Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 55 Laatste
Acties:
  • 619.975 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 11:54
Na jaren Giganews nu overgestapt naar Newsgrabber (vanwege de prijs). Heb het net 2 dagen en heb al meer problemen ermee dan ik in al die jaren Giganews heb gehad. Lekker dan :/

[ Voor 4% gewijzigd door Pred87 op 02-01-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-06 21:00
Martijn085 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:59:
Nu een dag aan het testen met TweakNews (10 dagen gratis) en tot mijn verbazing komt hier alles nog mee binnen wat met de bovenstaande providers niet werkte. Kost me wel 0,45€ cent meer, maar alles werkt prima! :+
Dat is ook mijn ervaring.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-06 13:45
Pred87 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:15:
Na jaren Giganews nu overgestapt naar Newsgrabber (vanwege de prijs). Heb het net 2 dagen en heb al meer problemen ermee dan ik in al die jaren Giganews heb gehad. Lekker dan :/
Verder nooit problemen met NewsGrabber! Gebruik deze al jaren!! Alleen sinds 31 december vorig jaar heb ik er ook al last van! Hij blijft op "Connecting" staan.. Dit probleem heb jij ook?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 22:01
Even een vraagje aan de mensen die wat meer ervaring hier hebben met nieuwsgroepen.
Welke van de providers is volgens jullie de beste voor een maandprijs van ong. €7,50?

We hebben nu newsxs maar we zijn opzoek naar wat snellers, 100mbit.
Ik lees hier veel over supernews en tweaknews. Zijn dit de 2 beste van het moment of
adviseren jullie anderen?

alvast heel erg bedankt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoppers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03 18:45
Ik zelf gebruik nu Supernews en daarmee haal ik veel meer binnen dan Eweka. Mijn Eweka is namelijk nog niet afgelopen. Heb bij Eweka elke keer dat hij artikelen mist maar bij Supernews heb ik daar nog niks van gemerkt.
Ook had ik een test account bij Sunny en daar had ik ook last dat ik bepaalde artikelen niet binnen krijg. Maar wel minder dan bij Eweka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 14:44
Captain Obvious schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:28:
Even een vraagje aan de mensen die wat meer ervaring hier hebben met nieuwsgroepen.
Welke van de providers is volgens jullie de beste voor een maandprijs van ong. €7,50?

We hebben nu newsxs maar we zijn opzoek naar wat snellers, 100mbit.
Newsxs heeft ook 120Mb lijntjes alleen is die wel 2,- duurder dan die 50Mb versie!
Als je wat anders wil,moet je gewoon voor 1 maand wat proberen.

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 16:37
De laatste tijd heb ik veel problemen met het binnen halen van posts. Nu heb ik gelezen dat dit komt doordat veel providers tegenwoordig luisteren naar BREIN. Beetje jammer. Nu las ik dat Tweaknews misschien een oplossing zou zijn, maar ook daar heb ik veel last van posts die niet binnen te halen zijn. Zijn er nog providers die gewoon hun ding doen en niet luisteren naar Tim F***ing Kuik?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wel qua leech; niet qua headers via SpotGrit.

edit: nu opeeens wel, wat 'n willekeur...

[ Voor 11% gewijzigd door Sjah op 02-01-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn085
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-05 17:03
demo31051987 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:37:
De laatste tijd heb ik veel problemen met het binnen halen van posts. Nu heb ik gelezen dat dit komt doordat veel providers tegenwoordig luisteren naar BREIN. Beetje jammer. Nu las ik dat Tweaknews misschien een oplossing zou zijn, maar ook daar heb ik veel last van posts die niet binnen te halen zijn. Zijn er nog providers die gewoon hun ding doen en niet luisteren naar Tim F***ing Kuik?
Volgensmij heeft BREIN hier niet zoveel invloed op: Flinke toename takedown-requests

Ik had hier ook last van, sinds vandaag gaat het goed met tweaknews. Voorheen met Eweka allemaal problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 16:43
Ik heb hier ook Giganews, niet goedkoop maar werkt bij mij ook niet met sommige series. Was dat bij jou ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:21
Ik gebruik Newsgrabber al 2 jaar en ik krijg ook steeds vaker last van problemen, sinds afgelopen november. Alleen in mijn geval geeft hij een error aan wat aangeeft dat ik te veel connecties gebruik dan dat ik toegewezen krijg, terwijl dat niet het geval is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:03

Laguna

Connaisseur

TweakNews is wel interessant, alleen erg jammer dat er zo'n groot gat tussen Basic en Fast zit, het gaat van 10Mbit naar 50Mbit. De snelheid van het testaccount (namelijk 20Mbit) is juist ideaal voor mij.
Dan heb je natuurlijk nog de reseller Cheapnews die wel 20Mbit aanbiedt, maar daar lees je toch mindere verhalen over, als in dat de snelheid 's avonds behoorlijk inzakt.

Op TweakNews werkt er inderdaad aanzienlijk meer dan op Sunny, al faalt die donkere ridder wel..

[ Voor 13% gewijzigd door Laguna op 03-01-2013 02:23 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:33
Laguna schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 02:11:
TweakNews is wel interessant, alleen erg jammer dat er zo'n groot gat tussen Basic en Fast zit, het gaat van 10Mbit naar 50Mbit. De snelheid van het testaccount (namelijk 20Mbit) is juist ideaal voor mij.
Dan heb je natuurlijk nog de reseller Cheapnews die wel 20Mbit aanbiedt, maar daar lees je toch mindere verhalen over, als in dat de snelheid 's avonds behoorlijk inzakt.

Op TweakNews werkt er inderdaad aanzienlijk meer dan op Sunny, al faalt die donkere ridder wel..
Hoe komt het dat tweaknews wel meer beschikbaar heeft? Iemand hier een idee van? Ik kan enkel nog daar mijn series binnenhalen.. (benieuwd hoelang dit nog gaat duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 16:37
dieselb0y schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 08:47:
[...]

Hoe komt het dat tweaknews wel meer beschikbaar heeft? Iemand hier een idee van? Ik kan enkel nog daar mijn series binnenhalen.. (benieuwd hoelang dit nog gaat duren)
Ik begreep dat dit te maken heeft met het Cambrium netwerk waar zijn gebruik van maken.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-06 21:00
demo31051987 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 08:54:
[...]

Ik begreep dat dit te maken heeft met het Cambrium netwerk waar zijn gebruik van maken.
Zie hier de indeling:

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-11-2024
Posters maken het de rechthebbenden wel erg makkelijk om takedown notices te genereren. Inmiddels is bij hen ook wel bekend dat bijvoorbeeld QoQ een zeer aktieve groep is die veel series in hoge kwaliteit post. De naam staat in iedere header, en in de filenaam staat precies om welke serie het gaat. Als ze dat wat crypischer zouden omschrijven, dan maak je het hun een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

aouwe schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:04:
Posters maken het de rechthebbenden wel erg makkelijk om takedown notices te genereren. Inmiddels is bij hen ook wel bekend dat bijvoorbeeld QoQ een zeer aktieve groep is die veel series in hoge kwaliteit post. De naam staat in iedere header, en in de filenaam staat precies om welke serie het gaat. Als ze dat wat crypischer zouden omschrijven, dan maak je het hun een stuk lastiger.
Zo ook de programma's die downloaden automatiseren, bijv. SickBeard

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatrunks
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-06 00:23
Ik heb ook wat geposted een aantal dagen geleden met een verkapte naam bijvoorbeeld jkbk239sk00ss.rar

En met een wachtwoord beveiligd. Maar ook die komen in de DMCA terecht...

- Computers blijven drama dingen -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:33
thatrunks schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:53:
[...]

Ik heb ook wat geposted een aantal dagen geleden met een verkapte naam bijvoorbeeld jkbk239sk00ss.rar

Maar had je daar zelf de rechten op? En kwam dit in bv. een geautomatiseerd programma of iets? Het zou wel interessant zijn om hier wat testjes mee te doen.. beetje inzicht krijgen in de manier/systeem wat er nu wordt gebruikt voor DCMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 14:40
thatrunks schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:53:
[...]

Ergens aangemeld? -> spotnet of ergens anders? of totaal niet? Tevens kan je met winrar file name encrypten als je password gebruikt. Want alle nzb zoekmachines kunnen in rar files kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:20
Ik gebruik altijd spotlite om te zoeken naar films en series. Maar van een bepaalde serie kan ik alleen seizoen 1 en 3 vinden. Hoe kan ik ergens vragen of iemand seizoen 2 kan spotten of uploaden of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatrunks
Via spotnet inderdaad geüpload met Camel PowerPost. Ja maar ze kunnen toch niet in de Rar zelf kijken? Hmm zit net te bedenken dat dit wel het geval is dus als ik de de video hernoem dan zou het moeten werken...

[ Voor 8% gewijzigd door thatrunks op 03-01-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
thatrunks schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:30:
Via spotnet inderdaad geüpload met Camel PowerPost. Ja maar ze kunnen toch niet in de Rar zelf kijken? Hmm zit net te bedenken dat dit wel het geval is dus als ik de de video hernoem dan zou het moeten werken...
Dat is leuk maar dan krijg ik dus een movie binnen met een onzinnige naam :P. En aangezien ik veel download en het automatisch doe weet ik niet meer welke movie dat ookal weer was.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatrunks
Rutix schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:57:
[...]

Dat is leuk maar dan krijg ik dus een movie binnen met een onzinnige naam :P. En aangezien ik veel download en het automatisch doe weet ik niet meer welke movie dat ookal weer was.
Kan ik me voorstellen inderdaad. Maar als dat de enige manier is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
thatrunks schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:58:
[...]

Kan ik me voorstellen inderdaad. Maar als dat de enige manier is :P
Is niet de enige ;) maar de andere manieren hebben we (of andere) nog niet uitgewerkt dus ik weet niet of die haalbaar worden.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-06 22:35
Ik heb even navraag bij eweka gedaan, heb de laatste paar pagina's terug gelezen maar kan niet al te veel vinden dus zal hier even hun antwoord neerzetten (ik download via sabnzbd op een netgear readynas dus het eerste stuk gaa niet op voor mij en geeft mij ook geen inzicht waarom het opeens niet meer werkt):

Paul commented on EWS-40132 at 03/Jan/13 10:18 AM:
--------------------------------------------------

Geachte heer Aardappel (naam is fictief),

Wanneer u veel incomplete bestanden ziet, kan dit diverse oorzaken hebben.

De meest voorkomende oorzaak is de werking van antivirussoftware en/of firewall(s). De gemakkelijkste manier om dit op te lossen is de virusbewaking en firewalls (let op: routers hebben een eigen firewall!) tijdelijk uit te schakelen om vast te stellen of inderdaad hierin het probleem schuilt. Indien dit het probleem niet oplost kunt u de nieuwslezer opnieuw installeren. Hiermee meldt u het programma op alle kritieke plaatsen opnieuw aan.

Een andere veel voorkomende oorzaak van incomplete bestanden is dat wij, of andere usenet access providers, in overeenstemming met juridisch beleid, door een usenetgebruiker geposte inhoud verwijderd hebben die mogelijk illegaal is of rechten schendt. In zo'n geval kunnen wij u helaas niet helpen. Het ongeautoriseerd verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal op Usenet is in strijd met de voorwaarden van Eweka. Eweka biedt geen ondersteuning bij vragen die mogelijk leiden tot gedrag dat strijdig is met onze voorwaarden en mogelijk de wet overtreden.

Indien u meer assistentie wenst, dan kunt u ons een flink aantal "message ID's" sturen van een aantal bestanden die u niet kunt benaderen, zodat we kunnen uitsluiten dat het probleem niet wordt veroorzaakt door een opslagprobleem.

Aanwijzingen om een MID (een 'message ID') te maken:
1. Klik rechts op een nzb (.nzb bestandsformaat)
2. Kies voor 'Openen met' en kies voor Kladblok (Notepad)
3. Open de nzb met Kladblok (Notepad)
4. Zoek in de tekst (evt. Ctrl + f) naar <segments>
5. Zoek in de tekst naar </segments>
6. Kopieer alle tekst tussen <segments> en </segments>
7. Plak deze MID in de tekst van uw e-mail aan Eweka
8. Gebruik het Technisch Support Formulier op http://www.eweka.nl/nl/support/form/

Oplossingen voor de meeste problemen vindt u onder 'Support' op http://www.eweka.nl/nl/support/

Account informatie: 'Mijn Eweka' op http://www.eweka.nl/myeweka/
Technische vragen: uitsluitend via het Technisch Support Formulier op http://www.eweka.nl/nl/support/form/
Chat support voor alle vragen: Chat Support
Financiële vragen: via het Technisch Support Formulier of telefonisch naar (+31) 072 8500 777

Met vriendelijke groet,
Paul Hof
Eweka Support

Met andere woorden geven ze toe dat ze een hoog aantal notice and takedowns krijgen.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
boombes schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:33:
**** Lang verhaal ****

Met andere woorden geven ze toe dat ze een hoog aantal notice and takedowns krijgen.
Dat was allang toegegeven. Ze moeten hier nou eenmaal aan voldoen en daar kunnen we echt niks aan doen :). Het komt vooral omdat een paar bepaalde groepen wiens primaire taak is DMCA sturen zijn pijlen hebben gericht op usenet :(.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvcholten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:16
Malt007 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:26:
Ik gebruik altijd spotlite om te zoeken naar films en series. Maar van een bepaalde serie kan ik alleen seizoen 1 en 3 vinden. Hoe kan ik ergens vragen of iemand seizoen 2 kan spotten of uploaden of iets dergelijks?
Er is geen 'FTD Markt' oid voor spotnet.
Maar usenet is groter dan alleen spotnet. Probeer nzbx.co (en eventueel bierdopje voor ondertitels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:00

SkyStreaker

Move on up!

\

Daarom zeg ik: nzb om een nzbtje te downloaden waarin het correcte spul staat. Die 1e nzb kun je om de haverklap steeds weer uppen.

Detecteren of het er af is => ja => uppen. Zo wordt het al een stuk lastiger, lijkt mij dan. Moet ook denk ik wel een tool voor zijn of voor te maken zijn :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

SkyStreaker schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 21:58:
Detecteren of het er af is => ja => uppen. Zo wordt het al een stuk lastiger, lijkt mij dan. Moet ook denk ik wel een tool voor zijn of voor te maken zijn :)
En een tool om dan automatisch een takedown te versturen is ook makkelijk te maken. Die strijd is niet te winnen.

Als usenet lastig wordt, dan stapt bijna iedereen wel over op torrent ofzo. Usenet was nu juist zo fijn omdat het zo simpel ging werken. Te simpel dus omdat nu zelfs mijn zus en moeder (beiden -10 in ict vaardigheden) downloaden ermee. Mijn moeder wist vorig jaar niet eens wat een muis was, gebruikte ze dat ding in de lucht als afstandsbediening en nu brand ze de ene dvd na de andere en heeft ze een mediaspeler en twee usenet providers (ok, dat is door mijn tips gekomen omdat ze last van takedowns heeft gehad).

Als je moeder last van takedowns op usenet heeft en je daarover vragen stelt, dan is het gewoon te populair geworden en wordt het aangepakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:05
Jah, dankzij de boekjes als computer totaal, idee etc... werd het natuurlijk wel heel makkelijk voor de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423265

En dat is weer het gevolg van de introductie van het nzb-formaat, en sites als FTD, waardoor het downloaden zo makkelijk werd dat 'beginners'bladen als Computer Totaal erover gingen schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:19

jmk

Ik had wel gehoopt dat er juist wat meer reposts zouden worden gedaan van wat grote blockbusters van de afgelopen maanden. Dat valt me nu een beetje tegen.

Verder zou ik het helemaal niet erg vinden als namen een totaal andere naam hebben. Dus zowel de rar als de naam.mkv. QoQ of Inge kkunnen ook een kleine MKV toevoegen met de naam van de film, als een soort trailer. Hernoem je die zelf even 20 seconden werk.

Je hebt dan nog wel kans dat Brein etc zelf een NZB gaan downloaden van spotnet en dan de bron DMCA'd, dat dan weer wel...

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Nou, enige wat jammer is aan easyusenet is dat je een post.easyusenet.nl uploadserver moet gebruiken voor uploads. Ok de configuratie in programma's lukt wel, maar MozillaThunderbird?? Daar doe ik nog wel ns discussienewsgroups lezen, U weet wel, waarom usenet ooit begonnen is. ;) Ok, alsnog geen ramp, nu gebruik ik mijn blockaccountje bij astra... of is het zo dat als je een bericht naar een newsgroup post je dat in Thunderbird via je mailserver doet..., hmmm.

[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 04-01-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227911

Sjah schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:40:
Nou, enige wat jammer is aan easyusenet is dat je een post.easyusenet.nl uploadserver moet gebruiken voor uploads. Ok de configuratie in programma's lukt wel, maar MozillaThunderbird?? Daar doe ik nog wel ns discussienewsgroups lezen, U weet wel, waarom usenet ooit begonnen is. ;) Ok, alsnog geen ramp, nu gebruik ik mijn blockaccountje bij astra... of is het zo dat als je een bericht naar een newsgroup post je dat in Thunderbird via je mailserver doet..., hmmm.
Je kan ook reader.easyusenet.nl gebruiken. Beide adressen leiden naar dezelfde server. ;)

Edit: news.easyusenet.nl werkt ook. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 227911 op 04-01-2013 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Helaas erg veel missende bestanden bij Eweka zoekende naar bepaalde blockbusters. Het lijkt er inderdaad op dat torrents tegenwoordig vaak voordeel bieden tegenover nieuwsgroepen.

De grootste index-sites nzbmatrix.com, nzbs.org, newzbin zijn ook al niet meer online. Het is dat het nog erg handig is met Sickbeard en films in HD-formaat (1080p, films van 5 tot 25GB), maar het wordt steeds minder belangrijk.

Wellicht wordt het eens tijd dat Sickbeard zijn torrent-integratie verbetert, zodat ik de maandelijkse €7,50 helemaal niet meer hoef uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Heb een mailtje terug gekregen van Supernews over de betaling via iDeal wat bij mij niet lukt zoals te lezen is een paar posts terug:
Hello,

You requested recurring billing via iDEAL in Euros at signup. If you wish to pay via PayPal, you will need to be converted to US Dollars, and so the service would be $11.99 USD per month.

Do you agree to this change?
Maar dat vroeg ik helemaal niet, ik vroeg dit:
Ik zou graag willen weten hoe de facturering werkt. Het is mij totaal
niet duidelijk en zeer onoverzichtelijk.

Ik zou graag een betaling
via iDeal willen doen, maar ik kom er totaal niet uit. Ook hoor ik dat
het automatisch afgeschreven wordt maar ook dat is tot op heden niet
gebeurt.

Graag een antwoord.
Dus ik heb terug gemaild dat ik uiteraard niet akkoord ga en dat ze me moeten vertellen waar ik kan betalen met iDeal. Hoe moeilijk kan dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:28

knakworst

Get more sats!

Ik zou gewoon een nieuw account aanmaken, dan weet je zeker dat het goedkomt. Jouw mail was in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 14:20

Melkaz

Melkazar

chronoz schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 04:33:

Wellicht wordt het eens tijd dat Sickbeard zijn torrent-integratie verbetert, zodat ik de maandelijkse €7,50 helemaal niet meer hoef uit te geven.
Hier zit ik inderdaad ook nog op te wachten. Het werkt in CouchPotato in ieder geval een stuk beter, zelfs een aantal private trackers staan er toegevoegd.

Zo had ik bijvoorbeeld vanacht blijkbaar een internet storing @ Ziggo, om 7 uur was de lijn weer terug en alle downloads failen nu met missing packages...Dus maar weer handmatig bij elkaar geraapt via torrents 8)7

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Anoniem: 227911 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 01:38:
[...]

Je kan ook reader.easyusenet.nl gebruiken. Beide adressen leiden naar dezelfde server. ;)

Edit: news.easyusenet.nl werkt ook. ;)
Ja ik zie het nu ook, vreemd, waarom dan een reader en een post....interessantdoenerij van die gasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-11-2024
Gebruik maken van torrents kan natuurlijk wel, maar het mooie van usenet is nou juist dat downloaden hier legaal is, en uploaden niet. En dat is nou juist wat je gaat doen als je torrents gebruikt. Nou zal de soep hier wel niet zo heet gegeten worden als in de US, maar ik heb toch al een paar berichten gezien dat particulieren keihard zijn aangepakt voor uploaden, met een voor normale stervelingen niet te betalen boete. Ik zal niet zo snel overgaan tot het gebruik van torrents. Tot nu toe gaat downloaden nog steeds prima, je moet er alleen een tweede payserver bijnemen. Ik heb (nog steeds) Supernews, en de takedowns zijn duidelijk merkbaar. Je kan er wel vanuitgaan dat die takedown notices op alle Amerikaanse servers worden uitgevoerd. Je hebt natuurlijk niet de garantie dat je elders wel binnen kan halen wat op de Amerikaanse servers is gewist, maar ik heb goede ervaringen met Cheapnews, op het Europese Cambrium netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zat me net te orienteren in dit topic om toch eens abo te nemen ergens vanwege SickBeard op m'n NAS maar de laatste pagina's alleen maar berichten over missende posts. Ik ben geen groot downloader dus ik hou me toch maar vast aan torrents, met CouchPotato werkt dat prima tot nu toe, hopelijk dat SickBeard het snel ook goed gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Even een vraagje want ik zie door de bomen het bos niet meer. Die Notice and takedown zaken gebeuren die alleen in opdracht van Brein? Zo ja, is er dan geen goede buitenlandse usenetprovider die niks te maken heeft met Brein? Als dit niet alleen van Brein komt maar vanuit allerlei instanties in de wereld: is er dan nog een usenetprovider over die hier helemaal niks van aantrekt?

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:22
Heb je dit topic wel gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ik heb een aantal pagina's terug gelezen, maar ga natuurlijk geen 91 pagina's doorspitten, maar als jij het me kan vertellen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Laatst online: 10:22
Het probleem is dus dat er juist op de buitenlandse (USA) servers veel wordt verwijderd. De Europese servers hebben met die DMCA niet direct iets te maken, vandaar dat er nu meer mensen overgaan naar deze servers (CheapNews o.a.).
Deze servers moeten zich echter wel weer aan andere regels houden, waardoor ook daar content verwijderd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Misschien handig om een korte uitleg (of link naar een message) van de situatie in het rode blok te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Ja, want zoeken in dit topic op een aantal steek-woorden zoals 'DMCA, Notice, takedown' is inderdaad teveel gevraagd van iemand. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Dus in principe kan elke usenet server ter wereld een verzoek krijgen om bepaalde content te verwijderen of niet beschikbaar te stellen en moet voldoen aan dit verzoek? Dat zou het einde van usenet betekenen voor mij... :( Wat nou als mensen iets op usenet zetten met een hele cryptische bestandsnaam? Dan moeten de organisaties ze eerst downloaden, uitpakken en dan pas tot de conclusie komen om een DMCA in te dienen.. zijn ze vaak al te laat voor de meeste.

[ Voor 3% gewijzigd door jos_zwa op 04-01-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:09
jos_zwa schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:31:
Dus in principe kan elke usenet server ter wereld een verzoek krijgen om bepaalde content te verwijderen of niet beschikbaar te stellen en moet voldoen aan dit verzoek? Dat zou het einde van usenet betekenen voor mij... :(
Bereid je daar maar vast op voor, want het wordt denk ik wel de toekomst.Er zijn maar verdraaid weinig landen waar het uploaden en/of beschikbaar maken van copyrighted content is toegestaan - ook Nederland niet. Dus als een NL based provider te horen krijgt "artikel XYZ is van ons, graag verwijderen" dan hebben ze dat maar te doen.
Wat nou als mensen iets op usenet zetten met een hele cryptische bestandsnaam? Dan moeten de organisaties ze eerst downloaden, uitpakken en dan pas tot de conclusie komen om een DMCA in te dienen.. zijn ze vaak al te laat voor de meeste.
En hoe ga JIJ die dan vinden? Via een NZB indexsite, of via iets als Spotnet? En hoe voorkom je dat een DMCA organisatie 'm gaat vinden?
Als het voor jou makkelijk is om te vinden, dan voor hun ook - en is een takedown-notice zo verstuurd. En als het voor jou moeilijk is om te vinden, dan heb je er weer niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Ja das ook weer waar. Ben benieuwd wat het alternatief wordt. Ik download al jaren films en series via usenet en dit is een grote hobby van me. Erg jammer dat dit gaat verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Usenet zal niet zo snel verdwijnen. We moeten alleen leren er anders mee om te gaan. Het is inderdaad geen oneindig archief meer.

Het enige wat usenet kan doden zijn die vreselijke wetsvoorstellen als SOPA en dergelijke. Nu is het nog zo dat een aanbieder van een dienst die valt onder de amerikaanse telecommunicatiewet (internetproviders, zoekmachines, usenet providers enz) niet aansprakelijk zijn voor content die hun gebruikers erop zetten, mits ze maar voldoen aan de verzoeken om het te verwijderen. Die verwijderverzoeken zijn voor ons heel vervelend, maar voor de industrie ook, want ze lopen er altijd achter aan. Het is een kat en muis spel met 100.000 muizen. Daarom wil de industrie ook van die immuniteit af. Daarmee worden usenetproviders (maar ook Google, etc) zelf verantwoordelijk om de politie te spelen op hun eigen dienst. Dat zal betekenen dat sowieso de usenetproviders zullen afhaken en hun dienst moeten stoppen, want niet alleen is het niet te doen met terabytes aan data elke dag, 95% van hun klanten zit er niet om linux iso's te downloaden, if you know what I mean..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 20:39
Gewoon naar de videotheek en maar uitzoeken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:47

MeNTaL_TO

The future is not set

coob schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:55:
Gewoon naar de videotheek en maar uitzoeken daar.
Langleve de pathe pas, jammer dat als het op online komt, flatfee dan opeens weer onmogelijk lijkt (op netflix na, maar die heeft niet echt nieuwe films).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Laatst online: 10:22
Er zijn er wel meer die flatfee aanbieden (hoewel ook nog niet allemaal in Nederland), maar meestal is het streaming en (dus) van mindere kwaliteit. Ik zou graag betalen voor een dienst waar ik nieuwe films in Bluray-formaat kan bekijken, maar streaming is dan niet echt een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_assassin50
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-05 09:50
xsnews heb je volgens mij nu ook niks meer aan, recente posts ( binnen 3 uur ) kan ik nog binnenhalen, meeste dingen daarvoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Hitnews lijkt eruit te liggen, of ben ik de enige die hier last van heeft?

(10061, "Failed to connect: (10060, 'timed out') -1@news.hitnews.com:119")

Zelfde bij SSL.

Edit: nadat ik een mail gestuurd heb naar Hitnews Support, werkt het inmiddels weer.

[ Voor 20% gewijzigd door Rolfy op 04-01-2013 17:30 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 16:43
Maar aan de andere kant van dit verhaal. Als veel dingen verwijderd worden neemt de ruimte toe en dus ook de retentie zonder daarvoor te hoeven investeren. Uiteindelijk kan de prijs dus ook zakken als je alleen maar legale content zou willen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 00:06

Eentje

houd van de vijver

Rolfy schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:17:
Hitnews lijkt eruit te liggen, of ben ik de enige die hier last van heeft?

(10061, "Failed to connect: (10060, 'timed out') -1@news.hitnews.com:119")

Zelfde bij SSL.

Edit: nadat ik een mail gestuurd heb naar Hitnews Support, werkt het inmiddels weer.
het werkt hier nog steeds niet.. althans het ophalen van spots werkt niet.. het downloaden daar in tegen wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Eentje op 04-01-2013 19:28 . Reden: meer info ]

There eent no place like home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ik lees een paar posts terug dat NZBs.org niet meer werkt, en inderdaad lijkt de site offline. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Ik zat er al ruim 4 jaar en het was altijd een van de betrouwbaarste Newznabservers. Hopelijk is het tijdelijk.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-06 14:29
Pff het is nu al weken ellende (Eweka). Series die gisteravond zijn uitgezonden in USA zijn volgende dag nog niet in 720p te vinden. Downloads die wel verschijnen op bv binsearch zijn niet correct te downloaden. Handmatig article headers downloaden werkt dan nog beter, maar er wordt gewoon minder gepost lijkt wel.

Heb jarenlang usenet gebruikt naar volle tevredenheid. Maar ben nu voor kijken van m'n series overgeleverd aan torrents :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb werkelijk geen enkel probleem meer. Ik heb 5 usenetproviders (abonnementen en block accounts) en meer dan 15 nzb sites (helaas moeten die bijna allemaal een betaald abonnement of donatie) en het komt nu werkelijk fantastisch binnen weer.

Ik laat mijn nas (met sickbeard e.d. erop) om de 15 minuten draaien op zoek naar nieuwe afleveringen. Als ik het zo wat inschat is dat de uploadtijd die nodig is om een aflevering erop te krijgen. Het moet wel heel vreemd lopen als ik nu nog tegen verwijderproblemen aanloop met mijn huidige series.

Enige probleem wat ik nu weer heb is dat mijn nas vol is :(

Oude situatie was relaxter hoor, dat archief vond ik top. Jammer dat ik er maar een paar jaar van kon genieten (al is er genoeg ander moois wat nog te krijgen is gelukkig en dat gaat nog niet weg).

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-01-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:48
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:17:
Ik heb werkelijk geen enkel probleem meer. Ik heb 5 usenetproviders (abonnementen en block accounts) en meer dan 15 nzb sites (helaas moeten die bijna allemaal een betaald abonnement of donatie) en het komt nu werkelijk fantastisch binnen weer.

Ik laat mijn nas (met sickbeard e.d. erop) om de 15 minuten draaien op zoek naar nieuwe afleveringen. Als ik het zo wat inschat is dat de uploadtijd die nodig is om een aflevering erop te krijgen. Het moet wel heel vreemd lopen als ik nu nog tegen verwijderproblemen aanloop met mijn huidige series.

Oude situatie was relaxter hoor, dat archief vond ik top. Jammer dat ik er maar een paar jaar van kon genieten (al is er genoeg ander moois wat nog te krijgen is gelukkig en dat gaat nog niet weg).
15 nzb sites die bijna allemaal betaald/donatie zijn? Laat zeggen 10, niet iets of wat overdreven?
Ik heb er wel zeggen 10 waarvan 6 in gebruik en 1 donation is (van het totaal) en heb ook nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ns1207
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 19:09
Met spotweb als sickbeard provider komt alles tot nu toe nog goed binnen bij mij via tweaknews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:26
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:17:

Lol beetje erug overdreven ;)
Heb 1 index provider en krijg ook alles binnen. Sinds matrix down is zijn er genoeg nieuwe bijgekomen maar de kwaliteit is naar mijn mening nog ver te zoeken. Dat krijg ik namelijk ook binnen met me eigen newznab server. Doneren doe ik nog niet, wil eerst zien welke goed zijn en welke blijven. Heb het idee dat sommige alleen maar het doen voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 19:54
Ik heb er 0 gedoneerd, 3 in gebruik (waarvan er eigenlijk 1 alle grabs te verduren krijgt) en alles komt binnen met Eweka. Extreme overkill wat jij hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-06 14:29
De contentproviders zouden Usenet in handen moeten nemen als contentprovider. Dat je bv een serie-abonnement kan nemen voor 15 euro per maand waarmee je alle series kan downloaden. En een film is dan los 3 dollar ofzo.

Lage prijzen, universeel aanbod, snelle downloads... iedereen blij (behalve mensen die echt nergens geld voor over hebben).

Film1 Series en HBO is leuk en aardig, maar is een goed concept met een slechte uitvoering. Je hebt nog steeds een beperkt aanbod tegen veels te hoge kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 16:47
Hertog_Martin schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:12:
Pff het is nu al weken ellende. Series die gisteravond zijn uitgezonden in USA zijn volgende dag nog niet in 720p te vinden. Handmatig article headers downloaden werkt dan nog beter, maar er wordt gewoon minder gepost lijkt wel.
Moet zeggen dat tot nu toe zo goed als alles wat ik volg (inc Pijl) door Sickbeard index gevonden (en slechts een paar die niet meteen door Sickbeard index worden gevonden worden bij 1 van de andere 10 gratis indexers gevonden) en 100% compleet bij Sunny. Misschien ben ik de DMCA's net voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
sverzijl schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:35:
[...]

Moet zeggen dat tot nu toe zo goed als alles wat ik volg (inc Pijl) door Sickbeard index gevonden (en slechts een paar die niet meteen door Sickbeard index worden gevonden worden bij 1 van de andere 10 gratis indexers gevonden) en 100% compleet bij Sunny. Misschien ben ik de DMCA's net voor ?
Heb er 1 donated omdat ik anders elke keer moet inloggen om mijn account te behouden, that's it. En hij doet het best aardig dus das meegenomen.

Daarnaast zullen die indexers het allemaal wel hebben maar staat het dan nog wel op de servers, that's the question ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
schumi2004 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:38:
[...]
Daarnaast zullen die indexers het allemaal wel hebben maar staat het dan nog wel op de servers, that's the question ;)
Antwoord is voorlopig nog steeds ja dus ;)

Zie net overigens toevallig dat nzb.su ook down is. Gaat wel hard zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
sverzijl schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:42:
[...]

Antwoord is voorlopig nog steeds ja dus ;)

Zie net overigens toevallig dat nzb.su ook down is. Gaat wel hard zo.
Is nie down, log net in. Als je maar weet hoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
schumi2004 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:42:
[...]

Oh dat was die ene waar ze de index.php even hadden replaced? (edit: idd je kan er gewoon nog bij). Dan doet ie het ook nog steeds vanuit SB.

[ Voor 6% gewijzigd door sverzijl op 04-01-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand misschien uitleggen dat als wanneer ik een film download ik wel een jpeg cover krijg maar niet het mkv bestand, of welk ander filmbestand. Hij download wel als zijnde een x aantal GB, maar in de folder niets te vinden.

Ik gebruik Newsleecher en Supernews. Heb het vooral bij QoQ releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323326

schumi2004 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:42:
[...]

lol als je dat inderdaad al niet weet... 8)7 stomste beveiliging ever. Moest wel even lachen van de homepage !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is nog veel simpeler: Usenet bestaat uit veel meer dan alleen maar een paar stomme series en films. Dus geniet liever van de 99% aan materiaal wat (voorlopig) nog wel te vinden is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:52:
Pak de backups van QoQ, die werken vaak nog wel.
Ziggo doet sinds een paar dagen ook aan takedowns, er is nu geen enkele provider meer die er niet aan meewerkt...
Raven__NL schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:31:
[...]

Lol beetje erug overdreven ;)
Heb 1 index provider en krijg ook alles binnen. Sinds matrix down is zijn er genoeg nieuwe bijgekomen maar de kwaliteit is naar mijn mening nog ver te zoeken. Dat krijg ik namelijk ook binnen met me eigen newznab server. Doneren doe ik nog niet, wil eerst zien welke goed zijn en welke blijven. Heb het idee dat sommige alleen maar het doen voor het geld.
Inderdaad wat overdreven, maar dit jaar het vuurwerkgeld eraan besteed, dus een jaartje geen vuurwerk, maar wel iets meer gemak met downloaden. Als ik een eigen newznab server had , dan was het ook anders geweest. Maar ik zie dat niet goed draaien op mijn synology nas (j model) en heb niet veel tijd om zelf iets te gaan knutselen door werk + cursus en kids. Dan maar wat bijdragen, al zitten er inderdaad gasten bij voor het geld.

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 05-01-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 20:50

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Anoniem: 235591 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:52:
Kan iemand misschien uitleggen dat als wanneer ik een film download ik wel een jpeg cover krijg maar niet het mkv bestand, of welk ander filmbestand. Hij download wel als zijnde een x aantal GB, maar in de folder niets te vinden.

Zeer waarschijnlijk een release die een DMCA heeft gekregen, dat soort downloads laat mijn Newsleecher ook helemaal flippen. Hij lijkt wat te doen, maar uiteindelijk is er niks gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anthirian schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:56:
Ik lees een paar posts terug dat NZBs.org niet meer werkt, en inderdaad lijkt de site offline. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Ik zat er al ruim 4 jaar en het was altijd een van de betrouwbaarste Newznabservers. Hopelijk is het tijdelijk.
Werkt wel, even nzbs.org/login gebruiken :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:15

lordsnow

I know nothing

Anoniem: 70439 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:19:
[...]

Heb je soms nog een invite over voor nzbs.org.
Alvast bedankt _/-\o_
inviten staat al maandenlang uit, dus niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Na al het gedoe met Eweka toch maar eens een proef abbo bij tweaknews genomen.
Het zal wel uitstel van executie blijken, maar kan die man met de pijl van een week oud nog binnen trekken, hetzelfde voor die terugkerende ridder. Valt daar dus wel mee

Ik gebruik overigens al tijden binsearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor bovenstaand advies omtrent mijn probleem, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Anoniem: 423265 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 00:44:
Het is nog veel simpeler: Usenet bestaat uit veel meer dan alleen maar een paar stomme series en films. Dus geniet liever van de 99% aan materiaal wat (voorlopig) nog wel te vinden is ;)
_/-\o_ ;)

Over de donaties, ik heb ook zoiets van bewijs het maar eerst eens. Vast gelukszoekers er tussen, die na een paar duizend opgehaald te hebben lekker een 3 maanden naar Z.O.-Azie verdwijnen.

[ Voor 23% gewijzigd door Sjah op 05-01-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjah schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:56:
Over de donaties, ik heb ook zoiets van bewijs het maar eerst eens. Vast gelukszoekers er tussen, die na een paar duizend opgehaald te hebben lekker een 3 maanden naar Z.O.-Azie verdwijnen.
Tja, straks zijn de sites op slot en moet je op zoek naar een invite, dus of je slim bent nu niet lid te worden? Ik weet het niet, ik sluit zoveel mogelijk accounts overal af, beter 1 klootzak ertussen waardoor ik voor een paar euro het schip inga dan straks helemaal zonder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
tJa is ieders eigen verantwoordelijkheid, en jij pakt het grondig aan, valt wat voor te zeggen jah. Ach ik neem aan dat als het penibel en snel handelen wordt, ik het hier allang meegekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

AViCED schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:37:
iemand nog een leuke nzb site met veel series? liefst NL subbed Pm mag. heb enkele gevonden alleen helaas vrijwel allemaal zonder NL subs
Veamer.nl
Bol.com
Dat soort sites kun je eens proberen

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bol.com niet. Die heb ik pas nog gebeld om te vragen waar ik de nzb's kon vinden, maar het meisje van de klantenservice begreep er niets van :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Anoniem: 423265 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:58:
Bol.com niet. Die heb ik pas nog gebeld om te vragen waar ik de nzb's kon vinden, maar het meisje van de klantenservice begreep er niets van :-(
:+ Hahaha

Je moet goed zoeken bij de indexers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Anoniem: 423265 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:58:
Achja voor niks gaat bij bol.com alleen de zon op... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hebben het wél :o

http://www.bol.com/nl/p/nzb/9200000006982150/ (omschrijving)

Maar 51 euro, wtf _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302117

Ik zie me al nzb's intypen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:16
Hmm dat had ik eerder moeten doen die account bij Supernews. SMSusenet en Eweka stelden me dit weekend wederom voor de zoveelste keer teleur sinds een paar weken.

Goed, eens kijken hoe lang dit goed gaat.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Gaat een beetje de FOK! kant op hier de laatste paar pagina's, wat een geouwehoer en vooral herhaling!

Net 28 pagina's doorgelezen op zoek naar een vervanger van Eweka. Erg slordig dat zij trouwe abonnees op geen enkele manier hebben ingelicht over de verandering die in december heeft plaatsgevonden. Zelf kunnen ze er ook niets aan doen natuurlijk, maar zou wel zo netjes zijn om de nieuwe voorwaarden voor te leggen.

Net een proefabonnement van TweakNews.eu genomen en tot nu toe alleraardigst. Het lijkt of Eweka het meeste censureert, want daar kreeg ik echt helemaal niets meer binnen. Ik dacht eigenlijk dat het aan het vervallen van nzbmatrix lag maar ligt dus aan de DMCA / takedowns.

In het kort: TweakNews score 5 uit 6. Waarbij de gefaalde download een iets oudere aflevering van de Theorie van de Grote Klap was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Was en ben nog steeds best tevreden met Astraweb. Wat ik zocht en wou hebben sleep ik nog altijd prima binnen. Had altijd een jaar-abbo voor $96

Zag nu dat ze ook een block-account hebben van 1000GB voor $50

Die maar genomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Laatst online: 11:01

B2

wa' seggie?

Ik heb een account bij Supernews en een blockaccount bij Tweaknews.eu, Sickbeard laat ik om de 15 minuten checken, en vooralsnog krijg ik alle series gewoon binnen. Couchpotato gaat ook nog prima.

Ik merk wel, ook in de comments bij nzbs.org, dat er meer en meer films 'ge-DMCA-ed' worden.

Ach, ik kan altijd nog weer terug naar torrents. Zag dat Couchpotato ook met de betere torrent sites overweg kan. Zou handig zijn als Sickbeard ook dit zou doen. En anders moeten we het autodl script voor irssi maar weer van stal halen :)

[ Voor 4% gewijzigd door B2 op 06-01-2013 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-06 11:14

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Dit topic gaat voor onderhoud kort op slot. Hopelijk is het vanmiddag weer open.

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-06 11:14

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:Ik heb met een vrij grove hark door de laatste pagina's van het topic gegaan. Laat dit een laatste waarschuwing zijn voor diegenen die zich niet aan de regels houden.
Mijn excuses aan hen waarvan ik een post heb verwijderd warvan de inhoud niet direct tegen de policy was. Ik heb niet de mogelijkheid om elke post handmatig aan te passen.

REGELS

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. Ik ga hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
Vragen over de takedown van indexers etc.. Zoek maar in het topic. Dit is al talloze malen voorbij gekomen.

Laat ik heel duidelijk zijn: Elke overtreding van de regels na deze post resulteert in een tijdelijk ban.

Voor iedereen geldt: Indien je een 'overtreding' ziet, dan plaats je een topicreport. Daar zijn die dingen voor. Je reageert NIET op de post.
De moderators handelen de TR af. Als dat niet direct gebeurt, so be it. Wij zijn ook mensen met werk en een leven.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 21-06-2024 08:23 ]

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:09
Ondanks alle negatieve berichten ben ik nog steeds een trouwe Eweka gebruiker.
Waar ik nu last van lijk te hebben zijn trage en fluctuerende downloadsnelheden. Meer mensen die dat ervaren?

(Ik heb nog NIET uitgezocht of het aan m'n client, sabnzbd, of verbinding, ziggo, ligt - ben eerst benieuwd of ik de enige ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Laatst online: 11:01

B2

wa' seggie?

vanaalten schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:48:
Waar ik nu last van lijk te hebben zijn trage en fluctuerende downloadsnelheden. Meer mensen die dat ervaren?

(Ik heb nog NIET uitgezocht of het aan m'n client, sabnzbd, of verbinding, ziggo, ligt - ben eerst benieuwd of ik de enige ben)
Of Ziggo hier last van heeft weet ik niet, maar ik weet dat UPC een tijd lang problemen heeft gehad met Eweka, te veel downloaders voor de lijn die UPC met Eweka had. Zou misschien ook zoiets kunnen zijn met Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

Net als jou tevreden Eweka gebruiker. Ik heb geen last van onverklaarbare* traagheid of wisselende snelheden. Ik gebruik 6 van de 8 verbindingen (2 aan het goede doel geschonken (lees: familie)) en haal stabiel 5,4mb/s. Met alle 8 haal ik 6,5mb/s, geen idee of dat stabiel is. Ik gebruik wel een backup server (hitnews, 1 connectie) maar die doet gelukkig niet zoveel.

* ik heb wel last van traagheid, maar dat is dan verklaarbaar. Hele lage snelheid (100-300kb/s) is voor mij een teken dat het bestand er niet meer op staat (hitnews download dan alles of het zijn alleen maar errors die zorgen voor die 100kb.s).

Een andere reden, die vaker voorkomt, is dat ik een downloadbakje 24/7 aan heb. Dat ding heeft een intel atom d525 processortje, 2gb geheugen en een klein laptopschijfje. Er draait heel veel op die bak (sabnzbd, sickbeard, couchpotato, headphones en deluge (torrent downloader). Als sabnzbd net iets klaar heeft en aan het postprocessen is (parren, uitpakken) dan loopt de snelheid vaak wel even terug, naar 2,5mb/s ongeveer. Ook worden files die klaar zijn door couchpotato of sickbeard op een externe usb-schijf gezet, wat ook het systeem meer belast dan interne harddisks.

Als jouw verbinding met Ziggo verder stabiel is denk ik dat jij ook tegen hardware beperkingen aanloopt. Vooral de oudere/goedkopere synology nas dingen hebben niet heel veel power om alles naast elkaar te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema

Ik had hier vroeger ook wel eens last van. Zit ook bij ziggo. Een modem reset werkt altijd wel... Kijk ook even of je de juist news server hebt ingesteld(het nummer) . Wil nog wel eens uitmaken
Pagina: 1 ... 23 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!