Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Ik heb het toestel nu een dikke 2 weken en bevalt goed.

Dingen die mij positief opvallen:

- scherm, helder mooie kleuren
- accuduur meer dan 2 dagen heerlijk!
- camera snel, mooie filmpjes en foto`s

dingen die mij ZWAAR tegenvallen

- De FM radio daar heb je echt geen KL*TE aan hij vangt hier slechts 1 zender met ruis terwijl de radio`s hier in het huis ( geen kabel) het perfect doen. Zelfs transistors en buizenradio`s van 40 jaar oud. zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem? Het lijkt wel op je iets van de CPU hoort zingen in het radio geluid/ruis.

- De gsm ontvangst is veel slechter als van mijn huawei ideos waar met dat ding altijd bereik had valt hij met deze vaak weg.

Nu luister ik graag radio en kan dus geen fm radio gebruiken en de webradio vreet bandbreedte en valt steeds weg want slechte ontvangst.

erg jammer.....

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 08:34
Korvaag schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:32:
Zo :) 1,5 GHz. it is. Kost even wat tijd, maar de uitvoering is vrij simpel. De telefoon wordt er een stuk sneller van !
Zou je eens een duidelijke tutorial kunnen geven, ben namelijk ook wel geïnteresseerd aangezien ik merk
dat de telefoon steeds langzamer begint te worden.
Helaas ben ik nogal een leek op dit gebied en wil natuurlijk ook niet mijn telefoon slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:05

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Ik vind dat CM9 inclusief overclock sneller is dan andere HTC-achtige ROMS (als MyOne) of de stock ROM.

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
master-arjan schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 19:05:
zit op dit toestel ook gps?
aangezien op de ene site van wel staat en op de andere weer niet
Hij heeft zeker GPS, en ik vind die zelfs best goed werken.

Wat hij wel mist is een digitaal kompas. Dit heeft de volgende (imho heel kleine) nadelen:
  • kompas apps zullen niet werken
  • je GPS positie op de kaart (google maps bijvoorbeeld) weet niet hoe de kaart gedraaid moet worden
  • (enkel als je in beweging bent kent hij de orientatie van je beweging ten opzichte van de kaart)
  • augmented reality apps zoals layer kunnen in de war geraken omdat ze niet weten in welke richting je GSM aan het filmen is
cactusman schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:23:
- De FM radio daar heb je echt geen KL*TE aan hij vangt hier slechts 1 zender met ruis terwijl de radio`s hier in het huis ( geen kabel) het perfect doen. Zelfs transistors en buizenradio`s van 40 jaar oud. zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem?
Ja FM ontvangs is bij ook onbruikbaar slecht, zelfs met de meegeleverde dopjes.
- De gsm ontvangst is veel slechter als van mijn huawei ideos waar met dat ding altijd bereik had valt hij met deze vaak weg.
GSM ontvangst is heel goed bij mij, valt bijna nooit weg. Met wifi moet ik wel af en toe van handgreep veranderen. De antenne zit in het klepje boven de SIM kaart, achteraan de telefoon. Let dus op dat je dit deel goed vrij houdt.

[ Voor 40% gewijzigd door florizla op 30-08-2012 11:52 ]

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

florizla schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:47:
[...]

Hij heeft zeker GPS, en ik vind die zelfs best goed werken.

Wat hij wel mist is een digitaal kompas. Dit heeft de volgende (imho heel kleine) nadelen:
  • kompas apps zullen niet werken
  • je GPS positie op de kaart (google maps bijvoorbeeld) weet niet hoe de kaart gedraaid moet worden
  • (enkel als je in beweging bent kent hij de orientatie van je beweging ten opzichte van de kaart)
  • augmented reality apps zoals layer kunnen in de war geraken omdat ze niet weten in welke richting je GSM aan het filmen is
[...]

Ja FM ontvangs is bij ook onbruikbaar slecht, zelfs met de meegeleverde dopjes.

[...]

GSM ontvangst is heel goed bij mij, valt bijna nooit weg. Met wifi moet ik wel af en toe van handgreep veranderen. De antenne zit in het klepje boven de SIM kaart, achteraan de telefoon. Let dus op dat je dit deel goed vrij houdt.
echt jammer van HTC, echt jammer. Bouw het dan niet in je telefoon :X :Xde fm radio

euhmmmm

• Korvaag
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:17:
Ik vind dat CM9 inclusief overclock sneller is dan andere HTC-achtige ROMS (als MyOne) of de stock ROM.
Maar nog niet alle functionaliteit werkt toch ? Of heb ik nu dingen gemist...

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Ik heb het toestel nu een dikke 2 weken en bevalt goed.

Dingen die mij positief opvallen:

- scherm, helder mooie kleuren
- accuduur meer dan 2 dagen heerlijk!
- camera snel, mooie filmpjes en foto`s

dingen die mij ZWAAR tegenvallen

- De FM radio daar heb je echt geen KL*TE aan hij vangt hier slechts 1 zender met ruis terwijl de radio`s hier in het huis ( geen kabel) het perfect doen. Zelfs transistors en buizenradio`s van 40 jaar oud. zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem? Het lijkt wel op je iets van de CPU hoort zingen in het radio geluid/ruis.

Nu luister ik graag radio en kan dus geen fm radio gebruiken en de webradio vreet bandbreedte en valt steeds weg want slechte ontvangst.

erg jammer.....
Ik heb 'm nu ook bijna 2 weken. Maar meer dan een dag doen met de accu is mij nog niet gelukt! Nu is dit wel mijn eerste smartphone dus alles is nog spannend en ik zit er de hele dag mee te spelen, dus dat zal wel schelen. De camera vind ik ook maar matig, had er misschien te hoge verwachtingen van maar echt mooie foto's maken is me nog niet gelukt.

Het scherm vind ik wel heel mooi idd, veel mooier (betere kleurechtheid) dan van andere smartphones van mensen om me heen. GSM ontvangst heb ik geen problemen mee en FM-radio heb ik nog niet geprobeerd. Zal ik zo eens doen in de trein.

-edit- mja die radio stelt idd niets voor.
en wat werkt t.net bizar slecht op een mobiel zeg!

[ Voor 3% gewijzigd door mcDavid op 30-08-2012 19:18 ]

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:58
t.net werkt niet lekker in Opera Mini omdat je dan de slechtste layout krijgt die mogelijk is.
In de standaard browser krijg je 1 of 2 niveaus onder de desktop website..

De FM-radio werkt hier in 't noorden prima. ik ontvang toch wel 8 zenders van 88.0 t/m 100.4 (ben niet verder gegaan)

[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 30-08-2012 19:54 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Korvaag
mcDavid schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:46:
[...]

Ik heb 'm nu ook bijna 2 weken. Maar meer dan een dag doen met de accu is mij nog niet gelukt! Nu is dit wel mijn eerste smartphone dus alles is nog spannend en ik zit er de hele dag mee te spelen, dus dat zal wel schelen.
Apart. Controleer eens wat er zoveel verbruikt dan. Ik heb die van mij nu een paar dagen, gisterenochtend van de oplader gehaald. Nu dus 2 dagen en 1 nacht. 58% over.

Bij de batterijstatistieken zijn de bovenste vier nu:
- Screen 34%
- Wi-Fi 22%
- Cell standby 20%
- Phone idle 18%

Toevoeging:
Thuis staat WLAN aan. Ik heb in deze 2 dagen een keer of 4 gebeld. Spelletjes doe ik niet. Verder eea aan internet, facebook, tweakers app etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Korvaag op 30-08-2012 20:30 ]

• mcDavid
Bij mij zit screen meestal tussen de 60 en de 80%. Helderheid staat gewoon op auto.

Maar nogmaals ik zit er de hele dag mee te kloten, hij ligt naast mijn werkpc en het is mijn favoriete afleiding op het moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik haal ook nooit een hele dag. Denk dat Whatsapp vooral de boosdoener is. Ik moet zelfs vaak vanalles uitzetten als ik een dagje weg ben om accu over te houden :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Raar. Ik heb hier ook whatsapp draaien. Komt niet eens voor in de battery stats. Bij jou wel dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Laatst online: 13:47

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Whatsapp zelf zal niet de 'boosdoener' zijn maar indirect wel: screen. Dat ding blijft de grootste energievreter. Als je hem dan toch de hele dag naast je pc hebt liggen kan je misschien een leuke dock kopen zodat hij ook meteen weer wordt opgeladen.
Zelf doe ik nu 2 dagen met de accu met een paar telefoongesprekken, flink wat whats-appjes en een beetje browsen erbij.
Ik heb wel een egaal zwarte achtergrond ingesteld en heel wat apps of systeemprocessen uitgeschakeld. Misschien scheelt het in het verbruik; je moet toch ook wat te tweaken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:47
jfeelders schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:24:
Whatsapp zelf zal niet de 'boosdoener' zijn maar indirect wel: screen. Dat ding blijft de grootste energievreter. Als je hem dan toch de hele dag naast je pc hebt liggen kan je misschien een leuke dock kopen zodat hij ook meteen weer wordt opgeladen.
Zelf doe ik nu 2 dagen met de accu met een paar telefoongesprekken, flink wat whats-appjes en een beetje browsen erbij.
Ik heb wel een egaal zwarte achtergrond ingesteld en heel wat apps of systeemprocessen uitgeschakeld. Misschien scheelt het in het verbruik; je moet toch ook wat te tweaken hebben.
Welke systeemprocessen heb je uitgeschakeld? (mijn accu duur is ook niet geweldig: ik red +/- een dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
jfeelders schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:24:
naja zolang het scherm 80% verbruikt, gaat het uitschakelen van apps hooguit wat marginale verbetering opleveren. Opzich denk ik dat het vooral beter zal worden als de nieuwigheid eraf is en ik dus niet meer de hele dag ermee aan het spelen ben. Heb ondertussen wel 4 USB-kabeltjes besteld uit China om her en der neer te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Lol.. het wordt echt wel beter hoor.. Ik heb nu dag 3 achter de rug (en 2 nachten). 14% remaining. Straks gaat ie dus aan de lader. Net ook weer bij elkaar ruim een half uur gebeld en dat was even de druppel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 13:16
Korvaag schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:08:
Lol.. het wordt echt wel beter hoor.. Ik heb nu dag 3 achter de rug (en 2 nachten). 14% remaining. Straks gaat ie dus aan de lader. Net ook weer bij elkaar ruim een half uur gebeld en dat was even de druppel :)
Weet niet hoe jij dat doet hoor! Maar wil je even een screenshot van je batterij verbruik plaatsen?
Wil wel weten welke functies er welke percentages hebben...

Red namelijk zelf net aan iets van 18 uur op ze max met een scherm percentage van 80%....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik ben vandaag wat minder zuinig dan een paar dagen geleden. Redelijk wat geïnternet en gebeld.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ulb2D.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Chris89 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 01:35:
[...]

Weet niet hoe jij dat doet hoor! Maar wil je even een screenshot van je batterij verbruik plaatsen?
Wil wel weten welke functies er welke percentages hebben...

Red namelijk zelf net aan iets van 18 uur op ze max met een scherm percentage van 80%....
Zal ik doen.. maar daarvoor moet ik wel weer even 3 dagen wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

De apps en processen die ik heb uitgeschakeld: 7digital, Dropbox, Dropbox voor HTC Sense, Flickr, FlickrAPIEngine, Friend Stream, Friend Stream-widget, Gmail, Google Play Boeken, Google Play Films, Google+, HTCDB-xxx (behalve DUT en ENG), HtcDropbox_GLRPlugin, HtcSkydrive_GLRPlugin, Picasa webalbums, SkyDrive voor HC Sense, Talk, TalkBack, Teeter, TuneIn Radio, Twitter, TwitterAPIEngine.
Het betreft dus enkel functionele uitbreidingen waar ik geen gebruik van maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
GAIAjohan schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 03:58:
Ik ben vandaag wat minder zuinig dan een paar dagen geleden. Redelijk wat geïnternet en gebeld.
[afbeelding]
Heb je de helderheid van je scherm misschien zo laag mogelijk gezet? Of zit je gewoon nooit te internetten ofzo op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Helderheid staat op automatisch behalve 's avonds, dan staat het licht inderdaad uit. Verder internet ik redelijk wat hoor. Verbruik zo rond 800MB-1GB per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds een week heb ik al 2 reboots gehad weet niet hoe dit komt want heb het alleen als ik merk dat veel apps heb open staan. Dan loopt ie vast en reboot. Is hier toevallig iets tegen te doen? :?
Zoals altijd heb ik de laatste firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:30:
Hallo,

Sinds een week heb ik al 2 reboots gehad weet niet hoe dit komt want heb het alleen als ik merk dat veel apps heb open staan. Dan loopt ie vast en reboot. Is hier toevallig iets tegen te doen? :?
Zoals altijd heb ik de laatste firmware!
Crashende apps deinstalleren.... en als je niet weet welke er crasht: alles deinstalleren en stuk voor stuk toevoegen. Crashen ligt in 99% van de gevallen aan brakke apps, dus zorg dat je telefoon niet volpropt met alle apps die je tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master-arjan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-09 14:54
ik heb een probleem met mijn mobiel internet.
het ligt vast aan mij, maar ik ben vandaag van provider over gegaan.
wifi werkt wel gewoon, maar als ik het mobiel netwerk inschakel maakt hij geen verbinden (bij instellingen staat er dan onder: verbinding verbroken).
ik zal vast iets moeten instellen of kiezen.

graag hulp hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korvaag schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:57:
[...]

Crashende apps deinstalleren.... en als je niet weet welke er crasht: alles deinstalleren en stuk voor stuk toevoegen. Crashen ligt in 99% van de gevallen aan brakke apps, dus zorg dat je telefoon niet volpropt met alle apps die je tegenkomt.
Heel erg bedankt voor de snelle reactie!
Het lag uiteindelijk aan Contract Killer dus heb die direct verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Mooizo :)
Ik zou nog even een screenshot posten van mijn accuduur en percentages. Screenshot gaat ff niet, maar ik kan wel even de samenvatting geven na de volgende drie dagen:

Van lader gehaald: maandag 03-09 om ongeveer 8:00.
Totale accutijd nu dus ongveer 74 uur nu

12% restaccu nu

25% screen
22% voicecalls
21% wifi
16% cell standby
14% phone idle
2% android OS
en nog wat kleinere dingetjes

En dit met een overclock naar 1,5 GHz. met smartassv2 governer

Ik ben echt zeer tevreden over dit apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:01
Hoeveel is je scherm aangeweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Je kan het nakijken zie ik: 2 uur in totaal.

[ Voor 77% gewijzigd door Korvaag op 05-09-2012 22:07 ]

• mcDavid
Pfft ik snap niet hoe jullie dit voor elkaar krijgen. Bij mij is het scherm 2 uur en 15 minuten aangeweest en staat het gewoon weer op 83%. Mijn telefoon is ook ruimschoots voordat ik naar bed ga leeg.

• Korvaag
Kijk eens naar je geinstalleerde Apps. Bij mij is het enige wat in feite synct mijn facebook account en werkcalender via Andal (en gmail dan). Mail is handmatige check, en voor de rest heb ik niet zoveel Apps aanwezig die permanent ergens actief mee zijn.

• mcDavid
vandaag de helderheid handmatig lager gezet en scherm na 30 seconden op standby laten gaan ipv 2 minuten. Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://duft.nl/image/300/web/2012-09-06%2023.47.04.png

-edit- moet wel zeggen dat deze dag wat later "begonnen" is dan normaal

[ Voor 14% gewijzigd door mcDavid op 06-09-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik denk toch dat er bij jou heel veel op de achtergrond staat te draaien..
GPS uit, en dan ook echt het zoeken naar satellieten? Alhoewel dit plaatje van mij natuurlijk wel de nacht inbegrepen heeft.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lom2H.png

[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 07-09-2012 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Ok ik heb bij wijze van experiment automatische synchronisatie en locatiebepaling helemaal uitgeschakeld. Eens zien of dat een beetje uit wil maken. Maar ik zou het wel raar vinden, aangezien het leeuwendeel van de energie blijkbaar naar het scherm gaat. En die gaat geen extra stroom verbruiken voor een locatiebepaling of automatische update lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Iemand nog een tip voor een mooi hoesje?

Er worden er nogal wat aangeboden maar er zit vaak veel kwaliteitsverschil in. Wie heeft er goede ervaringen met een bepaald hoesje?

Moet je trouwens altijd een micro sd kaartje los aanschaffen? Deze zit er bij mij geen bij en als ik iets download geeft hij aan ik perse een sd kaartje nodig heb.

edit:
Verder krijg ik het niet voor elkaar om tabbladen te verwijderen. Ik heb nu 5 tabbladen en heb er maar 3 nodig. Hoe kan ik deze verwijderen?

edit: Lees dat het niet mogelijk is. Moeten we toch maar met de rom gaan klooien.

[ Voor 24% gewijzigd door scorpio81 op 08-09-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-09 22:34
Weet iemand een goede rom ?
Ik zie er veel op het internet maar weet niet wat betrouwbaar en goed is.
Welke gebruiken jullie ?

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
scorpio81 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:23:
Iemand nog een tip voor een mooi hoesje?

Er worden er nogal wat aangeboden maar er zit vaak veel kwaliteitsverschil in. Wie heeft er goede ervaringen met een bepaald hoesje?

Moet je trouwens altijd een micro sd kaartje los aanschaffen? Deze zit er bij mij geen bij en als ik iets download geeft hij aan ik perse een sd kaartje nodig heb.

edit:
Verder krijg ik het niet voor elkaar om tabbladen te verwijderen. Ik heb nu 5 tabbladen en heb er maar 3 nodig. Hoe kan ik deze verwijderen?

edit: Lees dat het niet mogelijk is. Moeten we toch maar met de rom gaan klooien.
Gewoon een andere browser gebruiken ;) Vind zelf firefox wel relaxed.

En ja het telefoongeheugen is vooral bedoeld voor apps, het is ook maar een kleine gigabyte dus veel kun je er niet op opslaan. Maar een redelijk micro-SD-kaartje heb je al voor een tientje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik bedoelde de 5 bladen van het hoofdscherm en niet de browser.

Maakt het nog uit wat voor micro sd kaartje je neemt (snelheid)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
scorpio81 schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:27:
Ja. Een snelle is sneller, een langzame niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
scorpio81 schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:27:

Je aps die op de sd kaart staan laden veel sneller.

Heeft iemand toevallig hetzelfde probleem? Ik heb opeens een stuk of 60 luie pixels die gewoon groen of rood blijven als me scherm zwart zou moeten zijn :(

• jfeelders

jfeelders

Sinds kort blijft mijn 3G-verbinding niet actief als de telefoon 's nachts in rust gaat. Voor mail heb ik ingesteld dat deze enkel tussen 8-20u wordt gecheckt maar hierdoor verliest WhatsApp ook zijn verbinding. 's Ochtends moet ik het mobiele netwerk uit en aanzetten om een nieuwe verbinding te forceren; deze wordt niet automatisch gemaakt.
Hebben jullie een oplossing?

Verwijderd

GeenAngst schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:42:
Weet iemand een goede rom ?
Ik zie er veel op het internet maar weet niet wat betrouwbaar en goed is.
Welke gebruiken jullie ?
Cyanogenmod. Ik vind hem sneller dan stock ROM. En, overklokbaar, dus nog sneller, en goede batterij duur.

• jfeelders

jfeelders

Het laatste wat ik van CM10 voor de One V las is dat de camera niet werkt en dat de backlight niet uitgeschakeld kan worden (accuduur?). Hoe is jouw ervaring daarmee?

Verwijderd

jfeelders schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:09:
Het laatste wat ik van CM10 voor de One V las is dat de camera niet werkt en dat de backlight niet uitgeschakeld kan worden (accuduur?). Hoe is jouw ervaring daarmee?
Ik heb CM9 en de camera is inderdaad wat buggy, maar dat is ondertussen als het goed is wel opgelost. Ik heb nog niet de laatste versie van CM9.
Camera zou gewoon prima moeten werken in CM9, status CM10 weet ik even niet. Wel is het zo dat filmpjes in portrait opgenomen uiteindelijk 90 graden gedraaid opgenomen worden.

Backlight kan wel worden uitgeschakeld hoor, accuduur is stukken beterdan andere ROM's. Accu gaat bij mij zelfs langer mee dan stock ROM zonder oc. Dus met oc naar 1.5GHz op CM9 betere accu dan 1GHz stock.

• xxxneoxxx
Lees overal nog steeds dat bij de custom JB firmwares wireless niet werkt, of bluetooth.. Lijkt altijd wel wat te zijn. Zou mooi zijn als HTC eens een echte JB firmware beschikbaar zou maken voor de one V. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:14
Heb hier de eerste lading HTC One V toestellen ontvangen voor zakelijk gebruik. Mooie solide toestellen.
Ik kreeg zojuist een collega terug met een probleem dat ze geen foto's via Whatsapp kan versturen, heeft dit nu te maken met het feit dat er geen SD kaartje in het toestel zit?

Ik kon er wel wat over vinden, maar geen antwoord of dit met elkaar te maken heeft.

M.a.w. als iemand app's installeerd of foto's maakt dan is het raadzaam om er een SD kaartje bij te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat heeft daar mee te maken ja :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Gewoon een partij goedkope 8 of 16GB kaartjes kopen en die erbij leveren. Aangezien veel apps wel graag wat opslaggeheugen willen gebruiken/misbruiken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogges
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:10

Nogges

want 1 keer is nooit genoeg!

Hier een HTC one V met serienummer HT25FTVXXXXX met T-mobile. Ik heb er nu een wazig probleem mee:
Als ik het toestel vergrendeld is, en ik druk op dr power/ontgrendel-knop, dan gaat het scherm keurig aan. Maar als het scherm aan is, en ik druk op de power/vergrendeltoets, gebeurt er 1 van de volgende 3 zaken:
1. helemaal niets
2. maakt een screenshot
3. zet het geluid luider

Daarbij komt ook het volgende probleem met de geluidsknop: luider zetten werkt prima, echter bij het zachter zetten reageert hij nergens op. Het vreemd vind ik namelijk dat knop blijkbaar wel functioneert, want deblokeren werkt prima......

Ik heb reeds een factoryreset gedaan, dit bood geen oplossing. Ik kan natuurlijk niet zien of er vuiligheid bij de knoppen zit. Maar wie herkent deze problemen?

You iz one special kid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Zit er over na te denken om hem te rooten maar me toestel heeft nog garantie en is verzekerd.
Nu is mijn vraag wat als je doet heb je nog garantie en is verzekering nog geldig?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris89 schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:24:
Zit er over na te denken om hem te rooten maar me toestel heeft nog garantie en is verzekerd.
Nu is mijn vraag wat als je doet heb je nog garantie en is verzekering nog geldig?!
Gewoon backup maken van je huidige ROM en dan kun je gewoon weer terug naar fabrieksinstellingen.

• Chris89
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 22:44:
[...]

Gewoon backup maken van je huidige ROM en dan kun je gewoon weer terug naar fabrieksinstellingen.
Hoe je dat? En is het voor de fabrikant dan niet te zien dat hij geroot is geweest?
Je past namelijk wat aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:28

Zyron

BWRAAAAP

Boland; wat voor ROM gebruik jij precies?

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWVV
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:45
Gisteren een simlock vrije One V gekocht. Ik vind het een leuk toestel voor mij als first time smartphone user. Op zich loopt alles vlot, heb op internet gelezen dat browsen soms wat traag gaat met de ingebouwde browser, maar heb daar nog niet echt veel van gemerkt.

Wel al 2 eigenaardigheden:

-de ingebouwde facebook app is zo dood als een pier en ik weet niet waar het aan ligt. Als ik 'em opstart krijg ik telkens de melding "Er is een fout opgetreden tijdens het laden van deze pagina". Da's jammer, want de m.facebook.com versie in de browser laat me niet foto's uitzoomen als ze buiten het beeld verlopen.

-Er staat een vodafone app preloaded op. Dat terwijl het een simlock vrij toestel moet zijn. Is dat normaal? Tevens als ik naar de google play store ga staat er een vakje 'recommended by Vodafone' tussen. Ik heb zelf een Hi/KPN sim er in zitten.

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

Als ik mijn htc one v via bluetooth gekoppeld heb aan mijn autoradiosysteem (renault laguna) heb ik twee problemen die ik niet kan oplossen:
- als ik muziek vanaf mijn htc afspeel via mijn autoradio is het geluid veel zachter dan mijn autoradio zelf. Ik moet de volume knop veel verder opendraaien voor ik het op een normaal niveau hoor
- wordt het nummer niet op het display in de auto getoond. Ik krijg de tekst "audio track". Met mijn vorige htc (hd2) werd (de titel van) het nummer op het scherm van mijn autoradio getoond.

Weet iemand hoe ik bovenstaande kan verhelpen?

• Chris.nl
  • Niet online
Volume kan je wellicht verhelpen door het volume van je One V hard(er) te zetten (terwijl ie een nummer afspeelt)

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 16:41
Ik lees veel hier dat mensen hem hebben overklokt naar 1.5ghz.
Zitten daar nog nadelen aan? aangezien HTC zelf gekozen heeft voor 1Ghz. (vast met een reden)

Ik zit eraan te denken een custom rom erop te zetten met een native Google skin (meer eenheid) en hopenlijk wat meer snelheid want dat dit toch wel net aan met de stock rom vind ik dan teminste...

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Niet echt nadelen afgezien van mogelijk accu (maar daar merk ik feitelijk ook nauwelijks verschil in). Dit heeft HTC idd bewust gedaan. Zo maak je namelijk een value model wat niet concurreert met je hoger in de markt gepositioneerde modellen :+

Deze SOC draait in sommige andere telefoons gewoon 1,4 Ghz. Nieuwe kernel erop en gaan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Korvaag schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:46:
Niet echt nadelen afgezien van mogelijk accu (maar daar merk ik feitelijk ook nauwelijks verschil in). Dit heeft HTC idd bewust gedaan. Zo maak je namelijk een value model wat niet concurreert met je hoger in de markt gepositioneerde modellen :+

Deze SOC draait in sommige andere telefoons gewoon 1,4 Ghz. Nieuwe kernel erop en gaan dus :)
Precies. Ik heb dezelfde SOC in mijn Arc S en die draait stock 1,4 en soepel op 1,6 nu. Hij kan nog wel veel harder eigenlijk!

en stiekem verlang ik nog steeds naar een One V. Die bouwkwaliteit is briljant. Metaal + unibody FTW

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
Ik krijg de laatste tijd heel vaak (meerdere keren per dag) de melding dat mijn SD-kaartje is ontkoppeld.
Ik moet dan het kaartje er even uit halen en weer opnieuw insteken en dan werkt het weer.
Wel behoorlijk irritant. Zijn er meer mensen met dit probleem en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyron schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:50:
Boland; wat voor ROM gebruik jij precies?
CM9
Op elk moment kan de final versie online worden gezet! Ik zit op RC1, RC3 moet heel erg snel zijn zo te lezen. Ik zou echter nog even wachten op de final.
Chris89 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 00:13:
[...]

Hoe je dat? En is het voor de fabrikant dan niet te zien dat hij geroot is geweest?
Je past namelijk wat aan...
100% zeker of ze het niet kunnen zien weet ik niet. Je kunt echter m.b.v. een nandroid backup een backup maken van je huidige ROM. Vervolgens kun je deze indien gewenst later terugzetten, bootloader weer locken, default recovery erop zetten en het zou weer af-fabriek moeten zijn.
Pin me er niet op vast. Als je het niet aandurft, niet doen.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:01
Ze kunnen het zien omdat je bootloader dan ReLocked is ipv Locked.

Ik heb mn One S geroot en iets later moeten binnenbrengen voor reparatie. Ze hebben er niks over gezegd allesinds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
RWVV schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:34:

-Er staat een vodafone app preloaded op. Dat terwijl het een simlock vrij toestel moet zijn. Is dat normaal? Tevens als ik naar de google play store ga staat er een vakje 'recommended by Vodafone' tussen. Ik heb zelf een Hi/KPN sim er in zitten.
Dat is volgens mij niet normaal. Ik heb mijn telefoon bij Mycom gekocht en daar stond niks van vodafone op. Heb je hem overgekocht van iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:47
Mich007 schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:12:
Ik krijg de laatste tijd heel vaak (meerdere keren per dag) de melding dat mijn SD-kaartje is ontkoppeld.
Ik moet dan het kaartje er even uit halen en weer opnieuw insteken en dan werkt het weer.
Wel behoorlijk irritant. Zijn er meer mensen met dit probleem en is er een oplossing voor?
Had ik ook. Oplossing was een ander type/merk kaartje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWVV
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:45
Peertje schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:49:
[...]

Dat is volgens mij niet normaal. Ik heb mijn telefoon bij Mycom gekocht en daar stond niks van vodafone op. Heb je hem overgekocht van iemand?
Ik heb 'em gewoon in een winkel gekocht, geseald en al. Er staan ook geen vodafone vermeldingen op de verpakking ofzo. 'T maakt verder niet heel veel uit, heb de vodafone apps gewoon uitgeschakeld en zie er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Vandaag de stap gezet om de bootloader te unlocken en de Titanium-KISS te flashen.

'k Heb de versie voor stock rom, met preset overclock tot 1.5GHz en undervolt gekozen.
Leek me de makkelijkste keuze, hoef ik zelf niet te klooien met SetCPU en te rooten o.i.d.
Stock rom bevalt me prima, 'k vind het wel erg flex dat de processor nu wat vlotter is.

Kwam er net achter dat in die kernel ook een sweep2wake functie zit :9~
Prettig om de powerknop niet meer te hoeven gebruiken voor in- uit- standby.
Zie filmpje:

• GAIAjohan
Ok, wat moet ik doen om hem naar 1,5GHz te zetten, want ook ik zie dat wel zitten.
In het verleden heel veel met pc's gedaan,maar met Android nooit iets geprobeerd en vind het dan ook erg spannend om wat te proberen, omdat ik het toestel gewoon niet wil bricken.
Ik zie wel deze tool: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1676686
En deze kernel http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1765687, maar ik ben bang dat ik toch iets verkeerd ga doen.

Even de stappen duidelijk op een rij:
1. Bootloader unlocken via HTCDev ipv dia dat programma

Klaar. ben ik iets vergeten?

2. Hierna de kernel erop zetten met die tool.

maar hoe behoud ik de oude kernel voor latere mogelijke terugzetting? Maakt het ook uit dat ik een T-Mobile branded toestel heb..

Voor iemand die er net in komt rollen zijn veel aanpassingen gewoon te snel om zomaar ff te doen. Ik zou willen dat ik mijn Legend nog had om wat te kunnen oefenen..

[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 26-09-2012 00:17 ]

• Chris.nl
  • Niet online
't Was voor mij ook de 1e keer dat ik een android toestel ging tweaken, dus kan me indenken dat het eng is.

Die tool is prima.
Vergeet niet na het unlocken van je bootloader een recovery te flashen, er zit al een recovery bij de tool.
Je kan ook op zoek gaan naar een nieuwere recovery versie, maar dat lijkt me niet nodig.

Het zou mogelijk moeten zijn om rom en kernel te backuppen.
Zelf heb ik geen moeite genomen om me daarin te verdiepen, denk het niet nodig te hebben.
'k heb de One V los gekocht, de standaard kernel en rom vind ik wel terug op XDA als ik ze nodig heb.

Volgens mij moet het geen probleem zijn dat je toestel branded is, denk wel dat het voor jou daarom interessant kan zijn om je te verdiepen in eventueel backuppen van eigen rom en kernel.

Tip
Bij dit alles moet je One V als volgt zijn aangesloten op je pc:
Instellingen -> Opties voor ontwikkelaars -> USB-foutopsporing aanvinken.
Instellingen -> Verbinden met pc -> Alleen opladen aanvinken.
De bootloader unlocken geeft factory reset, daarna dus weer even die instellingen checken.

Zelf had ik het unlocken en recovery flashen met die alles in 1 tool gedaan.
Kernel flashen met een andere tool, heb ik geen andere reden dan "Omdat het kon" voor.

Wat mij betreft pak je de juiste kernel, als je (net als ik) bij je stock rom wil blijven en (nog) niet je vingers wil branden aan rooten zou ik boot-TK-USB-OC-VDD-201209222241.img nemen, dat is de nieuwste.

- disclaimer -
Zoals ik al zei, het is voor mij ook nog erg nieuw allemaal.
Wellicht is het beter als 'een expert' een Jip en Janneke handleiding schrijft voor deze One V handelingen.
Ik weet niet 100% zeker of het geen probleem is dat jij een branded toestel hebt.

• GAIAjohan
Ik heb hem zelf via de HTC site unlocked. Gezien er een recovery bij de tool zit, lijkt me dat ook wel gedekt.
Met de kernel ga ik straks even bezig. Moet eerst even kijken of ik mijn kernel ergens weg kan halen..

• Chris.nl
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 26 september 2012 @ 01:24:
Ik heb hem zelf via de HTC site unlocked. Gezien er een recovery bij de tool zit, lijkt me dat ook wel gedekt.
Met de kernel ga ik straks even bezig. Moet eerst even kijken of ik mijn kernel ergens weg kan halen..
Succes ermee, en morgen succes met eventueel slaaptekort. Lees morgen graag of/dat alles vlekkeloos is verlopen. Zzzz

• GAIAjohan
Hehe :P Dat komt wel goed.
In ieder geval bedankt voor je info!

• Mich007
- disclaimer -
Wellicht is het beter als 'een expert' een Jip en Janneke handleiding schrijft voor deze One V handelingen.
Die zou ik ook graag wel eens willen zien.
Ik wil nou niet zeggen dat mijn Engels heel slecht is maar zou een stap-voor-stap-handleiding in het Nederlands toch wel fijn vinden. Vooral omdat het voor mij ook allemaal nieuw is.

Verwijderd

Herkent er iemand het probleem dat de aux uitgang niet herkent wordt wanneer er bijvoorbeeld een headset is gestoken wordt? Ik heb dit probleem namelijk en het rare is dat wanneer ik de telefoon opnieuw opstart met de headset erin. Dan wordt hij wel herkent dus het is duidelijk geen hardware probleem.

Ik heb het probleem ook gegoogled maar daar wordt je ook niet veel wijzer van. Jullie hebben het over roots, kernels e.d. daar heb ik geen verstand van maar dat een oplossing kunnen zijn als ik daar iets in verander?

Hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Verwijderd

Ik kan in de HTC hub geen htc widgets meer vinden. Het lijkt wel of de gehele hub gewijzigd is. Ik gebruikte de profiel widget, maar die kan ik nu niet meer vinden. Hoe kan ik de htc widgets bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Jongens,

Draai nu:

ROM: myONEv RC5.0 FX
Kernel: TITANIUM KERNEL BUILD#5
Recorvery: ClockWorkMod

Tot nu toe erg tevreden :) Draait lekker vlot :)
Hopelijk morgen ook nog te spreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:02:
Herkent er iemand het probleem dat de aux uitgang niet herkent wordt wanneer er bijvoorbeeld een headset is gestoken wordt? Ik heb dit probleem namelijk en het rare is dat wanneer ik de telefoon opnieuw opstart met de headset erin. Dan wordt hij wel herkent dus het is duidelijk geen hardware probleem.

Ik heb het probleem ook gegoogled maar daar wordt je ook niet veel wijzer van. Jullie hebben het over roots, kernels e.d. daar heb ik geen verstand van maar dat een oplossing kunnen zijn als ik daar iets in verander?

Hoop dat jullie me kunnen helpen :)
Ik heb hetzelfde probleem. Als je em opnieuw opstart en erin laat zitten dan pakt ie em idd wel. Het zal wel wachten zijn op een nieuwe update....Ik had eerst ook problemen met de wifi hotspot. Zodra ik met de laptop connecte dan ging mn One V zichzelf opnieuw opstarten. Bij de laatste update is dit gelukkig verholpen maar nu heb ik dit probleem... Hetzelfde geld voor de headset eruit halen. Hij zegt dan dat ie er nog steeds in zit. Pas als ik em opnieuw opstart dan zegt ie wel dat ie eruit is. Dit is echt vervelend als je gebeld wordt. Dan hoor je niks door de speaker omdat ie denkt dat je de oortjes er nog in hebt terwijl je die er wel uit hebt gehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:38

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ineens QHSUSB_DLOAD-probleem... Hij is dus door een bug in de radio ineens gebricked. Zomaar.
Zie voor meer info hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=32285744

Nu dus via HTC live chat een RMA laten opmaken, morgen komt de koerier langs. Ik ben iig blij dat ik hem niet onder eigen kosten hoef op te sturen, wat wel zou moeten als ik de RMA via Studentmobiel (webshop waar ik hem heb gekocht) had laten lopen.

Hij wordt gerepareerd door Dynafix. Daar heb ik wel mindere verhalen over gehoord... :|

Maar ik hoop wel dat ze niet moeilijk doen over de HTCdev unlock. Ik heb op IRC gesproken met devs van een unbricker voor deze error (die in mijn geval niet werkte), en die zeiden dat dit probleem niets te maken heeft met de geunlockte bootloader of mijn custom ROM, maar met een bekende bug in de radio.

Hoe lang duurt zo'n RMA normaalgesproken?

Wordt vervolgd...

[ Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 02-10-2012 16:35 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Na het flashen naar een customrom heb alles geswapt (alle 3) maar hij blijft hangen op het bootscherm van of HTC of van me rom... Iemand hier een oplossing voor?!

Zijn vast wel meer mensen die dit hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Duh, als je alles wipet na het instellen van een ROM heeft ie toch niets meer om van te booten? :P
Of bedoel je dat niet met 'geswapt'?

[ Voor 23% gewijzigd door Compizfox op 02-10-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:22
Voor de mensen die problemen hadden dat de HTC one v de simkaart niet zag: Bij mij werkte het om de telefoon te updaten tot de laatste update, restarten en dan de simkaart erin te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 22:47
De discussie over hoesjes is al enkele pagina's geleden, maar toch.

Ik heb zelf een Valenta Deluxe Leather Pocket 01 aangeschaft, en die past perfect rond de OneV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Bluefall schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:21:
De discussie over hoesjes is al enkele pagina's geleden, maar toch.

Ik heb zelf een Valenta Deluxe Leather Pocket 01 aangeschaft, en die past perfect rond de OneV.
Ik heb zelf laatst deze aangeschaft:

http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1423.l2649

Een mooie, harde cover. Met donkerblauwe bedrukking, ziet er goed uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris89 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:46:
Na het flashen naar een customrom heb alles geswapt (alle 3) maar hij blijft hangen op het bootscherm van of HTC of van me rom... Iemand hier een oplossing voor?!

Zijn vast wel meer mensen die dit hebben...
Dat ligt aan je ROM of aan de Kernel. Welke ROM / Kernel?
In 9 van de 10 gevallen is het de ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zo, vandaag een mail gekregen dat mijn One V gerepareerd is en ASAP wordt geretourneerd :)
Valt me nog redelijk mee, dan heeft het dus een weekje geduurd, die reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
Sinds een paar dagen wordt mijn mail niet meer automatisch binnengehaald.

De instelling van het synchroniseren staat op pushmail (exchange) maar er komt niets binnen.
Handmatig binnen halen is geen probleem.
Ook bij mijn andere mailservers (xs4all en hotmail) heb ik dezelfde problemen. Daar staat het synchroniseren ingesteld op 'slim synchroniseren' maar dat maakt kennelijk geen verschil.
Piektijden etc. staan ook gewoon goed ingesteld.
Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Mich007 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:21:
Sinds een paar dagen wordt mijn mail niet meer automatisch binnengehaald.

De instelling van het synchroniseren staat op pushmail (exchange) maar er komt niets binnen.
Handmatig binnen halen is geen probleem.
Ook bij mijn andere mailservers (xs4all en hotmail) heb ik dezelfde problemen. Daar staat het synchroniseren ingesteld op 'slim synchroniseren' maar dat maakt kennelijk geen verschil.
Piektijden etc. staan ook gewoon goed ingesteld.
Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
xxxneoxxx schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Have you tried turning it off and on again?
Yep.. Mocht ook niet baten helaas.

Edit: Probleem opgelost. Automatische synchronisatie in het instellingenmenu stond op 'off'.
Op de een of andere manier waarschijnlijk per ongeluk uitgeschakeld.

[ Voor 29% gewijzigd door Mich007 op 10-10-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mis heel erg de knop instellingen.

bv bij whatsapp kan ik geen groep maken e.d. ?

zit de knop die ik op mijn vorige telefoon wel had ergen anders verstopt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
hou de apps-knop (de rechter) eens langer ingedrukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het zo simpel.......... thx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_ryow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50
Bij mij is de power knop aan de ene kant een beetje verder ingedrukt dan de andere kant. Dit was al vanaf het begin zo. Hebben jullie dit ook? Het is vrij onhandig, helemaal omdat het de enige knop is voor het ontwaken van je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 22:47
Dit hoort niet zo te zijn.
Bij mij is hij althans mooi evenwijdig met de rest van de bovenkant.

Binnenkort ook maar eens beginnen kijken naar Custom ROMs hierzo
Lloir zou aan de final werken van CM9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Draai al een maand CM9 en moet zeggen ben heel erg tevreden :)
Het is inderdaad afwachten tot de Final =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de HTC ONE V batch 26, een mooi toestel alleen ik zit met een probleem, als ik ga navigeren met Maps doet alles het alleen ik krijg een piep ipv een stem, ik heb al een keertje Maps opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf hetzelfde probleem houden. zijn ze bij mij de vrouw bij HTC vergeten erin te bouwen ;) ?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik had al een hele tijd problemen met de contacten app, die heel sloom reageerde en echt eeuwen duurde om te laden en dat nummerherkenning bijna nooit meer direct werkte. Ik kreeg dit maar niet gefixt. Volgens mij is dit nu alles opgelost doordat ik vandaag Viber heb gedeinstalleerd :o. Raar dat ik nog niemand anders met hetzelfde probleem tegen ben gekomen. Ben blij dat het eindelijk opgelost is, de basisfunctionaliteiten deden het niet eens meer goed. Nu durf ik Viber niet eens meer te installeren xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
16/10/12:

CM9 Final!!! ^^
link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1757323
aanbevolen kernel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1765687

WAARSCHUWING:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
/*
 * Your warranty is now void.
 *
 * I am not responsible for bricked devices, dead SD cards,
 * thermonuclear war, or you getting fired because the alarm app failed. Please
 * do some research if you have any concerns about features included in this ROM
 * before flashing it! YOU are choosing to make these modifications, and if
 * you point the finger at me for messing up your device, I will laugh at you.
 */

Flash hem nu =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
xileS schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:01:
Ik had al een hele tijd problemen met de contacten app, die heel sloom reageerde en echt eeuwen duurde om te laden en dat nummerherkenning bijna nooit meer direct werkte. Ik kreeg dit maar niet gefixt. Volgens mij is dit nu alles opgelost doordat ik vandaag Viber heb gedeinstalleerd :o. Raar dat ik nog niemand anders met hetzelfde probleem tegen ben gekomen. Ben blij dat het eindelijk opgelost is, de basisfunctionaliteiten deden het niet eens meer goed. Nu durf ik Viber niet eens meer te installeren xD.
:X *gelijk Viber gaat deinstalleren
-edit- duurt nog steeds lang ;(
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:46:
ik heb de HTC ONE V batch 26, een mooi toestel alleen ik zit met een probleem, als ik ga navigeren met Maps doet alles het alleen ik krijg een piep ipv een stem, ik heb al een keertje Maps opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf hetzelfde probleem houden. zijn ze bij mij de vrouw bij HTC vergeten erin te bouwen ;) ?
alvast bedankt
De optie "spraak inschakelen" al geprobeerd? B)

[ Voor 28% gewijzigd door mcDavid op 18-10-2012 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
mcDavid schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 00:19:
[...]

:X *gelijk Viber gaat deinstalleren
-edit- duurt nog steeds lang ;(
Contacten laden bedoel je? Bij mij gaat sinds het deinstalleren van Viber veeel sneller (niet super snel ofzo :P). Ik had er dus zo erg last van, dat het gewoon minuten duurde voordat ik een contactpersoon geopend had ;s, werd er helemaal gefrustreerd van. Ik draai trouwens myONEv RC5.0 FX, maar bij de stock rom had ik er ook al last van na de laatste update dacht ik.

Wat ik ook een tijdje terug heb gedaan FriendStream verwijderen met Titanium Backup, dat hielp ook een beetje dacht ik. Die app heeft voor mij ook geen toegevoegde waarde, aangezien ik gewoon liever de Facebook app zelf gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Ja ik bedoel idd contacten inladen. Soms duurt het inderdaad minuten voordat de lijst eindelijk geladen is (de 1e keer na een rebot). En een contact aanklikken kan ook weer minuten duren. Al heb ik het idee dat dat laatste door facebook komt, als je eerst een keer facebook opent, openen de contactdetails daarna gewoon vlot.

Ik zit er ook wel aan te denken het toestel te rooten, de helft van die default apps mogen er wel af van mij.
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste