Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 55 Laatste
Acties:
  • 618.580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
lucdec schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 16:49:
Iemand nog een tip voor een gratis nieuwsserver met binaries. Mag traag zijn

dank !
XSUsenet heeft een optie voor een gratis account van 1Mbit, 10 dagen retentie en volgens mij moet je je account om de 30 dagen heractiveren volgens mij.

Volgens mij is die qua compleetheid (uitgezonderd N&T/DMCA's) wel oke.

Of just4today. Misschien wat minder stabiel, heeft ook dezelfde retentie maar daar heb je gewoon elke dag een nieuw gebruikersnaam en wachtwoord.

Of anders een IPv6-tunnel aanmaken, en dan de IPv6-testserver van XS4All gebruiken, 35 dagen retentie, max. 4 verbindingen en heeft een aardig uptime en compleetheid. Het is natuurlijk een test-server dus hij kan er zo mee stoppen.

[ Voor 16% gewijzigd door Zombymario op 21-06-2014 17:13 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:45
Vorige maand Eweka opgezegd en geprobeerd met Frugal Usenet te werken. Het maken van connecties duurt erg lang, snelheid is uiteindelijk goed. Spotlite heeft grote moeite om met Frugal Usenet spots te downloaden + reacties te downloaden.

Net opgezegd en 1 maand Sunny Usenet aangevraagd. Eerste indruk is stukken beter dan Frugal usenet.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38342

De laatste tijd erg veel (snel) NOTD of DMCA effecten bij Sunny Usenet. Althans dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucdec
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-03 20:20
Zombymario schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 17:09:
[...]

XSUsenet heeft een optie voor een gratis account van 1Mbit, 10 dagen retentie en volgens mij moet je je account om de 30 dagen heractiveren volgens mij.

Volgens mij is die qua compleetheid (uitgezonderd N&T/DMCA's) wel oke.

Of just4today. Misschien wat minder stabiel, heeft ook dezelfde retentie maar daar heb je gewoon elke dag een nieuw gebruikersnaam en wachtwoord.

Of anders een IPv6-tunnel aanmaken, en dan de IPv6-testserver van XS4All gebruiken, 35 dagen retentie, max. 4 verbindingen en heeft een aardig uptime en compleetheid. Het is natuurlijk een test-server dus hij kan er zo mee stoppen.
Dank je voor de tips.

Jammer dat er niet meer gratis initiatieven zijn.
Vroeger was er ook op het net een forum waar iedereen adressen kon posten van gratis
servers. Jammer dat dit niet meer bestaat....(ftd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:29
lucdec schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:01:
[...]

Dank je voor de tips.

Jammer dat er niet meer gratis initiatieven zijn.
Vroeger was er ook op het net een forum waar iedereen adressen kon posten van gratis
servers. Jammer dat dit niet meer bestaat....(ftd)
Die paar euro de maand zijn ook echt de moeite waard ja..

via ziggo krijg je overigens een bepaald aantal GB gratis aan gebaseerd op je abbonement bij hun maandelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Scrtz schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:06:
[...]

Die paar euro de maand zijn ook echt de moeite waard ja..

via ziggo krijg je overigens een bepaald aantal GB gratis aan gebaseerd op je abbonement bij hun maandelijks.
Idd, goed nieuwsservers zijn echt wel het geld waard.

Hier trouwens weer een super aanbieding. Newsgroupdirect voor 4 (!!) euro per maand als je het uitrekent.

Onbeperkte snelheid, 50 connecties, en goede reviews overal, actie nog 3 dagen ( betalen kan wel alleen met CC):

http://newsgroupdirect.co...bd6f-58e7bae9d1-118524081

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-04 03:15
Ik ben begonnen met Eweka maar na een upgrade naar 120/10 mbit en Eweka maar 50 max kon leveren overgegaan naar extremeusenet. Na een tijdje weer teruggegaan naar 60 mbit en aangezien er toen op dat moment veel meer aanbieders waren die ook nog eens goedkoper waren overgestapt naar sunnyusenet.
Hier heb ik op zich goede ervaringen mee maar de laatste tijd veel last van N&T. Ben ook net van pakket veranderd omdat m'n internet snelheid naar 90mbit is gegaan en krijg dit met geen mogelijkheid stabiel. Blijft schommelen tussen de (soms) 5000kbps en 8800 kbps terwijl soms ook alles wegvalt en dus een fractie alles op 0.0 staat. Haal alleen de beloofde 11250 kbps bij opstarten grabit.
Misschien dat het wel aan grabit ligt hoewel ik nooit wat anders gebruikt heb. Iemand anders een alternatief wat ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:06
Frugal sinds dag of zeg 5 af en toe wat lager, zeg op 60%. Wanneer verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-04 21:44
alwaysleft schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:45:
[...]

Idd, goed nieuwsservers zijn echt wel het geld waard.

Hier trouwens weer een super aanbieding. Newsgroupdirect voor 4 (!!) euro per maand als je het uitrekent.

Onbeperkte snelheid, 50 connecties, en goede reviews overal, actie nog 3 dagen ( betalen kan wel alleen met CC):

http://newsgroupdirect.co...bd6f-58e7bae9d1-118524081
Nog bedankt voor deze melding!
Begin deze week besteld. Goede ervaring tot nu toe d:)b
(Overstap vanaf tweak news servers)

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Killerbert schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:07:
[...]

Nog bedankt voor deze melding!
Begin deze week besteld. Goede ervaring tot nu toe d:)b
(Overstap vanaf tweak news servers)
Geen dank, en geen geld. Loopt nog dik 24 uur zie ik deze aanbieding :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 10:34
Anoniem: 38342 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:24:
De laatste tijd erg veel (snel) NOTD of DMCA effecten bij Sunny Usenet. Althans dat is mijn ervaring.
Ik wil niet overkomen dat ik Pro Sunny ben, maar denk je nu echt dat dat alleen bij Sunny is ? Of heb je 4 nieuwsservers tegelijk waar je het kan checken ?

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobKJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:14
Heeft iemand nog meer problemen met het downloaden via Newsgrabber? Krijg de hele avond al fout 482: kan niet aanmelden bij server.

Site van Newsgrabber zegt wel dat de servers online zijn, maar hij valt hier uit na een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Frugal gaf net wel.problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38342

ginod schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:15:
[...]

Ik wil niet overkomen dat ik Pro Sunny ben, maar denk je nu echt dat dat alleen bij Sunny is ? Of heb je 4 nieuwsservers tegelijk waar je het kan checken ?
Ooh dat niet. Ik deelde alleen mijn ervaring :)
Zeker gezien meerdere mensen nu Newsserver providers aan het heroverwegen zijn en ik verder geen duidelijke recente vermelding over ervaringen met Sunny Usenet zag.
Puur informatief dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
Ja, dat snap ik :-) Maar ik vrees dat het bijna bij alle nieuwsservers is. En dus ook bij Sunny uiteraard. Maar voor wat je betaalt bij hun, krijg je veel voor terug. Zelfs nu meer als 900 dagen retentie. Dat was eerst altijd 900 dagen en geen minuut ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Anoniem: 38342 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:19:
[...]

Ooh dat niet. Ik deelde alleen mijn ervaring :)
Zeker gezien meerdere mensen nu Newsserver providers aan het heroverwegen zijn en ik verder geen duidelijke recente vermelding over ervaringen met Sunny Usenet zag.
Puur informatief dus 8)
Heb net Sunny UNL met een jaartje verlengd. Ik deel het account met een vriend van me en vroeg nog of hij redenen had om naar een andere aanbieder te kijken: we hebben allebei geen klachten en de prijs is netjes. Heb meer last van encrypted meuk dan echt takedowns, maar ik download via m'n MBP en die staat dagelijks uren aan, dus die pikt meteen alles op zeg maar :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
Nieuwe aanbieding, 2TB block voor 60 dollar

http://newsgroupdirect.com/deal-of-the-week

Gunstige voorwaarden:
Blocks never automatically renew. Block accounts never expire and can be shared with your friends.
update: prima snelheid op SSL EU server: 17MB/s = gelijk aan mijn huidige speedtest dl snelheid.

[ Voor 17% gewijzigd door srekaewt op 27-06-2014 20:45 ]

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
srekaewt schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:50:

Gunstige voorwaarden:

[...]

update: prima snelheid op SSL EU server: 17MB/s = gelijk aan mijn huidige speedtest dl snelheid.
Vond de aanbieding van hun met unlimted usenet 1 jaar voor 65 dollar beter. 2 TB is bij gemiddeld tweaker gebruik binnen paar maanden op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
alwaysleft schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:02:
[...]

Vond de aanbieding van hun met unlimted usenet 1 jaar voor 65 dollar beter. 2 TB is bij gemiddeld tweaker gebruik binnen paar maanden op >:)
Dat geloof ik graag, maar 't is wel een goede deal voor mensen die wat gerichter downloaden maar wel ongeduldig zijn ;) Ik gok dat ik er een paar jaar mee rond kom. En de retentie is super.

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
ginod schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:11:
Ja, dat snap ik :-) Maar ik vrees dat het bijna bij alle nieuwsservers is. En dus ook bij Sunny uiteraard. Maar voor wat je betaalt bij hun, krijg je veel voor terug. Zelfs nu meer als 900 dagen retentie. Dat was eerst altijd 900 dagen en geen minuut ouder.
Wat is hun huidige retentie? "Meer dan 900 dagen retentie" vind ik vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 17-04 20:32

TRaSH

koffie ?

USP kunnen wel beweren da ze 2000 dagen retentie hebben,
maar voor films/series heb je hier niet zoveel aan als ze normale namen gebruiken ivm N&T/DMCA.
of de files moeten compleet encrypted zijn dan zal het wel werken

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:27
srekaewt schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:50:

Gunstige voorwaarden:

[...]

Was ook van plan deze te bestellen. Ben benieuwd. Heb momenteel Eweka voor €7.50 pm en daarvoor NewsHosting gehad die steeds meer incompletes binnen haalde.

EDIT: Helaas geen PayPal, dus de CC er maar even bijgepakt. Inmiddels 16Gb binnen gehaald zonder problemen. Volle snelheid Ziggo Z2: 90Mbit/s.

[ Voor 12% gewijzigd door Card Nox op 28-06-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10-2023
Hoi Allemaal, ik was aan het lezen en had en paar vraagjes als het mag.
1: Wat zijn blockaccounts precies wat kan je ermee? wat doet het?
2: is het beter om met spotnet te downloaden? download nu met newsleecher.
3: hoe gaat dat in werking als je 2 usenets acounts heb? als de ene het niet vindt gaat de andere het downloaden? download je met alle 2 de accounts tegelijk?

daarnaast ik download nu met newsdemon, best wel veel last van takedowns... Heb zelf ook sunny en eweka geprobeerd maar daar ook veel last van gehad, ben nu aan het kijken voor astraweb, i-telligent, tweaknews en cheapnews., (dit van jullie reacties) hoe zit het daar nu mee, wat vinden jullie de betere daaruit?

BVD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

1. block accounts kan je zien als pre-pay je koopt een aantal GB's/TBs in tot het op is
2. nee/ja ik prefeer een los programma om te downloaden nzbget/sabnzbd
3. met nzbget kan je instellen hoe je wilt dat het gebruikt word, bv heeft server 1 het niet ga dan naar server 2, of gebruik beide servers.

ik gebruik sinds een paar maanden nu ook newsdemon ism met Frugal en het bevalt me best goed krijg een hoop compleet binnen wat ik niet verwacht had van een highwind server.

alle USP hebben last van takedowns maar dat had je hier ook al gelezen ;)
het scheelt hoogstens een paar uur/dagen afhankelijk wat je zoekt.
enigste oplossing wees er sneller bij en een aantal goeie indexers scheelt een hoop.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoex
hey, alvast bedankt voor de info,
1: is het beter om een gewone usenet te hebben of blockaccount?
2: wat is een highwind server?
daarnaast wat is een indexer,
Ik dank je alvast voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

1. Is afhankelijk hoeveel je denkt te gaan downloaden, als je veel download ben je zo door je block account en kan je beter een een abo nemen bv sunny.
2. Veel usenet servers maken gebruik van andere hoofd server. Zie een beetje als Hi of youphone die het netwerk van KPN draaien.
3.indexer zijn een soort zoek servers. Zie als spot net maar zijn vooral interessant voor programma's als sickbeard of nzbdrone.
Je kan er ook zelf op zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antartic
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:03
Zelf gebruik ik een blockaccount aanvullend bij een "normale" account. Als supernews iets niet heeft dan wellicht 1 van de 2 blockaccounts die op een andere provider zitten (zie schema in de OP). Werkt goed, voor ~98% kan supernews het zelf downloaden en bij de rest springen de backup blockaccounts in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YMGV4LIFE
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-04 10:50
Tot voorkort was ik ook tevreden Sunny Usenet gebruiker, maar de takedowns beginnen nu de overhand te krijgen. Zou een ander dus aanraden op zoek te gaan naar een server die de takedowns niet (meteen) doorvoerd.

Zal vast geen reden zijn om je abbo op te zeggen? Heb net weer met een jaar verlengd.

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:50

knakworst

Get more sats!

YMGV4LIFE schreef op zondag 29 juni 2014 @ 08:47:

Zal vast geen reden zijn om je abbo op te zeggen? Heb net weer met een jaar verlengd.
Welke interessante tekst conversatie of legale linux iso hebben ze dan weggehaald?

Ik stel me dan voor dat je een e-mail stuurt als: Vanwege een notice-en-takedown heeft u illegale film x reeds verwijderd van uw server terwijl ik die nog wou downloaden. Indien u notice-en-takedowns niet wat langzamer verwijderd ben ik genoodzaakt mijn abonnement per direct op te zeggen.

Veel succes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-11-2024
@Apoex: Als ik jou was zou ik even kijken op www.binaries4all.nl. Dat is een website waarop duidelijke informatie te vinden is over usenet, hoe je moet downloaden, en welke programma's je daarvoor kan gebruiken. Ook stap voor stap uitleg hoe die programma's werken.

1: Ik heb zelf 2 payservers met onbeperkt downloaden. Een blockaccount is handig als je af en toe iets op een bepaalde server wilt downloaden, omdat het er op je andere server niet meer opstaat. Je kan dat blockaccount dan gebruiken om ontbrekende of beschadigde rars via een andere server alsnog binnen te halen. Je betaalt dan een bepaald bedrag voor zeg maar 500GB. Heb je op die server dan 500 GB gedownload, dan stopt het, net als je beltegoed op een prepaidkaartje voor je mobieltje. Je kan dan eventueel wat bijkopen. Dat kan voordeliger zijn dan een doorlopend of maandelijks abonnement zonder limiet op de hoeveelheid die je download. Ik heb zelf een onbeperkt abo op Supernews (6,99 per maand) en Cheapnews (59 per jaar).
2: Op de eerste pagina van dit topic zie je een schema van usenetaanbieders (Overzicht van alle first tier en reseller providers). Highwinds is een First Tier of Tier One usenetaanbieder. Een grote speler die grote serverparken heeft en aansluitingen op de grote internationale internetknooppunten. Zo'n bedrijf kan zelf usenet abonnementen aanbieden of dat doen via resellers. Het meeste wat je via zo'n usenetprovider kan downloaden is illegaal. Op die films of series staat copyright, je moet er dus eigenlijk voor betalen. De laatste tijd veel takedowns. Post wordt dan geheel of gedeeltelijk verwijderd. Amerikaanse payservers zijn verplicht om post te verwijderen als er in het kader van DMCA (Digital Millennium Copyright Act) om gevraagd wordt. Nederlandse en Europese bedrijven hebben niks met die wetgeving te maken, maar wel met Brein. Eweka is bijvoorbeeld een Nederlands bedrijf, maar ze huren hun Usenettoegang in bij Highwinds. Als Highwinds dus een film moet verwijderen, dan kan je die film bij Eweka dus ook niet meer downloaden. Vandaar dat ik een abonnement bij Supernews heb (een grote Amerikaanse speler, grote retentie, erg snel en altijd verbinding) en bij Cheapnews (Nederlands bedrijf op een Europees netwerk). Cheapnews heeft wat minder takedowns, en als het al gebeurt een stuk later dan bij Supernews. Helaas wat minder retentie, en wat trager. Supernews op mijn 180 Mb Ziggo verbinding is ruim 20 MB/s, en Cheapnews zit op zo'n 14 MB/s. Ik vergroot mijn kansen om iets te kunnen downloaden dus door een abonnement te nemen op 2 verschillende netwerken.
Een indexer is een site als [knip] of [knip]. De beste vind ik [knip]. Deze geven een inhoudsopgave van wat er op de usenetservers staat, dus wat je kan downloaden. Als je in het zoekvenster een naam van een film of serie intypt, dan zie je de zoekresultaten. Veel films/series worden tegenwoordig met cryptische namen gepost. Via Spotnet kan je makkelijker zoeken naar wat je wilt hebben. Ook meer info over Spotnet op [knip].

[ Voor 2% gewijzigd door Equator op 29-06-2014 14:37 . Reden: url's verwijderd.. :| ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:33
YMGV4LIFE schreef op zondag 29 juni 2014 @ 08:47:
Tot voorkort was ik ook tevreden Sunny Usenet gebruiker, maar de takedowns beginnen nu de overhand te krijgen. Zou een ander dus aanraden op zoek te gaan naar een server die de takedowns niet (meteen) doorvoerd.

Daarom doe ik het altijd maximaal per 3 maanden.

Ik ervaar ook hele snelle takedowns bij Sunny de laatste tijd. Is dat bij andere providers ook zo of wordt het tijd om over te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoex
ik weet dus nu ik lees toch wel het een en ander of usenets enzo alleen de benamingen er niet voor:D
Mag ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de reacties,

hier kan ik echt wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoex
Nog 1 vraagje hoe krijg ik mijn 2 usenets bij spotnet gevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Spotnet handleiding en download
kijken of het daar tussen staat ik zelf gebruik geen spotnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuid-Limburg
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11-2020
Heel de zondag nu al een ''Could not connect" bij Sunny Usenet, meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Net iemand gesproken die heeft er net me gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuid-Limburg
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11-2020
TRaSH schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:15:
Net iemand gesproken die heeft er net me gedownload
OK, opmerkelijk dan, lukt heel de dag al niet met Altbinz. Headers en reacties ophalen via Spotnet lukt dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoex
hoi TrasH ik gebnruik nu ook SabNzb wat is dat met onbriuikbaar rar bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:20

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Apoex schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:24:
hoi TrasH ik gebnruik nu ook SabNzb wat is dat met onbriuikbaar rar bestand?
We verwachten hier wel dat je ook zélf iets uitzoekt, en/of in ieder geval correcte en volledige foutmeldingen post. Zo'n generieke foutmelding kan natuurlijk vanalles zijn...

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:46
Nextron schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:30:
Supernews mag dan een reseller van Giganews zijn, maar deze maand zijn mijn Supernews-abonnementskosten geïncasseerd door Giganews, zonder vermelding van Supernews. Is dat Giganews die zijn diensten voor resellers uitbreidt met factoring of zit er een grotere verandering aan te komen?
Hier hetzelfde. Maar het rare is dat ik SuperNews al jaren met creditcard betaal. En nu doen ze opeens een automatische incasso vanaf mijn bankrekening?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:01

TFHfony

Professional Weirdo

posttoast schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:25:
[...]

Hier hetzelfde. Maar het rare is dat ik SuperNews al jaren met creditcard betaal. En nu doen ze opeens een automatische incasso vanaf mijn bankrekening?
Doe je het via PayPal? Wellicht heb je beiden in je Paypal account staan. Paypal heeft in zijn voorwaarden staan dat als je CC niet meer werkt (geen saldo, nieuwe kaart niet doorgegeven, etc...) ze van je rekening mogen boeken :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:46
TFHfony schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:34:
[...]

Doe je het via PayPal? Wellicht heb je beiden in je Paypal account staan. Paypal heeft in zijn voorwaarden staan dat als je CC niet meer werkt (geen saldo, nieuwe kaart niet doorgegeven, etc...) ze van je rekening mogen boeken :)
Nope, echt creditcard. Heel lang geleden heb ik het via automatische incasso gedaan, maar dat werkte opeens niet meer (terwijl ik ruim voldoende saldo had). SuperNews gaf mijn bank de schuld, mijn bank wees weer naar SuperNews. Toen heb ik het maar omgezet naar creditcard. Nu dus maar even goed in de gaten houden of ze het niet dubbel afboeken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plank
  • Laatst online: 22-04 15:59
Iemand ervaring met newshosting?

Ik zat bij usenetserver namelijk maar die had ook wel veel last van takedowns.
Dus ben geneigd om over te stappen naar newshosting ff kijken als dat wat is..
Naja "veel" ik kan niet echt vergelijken met bvb Sunny, Eweka o.i.d.
Ik had het voornamelijk bij het binnenhalen van series die er net op stonden.

Als iemand een tip voor mij heeft GRAAG je mag me ook wel PM'n

[ Voor 11% gewijzigd door plank op 02-07-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
pdukers schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:22:
[...]

Wat is hun huidige retentie? "Meer dan 900 dagen retentie" vind ik vaag.
Ja, weet het niet anders te verwoorden. Vroegahhh was het echt op de minuut nauwkeurig 900 dagen. 901 dagen oud.... jammer dan.

Maar nu heb ik pas ervaren dat iets binnenhaalde wat ouder was dan 900 dagen. Ja, hoe moet ik weten tot hoever dan ?

En die takedowns... Ik denk niet dat iemand hier een server kan opnoemen die de takendowns heeeeeeel laat pas doorvoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-04 13:07

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik word er nu een partij SPUUG en SPUUGZAT van. Ongelooflijk wat zijn Nieuwsgroepen k*t geworden zeg. Dan een hele poos dat gezeik met rechten, dat je alleen maar txt's binnenhaalt. En nu, bij een film die al een tijdje uit is, alleen maar *.wmv, en een codec wat een virus is + 'if_you_get_error'.txt met: "
If you get the error: Can't play the file.

Install the codecs from the /Codec/ Directory.

Enjoy the movie!!"

Ga toch een eind weg man, ik betaal me scheel aan nieuwsgroepen, en wat krijg je er voor terug? Pauperbende!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-04 17:01
NeFoRcE schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:16:

Ga toch een eind weg man, ik betaal me scheel aan nieuwsgroepen, en wat krijg je er voor terug? Pauperbende!
Zo dat lucht op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
Misschien een betere indexer gebruiken die al die troep niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik word er nu een partij SPUUG en SPUUGZAT van. Ongelooflijk wat zijn Nieuwsgroepen k*t geworden zeg. Dan een hele poos dat gezeik met rechten, dat je alleen maar txt's binnenhaalt. En nu, bij een film die al een tijdje uit is, alleen maar *.wmv, en een codec wat een virus is + 'if_you_get_error'.txt met: "

Enjoy the movie!!"

Epic dit, jij bent toe aan vakantie :o

Ik ben blij:
  1. Deel een Sunnyusenet account, dit kost me 1 biertje per maand.
  2. Krijg elke serie die ik wil binnen met sickbeard.
  3. Krijg elke film binnen (QoQ etc)

[ Voor 12% gewijzigd door Dacuuu op 03-07-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Dacuuu schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:59:
[...]

Epic dit, jij bent toe aan vakantie :o

Ik ben blij:
  1. Deel een Sunnyusenet account, dit kost me 1 biertje per maand.
  2. Krijg elke serie die ik wil binnen met sickbeard.
  3. Krijg elke film binnen (QoQ etc)
Ik heb anders nog nooit zoveel failed downloads gezien in mijn sabnzb als de laatste week. Er is iets veranderd bij Sunny, dat is mij duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:01

TFHfony

Professional Weirdo

Enjoy the movie!!"

Er is een vrij simpele oplossing voor welke ALTIJD werkt en gegarandeerd geen virussen heeft: http://www.bol.com
En anders www.netflix.nl en wwww.spotify.com

Pfff... Alsof films/muziek downloaden een recht is...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Tot nu toe nog nooit een virus gehad met nieuwsgroepen, gewoon altijd programma's als FTD (toen der tijd) gebruikt en op Spotlite let ik gewoon heel goed op en lees ik vooral de reacties.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-11-2024
therick schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:33:
Iemand ervaring met newshosting?

Ik zat bij usenetserver namelijk maar die had ook wel veel last van takedowns.
Dus ben geneigd om over te stappen naar newshosting ff kijken als dat wat is..
Naja "veel" ik kan niet echt vergelijken met bvb Sunny, Eweka o.i.d.
Ik had het voornamelijk bij het binnenhalen van series die er net op stonden.

Als iemand een tip voor mij heeft GRAAG je mag me ook wel PM'n
Op de eerste pagina van dit topic staat een schema van payservers. Als je van Usenetserver overstapt op Newshosting gaat er volgens mij weinig veranderen. Beide servers zitten op het netwerk van Highwinds, en als het er bij Usenetserver niet meer opstaat, dan zal dat ook gelden voor Newshosting. Ik heb zelf 2 payservers, en het gratis Ziggo. Die zitten op verschillende serverparken, namelijk Supernews en Cheapnews. Regelmatig kan ik met Cheapnews nog binnenhalen wat op Supernews al is verdwenen. Gek genoeg komt het toch wel voor dat het er bij beide payservers al af is, en dat het er bij Ziggo nog wel opstaat. Waarschijnlijk is Ziggo een te kleine speler om lastig te vallen met een takedownverzoek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Enjoy the movie!!"

Gebruik goede nzb zoekmachines. DognNZB en nergens last van O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Zoals meerdere keren gemeld zeker met series,
1. Indien mogelijk meerdere servers uit verschillende parken.
2. Goede indexers.
3. Sickbeard of NZBDrone 24/7
4. Zorg dat je de Takedowns voor ben. Hoe ? Zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb naast me pay servers ook altijd Ziggo erbij gehad (korte retentie, maar lekker sloom met takedowns dus handig voor fills).
De laatste twee dagen krijg ik alleen constant een error in nzbget dat de host niet bereikbaar is.
Is er iets met Ziggo aan de hand of heb ik zelf iets verpest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 17:34
Zo, ook maar een 1TB block gekocht bij Astraweb.
Die takedowns bij Sunny zijn echt niet normaal meer zeg... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plank
  • Laatst online: 22-04 15:59
Knip, dat is niet de bedoeling :(

[ Voor 76% gewijzigd door Equator op 07-07-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
gri- schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:09:
Is er iets met Ziggo aan de hand of heb ik zelf iets verpest? :)
Gebruikte je soms de testomgeving? Deze omgeving is nl. een paar dagen geleden live gegaan, waardoor je je configuratie moet aanpassen..

http://ziggo-gebruikers.n...hp?p=469742&postcount=127

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-04 23:21
@alwaysleft schreef
Gebruik goede nzb zoekmachines. DognNZB en nergens last van O+
Knip, dat is niet de bedoeling :(

[ Voor 27% gewijzigd door Equator op 07-07-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Enjoy the movie!!"

Je moet niet verwachten dat het altijd zal werken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-04 19:10

rally

Deyterra Consultancy

therick schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:05:
Ik wil graag op DogNZB maar dan heb ik een invite nodig, kan iemand mij misschien inviten hier? :D
En als je nog een invite over hebt.... Houmik me ook aanbevolen ;)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zombymario schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:48:
Lees de posts boven jou eens, dan kom er snel achter dat het door N&T komt of door een DMCA en daar kan je niet veel tegen doen, behalve een andere provider nemen natuurlijk ;)
Late reactie, maar een N&T verzoek is ontstaan uit de DMCA.
Fire69 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:11:
Dat is vreemd, heb ik hier nog geen last van? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 06-07-2014 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04
Ik ben hartstikke tevreden met Pureusenet. Haal gemiddelde snelheden van 10,4MB/s (ziggo 120mbit)
Het duurste pakket kost nog geen 9 euro per maand en die delen we met zn 4en. kosten me nog geen 2 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Bobo221 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:01:
Ik ben hartstikke tevreden met Pureusenet. Haal gemiddelde snelheiden van 10,4MB/s (ziggo 120mbit)
Het duurste pakket kost nog geen 9 euro per maand en die delen we met zn 4en. kosten me nog geen 2 euro per maand.
Dan hou je nog een kwart van je internetverbinding ongebruikt, das toch jammer. Ik zou daar niet tevreden mee zijn.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04
EWK schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:04:
[...]

Dan hou je nog een kwart van je internetverbinding ongebruikt, das toch jammer. Ik zou daar niet tevreden mee zijn.
Als je je bedenkt dat ik van een telfort adsl verbinding afkom kun je je mijn tevredenheid wel voorstellen :*)

Mijn excuses trouwens, ik heb een 90 mbit abo bij ziggo. Was in de war met de recente snelheidsverhoging van 60 naar 90.

[ Voor 15% gewijzigd door Bobo221 op 06-07-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-04 15:23
Het valt mij idd ook op dat het de laatste paar dagen plotseling erg vaak mis gaat met series die normaal wel bleven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:41
Laatste tijd kon ik via Zeelandnet / Highwinds ook vaak zaken niet meer compleet binnenhalen. Zojuist een stapeltje GB's bij Astraweb gekocht en daar lijken de problemen in ieder geval een stuk minder... Hoop dat er iemand wat aan heeft :-)

Dance with the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bobo221 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:01:
Ik ben hartstikke tevreden met Pureusenet. Haal gemiddelde snelheden van 10,4MB/s (ziggo 120mbit)
SunnyUsenet is dezelfde maatschappij, alleen dan goedkoper....Tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:14

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Is het bij Astraweb beter? Volgens mij zit Sunnyusenet namelijk op de servers van Astraweb.
Ik krijg op het moment echt helemaal niks compleet binnen. Zelf niet iets wat er net 2-3 uur opstaat.

Behoorlijk frustrerend ! :(

Edit: Account bij Cheapnews aangemaakt en krijg daar wel files binnen. Echter... had ik bij Sunny usenet 170mbit en nu kom ik niet boven 35-40 uit.

[ Voor 14% gewijzigd door AndereKoekoek op 06-07-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Even een vraag een de downloaders onder ons:

Gebruiken jullie nog SSL voor het downloaden? Zo nee, waarom niet?

Ik gebruik het altijd, maar overweeg om toch terug te gaan naar niet SSL omdat mijn synology de 200MB UPC verbinding niet kan voltrekken.

Maar met de laatste nieuwsberichten icm het downloadverod misschien toch niet zo'n goed idee..

[ Voor 49% gewijzigd door Workaholic op 06-07-2014 21:42 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik gebruik het volgens mij wel, hoewel het niet nodig zou moeten zijn gezien ik achter vpn zit.
Heb er om die reden de laatste tijd niet op gelet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 17:34
Floris-K schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:28:
[...]

Is het bij Astraweb beter? Volgens mij zit Sunnyusenet namelijk op de servers van Astraweb.
Ik krijg op het moment echt helemaal niks compleet binnen. Zelf niet iets wat er net 2-3 uur opstaat.

Behoorlijk frustrerend ! :(

Edit: Account bij Cheapnews aangemaakt en krijg daar wel files binnen. Echter... had ik bij Sunny usenet 170mbit en nu kom ik niet boven 35-40 uit.
Volgens het schema in de startpost staat Astraweb helemaal afgezonderd.
Het werk iig perfect. Nieuwe series die niet compleet meer waren na enkele uren bij Sunny komen nu met Astraweb als backup-server perfect binnen.
Ook (heel) oude dingen (2012) die niet meer bij Sunny staan, kan ik nu terug afhalen :)
CptChaos schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:42:

[...]
Dat is vreemd, heb ik hier nog geen last van? ;)
Under The Dome, John Oliver, ... kreeg ik allemaal niet meer binnen enkele uren nadat ze gepost waren. :(

[ Voor 14% gewijzigd door Fire69 op 06-07-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-04 09:24

ulTimaS

Mayhaps

Workaholic schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:29:
Even een vraag een de downloaders onder ons:

Gebruiken jullie nog SSL voor het downloaden? Zo nee, waarom niet?

Ik gebruik het altijd, maar overweeg om toch terug te gaan naar niet SSL omdat mijn synology de 200MB UPC verbinding niet kan voltrekken.

Maar met de laatste nieuwsberichten icm het downloadverod misschien toch niet zo'n goed idee..
Ik wel, maar geen specifieke reden (anders dan dat het veiliger is). Mn PC haalt de 180Mb/s van Ziggo makkelijk/stabiel met SSL. Ik gebruik overigens Supernews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-04 19:10

rally

Deyterra Consultancy

Same here. Gewoon SSL en mijn (Poolse) UPC verbinding haalt ook de 180Mbit met SSL.
Dus geen reden om het uit te zetten.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:04
ik ben opzoek naar een goeie usenet provider .
ik heb op dit moment sunny maar dat is de laatste dagen echt niks meer .

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:14

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Net contact gehad met Cheapnews. De maximum snelheid daar is 120mbit/sec.
In mijn geval jammer, gezien ik Ziggo 180mbit hebt.

Verder kreeg ik wel meer bestanden binnen dan bij Sunny, waardoor ik een film van 10GB kon repairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 12:06
Even over cheapnews>> haal daar met SSL aan meestal maar de helft hooguit van mijn 6 MegaByte/s. Met 't uit haal ik prima het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter123
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Om te proberen heb ik een kleine bandbreedte bij Sunny gekocht voor 1 maand, maar hij doet bijna niets. 0,0 Meer mensen hier last van?

10kWp zon - 20kWh accu - 62kWh auto - 3,5kW L/L - HAOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 19:11

Sm0k3r

cough...cough...

Floris-K schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:32:
Net contact gehad met Cheapnews. De maximum snelheid daar is 120mbit/sec.
In mijn geval jammer, gezien ik Ziggo 180mbit hebt.

Verder kreeg ik wel meer bestanden binnen dan bij Sunny, waardoor ik een film van 10GB kon repairen.
Ik haal 24MB per seconde via i-telligent met mijn UPC 200Mbit, ik heb afgelopen week een actiecode van ze gehad waarmee je 12 maanden kan kopen voor de prijs van 9.

De tekst zal ik copy pasten zodra ik thuis ben want ik weet niet zo 1,2,3 wat het is, woensdag zal ik het copy pasten voor je.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

peter123 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:48:
Om te proberen heb ik een kleine bandbreedte bij Sunny gekocht voor 1 maand, maar hij doet bijna niets. 0,0 Meer mensen hier last van?
Is het geen wat je wild downen wel aanwezig op de server?
Probeer eens verschillende bestanden er zijn nogal veel notice of takedowns en ja dan krijg je niets binnen.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:59

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hier ook de laatste maand veel gezeur met pure usenet, veel failed: 400 Bad Request meldingen.

En natuurlijk net een half jaar verlengd. Maar eens kijken naar iets anders. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chnub
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-04 21:06
Ik heb gebruik gemaakt van de newsgroupdirect aanbieding eind juni en betaald met mijn creditcard.
Helaas vandaag een brief dat de CC is misbruikt.Ik gebruik de CC niet veel en laatste betaling was voor deze actie. Iemand anders hier toevallig ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter123
  • Niet online
Read schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:54:
[...]
Is het geen wat je wild downen wel aanwezig op de server?
Probeer eens verschillende bestanden er zijn nogal veel notice of takedowns en ja dan krijg je niets binnen.
Het staat wel op de server. Ik gebruik Spotnet met SSL. Had vorige week een betere verbinding en toen was het nog een week gratis. Heel af en toe download ik wat. Snap er niets van. Daar had ik bij Tweak geen last van. uTorrent maar aan gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-04 12:35
Hoe check je of het op de server staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:56

Ravefiend

Carpe diem!

Aanvullen met block accounts werkt wel best ook naar mijn ervaring: Supernews + Astraweb block en afkruiden met een vleugje XS Usenet ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter123
  • Niet online
SidewalkSuper schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:26:
Hoe check je of het op de server staat?
Er komt heel af en toe iets binnen. Als het er niet op zou staan, komt er helemaal niets binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Dat zijn dus takedowns, die staan er niet meer of zijn incompleet.

[ Voor 3% gewijzigd door SidewalkSuper op 08-07-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter123
  • Niet online
SidewalkSuper schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:21:
Dat zijn dus takedowns, die staan er niet meer of zijn incompleet.
Dan zouden alle bestanden takedowns zijn. Lijkt me sterk en daar had ik bij Tweak geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Dan geloof je het niet :)
Probeer maar eens wat te downloaden waar normaal geen copyright op zit.

[ Voor 59% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-07-2014 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 09:58

OMX2000

By any means necessary...

Chnub schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:11:
Ik heb gebruik gemaakt van de newsgroupdirect aanbieding eind juni en betaald met mijn creditcard.
Helaas vandaag een brief dat de CC is misbruikt.Ik gebruik de CC niet veel en laatste betaling was voor deze actie. Iemand anders hier toevallig ook last van?
Yes! :(

Nou ja ik had het nog niet herleid naar NewsGroupDirect. Er waren vorige week 1 juli 3 onverklaarbare transacties op mijn creditcard, waar ik toevalliger wijs zelf achterkwam. Waarschijnlijk zijn er iets van concertkaartjes of kaartjes à $732,60 oftewel €542,08 voor n wedstrijd gekocht via StubHub. Direct contact opgenomen met ING en die hebben adequaat opgetreden. Ik krijg een nieuwe creditcard en krijg het geld terug.

Wat mij vooral irriteerde is dat ik niet wist waar het vandaan komt. Maar dit verklaart het wel enigszins.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chnub
OMX2000 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 00:26:
[...]

Nou ja ik had het nog niet herleid naar NewsGroupDirect. Er waren vorige week 1 juli 3 onverklaarbare transacties op mijn creditcard, waar ik toevalliger wijs zelf achterkwam. Waarschijnlijk zijn er iets van concertkaartjes of kaartjes à $732,60 oftewel €542,08 voor n wedstrijd gekocht via StubHub. Direct contact opgenomen met ING en die hebben adequaat opgetreden. Ik krijg een nieuwe creditcard en krijg het geld terug.

Wat mij vooral irriteerde is dat ik niet wist waar het vandaan komt. Maar dit verklaart het wel enigszins.
Ik zat al met netstat e.d. te kijken of ik niet een Trojan had ondanks de virusscanners (toepassen van kennis opgedaan bij CybercrimeChallenge ;) )

Ging de signup/betaling bij NGD bij jou ook enigszins vaag? Ik had namelijk bij het invullen van mijn gegevens een betalingbevestigingspagina verwacht maar deze kreeg ik volgens mij niet destijds.
Ik kreeg alleen een mail met mijn account gegevens, maar op de site was het een beetje vaag.
Had nog wel van te voren onderzocht of NGD beetje betrouwbaar was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:01
OMX2000 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 00:26:
[...]

En ook hier ineens onverklaarbare transacties op mijn cc 3 dagen na het aanmelden bij NewsGroupDirect ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 09:58

OMX2000

By any means necessary...

Chnub schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:39:
[...]

Ik zat al met netstat e.d. te kijken of ik niet een Trojan had ondanks de virusscanners (toepassen van kennis opgedaan bij CybercrimeChallenge ;) )

Ging de signup/betaling bij NGD bij jou ook enigszins vaag? Ik had namelijk bij het invullen van mijn gegevens een betalingbevestigingspagina verwacht maar deze kreeg ik volgens mij niet destijds.
Ik kreeg alleen een mail met mijn account gegevens, maar op de site was het een beetje vaag.
Had nog wel van te voren onderzocht of NGD beetje betrouwbaar was...
Ik ga hier vanavond nog wel een mail over sturen naar NGD. Zal wel een succesvolle hack actie zijn, gezien het feit dat ze een hoop extra klanten binnen hebben gehaald vanwege de discount.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
Het beste is ze eventjes hierover te mailen. Dit is een reply van hun helpdesk:

Hi,
We are investigating this matter and will be in touch soon with more details. What dates did you and your friend signup on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chnub
Farg0 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:54:
Het beste is ze eventjes hierover te mailen. Dit is een reply van hun helpdesk:

Hi,
We are investigating this matter and will be in touch soon with more details. What dates did you and your friend signup on?
Ik heb een soortgelijk antwoord van hun helpdesk. (Ik had gevraagd of ze gehacked zijn)
"We're investigating the issue and will be making an official announcement very soon. Thanks for your patience."

Ik heb 26 juni mijn account aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
Newsgroupdirect mail:

Hello,

We’ve messed up, big time. There has been a recent data breach at NewsgroupDirect. This is an ongoing investigation and things may change, but as of now we believe that someone unauthorized was able to gain access to our systems between June 1, 2014 and July 8, 2014. We believe that only new accounts created during this time period are affected. If you paid with Worldpay then you are unaffected.

I am extremely sorry that this happened. Our mission at NewsgroupDirect is to provide the best customer service in the usenet industry, and we’ve let you down. I will make it my personal mission to restore the good faith that you’ve placed in NewsgroupDirect.

What You Need To Do
1. Check your credit card statement and look for any unauthorized charges. If you see anything out of the ordinary then please email us with your NewsgroupDirect username and the date that you registered for our service. This is an important part of the investigation. Remember, you are not liable for fraudulent charges on your credit card.
2. Contact your credit card company and have them revoke your existing card and issue a new one.

What We Are Doing in Response
1. Most importantly, we want to make sure that our customers' needs are met. If you need help with anything as a result of this data breach then please let me know.
2. Increased Security Measures. We believe that we have identified and fixed the vulnerability that allowed someone to gain access to our system. That’s the first step. Beyond that we will be working to strengthen all of the security measures that we have in place and implement new ones.
3. We will continue with our forensic investigation into this issue and will issue a more detailed incident report to you when the investigation is completed.

We will be in touch again with more information when our investigation is concluded. Again, I deeply regret this incident and look forward to earning your trust again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:27
Verdorie, nu jullie het zeggen. 28ste lid geworden en 1 July €292.82 en 3 July €5.34 eraf...

Even met de Rabobank bellen.

Edit: Zojuist gebeld met de Rabobank. Huidige kaart geblokkeerd en krijg een nieuwe thuis gestuurd. Voor het geld gaan ze me papieren opsturen en een procedure aanspannen. Minder goed geregeld dan bij de ING zoals ik het hier boven lees.

[ Voor 63% gewijzigd door Card Nox op 09-07-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:07
peter123 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:48:
Ik zit bij extremeusenet, is van dezelfde partij, bij mij komt er ook weinig meer binnen. Ik heb het idee dat het geen takedown is want spul van QoQ wat een paar uur oud is kan ik al niet meer vinden. Vragen aan de helpdesk worden niet beantwoord.

Iemand een goede tip als news provider.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dries83
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:19
Chnub schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:11:
Helaas, ik ben ook slachtoffer geworden van de hack: iets van 480 GBP afgeschreven voor BRANDEDNOT (computer software). Kaart geblokkeerd bij ABN en het geld wordt in principe niet afgeschreven. Ik heb Newsgroupdirect gemaild met het verzoek dan voortaan Paypal te gebruiken. Ben benieuwd hoe ze het verder gaan goedmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Leuke actie EasyUsenet:

beste klant,

Ook bij EasyUsenet nadert de ontknoping van het WK. Kijk vanavond met nog
meer spanning naar de wedstrijd van Oranje tegen Argentinie, want voor elk
doelpunt dat wordt gescoord ontvangt u 5% korting op een nieuw abonnement!
De korting kunt u de volgende dag verzilveren.

Hoe werkt het?
1. Schreeuw het Nederlands Elftal ook tijdens de laatste wedstrijden naar
de overwinning.
2. Meldt u de dag na de wedstrijd aan bij EasyUsenet of verleng uw
abonnement.
3. Vul de couponcode WK in.
4. Ontvang 5% korting voor elke goal die wordt gemaakt tijdens een
wedstrijd van het Nederlands Elftal!

Voorbeeld: valt er vanavond voor Nederland net zo veel te juichen als
gisteren voor de Duitsers? Als het Nederlands elftal vanavond in Sao Paulo
met dezelfde cijfers wint als die Mannschaft dat gister deed (7 - 1), dan
ontvangt u morgen 40% korting (8 doelpunten x 5% korting) bij het
afsluiten
of verlengen van uw abonnement!

Schreeuw het Nederlands elftal naar de overwinning en pak uw korting bij
EasyUsenet!
Pagina: 1 ... 49 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!