Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Yintha schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:02:
[...]

Met mijn discipline priest heb ik de volgende dingen gekeybind en makkelijk te bereiken

Binding Heal
Flash Heal
Prayer Of Mending
Prayer Of Healing
Power Word Shield
Power infusion
Pain Suspression
Greater Heal
Use trinket
Heal
Penance
Power Word: Barrier
Dispel Magic
Inner focus
Leap of faith
Mass dispel
Lifebloom (herbalism haste)

Damn.
toon volledige bericht
Trolo, ja dat bedoel ik. Als DPS is alles een stuk eenvoudiger. Je hebt een 6-7 tal standaard abilities (sommigen maar een stuk of 3 :p) en de rest kun je dan nog wel rustig klikken, omdat dat langere CDs zijn etc. Bij een priest merk ik gewoon al dat je gewoon veel meer gebruikt, waarvan de meeste gewoon echt split-second beslissingen zijn.

Toen ik op m'n Shammy healde in ICC was dit echt anders; je kon constant je spells spammen en echte cooldowns waren niet echt nodig. Times have certainly changed :p

Moet me denk ik echt eens gaan verdiepen in de mogelijkheden van proper keybinding :p
Yintha schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:19:
Ik heb trouwens mijn F keys gekeybind zoals jij hebt maar dan met een alt modifier maar ik kom niet verder dan F3, bij F4 crasht wow, F5 en hoger werken wel gewoon
Hurr durr :p

[ Voor 11% gewijzigd door detheavn op 05-04-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctus78
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-12-2020
dotorion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:49:
[...]

Er zijn vier servers:

Lost Isles (US)
Gilneas (US)
Hamuul (KR)
Mekkatorque (EU)

Je kan op eender welke server een nieuw char rollen, maar voor character copies is het idd enkel Mekkatorque normaal gezien.
Deze servers staan allemaal in U.S. overigens. zover ik begreep ook allemaal op zelfde locatie (dus niet 1 op east coast en ander op west coast)
Voor de verbinding maakt het dus niet veel uit. ik zelf kreeg automatisch Hamuul voorgeschoteld en was daar begonnen. Mekkatorque staat vaak als full. mijn latency naar deze servers zat rond de 170-180, maar vorig weekend was het stinkend druk bij panda start gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Yintha schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:02:
[...]

Met mijn discipline priest heb ik de volgende dingen gekeybind en makkelijk te bereiken

Binding Heal
Flash Heal
Prayer Of Mending
Prayer Of Healing
Power Word Shield
Power infusion
Pain Suspression
Greater Heal

Heal
Penance
Power Word: Barrier
Dispel Magic

Leap of faith
Mass dispel

Damn.
toon volledige bericht
Komt voor mij nog bij als key/mouse binds.:
Smite
HolyFire
ArchAngel+Macro'd Engineer tinker (480 int)
Hymn of Hope
Divine Hymn
Renew (ja, is nog steeds gebind en gebruik ik op movement)
Cure Disease (helaas wordt dit niet gebruikt in raiding, nog steeds gebind)
Holy Nova (Bloods Madness :) )
Rocket Boots (belt)

Inner Focus is gemacro'd op Gheal en PoH dus dat knopje valt af.
Mijn Engineer buff is gemacro'd op ArchAngel.
Heb zelf Shadow Fiend ook niet gebinded, kan ik niet riskeren om mis te klikken en deze mana CD te verspillen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb trouwens mijn F keys gekeybind zoals jij hebt maar dan met een alt modifier maar ik kom niet verder dan F3, bij F4 crasht wow, F5 en hoger werken wel gewoon
:+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Daar heb ik gelukkig geen last van :+ Met de alt key ben ik gewend dat dat voor een selfcast is, die zou ik dus nooit meer voor iets anders kunnen binden. Idem voor ctrl. Dat is voor pets :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Natuurlijk ... alt+F4 is de shortcut om iets af te sluiten ;)

Priest UI om een idee te geven van mn keybinds:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/matqOl.jpg

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een 'Windows issue' en geen WoW issue. ALT + F4 is namelijk de sneltoets in Windows om een programma af te sluiten, dus ook WoW.

Hier staat overigens de oplossing om alt + F4 wel te kunnen gebruiken in WoW:
- http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2030264429

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Lalala, don't feed the troll guys :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
UI combat (minus grid)

Grid staat tussen mijn Bar's en Cooldown line en is alleen 10man groot.
25man heb ik niet geconfigureerd en komt dus over mijn CD en poweraura's heen.
Maar dat is in LFR geen probleem, en RBG's is geen issue met 15man want dat past gewoon.

Heb dan wel heel veel keybinds, maar je ziet steeds maar 12 binds.
+ 4 (is een bar voor 6 totaal) voor macro's fade en mijn fiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Grid O+
Heb gelukkig genoeg ruimte voor grid bij 40 mensen. Mijn 'volle' UI zit er dan zo uit: http://i.imgur.com/wwwhv.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 22:49

Seraphin

Meep?

*proest* en toch gaan er mensen serieus op in :P

Ook een keer gezien in gchat: "hey you guys, I noticed that there's a new feature that the patchnotes didn't mention: if you /gquit it now pops a confirmation window before you exit".

player1 has left the guild
player2 has left the guild
player3 has left the guild

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphin schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:39:

Ook een keer gezien in gchat: "hey you guys, I noticed that there's a new feature that the patchnotes didn't mention: if you /gquit it now pops a confirmation window before you exit".

player1 has left the guild
player2 has left the guild
player3 has left the guild
_O- _O- _O-

Die is wel leuk ja.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Seraphin schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:39:
En dan vragen sommigen zich af waarom mensen niemand meer willen helpen.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 18:02
detheavn schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:20:
[...]

Trolo, ja dat bedoel ik. Als DPS is alles een stuk eenvoudiger. Je hebt een 6-7 tal standaard abilities (sommigen maar een stuk of 3 :p) en de rest kun je dan nog wel rustig klikken, omdat dat langere CDs zijn etc. Bij een priest merk ik gewoon al dat je gewoon veel meer gebruikt, waarvan de meeste gewoon echt split-second beslissingen zijn.

Toen ik op m'n Shammy healde in ICC was dit echt anders; je kon constant je spells spammen en echte cooldowns waren niet echt nodig. Times have certainly changed :p

Moet me denk ik echt eens gaan verdiepen in de mogelijkheden van proper keybinding :p
Priests is volgens mij wel altijd de healing class geweest waarbij je de meeste buttons / spells moet casten om goede healing done te hebben =)
Vergelijk maar eens de healing done van een Shaman Druid Paladin en een priest welke spells ze allemaal hebben gebruikt en je begrijpt wat ik bedoel.
Soms frustrerend om een Shaman boven je te zien met een Healing Rain op 1 met 40% healing done....
Same voor druids met een Wild Growth, als is dat wel minder geworden.

Dit is trouwens wel gigantisch verbeterd per expansion, in vanilla spamde een shaman echt alleen maar Chain Healing, zelfs in Tbc nog ;p
Of paladins die echt 1 button spammers waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 16:07
sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:56:
[...]

Ho Ho!!!! 2 buttons!! Niet vergeten he ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Carthrax schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:58:
[...]

Je bedoelt daarmee DI, op raid wipes? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
detheavn schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:58:
[...]

Nee.

Bubble en hearthstone :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lachen man in TBC Full s3 en dan Holy en dan nog niet dood kunnen door een hunter een warrior en een rogue en ze doodslaan met je mace >.<

./Giggle :D

ja ok ze waren pve gegeared

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 05-04-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
detheavn schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:58:
[...]

DI! :D
Geweldige spell was dat zeg! Nog vaak genoeg mee gekloot in PuGs :D Mensen die flippen en zeggen ik kan niks meer doen, lag soms echt plat van het lachen :P
Zo zonde dat blizzard al die unieke abilities van paladins eruit heeft gesloopt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-04 18:23

Yintha

We'll stay gold forever

Haha had wel verwacht dat jullie mijn ALT + F4 opmerking zouden herkennen als troll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:34
tips voor warrior tanking? 3 bars till 85 :D

en ik wil met jp me armour gaan halen, wat voor set moet ik halen?:) heb al wel rond zitten kijken maar ben a little bit noob :P

hoor wel vaak in random dungs dat ze mij vaker als tank willen hebben omdat ik 't zo lekker doe :P

(trouwens is niet van een scroll deze is gewoon gelvld van lvl 1 af aan :)

[ Voor 33% gewijzigd door Rokz op 05-04-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Rokz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:02:

en ik wil met jp me armour gaan halen, wat voor set moet ik halen?:) heb al wel rond zitten kijken maar ben a little bit noob :P

hoor wel vaak in random dungs dat ze mij vaker als tank willen hebben omdat ik 't zo lekker doe :P

Het belangrijkste voor een goede prot warrior is natuurlijk eeen schild, die kun je alleen niet kopen met JP, ik raad je aan om 2/4 Tier 12 te kopen en gewoon zorgen dat je avoidance / stamina zo snel mogelijk omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 11:16

check even mmo-champion.com » forums » warrior. Daar staat een warrior tanking guide, waarin alles wat je moet weten staat uitgelegd; zelfs met youtube filmpje als je dat wilt. Het komt volgens mij uit 4.1 maar dat maakt voor de basics helemaal niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88

Best simpel, gear nemen met avoidance erop :D
Dat is dus; Dodge, Parry en Mastery.
Lees je anders een beetje in op de warrior forum bij mmochampion, Elitist Jerks wilt soms nog een beetje noob onvriendelijk zijn :P

Edit: Ik ben blijkbaar te sloom ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Yintha schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:04:
[...]

Het belangrijkste voor een goede prot warrior is natuurlijk eeen schild, die kun je alleen niet kopen met JP, ik raad je aan om 2/4 Tier 12 te kopen en gewoon zorgen dat je avoidance / stamina zo snel mogelijk omhoog gaat.
Ja oke, maar hoe kom ik zo aan die tier? ennn moet ik dan nog wel armour halen met m'n justice points?

Ik ga de guide is doorlezen thanks :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rokz op 05-04-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:00:
DI! :D
Geweldige spell was dat zeg! Nog vaak genoeg mee gekloot in PuGs :D
Ik denk dat dit ook de reden was waarom ze 'm verwijderd hebben. Ik deed dat ook hoor, dan was ik aan het tanken en dan een 3% wipe veroorzaken of zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Rokz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:07:
[...]

Ja oke, maar hoe kom ik zo aan die tier? ennn moet ik dan nog wel armour halen met m'n justice points?
Tier 12 is te koop met JP's.
Ja je armor: chest, gloves en legs.

Zijn 2 varianten voor warriors, Tank en DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
detheavn schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:08:
[...]

Ik denk dat dit ook de reden was waarom ze 'm verwijderd hebben. Ik deed dat ook hoor, dan was ik aan het tanken en dan een 3% wipe veroorzaken of zo :p
Dan zouden ze Leap of Faith toch ook echt moeten verwijderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Het belangrijkste voor een goede prot warrior is natuurlijk eeen schild, die kun je alleen niet kopen met JP
Die blue kun je nog gewoon halen bij de JP vendor. Is misschien niet echt je van het, maar altijd beter dan niets. 750 of 900 JP geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Rokz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:07:
[...]

Ik ga de guide is doorlezen thanks :)
Niet om lullig te zijn, maar zo te lezen heb je nog veel om te leren.
Ik zou je dan ook aanraden om als DPS te beginnen en LFD in te duiken, want als tank cata heroics moet je toch echt wel het 1 en ander goed doen, anders faalt gewoon je hele group, wat dus een stuk minder is als DPSer.

Dit maakt het voor jou een stuk relaxter om je class te leren en kennen en leuk JP te verzamelen om later dan een goede Tank set mee te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:13:
[...]

Ik zou je dan ook aanraden om als DPS te beginnen en LFD in te duiken, want als tank cata heroics moet je toch echt wel het 1 en ander goed doen, anders faalt gewoon je hele group, wat dus een stuk minder is als DPSer.

Dit maakt het voor jou een stuk relaxter om je class te leren en kennen en leuk JP te verzamelen om later dan een goede Tank set mee te betalen.
Ja ik heb ook nog veel te leren :P vandaar dat ik ook om wat tips vraag.

Ja dus dan toch maar gaan voor een tier 12 dps setje? of

ik moet wel zeggen in lfd dung's gaat 't tanken me gewoon echt lekker af zonder enige wipes vaak.

Heb ook spelers ontmoet die vroegen om real id omdat ze vonden at ik zo lekker tanken en dat ze vaker met me willen tanken ( wat ik nu ook redelijk vaak doe)

[ Voor 15% gewijzigd door Rokz op 05-04-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 15:54
detheavn schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:10:
[...]

Die blue kun je nog gewoon halen bij de JP vendor. Is misschien niet echt je van het, maar altijd beter dan niets. 750 of 900 JP geloof ik.
Craftable tank schild kopen, zou niet veel meer moeten kosten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:50
sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:13:
[...]

Ik was als complete noob ook gewoon als tank dungeons gaan lopen vanaf ongeveer level 35. Ook de cata heroics heb ik niet als dps maar als tank gedaan. Soms was het de eerste keer even zoeken naar wat de mechanics zijn, maar als je zegt dat je het voor het eerst doet willen de meesten wel even kort uitleggen waar je op moet letten. Ging bijna altijd prima. Maar goed, dat gaat misschien ook voor iedereen anders. Ik heb me wel suf moeten zoeken naar wat justice points nou eigenlijk zijn en wat je er mee kunt en waar je ze in moet leveren en zo. Als nieuwe speler wordt je daar niet echt in geholpen door blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Waarom sta ik als een lvl 83 DK tank 9 van de 10 keer eerste met damage done op boss fights, dus single target.
Dat tanks goede damage kunnen doen in packs weet ik maar kom op single target een Tank niet kunnen outperformen is toch best triest =(
Ik doe toch echt met me hunter 10-11k dps op lvl 84 single target, en dan krijg je sporadisch een dpser die dat ook kan maar dan moet er altijd weer een Mage oid 4k dps doen.
Zo ergelijk dat je de ene keer er doorheen stormt en lekker snel dus levelt en de andere keer het niet vooruit te branden is.

Gister ook, net gewipte omdat er 3 packs tegelijk kwamen en niemand wist van iets natuurlijk.
Dus leuk terug lopen, loopt de healer met zijn auto walk zo alle groups in >.<
Of een Spriest die blijkbaar nog nooit van iets anders heeft gehoord dan Mind Flay met zijn 3k dps....

Leuk joh die LFD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 15:54
Enne als je wil gaan tanken moet je niet eerst als DPS de instances ingaan, kan je beter de boss skills lezen vaak kan je daar al veel uit opmaken.

Naast het feit dat je dan moet gearen voor 2 specs, moet je ook compleet anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zou ook gelijk voor tank gaan, zo veel grote verschillen zitten er niet in Heroic 5mans en normals.
Scheelt gewoon veel tijd om gelijk tank te gaan.

Daarnaast als je een maal ilvl 353 heb kom je in die nieuwe 5man HoT Heroics.
Deze zijn makkelijker dan de oudere heroics, trash en boss encounter wise.
sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:19:
Waarom sta ik als een lvl 83 DK tank 9 van de 10 keer eerste met damage done op boss fights, dus single target.
Dat tanks goede damage kunnen doen in packs weet ik maar kom op single target een Tank niet kunnen outperformen is toch best triest =(

Leuk joh die LFD :D
Had laatst op mijn druid tank bij ultraxion op LFR, stond ik #9 op de dps lijst met 20k dps.
Dan weet je dat er ergens iets goed fout zit in de group.

[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 05-04-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Bah mij b.net account geeft nu aan bij het loggen. "an error has occurred".. :(

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Hoe groot is de MoP client? hoeveel moet je downloaden voordat het playable is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

De hele client is zo'n 18 Gig, playable na een paar Gig (weet niet zeker)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
[...]

Vraag ik me alleen nog af wat voor shield ik dan zou kopen?

Weet ik waar ik op moet gaan doelen vanavond (eerste 85 char hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Er zijn 2 soorten shields,

Healer shields, herkenbaar aan stats zoals intellect haste en spirit.
Tankshields, herkenbaar aan defensive stats zoals veel stamina dodge/parry/expertise etc.

en priestshields xD

[ Voor 8% gewijzigd door Yintha op 05-04-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:45

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Herkenbaar aan de raidleader die nerdrage over het feit dat ze weer eens niet gebruikt worden :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Yintha schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:48:
Hoe groot is de MoP client? hoeveel moet je downloaden voordat het playable is?
Kon vorige week mijn client al starten bij 1gb download of zo.
Onder tussen is hij rond de 40% wanneer ik hem aanzet om vast voor te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 20:47
Derr_Hans schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:30:
Had laatst op mijn druid tank bij ultraxion op LFR, stond ik #9 op de dps lijst met 20k dps.
Dan weet je dat er ergens iets goed fout zit in de group.
Ach, bij LFR verbaas ik me ook nergens meer over. Gisteren nog eens met mn paladin gedaan om diens offspec (retri) gear bij elkaar te sparen (wat overigens ook lukte, nu 4xT13). Dan sta ik daar op mn pala's offspec, die ik eigenlijk pas sinds een paar weken gebruik. Mn paladin is altijd protection geweest, alleen door wat switches met raidsetup was het de laatste weken wel handig als ik soms naar dps kon switchen.

Afijn, weer eens LFR in en dan lach je je toch ook echt kapot. Nu was mn pala niet slecht gegeared (ilvl 387 in retri, 2x T12, Deathwing wapen, rest random zooi van 359 spul t/m 397 craftables), maar dan deed ik bij Ultraxion zo'n 40% meer dps dan de nr2 (ik zat tegen de 37k dps), op Warmaster zelfs 50% meer (hier iets van 30-31k).

Nu hadden we op Warmaster een wipe bij het begin van P2 (adds gingen nogal traag down en waren dus nog up) en dan begint zo'n hunter de tanks meteen te beschuldigen van vanalles en nog wat. De tanks waren niet geweldig maar deden enigszins hun werk, meneer de huntard die had niet eens half de output van mijn pala. Niet dat hij zo slecht in de gear zat, ik gok dat het iets van ilvl 380-384 is geweest.
Heb hem toen ook even doodleuk in raidchat duidelijk gemaakt dat de hoofdoorzaak van de wipe niet door de tanks kwam, maar door lage dps, en dat hij pas recht van spreken had om te zeuren over tanks als ie meer dan de helft van mn dps deed. Diezelfde "briljante aanwinst voor de raid" vloog vervolgens ook nog met disengage van de Spine of Deathwing af. 8)7 Na nog eens 2 wipes op Spine (zucht) bleek dat meneer huntard afk was gegaan en heeft toen gelukkig een raidkick gekregen.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Moi_in_actie schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:01:
[...]

Diezelfde "briljante aanwinst voor de raid" vloog vervolgens ook nog met disengage van de Spine of Deathwing af. 8)7 Na nog eens 2 wipes op Spine (zucht) bleek dat meneer huntard afk was gegaan en heeft toen gelukkig een raidkick gekregen.
Weet je zeker dat het geen Priest was die Leap of Faith gebruikte? :D
Zou zeker wel bij mij in mijn hoofd opgekomen zijn :o

[ Voor 6% gewijzigd door sjaak88 op 05-04-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Stond gisteren bij madness tot het laatste platform op mijn warrior ook continu op plek 4 in LFR... En ik heb toch echt maar ilvl 380, 1 T13 piece en geen raid weapons (HoT 2h)... Vond ik ook best apart xD
sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:06:
[...]

Ook mooie actie: hello Mr. Huntard, I'll pull you off the platform now, byebye!

[ Voor 40% gewijzigd door Baroshir op 05-04-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:06:
Zou zeker wel bij mij in mijn hoofd opgekomen zijn :o
Hehe, nee was disengage, aangezien hij het zelf in raidchat aangaf. En een lol dat hij erom had..

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Baroshir schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:06:
Ook mooie actie: hello Mr. Huntard, I'll pull you off the platform now, byebye!
Zou zomaar een aktie van mij kunnen zijn :P.

Wat natuurlijk ook proper gebruik van LoF is, is het pullen op het moment dat het nog 1 seconde duurt voordat iemand een foodbuff ontvangt. :P

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
ValHallen schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:09:
[...]

Zou zomaar een aktie van mij kunnen zijn :P.

Wat natuurlijk ook proper gebruik van LoF is, is het pullen op het moment dat het nog 1 seconde duurt voordat iemand een foodbuff ontvangt. :P
Hahaha geniaal! :D
Die moet ik echt onthouden.
Nog priests hier met meer brilliante ideeen hoe LoF te ge(mis)bruiken? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wij hebben er gister wel weer een lekkere heroic raid opzitten. Wipeloos tot en met Hagara (daar zelfs pas de eerste death) ondanks dat onze Holy priest zonder internet zat. Gelukkig hebben wij genoeg hybrids dus was een replacement healer snel gevonden. Voor Ultraxion hadden mijn beide collega healers er ineens genoeg van, dus mocht ik die solo healen. Ik miste 1 HoT op de eerste try omdat 1 van de soakers nog niet op 100% HP zat, en we wipeten 1 keer omdat de soaker volgorde wat anders was dan gepland, maar daarna een kill in 3'26, altijd leuk :P

Warship had ik zelf nog nooit gehealed, maar die ging na 1 fire induced wipe redelijk netjes neer, en toen begon Spinefest. Aangezien we die nog maar 2 keer down hadden en we het nu in een nieuwe setup deden verwachtte ik wel wat wipes, maar de 4e try was ook meteen kassa.

En dus stonden we voor Madness 10HC, met nog ruim een uur te gaan. We hadden welgeteld 3 tries gedaan, dus eigenlijk volledig vanaf niets begonnen. Tank rotatie opgezet, Healer CD rotatie opgezet. Behoorlijk smooth tries, waarbij we erachter kwamen dat DPS echt geen issue gaat zijn, en we niet voorDPSen op de laatste tentacle, omdat die bijna standaard onder de 90% uitkwam, en we op dat platform uiteindelijk toch aan het wachten waren.

Tot en met Platform 3 eigenlijk geen problemen, hoewel de Blisterings pijn doen. Pl4 een aantal keer gezien, met een beste try waarbij we 1 DPS kwijtraakten op Pl3, desondanks toch de Cata timer haalden. Impale+Bolt kon onze tank overleven, dus zodra we daar zonder doden aankomen moet ook die platform goed gaan, aangezien we onze sterkste CDs nog over hadden. Mana zou wel eens een issue kunnen worden als onze priest er weer is en we Mana Tide kwijtraken, maar dat moeten we gewoon maar gaan ondervinden.

Hoe zwaar is de laatste burnphase op Madness 10HC? Onze DPS is het probleem niet, ik vermoed zelfs dat we nog wel gaan wipen doordat we te snel 10% pushen. Maar is het up houden van de tank met 2 adds lastig? Of zouden we daar onze offtank voor kunnen gebruiken om wat debuffs te resetten?

--edit: linkje!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Waarschijnlijk zou ik LoF ook zwaar misbruiken in zo'n situaties. Heb er al wat lol mee gehad in BWD, rondom die kuil waar Nefarian spawnt. Loop je daar gezellig met de raid omheen naar een van de bosses, wordt je ineens naar die rand gesleurd.... plons :)
Leuker was echter nog (toen je de raidsummon overal kon gebruiken): spring als pala de lava in, bubble en summon de raid. Ik heb het een keer voor elkaar gekregen de halve raid de lava in te summonen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Als druid combat ressde ik mensen ook wel eens in de lava of zo. Ongeglyphed, dus geen 100% health :p

10% durability, yo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 20-05-2022
Hmm nog steeds geen email voor beta :(
En kan niet bij battle.net op het werk , als ze me maar niet vergeten zijn.

[epeen post]
http://www.wowprogress.co.../eu/turalyon/class.shaman
:D
[/epeen post]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

kowapanga schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:30:

[epeen post]
\[/epeen post]
:P Ik sta niet eens in de top20 ;) met 10986 punten hoogste bij ons is 11500.

Trouwens 2 van onze guildee's zijn afgelopen woensdag verhuist naar jullie server en directe concurent The last Watch, als ik je nou eens hun namen geef kan jij vast wel regelen dat ze om de dag even gewhispered worden met Shama says hi :+

[ Voor 22% gewijzigd door ShadowBumble op 05-04-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

ShadowBumble schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:34:
[...]

:P Ik sta niet eens in de top20 ;) met 10986 punten hoogste bij ons is 11500.

Trouwens 2 van onze guildee's zijn afgelopen woensdag verhuist naar jullie server en directe concurent The last Watch, als ik je nou eens hun namen geef kan jij vast wel regelen dat ze om de dag even gewhispered worden met Shama says hi :+
De warlock Cynaid en hunters naam weet ik nog niet. :) Maar doen we.. hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

junglebeast schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:43:
[...]

De warlock Cynaid en hunters naam weet ik nog niet. :) Maar doen we.. hehe.
Sja die Hunter is natuurlijk zo te vinden maar het zou onbeleefd zijn hem bij zijn naam te "benoemen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Over de leap of faiths.

Ik had gister in LFD een tank die de laatste boss in End Time (Moruzond o.i.d.) zo tankte dat de staat bij de zandloper uitkwam (waar ik stond te healen).

Ik netjes de tank verplaatst met LoF waardoor de boss netjes getankd werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

ShadowBumble schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:46:
[...]

Sja die Hunter is natuurlijk zo te vinden maar het zou onbeleefd zijn hem bij zijn naam te "benoemen".
Ah die kwam bij een armory search niet naar voren. :) Al zie ik nu waarom.. Is een gewone i met puntje. ..

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 05-04-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Yintha schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:47:
Over de leap of faiths.

Ik had gister in LFD een tank die de laatste boss in End Time (Moruzond o.i.d.) zo tankte dat de staat bij de zandloper uitkwam (waar ik stond te healen).

Wij deden ten tijde van BwD altijd tijdens de rust (5 minuten tijdens het raiden) altijd chaipullen, waardoor de maintank of in de lava terecht kwam (lift omhoog pullen, levitate en er vanaf pullen)... Altijd leuk als hij dan eindelijk weer online kwam;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Yintha schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:47:
Over de leap of faiths.

hmmm.... daar zit best wel wat in eigenlijk.

Gisteren een BRC normal run op lvl 81. Tank gaf aan pas voor het eers weer te zijn gaan spelen sinds WOTLK, en vroeg om tips / tacts. Bij steelbender even wat extra tijd besteed aan het uitleggen van de mechanics. (was trouwens erg leuk; tank in kwestie gaf aan het ook te waarderen --> leuke run! :P )

Wat ik me nu bedenk: op HC zou je dat hele "kite FAST" kunnen oplossen door als priest aan de andere kant van de vuurkolom te gaan staan, en dan de tank naar je toe te trekken --> dan rent de boss er op volle snelheid doorheen waardoor je altijd maar max 1-2 ticks AOE te verduren krijgt.

Best een oplossong bij tanks die denken dat een backpaddle ook wel werkt, of die helemaal de debuff vergeten aan te brengen :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Seraphin schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:52:
[...]

hmmm.... daar zit best wel wat in eigenlijk.

Gisteren een BRC normal run op lvl 81. Tank gaf aan pas voor het eers weer te zijn gaan spelen sinds WOTLK, en vroeg om tips / tacts. Bij steelbender even wat extra tijd besteed aan het uitleggen van de mechanics. (was trouwens erg leuk; tank in kwestie gaf aan het ook te waarderen --> leuke run! :P )

Wat ik me nu bedenk: op HC zou je dat hele "kite FAST" kunnen oplossen door als priest aan de andere kant van de vuurkolom te gaan staan, en dan de tank naar je toe te trekken --> dan rent de boss er op volle snelheid doorheen waardoor je altijd maar max 1-2 ticks AOE te verduren krijgt.

Best een oplossong bij tanks die denken dat een backpaddle ook wel werkt, of die helemaal de debuff vergeten aan te brengen :P
Waarom zou je er doorheen rennen als tank? Als je de boss net aan de zijkant erdoorheen haalt krijg je maar 1 aoe tick te verduren... Blijft een leuk gevecht dat, daar kan je zien of een tank een beetje een idee heeft waar hij mee bezig is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

In mijn guild is het mij inmiddels verboden leap of faith te gebruiken ^^.
prachtig.

Je kunt trouwens bij spine, als iemand faalt op de barrel roll hem terugtrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

LoF is ook irritant in PvP.. heb je net iemand bijna dood.. Boom is ie weg. (als Rogue, met shadowstep op CD).
:(

Anyways reclame voor irc.tweakers.net - @WoWchat. Kunnen mensen chatten als ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Thysiej schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:56:
[...]

Waarom zou je er doorheen rennen als tank?
Niet. Maar sommigen doen het.

[/quote]
Als je de boss net aan de zijkant erdoorheen haalt krijg je maar 1 aoe tick te verduren... Blijft een leuk gevecht dat, daar kan je zien of een tank een beetje een idee heeft waar hij mee bezig is:)
[/quote]

Idd. Mijn punt was; als de tank dat dus niet weet, kun je dat als priest corrigeren door de tank "door de lava" te trekken --> de boss rent achter de tank aan (kost dus ook maar iets van 1-2 ticks) et voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowapanga schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:30:

[epeen post]
\[/epeen post]
wie ben jij dan ? :P

ik ben 57e ofzo, want zoals altijd hadden we weer is geen vanquisher tokens in DS al 7weken niet >.>

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 05-04-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
@Mektheb
Ik ben de laatste op de lijst O-)

Wij hebben het probleem met prot tokens, zoals je kan zien bij mijn gear zijn zowel mijn chest als head piece LFR omdat die krengen gewoon zelden droppen.
Alle bosses voor ultraxxion gooien onze helemaal dood met prot tokens, maar ultraxxion en lootship vertikken het gewoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowapanga schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:16:
@Mektheb
Ik ben de laatste op de lijst O-)

Wij hebben het probleem met prot tokens, zoals je kan zien bij mijn gear zijn zowel mijn chest als head piece LFR omdat die krengen gewoon zelden droppen.
Alle bosses voor ultraxxion gooien onze helemaal dood met prot tokens, maar ultraxxion en lootship vertikken het gewoon :(
Ah de 1e zie het al :P

hahaha ja irritant is dat he ?, het is bij ons een spectaculair lach momentje geworden.
en de engelse noemen me al Herman brood omdat ik mezelf van Wyrmrest afgooi elke keer als me token niet dropt.

En ja ik ben de enige in de hele guild die nog tokens moet >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Voor de lol even gekeken naar mijn DK ...

Gearscore 10869
Realm DK # 5
Realm # 70

Hij heeft wel nog niet m'n twee nieuwe Heroic mode Tier gezien :>

Onze rogue staat op realm # 1 te blinken met z'n legendaries :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:11:
[...]

Hahaha geniaal! :D
Die moet ik echt onthouden.
Nog priests hier met meer brilliante ideeen hoe LoF te ge(mis)bruiken? ^^
Madness Deathwing. Op het einde bijv. als iedereen nog een beetje heen en weer staat te springen (na de fight); een persoon die in tegengestelde richting dan jij springt, in het midden van jou &zijn jump LoF'n=instakill van degene die je LoF't. Zelf bij toeval achter gekomen. Wel behoorlijk irri voor degene die gegripped wordt :p
junglebeast schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:03:
LoF is ook irritant in PvP.. heb je net iemand bijna dood.. Boom is ie weg. (als Rogue, met shadowstep op CD).
:(
[..]
Dit deden ik (Disc) en m'n feral vaak. Als hij echt low in health zat en we stonden op gelijke niveau's (qua hoogte), probeerde ik snel weg te rennen terwijl ik tegen m'n partner zei dat hij moest blijven staan. De tegenstander ging vervolgens nog harder los op m'n partner en op het moment dat ik op een ander niveau stond, LoF'te ik 'm. Werkt uitstekend in Blade Edge's en andere mappen met niveauverschil. Als je het ook nog eens netjes weet te coordineren via Skype, is het erg handig :P Wel uitkijken geblazen voor roots, smokebombs en ander soort grappenmakers, want als het mis gaat ben je echt fucked.

[ Voor 42% gewijzigd door temp00 op 05-04-2012 15:45 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

LoF is ook leuk by alyzrazor in firelands, als je in de lucht zit. Even een dps waar je hekel aan hebt de lucht in pullen en te pletter laten vallen.

Gelukkig is LoF niet verboden tijdens raids :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Een grapje moet kunnen onder guildies natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ValHallen schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:33:
LoF is ook leuk by alyzrazor in firelands, als je in de lucht zit. Even een dps waar je hekel aan hebt de lucht in pullen en te pletter laten vallen.
LoF in DS is gewoon de nieuwe Waterwalk in Trial :D

Oh the good times :D Geloof dat ik nog steeds de hoogste killcount had door mensen te waterwalken net voordat ze de grond raakten daar :D heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Kan vanaf stage niet op IRC >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-01 00:22
Probeer ik in te loggen.. ben ik gebanned ! erg fijn dus. mail gechecked..
Account Name: XXXXXX

Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Abuse of the Economy

This account was closed because one or more characters were identified exchanging, or contributing to the exchange of, in-game property (items or gold) for "real-world" currency. This exchange process negatively impacts the World of Warcraft game environment by detracting from the value of the in-game economy.

Even if this is the result of account sharing, the account owner can still be held responsible for the penalty because of the impact it had on the game environment.

We've found the above behaviour is many times directly related to groups responsible for compromising World of Warcraft accounts; we take these issues very seriously. To better understand our position against exploitative activity and the risks involved, please review this article: http://eu.battle.net/wow/en/services/anti-gold/

The exploitative activity that took place on this account violates the World of Warcraft Terms of Use. We ask you take a moment to review these terms at http://eu.blizzard.com/company/legal/index.html. Any recurring subscriptions on this account have been suspended to prevent further monetary charges.

If you believe your account was compromised, please go to the following website https://eu.battle.net/account/support/account-recovery.html. Our support staff will assist you as soon as possible. If you are unable to access your account due to the password being changed, please visit our Login Support site here: https://eu.battle.net/account/support/password-reset.html

For any disputes of this action or further information on Exploitive Activity, please visit the Exploitative Activity FAQ and contact page here: http://eu.battle.net/support/en/article/200783

Regards,

Customer Services
Blizzard Entertainment Europe
http://eu.battle.net/wow/en/

Customer support maar via skype gebeld, wachttijd van 31 minuten, hier had ik dus geen zin in dus heb ik maar het 0800 nummer gebeld.. average waittime 39 minuten! Het wordt echt met de dag gekker.. ticket online maar aangemaakt, en wachten op een reactie binnen de 24-48 uur... great !

Iemand anders toevallig gebanned? heb verder niks ''illegaals'' gedaan, en op mn characters is ook niks te zien(vendored gear e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Stiekem gold gekocht?
Grote bedragen overgemaakt via mail?
Ben je een AH player?
Het lijkt erop dat je dus niet gehackt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Leuker was echter nog (toen je de raidsummon overal kon gebruiken): spring als pala de lava in, bubble en summon de raid. Ik heb het een keer voor elkaar gekregen de halve raid de lava in te summonen
Doet me denken aan de tijd dat ik als lock de raid summons deed bij ony in vanilla, iedereen diep onderwater summonnen bij theramore (of net op de rand van een klif).

Ik ben nu een jaar gestopt nadat 25 man effectief gekilled werd door cata maar af en toe kriebelt het nog wel.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

blouweKip schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:53:
nadat 25 man effectief gekilled werd door cata maar af en toe kriebelt het nog wel.
Hoe kom je daar nou bij ? Ik raid tot op de dag van vandaag nog steeds 25Mans, sterker nog ik krijg het idee zelfs dat 25Man aan een mars terug is de laatste tijd zeker op end-game niveau.

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 05-04-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Royy schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:46:
Probeer ik in te loggen.. ben ik gebanned ! erg fijn dus. mail gechecked..
Account Name: XXXXXX

Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Abuse of the Economy

teveelteveelteveel
Dit heb ik een tijd terug ook eens gehad, online ticket aangemaakt en binnen een paar uur verontschuldigingen gekregen en ik had weer toegang op mijn account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
ShadowBumble schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:55:
[...]

Hoe kom je daar nou bij ? Ik raid tot op de dag van vandaag nog steeds 25Mans, sterker nog ik krijg het idee zelfs dat 25Man aan een mars terug is de laatste tijd zeker op end-game niveau.
Ik heb precies hetzelfde idee. Een tijd lang leek tijdens cataclysm 10mans de overhand te hebben en ging elke guild 10man runs doen. Nu zie ik steeds meer 10man guilds uit elkaar vallen, in tegenstelling tot begin cata waar de 25man guilds juist uit elkaar vielen. Wellicht dat het ergens verband heeft met LFR? Aangezien dat alleen maar 25 mans is? *Ik ben nog op zoek naar het verband, maar kan mij simpelweg niet bedenken waarom je perse 10 of perse 25mans zou willen doen*

In endgame raiding is 25mans 'altijd' als de grootste van de twee; behalve als er weer eens een gevecht komt dat met 25man simpelweg veel te moeilijk is door ruimtegebrek etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Thysiej op 05-04-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liefst doe ik ook 25man, helaas is dat echt een doodoener op mijn realm.

Maar 25>10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Heb mezelf eens opgezocht op wowprogress. Ben paladin nr 134 van de realm :p Maar goed, daar kan ook nog een heleboel aan verbeterd worden. Zou leuk zijn als er weer eens wat upgrades vallen deze week. De progress zelf klopt alleen niets van die wordt weergegeven.

Morgen maar eens kijken of ik ergens DS normal mee kan lopen of anders maar LFR in. Moet toch ook gebeuren he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Laatst online: 25-02 14:05
IntToStr schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:02:
Heb mezelf eens opgezocht op wowprogress. Ben paladin nr 134 van de realm :p
Mijn Warrior die nu op pauze staat is 71e warrior van ER, mijn DK op Wildhammer is nu de 128e...
Nog veel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Carthrax schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:58:
[...]

Waren paladins niet de designated cleaners van debuffs ?
In vanilla bedoel ik dan natuurlijk

[ Voor 7% gewijzigd door sabriel op 05-04-2012 16:08 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb nog iets van 4 of 5 items van ilvl 378, dus dat zou makkelijk te verhogen moeten zijn. De lootgoden vinden helaas dat ik nog best even kan wachten. Bovendien is onze server niet zo heel sterk volgens mij. Dinsdag zag ik ineens een bericht met realm first madness heroic voorbijkomen en er zijn maar een paar guilds die echt aan heroic bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op Executus hopen wij 'm deze week te halen, die Realm First. Maar er zijn dan ook nog iets van 3 relatief competitieve guilds over. En geen recruitment pool...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
IntToStr schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:02:
Heb mezelf eens opgezocht op wowprogress. Ben paladin nr 134 van de realm :p Maar goed, daar kan ook nog een heleboel aan verbeterd worden. Zou leuk zijn als er weer eens wat upgrades vallen deze week. De progress zelf klopt alleen niets van die wordt weergegeven.

Morgen maar eens kijken of ik ergens DS normal mee kan lopen of anders maar LFR in. Moet toch ook gebeuren he :)
Wel handig om te vermelden op welke server je zit.
Ik zou bijvoorbeeld met mijn priest op nummer 10 staan op Vashj server, maar op Kazzak zou dat eerder 2xx zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Lijkt mij best wel apart als je op een server zit waar realm first heroic madness nog gehaald moet worden, weinig raiders daar dan

Mijn realm is qua raiden al niet echt een top realm:
2 guild hadden madness heroic pre-buff op 25m
Na de 10% buff kwamen daar nog eens 3 guild bij (10man)

Zitten nu op 15%(?) buff volgens mij dus zullen deze week nog wel wat 10mans bij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:56:
[...]

Priests is volgens mij wel altijd de healing class geweest waarbij je de meeste buttons / spells moet casten om goede healing done te hebben =)
Vergelijk maar eens de healing done van een Shaman Druid Paladin en een priest welke spells ze allemaal hebben gebruikt en je begrijpt wat ik bedoel.
Soms frustrerend om een Shaman boven je te zien met een Healing Rain op 1 met 40% healing done....
Same voor druids met een Wild Growth, als is dat wel minder geworden.

Dit is trouwens wel gigantisch verbeterd per expansion, in vanilla spamde een shaman echt alleen maar Chain Healing, zelfs in Tbc nog ;p
Gelukkig hebben priests prayer of healing, waar een berg andere procs aan vast zitten die apart genoemd worden in recount ;)
Tel prayer of healing / divine aegis / dat mastery ding (?) maar eens bij elkaar op, dat trekt op aoe heavy fights net zo goed richting de 40% als het niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
toolkist schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:16:
[...]

Gelukkig hebben priests prayer of healing, waar een berg andere procs aan vast zitten die apart genoemd worden in recount ;)
Tel prayer of healing / divine aegis / dat mastery ding (?) maar eens bij elkaar op, dat trekt op aoe heavy fights net zo goed richting de 40% als het niet meer is.
Hmm daar heb je zeker een goede punt, alhoewel PoH gebruiken toch even wat meer van je vraagt dan bijvoorbeeld een Healing Rain op de grond droppen ;)
Mastery van holy heet; Echo of light

[ Voor 3% gewijzigd door sjaak88 op 05-04-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd kwa achievments ranking op mijn realm ik denk rond de 70e plek ofzo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Laatst online: 25-02 14:05
kowapanga schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:15:
Lijkt mij best wel apart als je op een server zit waar realm first heroic madness nog gehaald moet worden, weinig raiders daar dan

Mijn realm is qua raiden al niet echt een top realm:
2 guild hadden madness heroic pre-buff op 25m
Na de 10% buff kwamen daar nog eens 3 guild bij (10man)

Zitten nu op 15%(?) buff volgens mij dus zullen deze week nog wel wat 10mans bij komen
Mijn oude realm (ER) hebben 2 guilds Madness HC, waarvan maar 1-tje voor de buff dacht ik.
PvP realms zijn zowiezo veel competatiever gok ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 16:47
ShadowBumble schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:55:
[...]

25 is zo dood als het maar kan, kijk maar naar silvermoon, 25m guild klappen in elkaar als een kaarten huis, en bovendien gaat het verhaaltje 25m serious business vs 10m casual ook niet meer op, aangezien er echt een hele hoop hardcore 10m guilds zijn tegenwoordig, 25m is gewoon een hassle, een roster van 33 man managen en dan ook nog eens 33 GOEDE spelers hebben is gewoon niet realistisch voor de meeste guilds.

En aangezien content op 10m niet echt meer onder doet voor 25m content is er geen goede reden om content als 25m groep te doen. (en ja ja er zullen altijd fights zijn die op 1 format makkelijker of moeilijker is maar over het algemeen is het vrij equal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-01 00:22
Nope, nooit gedaan
Grote bedragen overgemaakt via mail?
Ook niet afaik..
Ben je een AH player?
Tijdje geleden(2 maanden) actief gedaan, maar niet op grote schaal(rond de 100k)
Het lijkt erop dat je dus niet gehackt bent?
Ik denk het niet.. aan m'n poppetjes te zien is niks gevendored..al werd ik afgelopen dagen meerdere keren random gedc'ed, dus mijn wachtwoord veranderd voor het geval iemand probeerde in te loggen(niet 01 naar 02 b.v. , maar een heel nieuw wachtwoord)
Maar even afwachten totdat ik antwoord krijg via Skype denk ik. Wordt wel een beetje verveeld van het constante muziek op de achtergrond

EDIT:

Blizz aan de lijn gehad.. foto van mn ID kaart etc opgestuurd en nu is het maar wachten.. scheelt dat ik nu zo toch wegmoet :>

[ Voor 8% gewijzigd door Royy op 05-04-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:15:
[...]

Wel handig om te vermelden op welke server je zit.
Ik zou bijvoorbeeld met mijn priest op nummer 10 staan op Vashj server, maar op Kazzak zou dat eerder 2xx zijn ;)
Wel handig ja ;) Steamwheedle Cartel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
sjaak88 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:18:
[...]

Hmm daar heb je zeker een goede punt, alhoewel PoH gebruiken toch even wat meer van je vraagt dan bijvoorbeeld een Healing Rain op de grond droppen ;)
Mastery van holy heet; Echo of light
Ligt er net aan. Bij PoH moet je de groep kiezen, bij HR de locatie. Bij fights waar je stilstaat "wint" HR, andersom PoH. 't is allemaal heel betrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Op mijn server zijn praktisch alle grote 25man guilds (actief sinds '05) omgevallen nadat de instance locks gedeeld werden en er een kwaliteitsboost voor de 10man drops kwam: hierdoor was het gewoon niet meer goed mogelijk fatsoenlijk te recruiten (iets wat normaal juist aan het begin van een nieuw expansie makkelijk zou moeten zijn).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
toolkist schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:23:
[...]

Ligt er net aan. Bij PoH moet je de groep kiezen, bij HR de locatie. Bij fights waar je stilstaat "wint" HR, andersom PoH. 't is allemaal heel betrekkelijk.
True, maar ik zie ook maar zeldzaam dat iedereen in een group damage pakt bijvoorbeeld, dan is PoH ook weer lang niet zo efficient.
Verschil is je dropt Healing Rain en je hoeft er niet meer over na te denken, allemaal mooi automatisch, hetzelfde voor Wild Growth, ieder mongool kan wel elke 8(?) seconden een knopje indrukken dat smart healed.
Zulk soort heals moeten gewoon never nooit niet 40% van je healing done kunnen zijn imo :P

Priests hebben Prayer of Mending en Circle of Healing als smart heals maar vooral PoM is zeer situatie afhankelijk, en CoH is beduidend minder dan Wild Growth.
Dan heb je wel Sanctuary met enorme mana cost, lange cooldown en stuk kleiner range dan Healing Rain, en healed ook nog eens een stuk minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-05 15:49
Mektheb schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:18:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd kwa achievments ranking op mijn realm ik denk rond de 70e plek ofzo zit.
Van de mages ben je nummer 11, in totaal zal je ergens rond de 130 staan. http://www.guildox.com/go...?a=7&r=Bladefist-EU&w=&n=

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mists of Pandaria Béta is gestart!! Het goede nieuws is als je de Annual Pass aangeschaft hebt, je gegarandeerd toegang hebt tot deze béta test. Het slechte nieuws is dat je moet wachten totdat Blizzard je account activeerd voor de beta. In dat geval zal je of een email ontvangen, of de optie zien in je battle.net account.

Het is een kwestie van geduld hebben. Ga er niet over discussiëren in het topic, want niemand weet wanneer je de uitnodiging ontvangt.