[..]
[ Voor 99% gewijzigd door Pistolebob op 23-04-2019 14:50 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Pistolebob op 23-04-2019 14:50 ]
Uw pakket gaat over naar Online.nl en dat is goed nieuws!
Geachte mevrouw Slagter,
Begin 2018 bent u geïnformeerd dat Fiber Nederland is overgenomen door M7 Group. Door deze bundeling van krachten kunnen we blijven investeren in onze producten en dienstverlening. Om u de beste kwaliteit te kunnen garanderen gaat als volgende stap uw pakket over naar Online.nl. En dat is goed nieuws!
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
[ Voor 135% gewijzigd door Pistolebob op 23-04-2019 14:50 ]
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Nog iets ingewikkelder: Stipte en Fiber zijn in 2017 overgenomen door M7 groep (bekend van Online.nl).trankilo schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:29:
Die merknaam is overgenomen door Stipte in Lelystad.
Ik weet niet of ze die hebben doorverkocht want Fiber bleek veel verbogen schulden te hebben.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Dat hele verhaal klinkt als een hoop heen-en-weer gehannes. De namen XS provider en Teleplaza was ik inderdaad al tegengekomen op de overeenkomst en factuur.Barre73 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:39:
[...]
Nog iets ingewikkelder: Stipte en Fiber zijn in 2017 overgenomen door M7 groep (bekend van Online.nl).
Bedoeling was dat hun klanten zouden worden overgenomen door Online en dat is bij een aantal ook gebeurd.
In april 2019 zijn Stipte en Fiber weer verkocht door M7 aan XS provider, onderdeel van de Teleplaza groep (zie http://xsprovider.nl).
Volgens de websites zouden de merken nog apart opereren en voor Fiber is ook een telefoonnummer vermeld:
https://fiber.nl/klantenservice/contact/
@FrankHe Wat gebeurt er als je dat nummer probeert te bellen met je vraag?
Dat is nogal voorbarige conclusies trekken.FrankHe schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:48:
[...]
Ik verwacht een oneindig doorkiesmenu aan te treffen, maar heb het inderdaad nog niet geprobeerd. Het zou mij verbazen als ik per de telefoon wel antwoord ga krijgen en via e-mail niet. Dat klinkt mij weinig consistent in de oren.
Ik vind het anders wel een teken aan de wand dat ze niet de moeite nemen om via e-mail te antwoorden. Ik had bijvoorbeeld de vraag of ze van plan zijn om binnen afzienbare tijd IPv6 te implementeren. Nooit antwoord op gehad via de e-mail. Reminder gestuurd. Het bleef stil. Ik zal daar volgende week een belletje over plegen maar heb weinig hoop dat ik daar een antwoord op ga krijgen via de telefoon. Ik verwacht dat ze mij zullen vragen een e-mail te sturen. We gaan het zien wat er gebeurt. Volgende week zal ik mijn bevindingen hier delen.rvk schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:57:
[...]
Dat is nogal voorbarige conclusies trekken.
Ik begrijp dat het nogal een rotzooitje is daar (my.fiber.nl werkt ook al een hele tijd niet). Maar om dan maar te zeggen dat je helemaal geen contract kunt krijgen terwijl je de telefoon nog niet aangeraakt hebt...
Omdat je totaal geen reactie krijgt (behalve een automatisch antwoord) denk ik eerder dat deze mails niet bij de (echte) helpdesk terecht komen. Door alle wijzigingen die daar plaats hebben gevonden zou het best kunnen zijn dat de online helpdesksysteem (en die mail) gewoon niet op de goede plaats terecht komt.FrankHe schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:08:
[...]
Ik vind het anders wel een teken aan de wand dat ze niet de moeite nemen om via e-mail te antwoorden.
Heb je alleen dit formulier gebruikt of ook zelf een mail direct naar info@ gedaan?FrankHe schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:08:
Het huidige formulier staat hier https://fiber.nl/myfiber-wordt-verbeterd/ en volgens mij stond het vroeger binnen MyFiber, het portaal wat er momenteel niet meer is. Ze gebruiken 'info' als send adres maar kennelijk verdwijnt alles in een groot donker gat. Ik raad deze provider niet aan.
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq