Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 55 Laatste
Acties:
  • 620.913 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:27
XanaduNL schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:17:
Voor mij is www.newsleecher.com nog steeds perfect. Ze hebben echter wel de prijzen verhoogd. :(
Niet goedkoop, 84 dollar per jaar! Dan blijf ik wel bij Alt.Binz. Jammer dat ze niet eenmalig een bedrag vragen.

Kwam net http://www.newsbin.com/ tegen, is kijken of dit wat is.

[ Voor 9% gewijzigd door Wackmack op 17-09-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 12:51
Versteegrob schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:16:
[...]

Niet goedkoop, 84 dollar per jaar! Dan blijf ik wel bij Alt.Binz. Jammer dat ze niet eenmalig een bedrag vragen.

Kwam net http://www.newsbin.com/ tegen, is kijken of dit wat is.
huh, voor alleen de software betaal je volgens mij 3,99 inclusief supersearch of 2,99 exclusief per maand?

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:25
Dat is inclusief payserver dacht ik. Als je die al hebt is het goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Keek verkeerd, probeer nu SABnzbd na een lange tijd weer, werkt lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Newsbin alweer een tijdje. Eenmaal betalen lifetime upgrades. Programma is ook in het Nederlands. Zeker een aanrader.

Heb hiervoor newsleecher gebruikt, maar gezien de aantal updates die ze uitbrengen, is het gewoon zonde van je geld.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:13
Een vd weinige goedkope is NewsBin Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55

JB

Cédric roelt!

Dzine schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:14:
Ik wilde vragen of ik de enige was met Sunny problemen mbt take-downs maar het lijkt er hier op dat alle providers er last van hebben.. :(

Snelheid is prima, maar ja daar heb ik weinig aan.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Vooral met series ondervind ik problemen bij Sunnyusenet. Is dit ook bij andere newsservers? Ben er een beetje klaar mee, telkens could not fetch, daar ga ik niet voor betalen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimahri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 00:49
ben al langere tijd lid bij tweaknews voor usenet
mijn abonnement was weer afgelopen na 3 maanden en ik kreeg een nieuw aanbod weer 3 maanden voor zeg 9 euro
maar miv nu kun je niet meer betalen met ideal betalen.

een credit card heb ik niet
dus ik moet zoeken naar een andere goeie usenet provider die wel ideal ondersteund
zit in hongarije heb genoeg aan een 10 mbit verbinding

wie heeft er een goed advies
eweka ken ik uit het verleden en die maar niet ...ivm Notice & Take Down

Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:18

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Had je ze al een mailtje gestuurd met die vraag? Het lijkt me vreemd dat een Nederlands bedrijf opeens geen ideal meer ondersteund.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimahri
Helaas is betalen via iDeal niet meer mogelijk.
Dit heeft een technische reden, daar dit niet meer ondersteunt wordt.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Voor verdere vragen, neem gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Claudia
Tweak Servicedesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:18

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Vreemde zaak, maar daarmee zou ik ze ook niet langer willen. Ik gebruik zelf purenews, maar ik ben niet zo'n grootverbruiker. Ik kan daarom je vraag ook niet echt goed beantwoorden mbt notice & takedowns. Wel kan je gewoon via ideal betalen. Ze hebben ook een gratis trial van zusofzoveel dagen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimahri
JB schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:23:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Vooral met series ondervind ik problemen bij Sunnyusenet. Is dit ook bij andere newsservers? Ben er een beetje klaar mee, telkens could not fetch, daar ga ik niet voor betalen.
bij tweaknews nooit last va gehad wel bij eweka destijds
het is dat ik niet meer met ideal kan betalen anders had ik geen enkele reden om weg te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Sunny Usenet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimahri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik had dat dus ook pas bij tweaknews waar ik een block had, deze wilde ik weer opnieuw doen en dus geen ideal.
Toen heb ik maar cheapnews erbij genomen naast me supernews.
Tot nu gaat dat ook goed.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55

JB

Cédric roelt!

Die rammelt hier ook van de takedowns. Sunnyusenet ga ik niet meer verlengen... Met mijn "gratis" Ziggo newsserver accountje krijg ik mijn series wel binnen en met Sunnyusenet niet :z

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:00
JB schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 23:10:
[...]

Die rammelt hier ook van de takedowns. Sunnyusenet ga ik niet meer verlengen... Met mijn gratis Ziggo newsserver accountje krijg ik mijn series wel binnen en met Sunnyusenet niet :z
Vreemd, hier komen al m'n series nog steeds gewoon binnen via Sunny. Eerlijk gezegd alleen even problemen gehad met 1 serie die nu wacht op nieuw seizoen per volgende maand. Maar verder komt alles gewoon binnen.

[ Voor 9% gewijzigd door sverzijl op 24-09-2013 23:17 ]

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Zelfde zie ik nu bij een kameraad. Die heeft hele slechte ervaring met eweka (veel incompleet) terwijl een collega weer geen problemen heeft. Zal ook wel zo zijn met de Àstraweb die ik heb.

De meeste zullen hier een vast abbo hebben, niet En sharen er nog mensen hun account?

Ik zelf heb dan een block account, ik download wel regelmatig maar nu ook weer niet mega veel. Of 10 euro per maand, of 50 euro voor 1000gb, met dat laatste doe ik nu inmiddels al 1,5 jaar. :X :+
Nu zal het wel harder gaan omdat ik geen KPN servers meer kan gebruiken (op mijn eigen gaan wonen en UPC heeft geen eigen servers), dus ik ben benieuwd. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Verwijderd

Cheapnews is 800 dagen retentie niet 900+.
Verder is die top.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:54:
Cheapnews is 800 dagen retentie niet 900+.
Dat lijkt me dan eerder een gevalletje takedown want normaal gesproken haal ik er soms dingen op die zelfs >1000 dagen zijn.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:17
Waarom heeft Cheapnews een mobiel nummer nodig?? Daar hou ik dus niet van dat soort grappen
btw bij mij ligt sunnyusenet erop eens uit :(

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 26-09-2013 20:46 ]

Verwijderd

Astraweb is de laatste 24 uur heel erg traag zijn er meer mensen die er last van hebben?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Is Astraweb bij jullie ook op de fritz? Snelheid is constant op en neer.

edit: hah, jij dus ook :)

[ Voor 16% gewijzigd door wagenveld op 26-09-2013 21:04 ]

• The Fridge
  • Laatst online: 05-10 08:35
Laatst tijd is het inderdaad helemaal mis met astraweb, niet vooruit te branden en heel veel incomplete bestanden.

Verwijderd

wagenveld schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:03:
Is Astraweb bij jullie ook op de fritz? Snelheid is constant op en neer.

edit: hah, jij dus ook :)
Ik heb geen frtiz maar een cisco en haal mijn downloads via UPC.
De downloads gaan op en neer en staan dan weer stil je krijgt van alles wat.
De start is altijd goed maar na een seconden stort de heleboel in.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 21:09 ]

• wagenveld
  • Niet online
Pas sinds vandaag hier trouwens, draai al meer dan een jaar zonder enig probleem.

http://en.wiktionary.org/wiki/on_the_fritz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:47

Saven

Administrator

iemand nog wondernews of easyusenet kortingscode? of van een andere provider waar de helft niet is verwijderd :P

edit: BUSCA is nog voor 50% korting bij wondernews

[ Voor 19% gewijzigd door Saven op 29-09-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb nu een payserver van Supernews die heb ik al een aantal maanden werkt prima, en ik gebruik spotweb. Nu is het zo dat niet gecodeerde spots na een tijdje worden verwijderd vanwege de DMCA, deze werden tegenwoordig gespot als gecodeerd, dit is een hele tijd goed gegaan en waren prima te downloaden, maar nu merk ik dat ook de gecodeerde POSTS steeds sneller weg zijn. Is hier wat meer over bekend? Iemand enig idee?

[ Voor 16% gewijzigd door rikadoo op 02-10-2013 22:02 ]

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10 11:20
rikadoo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:58:
Nu is het zo dat niet gecodeerde spots na een tijdje worden verwijderd vanwege de DMCA, deze werden tegenwoordig gespot als gecodeerd, dit is een hele tijd goed gegaan en waren prima te downloaden, maar nu merk ik dat ook de gecodeerde POSTS steeds sneller weg zijn. Is hier wat meer over bekend? Iemand enig idee?
Valt mij juist op dat er zo weinig gecodeerd gespot wordt (op spotnet tenminste) , terwijl ik het ideaal vond, ipv dat het binnen een paar dagen weer weg was ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
Klopt lang niet alles werd gecodeerd, wel veel series, die er anders heel snel af zijn als ze niet gecodeerd waren, en dit ging ook een hele tijd goed. Maar merk nu de laatste paar dagen dat ook veel gecodeerde series al niet meer te downloaden zijn.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10 13:38
rikadoo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:52:
Klopt lang niet alles werd gecodeerd, wel veel series, die er anders heel snel af zijn als ze niet gecodeerd waren, en dit ging ook een hele tijd goed. Maar merk nu de laatste paar dagen dat ook veel gecodeerde series al niet meer te downloaden zijn.
Komt wel weer een andere oplossing.
Blijft een kat-en-muis spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
rikadoo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:58:
Ik heb nu een payserver van Supernews die heb ik al een aantal maanden werkt prima, en ik gebruik spotweb. Nu is het zo dat niet gecodeerde spots na een tijdje worden verwijderd vanwege de DMCA, deze werden tegenwoordig gespot als gecodeerd, dit is een hele tijd goed gegaan en waren prima te downloaden, maar nu merk ik dat ook de gecodeerde POSTS steeds sneller weg zijn. Is hier wat meer over bekend? Iemand enig idee?
Lijkt me dat als jij de gecodeerde spots snel kunt vinden via spotweb/spotnet, de "DMCA-ers" dat ook kunnen. En dat doen ze nu blijkbaar steeds meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazerK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-10 18:51
sverzijl schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:03:
[...]

Lijkt me dat als jij de gecodeerde spots snel kunt vinden via spotweb/spotnet, de "DMCA-ers" dat ook kunnen. En dat doen ze nu blijkbaar steeds meer.
Inderdaad, lijkt mij vrij eenvoudig, omdat public tools als spotnet e.d. open staan voor iedereen is het makkelijk om als TROL mee te doen en zodoende achter de gecodeerde posts te komen om die vervolgens als DMCA te taggen en te verwijderen.

Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
Oke, dan lligt het niet aan mij, het is inderdaad ook logisch dat de DMCA gasten dat ook kunnen doen. Jammer mja wacht gewoon op een nieuwe uitvinding! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward5x5
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 22:25
Op dit moment heb ik ADSL van Tele2 en het "TweakNews 50 Mbit Tele2" abonnement van TweakNews. Als ik van provider verander werkt dan mijn TweakNews abonnement niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:50

knakworst

Get more sats!

Ik zou zeggen, test de verbinding eens van een non-tele2 ip adres en deel je resultaat. Dan ben je 1 stap verder. Als het wel werkt, denk ik, dat als de administratie goed op orde is, dat je vroeg of laat een verzoek krijgt over te stappen op een abonnement zonder korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-10 07:40

H.Boss

Hugo Boss

Iemand ook problemen met Easyusenet?

Kan met newsleecher en spotnet beide niet connecten. Allebei server timeout.

Edit: Hij werkt weer. Was blijkbaar van tijdelijke aard.

[ Voor 20% gewijzigd door H.Boss op 07-10-2013 11:53 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Helaas, volgens mij is de code inmiddels niet meer geldig. Iemand toevallig nog een code in zijn bezit?
Saven schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:27:
iemand nog wondernews of easyusenet kortingscode? of van een andere provider waar de helft niet is verwijderd :P

edit: BUSCA is nog voor 50% korting bij wondernews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-10 16:30
Sunny doet momenteel 6KB/s. Meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
mpx200_05 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:01:
Sunny doet momenteel 6KB/s. Meer hier last van?
Fluctueert een beetje tussen 10-11MB/s, maar zeker geen 6KB/s. Weet je zeker dat je geen DMCA te pakken hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 13:29
garp schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:23:
Helaas, volgens mij is de code inmiddels niet meer geldig. Iemand toevallig nog een code in zijn bezit?

[...]
Code BUSCA voor Wondernews doet het nog gewoon hoor. Net nog geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:38
Mijn usenet abo is vandaag afgelopen en ik ben dus in de markt voor een nieuw jaar abo. Deze deel ik met 3 personen dus account sharing is wel belangrijk, voorheen altijd Supernews gebruikt. Nu twijfel ik tussen 2 mogelijkheden:

ProviderKorting soortSnelheidPrijs (incl. korting)RetentieConnecties
SupernewsSuper Special100+ mbit€69,00 p.j.900+30
Wondernews50% code: BUSCA200+ mbit€83,70 p.j.1800, praktijk 90035

Nu vroeg ik mij af hoe jullie ervaringen zijn met Wondersnews (o.a. DMCA takedowns) of dat jullie nog andere aanbevelingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdkocak
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-09 17:04
Zijn er hier mensen die wel de volle snelheid kunnen benutten van Cheapnews? Ze adverteren met ''Unlimited'' snelheid maar in hun eigen FAQ zetten ze dan weer dat maximale snelheid 120mbps is... Nu heb ik een UPC 120 en haal maar tussen 11 en 12 MB terwijl ik met een trial account bij Hitnews wel de dikke 15MB binnen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-10 22:47

Mentalist

[avdD]

RVE_NL schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:29:
Mijn usenet abo is vandaag afgelopen en ik ben dus in de markt voor een nieuw jaar abo. Deze deel ik met 3 personen dus account sharing is wel belangrijk, voorheen altijd Supernews gebruikt. Nu twijfel ik tussen 2 mogelijkheden:

Nu vroeg ik mij af hoe jullie ervaringen zijn met Wondersnews (o.a. DMCA takedowns) of dat jullie nog andere aanbevelingen hebben.
Sunny kan je ook nog naar kijken.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RVE_NL schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:29:

De retentie in je tabel is net andersom. :9 Supernews zit op 1881 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 20:43
Wondernews is bij mijn weten een reseller van xsnews, en als je gewoon heel regelmatig je bestandjes ophaalt (zeg minimaal 2x per week), heb je van takedowns niet veel last.

Wil je een server die weinig last van DMCA takedowns heeft, dan zul je een kleine moeten vinden, maar die hebben vaak weer veel slechtere retentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-10 15:32
Mijn abbo loopt einde van de maand af (Sunny usenet). Ik ben niet tevreden (veel films/series zijn al deels verwijderd) dus wil graag verder kijken en heb de volgende op het oog:

- Eweka
- Easy usenet
- Pure usenet

M'n broer heeft Eweka en is zeer tevreden (kon toen films downloaden die ik niet kon downloaden met dezelfde NZB). Echter download ik niet heel veel dus wil het wat voordeliger houden :).

Ervaringen zijn welkom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-10 22:47

Mentalist

[avdD]

Pure=Sunny.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Road-runner83 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:29:
Mijn abbo loopt einde van de maand af (Sunny usenet). Ik ben niet tevreden (veel films/series zijn al deels verwijderd) dus wil graag verder kijken en heb de volgende op het oog:

- Eweka
- Easy usenet
- Pure usenet

M'n broer heeft Eweka en is zeer tevreden (kon toen films downloaden die ik niet kon downloaden met dezelfde NZB). Echter download ik niet heel veel dus wil het wat voordeliger houden :).

maak gebruik van i- telligent , merk weinig van de DCMA takedowns ( download wel elke dag ), goede kwaliteit / prijs
nog nooit problemen mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:26
Ik gebruik sunnyusenet.com als news server, maar krijg sinds een uurtje de volgende melding:
[Errno 111] Failed to connect: (110, 'timed out') -1@news.sunnyusenet.com:563
Iemand het zelfde probleem?

Lijkt erop dat de server gewoon niet beschikbaar is, pingen werkt niet en telnetten ook niet.

Update2: Inmiddels werkt alles weer.

[ Voor 25% gewijzigd door ge-flopt op 12-10-2013 00:54 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
news.sunnyusenet.com werkt bij mij weer niet, ik heb de laatste weken al vaker problemen met sunny usenet. Werkt nog steeds niet!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-10 22:10

r0_

Zijn er meer mensen die niet kunnen verbinden met Hitnews?

Hitnews lijkt het weer te doen....

[ Voor 27% gewijzigd door r0_ op 13-10-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Laatst online: 05-10 21:40
Hebben jullie er ook last van dat de laatste Tweaknews regelmatig niet de max snelheid behaalt? Ik heb een 50 Mbit abbo. En hij heeft de laatste tijd ook moeite met verbinding maken op alle connecties. Met deze 50 Mbit abbo zou ik 30 connecties moeten kunnen maken, maar vaakt haalt hij die 30 niet. En ook vaak wanneer een bestand bijna binnen is (op 98-99%, blijft het een paar minuten hangen voordat hij de laatste procenten binnenhaalt).

Best wel irritant eigenlijk. Heb ik pas sinds een paar weken, voorheen gewoon altijd de volledige snelheid met maximaal aantal connecties en geen vreemde haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Laatst online: 03-07 23:09
Onlangs ben ik overgestapt naar xs4all, glasvezel 50MB down/up.
Tijdens het download via newsgroupen haal ik max 5mb/ps. Zijn er anderen hier die ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
lawkexarib schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:36:
Onlangs ben ik overgestapt naar xs4all, glasvezel 50 megabit down/up.
Tijdens het download via newsgroupen haal ik max 5 megabyte per seconde. Zijn er anderen hier die ook last van hebben?
Klopt gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50 MegaByte versus 5 millibit per seconde ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Hoezo klopt dit? Ik moet toch 10MB halen? Speedtest geeft ook aan dat mijn snelheidsverbinding is 10Mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

lawkexarib schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:45:
[...]

Hoezo klopt dit? Ik moet toch 10MB halen? Speedtest geeft ook aan dat mijn snelheidsverbinding is 10Mb...
Je kent het verschil tussen MB en Mb?

50 mbit lijn heb je, geef je aan.
Je zult dus maximaal met 50/8=6,25MB per seconde downloaden.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
EWK schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:48:
[...]

Je kent het verschil tussen MB en Mb?

50 mbit lijn heb je, geef je aan.
Je zult dus maximaal met 50/8=6,25MB per seconde downloaden.
Jah ik ken het verschil. Ik heb het net gecheckt bij Xs4all en het is idd 50 megabit. Dus 5MB halen is redelijk denk ik. Ik vraag me toch af waarom speedtest 10mb aangeeft.
Iemand dan een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

lawkexarib schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:59:
[...]

Jah ik ken het verschil. Ik heb het net gecheckt bij Xs4all en het is idd 50 megabit. Dus 5MB halen is redelijk denk ik. Ik vraag me toch af waarom speedtest 10mb aangeeft.
Iemand dan een idee?
Mijn ervaring is, is dat speedtest erg onbetrouwbaar is, omdat je een relatief klein bestand download.
Probeers eens
Edit

http://speedtest.ziggo.nl/ziggoportal.php

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 13-10-2013 20:11 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
EWK schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:08:
[...]

Mijn ervaring is, is dat speedtest erg onbetrouwbaar is, omdat je een relatief klein bestand download.
Probeers eens
Edit

http://speedtest.ziggo.nl/ziggoportal.php
Die test van Ziggo Portal geeft aan; download snelheid 46.9 Mbit/s en upload 41,8....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

lawkexarib schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:17:
[...]

Die test van Ziggo Portal geeft aan; download snelheid 46.9 Mbit/s en upload 41,8....
Dan klopt het toch?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-10 19:16
JB schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 23:10:
[...]

Die rammelt hier ook van de takedowns. Sunnyusenet ga ik niet meer verlengen... Met mijn "gratis" Ziggo newsserver accountje krijg ik mijn series wel binnen en met Sunnyusenet niet :z
Dit heb ik dus ook. Ben nu op zoek naar een Payserver met weinig Takedowns, maar ja wie niet :+ . Ik hoef overigens geen 50mbit, aangezien ik maar max 18mbit kan halen bij mij thuis :F.
Iemand tips of mensen die weinig/minder last van takedowns hebben? Het is toch raar als de standaard Ziggo server hier geen tot weinig last van heeft (ook al is de retentie maar 2 a 3 weken ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:41
Sakete schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:38:
Hebben jullie er ook last van dat de laatste Tweaknews regelmatig niet de max snelheid behaalt?
Ik had dit gisteren en nu vandaag weer. Het is momenteel niet bagger slecht maar ik haal alsnog maar 6.3 van de 7.3MB/s. Gisteren was het nog iets slechter.
Ik lees er verder vrij weinig over.

Heb je ze al gevraagd naar eventuele storingen? Ik ken de kwaliteit niet van de desk van Tweak, dus geen idee of en hoe snel ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Krilo_89 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:56:
[...]

Dit heb ik dus ook. Ben nu op zoek naar een Payserver met weinig Takedowns, maar ja wie niet :+ . Ik hoef overigens geen 50mbit, aangezien ik maar max 18mbit kan halen bij mij thuis :F.
Iemand tips of mensen die weinig/minder last van takedowns hebben? Het is toch raar als de standaard Ziggo server hier geen tot weinig last van heeft (ook al is de retentie maar 2 a 3 weken ofzo)
NewsXS heb ik nu een 2 weekjes op proef en bevalt heel goed, is wel prijzig. 8,50 per maand voor 50 mbit: http://www.newsxs.nl/News...-xs-50mbit-unlimited.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 11:46
De laatste tijd heb ik bij Tweaknews enorm veel last van incomplete downloads, errors en andere falende downloads, iemand anders ook ervaringen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sakete schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:38:
Hebben jullie er ook last van dat de laatste Tweaknews regelmatig niet de max snelheid behaalt?
Nee, het tegenover gestelde juist

Ik had sunny een paar weken, en daar kwam ik niet boven de 3MB/s
Met tweak (eu) netjes 4.5MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ben opzoek naar deze film knip

Heb helaas op spotlite 1 versie gezien die het niet doet op mijn Dune. Natuurlijk ook al gekeken op nzbindex/binsearch. Zijn er nog meer opties waar ik eventueel zou kunnen zoeken?

Modbreak:Zie de topicwarning.. We gaan geen content bespreken.

[ Voor 18% gewijzigd door Equator op 15-10-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-10 20:53

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Lees de topic warning eens! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:32:
Zijn er nog meer opties waar ik eventueel zou kunnen zoeken?
Zeker, wel betaald (supersearch van newsleecher).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:02:
[...]

Zeker, wel betaald (supersearch van newsleecher).
Ga dit dan maar is proberen, hopelijk werkt het goed.
Heb ik gelezen, hoef geen directe links maar ben opzoek naar meer zoekmachines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 13:47

Saven

Administrator

Road-runner83 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:29:

- Eweka
- Easy usenet
- Pure usenet

eweka ben ik een tijd geleden van afgestapt omdat heeeel veel offline werd gehaald, zit nu bij easyusenet en heb tot heden alles binnen kunnen krijgen wat ik wilde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:31

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Versteegrob schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:12:

[...]

Heb ik gelezen, hoef geen directe links [...]
Dan heb je niet goed gelezen:
[...] Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee [...]
Gewoon niet doen. Vraag dan gewoon of iemand nog NZB zoekmachines weet.

[ Voor 7% gewijzigd door Mad Marty op 15-10-2013 10:55 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
FreshMaker schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 02:20:
Ik had sunny een paar weken, en daar kwam ik niet boven de 3MB/s
Hier nergens last van, constant rond de 187 Mbit/ 23,5 Mb p/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Mensen ook veel last van incomplete bestanden (spotnet) via sunny usenet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:56

Laguna

Connaisseur

ToFast schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:54:
Mensen ook veel last van incomplete bestanden (spotnet) via sunny usenet?
Ja zoals je kan lezen in dit topic.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Laguna schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:44:
[...]

Ja zoals je kan lezen in dit topic.
Ik had een aantal (3 stuks?) gelezen van de laatste 2 maanden. Eerdere reacties zijn van lage waarde, want er kan ondertussen heel wat veranderd zijn natuurlijk. Dat aantal is te laag om een juiste conclusie te kunnen trekken lijkt mij.

In ieder geval rest mij de vraag: kan het ook zo zijn dat er verschil is tussen wel of geen corrupte bestanden tussen 2 personen met een account bij sunny (tevens beide ziggo internet) bij eenzelfde spot? Want dan hoef ik niet op onderzoek te gaan naar een corrupte HDD, netwerkkabel of router waardoor rar-bestanden mogelijk corrupt raken tijdens het downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door ToFast op 15-10-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:57
ToFast schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Ik had een aantal (3 stuks?) gelezen van de laatste 2 maanden. Eerdere reacties zijn van lage waarde, want ee kan ondertussen heel wat veranderd zijn natuurlijk. Dat is niet veel, dus ik kon daar geen feit op baseren lijkt me.

In ieder geval rest mij de vraag: kan het ook zo zijn dat er verschil is tussen corrupte bestanden tussen 2 personen met een account bij sunny (tevens beide ziggo internet bij eenzelfde spot?. Want dan hoef ik niet op onderzoek te gaan naar een corrupte HDD, netwerkkabel of router waardoor rar-bestanden mogelijk corrupt raken tijdens het downloaden.
Dat lijkt me wel een beetje vergezocht. Wanneer je aan het downloaden bent worden de verschillende rar-bestanden in stukjes verdeelt. Wanneer een stukje niet goed aankomt wordt deze volgens mij door je usenet downloadprogramma opnieuw gestuurd. Pas wanneer die ook niet compleet is dan zal je programma verder gaan met het volgende stukje (correct me if i'm wrong :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Binnetie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:25:
[...]

Dat lijkt me wel een beetje vergezocht. Wanneer je aan het downloaden bent worden de verschillende rar-bestanden in stukjes verdeelt. Wanneer een stukje niet goed aankomt wordt deze volgens mij door je usenet downloadprogramma opnieuw gestuurd. Pas wanneer die ook niet compleet is dan zal je programma verder gaan met het volgende stukje (correct me if i'm wrong :))
Misschien verwoord ik het niet goed. Als wij beide sunny gebruiken, kan jij een spot compleet/niet corrupt binnenkrijgen en ik niet, ondanks alles hetzelfde verder is en geen kapotte HDD, netwerkkabel etc wordt gebruikt?

Mij lijkt dat sterk. Dus zullen corrupte rar bestanden (corrupt/incompleet) ergens anders vandaan komen, zoals een stervende HDD of 'beschadigde' netwerkkabel/poort (te veel errors voor foutoplossing) of te heet modem waardoor data corrupt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Nee dat lijkt me vrijwel uitgesloten. Je kan dit testen door gewoon op een andere pc eens te kijken wat er gebeurd.
Ik heb ook zoiets gehad, vriend van me zweerde dat hij de download wel compleet binnenkreeg, maar toen ik kwam kijken bleek het onzin te zijn. Er was een mapje aangemaakt met de naam van de download maar daar stonden alle incomplete bestanden in... dus bleek hij uit z'n nek te kletsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Binnetie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:34:
Nee dat lijkt me vrijwel uitgesloten. Je kan dit testen door gewoon op een andere pc eens te kijken wat er gebeurd.
Ik heb ook zoiets gehad, vriend van me zweerde dat hij de download wel compleet binnenkreeg, maar toen ik kwam kijken bleek het onzin te zijn. Er was een mapje aangemaakt met de naam van de download maar daar stonden alle incomplete bestanden in... dus bleek hij uit z'n nek te kletsen.
Ja, daar dacht ik ook net aan. Ik zal het zelf wel eens testen vanavond bij een andere persoon met sunny. Dan wordt het een andere usenet provider voor die persoon, of vaker spots binnenhalen en direct downloaden.

Een fillaccount erbij is wat onhandig voor die persoon denk ik :+ helaas voor hem waren alle 14 spots (films) niet uitgepakt en vrij nieuw. Ook eens via easy usenet proberen.

Een tip voor anderen, raad geen usenet meer aan, aan novices. De takedowns en incomplete bestanden zijn lastig uit te leggen en er zijn geen alternatieven voor ze.

[ Voor 8% gewijzigd door ToFast op 15-10-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Tot nu toe heb ik nog geen incomplete gehad met Sunnyusenet, maar ik download momenteel ook niet zo heel veel. Begin dit jaar en eind vorig jaar had ik er veel meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met een vrij grove hark door de laatste pagina's van het topic gegaan. Laat dit een laatste waarschuwing zijn voor diegenen die zich niet aan de regels houden.
Mijn excuses aan hen waarvan ik een post heb verwijderd warvan de inhoud niet direct tegen de policy was. Ik heb niet de mogelijkheid om elke post handmatig aan te passen.

REGELS

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
Content in welke zin van het woord. Ik ga hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN
Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url
Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
Vragen over de takedown van indexers etc.. Zoek maar in het topic. Dit is al talloze malen voorbij gekomen.

Laat ik heel duidelijk zijn: Elke overtreding van de regels na deze post resulteert in een tijdelijk ban.

Voor iedereen geldt: Indien je een 'overtreding' ziet, dan plaats je een topicreport. Daar zijn die dingen voor. Je reageert NIET op de post.
De moderators handelen de TR af. Als dat niet direct gebeurt, so be it. Wij zijn ook mensen met werk en een leven.
Bovenstaande quote impliceert dat het prima is om te vragen naar invites voor indexers. Misschien dat ik er compleet naast zit hoor.

Maar als dit mag: heeft iemand voor mij een invite voor die website die eindigt op een .su domein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Stuur mij er gelijk ook 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Laatst online: 17-10 11:17
Misschien handig om daar een apart topic voor te maken? Wat betreft Sunnyusenet, corrupte/halve downloads ook hier.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 November loopt mijn abonnement bij Sunny af en voor de eerste keer twijfel ik serieus als ik 't zal verlengen.

De voorbije maanden/jaar heb ik meer en meer last van incomplete downloads dankzij auteursrechten inbreuken etc, dit terwijl ik met torrents het zelfde afhaal zonder problemen & gratis. Enige nadeel van torrents is dat het meestal niet met Nederlandse ondertitels is en dat de snelheid iets lager is.

Wel heb ik nog nooit last gehad van incomplete torrents wat ik absoluut niet kan zeggen van usenet.

Ook viel me op dat als je scene releases dagelijks checkt dat ze meestal eerst op een torrent site staan en pas dagen later op usenet. Ook best een ferm nadeel want vroeger was dit omgekeerd.

Is het dus nog zinvol om een abonnement anno 2013 te pakken? Want volgens mij is usenet langzaam aan het sterven. Het gaat een beetje de zelfde weg op zoals IRC downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-10 14:33

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:49:
[...]

Bovenstaande quote impliceert dat het prima is om te vragen naar invites voor indexers. Misschien dat ik er compleet naast zit hoor.
In de gebruikershandleiding van mijn telefoon staat ook niet dat ik er geen mensen mee mag stalken. Moet ik er dan maar vanuit gaan dat ik dat wel mag, alleen omdat het niet expliciet staat beschreven?
Maar als dit mag: heeft iemand voor mij een invite voor die website die eindigt op een .su domein?
Nee, dus.. Laten we de invites achterwege laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10 20:11
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 05:08:
1 November loopt mijn abonnement bij Sunny af en voor de eerste keer twijfel ik serieus als ik 't zal verlengen.

De voorbije maanden/jaar heb ik meer en meer last van incomplete downloads dankzij auteursrechten inbreuken etc, dit terwijl ik met torrents het zelfde afhaal zonder problemen & gratis. Enige nadeel van torrents is dat het meestal niet met Nederlandse ondertitels is en dat de snelheid iets lager is.

Wel heb ik nog nooit last gehad van incomplete torrents wat ik absoluut niet kan zeggen van usenet.

Ook viel me op dat als je scene releases dagelijks checkt dat ze meestal eerst op een torrent site staan en pas dagen later op usenet. Ook best een ferm nadeel want vroeger was dit omgekeerd.

Is het dus nog zinvol om een abonnement anno 2013 te pakken? Want volgens mij is usenet langzaam aan het sterven. Het gaat een beetje de zelfde weg op zoals IRC downloads.
Ik had weer hetzelfde en lees veel negatieve dingen over sunny. Was bijna overgestapt maar blijf toch maar bij easyusenet 20mbit.
https://www.easyusenet.nl/en/premiumselect
Geen geld voor 100 dagen usenet en goeie retentie. Ook nooit last gehad van incompletes maar kan ook zijn dat ik de goeie series download :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 10:42

SaN

Geen geld valt ook wel mee... Bij Sunny heb je ongelimiteerde downloadsnelheid voor 7,50, dat is dus zo'n 24 euro. Ik heb met Sunny zeer weinig last van incompletes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Ik ben nog steeds tevreden met frugal usenet, voor omgerekend 3,80 € per maand mijn 60 Mbit lijn vol trekken :) ( en geen last van missende delen omdat ik toch minimaal wekelijks mijn net geposte films en series ophaal)

[ Voor 32% gewijzigd door Ted038 op 21-10-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ben ook tevreden ermee, maar als ik dan een keer een post van 800 dgn niet binnenhaal omdat Astra aanvul hm niet heeft, dan vind ik dat jammer. Dus volgend jaar paar tientjes meer uitgeven voor iets anders, yep, ook omdat ik alles wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:21
Ik ben ook opzoek naar nieuwe payserver, ik maak nu nog gebruik van sunnyusenet.

Hierboven gaf iemand aan te kijken naare pure usenet ik vond de website al erg veel op die van sunny usenet lijken en het blijkwn inderdaad dezelfde bedrijven op curacao te zijn.

Heeft iemand nog tips voor een goede provider met minimaal 2 jaar retentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:32
Afgelopen maand Supernews gehad met hun mooit reclame van 1600 dagen retentie. De meeste binairies haalde de 700 dagen al niet eens, tevens waren veel groepen niet beschikbaar. Dus ik ben blij dat ik deze provider maar een maand heb gebruikt. Nu op zoek naar een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Astraweb is ook weer lekker bezig, sinds langere tijd weer een een poging tot wat films te kijken. Maar de helft van wat ik probeer te downloaden krijg ik niet compleet binnen :(

Misschien maar als backup gaan instellen en frugal usenet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Iemand bekend met Usenetserver en vooral de takedowns of ze er veel last van hebben? Ik heb op moment cheapnews, maar wil eens een andere proberen. Zit te twijfelen tussen sunny en usenetserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb met Sunnyusenet ook geen problemen met incomplete bestanden, pakken jullie wel post met de encrypted nzb's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Ik kan het mishebben, maar volgens mij hebben ALLE usenetaanbieders problemen met takedowns (gehad), en daarnaast is er een kans dat ze zelfs van elkaar reeds beschadigde bestanden over hebben genomen.

Van populaire series en films is er van de tijd voor de encrypted NZB's is op geen enkele usenet server meer bestanden GOED te downloaden, tenzij je geluk hebt.

Wat dat betreft zegt RETENTIE weinig meer, van welke usenet aanbieder dan ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Ted038 op 22-10-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Daar heb je een punt had met cheapnews nergens last van maar goed vaak zoeken helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben weg bij Tweaknews.nl, ik haal steevast maar 25mbit terwijl ik voor 50mbit betaal. Dacht altijd dat het een beperking was in m'n NAS dat ie niet sneller ging maar toen ik even Eweka probeerde via m'n zwager z'n account toen bleek dat de NAS gewoon die 50Mbit vol aankan. Tweak heeft echter de meest lompe helpdesk ooit. Heb 3 keer een reply gekregen van verschillende medewerkers met elke keer dezelfde vragen die ik allang beantwoord heb. Het enige wat ze doen is melden dat het absoluut niet aan hun ligt en dat mijn hardware, software en/of netwerk niet deugt. Daar ben ik pleite dus, wat een ballentent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heb nu een weekje frugal getest met als backup in altbinz astraweb, tot nu toe alles compleet binnen.
Ook films die daarvoor met alleen astraweb niet lukte. Tevreden dus :)
Pagina: 1 ... 41 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!