8 maanden dat ik hem bezit 4 keer retour gegaan, en ben het toestel in nu in totaal 2,5 maand kwijt.
Software matig is het ding gewoon slecht, heb minstens 6-7 keer mee gemaakt dat de accu na 4 uur totaal leeg was zonder dat het toestel gebruikt is, wekkers die niet af gaan, gesprekken die niet beantwoord kunnen worden, berichten die niet gelezen kunnen worden, het toestel dat telkens vast loopt.. Triviale eigenschappen die bij een telefoon horen en niet eens werken zoals het hoort vind ik zeer teleurstellend, ook voor een toestel in deze prijsklasse.
Op papier lijkt het heel wat, goede prijs, mooi design (vind het echt een van de mooiste toestellen op de markt) maar ik heb er ondertussen zoveel problemen mee gehad dat dit absoluut de laatste htc en wellicht ook de (eerste en) laatste android telefoon voor mij is geweest. Ik ben ervan overtuigd dat een grotere investering, in de vorm van een iphone 4, wel een telefoon had opgeleverd met een hogere betrouwbaarheid en stabiliteit.
Software matig is het ding gewoon slecht, heb minstens 6-7 keer mee gemaakt dat de accu na 4 uur totaal leeg was zonder dat het toestel gebruikt is, wekkers die niet af gaan, gesprekken die niet beantwoord kunnen worden, berichten die niet gelezen kunnen worden, het toestel dat telkens vast loopt.. Triviale eigenschappen die bij een telefoon horen en niet eens werken zoals het hoort vind ik zeer teleurstellend, ook voor een toestel in deze prijsklasse.
Op papier lijkt het heel wat, goede prijs, mooi design (vind het echt een van de mooiste toestellen op de markt) maar ik heb er ondertussen zoveel problemen mee gehad dat dit absoluut de laatste htc en wellicht ook de (eerste en) laatste android telefoon voor mij is geweest. Ik ben ervan overtuigd dat een grotere investering, in de vorm van een iphone 4, wel een telefoon had opgeleverd met een hogere betrouwbaarheid en stabiliteit.
Met de stock-ROM heb ik geen ervaring dus daar kan ik niets over zeggen, maar het lijkt me toch echt dat je een 'maandagochtendmodel' heb gekregen aangezien echt niet iedereen deze problemen heeft.jeger90 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:10:
Zoals eerder geschreven is hij in de 8 maanden dat ik hem bezit 4 keer retour gegaan, en ben het toestel in nu in totaal 2,5 maand kwijt.
Op papier lijkt het heel wat, goede prijs, mooi design (vind het echt een van de mooiste toestellen op de markt) maar ik heb er ondertussen zoveel problemen mee gehad dat dit absoluut de laatste htc en wellicht ook de (eerste en) laatste android telefoon voor mij is geweest.
Grappig hoe mensen op basis van een enkele slechte ervaring met 1 telefoon een compleet OS kunnen afschrijven.Ik ben ervan overtuigd dat een grotere investering, in de vorm van een iphone 4, wel een telefoon had opgeleverd met een hogere betrouwbaarheid en stabiliteit.
Een slechte ervaringen onthou je meestal beter dan een positieve ervaring. Ik zal eerlijk zeggen dat ik de kennis en ervaring niet heb om android af te schrijven, maar ik kan wel vermelden dat ik mijn eerste ervaring met android en htc zeer matig zijn.
Een 'niet-stock'-ROM levert betere prestaties? Vervalt dan niet je garantie?
Een 'niet-stock'-ROM levert betere prestaties? Vervalt dan niet je garantie?
Telefoonboek en smsjes lezen is zo nu en dan gewoon traag ja.
Dit komt echter door dat er gewoon veel te veel apps op die telefoon staan.
Telefoon is gewoon snel na een totale hardreset dus ik heb het idee dat het aan het aantal apps ligt.
Zelf heb ik zowel custom als stock gedraaid. Nu zit ik zelf ook alweer even op stock maar zo nu en dan gaat hij gewoon even helemaal leeg
Wie draaid er Evervolv (Spongle?) bevalt dat wat? Wat zijn de problemen dus er nog zijn?
*Camera is bekend.
Dit komt echter door dat er gewoon veel te veel apps op die telefoon staan.
Telefoon is gewoon snel na een totale hardreset dus ik heb het idee dat het aan het aantal apps ligt.
Zelf heb ik zowel custom als stock gedraaid. Nu zit ik zelf ook alweer even op stock maar zo nu en dan gaat hij gewoon even helemaal leeg
Wie draaid er Evervolv (Spongle?) bevalt dat wat? Wat zijn de problemen dus er nog zijn?
*Camera is bekend.
Nadeel van stock (en HTC) is de hoeveelheid bloatware die meegeleverd wordt en zonder te rooten niet te verwijderen is. Ook denk ik dat de Sense realse welke htc gebruikt ietwat te zwaar is voor de gebruikte hardware. Kan soms echt sloom zijn. Leuk ook dat je door Sense en de bloatware ook zoveel ruimte over hebt van de 4gb storage.
Je kan heel veel apps ook uitschakelen en zo systeemresources sparen. Een beetje tweaker heeft zijn systeem zo goed draaiend...
Heb ik ook, maar dan nog ben ik van mening dat het sneller zou moeten kunnen..
Zeker met een minder zware versie van Sense. 
Daarbij komt; beetje lullig voor de non tweakers die eerst moeten rommelen om hun telefoon enigzins acceptabel werkend te krijgen.
Daarbij komt; beetje lullig voor de non tweakers die eerst moeten rommelen om hun telefoon enigzins acceptabel werkend te krijgen.
[ Voor 34% gewijzigd door xxxneoxxx op 21-05-2013 21:56 ]
Ik, en het is de beste ROM die ik op mijn One V heb gehad tot nu toe. 1ceb0x heeft echt goed werk afgeleverd door na maandenlange 'stilte' op XDA eindelijk een nieuwe ROM te releasen.Chris89 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:29:
*Camera is bekend.
De stock camera-app werkt helaas niet, maar een prima workaround is om een third-party camera-app te installeren.
Verwijderd
Hallo, ik heb onlangs een htc one v gekocht en nu heb ik daar 2 problemen mee:
mijn htc one v is de laatste tijd heel traag, het duurt heel lang voor ik een bericht kan openen en als ik iets wil typen reageert hij altijd maar een paar seconden later. er staan heel weinig apps op dus ik denk niet dat dat het probleem is. Ik had hem eens geformateerd en toen was het opgelost voor 1 week, maar nu wordt hij terug zo traag en ik heb geen zin om weeral alles te verwijderen en opnieuw in te stellen...
Verder had ik een microsd kaartje gekocht van 32gb maar van tijd tot tijd verschijnt er op mijn scherm dat de microsd kaart onverwacht verwijderd is en kan ik niet meer aan foto's, muziekbestanden. dan moet ik de sd kaart er eens uithalen en terug insteken en werkt het terug voor een uur of zo. Kan iemand mij zeggen hoe ik deze 2 problemen kan oplossen (traagheid en microsdkaart)
mijn htc one v is de laatste tijd heel traag, het duurt heel lang voor ik een bericht kan openen en als ik iets wil typen reageert hij altijd maar een paar seconden later. er staan heel weinig apps op dus ik denk niet dat dat het probleem is. Ik had hem eens geformateerd en toen was het opgelost voor 1 week, maar nu wordt hij terug zo traag en ik heb geen zin om weeral alles te verwijderen en opnieuw in te stellen...
Verder had ik een microsd kaartje gekocht van 32gb maar van tijd tot tijd verschijnt er op mijn scherm dat de microsd kaart onverwacht verwijderd is en kan ik niet meer aan foto's, muziekbestanden. dan moet ik de sd kaart er eens uithalen en terug insteken en werkt het terug voor een uur of zo. Kan iemand mij zeggen hoe ik deze 2 problemen kan oplossen (traagheid en microsdkaart)
Ik heb nog steeds regelmatig last van het feit dat de 3G verbinding gewoon niet werkt; opnieuw opstarten is dan de enige oplossing. Vroeger was dit sporadisch maar de laatste tijd komt het steeds vaker voor, zo'n 2x in de week.
In hoeverre heb ik kans dat het opgelost wordt door te rooten en flashen met een andere ROM?
Heb er nog geen ervaring mee. Wel wat rondgekeken maar ik vind nergens een duidelijk stappenplan wat er nu precies allemaal benodigd is en het is voor mij dus een hele onderneming.
In hoeverre heb ik kans dat het opgelost wordt door te rooten en flashen met een andere ROM?
Heb er nog geen ervaring mee. Wel wat rondgekeken maar ik vind nergens een duidelijk stappenplan wat er nu precies allemaal benodigd is en het is voor mij dus een hele onderneming.
Verwijderd
Ik heb 2 problemen met de htc one v
1) hij is heel traag geworden. ik heb hem al eens naar de fabrieksinstellingen gereset en toen was hij terug snel, maar na 2 weken zat ik terug met hetzelfde probleem. ik heb helemaal niet veel apps dus daar kan het niet aan liggen.
2) De htc meldt dat de microsdkaart onverwacht verwijderd zou zijn, terwijl die nog steeds in de telefoon zit en kan ik dus niet meer aan mijn foto's en muziek. Als ik de sd kaart er eens uithaal en terug insteek is het opgelost, maar een uur later krijg ik terug dezelfde melding.
Wat moet ik hiermee aanvangen?
1) hij is heel traag geworden. ik heb hem al eens naar de fabrieksinstellingen gereset en toen was hij terug snel, maar na 2 weken zat ik terug met hetzelfde probleem. ik heb helemaal niet veel apps dus daar kan het niet aan liggen.
2) De htc meldt dat de microsdkaart onverwacht verwijderd zou zijn, terwijl die nog steeds in de telefoon zit en kan ik dus niet meer aan mijn foto's en muziek. Als ik de sd kaart er eens uithaal en terug insteek is het opgelost, maar een uur later krijg ik terug dezelfde melding.
Wat moet ik hiermee aanvangen?
1) Het ding is niet snel nee, maar probeer eens alle dingen die je niet gebruikt uit te schakelen.
De one V is niet heel snel dus dat probleem heb ik ook ;-) Ik heb nova laucher erop gezet en dat helpt een hoop. de gratis versie kan je uitproberen en later ev de volledige versie kopen. aanrader, werkt sneller beter dan sense. (persoonlijk mening)
2)mogelijk een probleem met je sd kaart, vervang die eens. (kan mogelijk ook de traagheid verklaren.)
ps. zet alle meest gebruikte apps niet op je sd kaart.
De one V is niet heel snel dus dat probleem heb ik ook ;-) Ik heb nova laucher erop gezet en dat helpt een hoop. de gratis versie kan je uitproberen en later ev de volledige versie kopen. aanrader, werkt sneller beter dan sense. (persoonlijk mening)
2)mogelijk een probleem met je sd kaart, vervang die eens. (kan mogelijk ook de traagheid verklaren.)
ps. zet alle meest gebruikte apps niet op je sd kaart.
[ Voor 11% gewijzigd door DummyXL op 28-05-2013 19:47 ]
Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.
mijn notification bar kan ik niet meer naar beneden slepen, hij pakt hem gewoon niet. meerdere malen opnieuw opgestart, maar tevergeefs. Dit is spontaan gebeurd, niet omdat ik een nieuwe app ofzo heb geinstalleerd. Wat zou het kunnen zijn? (ik ben nog op stock firmware)
Voor de Opera-liefhebbers: recent is de mobile versie vervangen voor De Opera-browser welke op onze One V belabberd presteert. Ze hebben echter ook Opera Mobile Classic uitgebracht (oude versie 12.1) welke niet zo zwaar is en snel en makkelijk werkt. Even opnieuw installeren en klaar...
een vriend van mij heeft dit met zijn HTC Wildfire, maar bij hem doet de bovenkant van zijn scherm het niet, het is precies de rand van de notification bar, want de knoppen die in de bovenkant van bijvoorbeeld whatsapp zitten doen het wel, en probeer anders te scrollen door de menu's of homescreens en je vinger de hele tijd een beetje hoger te doen. (heb je misschien de telefoon laten vallen, wat er bij die vriend van mij ook is gebeurt?)emreorhan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:42:
mijn notification bar kan ik niet meer naar beneden slepen, hij pakt hem gewoon niet. meerdere malen opnieuw opgestart, maar tevergeefs. Dit is spontaan gebeurd, niet omdat ik een nieuwe app ofzo heb geinstalleerd. Wat zou het kunnen zijn? (ik ben nog op stock firmware)
Scherm kantelen en dan naar beneden trekken werkt wel?
Anders enigste oplossing resetten lijkt mij.... Weet het anders ook niet...
Anders enigste oplossing resetten lijkt mij.... Weet het anders ook niet...
hey bedankt allemaal voor de reacties, na een aantal uren het niet gedaan te hebben, doet ie het weer:)
Na even ruim een dag of 10 Evervolv (Spongle) rom getest te hebben, toch weer terug op stock...
Custom rom is nog niet goed bruikbaar, als ik me telefoon gelockt is en wil hem met de aanknop ulockken dan doet hij niks... scherm blijft zwart, met heel veel moeite kom ik me telefoon in...
Gewoon waardeloos... Telefoon had ik over geclock op 1.5 ghz en dan verwacht je wel dat het doet...
En miste een camera, muziek voor me wekker(geen standaart tonen, MP3) en me radio.
Custom rom is nog niet goed bruikbaar, als ik me telefoon gelockt is en wil hem met de aanknop ulockken dan doet hij niks... scherm blijft zwart, met heel veel moeite kom ik me telefoon in...
Gewoon waardeloos... Telefoon had ik over geclock op 1.5 ghz en dan verwacht je wel dat het doet...
En miste een camera, muziek voor me wekker(geen standaart tonen, MP3) en me radio.
Dat is bij alle AOSP-ROMs zo. Dat is ook het idee van AOSP, geen extra onzin.Chris89 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:42:
Na even ruim een dag of 10 Evervolv (Spongle) rom getest te hebben, toch weer terug op stock...
En miste een camera, muziek voor me wekker(geen standaart tonen, MP3)
Welke radio?en me radio.
update: de notification bar doet nu heel raar, sleept zich van zelf naar beneden. Kan bijna niets meer normaal doen doordat de telefoon hierdoor bijna vastloopt. Denk dat ik een factory reset doe, en als ie dan nog steeds raar doet, gewoon opsturen
Klopt maar ik mis dus die dingen... Kan ik ook niks aan doen.Compizfox schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:44:
[...]
Dat is bij alle AOSP-ROMs zo. Dat is ook het idee van AOSP, geen extra onzin.
[...]
Welke radio?
FM-Radio SpiritFM kan dan wel weer maar dat is ook niet alles helaas..
Ik wist niet eens dat er een FM-radio op zat
(Heb nooit de stock ROM gebruikt)
Verwijderd
In mijn kalender zie ik reminders voor verjaardagen.
Deze zijn van personen die niet in mijn contacten zitten.
Ik krijg die ook niet meer weg.
Ik zie ze op mijn kalender in het rood staat. En in het menu kan ik enkel kiezen tussen : "Herinnering toevoegen" en "Doorsturen".
Iemand een idee hoe ik die toch kan verwijderen?
Ik zie ze op mijn kalender in het rood staat. En in het menu kan ik enkel kiezen tussen : "Herinnering toevoegen" en "Doorsturen".
jfeelders schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:01:
Voor de Opera-liefhebbers: recent is de mobile versie vervangen voor De Opera-browser welke op onze One V belabberd presteert. Ze hebben echter ook Opera Mobile Classic uitgebracht (oude versie 12.1) welke niet zo zwaar is en snel en makkelijk werkt. Even opnieuw installeren en klaar...
Komen ze uit Facebook ofzo? Die kan je ook syncen. Facebook-sync uitzetten bij je accounts en klaar is Klara...Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:05:
In mijn kalender zie ik reminders voor verjaardagen.
Onlangs heb ik de google agenda gïenstalleerd op mijn HTC.
Hoe kan ik er voor zorgen dat dit mijn standaard agenda wordt.
Deze werkt namelijk net wat fijner dan de standaard agenda die er op staat.
Hoe kan ik er voor zorgen dat dit mijn standaard agenda wordt.
Deze werkt namelijk net wat fijner dan de standaard agenda die er op staat.
Ze werken samen. Je kan de zelfde data editen in de standaard agenda-app of bijvoorbeeld Business Calendar, die ik gebruik. Je moet alleen voor tasks en reminders de geluiden van de standaard agenda-app uitzetten, anders krijg je dubbele notificaties.
Klopt dat ze inderdaad samen werken, maar ik wil dus de google agenda als de 'standaard agenda' wordt gehanteerd zeg maar. Dus als ik de widget van agenda op mijn startscherm zet, dat hij dan de interface van google toont ipv de standaard agenda.
Dat kan niet. Dan moet je een andere agenda-app gebruiken of een link naar calendar.google.nl voor je browser plaatsen.
Kan wel, Instellingen en dan apps en dan de app uitschakkelen.
1 van de APPS werkt dan niet meer de andere nog wel
1 van de APPS werkt dan niet meer de andere nog wel
Verwijderd
He,
Ik heb een one V deze was unlocked. Maar heb met behulp van One_v_all-in-one kit gerelocked. Nu wil ik de orginele rom (deze is nooit aangepast geweest) updaten. Krijg een meding van een update. Als ik deze wil installeren start de telefoon opnieuw op maar komt niet verder dan het bootloader menu.
Wie weet hoe ik dit moet oplossen?
Gr Miquel
Ik heb een one V deze was unlocked. Maar heb met behulp van One_v_all-in-one kit gerelocked. Nu wil ik de orginele rom (deze is nooit aangepast geweest) updaten. Krijg een meding van een update. Als ik deze wil installeren start de telefoon opnieuw op maar komt niet verder dan het bootloader menu.
Gr Miquel
Terug naar STOCK, en bootloader weer re-locken dan updaten en dan eventueel weer rooten als je het nodig vind. Unlockte bootloader kan niet geupdate worden via ota-updatesVerwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:13:
He,
Gr Miquel
Terug naar stock is: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1706070
Telefoon is de laatste tijd zoooooooooo traag geworden dat ik deze week meer even alles terug ga
zetten naar de fabrieksinstellingen. Hopelijk helpt dat wat.
Nu zit ik er ook sterk aan te denken om er een andere (snellere) ROM op te plaatsen maar ik heb daar dus totaal geen ervaring mee. Maar aangezien ik hier diverse positieve geluiden hoor wil ik het toch wel eens gaan proberen. Zou iemand me daarom kunnen voorzien van een goede Nederlandse jip-en-janneke beschrijving?
Nu zit ik er ook sterk aan te denken om er een andere (snellere) ROM op te plaatsen maar ik heb daar dus totaal geen ervaring mee. Maar aangezien ik hier diverse positieve geluiden hoor wil ik het toch wel eens gaan proberen. Zou iemand me daarom kunnen voorzien van een goede Nederlandse jip-en-janneke beschrijving?
Als ik jou was zou ik op de stock rom blijven zitten en op zoek gaan naar de Titanium-Kiss kernel die hem (automatisch) kan overclocken naar 1,5ghz. Dat had ik destijds met mijn One V gedaan. Helaas kan ik geen jip en janneke omschrijving voor je maken, ik heb de One V niet meer.Mich007 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:07:
Telefoon is de laatste tijd zoooooooooo traag geworden dat ik deze week meer even alles terug ga
Dit heb ik zojuist ook gedaan. Stond al langer op mijn verlanglijstje maar ben er nooit aan toe gekomen.Chris.nl schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:12:
[...]
Als ik jou was zou ik op de stock rom blijven zitten en op zoek gaan naar de Titanium-Kiss kernel die hem (automatisch) kan overclocken naar 1,5ghz. Dat had ik destijds met mijn One V gedaan. Helaas kan ik geen jip en janneke omschrijving voor je maken, ik heb de One V niet meer.
Maar nondeju zeg, dit had ik veel eerder moeten doen! Scheelt een stuk en het is echt een klusje van niets.
'Klusje van niks', klinkt me als muziek in de orenmcDavid schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:41:
[...]
Dit heb ik zojuist ook gedaan. Stond al langer op mijn verlanglijstje maar ben er nooit aan toe gekomen.
Maar nondeju zeg, dit had ik veel eerder moeten doen! Scheelt een stuk en het is echt een klusje van niets.
Zou je me dan a.u.b. ook uit kunnen leggen hoe dit klusje van niks uitgevoerd moet worden?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1765687 hier haal je je kernel vandaan
het stappenplan om te installeren kan ik niet meer vinden maar was doodeenvoudig:
1) img bestand naar je SD-kaart kopiëren (ik weet niet zeker of dit nodig is)
2) ADB en FastBoot installeren op je computer
3) telefoon opstarten naar de bootloader, fastboot selecteren, USB-datakabel aansluiten, en wachten tot "fastboot" verandert naar "fastboot usb"
4) op je computer in een terminal: # fastboot flash boot /pad/naar/imgbestand.img
5) reboot-bootloader kiezen en je cache partitie wipen (stappenplan staat een paar pagina's terug)
6) enjoy
het stappenplan om te installeren kan ik niet meer vinden maar was doodeenvoudig:
3) telefoon opstarten naar de bootloader, fastboot selecteren, USB-datakabel aansluiten, en wachten tot "fastboot" verandert naar "fastboot usb"
4) op je computer in een terminal: # fastboot flash boot /pad/naar/imgbestand.img
5) reboot-bootloader kiezen en je cache partitie wipen (stappenplan staat een paar pagina's terug)
6) enjoy
Bedankt, maar ben toch bang dat dit niks wordt voor mij!mcDavid schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:29:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1765687 hier haal je je kernel vandaan
6) enjoy

ligt niet aan jou hoor, maar meer aan mijn beperkte kennis
Straks thuis toch maar eens proberen:
een paar vragen:
-welke image moet ik hebben bij stap 1?
-heb je downloadlinks (of sites) voor de progs bij stap 2?
-op welk moment moet ik de usb kabel aansluiten bij stap 3
-punt 4 snap ik niet

-bij punt 5 bedoel je dat ik moet kiezen voor 'recovery' in het bootmenu?
[ Voor 15% gewijzigd door Mich007 op 03-07-2013 11:30 ]
1) gewoon de nieuwste, aangeduid met OC (overclocked)
2) ik heb ze via een repository geinstalleerd op ubuntu: ppa:nilarimogard/webupd8, gewoon googlen
3) maakt vrij weinig uit. Maar voordat je aan stap 4 begint.
4) typen is niet zo moeilijk als je zou denken hoor
5) ja
Ik ben echt geen tovenaar dat ik dit allemaal uitgevonden heb hoor, ik neem aan dat google ook bij jou gewoon werkt, daarmee had je bovenstaande vragen zo beantwoord gehad.
2) ik heb ze via een repository geinstalleerd op ubuntu: ppa:nilarimogard/webupd8, gewoon googlen
5) ja
Ik ben echt geen tovenaar dat ik dit allemaal uitgevonden heb hoor, ik neem aan dat google ook bij jou gewoon werkt, daarmee had je bovenstaande vragen zo beantwoord gehad.
Verwijderd
Waarom niet gewoon met all-in one kit. Hoef je niks in de terminal in te typen.
@Mich007 / stap 4: met terminal bedoelt hij een command prompt.
Ik heb de HTC One V verkocht, begon vrij traag te worden. nu een Lumia 520, wat een verademing qua snelheid...
@Mich007 / stap 4: met terminal bedoelt hij een command prompt.
Ik heb de HTC One V verkocht, begon vrij traag te worden. nu een Lumia 520, wat een verademing qua snelheid...
Bedankt weer tot zover.. Toch nog een paar kleine vraagjes.mcDavid schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:39:
1) gewoon de nieuwste, aangeduid met OC (overclocked)
5) ja
2.) hele stomme vraag waarschijnlijk, maar waarom installeer je deze 2 programma's. Wanneer gebruik je deze. Of zijn deze nodig om punt 4 te kunnen uitvoeren vanuit de terminal?
4.) typen is inderdaad niet moeilijk, maar is dit de letterlijke tekst die ik in moet typen of moet 'path' en/of 'naar' en verwijzing zijn naar een bepaalde directory of iets dergelijks? (stel ik sla de image direct op onder c:\ wat zou dan de tekst zijn?)
Sorry voor de vele, vast hele, stomme vragen maar zou het toch wel jammer vinden als mijn telefoon het morgen niet meer doet... Ook al is ie van mijn baas
Verwijderd
Sorry, maar als je zulke vragen stelt, kun je het beter niet doen, eerst even beter inlezen. Je kunt je telefoon bricken als je het niet goed doet.Mich007 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 08:54:
[...]
Bedankt weer tot zover.. Toch nog een paar kleine vraagjes.
2.) hele stomme vraag waarschijnlijk, maar waarom installeer je deze 2 programma's. Wanneer gebruik je deze. Of zijn deze nodig om punt 4 te kunnen uitvoeren vanuit de terminal?
4.) typen is inderdaad niet moeilijk, maar is dit de letterlijke tekst die ik in moet typen of moet 'path' en/of 'naar' en verwijzing zijn naar een bepaalde directory of iets dergelijks? (stel ik sla de image direct op onder c:\ wat zou dan de tekst zijn?)
Sorry voor de vele, vast hele, stomme vragen maar zou het toch wel jammer vinden als mijn telefoon het morgen niet meer doet... Ook al is ie van mijn baas
En ja, je installeert die programma's in stap 2 om ze later uit te voeren in stap 4.
Op XDA staat de HTC OneV All in one kit die deze programma's erin hebben, kan alles via een user interface. Dan nog geldt: weet wat je doet, dat idee heb ik bij jou nog niet.
Heb inmiddels al wat meer gelezen en e.e.a. wordt me steeds een klein beetje duidelijker.Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:00:
[...]
Sorry, maar als je zulke vragen stelt, kun je het beter niet doen, eerst even beter inlezen. Je kunt je telefoon bricken als je het niet goed doet.
En ja, je installeert die programma's in stap 2 om ze later uit te voeren in stap 4.
Op XDA staat de HTC OneV All in one kit die deze programma's erin hebben, kan alles via een user interface. Dan nog geldt: weet wat je doet, dat idee heb ik bij jou nog niet.
Stel ik installeer de progs bij stap 2 in de map c:\android. moet ik het imagebestand dan ook daarin kopiëren?
moet ik het commando 'fastboot' dan ook geven vanuit deze directory zodat hij weet waar het immagebestand staat? En waar staat 'path / naar' dan voor in dit geval?
tip: zoek even een youtube tutorial, dan kun je gewoon meedoen met het filmpje.
Nog aanraders wat dat betreft want ik zie dat youtube helemaal vol staat met tutorials?mcDavid schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:33:
tip: zoek even een youtube tutorial, dan kun je gewoon meedoen met het filmpje.
...gaat je computer exploderen als je er gewoon eentje probeert denk je?
Als we echt overal je handje bij vast moeten houden kun je het serieus beter laten hoor!
Als we echt overal je handje bij vast moeten houden kun je het serieus beter laten hoor!
[ Voor 38% gewijzigd door mcDavid op 04-07-2013 12:56 ]
Bedankt!mcDavid schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:55:
...gaat je computer exploderen als je er gewoon eentje probeert denk je?
Ik heb nu ook Shpongle geinstalleerd. Werkt echt supersoepel! Al kan dat natuurlijk ook komen omdat nu al mijn apps eraf zijn.Compizfox schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:17:
[...]
Ik, en het is de beste ROM die ik op mijn One V heb gehad tot nu toe. 1ceb0x heeft echt goed werk afgeleverd door na maandenlange 'stilte' op XDA eindelijk een nieuwe ROM te releasen.
De stock camera-app werkt helaas niet, maar een prima workaround is om een third-party camera-app te installeren.
Eerst maar eens ontdekken hoe ik de play store erop krijg dus... En hoe ik het ding weer syncrhoniseer met mijn google account
-edit- ok de google apps staan er ook weer op, jetz geht's loss!
[ Voor 4% gewijzigd door mcDavid op 05-07-2013 21:31 ]
Gister avondje lopen stappen en nu ben ik mijn bottomcover kwijt...
Telefoon is dus nu volledig onbruikbaar.
Iemand een adresje die deze op voorraad heeft zodat ik hem morgen in huis heb?
Alvast bedankt
Telefoon is dus nu volledig onbruikbaar.
Iemand een adresje die deze op voorraad heeft zodat ik hem morgen in huis heb?
Alvast bedankt
Hoezo is hij volledig onbruikbaar dan?
WIFI antenne zit erin en antenne van je gps/umts signaal zit erin....Compizfox schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:28:
Hoezo is hij volledig onbruikbaar dan?
Zolang je die niet meer hebt dan werkt je telefoon niet meer...
De laatste tijd heb ik last van dat me batterij gewoon leeg is in minder dan 6 uur...
Heel fustrend, als ik me telefoon opstart weer dan heb ik nog voor ruim 1 uur batterij,,,
Heb het idee dat me batterij gewoon slecht word of niet goed gekalibreet is...
Telefoon is in augustus 1 jaar oud
Telefoon is geroot en draait op kernel Titanium-Kiss(OC) met stockrom
Heel fustrend, als ik me telefoon opstart weer dan heb ik nog voor ruim 1 uur batterij,,,
Heb het idee dat me batterij gewoon slecht word of niet goed gekalibreet is...
Telefoon is in augustus 1 jaar oud
Telefoon is geroot en draait op kernel Titanium-Kiss(OC) met stockrom
[ Voor 10% gewijzigd door Chris89 op 15-07-2013 23:55 ]
@daanNL: had je wifi-reparatie nog wat uitgehaald? Mijn vrouw en ik hebben beiden een One V en de mijne heeft beduidend slechtere ontvangst op het zelfde moment, naast elkaar bij het zelfde toegangspunt.
Verwijderd
Heb de htc one v simlock vrij laten maken bij UnlockWizard.nl zonder problemen. Op de markt, winkel, turk op de hoek, 1,99 sites geprobeerd....nergens lukte het!! Duurde maanden zeiden ze bij de telefoonwinkel.Weldie schreef op maandag 24 december 2012 @ 23:29:
Weet iemand hoe je de HTC one V simlock vrij kan maken
Bij unlockwizard had ik binnen een dag de code en ingevoerd, voila!
Dit is de url http://www.unlockwizard.n...-vrij-maken-unlocken.html
Ik krijg bij 4 de mededelingmcDavid schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:29:
6) enjoy
downloading 'boot.img'...
OKAY [ 2.323s]
booting...
FAILED (remote: not allowed)
finished. total time: 2.334s
Wat kan ik hier aan doen?
Alvast bedankt