JoepW schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 23:03:
[...]
Ik heb mijn oude provider niet opgezegd en ook fiber heeft dat niet voor mij gedaan.
Sterker nog ik krijg net deze hilarische SMS:
De storing aan uw glasvezelaansluiting is volgens onze informatie opgelost. Mocht u onverhoopt toch nog problemen ervaren vernemen wij dit graag van u. Telfort
Maar geen signaal hoor

In mijn eerste conversatie met fype aka Fiber werd gezegd dat zij de lijn zouden opzeggen / overnemen omdat dit een migratie betrof.
Later kreeg ik een brief dat ik dit toch zelf moest doen (wettelijk zo geregeld?). Dit dus op tijd gedaan, afstemmend op migratie dag van vandaag.
Misschien dat het daar het mis gegaan bij jou?
Ik kreeg net wel een mail, dat het modem succesvol is geplaatst en er een pakketje onderweg is.
Datum: 10 februari 2014
Klantnummer: *************
Onderwerp: Uw Fiber glasvezelaansluiting – stap 4 van 5
Beste J.
Uw glasvezelmodem is inmiddels geplaatst, en dat betekent dat u bijna van uw nieuwe glasvezelaansluiting
kunt genieten.
U heeft ervoor gekozen om zelf uw apparatuur te installeren. We hebben vandaag ons installatiepakket naar
u opgestuurd met daarin alle kabels en een handleiding. Als de postbode zijn werk doet, ligt die morgen of
overmorgen al bij u op de mat. In een aparte email sturen we u een track&trace code. Hiermee kunt u uw
installatiepakket volgen.
Zodra u het pakket in bezit heeft kunt u direct aan de slag, de monteur van de netwerkbeheerder heeft alles
werkend achtergelaten.
Opzeggen van uw huidige aanbieder
Vergeet u niet uw huidige telefoon/internet en televisie aanbieder(s) op te zeggen?
Wij zouden het natuurlijk
graag voor u doen, maar dat is wettelijk niet toegestaan. Op
www.fiber.nl/overstappen hebben we een
opzegbrief voor u geplaatst. U hoeft alleen uw gegevens in te vullen.
Wilt u meer weten?
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u die via MyFiber stellen, via
www.fiber.nl in de veelgestelde vragen
kijken, of ons bellen op 020 -760 50 40. Als u uw klantnummer bij de hand houdt, kunnen we u snel helpen. Uw
klantnummer is ****************
Met vriendelijke groet,
Michaela van Gilse
Fiber Nederland Klantenservice
[
Voor 8% gewijzigd door
Tick op 10-02-2014 20:47
]