Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 55 Laatste
Acties:
  • 620.888 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:32

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Is er eigenlijk nog wel een payserver die geen last heeft van DMCA? Ik heb het nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat je dit vroeg heb je natuurlijk de search gebruikt om je er van te overtuigen dat je de eerste was die deze vraag stelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:36

Osxy

Holy crap on a cracker

Bigg Balls schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:28:
Is er eigenlijk nog wel een payserver die geen last heeft van DMCA? Ik heb het nog niet gevonden.
Nee want als ze niet meewerken aan DMCA zullen ze dood geprocedeerd worden.

Je kan hoogstens payservers vinden die langzaam verwerken en daardoor prima te gebruiken zijn als je snel download.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:32

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:33:
Voordat je dit vroeg heb je natuurlijk de search gebruikt om je er van te overtuigen dat je de eerste was die deze vraag stelde?
Ja ik heb gezocht maar als je net in dit topic komt is het een hels karwei om antwoorden te vinden. Ik had uiteindelijk een lijstje van een aantal maar het is mij niet duidelijk of die ook opvolging gaven aan de requests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tik in de zoekbalk eens "DMCA" en "provider" in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Osxy schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:33:
[...]

Nee want als ze niet meewerken aan DMCA zullen ze dood geprocedeerd worden.

Je kan hoogstens payservers vinden die langzaam verwerken en daardoor prima te gebruiken zijn als je snel download.
DMCA is Amerikaanse wetgeving. Zolang een usenet provider niet in Amerika gevestigd is en daar officieel geen diensten aan bied hoeven zij zich niet aan deze wetgeving te houden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:55:
DMCA is Amerikaanse wetgeving. Zolang een usenet provider niet in Amerika gevestigd is en daar officieel geen diensten aan bied hoeven zij zich niet aan deze wetgeving te houden.
Dat klopt volgens mij niet. De resellers moeten zich waarschijnlijk houden aan de voorwaarden van de usenet aanbieders die vooral in Amerika zitten.

http://www.extremeusenet.nl of http://www.cheapnews.eu werken misschien nog goed aangezien dat resellers zijn van aanbieders buiten Amerika?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:26

jmk

Tsurany schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:55:
[...]

In Europa heet het anders dan DMCA misschien, maar met hetzelfde effect. Zelfde plichten, zelfde sancties voor de USP's(Ongeveer)

Kortom, als USP moet je aan takedown doen als daar om gevraagd word.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

jmk schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:11:
[...]

In Europa heet het anders dan DMCA misschien, maar met hetzelfde effect. Zelfde plichten, zelfde sancties voor de USP's(Ongeveer)

Kortom, als USP moet je aan takedown doen als daar om gevraagd word.
Waarom doet XS4ALL dat dan niet?
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:24:
Dat klopt volgens mij niet. De resellers moeten zich waarschijnlijk houden aan de voorwaarden van de usenet aanbieders die vooral in Amerika zitten.
Je weet wat een reseller is? Een doorverkoper van een dienst. Zij verkopen dus toegang tot usenet servers van de grote providers. Zij hebben geen eigen usenet servers en derhalve geen enkele invloed op wat er wel of niet verwijderd wordt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Supernews vandaag maar opgezegd. Nu opzoek naar een provider waar ik nog iets compleet krijg...

[ Voor 70% gewijzigd door Donnie op 12-01-2013 18:19 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffff, de tandjes he. Doet topicreport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:26

jmk

Tsurany schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:20:
[...]

Waarom doet XS4ALL dat dan niet?

[...]
Volgens mij is het zo dat hoe kleiner de USP is, of in dit geval de interne newsserver van een ISP, hoe minder actief DMCA requests worden verstuurd. (De newsserver valt dan niet zo op in de ogen van "belanghebbenden") Ook kan het zijn dat XS4ALL later is met het doorvoeren van die requests zodat het makkelijker is alles te downloaden wat je nodig hebt.

Maar XS4ALL moet daar gewoon aan voldoen. Doet dat ook meen ik te hebben gelezen in dit topic.

Heb je een ISP met interne newsserver in eigen beheer is dat op dit moment wel een voordeel. Maar dit voordeel is waarschijnlijk niet blijvend.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat nota bene een 1 a 2 pagina's terug een post over.

wsmaal in "Newsservers met binaries [Deel 12]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:30:
[...]

Maar XS4ALL moet daar gewoon aan voldoen. Doet dat ook meen ik te hebben gelezen in dit topic.

[...]
Nouja, ze móeten vooralsnog niks. Het wordt pas verplicht als ze een evt. aangespannen rechtzaak daarover verliezen // (wat uiteraard wel waarschijnlijk is).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de vraag is nu, hoe kom je aan een xs4all nieuwsgroepabonnement zonder over te moeten op adsl, zou mijn 120mbit verbinding niet willen inruilen voor de 12mbit die ik maximaal haal met adsl hier...

Dan kan ik wellicht alles downloaden, maar het komt zo langzaam binnen dat ik er niets mee opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 08:50:
de vraag is nu, hoe kom je aan een xs4all nieuwsgroepabonnement zonder over te moeten op adsl, zou mijn 120mbit verbinding niet willen inruilen voor de 12mbit die ik maximaal haal met adsl hier...

Dan kan ik wellicht alles downloaden, maar het komt zo langzaam binnen dat ik er niets mee opschiet.
De XS4ALL nieuwsserver is toch gratis te benaderen met een IPv6 tunnel?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie1978
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 19:12
Donnie schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:36:
Supernews vandaag maar opgezegd. Nu opzoek naar een provider waar ik nog iets compleet krijg...
Ja ik heb hem ook opgezegd. Ik kreeg bijna niets meer compleet binnen van mijn series. Toen een een trial van cheapnews gepakt en kreeg alles binnen. Alleen is deze iets duurder. 12,50 als je abo per maand neemt. Wanneer je een heel jaar neemt kost deze 8,50, maar dat durf ik nu even niet aan.
Trial was 10 gig, maar daar ben ik nu dus helaas alweer doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

torrie1978 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 09:24:
[...]

Ja ik heb hem ook opgezegd. Ik kreeg bijna niets meer compleet binnen van mijn series. Toen een een trial van cheapnews gepakt en kreeg alles binnen. Alleen is deze iets duurder. 12,50 als je abo per maand neemt. Wanneer je een heel jaar neemt kost deze 8,50, maar dat durf ik nu even niet aan.
Trial was 10 gig, maar daar ben ik nu dus helaas alweer doorheen.
Cheapnews heeft een mooie block account aanbieding met de promocode van de website. Voor 19,95 krijg je 500 GB. Misschien is dat wat voor je?

Tip: Newsserver van je eigen provider op 1 en Cheapnews als fill account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-10 21:06
Nou ik ben voor veel films maar weer overgestapt op utorrent. Veel actuele films en series kwamen niet binnen. Gaat allemaal net iets langzamer maar komt tenminste weer binnen en dat is belangrijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 00:59
Even een vraagje over nzbmagic. Je voert een bepaalde code in. en je nzb is gegenereerd. Die gemaakte nzb kunnen ze toch ook weer posten. Heeft dat nzbmagic wel nut dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

jaaoie17 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:22:
Even een vraagje over nzbmagic. Je voert een bepaalde code in. en je nzb is gegenereerd. Die gemaakte nzb kunnen ze toch ook weer posten. Heeft dat nzbmagic wel nut dan?
De geautomatiseerde 'Notice & Takedown' scripts bijten zich hier voorlopig op stuk. Er worden nu waardeloze dummy bestanden verwijderd i.p.v. de de echte content. Blijft kat en muis.

Voor de goede orde: Het is dus niet de bedoeling, dat je die NZB's gaat posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 21-10 17:55
tweaknews.nl = tweaknews.eu?

Ik heb een proefabo afgesloten bij tweaknews.nl maar ja kan vervolgens alleen per post een abonnement afsluiten. Daar heb ik geen trek in want dat houd in dat je ook enkel per post kan opzeggen. En Tweaknews.eu heeft wel de mogelijkheid om online af te sluiten

Alles lijkt inmiddels beter dan Eweka. Die tent ga ik zo snel mogelijk verlaten als ik iets behoorlijks heb gevonden. Helaas bied Ziggo mij maar 50 GB datalimiet.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

xxxMaverick schreef op zondag 13 januari 2013 @ 10:21:
Nou ik ben voor veel films maar weer overgestapt op utorrent. Veel actuele films en series kwamen niet binnen. Gaat allemaal net iets langzamer maar komt tenminste weer binnen en dat is belangrijker...
Sickbeard werkt ook al met torrents dus dat is ook geen probleem meer. Een automatisch unpack script en dan moeten torrents niet onderdoen voor usenet. Zeker geen private trackers die gewoon volle back downloadsnelheid bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvcholten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 22:21
Ja. Zelfde server, zelfde bedrijf.

Verschillen tussen de twee zijn:
  • tweaknews.nl dwingt een jaarcontract af voor het 1e jaar.
  • tweaknews.eu ondersteund paypal, en is dus internationaal te gebruiken.
  • tweaknews.eu is iets duurder
  • tweaknews.eu biedt blockaccounts aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 08:50:

Ik heb de snelheid van newszilla eens getest maar die ligt toch tussen de 40 - 50Mbit. Wel lekker zo'n gratis alternatief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-10 20:39
Destijds toen ik bij XS4ALL zat beviel newszilla ook wel goed, volgens mij heb ik in die tijd ook nooit een payserver aangevraagd. Ik kan alleen nu niet de informatie vinden om die ipv6 tunneling tot stand te brengen; staat dat nog ergens op hun website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Ik kom er net achter dat een download van 4+ GB die ik van I-telligent afhaal met SABnzbd zo rond de 2 MB/s binnenkomt, dezelfde download binnenhalen met Newsleecher gaat met strak 14 MB/s.
UPC FP120.

Beetje vaag... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:19

mphilipp

Romanes eunt domus

Richub schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:42:
Ik kom er net achter dat een download van 4+ GB die ik van I-telligent afhaal met SABnzbd zo rond de 2 MB/s binnenkomt, dezelfde download binnenhalen met Newsleecher gaat met strak 14 MB/s.
UPC FP120.

Zelfde instellingen? Qua poorten en aantal connecties?

Aangezien mijn downloadsnelheid sterk fluctueert denk ik wel eens dat Ziggo loopt te kloten. Met een beetje werk kennen ze natuurlijk de poorten waarover dat verkeer plaatsvindt, en kunnen ze gaan knijpen. Maar ja, hoe bewijs je zoiets?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Nu online
mphilipp schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:46:
[...]

Zelfde instellingen? Qua poorten en aantal connecties?

Aangezien mijn downloadsnelheid sterk fluctueert denk ik wel eens dat Ziggo loopt te kloten. Met een beetje werk kennen ze natuurlijk de poorten waarover dat verkeer plaatsvindt, en kunnen ze gaan knijpen. Maar ja, hoe bewijs je zoiets?
Yup, zelfde aantal draadjes & poort. Speciaal nog dubbel gechecked.

Het zou toch wel raar zijn als 'n ISP het dataverkeer van SABnzbd wel kan knijpen, en dataverkeer van Newsleecher niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:08

rally

Deyterra Consultancy

Een ISP (of USP) kan niet zien welke client er verbind.

Ik heb eenzelfde probleem waarbij ik met NL een hoge snelheid haal (vrijwel constant) maar met SAB het nogal verschilt. Soms 11MB/s soms 13MB/s en uitschieters naar 16-19MB/s (2 lijnen).

Ooit heb ik het in het SAB forum gevraagd, maar development van functionaliteit is een hogere prioriteit dan performance :( (hoewel begrijpelijk, zeker met de recente Usenet ontwikkelingen)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ga vanavond Eweka maar eens een kans geven, Tweaknews trekt me het meest maar daarin moet je eerst aanmelden (met veel te veel privegegevens) en een brief afwachten terwijl je bij Eweka meteen toegang hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Cartman! schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:00:
Ik ga vanavond Eweka maar eens een kans geven, Tweaknews trekt me het meest maar daarin moet je eerst aanmelden (met veel te veel privegegevens) en een brief afwachten terwijl je bij Eweka meteen toegang hebt.
Weet wel dat Eweka best veel takedowns heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Net zoals alle anderen... hier op t werk zijn er 2 met Eweka en die hebben nergens last van zeggen ze. Proberen is de enige manier denk ik, gelukkig kun je het per maand proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:12
Cartman! schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:04:
Net zoals alle anderen... hier op t werk zijn er 2 met Eweka en die hebben nergens last van zeggen ze. Proberen is de enige manier denk ik, gelukkig kun je het per maand proberen.
Ik heb heel veel last met take downs bij Eweka, heb ze hierover gemaild maar de reactie hierop aan de kant van eweka blijft ook uit :( .
Heb een proef weekje gedraaid bij sunny usenet en daar tot op heden nog geen last gehad van take downs :) dus eweka eruit en sunny usenet erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Das ook wel een leuke misschien, krijg je ook direct je inloggegevens en nog een stukje goedkoper ook!

edit: op hun facebook pagina ook een paar klachten over takedowns, ontkom je toch niet aan volgens mij. Gaat mij vooral om automatiseren van series icm. sickbeard. Als ik die gewoon op een interval van 15min zet dan moet t wel goed gaan lijkt me.

edit2: weekje proberen is gratis, helemaal goed. Jammer dat ze wel je adresgegevens willen hebben.

[ Voor 67% gewijzigd door Cartman! op 14-01-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan vul je die toch niet in? Ik heb ook mijn adres niet ingevuld, dat gaat ze niks aan. Volgens hun gegevens woon ik in Titsonia :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Is ook weer zo ja, prima idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:49
Als je maar snel bent heb je geen centje pijn bij Eweka. Ik heb nog geen problemen gehad, maar als ik iets op een later tijdstip een 2e keer moet downloaden wordt het lastiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddos schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:25:
Destijds toen ik bij XS4ALL zat beviel newszilla ook wel goed, volgens mij heb ik in die tijd ook nooit een payserver aangevraagd. Ik kan alleen nu niet de informatie vinden om die ipv6 tunneling tot stand te brengen; staat dat nog ergens op hun website?
Ik heb bijvoorbeeld een Netgear WNDR3700v2 router, daarin kan ik aangeven om een ipv6 tunnel op te zetten. Newsbin Pro en Sabnzb ondersteunen beide ipv6 dus je kan dan rechtstreeks downloaden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:04

knakworst

Get more sats!

edebee schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:18:
[...]

Ik heb heel veel last met take downs bij Eweka, heb ze hierover gemaild maar de reactie hierop aan de kant van eweka blijft ook uit :( .
Ik ben benieuwd, welke legale content ze naar jouw idee verwijderd hebben.
rally schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:37:
Ik heb eenzelfde probleem waarbij ik met NL een hoge snelheid haal (vrijwel constant) maar met SAB het nogal verschilt. Soms 11MB/s soms 13MB/s en uitschieters naar 16-19MB/s (2 lijnen).
Met slechts 2 lijnen? Kun je niet meer instellen?

[ Voor 34% gewijzigd door knakworst op 14-01-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Voor wat betreft series heb ik geen problemen met Eweka. maar mijn SB staat ook op search interval van 10 min. Alleen 1 serie geeft problemen iets met twee halve mannen enzo.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:46
Eweka gaf bij mij problemen, cheapnews gaf deze problemen niet. Dus even een blockaccountje (met coupon) aangeschaft en eens kijken hoe dat gaat.
Denk ook dat het een kwestie van tijd, je moet er snel bij zijn dan maak je de beste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 15:08

rally

Deyterra Consultancy

knakworst schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:51:
[...]

Met slechts 2 lijnen? Kun je niet meer instellen?
Sorry, verkeer omschreven. Ik gebruik 2 USP's over twee internet verbindingen.
De ene heeft 15 lijntjes in SAB de andere 10.

Varieren in aantal lijntjes of de verdeling over de internet verbindingen maakt geen verschil.
Wat wel wat verschil leek te maken is de Cache limit in SAB op 1GB zetten. Daarmee blijven de snelheden wat vaker boven de 12MB/s, maar de fluctuaties bij hogere snelheden blijven.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebasstk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-10 13:43
Ik heb via een tip op deze pagina Cheapnews geprobeerd en deze haalt tot nu toe alles binnen.
Vooral het block account van 500gb /20euro is erg aantrekkelijk als backup server. (aanbieding)
Ik combineer nu supernews en cheapnews. Supernews haakt af bij populaire series maar cheapnews niet!

Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik zal wel dom zijn, maar ik kan niets vinden over dat magische NZB Magic. Het helpt niet echt dat er een indexsite is die zo heet, maar ik heb allerlei permutaties geprobeerd, behalve de goede...
Kan iemand me de goede richting op duwen?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 21-10 17:55
mphilipp schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:20:Ik zal wel dom zijn, maar ik kan niets vinden over dat magische NZB Magic. Het helpt niet echt dat er een indexsite is die zo heet, maar ik heb allerlei permutaties geprobeerd, behalve de goede...
Zodra je het nodig hebt vind je het wel :)
Er is 1 releasegroep die dit gebruikt nu (QoQ). Als je een post van hun binnenhaalt heb je NZB Magic nodig anders haal je een dummy NZB binnen, mede hierdoor worden de automatische take downs om de tuin geleid.

Het is vechten tegen de bierkaai, maar wie weet hoe lang het werkt.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:20:
Ik zal wel dom zijn, maar ik kan niets vinden over dat magische NZB Magic. Het helpt niet echt dat er een indexsite is die zo heet, maar ik heb allerlei permutaties geprobeerd, behalve de goede...
Ja, zoek een ander forum om je vragen te stellen. Hier word het niet gewaardeerd. Check ook de waarschuwing en de link onder aan het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richub schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:42:
UPC FP120.

Bij hele grote downloads wil sabnzbd nog wel eens traag zijn, zie ook hier:
Note: Er worden geregeld meldingen gedaan dat SABnzbd moeilijk gaat doen met files rond de 15GB of hoger, download is traag en host systeem heeft moeite om te reageren. Van wat ik zo terug kon vinden doet dit zich voornamelijk voor op NAS systemen.
Maar ook bij minder grote downloads op PC gaat-ie hier soms wat trager. Wat bij mij enigszins helpt is om de 'Article Cache Limit' op -1 te zetten.

Hoe groot waren de afzonderlijke rar's bij die download? Daar lijkt het bij mij mee te maken te hebben. Als de afzonderlijke rar's erg groot zijn duurt de 'Quick Check' langer, waardoor bij mij de download-snelheid afneemt, en sterk fluctueert. In dat geval schakelijk die check (tijdelijk) uit, dan gaat het iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:13

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

Dus als fill/backup server is deze van Cheapnews aan te raden?
Deze heeft weinig last van DMCA en nu promotie voor block en flatline accounts.
Enkel nog een vraag, ik zie dat je moet betalen via iDeal, kan ik als Belg hier ook iets mee?
Kon ook niet genieten van korting bij m'n huidige usenetprovider Supernews omdat ik geen iDeal kan gebruiken.

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn 8 Tier-1 providers, 4 in de US, en 4 daarbuiten (in Nederland/Dld). Voor een euro of 20 koop je bij 6 van die 8 (direct of via resellers) een blockaccount. Vervolgens neem je bij één van die overgebleven twee een unlimited account. Dan heb je 7 van de 8 Tier-1 providers gedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Momenteel maak ik voor de headers gebruik van zowel Sunnyusenet (Spotlite), deze loopt eind van de maand af en wil ik niet verlengen i.v.m. dmca, en van Easyusenet (Spotnet), welke ik als vervanger voor Sunny heb genomen. Wel eens handig om te vergelijken, want ik kom er nu achter dat er nogal wat mist bij de headers (en dus ook spots/posts op Spotnet) van Easyusenet :( .

Sunny wil ik niet verlengen, maar wil wel graag de headers compleet mogelijk binnen krijgen, Easyusenet is hiervoor duidelijk niet geschikt (maar wil ik wel verder gebruiken voor downloaden). Heeft iemand ervaring met een (of meerdere) usp waarvan de headers nagenoeg compleet zijn? (het liefst met block accounts)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Heeft iemand hier al gebruik gemaakt van de "newsleecher usenet access"?
Dat is een totaal pakket wat je via newsleecher kunt afsluiten en bestaat uit gebruik van software, supersearch en toegang tot usenet. Dit alles ook nog eens erg betaalbaar en met aantrekkelijke optie's zoals;

- 1,625 dagen retentie
- Unlimited Speed & Unlimited Leeching
- 30 Connectie's & SSL Encryption

Lijkt allemaal een beetje te mooi om waar te zijn. Ik betaal nu bij mijn huidige usenet provider meer en daar komt het jaarlijkse bedrag voor newsleecher nog bovenop.
Je kunt trouwens ook usenet access bestellen zonder de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royer schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:38:
Dat maakt geloof ik gebruik van Highwinds. Waarschijnlijk vergelijkbaar met andere resellers als bv. Newshosting en Usenetserver.

// edit: Nee juist die twee niet. Dat zijn zusterbedrijven en gebruiken andere servers:

http://www.ngprovider.com/newsgroup-resellers.php

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd

Ra_gdd

Ik denk dat ze Giganews gebruiken als je kijkt naar instellingen en naar aantal dagen van binairy retentie.
Giganews en Supernews hebben last van DMCA (vroeger al voor de gekende problemen) met sommige HBO series en console games.
Royer schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:38:
Dat is een totaal pakket wat je via newsleecher kunt afsluiten en bestaat uit gebruik van software, supersearch en toegang tot usenet. Dit alles ook nog eens erg betaalbaar en met aantrekkelijke optie's zoals;

- 1,625 dagen retentie
- Unlimited Speed & Unlimited Leeching
- 30 Connectie's & SSL Encryption

Lijkt allemaal een beetje te mooi om waar te zijn. Ik betaal nu bij mijn huidige usenet provider meer en daar komt het jaarlijkse bedrag voor newsleecher nog bovenop.
Je kunt trouwens ook usenet access bestellen zonder de software.

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

news.newsleecher.com resolved naar het netwerk van Highwinds.

//

http://centralops.net/co/...addr=news.newsleecher.com

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
wat is een blockaccount? zie ik hier telkens voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd

Ra_gdd

blok account is een Usenet account waar je een block van x GB koopt.
Vb. een block van 500 GB.
Dan kan je via die aacount 500 GB downloaden, tijd speelt geen rol.

Staat tegenover de maandelijkse of jaarlijke account bij Usenet provider waar je zoveel dagen kan downloaden (mman of jaar) en soms nog x aantal GB per maand.
roflexx schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 00:17:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roflexx schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 00:17:
http://lmgtfy.com/?q=block+accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een vraag.

Ik download altijd DVD9 films, ik kijk ze en als ze mooi zijn bewaar ik hem op mijn NAS-en.
Maar nu heb ik al zoveel TB en alles zit vol. Dus ben ik gestopt per 1 januari 2013.
Nu download een film kijk hem en gooi hem weg en hou een NZB bestand zodat ik het altijd snel kan downloaden zonder zoeken.

Nu download ook geen DVD9 meer omdat de grote er niet meer toe doet.
Dus nu download ik de Blu-ray als die er is of een mkv. Maar wat ik nu veel vaker tegen kom is dat alles niet compleet is.
Alle bestanden zijn gewoon even groot op de byte nauwkeurig maar toch geeft multipar aan dat alle RAR’s beschadigd zijn en er dus heel veel blokken missen soms wel 80% waardoor ik hem niet kan repareren.

Komt dit door de DMCA? Ik kan het me namelijk niet voorstellen omdat alle bestanden er gewoon zijn en de grote klopt ook. Het zijn trouwen vaak oudere bestanden ik heb namelijk de meeste nieuwe films wel gezien dus download veel bestanden die tussen de 400 en 1600 dagen oud zijn. Wat nooit een probleem was bij DVD9. Ik gebruikt trouwens Giganews Diamond dus 1600+ retentie.

Bij één Blu-ray stond op een NZB site een melding unidentified files (note to poster: put quotes around the filename in the subject) Maar dit was maar bij één film bij de andere staat dat er niet.
Bij deze film waren ook alle bestanden beschadig en was niet te repareren.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Hier heb je een topic waar er alles over te vinden is: Newsservers met binaries [Deel 12]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:47:
[...]
Ik heb bijvoorbeeld een Netgear WNDR3700v2 router, daarin kan ik aangeven om een ipv6 tunnel op te zetten. Newsbin Pro en Sabnzb ondersteunen beide ipv6 dus je kan dan rechtstreeks downloaden. _/-\o_
voor de newsleecher gebruikers:

https://www.newsleecher.c...f264b0338aa077081c0facd3b

Misschien werkt het standaard al in de huidige beta, nog niet getest. Ga er straks nog even naar kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-10 22:21
De link werkt niet helaas. Ben ook wel benieuwd naar een alternatief.
Ik heb nu Sunnyusenet en had alleen bij 1 serie problemen met downloaden. Helaas ging ik gisteren wat films binnenhalen en merkte dat ze niet meer op de server stonden. Dus voor mij een blockaccount bij Cheapnews of kijken of ik ook op Newszilla kan komen.

Edit: Link doet het nu wel...

[ Voor 4% gewijzigd door Binnetie op 15-01-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Gisterenavond een proefabo bij Sunny Usenet genomen en tot nu toe bevalt het aardig. Het zou 60Mbit zijn maar kom nooit boven de 3,5MB/s uit wat ongeveer 30Mbit is (en ja...mijn UPC lijn is 60Mbit). Heb via sickbeard een paar afleveringen van bekende series gedownload (new girl, cougar town) en dat ging als een zonnetje. Het is nu nog gratis dus over de snelheid ga ik niet zitten huilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:46
pimpimmers schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 07:38:
*knip*

Nu download ook geen DVD9 meer omdat de grote er niet meer toe doet.
Dus nu download ik de Blu-ray als die er is of een mkv. Maar wat ik nu veel vaker tegen kom is dat alles niet compleet is.
Alle bestanden zijn gewoon even groot op de byte nauwkeurig maar toch geeft multipar aan dat alle RAR’s beschadigd zijn en er dus heel veel blokken missen soms wel 80% waardoor ik hem niet kan repareren.

*knip*

Bij één Blu-ray stond op een NZB site een melding unidentified files (note to poster: put quotes around the filename in the subject) Maar dit was maar bij één film bij de andere staat dat er niet.
Bij deze film waren ook alle bestanden beschadig en was niet te repareren.

Iemand een idee?
Het tweede geval lijkt me inderdaad een geval van 'verwijderd van de server', waarschijnlijk door DMCA.
Het eerste geval weet ik niet precies... Maar het lijkt erop alsof de data wordt opgevuld met een soort van dummy data. Misschien is het dan toch te oud, of misschien ook verwijderd van de server en opgevuld met 'niks'?
Joster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:24:
Hier heb je een topic waar er alles over te vinden is: Newsservers met binaries [Deel 12]
Bedoel je nu te zeggen dat ie moet zoeken? Sorry, maar z'n post te lezen heeft ie dat echt wel even gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:32
Ra_gdd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:02:
Dus als fill/backup server is deze van Cheapnews aan te raden?
Deze heeft weinig last van DMCA en nu promotie voor block en flatline accounts.
Enkel nog een vraag, ik zie dat je moet betalen via iDeal, kan ik als Belg hier ook iets mee?
Kon ook niet genieten van korting bij m'n huidige usenetprovider Supernews omdat ik geen iDeal kan gebruiken.
Als Belg heb je helaas geen iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:45:
[...]

voor de newsleecher gebruikers:

https://www.newsleecher.c...f264b0338aa077081c0facd3b

Misschien werkt het standaard al in de huidige beta, nog niet getest. Ga er straks nog even naar kijken.
Ik heb eens in newsleecher geprobeerd maar het is nog steeds geen native ipv6 client. Dus newszilla6.xs4all.nl gaat er niet in werken. De methode in het newsleecher forum werkt wel, omdat je op je pc een tunnel maakt. Heb het vroeger ook geregeld gedaan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Probeerde net iets te downloaden van slechts 15 uur oud. Is nu al zodanig beschadigd (oftewel verwijderd) dat het enkel binnen te halen was met de Ziggo servers als backup. Volgens mij beginnen de DMCA requests nu of veel sneller of is het zodanig ingesteld dat iets met een bepaalde naam gewoon al meteen verwijderd wordt.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
15 uur is relatief oud voor een populaire serie/film, normaal is het met een uur of 4-6 wel verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 20-10 21:49

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat verschilt per ervaring kennelijk, ik download regelmatig afleveringen van enige weken of maanden oud via Eweka en ik moet de eerste nog tegenkomen die niet werkt.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:06
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:00:
Dat verschilt per ervaring kennelijk, ik download regelmatig afleveringen van enige weken of maanden oud via Eweka en ik moet de eerste nog tegenkomen die niet werkt.
Gaat hier de laatste periode ook weer beter, en heb niks aan de scan interval veranderd, nog altijd om de 12 uur. De lastige series komen weer zoals vanouds binnen.
Je zou bijna denken dat door het wegvallen van NZBMatrix het weer normaal geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:00:
Dat verschilt per upload. Als er voor die upload geen claim binnen gekomen is zal hij ook niet verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 21-10 08:48
FabianNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:23:

[...]

Bedoel je nu te zeggen dat ie moet zoeken? Sorry, maar z'n post te lezen heeft ie dat echt wel even gedaan...
Die mening deel ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:20:
[...]
Ja, zoek een ander forum om je vragen te stellen. Hier word het niet gewaardeerd. Check ook de waarschuwing en de link onder aan het topic.
Doe effe niet zo gestresst. Ik vraag naar een volledig legaal programma, niet naar illegale content of wat dan ook. Ik kon gewoon niets vinden, dus vraag ik het. Modereren overlaten aan de moderators graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Richub schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:51:
[...]
Yup, zelfde aantal draadjes & poort. Speciaal nog dubbel gechecked.

Het zou toch wel raar zijn als 'n ISP het dataverkeer van SABnzbd wel kan knijpen, en dataverkeer van Newsleecher niet.
Het kwam er een beetje raar uit, maar ik bedoelde niet dat ze de ene wel knijpen en de ander niet. Ik bedoelde meer dat de ene misschien op een andere poort of wel/geen ssl stond ingesteld.

Ik vind het ook vreemd dat de snelheid fluctueert. Ik denk niet dat het aan sabnzb ligt, want het is iets van de laatste tijd en het verschilt ook per download. Ik heb een paar weken terug ook al die vraag gesteld, maar ik werd toen niet helemaal goed begrepen.
De ene download gaat snel, en dan komt er ineens een die niet vooruit te branden is. Download ik die snelle nog een keer, gaat ie weer snel. Pak ik die andere, gaat ie weer langzaam. Dát is raar. Het komt van dezelfde server af zou je zeggen (giganews toen, nu supernews, dus dezelfde in feite)
Het was dus reproduceerbaar. Kan niet liggen aan takedowns, want die vertragen een download niet. Knijpen leek me ook niet mogelijk, maar wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Nu online
Azqi schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:36:
[...]

De geautomatiseerde 'Notice & Takedown' scripts bijten zich hier voorlopig op stuk. Er worden nu waardeloze dummy bestanden verwijderd i.p.v. de de echte content. Blijft kat en muis.

Voor de goede orde: Het is dus niet de bedoeling, dat je die NZB's gaat posten.
Het is wachten op een systeem, zodat we zelf nzbmagic achtige nzb kunnen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:54:
[...]

Ik heb eens in newsleecher geprobeerd maar het is nog steeds geen native ipv6 client. Dus newszilla6.xs4all.nl gaat er niet in werken. De methode in het newsleecher forum werkt wel, omdat je op je pc een tunnel maakt. Heb het vroeger ook geregeld gedaan. :*)
Ik ben er ook mee bezig geweest, maar mijn router heeft geen ipv6... Dus dat gaat hem niet worden, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met XS4ALL Pack heb je ook toegang tot Newszilla, ook als je bij een andere ISP zit. Maar het is best duur, en je snelheid wordt waarschijnlijk gelimiteerd (vroeger kreeg ik slechts 3 draadjes van 50 KB/s).

// (maar dat was wel een jaar of 10 geleden)

/// hmm.. en als ik die link zo lees vraag ik me af of het nog wel af te sluiten is..

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Het is heel raar maar het zijn geen dummy bestanden omdat delen van de het rar bestand gewoon goed zijn alleen wel beschadigd. Alle rar bestanden zijn beschadigd maar delen van de rar's zijn wel goed maar missen dan te veel blokken om ze te repareren.
Als het dummy bestanden zijn dan zou geen 1 blok goed zijn. En op de NZB sites staat gewoon dat de post compleet zijn en ook op SuperSearch. Ik ben ook wel dingen tegen gekomen die waren verwijderd vanwege de DMCA dat was heel iets anders, dan zijn bestanden gewoon weg.

Wat het dan zou moeten zijn is dat de bestanden toch niet meer goed op Giganews staan maar dat vind ik ook heel raar omdat ik er nooit problemen mee had toen ik nog DVD's downloadde. En ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met oude bestanden en ik zit alweer bijna 10 jaar bij Giganews.
Wat ook nog kan is dat de poster het gewoon niet goed heeft op gezet. Maar soms zijn post van bekenden groepen die normaal alles goed doen als er iets fout zou gaan een repost doen.
Dus ik vind het vreemd. Vandaar dat ik het ook vraag.

Heel jammer van jou bericht Joster in "Newsservers met binaries [Deel 12]"
Totaal nutteloos. Hou dan je m :X nd of kom met een antwoord als je het zo goed weet.
FabianNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:23:
[...]

Het tweede geval lijkt me inderdaad een geval van 'verwijderd van de server', waarschijnlijk door DMCA.
Het eerste geval weet ik niet precies... Maar het lijkt erop alsof de data wordt opgevuld met een soort van dummy data. Misschien is het dan toch te oud, of misschien ook verwijderd van de server en opgevuld met 'niks'?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Nee, dat kunnen gewoon takedowns zijn waar je het over hebt, dat is al vaker langs gekomen.
Een takedown betekent niet dat het hele bestand dood is, gewoon dat er genoeg van het bestand is verwijderd, zodat je het niet meer kan completen. Daarnaast kan het ook zijn dat het hele bestand weg is, maar meestal niet.

Sabnzbd heeft daar een nieuwe setting voor in de laatste release
"Afbreken als voltooien niet kan - Als tijdens de download duidelijk wordt dat te veel data ontbreekt, breek dan de download af"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

SidewalkSuper schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:41:
"Afbreken als voltooien niet kan - Als tijdens de download duidelijk wordt dat te veel data ontbreekt, breek dan de download af"
Waar kan ik die optie vinden? Heb net 0.7.9 geinstalleerd maar kan de optie zo 123 niet vinden.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Je moet je bril wel op je neus zetten :+
Instellingen -> Opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er niet op vertrouwen. Je kan er beter even handmatig naar kijken, ik heb 2 keer gehad dat sab het wel verkeerd had en als je deze optie gebruikt kan je weer opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:29

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heb even zitten testen met newszilla6 als backup server met een film die ongeveer 1 weekje geleden geupload is (nieuwe met Denzel Washington die een vliegtuig bestuurd :P) die op Newshosting bijna voor de helft weggeschoten is. Met Newszilla6 als backupserver komt ie gewoon binnen:
Download:
Downloaded 1.5 GB in 38 minutes 14 seconds at an average of 687 KB/s
Newszilla6 Bandwidth:
Total: 865 MB
Today: 865 MB
This week: 865 MB
This month: 865 MB
Wellicht een optie voor anderen. Hij is inderdaad niet overmatig snel, maar het lijkt er inderdaad op dat ze niets verwijderen :D

(Wel even rekening houden met de relatief korte retentie van 14 dagen)

[ Voor 16% gewijzigd door Tomba op 16-01-2013 12:58 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

SidewalkSuper schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:28:
Je moet je bril wel op je neus zetten :+
Instellingen -> Opties
Hmm, ben bril-loos en wegens te goede ogen krijg ik er ook geen xD

enniehoe, gevonden onder "Config" -> "Switches" -> "Queue" -> "Abort jobs that cannot be completed"

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 20-10 21:49

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

schumi2004 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:05:
[...]

Gaat hier de laatste periode ook weer beter, en heb niks aan de scan interval veranderd, nog altijd om de 12 uur. De lastige series komen weer zoals vanouds binnen.
Je zou bijna denken dat door het wegvallen van NZBMatrix het weer normaal geworden is.
Zou ik niet weten, ik gebruik geen intervallen of zoiets? En geen NZB matrix ook. Ik zoek ze gewoon en haal ze binnen, net als altijd :) ik ben niet bepaald een poweruser.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:42

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:54:
[...]

Je hoeft verder geen IP4 to IP6 tunnel te hebben? Het is puur die bat maken en 1 keer draaien en een extra server aanmaken? Ik heb het net even geprobeerd maar tot nu werkt het nog niet. Bij m'n IPv6 connectivity heb ik "No Internet access". Dus ik ben bang dat mijn modem/router geen IPv6 ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:14
Op advies van wat lui daarstraks maar eens een maand abbo afgesloten voor Sunny Usenet i.v.m. de takedowns op Eweka ... ben benieuwd hoe dat werkt.

Niet veel later reageerde overigens nog iemand op m'n vraag dat Sunny net zo hard bestanden verwijderd, dus wellicht toch maar eens over naar een buitenlandse zoals Astraweb .... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

En die verwijdert evenhard bestanden :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Astraweb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:29

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Met Newshosting haal ik nog steeds 99% van het actuele binnen (met dank aan Sickbeard ;)) Door deze nu aan te vullen met newszilla6.xs4all.nl, free.xsusenet.com en weathergirl-ipv6.tele2.net hoop ik de gaten wel gedicht te hebben. (al blijft het balen natuurlijk dat de 'eternal backup' die Usenet voorheen was afgelopen is...)
Wellicht dat ik in de toekomst nog een Blockaccount bij http://blocknews.net/ neem, die schijnen een compleet andere backend te hebben en minder te verwijderen....

[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 16-01-2013 16:00 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het "probleem" met die block accounts is dat je echt goed moet kijken wat je gaat downloaden. Gemiddelde HD film is vrij groot ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Zo'n block account moet je ook eigenlijk als reserve/back up account gebruiken. Dan kan je best lang doen met een block account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:09:
Het "probleem" met die block accounts is dat je echt goed moet kijken wat je gaat downloaden. Gemiddelde HD film is vrij groot ;-)
neem blockaccount bij easyusenet.eu als je een block account wil, die verwijderen veel minder snel dan astraweb, als er iemand is die snel verwijderd zijn het die gasten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:56:
[...]

Je hoeft verder geen IP4 to IP6 tunnel te hebben? Het is puur die bat maken en 1 keer draaien en een extra server aanmaken? Ik heb het net even geprobeerd maar tot nu werkt het nog niet. Bij m'n IPv6 connectivity heb ik "No Internet access". Dus ik ben bang dat mijn modem/router geen IPv6 ondersteunt.
Je moet natuurlijk wel een tunnel aanmaken. Bij een netgear kan die die het laten afhandelen. Dit kan je doen via bv sixxs of gogo6 en er zijn er nog meer. Alsje dat gedaan hebt kan je met een ipv6 server verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Daar was ik al "bang" voor. Ipv een tunnel zou ik ook direct IPv6 moeten kunnen krijgen: https://forum.telfort.nl/...rt-ipv6-10-stappen-24096/ ik ben alleen een beetje huiverig voor dit soort wijzigingen.

Ik heb het vanavond even geprobeerd, ik krijg een IPv6 IP op m'n modem. Alleen op geen enkel device internet.

[ Voor 18% gewijzigd door Coenen op 16-01-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je wel connecten met http://ipv6.google.com/

Heb je geen ipv4 adres meer dan? Dat zou verklaren waarom je geen internet hebt. Het zou wel zo handig zijn als je voor beide een ipadres krijgt, zolang het nog nodig is.

Edit: *IPv6/IPv4 DualStack: Enable*

Je zou dus 2 ip adressen moeten hebben, lijkt me.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Nee, dat kunnen gewoon takedowns zijn waar je het over hebt, dat is al vaker langs gekomen.
Een takedown betekent niet dat het hele bestand dood is, gewoon dat er genoeg van het bestand is verwijderd, zodat je het niet meer kan completen. Daarnaast kan het ook zijn dat het hele bestand weg is, maar meestal niet.

Mooi shit dus :'(
Dan heb ik ook wel in de gaten dat het vaak gaat om bestanden die de naam van de film hebben. Wat ik altijd al irritant vind omdat je dan meerdere tegen komt en je dus goed moet kijken naar datum en groep anders download je de verkeerde.
Ik kan namelijk vaak wel de films binnen krijgen als ze zomaar wat letters en cijfers als bestandsnaam hebben en je dus niet weet wat het is, alleen als je bijvoorbeeld op spotnet kijkt of natuurlijk download en uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Laatst online: 20-08 16:34
Ik begrijp niet waarom jullie steeds adviseren om een block account te nemen. Ik heb sinds kort een jaarabonnement bij Cheapnews voor € 59. Downloaden gaat wat trager, 10 MB/s ipv 15 MB/s bij Supernews, maar ik haal alles binnen wat bij Supernews al weg is. Ik hoef niks meer te repareren. Als de post er bij Supernews nog wel opstaat, en die mist hier en daar wat artikelen, dan wordt alles door Cheapnews aangevuld, en is de post gewoon compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:21:
Kan je wel connecten met http://ipv6.google.com/

Heb je geen ipv4 adres meer dan? Dat zou verklaren waarom je geen internet hebt. Het zou wel zo handig zijn als je voor beide een ipadres krijgt, zolang het nog nodig is.

Edit: *IPv6/IPv4 DualStack: Enable*

Je zou dus 2 ip adressen moeten hebben, lijkt me.
M'n modem had volgens mij ook 2 IP adressen. Toen ik het gisteravond aan het proberen was, was er gelijk paniek toen internet down ging. Dus snel alles maar weer terug gezet. Ik ga het nog wel een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 00:13

Smarron

The bend

aouwe schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 06:33:
Ik begrijp niet waarom jullie steeds adviseren om een block account te nemen. Ik heb sinds kort een jaarabonnement bij Cheapnews voor € 59. Downloaden gaat wat trager, 10 MB/s ipv 15 MB/s bij Supernews, maar ik haal alles binnen wat bij Supernews al weg is. Ik hoef niks meer te repareren. Als de post er bij Supernews nog wel opstaat, en die mist hier en daar wat artikelen, dan wordt alles door Cheapnews aangevuld, en is de post gewoon compleet.
Gisteren ook Supernews opgezegd en 5 minuten na het activeren van het testaccountje van Cheapnews direct ook het Flat Ultimate abo genomen (4,91 Euro p/m is trouwens echt goedkoop). Alsnog alles compleet binnengehaald wat met Supernews al niet meer lukte. 8)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Pagina: 1 ... 26 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!