Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 55 Laatste
Acties:
  • 620.879 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-10 16:09
Nee, de bestanden staan er dan wel niet op ja. Of niet natuurlijk.

Newsxs is, itt eerdere berichten, op het5 moment ook dramatisch qua series.. O.a. super natuurlijk is niet meer binnen te halen. Best aardig, als je je bedenkt dat bepaalde series voor Amerikanen gewoon gratisch te kijken zijn via internet. Terwijl wij het mogen doen met zenders die US series aankopen, beginnen met uitzenden, en halverwege seizoen 2 de serie opnieuw beginnen uit te zenden. :')

[ Voor 75% gewijzigd door xxxneoxxx op 30-12-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 11:32:
er moet nog een ander schema zijn, had het een week geleden hier ergens gevonden, maar vergeten te bookmarken, kan het ook niet meer vinden. Het was een deels getekend schema.

maar easyusenet is prima, die pakt alles wat supernews niet kan bij mij. Tweaknews heeft dat meen ik ook en blockaccounts neem wel tweaknews.eu).
Ik heb supernews en heb nu tweaknews als backup erbij.
ik moet zeggen ik haal tot nu toe nog alles binnen.
op site van tweaknews staat trouwens 900 dagen terwijl ik nu ook van 987 dagen iets binnen krijg

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chucky666 schreef op zondag 30 december 2012 @ 14:10:
[...]

Ik heb supernews en heb nu tweaknews als backup erbij.
ik moet zeggen ik haal tot nu toe nog alles binnen.
op site van tweaknews staat trouwens 900 dagen terwijl ik nu ook van 987 dagen iets binnen krijg
Dacht ook iets in die richting te nemen.
Heb nu Xlned als provider, zou het voldoende zijn een blokaccount van tweaknews er bij te nemen als back up.
Of heb jij ineens een abo genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik heb even een maand abbo genomen om te kijken hoe dat gaat.
en tot nu nog tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
ligt bij jullie spotplanet en spotnetweb er ook uit ?

Ok, spotplanet zou 3 januari toch al stoppen, maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:10
Ted038 schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:04:
ligt bij jullie spotplanet en spotnetweb er ook uit ?

Ok, spotplanet zou 3 januari toch al stoppen, maar toch ;)
zie geen posts. Is dus down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:53

Saven

Administrator

iemand die mij kan vertellen of eweka nog een beetje wat is? heb t idee dat de helft niet meer te downloaden is daar. moet mn abonnement weer verlengen maar twijfel een beetje welke provider (en goedkoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:38
Zou t topic even doorlezen, dat zal je vraag zeker beantwoorden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Saven schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:21:
iemand die mij kan vertellen of eweka nog een beetje wat is? heb t idee dat de helft niet meer te downloaden is daar. moet mn abonnement weer verlengen maar twijfel een beetje welke provider (en goedkoop)
Laatste 4 pagina's van het topic niet gelezen ?
eweka kan je beter tegenwoordig vermijden.
maar alle providers hebben wel met de toename van takedowns te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:31
Saven schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:21:
ok, laat ik je deze keer uit de brand helpen. Easyusenet.nl, en daar de kortingscode KERSTDAGEN invullen, alles voor de helft(tot 1-1-13 kan je toeslaan)....

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 30-12-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Sjah schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:24:
[...]

ok, laat ik je deze keer uit de brand helpen. Easyusenet.nl, en daar de kortingscode KERSTDAGEN invullen, alles voor de helft(tot 1-1-13 kan je toeslaan)....
Sorry inderdaad te snel geroepen :) Dank u zeer! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:10

Laguna

Connaisseur

Sjah schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:24:
[...]

Waarom Easyusenet en geen Sunny? Of je nou onder XSNews of onder XLNed zit maakt toch geen verschil of heb je hier andere ervaringen mee? Sunny is nog steeds goedkoper ondanks die kortingscode.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wilde eens wat anders proberen, plus Sunny is wel degelijk duurder bij mijn halfjaarsabo 60 mbit, 25 om 31.

Maar je hebt gelijk bij de langzame abos kan je beter voor Sunny kiezen.

[ Voor 28% gewijzigd door Sjah op 30-12-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:19
Hmm, mijn vader komt opeens aan met de melding dat easyusenet veel spul mist. Jammer dat het ook hier bergafwaards gaat. Waar zouden jullie zeggen dat ik nu het best heen kan? Supernews? Liefst wel iets met onbeperkte snelheid, ivm een 600/600 verbinding in de toekomst.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 11:18
Problemen bij easyusenet?
Snelheid compleet ingestort.
IPV 7~8mb/s zit ik nu op 257kb per sec.

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:34
BeefHazard schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:03:
Hmm, mijn vader komt opeens aan met de melding dat easyusenet veel spul mist. Jammer dat het ook hier bergafwaards gaat. Waar zouden jullie zeggen dat ik nu het best heen kan? Supernews? Liefst wel iets met onbeperkte snelheid, ivm een 600/600 verbinding in de toekomst.
uit eigen ervaring en testen heb ik newsdemon genomen, komende van supernews. Supernews was echt goed hoor, maar ik vond veel series bij newsdemon maar bij supernews niet. Vandaag had ik zelfs zaken afgehaald via cheapnews die niet aanwezig waren bij supernews, newsdemon en easynews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb supernews en ondervind de laatste tijd veel problemen met veel series zoals pijltje en division agente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
mwoe schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:07:
Problemen bij jou? Ik haal de hele dag al mijn volle snelheid (10MB/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

BeefHazard schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:03:
Ik heb, bij wijze van test, een aflevering van een bepaalde populaire serie, 8 dagen geleden gepost, welke ik toen met Sunny niet compleet kreeg, nu met Easyusenet binnengehaald: op 1 blokje na compleet.

Mocht je vader Spotlite gebruiken en/of de nzb van een indexsite vandaan halen waar de post al incompleet op staat, dan ligt dit niet aan Easyusenet. Beter is het om Spotnet en Spotlite naast elkaar te gebruiken, zodat je altijd nog de nzb bij de bron vandaan kunt halen.

Tot nu toe heb ik iig nog geen problemen met Easyusenet :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

whoo ik dacht laat ik es naar Tweaknews gaan ten eerste spotnet gaat maar tot 4 dagen terug, download 1,52MB/S, nou zou blij zijn als ik hier vanaf ben ze, wat een bagger iets :( . ga weer terug naar supernews

[ Voor 9% gewijzigd door agaam op 30-12-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Ircghost schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:28:
Ik heb supernews en ondervind de laatste tijd veel problemen met veel series zoals pijltje en division agente
heel vreemd, iedereen meldt juist dat dat al weken hartstikke goed gaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Laguna schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:48:
Waarom Easyusenet en geen Sunny? Of je nou onder XSNews of onder XLNed zit maakt toch geen verschil of heb je hier andere ervaringen mee? Sunny is nog steeds goedkoper ondanks die kortingscode.
Maakt wel degelijk verschil, aangezien Sunny en EasyUsenet/XSNews verschillende backbones gebruiken

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

agaam schreef op zondag 30 december 2012 @ 17:41:
whoo ik dacht laat ik es naar Tweaknews gaan ten eerste spotnet gaat maar tot 4 dagen terug, download 1,52MB/S, nou zou blij zijn als ik hier vanaf ben ze, wat een bagger iets :( . ga weer terug naar supernews
Daarom heb ik hem nu ook als back up.
bij tweaknews moet je dus alle lijnen gebruiken (30) om volle snelheid te halen.
bij supernews heb ik er maar 10 nodig om me 50 mb vol te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

chucky666 schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:04:
[...]

Daarom heb ik hem nu ook als back up.
bij tweaknews moet je dus alle lijnen gebruiken (30) om volle snelheid te halen.
bij supernews heb ik er maar 10 nodig om me 50 mb vol te trekken.
ja heb het geprobeerd wat jij zij, nou haal ik wel men volle snelheid, maar spotnet haalt hij ook maar tot 4 dagen op, dus even 1 keer betaald via paypal en dan niet weer, neem aan dat ik tweaknews niet hoef op te zeggen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Volgens mij loopt die gewoon af. hoef je niets voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Freekers schreef op zondag 30 december 2012 @ 17:48:
[...]

Maakt wel degelijk verschil, aangezien Sunny en EasyUsenet/XSNews verschillende backbones gebruiken
Ja dat was ook wel op te maken uit mijn eigen post.. echter ook al wordt er gebruik gemaakt van een andere backbone het hangt allemaal samen met elkaar, waardoor het uiteindelijk niet uitmaakt.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Laguna schreef op zondag 30 december 2012 @ 19:16:
[...]

Ja dat was ook wel op te maken uit mijn eigen post.. echter ook al wordt er gebruik gemaakt van een andere backbone het hangt allemaal samen met elkaar, waardoor het uiteindelijk niet uitmaakt.
Ik maakte dat ook niet op uit jouw post. Als de backbone anders is, is er wel degelijk een verschil. Anders zou het principe van fill servers geen nut hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

mwoe schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:07:
ik had ook even problemen ofzo, maar inmiddels loopt alles weer soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
bij supernews gaat het bij mij de laatste dagen ook enorm slecht, spots binnenhalen gaat prima maar content binnenhalen gaat ontzettend slecht (max 250kb/s) i.p.v. een stabiele 11MB/s normaal. Erg apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-10 20:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik zat gister ook niet op m'n max met Supernews, maar geen 250kb/s, eerder iets van 7-8 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:17

mphilipp

Romanes eunt domus

Blueone schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:46:
bij supernews gaat het bij mij de laatste dagen ook enorm slecht, spots binnenhalen gaat prima maar content binnenhalen gaat ontzettend slecht (max 250kb/s) i.p.v. een stabiele 11MB/s normaal. Erg apart.
Dat heb ik ook. Bij vlagen is het snel, maar het lijkt ook van het ding dat ik download af te hangen. Het een gaat snel en ik heb er die er uren over doen. Heel vaag.

Tot een maand geleden zat ik bij GigaNews en daar was het hetzelfde. Een hele tijd bezig geweest met een supportmannetje, maar die deed allerlei vreemde suggesties die ik braaf heb opgevolgd, maar niets hielpen. Toen ik zag dat je bij SuperNews hetzelfde kreeg voor een heel stuk minder ben ik daarheen gegaan, maar het is hetzelfde. Gisteren nog eentje met bijna 14MB opgehaald, en net weer 7, maar dat was een kleintje die bijna al binnen was voor ie begon.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Blueone schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:46:
Gelukkig ben ik niet de enige. Het gaat vooral om bestanden van bekende media (bekende grote films etc.).
Kan het zijn dat door BREIN oid de bestanden worden geblokkeerd of eraf worden gehaald?

Newsleecher en spotnet hebben bij de dezelfde bestanden hetzelfde probleem. Ligt dus denk ik niet aan het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb het ook nog even verder bekeken en het lijkt erop de het allemaal niet meer compleet is, er zijn gewoon ontzettend veel missende blocks. Afgelopen week had ik dit probleem helemaal niet, nu wel met xsnews en supernews en met spotnet en altbinz.

Eens kijken welke usenet provider nog wel alles heeft..

[ Voor 37% gewijzigd door Avvd op 30-12-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
net supernews opgezegd (had een jaar abo lopen)
krijg ik dit te zien :P
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/diigo/thumbnail_550/5878775_148542111_8876822.jpg?AWSAccessKeyId=0R7FMW7AXRVCYMAPTPR2&Expires=1356902583&Signature=f1h6VSqPFVN0xzKzWE9f54%2FO%2FQg%3D

Tip voor als iemand wil verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Tweak15KW schreef op zondag 30 december 2012 @ 21:32:
[...]
Gelukkig ben ik niet de enige. Het gaat vooral om bestanden van bekende media (bekende grote films etc.).
Kan het zijn dat door BREIN oid de bestanden worden geblokkeerd of eraf worden gehaald?
Nee, want dan zou je ze helemaal niet op kunnen halen. Het duurt nu alleen wat langer. Misschien heeft Brein wel een serverfarm ingezet die de hele dag van alles aan het downloaden is op topsnelheid en dat daardoor hun servers het niet meer kunnen bijbenen. Maar dat lijkt me sterk...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Azqi schreef op zondag 30 december 2012 @ 19:52:
[...]

Ik maakte dat ook niet op uit jouw post. Als de backbone anders is, is er wel degelijk een verschil. Anders zou het principe van fill servers geen nut hebben.
Normaal gesproken maakt dat uit ja, maar blijkbaar niet voor zaken die verwijderd worden. Fill servers hebben helaas weinig tot geen nut gezien de ervaringen die in dit topic gepost zijn. Geen enkele server heeft alles meer erop staan en om nou een stuk of 5 fill servers te nemen, nee dan kan je beter torrent gebruiken.
Tweak15KW schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:18:
net supernews opgezegd (had een jaar abo lopen)
krijg ik dit te zien :P
[afbeelding]

Tip voor als iemand wil verlengen :)
Dat is niets bijzonders hoor, dat kan al heel lang via http://nl.supernews.com/super-special/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

chucky666 schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:48:
Volgens mij loopt die gewoon af. hoef je niets voor te doen.
oke Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiekoppen
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:37
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:03:
[...]

Vandaag is er een nieuwe versie uitgekomen namelijk 2.0.4 met nieuwe providers misschien deze eens proberen.
Top bedankt! Het werkt nu weer 100% _/-\o_
Wel raar dat mijn vorige versie op r36 bleef en niet naar 2.x updated maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik heb helemaal geen problemen met Supernews :) haal gewoon alles binnen en op volle snelheid. Heb een 3Mbit abbo van EasyUsenet als backup maar die heeft maar 2GB binnengehaald terwijl de teller van supernews op 1.1TB staat :p

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:14
Bij mij werkt spotplanet.org niet meer (goed) de site opent wel maar maar ik krijg niets te zien. Geen enkele spot is zichtbaar. Wat rond ge-googled maar kan er niets over vinden. Instelling bij mij?

Shame, shame, ik was te vlug met m'n vraag. 8)7 8)7 8)7 8)7
nieuws: FTD-alternatief Spotplanet stopt op last van Stichting Brein

[ Voor 41% gewijzigd door chippie777 op 31-12-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:42

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

chippie777 schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:34:
Bij mij werkt spotplanet.org niet meer (goed) de site opent wel maar maar ik krijg niets te zien. Geen enkele spot is zichtbaar. Wat rond ge-googled maar kan er niets over vinden. Instelling bij mij?
Je maakt een grapje waarschijnlijk, http://tweakers.net/nieuw...-van-stichting-brein.html

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
OT: heerlijk deze dagen op usenet, jaarmixen, top40 vh jaar, cabaretiers (Goedemond moet aardig zijn), zaaalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Rutix schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:10:
Ik heb helemaal geen problemen met Supernews :) haal gewoon alles binnen en op volle snelheid.
Wat is volle snelheid bij jou? Bij mij 120Mbit en dat haal ik bij vlagen de laatste tijd. De een gaat volop, de ander met de helft of iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb zelf ook supernews en mijn vader betaald nog steeds voor eweka, maar heb tot heden nog niet echt veel problemen maar denk dat ik eweka op ga zeggen nou ja mijn vader dan en dat ik er tweaknews bij neem dan moet het wel goed komen. Enige wat is als je backlog wil doen dan moet je wat meer zelf zoeken maar goed dat moest "vroeger" ook dus dat maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:18:
[...]

Wat is volle snelheid bij jou? Bij mij 120Mbit en dat haal ik bij vlagen de laatste tijd. De een gaat volop, de ander met de helft of iets minder.
ik haal met alles nog de volle snelheid, materiaal van +800 dagen oud is wel trager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je opzeggen bij supernews? Ik heb een account genomen bij tweaknews, omdat daar wel de series complet binnen kwamen.
Maar hoe/waar moet je opzeggen bij supernews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Even een vraagje, ik zie dat bijna alle nederlandse usenet providers materiaal verwijderen op verzoek van Brein. Zijn er wellicht buitenlandse usenet providers (met hoge snelheid, en accountsharing) die hier geen last van hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:55:
Hoe moet je opzeggen bij supernews? Ik heb een account genomen bij tweaknews, omdat daar wel de series complet binnen kwamen.
Maar hoe/waar moet je opzeggen bij supernews?
Ligt er aan hoe je betaald :) ik betaal via paypal ik kan dat gewoon uit zetten (die subscription).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:06:
[...]

Ligt er aan hoe je betaald :) ik betaal via paypal ik kan dat gewoon uit zetten (die subscription).
Thanks.
Via de bank betaal ik. Die kan ik dus ook stop zetten zonder opzeggen? mooi. Ik moet wel zeggen dat teaknews belachelijk langzaam is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bank stopt gewoon, althans laatst (vorige week) bij mij. Toen werd er gezegd dat men niet kon incasseren, maar er stond wel geld op mijn rekening. Ik vermoed dus dat ze niet automatisch van je giro of bankrekening kunnen incasseren. Bij een creditcard blijft het meen ik wel doorlopen.

Opnieuw activeren ging trouwens ook weer heel soepel, dus als je later nog terug wilt kan dat zo.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-10 08:06
agaam schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:19:
[...]

ja heb het geprobeerd wat jij zij, nou haal ik wel men volle snelheid, maar spotnet haalt hij ook maar tot 4 dagen op, dus even 1 keer betaald via paypal en dan niet weer, neem aan dat ik tweaknews niet hoef op te zeggen?.
Ik wilde ook tweaknews nemen, maar wat is dat precies dan met spotweb?
Haalt maar 4 dagen op? Wat bedoel je precies?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

kraades schreef op maandag 31 december 2012 @ 17:19:
[...]

Ik wilde ook tweaknews nemen, maar wat is dat precies dan met spotweb?
Haalt maar 4 dagen op? Wat bedoel je precies?
Dat als je een week jouw Spotnet niet update, er een gat valt/ kan vallen in je spots. Je mist dan dagen met spots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bones schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:02:
Even een vraagje, ik zie dat bijna alle nederlandse usenet providers materiaal verwijderen op verzoek van Brein. Zijn er wellicht buitenlandse usenet providers (met hoge snelheid, en accountsharing) die hier geen last van hebben ?
Ja hoor, bv. Supernews, Astraweb, Usenetserver en Newshosting verwijderen geen files op verzoek van Brein. Maar ik zou wel even dit topic lezen voor je een abonnement overweegt op één van deze providers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 18:08:
[...]

Ja hoor, bv. Supernews, Astraweb, Usenetserver en Newshosting verwijderen geen files op verzoek van Brein. Maar ik zou wel even dit topic lezen voor je een abonnement overweegt op één van deze providers :)
Correctie: Supernews verwijderd wel degelijk files en zeer snel ook (via UPC/Chello)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
En Astraweb al helemaal, geautomatiseerd zelfs.
Je kan laten verwijderen wat je maar wil, ze controleren het niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Hij bedoeld via brein.
de buitenlandse providers krijgen dus gewoon verzoeken van de film/tv maatschappijen
in amerika.
maar dit vroeg hij niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
bedankt, ik vond het al zo genant om de grap zelf te moeten gaan uitleggen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Azqi schreef op maandag 31 december 2012 @ 17:35:
[...]

Dat als je een week jouw Spotnet niet update, er een gat valt/ kan vallen in je spots. Je mist dan dagen met spots.
Omdat de betreffende groepen free.pt etc. worden opgeschoond bij tweaknews? En dan zo kort op? Vreemd verhaal...

[ Voor 7% gewijzigd door technorabilia op 31-12-2012 19:34 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-10 23:45
Misschien spuit11 maar ik zie net dat spotplanet.org is stelgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kraades schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:30:
[...]

Omdat de betreffende groepen free.pt etc. worden opgeschoond bij tweaknews? En dan zo kort op? Vreemd verhaal...
Sommige providers houden voor headers een kortere retentie aan dan voor binaries. (vandaar kun je met een .nzb file soms nog wel iets van een server downloaden, waar de headers al van verdwenen zijn).

// om precies te zijn: ik bedoel natuurlijk bodies i.p.v. binaries, want op Usenet is alles tekst, ook de binaries ;)

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet hoe je een betaling doet aan Supernews. Het schijnt zo te zijn dat het automatisch fgeschreven wordt maar dat blokkeer ik automatisch. Nu wil ik een iDeal betaling doen maar die site is zo onoverzichtelijk als de pest en ik heb geen idee hoe of waar ik die betaling kan doen. Heb een aantal dagen geleden al een mail naar hun gestuurd maar die beantwoorden ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een account. Ik wil simpelweg op een knopje drukken voor een betaling, net als bij Eweka. Ik vind Supernews een erg rommelige site, ook als je bij de facturen kijkt.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:39:
[...]

Sommige providers houden voor headers een kortere retentie aan dan voor binaries. (vandaar kun je met een .nzb file soms nog wel iets van een server downloaden, waar de headers al van verdwenen zijn).
Ah ok, thanks.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:43:
Ik heb al een account. Ik wil simpelweg op een knopje drukken voor een betaling, net als bij Eweka. Ik vind Supernews een erg rommelige site, ook als je bij de facturen kijkt.
Hmm... als ik inlog en klik op 'Payment Information' kan ik bij 'Payment Method' iDeal selecteren. Daarmee kan ik 6,99 aan m'n account toevoegen. Dat zou waarschijnlijk moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat doe dan heb ik twee opties: Change Info en reset. Beide levert niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je geen combo-box met zo'n pulldown-pijltje naast 'Payment Method'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik geselecteerd op iDeal en Rabobank. En dan heb ik de eerder omschreven opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt idd. belabberd (niet altijd), maar als ik na die selectie op 'Change info' klik, kom ik op de betalingspagina van m'n bank uit. Maar idd. als ik het dan nóg eens wil proberen doet-ie knop het niet meer (firefox).

// edit: In IE lijkt-ie het beter te doen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Chrome. Dir is wat ik te zien krijg:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/19342871/Knipsel.PNG

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's minder idd. Die bovenste rode regel krijg ik niet. Ben bang dat de klantenservice dat toch zal moeten oplossen. (of misschien een nieuw account aanmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 20:45:
Da's minder idd. Die bovenste rode regel krijg ik niet. Ben bang dat de klantenservice dat toch zal moeten oplossen. (of misschien een nieuw account aanmaken)
Klantenservice vragen je betaalgegevens te wissen, erg irritant, maar enige oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:59:
bank stopt gewoon, althans laatst (vorige week) bij mij. Toen werd er gezegd dat men niet kon incasseren, maar er stond wel geld op mijn rekening. Ik vermoed dus dat ze niet automatisch van je giro of bankrekening kunnen incasseren.
Je zal je account handmatig moeten opzeggen, anders wordt er inderdaad (normaal gesproken) gewoon een incasso uitgevoerd. Dit kan je doen als je inlogt en dan onder het kopje *Account annuleren/Annuleren ongedaan maken*
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:40:
Iemand die weet hoe je een betaling doet aan Supernews. Het schijnt zo te zijn dat het automatisch fgeschreven wordt maar dat blokkeer ik automatisch. Nu wil ik een iDeal betaling doen maar die site is zo onoverzichtelijk als de pest en ik heb geen idee hoe of waar ik die betaling kan doen. Heb een aantal dagen geleden al een mail naar hun gestuurd maar die beantwoorden ze niet.
Als je geen automatisch incasso wilt, kan je je account laten verlopen en daarna een nieuw account aanmaken. Zodra je account verlopen is, is je account ook weg. (tenminste dat is mijn ervaring)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2013 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Laatst online: 18-10 16:37

immetjes

HIER is BERN-E

sunnyusenet had de SF serie met het blonde haar niet, met een proef abbo. van easyusenet lukt het zonder problemen. Heeft Supernews erbij nemen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een support aangevraagd bij de klantenservice, enkele dagen geleden. Nog geen reactie tot dusver. Er staat gewoon geld op de rekening, dus incasseren moet niet zo moeilijk zijn. Ik zal eens kijken wat er gebeurt als ik niet betaal, en hoe het dan verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

met supernews mis ik nu ook dingen zoals die remake van arnold

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Zullen we alle mensen, die in dit topic WEER over het stoppen van Spotplanet beginnen, ignoren met zijn allen? Lijkt me top, als mensen het topic gewoon zouden lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Zijn er meer mensen met verbindingsproblemen met I-telligent?
Zowel Newsleecher, Spotnet als SABnzbd hebben er last van.

Ik heb al de hele dag random time-outs en disconnects, net nu ik een dagje lekker thuis zit en in alle rust wat wil downloaden... :(

(UPC CFP120, 5621, btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Mijn SunnyUsenet jaarabo loopt halverwege deze maand af. Wat is volgens jullie nu de beste (100Mbps) alternatieve provider die nog wel alles heeft (cq zich nog niet zoveel aantrekt van DCMA takedowns) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
sverzijl schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:27:
Mijn SunnyUsenet jaarabo loopt halverwege deze maand af. Wat is volgens jullie nu de beste (100Mbps) alternatieve provider die nog wel alles heeft (cq zich nog niet zoveel aantrekt van DCMA takedowns) ?
Bol.com }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Ook problemen met de server van NewsXS, constant Timeouts !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:27:
easyusenet bevalt me wel, die heeft veel nog. Maar ik heb er meerdere, die van ziggo zelf (als je bij ziggo zit) is ook best goed momenteel. Dat zou ik een jaar geleden nooit durven zeggen, maar vandaag de dag is hij wel handig voor erbij.

Maarja, het is nu gewoon in de ochtend en avond kijken wat er is en het gelijk meepakken, anders kan je achter het net vissen of ben je een tijdje aan het zoeken naar iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-10 18:54
Sunny Usenet geeft ook connectieproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hier geen problemen met Sunny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:52

robhof

Lembongan view

Ook problemen met Newsgrabber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 18:20:
[...]
easyusenet bevalt me wel, die heeft veel nog. Maar ik heb er meerdere, die van ziggo zelf (als je bij ziggo zit) is ook best goed momenteel. Dat zou ik een jaar geleden nooit durven zeggen, maar vandaag de dag is hij wel handig voor erbij.
De eerste indruk van EasyUsenet is niet al te best. Website is zo te zien down.

Ik ben tot nu toe eigenlijk best tevreden met Sunny. Misschien verleng ik hem voorlopig gewoon, tenzij er echt zijn die er nu uitspringen (en bovendien ook niet veel duurder zijn natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja easy ligt momenteel helemaal plat, achja ken beuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:54

Nox

Noxiuz

Richub schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:26:
Zijn er meer mensen met verbindingsproblemen met I-telligent?
Zowel Newsleecher, Spotnet als SABnzbd hebben er last van.

Ik heb al de hele dag random time-outs en disconnects, net nu ik een dagje lekker thuis zit en in alle rust wat wil downloaden... :(

(UPC CFP120, 5621, btw)
Confirmed. Heb ze al een mailtje gestuurd. Vorige keer kreeg ik op 2e kerstdag ook een mailtje terug. Alleen de support is tot 2200 uur, dus zal wel morgen worden.

(Ziggo 120, 1906 :P)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 15:17
Voor wat betreft i-telligent:
http://www.i-telligent.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=14

Wij ervaren een breed netwerk probleem, de toegang naar het internet ligt eruit oftewel onze verbinding naar de buitenwereld.

Onze apparatuur draait 100%, dit is niet onze netwerk maar onze "internetverbinding".

Er wordt nu eraan gewerkt en wij houden u via deze thread op de hoogte van de ontwikkelingen.
Ligt er overal uit dus. Astraweb werkt prima :P

[ Voor 5% gewijzigd door Breaker op 01-01-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
xsnews geeft me 7kb/s van de 120MBits :lol

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:54

Nox

Noxiuz

Zou hen sieren als ze zorgen dat we tijdelijk elders kunnen downloaden. Het is allicht overdreven maar nu heb op ik op snelnl een accountje aangemaakt. Werkt prima, 10GB/3dagen (ik heb er wel meer mee gedownload, al 20GB :P) om het e.e.a. op te vangen. Overigens kon ik daar niet iets van 924 dagen downloaden wat ik eigenlijk wel wilde maar dus niet kon terwijl ze adverteren met 1100 dagen retentie.

Maargoed, als ze tijdelijk elders bandbreedte en toegang inkopen voor het geval dat zou hen het sieren, dan krijg je een serviceniveau a lá Logitech (wat ze nu meestal ook wel proberen te bieden).

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

xsnew is errrrug traag met reargeren ........... telnet duurt gewoon 10 sesonden voordat ik een reply krijg

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:19
*zucht* kan het nog erger? Mijn PC doet helemaal niet meer wat ik wil, ik vermoed een rotzooi gemaakt te hebben van mijn windows-installatie... Snel naar spotnet voor een nieuwe windows (natuurlijk om keurig te activeren met mijn eigen key :p) maar ligt easyusenet plat :@

EDIT: Joehoe, ze leven weer!

[ Voor 5% gewijzigd door BeefHazard op 02-01-2013 00:18 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Newsgrabber ondervindt volgens mij nog steeds stevige problemen, verlies constant de connectie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 22:39
Staat ook gewoon op de site van Newsgrabber.

Server Status
Op deze pagina kunt U de aktuele status van onze servers zien en eventueel belangrijk nieuws lezen.

Update: Op dit moment snelheid en connectiviteit stabiliseren zich. Het probleem werd veroorzaakt door 1 van onze routers.
Onze excuses voor het ongemak.
Op dit moment ondervinden wij problemen waardoor klanten problemen kunnen ondervinden om te connecten met ons netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

coob schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:39:
Staat ook gewoon op de site van Newsgrabber.

Server Status
Op deze pagina kunt U de aktuele status van onze servers zien en eventueel belangrijk nieuws lezen.

Update: Op dit moment snelheid en connectiviteit stabiliseren zich. Het probleem werd veroorzaakt door 1 van onze routers.
Op dit moment ondervinden wij problemen waardoor klanten problemen kunnen ondervinden om te connecten met ons netwerk.

Had ik al gezien jah, maar zeg dan niet dat de boel zich stabiliseert terwijl dit gewoon niet zo is... Lijkt er ook op dat het te maken heeft met m'n eigen connectie, iedere keer als ik een webpagina bezoek stopt Newsgrabber ermee, wanneer ik dan wat anders ga doen, pakt m'n laptop de verbinding weer op :s

[ Voor 12% gewijzigd door renskoenraadt op 02-01-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

EasyUsnet is weer terug :)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn085
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-05 17:03
Heb altijd Eweka gebruikt maar die blijkt niet alles meer binnen te kunnen halen (bekend probleem). Ook Sunny geprobeerd maar ook deze haalt de gewenste bestanden niet meer op.

Nu een dag aan het testen met TweakNews (10 dagen gratis) en tot mijn verbazing komt hier alles nog mee binnen wat met de bovenstaande providers niet werkte. Kost me wel 0,45€ cent meer, maar alles werkt prima! :+
Pagina: 1 ... 22 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!