Jammer dat hij alleen voor studenten met ov kaart geld. Anders zeer leuke aanbieding.HaTe schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:11:
[...]
Ook een HTC One S zo te zien! Inderdaad, niet gek, alleen voor studenten (en dat ben ik). Ik zal er eens verder naar kijken, ookal is het bedrag nog steeds hoger dan ik voor mijn Galaxy S 2 jaar geleden heb betaald. (22,5 per maand, onbeperkt internet, XBox erbij)
De S3 is voor ongeveer 100 euro meer (als we kijken naar totale kosten van abonnement en overige kosten) te halen vrijdag in Hellevoetsluis en daar zit dan ook nog een beter abonnement bij als ik me niet vergis. Het is dus niet echt een geweldige aanbieding.RzrBck schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:06:
Hier nog een eventueel interessante aanbieding:
https://www.studentmobiel...n_id=1124#bestelformulier
Het is de SGS2 - dus oude telefoon, maar desondanks een mooie aanbieding?
[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 06-08-2012 15:54 ]
Bij welke winkel dan?danielkraak schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:53:
[...]
De S3 is voor ongeveer 100 euro meer (als we kijken naar totale kosten van abonnement en overige kosten) te halen vrijdag in Hellevoetsluis en daar zit dan ook nog een beter abonnement bij als ik me niet vergis. Het is dus niet echt een geweldige aanbieding.
Anoniem: 454780
vandaag de folders is bekeken en een geweldige openingsactie gezien van t-mobile Hellevoetsluis, dan heb je keuze uit 2 telefoons:
Samsung Galaxy SIII:
420minuten/sms/mms
met onbeperkt internet!!
€25 per maand (gehele contractsperiode)+ €30 bijbetaling
Htc One X:
420minuten/sms/mms
met onbeperkt internet
€25 per maand (gehele contractsperiode)
alleen geldig op vrijdag 10 augustus, en alleen in t-mobile shop Hellevoetsluis !!!!!!!
Samsung Galaxy SIII:
420minuten/sms/mms
met onbeperkt internet!!
Htc One X:
420minuten/sms/mms
met onbeperkt internet
alleen geldig op vrijdag 10 augustus, en alleen in t-mobile shop Hellevoetsluis !!!!!!!
Anoniem: 102729
Zou er heel graag gebruik van maken want ik kan verlengen.. "helaas" kan ik vrijdag niet.
Weer een topactie van tm!
Weer een topactie van tm!
@daniel,
Die aanbieding in Hellevoetsluis is één dag geldig, en alléén in Hellevoetsluis offline te krijgen. Appels en Peren i.m.o. als je zegt dat het dus geen goede aanbieding is van studentenmobiel.
Het klopt wel dat die openingsacties erg mooi zijn. Alleen zijn ze zo uit de buurt van Utrecht en omstreken
Die aanbieding in Hellevoetsluis is één dag geldig, en alléén in Hellevoetsluis offline te krijgen. Appels en Peren i.m.o. als je zegt dat het dus geen goede aanbieding is van studentenmobiel.
Het klopt wel dat die openingsacties erg mooi zijn. Alleen zijn ze zo uit de buurt van Utrecht en omstreken

Of je leest gewoon even terug.

Ik mag toch wel hopen dat je snapt dat als er info wordt weggelaten dat dat niet veel eerder in het topic ter sprake is geweest.
Ik zie niet in waarom dat niet zo is, er staat gewoon bij dat je wint wanneer je voor 20€ beltegoed koopt. Echter, hoe wil je ze zover krijgen dat je dat spul geven aan jeAnoniem: 303530 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:13:
Ik vraag me af of daar rechten aan te ontlenen zijn. Er staat toch duidelijk dat je wint. Niet dat je kans hebt om te winnen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Zo: http://nos.nl/artikel/386...ij-moet-toch-betalen.htmlPhyxion schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:19:
[...]
Ik zie niet in waarom dat niet zo is, er staat gewoon bij dat je wint wanneer je voor 20€ beltegoed koopt. Echter, hoe wil je ze zover krijgen dat je dat spul geven aan je
Kun je wellicht foto's posten van de Flyer? Van de actie waren we al wel enigszins op de hoogte, maar nog niet van de concrete bedragen voor het abonnement.Anoniem: 454780 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:05:
vandaag de folders is bekeken en een geweldige openingsactie gezien van t-mobile Hellevoetsluis, dan heb je keuze uit 2 telefoons:
Samsung Galaxy SIII:
420minuten/sms/mms
met onbeperkt internet!!
Htc One X:
420minuten/sms/mms
met onbeperkt internet
Hier staat het dan weer net ff iets andersPhyxion schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:09:
Voor de mensen met T-Mobile:
"Waardeer 20 euro op en win deze maand een nieuwe iPad, Scooter en MacBook pro!"
Voor 20 euro al dat spul
Poeh, ik probeer weer een mooie vodafone te scoren, eigenlijk vooral voor het alles in 1 reizen bundeltje van 2 euro per dag waar ik af en toe met plezier gebruik van maak, maar zo maakt tmobile het wel weer erg aantrekkelijk over te stappen... Eens kijken welke buitenlandfaciliteiten tmobile heeft, en ook ik ben erg benieuwd naar de flyer
Zoals ik het zie, krijg je normaal voor 25 euro + 30 bijbetalen bijvoorbeeld die SGS3 met dat abbo (1GB internet) en voor 2,50 extra per maand krijg je onbeperkt internet, oftewel 27,50 per maand incl onbeperkt, en tweede jaar kost het dan 52,50 per maand oid, nu bij tmob hellevloetsluis dus gewoon die 25pm die 2 jaar lang zo blijft en die onbeperkt optie van 2,50 per maand is dan OOK gratis? Of heb je dat verkeerd gezien op de flyer? Kleine 30 kilometer naar tmob hellevoetsluis..
Aansluitkosten worden die nog genoemd?
Zoals ik het zie, krijg je normaal voor 25 euro + 30 bijbetalen bijvoorbeeld die SGS3 met dat abbo (1GB internet) en voor 2,50 extra per maand krijg je onbeperkt internet, oftewel 27,50 per maand incl onbeperkt, en tweede jaar kost het dan 52,50 per maand oid, nu bij tmob hellevloetsluis dus gewoon die 25pm die 2 jaar lang zo blijft en die onbeperkt optie van 2,50 per maand is dan OOK gratis? Of heb je dat verkeerd gezien op de flyer? Kleine 30 kilometer naar tmob hellevoetsluis..
Aansluitkosten worden die nog genoemd?
[ Voor 43% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-08-2012 18:43 ]
Voor de T-Mobile / Galaxy SIII aanbieding ben ik ook benieuwd naar de advertentie. Wil er best een ochtendje voor opofferen namelijk als het gunstig is, maar hangt nog wel af van de voorwaarden. En ben ook wel benieuwd naar de openingstijd.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Ben er ook wel erg benieuwd naar, ziet er wel uit als een goede deal.Positron schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:31:
Voor de T-Mobile / Galaxy SIII aanbieding ben ik ook benieuwd naar de advertentie. Wil er best een ochtendje voor opofferen namelijk als het gunstig is, maar hangt nog wel af van de voorwaarden. En ben ook wel benieuwd naar de openingstijd.
24x25 = 600 + 30 aansluitkosten = 630 voor 2 jaar met een SIII.
Willen mensen die er vrijdag heen gaan ons op de hoogte houden en de daadwerkelijke kosten doorgeven ? Wellicht de moeite om even heen te rijden en een abonnement af te sluiten.
[ Voor 16% gewijzigd door Perkouw op 06-08-2012 20:20 ]
Ik zou dit topic in de gaten houden.Perkouw schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:19:
[...]
Ben er ook wel erg benieuwd naar, ziet er wel uit als een goede deal.
24x25 = 600 + 30 aansluitkosten = 630 voor 2 jaar met een SIII.
Willen mensen die er vrijdag heen gaan ons op de hoogte houden en de daadwerkelijke kosten doorgeven ? Wellicht de moeite om even heen te rijden en een abonnement af te sluiten.
Onlangs was in Maastricht ook een T-mobile winkel geopend en toen waren de prijzen toch iets anders. Toen moest je nog apart er onbeperkt internet bij nemen en kwam je geloof ik uit op rond de 28 euro per maand. Vandaar dat ik ook erg benieuwd ben naar de werkelijke flyer.
Ik heb de flyer even gescant, de genoemde toestelprijzen komen overeen met die van de T-mobile webshop.
Ik ga zelf ook vrijdag langs voor een One X, i.c.m een Smart Plus 300 abo zou ik dan het volgende moeten betalen als ze daadwerkelijk dezelfde prijzen als de webshop aanhouden:
Eenmalige kosten
Toestelprijs = €49,95
Aansluitkosten = €30,-
Maandelijkse kosten
Smart Plus 300 2 jaar = €19,97 p/m
Onbeperkt Internet 2 jaar = €2,47 p/m
Ik ga zelf ook vrijdag langs voor een One X, i.c.m een Smart Plus 300 abo zou ik dan het volgende moeten betalen als ze daadwerkelijk dezelfde prijzen als de webshop aanhouden:
Eenmalige kosten
Toestelprijs = €49,95
Aansluitkosten = €30,-
Maandelijkse kosten
Smart Plus 300 2 jaar = €19,97 p/m
Onbeperkt Internet 2 jaar = €2,47 p/m

Thanks voor het scannen! Alleen staat er dus geen tijd bij in de folder. Mocht iemand die weten, dan houd ik me aanbevolen.
Wel vreemd dat op Pagina 2 een * staat bij onbeperkt internet en dat dat een snelheidsverlaging bij 500MB inhoudt, terwijl de T-Mobile website zegt dat Smart Plus 420 1000MB heeft.
Zie ik trouwens iets over het hoofd, of is het goedkoper om een 420 abo te nemen bij de Galaxy SIII dan wanneer je de 300 neemt?
Smart Plus 300:
538,56 (abo 24 x 22,44)
30,00 (aansluitkosten)
129,95 (toestel) +
668,51
Smart Plus 420:
599,28 (abo 24 x 24,97)
30,00 (aansluitkosten)
29,95 (toestel) +
659,23
Wel vreemd dat op Pagina 2 een * staat bij onbeperkt internet en dat dat een snelheidsverlaging bij 500MB inhoudt, terwijl de T-Mobile website zegt dat Smart Plus 420 1000MB heeft.
Zie ik trouwens iets over het hoofd, of is het goedkoper om een 420 abo te nemen bij de Galaxy SIII dan wanneer je de 300 neemt?
Smart Plus 300:
538,56 (abo 24 x 22,44)
30,00 (aansluitkosten)
129,95 (toestel) +
668,51
Smart Plus 420:
599,28 (abo 24 x 24,97)
30,00 (aansluitkosten)
29,95 (toestel) +
659,23
@positron: je gaat er nu van uit dat bij het 300 abonnement onbeperkt mobiel internet wel 2,50 euro per maand kost volgens mij.
In maastricht zat het onbeperkt mobiel internet er trouwens niet gratis bij volgens mij. Hoop dat de folder klopt, want dan is dat 420 abonnement echt superscherp.
In maastricht zat het onbeperkt mobiel internet er trouwens niet gratis bij volgens mij. Hoop dat de folder klopt, want dan is dat 420 abonnement echt superscherp.
[ Voor 39% gewijzigd door danielkraak op 06-08-2012 21:46 ]
In Maastricht opende de winkel om 10u.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Even over de prijzen op de achterkant van de flyer, de maandelijkse kosten zijn zo te zien exclusief de kosten van de onbeperkt internet voordeelbundel.
Op de voorkant staat bij de kleine letters aangegeven dat een Smart Plus 300 abo je €22,44 /mnd kost , daaruit kan je afleiden dat je ook 50% korting krijgt op het onbeperkt voordeelbundel, de kosten daarvan komen dan op €2,47 /mnd.
Een Smart Pus 420 abo zou je dan €27,44 /mnd moeten kosten.
Ik kan alleen niet uit de tekst in de flyer afleiden of de korting op de voordeelbundel ook daadwerkelijk 24 maanden geld.
Op de voorkant staat bij de kleine letters aangegeven dat een Smart Plus 300 abo je €22,44 /mnd kost , daaruit kan je afleiden dat je ook 50% korting krijgt op het onbeperkt voordeelbundel, de kosten daarvan komen dan op €2,47 /mnd.
Een Smart Pus 420 abo zou je dan €27,44 /mnd moeten kosten.
Ik kan alleen niet uit de tekst in de flyer afleiden of de korting op de voordeelbundel ook daadwerkelijk 24 maanden geld.
[ Voor 62% gewijzigd door NSG op 06-08-2012 22:07 . Reden: quote weggehaald ]
Zou je ook je huidige T-mobile abo hiermee mogen verlengen? Of moet het een nieuw abo zijn? Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft met de actie uit Maastricht die her en der genoemd wordt.
ff nagevraagd hoe lang mijn 20 euro per maand 620 minuten/sms FUP internet nog door blijft lopen tegen dat actietarief want 2 jarig abbo verloopt.. blijkt dat de korting 19 jaar lang doorloopt dus ik ga deze toch maar niet opzeggen 
Blijft mooie aanbieding, eens kijken of iemand hier in huis nog nieuw abbo nodig heeft soon
Blijft mooie aanbieding, eens kijken of iemand hier in huis nog nieuw abbo nodig heeft soon
Jammer dat Hellevoetsluis zo ver weg is... anders had ik die Galaxy S3 genomen.
Betaal nu €25,- per maand voor mijn Samsung galaxy S1.. die ik nu al ongeveer 2 jaar heb.
Die S3 is echt een super deal!!!!
Betaal nu €25,- per maand voor mijn Samsung galaxy S1.. die ik nu al ongeveer 2 jaar heb.
Die S3 is echt een super deal!!!!
@BouncheMeister ,vandaag heb ik via twitter het abonement van mijn zusje opgezegd (loopt volgende maand af).
Mij werd toen om een reden gevraagd en gaf toen aan dat ik dat deed i.v.m de opening van de t-shop hier.
Kreeg toen als antwoord:
Ik heb alleen geen idee wat de prijzen in dat geval zullen zijn, want bij de t-mobile webshop zijn deze anders en krijg je bijvoorbeeld geen korting op een internetvoordeelbundel.
Mij werd toen om een reden gevraagd en gaf toen aan dat ik dat deed i.v.m de opening van de t-shop hier.
Kreeg toen als antwoord:
Je kunt ook gebruik maken van de actie als je je contract gaat vernieuwen.:) ^CS
Ik heb alleen geen idee wat de prijzen in dat geval zullen zijn, want bij de t-mobile webshop zijn deze anders en krijg je bijvoorbeeld geen korting op een internetvoordeelbundel.
Mensen die een nieuwe abonnement aansluiten, het kan nog iets goedkoper.
Schaf van te voren een tmobile prepaid kaart aan en activeer deze. Als het goed is krijg je dan 15 euro beltegoed. Als je van tmobile prepaid naar tmobile abonnement bespaar je de aansluit kosten, daarnaast wordt je beltegoed tot een max van 20 euro gecrediteerd op je eerste factuur. aangezien een prepaid simkaart 10 euro kost, zou ik deze toesel icm tmobile sim voor 12 euro halen. http://www.kijkshop.nl/pr...le-prepaid-samsung-e1150/
http://www.t-mobile.nl/se...n-prepaid-naar-abonnement
En tevens past tegenwoordig tmobile inflatie correctie toe. Na de jaarwisseling zullen de prijzen ietsjes stijgen.
Schaf van te voren een tmobile prepaid kaart aan en activeer deze. Als het goed is krijg je dan 15 euro beltegoed. Als je van tmobile prepaid naar tmobile abonnement bespaar je de aansluit kosten, daarnaast wordt je beltegoed tot een max van 20 euro gecrediteerd op je eerste factuur. aangezien een prepaid simkaart 10 euro kost, zou ik deze toesel icm tmobile sim voor 12 euro halen. http://www.kijkshop.nl/pr...le-prepaid-samsung-e1150/
En tevens past tegenwoordig tmobile inflatie correctie toe. Na de jaarwisseling zullen de prijzen ietsjes stijgen.
Mensen let er wel op dat boven de 500 MB de snelheid wordt teruggeschroeft tot 64 kb/s. Toch aardig langzaam.
Verder blijft het natuurlijk een fantastische aanbieding.
Verder blijft het natuurlijk een fantastische aanbieding.
Boven de 1GB is dat, naar 64kbit maar na betaling van 5 euro krijg je er nog 1GB bij, en dat mag je 3x per maand doen.
WTF je hebt gelijk, onderin de flyer staat 500MB terwijl het toch echt een smart PLUS abbo is die normaal 1GB heeft.
Addertje en sigaar uit eigen doos of gewoon een foutje in de flyer..?
@ hieronder:
Ik heb alle 3 de providers, en allemaal zijn ze slecht. T-mobile niet veel slechter dan de andere twee, hier thuis heb ik bijvoorbeeld met vodafone het minste bereik.
WTF je hebt gelijk, onderin de flyer staat 500MB terwijl het toch echt een smart PLUS abbo is die normaal 1GB heeft.
Addertje en sigaar uit eigen doos of gewoon een foutje in de flyer..?
@ hieronder:
Ik heb alle 3 de providers, en allemaal zijn ze slecht. T-mobile niet veel slechter dan de andere twee, hier thuis heb ik bijvoorbeeld met vodafone het minste bereik.
[ Voor 67% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-08-2012 23:29 ]
Ik zou daaraan willen toevoegen: Let op dat T-mobile niet te vergelijken is met Vodafone/KPN qua netwerk!
In hartje Utrecht (down 1-2 Mbps/up 0.3-0.8Mbps), maar ook op verschillende andere plaatsten door het land, is de internet snelheid bedroevend laag.
Als je dus veel doet met je telefoon (browsen/emails met bestanden laden) bereid u voor op ergernis! Verder is T-mobile wel prima
In hartje Utrecht (down 1-2 Mbps/up 0.3-0.8Mbps), maar ook op verschillende andere plaatsten door het land, is de internet snelheid bedroevend laag.
Als je dus veel doet met je telefoon (browsen/emails met bestanden laden) bereid u voor op ergernis! Verder is T-mobile wel prima
Offtopic:TWeaKLeGeND schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:08:
ff nagevraagd hoe lang mijn 20 euro per maand 620 minuten/sms FUP internet nog door blijft lopen tegen dat actietarief want 2 jarig abbo verloopt.. blijkt dat de korting 19 jaar lang doorloopt dus ik ga deze toch maar niet opzeggen
Wel raar, ik heb het zelf ook nagevraagd voor mijn t-mobile abonnement maar volgens de helpdesk loopt mijn korting na 2 jaar wel af, en zou mijn 10 euro abonnement (125min/25sms/onbeperkt internet) verhoogd worden naar het driedubbele.
Ontopic:
Ik denk dat de animo best groot is voor de t-mobile Hellevoetsluis actie. Ik denk dat ik vrijdagochtend (of avond) vertrek uit Amsterdam met de auto, mochten er nog tweakers zijn op de route kunnen we misschien samen mee, natuurlijk kosten delen zodat we het onderste uit de kan halen.
Reisje van 200KM heen en terug maar je bespaart wel even 300 euro ongeveer op een dikke abonnement inclusief high-end toestel.
edit:
Vrijdag schijnt het koopavond te zijn in Hellevoetsluis, dus misschien 's avonds gaan dan maar..
Scheelt weer halve dag vrij nemen.
edit2: Er gaan binnen korte tijd meer t-shops open en ook meer in de buurt van A'dam, dus daar wacht ik wel op.
[ Voor 10% gewijzigd door FlyEragon op 07-08-2012 22:29 ]
/slightly offtopic:
@FlyEragon, goed idee.
Toevallig mensen die vanuit Utrecht gaan?
Met de trein & korting (heb nog n studenten OV) is het tegen de 22euro retour (en 3u reizen :x ). Zie dat de blokker-treinkaart actie van 14.50 is uitverkocht
@FlyEragon, goed idee.
Toevallig mensen die vanuit Utrecht gaan?
Met de trein & korting (heb nog n studenten OV) is het tegen de 22euro retour (en 3u reizen :x ). Zie dat de blokker-treinkaart actie van 14.50 is uitverkocht
Ik woon vlakbij Hellevoetsluis, alleen net zoals RzrBck heb ik problemen met de kwaliteit van het netwerk (thuis binnen geen 3G). Anders had ik het wel gedaan, prijs technisch is het een erg mooie aanbieding (met vodafone kom ik +-100euro duurder uit)
Anoniem: 440041
welke vodafone aanbieding heb je het dan over?itarix schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:33:
Ik woon vlakbij Hellevoetsluis, alleen net zoals RzrBck heb ik problemen met de kwaliteit van het netwerk (thuis binnen geen 3G). Anders had ik het wel gedaan, prijs technisch is het een erg mooie aanbieding (met vodafone kom ik +-100euro duurder uit)
Niet echt een aanbieding meer vluchtig gezocht.Anoniem: 440041 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:38:
[...]
welke vodafone aanbieding heb je het dan over?
https://www.studentmobiel...l=0#product-provider-tabs
Bel+SMS+Web 1GB € 42,50
42,50*18 + 19 = 784
Met de kleine kanttekening dat het genoemde Vodafone abbo 90 bel min. heeft, en die van T-mobile aanzienlijk meer (300 of 420).
Waardoor je dus goed moet kijken of de extra snelheid je a.) minder bel min. waard is en b.) 120euro meer.
Zelf gebruik ik mn telefoon hoofdzakelijk voor whatsapp/nieuws/reisinfo/weer/dat soort dingen, dus die brakke T-mobile snelheid maakt niet zo heel veel uit. Het is alleen lullig als je een mailtje nodig hebt (staat een bijlage met code in, die je tegenover nodig heeft) - en dat klote ding wil niet laden
Waardoor je dus goed moet kijken of de extra snelheid je a.) minder bel min. waard is en b.) 120euro meer.
Zelf gebruik ik mn telefoon hoofdzakelijk voor whatsapp/nieuws/reisinfo/weer/dat soort dingen, dus die brakke T-mobile snelheid maakt niet zo heel veel uit. Het is alleen lullig als je een mailtje nodig hebt (staat een bijlage met code in, die je tegenover nodig heeft) - en dat klote ding wil niet laden
Kan ik iemand anders een nieuw abbo in een T-mobile winkel af laten sluiten met een kopie identiteitsbewijs/bankpas en brief waarin je volmacht geeft aan die persoon?
Is er iemand die dat in Maastricht wellicht geprobeerd heeft?
Is er iemand die dat in Maastricht wellicht geprobeerd heeft?
Kopie gaat niet werken, maar een origineel is waarschijnlijk wel mogelijk.
Vrijdag koopavond in Hellevoetsluis volgens Google, kan iemand dat bevestigen ?
Zou de shop daar aan mee doen net zoals de vorige keer ?
De vorige keer in Maastricht schijnt dat als de toestellen op waren ze werden nabesteld, heeft iemand dat meegemaakt ?
De vorige keer in Maastricht schijnt dat als de toestellen op waren ze werden nabesteld, heeft iemand dat meegemaakt ?
Ik neem dat je ook nummerbehoud kan regelen voor die van tevoren geactiveerde tmobile prepaid kaart?karakedi schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:43:
Mensen die een nieuwe abonnement aansluiten, het kan nog iets goedkoper.
Ofwel kan iemand bevestigen dat het volgende goed gaat:
huidig prepaid nummer andere provider (1) -> prepaid T-Mobile met aanvraag nummerbehoud (2) -> abonnement T-mobile met nummerbehoud (3)
stap (2) naar (3) is gratis..geldt dat ook van stap (1) naar (2)?
Laat maar..
@hierboven, misschien pas na afsluiten van het abo nummerbehoud aanvragen? http://www.t-mobile.nl/se...n-van-een-andere-provider
Kan iemand hierover uitsluitsel geven? Ik wil a.s. vrijdag voor iemand anders een abo afsluiten, wat is er exact nodig? Hoe werkt het met de eerdergenoemde borg? (en is borg ook nodig als je een en/of bankrekening deelt met die persoon?)CarbonFibeR schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:47:
Kopie gaat niet werken, maar een origineel is waarschijnlijk wel mogelijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Taigu op 07-08-2012 14:18 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Toen ik en mijn vriendin er in Maastricht bij waren rond 18:00 (en denk 18:30 aan de beurt) hadden ze nog dozen vol midden in de winkel staan. Verder was de grootte drukte toen al geweest en waren er zon 5 wachtende voor ons. We hoorden van de eigenaar dat er smorgens/smiddags echt een rij was van 300 man ofzo. We hebben een blauwe en witte meegenomen toenFlyEragon schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:16:
Vrijdag koopavond in Hellevoetsluis volgens Google, kan iemand dat bevestigen ?
Bij t-mobile kun je ook achteraf je nummer porteren. aangezien het korte tijdsbestek zou ik achteraf het nummer laten porteren. Formulieren zijn te downloaden op de website.
ik wil graag voor deze aanbieding gaan; https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434
Bel + SMS + Web Vaak € 26 Sim Only 1 jaar, maar heeft iemand ervaring met friends and family?
Bel + SMS + Web Vaak € 26 Sim Only 1 jaar, maar heeft iemand ervaring met friends and family?
[ Voor 7% gewijzigd door Untouchablezz20 op 07-08-2012 20:49 ]
*weg* dat is niet de bedoeling hier.
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 07-08-2012 19:07 ]
17 Augustus opent T-mobile ook een winkel in Capelle a/d IJssel.
Weet iemand of deze actie dan ook geldig is? As. Vrijdag kan ik helaas niet en Capelle is dichterbij vandaar.
Weet iemand of deze actie dan ook geldig is? As. Vrijdag kan ik helaas niet en Capelle is dichterbij vandaar.
Dank voor de info!karakedi schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:10:
Bij t-mobile kun je ook achteraf je nummer porteren. aangezien het korte tijdsbestek zou ik achteraf het nummer laten porteren. Formulieren zijn te downloaden op de website.
Wat betreft de prepaids, volgens de beoordelingen op de kijkshop site zit er € 5,- beltegoed bij de aanbieding. Ik heb nu deze besteld. €1,- goedkoper en € 15,- beltegoed. Kijken of het lukt
Over wat voor code hebben we het hier? Mag hier niet over gecorrespondeerd worden van onze waarde modjes? Kan iemand me dan vertellen waar het over gaat dan zoek ik de informatie op het vooralsnog VRIJE internet.
THNX
idd rare vorm van censuur het is namelijk geen illegale code ofzo, maar hier vind je meer info http://www.telecomvergeli...fonefriendsandfamily.htmlGallant schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:45:
[...]
Over wat voor code hebben we het hier? Mag hier niet over gecorrespondeerd worden van onze waarde modjes? Kan iemand me dan vertellen waar het over gaat dan zoek ik de informatie op het vooralsnog VRIJE internet.
THNX
Heeft niemand een scan van de folder van T-Mobile Hellevoetsluis? En geldt dezelfde aanbieding in Capelle aan de IJssel?
Mijn huidige abonnement loop 12-08-12 af bij T-Mobile, ik ben benieuwd of ik ook mag verlengen. Twee jaar geleden was dit niet zo'n probleem.
Mijn huidige abonnement loop 12-08-12 af bij T-Mobile, ik ben benieuwd of ik ook mag verlengen. Twee jaar geleden was dit niet zo'n probleem.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Tuurlijk mag je verlengen, mag maanden van te voren, bij Vodafone is dat 4, bij T-mobile geen idee
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[quote]Jumpman schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:07:
Heeft niemand een scan van de folder van T-Mobile Hellevoetsluis? En geldt dezelfde aanbieding in Capelle aan de IJssel?
Als je een stukkie terug leest kom je de scan vanzelf tegen
Als je een stukkie terug leest kom je de scan vanzelf tegen
Word je nou bij die t-mobile actie in Hellevoetsluis idd afgeknepen na 500MB zoals in de folder staat terwijl dat normaal niet zo is bij een dergelijk abonnement? Weet iemand hier het fijne van?
Laat maar..
Je mag 3 maanden van te voren (-1 dag) verlengen.Jumpman schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:07:
Offtopic: Heb net m'n abbo per direct opgezegd (coulance van Mobile - officieel liep m'n abbo af rond 2014), ga nu een pre-paid halen en hoop dat het vrijdag lukt om deze om te zetten naar Galaxy S3 contractje. Dus dat ze niet komen van: Hey, je hebt net een abbo bij ons opgezegd - nu kan je niet zomaar een nieuwe aanvragen!
Wanneer is de opening van de nieuwe t-mobile shops in Cappelle aan de Ijssel en in Pijnacker? Weet iemand of er daarnaast nog meer shops worden geopend en waar/wanneer?
Laat maar..
Als je net je contract vroegtijdig beeindigd hebt ten gronde aan een bijzondere reden en je vraagt binnen een aantal weken weer een abonnement aan op hetzelfde adres, dan gaan er wel alarmbellen rinkelen bij T-Mobile. Dit heeft een collega ook een keer geprobeerd.RzrBck schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:35:
[...]
Je mag 3 maanden van te voren (-1 dag) verlengen.
Offtopic: Heb net m'n abbo per direct opgezegd (coulance van Mobile - officieel liep m'n abbo af rond 2014), ga nu een pre-paid halen en hoop dat het vrijdag lukt om deze om te zetten naar Galaxy S3 contractje. Dus dat ze niet komen van: Hey, je hebt net een abbo bij ons opgezegd - nu kan je niet zomaar een nieuwe aanvragen!
zie t-mobile forum :melk0r schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:52:
Wanneer is de opening van de nieuwe t-mobile shops in Cappelle aan de Ijssel en in Pijnacker? Weet iemand of er daarnaast nog meer shops worden geopend en waar/wanneer?
Ik heb via-via gehoord dat er 12 september weer een nieuwe winkel gaat komen; dit keer in Pijnacker, aan het Ackershof!
Tsja - laten we hopen van niet! Zit anders opgescheept met n Nokia 100Jumpman schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:01:
[...]
Als je net je contract vroegtijdig beeindigd hebt ten gronde aan een bijzondere reden en je vraagt binnen een aantal weken weer een abonnement aan op hetzelfde adres, dan gaan er wel alarmbellen rinkelen bij T-Mobile. Dit heeft een collega ook een keer geprobeerd.
PS: Het was niet echt n bijzondere reden - hun dekking is gewoon prut, en daarom boden ze het aan.
Dezelfde reden als bij mijn collega dus, ik geeft je weinig kans (of de administratie moet niet verwerkt zijn of iets in die trant).RzrBck schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:07:
[...]
Tsja - laten we hopen van niet! Zit anders opgescheept met n Nokia 100![]()
PS: Het was niet echt n bijzondere reden - hun dekking is gewoon prut, en daarom boden ze het aan.
Dat is wel een hele dope aanbieding...25e voor 24maanden! Zelfs zonder telefoon zou dat lekker voordelig zijn. Mag ook verlengen dus denk dat ik er maar vrijdag ff heen rijd. Klein uurtje rijden, de moeite zeker waard!
ps: Weet iemand hoe laat en tot hoe laat ze open zijn? Kan nergens zo snel de tijden of een Tel nmr vinden.
\o/
ps: Weet iemand hoe laat en tot hoe laat ze open zijn? Kan nergens zo snel de tijden of een Tel nmr vinden.
\o/
[ Voor 19% gewijzigd door Jumpiefox op 08-08-2012 15:00 ]
The first casualty in war is always the truth...
Anoniem: 459824
Iemand die rijd vanaf Goes/Bergen op Zoom?Jumpiefox schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:58:
Dat is wel een hele dope aanbieding...25e voor 24maanden! Zelfs zonder telefoon zou dat lekker voordelig zijn. Mag ook verlengen dus denk dat ik er maar vrijdag ff heen rijd. Klein uurtje rijden, de moeite zeker waard!
\o/
bij vodafone friends and family. Krijg je daar ook een VF branded toestel van? want dat wil ik natuurlijk niet he
Je berekening klopt niet. Er komt nog 2,47 per maand bij voor het 420abo. Lees de kleine lettertjes maar goed..Positron schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:40:
Thanks voor het scannen! Alleen staat er dus geen tijd bij in de folder. Mocht iemand die weten, dan houd ik me aanbevolen.
Smart Plus 300:
538,56 (abo 24 x 22,44)
30,00 (aansluitkosten)
129,95 (toestel) +
668,51
Smart Plus 420:
599,28 (abo 24 x 24,97)
30,00 (aansluitkosten)
29,95 (toestel) +
659,23
Zie ook de website van T-mobile, waarin de zelfde prijzen staan alleen dan met 12 maanden korting ipv 24 maanden korting
Toestel
Samsung Galaxy SIII Wit € 29,95
Abonnement
Smart Plus 420 2 jaar
12 mnd van € 49,95 voor € 24,97
Bundels
Onbeperkt Internet 2 jaar
12 mnd van € 4,95 voor € 2,47
Totaal direct te voldoen:
€ 29,95
Totaal maandelijkse kosten:
€ 27,44
Bent u een zakelijke klant?
Ga hier verder met bestellen!
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 440041 op 09-08-2012 11:51 ]
dit kan goedkoper via gsmwijzer.nlAnoniem: 440041 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:34:
[...]
Je berekening klopt niet. Er komt nog 2,47 per maand bij voor het 420abo. Lees de kleine lettertjes maar goed..
Vodafone 1 jaar (1e 6 mnd 50% korting)
- bel+sms+web 200mb
- 6* 32.50 = 195euro
- 6* 16.25 = 97.50euro
- 267 euro voor toestel
- Totaal 559euro
@Hierboven, dat is appels met peren vergelijken. 1 jaar lang 90 belminuten ipv 2 jaar lang 420 minuten en 200MB ipv 500MB limiet. Hoe wil jij het 2e jaar gaan bellen en mobiel internetten?
Welke kleine lettertjes bedoel je precies? Ik kan dit niet terugvinden op de flyer? Ik vraag me af of het 1 op 1 te vergelijken is met de aanbieding op de website aangezien je op de site 1GB limiet hebt en volgens de flyer 500MB.Anoniem: 440041 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:34:
[...]
Je berekening klopt niet. Er komt nog 2,47 per maand bij voor het 420abo. Lees de kleine lettertjes maar goed..
[ Voor 32% gewijzigd door Taigu op 09-08-2012 11:56 ]
Anoniem: 459824
Ik snap dat gedoe niet met VF branded, als je hem root is het toch gewoon weer zoals de andere?Rokz schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:18:
bij vodafone friends and family. Krijg je daar ook een VF branded toestel van? want dat wil ik natuurlijk niet he
bla bla deze aanbieding is geldig vanaf een 300 abonnement MET onbeperkt internet. Op de voorkant van de flyer staat dat dit 22,44 (is 19,97+2,47) kost.Taigu schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:48:
@Hierboven, dat is appels met peren vergelijken. 1 jaar lang 90 belminuten ipv 2 jaar lang 420 minuten en 200MB ipv 500MB limiet. Hoe wil jij het 2e jaar gaan bellen?
[...]
Welke kleine lettertjes bedoel je precies? Ik kan dit niet terugvinden op de flyer?
bij de aanbieding zelf staat 420 abo PLUS onbeperkt internet voordeel.
Waarom zou je onbeperkt willen als je al 1000gig hebt bij het 420 abo?
Als je overigens op de website dat onbeperkt internet niet aanklikt wordt het toestel 30 euro duurder.
Dus reken morgen bij het afsluiten op 30,00 extra voor het toestel of 24,x 2,47 extra voor verplicht onbeperkt internet, dan valt het in ieder geval nooit tegen
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 440041 op 09-08-2012 12:03 ]
Dus? Iedereen wil rooten? Misschien zitten er wel Vodafone logo's op de buitenkant? Doorverkoop enzovoort.Anoniem: 459824 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:56:
Ik snap dat gedoe niet met VF branded, als je hem root is het toch gewoon weer zoals de andere?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Daarna overstappen op prepaid of simonlyTaigu schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:48:
@Hierboven, dat is appels met peren vergelijken. 1 jaar lang 90 belminuten ipv 2 jaar lang 420 minuten en 200MB ipv 500MB limiet. Hoe wil jij het 2e jaar gaan bellen en mobiel internetten?
Met slechts 200 MB internet wordt het een hele dure grap. Goedkoop is duurkoop zeg maar.G.Scholtens schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:01:
[...]
Daarna overstappen op prepaid of simonlyLijkt mij goeie deal voor 1 jarig abbo. Of zijn er mensen die nog goedkoper iets weten voor 1 jaar?
@ Eddepet,
Ik hou er wel rekening mee, maar helemaal netjes vind ik het niet om dit zo te communiceren. Blijft nog steeds de 500MB limiet een vraagteken, het zal wel een drukfout zijn oid. Verder scheelt met of zonder oiv € 1,22 per maand. Het verschil tussen 300 zonder OIV en 420 met OIV is € 2,03 per maand, daar ga ik niet moelijk over doen maar dat is natuurlijk ieder voor zich.Waarom zou je onbeperkt willen als je al 1000gig hebt bij het 420 abo?
Als je per se 1 jaar wil, maar ik verwacht niet dat de abonnementen over een jaar nou zoveel goedkoper zullen zijn. Pak een SimYo geregeld abonnement met 500MB internet, dan ben je nog steeds € 15,- per maand kwijt. Over twee jaar genomen ben je een stuk duurder uit met veel minder belminuten/sms.G.Scholtens schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:01:
[...]
Daarna overstappen op prepaid of simonlyLijkt mij goeie deal voor 1 jarig abbo. Of zijn er mensen die nog goedkoper iets weten voor 1 jaar?
[ Voor 16% gewijzigd door Taigu op 09-08-2012 12:27 ]
Thuis over gaan op de wifi. Als je puur wat verstuurt via what'sapp, half uur internet per dag. Keer foto posten op facebook. Dan moet je het met 200mb icm met wifi een heel eind komen.Sigis schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:06:
[...]
Met slechts 200 MB internet wordt het een hele dure grap. Goedkoop is duurkoop zeg maar.
Als je nu kiest voor 2 jaar, dan betaal je toch vaak al 25euro per maand. Met iets meer mb misschien. Simonly heb ja al voor 7,50 per maand. Voor de mensen die niet super veel internetten is het toch een goeie aanbieding vind ik.
Ik doe zoveel mogelijk op de wifi, thuis, op mijn werk, bij de mac, in Rotterdam en Den Haag. Zelfs mijn dochter komt dan ruim tekort en zij is geen grootgebruiker zoals ik.G.Scholtens schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:14:
[...]
Thuis over gaan op de wifi. Als je puur wat verstuurt via what'sapp, half uur internet per dag. Keer foto posten op facebook. Dan moet je het met 200mb icm met wifi een heel eind komen.
Als je nu kiest voor 2 jaar, dan betaal je toch vaak al 25euro per maand. Met iets meer mb misschien. Simonly heb ja al voor 7,50 per maand. Voor de mensen die niet super veel internetten is het toch een goeie aanbieding vind ik.
Met een simonly van 7,50 per maand (ik kan hem niet vinden trouwens incl internet) in het tweede jaar bespaar je op het totaalbedrag over 24 maanden € 20,- (€ 649,- i.p.v € 669). Met nummerbehoud tijdens de overstap van abo naar sim only betaal je al snel 1 maand dubbele abonnemntskosten, dan wordt het verschil nog kleiner. Gewoon een veel minder goede deal dus.G.Scholtens schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:14:
[...]
Thuis over gaan op de wifi. Als je puur wat verstuurt via what'sapp, half uur internet per dag. Keer foto posten op facebook. Dan moet je het met 200mb icm met wifi een heel eind komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Taigu op 09-08-2012 12:29 ]
Ik begrijp je berekening, maar zie dit toch echt anders. Het verhaal in kleine lettertjes staat op de eerste pagina en die gaat over het 300-abo. Op de tweede pagina lees ik het volgende:Anoniem: 440041 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:34:
[...]
Staat er dus niet ondubbelzinnig, maar er wordt wel degelijk een prijs van 24,97 genoemd voor het hele verhaal inclusief Onbeperkt Internet voordeelbundel, terwijl de prijs hiervan bij de 300-bundel hier wel op is 'aangepast' op de eerste pagina. Het zou in het ergste geval dus 50% van 24 * 4,95 = € 59,40 duurder kunnen worden dan ik had berekend. Akkoord?Samsung Galaxy SIII
€ 29,95 i.c.m. een 2-jarig Smart Plus 420 + Onbeperkt voordeelbundel
-420 minuten/sms/mms + internet*
€ 49,95 €24,97 / mnd **
*Na 500MB/mnd wordt je internetsnelheid teruggebracht tot 64kb/s
** Deze actie is alleen geldig in Hellevoetsluis op 10 augustus 2012. Galaxy SIII en HTC One X vanaf een 2-jarig Smart Plus 300 abo met onbeperkt internet voordeelbundel, zolang de voorraad strekt. Na de actieperiode betaal je het standaard tarief. Aansluitkosten € 30,-. Vraag in de shop naar de voorwaarden.
Er staat niet 'inclusief' maar '+'.Positron schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:31:
[...]
Ik begrijp je berekening, maar zie dit toch echt anders. Het verhaal in kleine lettertjes staat op de eerste pagina en die gaat over het 300-abo. Op de tweede pagina lees ik het volgende:
[...]
Staat er dus niet ondubbelzinnig, maar er wordt wel degelijk een prijs van 24,97 genoemd voor het hele verhaal inclusief Onbeperkt Internet voordeelbundel, terwijl de prijs hiervan bij de 300-bundel hier wel op is 'aangepast' op de eerste pagina. Het zou in het ergste geval dus 50% van 24 * 4,95 = € 59,40 duurder kunnen worden dan ik had berekend. Akkoord?
Beetje misleidend maar what's new.
We gaan het meemaken. Wat mij verbaast is dat er nergens een openingstijd is te vinden. Ik wil er best op tijd naartoe gaan, maar dan moet ik wel weten dat ze open zijn. Maastricht was om 10.00 open, dat lijkt me ook wel een logische tijd.
De winkels eromheen zijn om 9 uur open. o.a. de Free record shop.Positron schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:38:
We gaan het meemaken. Wat mij verbaast is dat er nergens een openingstijd is te vinden. Ik wil er best op tijd naartoe gaan, maar dan moet ik wel weten dat ze open zijn. Maastricht was om 10.00 open, dat lijkt me ook wel een logische tijd.
Wat voor abbo is dan aan te raden als je zo goedkoop mogelijk wilt blijven?Sigis schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:22:
[...]
Ik doe zoveel mogelijk op de wifi, thuis, op mijn werk, bij de mac, in Rotterdam en Den Haag. Zelfs mijn dochter komt dan ruim tekort en zij is geen grootgebruiker zoals ik.
Gebruik mijn mobiel amper op dit moment (omnia pro b7610). Thuis internetten doe ik wel via laptop of pc.
Op de plekken waar ik veel kom (thuis, werk ouders en vrienden kan je gewoon via de wifi) Net als bij de mac, tankstations etc.
Bellen of gebeld worden dan houd het met half uur per maand ook wel op. Mobiel is eigenlijks puur voor nood.
Maar toch handig dat je nu met al die apps zoveel extra kan. Even snel buienradar bekijken, telebankieren etc.
Dus voor mij is denk ik 1 jarig toch goedkoopste. Maar ook ik kan dit mis hebben.
Ik overweeg om morgen ook naar de T-mobile openingsactie te gaan voor voor een SIII.
Enige reden waarom ik nog een beetje twijfel is doordat je dan gedurende 2 jaar vastzit aan T-mobile. Doordat de dekking van T-mobile bijna overal als zeer slecht ervaren wordt, weet ik niet of het wel zo verstandig is om zo'n telefoon icm T-mobile te gebruiken voor 2 jaar, ondanks de actieprijs.
Is de dekking van T-mobile daadwerkelijk zo slecht?
Mijn gebruik van de telefoon zal voornamelijk zijn: veel nieuws/whatsapp en af en toe videostreamen.
Ook weet ik uit vroegere ervaring met de HTC Hero dat ik vooral de eerste 2 maanden hevig gebruik maak van internet, daarna zwakt het altijd af...
Enige reden waarom ik nog een beetje twijfel is doordat je dan gedurende 2 jaar vastzit aan T-mobile. Doordat de dekking van T-mobile bijna overal als zeer slecht ervaren wordt, weet ik niet of het wel zo verstandig is om zo'n telefoon icm T-mobile te gebruiken voor 2 jaar, ondanks de actieprijs.
Mijn gebruik van de telefoon zal voornamelijk zijn: veel nieuws/whatsapp en af en toe videostreamen.
Ook weet ik uit vroegere ervaring met de HTC Hero dat ik vooral de eerste 2 maanden hevig gebruik maak van internet, daarna zwakt het altijd af...
Zoals al eerder gepost, je hebt het mis. Als je het zo goedkoop wil hebben, koop dan een tweedehands Galaxy S oid en neem daar een sim only bij. Je geeft zelf aan dat het puur voor nood is, waarom dan de laatste high-end telefoon met een nieuwprijs van > €500,-?G.Scholtens schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:09:
[...]
Wat voor abbo is dan aan te raden als je zo goedkoop mogelijk wilt blijven?
Gebruik mijn mobiel amper op dit moment (omnia pro b7610). Thuis internetten doe ik wel via laptop of pc.
Op de plekken waar ik veel kom (thuis, werk ouders en vrienden kan je gewoon via de wifi) Net als bij de mac, tankstations etc.
Bellen of gebeld worden dan houd het met half uur per maand ook wel op. Mobiel is eigenlijks puur voor nood.
Maar toch handig dat je nu met al die apps zoveel extra kan. Even snel buienradar bekijken, telebankieren etc.
Dus voor mij is denk ik 1 jarig toch goedkoopste. Maar ook ik kan dit mis hebben.
Nette aanbieding: http://www.voordeelmobiel.nl/weekdeal.html
Heb hem zojuist voor mn schoonzusje besteld. Bestelling bij Ben geannuleerd.
Samengevat:
- Hollandsnieuwe
- €15 per maand, 2 jaar lang
- 275min/sms/mb
- Extra internetbundel 500Mb
- Gratis HTC Wildfire S, 20 euro cashback via HTC
- Let wel, 25 euro verzendkosten, maar weer geen activatiekosten.
- Voor degenen die niet te sceptisch zijn over voordeelmobiel, ook nog eens €10 extra cashback via een mail aan de beheerder.
Heb hem zojuist voor mn schoonzusje besteld. Bestelling bij Ben geannuleerd.
Samengevat:
- Hollandsnieuwe
- €15 per maand, 2 jaar lang
- 275min/sms/mb
- Extra internetbundel 500Mb
- Gratis HTC Wildfire S, 20 euro cashback via HTC
- Let wel, 25 euro verzendkosten, maar weer geen activatiekosten.
- Voor degenen die niet te sceptisch zijn over voordeelmobiel, ook nog eens €10 extra cashback via een mail aan de beheerder.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Omdat ik op mijn huidige toestel niks kan doen bijna. What's app, facebook etc dan kan er niet op. Toestel draait nog op windows mobile 6.1Taigu schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:30:
[...]
Zoals al eerder gepost, je hebt het mis. Als je het zo goedkoop wil hebben, koop dan een tweedehands Galaxy S oid en neem daar een sim only bij. Je geeft zelf aan dat het puur voor nood is, waarom dan de laatste high-end telefoon met een nieuwprijs van > €500,-?
Aangezien ik al jaren samsung gebruiker ben, ga ik niet overstappen naar ander merk. S1 en S2 zijn inmiddels al weer verouderd qua techniek etc. En 2e hands ga ik geen toestel kopen. De S3 heeft ook een mooi groot scherm.
Dus als ik eerst nu jaartje het abbo neem wat ik heb uitgezocht om te kijken of dit bevalt. Kan ik jaar erop beslissen of ik voor sim only ga of wat anders ga doen.
Maar dat is mijn mening.
Als je van 'n WM6.1 toestel komt, kun je makkelijk met een €200,00 kostend telefoontje doen, dat zal al 'n hele verbetering zijn qua kracht, grootte, snelheid, resolutie, feeling, OS enzovoort, maar dat is mijn mening, succes!
Ik deel de mening va CLB, de stap van Windows Mobile naar Android daar word je (ook op goedkopere toestellen) als snel blij van.
@ G. Scholtens Misschien wel zo blij, dat je mobiel internet de eerste periode toch wat hoger uitvalt dan 200MB. Ik stap zelf over van een Galaxy S, maar verouderd wil ik het toestel echt niet noemen. Komt qua prestaties (toegegeven, hij is getweaked) prima mee met toestellen rond de € 200,- nieuw. Vaak is de SGS nog sneller ook en dat met een 4" scherm. Is een Galaxy S Advance dan niets? Met jouw eerder genoemde abo is de aanschafprijs € 0,-, jaarprijs ongeveer € 380,-. De S2 is geintroduceerd in 2011, dat je die verouderd noemt terwijl je nu een telefoon uit 2009 hebt snap ik niet helemaal.
Ook dit is maar een mening, hopelijk vat je hem wel op als goed bedoeld. Ik denk dat je jezelf een beetje voor de gek aan het houden bent met hoge aanschafkosten en lage maandkosten versus lage aanschafkosten en hogere maandkosten. En volgens mij wil je stiekem toch niets anders dan een S3
net zoals ondergetekende.
@ G. Scholtens Misschien wel zo blij, dat je mobiel internet de eerste periode toch wat hoger uitvalt dan 200MB. Ik stap zelf over van een Galaxy S, maar verouderd wil ik het toestel echt niet noemen. Komt qua prestaties (toegegeven, hij is getweaked) prima mee met toestellen rond de € 200,- nieuw. Vaak is de SGS nog sneller ook en dat met een 4" scherm. Is een Galaxy S Advance dan niets? Met jouw eerder genoemde abo is de aanschafprijs € 0,-, jaarprijs ongeveer € 380,-. De S2 is geintroduceerd in 2011, dat je die verouderd noemt terwijl je nu een telefoon uit 2009 hebt snap ik niet helemaal.
Ook dit is maar een mening, hopelijk vat je hem wel op als goed bedoeld. Ik denk dat je jezelf een beetje voor de gek aan het houden bent met hoge aanschafkosten en lage maandkosten versus lage aanschafkosten en hogere maandkosten. En volgens mij wil je stiekem toch niets anders dan een S3
[ Voor 11% gewijzigd door Taigu op 09-08-2012 14:08 ]
In ieder geval bedankt voor de reacties.Taigu schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:05:
Ik deel de mening va CLB, de stap van Windows Mobile naar Android daar word je (ook op goedkopere toestellen) als snel blij van.
Ook dit is maar een mening, hopelijk vat je hem wel op als goed bedoeld. Ik denk dat je jezelf een beetje voor de gek aan het houden bent met hoge aanschafkosten en lage maandkosten versus lage aanschafkosten en hogere maandkosten. En volgens mij wil je stiekem toch niets anders dan een S3net zoals ondergetekende.
Zal er over nadenken hoe en wat precies. S3 vind ik gewoon een mooi en goed toestel.
Zal even nieuw topic openen
Los van de vraag of je top-notch nodig hebt of niet, feit is dat met deze actie je een ruim abonnement hebt die an-sich al prima geprijsd is, en daarbij nog eens een zeer goede telefoon!
Stel je neemt de Samsung Galaxy S Advance, dan ben je ruwweg (4-5euro verschil p/m) hetzelfde kwijt. Alleen is je hardware over 2jaar t.o.v. de SGS3 veel ouder - en de verkoop waarde is ook geringer.
Dus tenzij je een abo voor de SGSA voor bijv. 1 jaar kan krijgen, met een vergelijkbare bel/internet bundel die beduidend goedkoper is, is deze SGS3 voor 25euro p/m een prima keus - zelfs al is het overkill qua hoe je hem gebruikt ten opzichte van wat hij kan?
Correct me if im wrong.
Stel je neemt de Samsung Galaxy S Advance, dan ben je ruwweg (4-5euro verschil p/m) hetzelfde kwijt. Alleen is je hardware over 2jaar t.o.v. de SGS3 veel ouder - en de verkoop waarde is ook geringer.
Dus tenzij je een abo voor de SGSA voor bijv. 1 jaar kan krijgen, met een vergelijkbare bel/internet bundel die beduidend goedkoper is, is deze SGS3 voor 25euro p/m een prima keus - zelfs al is het overkill qua hoe je hem gebruikt ten opzichte van wat hij kan?
Correct me if im wrong.
Incl onbeperkt internet en 30,00 voor het toestel en 30,00 aansluikosten zit je al bijna op 30,00 per maand.RzrBck schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 18:54:
Los van de vraag of je top-notch nodig hebt of niet, feit is dat met deze actie je een ruim abonnement hebt die an-sich al prima geprijsd is, en daarbij nog eens een zeer goede telefoon!
Correct me if im wrong.
Persoonlijk ben ik het niet eens met die stelling. Ik vind dat er ontzettend veel geklaagd wordt over die dekking bij T-Mobile terwijl ik het zelf totaal niet zo ervaar. Ik heb vrijwel altijd 3G en haal altijd mijn maximale snelheid (web&walk+, 1Mb/s, geen limiet8x4 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:20:
Ik overweeg om morgen ook naar de T-mobile openingsactie te gaan voor voor een SIII.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik zit er ook over na te denken om morgen naar Hellevoetsluis te gaan. Maar ik zit ook te twijfelen over de dekking van Tmobile (Regio Haarlem). Ook is het mij onduidelijk of de 25 euro incl. 1GB data is of 500MB.
Mijn abonnement verloopt op 9 september, was een 2 jarig abonnement bij Vodafone voor 22,50E per maand (150 belminuten/sms+onbeperkt internet) met (gratis) Galaxy S1. Na 9 september moet ik 30E per maand betalen dus ik ben wanhopig op zoek naar een nieuw abonnement.
Tegenwoordig is het allemaal 50 euro per maand na 1 jaar en dat vind ik toch echt veels te veel. En Sim Only is ook niet zo heel veel goedkoper..
Twijfel twijfel.. Is het het wel waard om 2,5 uur heen en 2,5 terug te gaan reizen naar Hellevoetssluis..
Mijn abonnement verloopt op 9 september, was een 2 jarig abonnement bij Vodafone voor 22,50E per maand (150 belminuten/sms+onbeperkt internet) met (gratis) Galaxy S1. Na 9 september moet ik 30E per maand betalen dus ik ben wanhopig op zoek naar een nieuw abonnement.
Tegenwoordig is het allemaal 50 euro per maand na 1 jaar en dat vind ik toch echt veels te veel. En Sim Only is ook niet zo heel veel goedkoper..
Twijfel twijfel.. Is het het wel waard om 2,5 uur heen en 2,5 terug te gaan reizen naar Hellevoetssluis..
Is de bijbetaling van de Samsung Galaxy S3 nu € 29,99 of € 129,99? Ik lees verschillende berichten. Dat bij het duurste abonnement € 29,99, maar zijn dan de maandelijkse lasten ~ € 25,00?
Als je even gezocht zou hebben: Enes_81 in "Aanbiedingentopic Mobile"Jumpman schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 21:01:
Is de bijbetaling van de Samsung Galaxy S3 nu € 29,99 of € 129,99? Ik lees verschillende berichten. Dat bij het duurste abonnement € 29,99, maar zijn dan de maandelijkse lasten ~ € 25,00?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Succes morgen weer met de hordes die naar de T-mobile shop zullen gaan
Zal wel meevallen er volgen in de regio de komende maanden nog meer T-Mobile Shops.CLB schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:48:
Succes morgen weer met de hordes die naar de T-mobile shop zullen gaan
Wachttijd nu 3 uur prijs voor s3 24.97 per maand + eenmalig 29.95.
nee hoor valt helemaal niet mee...superdrukJumpman schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:36:
[...]
Zal wel meevallen er volgen in de regio de komende maanden nog meer T-Mobile Shops.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 440041 op 10-08-2012 09:50 ]
Dank voor de info, ben benieuwd naar updates aangezien ik vanmiddag van plan ben te gaan. Is er misschien ook wat zeggen over de voorraad of de mogelijkheid tot nabestellen? Zo te zien ga ik liever eind van de dagsvdheuvel schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:36:
Wachttijd nu 3 uur prijs voor s3 24.97 per maand + eenmalig 29.95.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: Dit topic is voor het bespreken van aanbiedingen voor mobiele apparaten of diensten, het is geen theekrans of een slowchatbox. Graag ontopic blijven dus.
Let op: Dit topic is voor het bespreken van aanbiedingen voor mobiele apparaten of diensten, het is geen theekrans of een slowchatbox. Graag ontopic blijven dus.