Was gisteren laat thuis en ging voetbal kijken ipv achter de computer zitten maar ik had je de email beloofd, hier is hij dan:Floris-K schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:32:
Net contact gehad met Cheapnews. De maximum snelheid daar is 120mbit/sec.
In mijn geval jammer, gezien ik Ziggo 180mbit hebt.
Verder kreeg ik wel meer bestanden binnen dan bij Sunny, waardoor ik een film van 10GB kon repairen.
Beste usenet gebruiker,
Om de zomer te vieren, bieden wij u een speciale actie aan.
Tot 1 oktober 2014 kunt u gebruik maken van een actiecode (zomeractie2014) om 12 maanden usenet toegang te krijgen voor de prijs van 9 maanden.
OF
uw bestaande account aanvullen met 12 maanden voor de prijs van 9 maanden.
(aan de hand van uw emailadres en/ of rekeningnummer kunnen wij achterhalen wat uw klantnummer is en vullen wij uw resterende termijnen aan met 360 dagen).
Dit zal resulteren in de volgende tarieven:
Standard 30Mbit 12 maanden voor éénmalig 40,50 euro (teruggerekend is dat 3,38 euro per 30 dagen i.p.v. 4,50 euro)
Luxe 60Mbit 12 maanden voor éénmalig 63,- euro (teruggerekend is dat 5,25 euro per 30 dagen i.p.v. 7,- euro)
en
Deluxe Unlimited 12 maanden voor éénmalig 90,- euro (teruggerekend is dat 7,50 euro per 30 dagen i.p.v. 10,- euro)
Hier volgen de stappen om gebruik te maken van deze actie:
stap 1. u gaat naar naar onze pre-paid pagina via deze link: http://www.i-telligent.nl/prepaid
stap 2. u vult al uw gegevens in op de pagina
stap 3. voer deze actiecode in: zomeractie2014
stap 4. u selecteert onderaan in het drop down menu bij “product” uw gewenste bandbreedte (Standard 30Mbit, Luxe 60Mbit of Deluxe Unlimited)
stap 5. u selecteert in het volgende drop down menu 12 maanden*
stap 6. klik op BESTEL (In de email die u automatisch ontvangt, wordt het juiste bedrag aangegeven dat u dient over te maken.)
*Deze actiecode is alleen te combineren met onze 12 maanden Standard, Luxe en Deluxe Pre-paid pakketten.
edit: verkleind omdat de lettergrootte en type mee werd gekopieert en geplakt.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."