Alle gele en oranje gems (green quality) die ik prospect, maak ik necklaces en rings van. Die stuur ik naar mijn enchanter om te dissen (meestal dusts); dat verdient beter dan het te verkopen op de AH. Alle rode gems (green quality) die ik prospect gaan naar mijn alchemist (transmutation master) en die maakt er inferno ruby's van. Het is meestal niet verstandig de Carnelians (rode gems van green quality) te kopen op AH, omdat de Carnelians per 3 duurder zijn dan 1 Inferno Ruby. Je hebt 3 Carnelians nodig om minimaal 1 Inferno Ruby te kunnen maken.
Ik verkoop de gems tegenwoordig helemaal niet meer. Ik maak dagelijks een truegold (met soms een proc van 2 of 3 truegolds) die ik verkoop op de AH. Alle gems gaan rechtstreeks de guildbank in, totdat we een paar stacks hebben. De guildbank verzorgt mijn enchants, foodbuffs en cauldrons. Lijkt mij een redelijke ruil:)
Ik verkoop de gems tegenwoordig helemaal niet meer. Ik maak dagelijks een truegold (met soms een proc van 2 of 3 truegolds) die ik verkoop op de AH. Alle gems gaan rechtstreeks de guildbank in, totdat we een paar stacks hebben. De guildbank verzorgt mijn enchants, foodbuffs en cauldrons. Lijkt mij een redelijke ruil:)