Klopt, dus dan kom je uit op 690 euro in totaalmusicfreak schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:48:
[...]
Het toestel is alleen 29,95 als je ook een onbeperkt internet bundel van 2,47 per maand erbij afsluit, anders is het toestel 59,95.
Wat ik verder niet zeker weet is of die onbeperkt bundeltoevoeging ook 24 maanden 2,47 kosten i.p.v. de 4,95 euro per maand die het normaal kost. Weet iemand hoe dit zit?
Ook al is dat niet zo, dan blijft het trouwens een erg mooie deal.
Jammer dat cancelen niet meer kan, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je op ongeveer 7 euro komt voor deze aanbieding.Freakster86 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:48:
[...]
Ik heb nu 10,25 p/m voor 275 min/sms/mb + 500Mb. Dat zou dus 420 min/sms +1000MB kunnen worden voor ~7 euro p/mQua dekking, tja mag dan iets minder zijn, maar ik vraag ik me af of ik dat ook echt zal gaan merken.
Mijn berekening is als volgt: 690 euro voor 24 maanden Smart plus 420 zonder onbeperkt internet minus 500 euro voor de verkoop is 7,92. En dan heb ik het blokkerkaartje nog niet meegerekend. ;-) Bij combi's met onbeperkt internet of minder minuten kom ik op een hoger maandbedrag uit. Of wilde je de Galaxy III niet verkopen?
Ik zal er morgen staan bij de T-Mobile shop in Maastricht!
Nog meer Tweakers aanwezig?
Tja.. je kunt niet altijd alles hebben hè. Abo was afgelopen en die Schiphol actie was op dat moment voor mij de beste deal. Had geen interesse in een nieuwe mobiel, enkel lage maandlasten.musicfreak schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 23:33:
[...]
Jammer dat cancelen niet meer kan, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je op ongeveer 7 euro komt voor deze aanbieding.
Mijn berekening is als volgt: 690 euro voor 24 maanden Smart plus 420 zonder onbeperkt internet minus 500 euro voor de verkoop is 7,92. En dan heb ik het blokkerkaartje nog niet meegerekend. ;-) Bij combi's met onbeperkt internet of minder minuten kom ik op een hoger maandbedrag uit. Of wilde je de Galaxy III niet verkopen?
Ik rekende met 660 euro (eerdere post) en ging ervan uit dat je de S3 voor 500 kon verkopen. Snel hoofdrekenen zei me ~7 euro
Ik wil er eigenlijk wel morgen heen gaan. Echter weet nog niets wat de aanbieding precies is. De een zegt dat het alleen 24 maanden 50% korting is voor smart 300, de ander zegt weer voor de hele smart range. Daarnaast kan ik pas rond 18:00 uur in maastricht zijn en ben bang dat dat al te laat is.SonnSikk schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:31:
Ik zal er morgen staan bij de T-Mobile shop in Maastricht!
Ik denk dat ik ook even naar Maastricht ga. Hoewel even, toch aardig ritje in de trein maar met een dagkaart van Blokker is het te doen! Alleen ik zou ook wel even een foto oid willen zien van de exacte actie.
Mocht iemand deze deal mislopen omdat hij/zij er niet heen kan, door deze aanbieding hou ik mijn phonehouse voucher twv 120 euro over.
Mocht iemand deze deal mislopen omdat hij/zij er niet heen kan, door deze aanbieding hou ik mijn phonehouse voucher twv 120 euro over.
[ Voor 11% gewijzigd door bear87 op 18-07-2012 15:26 ]
Ja is ook voor verlengers.bear87 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:39:
Weet iemand of het mogelijk is om te verlengen en gebruik te maken van deze S3 actie?
Ik twijfel nog met name over de internetsnelheid. Bij welke acties merk je verschil tussen een 3.6mb/s, een 7.2 mb/s of een 14.4 mb/s abonnement?
En wat is de status van het T-Mobile netwerk? Betrouwbaar?
En wat is de status van het T-Mobile netwerk? Betrouwbaar?
[ Voor 17% gewijzigd door Kereltje88 op 18-07-2012 16:31 ]
@Bart1983:
Donderdagavond is koopavond in Maastricht, dus na 18.00 uur zou geen probleem moeten zijn, tenzij er iets anders in de advertentie staat, misschien kan idd iemand eens een foto plaatsen?
Donderdagavond is koopavond in Maastricht, dus na 18.00 uur zou geen probleem moeten zijn, tenzij er iets anders in de advertentie staat, misschien kan idd iemand eens een foto plaatsen?
@kereltje88
Om van magabit naar megabytes te gaan deel je door 8.
3,6 Megabit per seconde gedeeld door 8 wordt dan 0,450 megabyte wat 450 kilobyte per seconde is.
Als je een HD youtube filmpje van 99 megabyte wil streamen dat 3 minuten duurt betekend dit dat er dus 33 megabyte per minuut moet worden gestreamd, aangezien we naar kilobyte per seconde willen moeten we de 33 delen door 60 seconden wat dan 0,550 megabyte per seconde wordt. 0,550 megabyte per seconde is dan 550 kilobyte per seconde. Aangezien het abbo maximaal 450 kilobit per seconde is leren we uit deze berekening dat een HD filmpje van 99 MB op youtube niet gestreamd kan worden.
Hierbij moet gezegt worden dat ik niet precies weet hoe groot het gemiddeld (HD) filmpje op youtube is.
Ik rip er wel eens met youtube downloader en daar zitten er bij van over de 100mb, kan wel zijn dat die langer zijn dan 3 minuten waardoor je dan weer een berekening krijgt waarin je het net wel haalt.
Ik zou even kijken wat je er mee wil doen, kijk hoeveel kilobyte per seconde hier voor nodig is en bereken of het 3,6 abbo aan je voorwaarden voldoet.
3,6 Megabit per seconde gedeeld door 8 wordt dan 0,450 megabyte wat 450 kilobyte per seconde is.
Als je een HD youtube filmpje van 99 megabyte wil streamen dat 3 minuten duurt betekend dit dat er dus 33 megabyte per minuut moet worden gestreamd, aangezien we naar kilobyte per seconde willen moeten we de 33 delen door 60 seconden wat dan 0,550 megabyte per seconde wordt. 0,550 megabyte per seconde is dan 550 kilobyte per seconde. Aangezien het abbo maximaal 450 kilobit per seconde is leren we uit deze berekening dat een HD filmpje van 99 MB op youtube niet gestreamd kan worden.
Hierbij moet gezegt worden dat ik niet precies weet hoe groot het gemiddeld (HD) filmpje op youtube is.
Ik rip er wel eens met youtube downloader en daar zitten er bij van over de 100mb, kan wel zijn dat die langer zijn dan 3 minuten waardoor je dan weer een berekening krijgt waarin je het net wel haalt.
Ik zou even kijken wat je er mee wil doen, kijk hoeveel kilobyte per seconde hier voor nodig is en bereken of het 3,6 abbo aan je voorwaarden voldoet.
Marly bedankt voor het antwoord. Ik had inderdaad ook gezien dat de andere shop tot 21:00 uur open was. Waar ik meer bang voor ben is dat ze stoppen met de actie omdat de S3's op zijn (OP=OP).Marly schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:43:
@Bart1983:
Bedankt voor je antwoord. Ik zal niet zo snel youtube filmpjes gaan streamen aangezien dit sowieso MB's vreet en ik thuis een goede PC heb. Het zal vooral surfen zijn, mail checken en whatsappen. Merk je bijvoorbeeld verschil tijdens het surfen tussen een 3.6 en 7.2mb/s abonnement? Of laden de pagina's bij allebei even snel?alucard.erbacam schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:44:
@kereltje88
Verwijderd
Net ook maar even 2 van die blokker treinkaartjes gekocht. Even vanuit alkmaar met mijn zusje om te kijken of ik een telefoon kan bemachtigen! Is het eigenlijk mogelijk voor andere mensen een abbonement af te sluiten? Dit in verband met ouders die ook willen maar niet heen kunnen door werk.
Bel even met t-mobile klantenservice/winkel, krijg je zo antwoord op je vraag.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:39:
Net ook maar even 2 van die blokker treinkaartjes gekocht. Even vanuit alkmaar met mijn zusje om te kijken of ik een telefoon kan bemachtigen! Is het eigenlijk mogelijk voor andere mensen een abbonement af te sluiten? Dit in verband met ouders die ook willen maar niet heen kunnen door werk.
Ik denk in ieder geval dat het niet mogelijk is, dat de persoon waarvoor jij een abbo voor wilt afsluiten aanwezig dient te zijn zodat die zich kan legitimeren. Legitimeren is niet de legitimatie van iemand (bijvoorbeeld paspoort/id kaart) meenemen naar de winkel...
Heb hier vanmiddag over gebeld, het is niet mogelijk het abo voor een ander af te sluiten, je moet je inderdaad zelf kunnen identificeren.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:39:
Ga er zelf ook maar even kijken met m'n vriendin, bon van de blokker en een gezellig dagje reizen dus.
hopen dat het geen op=op is want het is toch wel een uurtje of 4 reizen voor ons

Verwijderd
Hmm dat is jammer, ging er wel al vanuit dat het inderdaad niet kon. Iemand die zulke acties trouwens wel eens eerder heeft meegemaakt en weet wat de kansen zijn als je niet met de opening al een uur stond te wachten? Als ik namelijk voor 10 uur in maastricht wil zijn moet ik hier om 05:30 ofzo al weg XD Lijkt me toch wel redelijk om er vanuit te gaan dat als ik er rond 12 uur ben er nog wel telefoons over zijn? (ga voor de s3, maar met een one x weg gaan omdat de s3 op is ofzo vind ik ook helemaal niet erg ^^)
Maf, als ik https://forum.t-mobile.nl...-shops-173420/#post963335 lees dan geldt het alleen voor het Smartplus 300 abo, niet vanaf 300 dus.saveljos schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:46:
Dus 24 maanden 50% korting op smartplus 300 en hoger.
Is er niemand uit Maastricht die even een fotootje kan schieten?
Ik las trouwens ergens (weet niet meer waar) dat er een vorige keer een behoorlijke voorraad was.
[ Voor 10% gewijzigd door musicfreak op 18-07-2012 18:59 ]
Ik zal morgen ook in Maastricht aanwezig zijn om hiervan gebruik te maken.musicfreak schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:57:
[...]
Maf, als ik https://forum.t-mobile.nl...-shops-173420/#post963335 lees dan geldt het alleen voor het Smartplus 300 abo, niet vanaf 300 dus.
Is er niemand uit Maastricht die even een fotootje kan schieten?
Ik las trouwens ergens (weet niet meer waar) dat er een vorige keer een behoorlijke voorraad was.
Maar op het t-mobile forum wordt het volgende gezegd door een moderator:
Bij de opening van de T-Mobile Shop in Maastricht krijg je 24 maanden 50% korting op SmartPlus 300 en hoger in combinatie met de Samsung Galaxy SIII of de HTC One X.
-Real power isn't given, it must be taken-
De eerste 12 maanden betaal je € 24,97 per maand, daarna € 49,95 per maand voor je Smart Plus 420.alwaysleft schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:54:
[...]
Klopt, dus dan kom je uit op 690 euro in totaalGoed dat je het zegt
Excuses voor de fout
De eerste 12 maanden betaal je € 2,47 per maand, daarna € 4,95 per maand voor je Onbeperkt Internet .
Via de site betaal je alleen eerste jaar maar 25 euro per maand..tweede jaar is 50 euro!
Laat maar..
Overigens heeft iedereen het hier over de S3, niet onlogisch, maar vergeet ook de One X niet. Die kost bij het i300 abonnement 69,95 euro zonder dat je onbeperkt internet hoeft te nemen. Scheelt je 5 euro per maand 24 maanden lang tov de S3. Scheelt toch 120 euro weer.
Over whatsapp:Kereltje88 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:22:
[...]
Bedankt voor je antwoord. Ik zal niet zo snel youtube filmpjes gaan streamen aangezien dit sowieso MB's vreet en ik thuis een goede PC heb. Het zal vooral surfen zijn, mail checken en whatsappen. Merk je bijvoorbeeld verschil tijdens het surfen tussen een 3.6 en 7.2mb/s abonnement? Of laden de pagina's bij allebei even snel?
Die berichten zijn klein en er zal geen verschil zijn met de andere abonnementen.
De enige manier waarop er verschil gaat zijn is als je foto's aan je berichten gaat hangen.
Hoeveel verschil kun je in de tabel onder mail zien.
Over email:
Normale mails met alleen tekst zullen even snel gaan
Bij mails met bijlage boven de 450kb zal het laden van de bijlage langer duren.
Bijlage | 3,6 | 7,2 | 14,4 |
450kb | 1sec | 0,5sec | 0,250sec |
900kb | 2sec | 1sec | 0,5sec |
1800kb | 4sec | 2sec | 1sec |
Over websites:
Volgens HTTP Archive is de gemiddelde pagina groter dan 1000kb.
Webpagina | 3,6 | 7,2 | 14,4 |
500kb | 1,1sec | 0,5sec | 0,270sec |
1000kb | 2,2sec | 1,1sec | 0,55sec |
1500kb | 3,2sec | 1,6sec | 0,83sec |
Zoals te zien gaat de gemiddelde pagina dus 2,2sec duren tov de 1,1 en 0,5 sec van de andere abonnementen.
Zodra je dus pagina's gaat openen met veel foto's, filmpjes en flash dingen die geladen moeten worden zullen deze langzamer laden dan bij de andere abonnementen.
Ligt ook weer een beetje aan welke pagina's je bezoek en hoe groot de inhoud is.
Ook ligt het er aan hoelang iets mag laden voordat je het langzaam vind
Wat hierbij vermeld moet worden is dat je niet altijd de maximale snelheid zult halen wat ook invloed heeft op bovenstaande.
Verder denk ik dat 3,6 voor mij persoonlijk genoeg is: ik hang 90% van de tijd op het wifi en of ik nu to 2 of 3 moet tellen voor een website maakt voor mij ook geen verschil, hetzelfde geld bij mij ook voor bijlagen en foto's versturen. Het enige wat ik me afvraag is hoe HD youtube zal gaan, maar mocht dit lastig blijken kijk ik hem toch in normale kwaliteit, download ik hem en zet hem er op of ik gebruik de buffer functie in de nieuwe youtube app
Mits de aanbieding nog niet verlopen of uitverkocht is zal ik (met mijn vriendin) na mijn werk ook naar Maastricht gaan om voor ons beiden een S3 te scoren
Belsimpel.nl is momenteen wel aardig scherp met verschillende abonnementen van vodafone, of sizz (van vodafone) icm met de htc one s en nog wat meer toestellen viel mij op (1-jarig). Ik was toch op zoek en het bespaart anderen zoekwerk, vandaar dat ik het even meld
Hierbij een foto van de actie bij de nieuwe T-Mobile Shop in Maastricht. Donderdag is ook nog eens koopavond dus van 10:00 t/m 21:00 is deze actie geldig.

en hierbij ook de voorkant van de poster.

en hierbij ook de voorkant van de poster.

[ Voor 19% gewijzigd door Untouchablezz20 op 18-07-2012 22:16 ]
Tnx! Kan je me ook vertellen wat er in de kleine lettertjes staat, onderaan?Untouchablezz20 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:06:
Hierbij een foto van de actie bij de nieuwe T-Mobile Shop in Maastricht.
Daar staat dat de actie alleen geldig is bij de tshop maastricht spilstraat, Galaxy S3 en HTC one x in combinatie met een 2 jarig smart plus 300 + onbeperkt internetvoordeelbundel worden verkocht en zolang de voorraad strekt. Aansluitkosten 30 euro.musicfreak schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:13:
[...]
Tnx! Kan je me ook vertellen wat er in de kleine lettertjes staat, onderaan?
Jammer, dus blijkbaar valt het 420 abbo er niet onder
Weet je het zeker? Niet om flauw te doen, maar mijn ogen zien in de rechterbovenhoek van de kleine lettertjes het woord "vanaf" staan.
Volgens mij zie ik als ik heel goed kijk iets staan als (...) HTC One X vanaf een 2-jarig SmartPlus 300 abonnement (...)
Of ik beeld het me in omdat ik dat graag wil zien ;p
Edit: Ik beeld het me volgens mij in...Lees dit net:
https://forum.t-mobile.nl...-shops-173420/#post963335
538,56 aan maandelijkse lasten
129,95 aan toestelkosten
30,00 aan aansluitkosten?
Volgens mij zie ik als ik heel goed kijk iets staan als (...) HTC One X vanaf een 2-jarig SmartPlus 300 abonnement (...)
Of ik beeld het me in omdat ik dat graag wil zien ;p
Edit: Ik beeld het me volgens mij in...Lees dit net:
Totaalprijs na 2 jaar komt daarmee op € 698,51.Hi allemaal,
mijn broer opent morgen de nieuwe winkel, dus hierbij met 100% zekerheid de actie:
24 maanden 50% korting, deze geldt alleen icm met een Smart plus 300 met onbeperkt internet.
Dus in plaats van 44,88 betaal je 2 jaar lang maar 22,44 per maand!
De volgende twee toestellen zitten hierbij:
- Samsung galaxy S3 129,95 eenmalig
- HTC one X 49,95 eenmalig
Prijzen zijn voor nieuwe abonnementen met 30 euro aansluitkosten.
Dus wordt een mooie dag morgen!
Groet Marielle
538,56 aan maandelijkse lasten
129,95 aan toestelkosten
30,00 aan aansluitkosten?
[ Voor 61% gewijzigd door jurriendijkstra op 18-07-2012 22:42 ]
Klopt^^ staat inderdaad vanaf, dus zou betekenen vanaf smart plus 300 en hoger!
Ik heb even een staatje gemaakt met de maandprijzen als de S III of One X verkoopt. Had eerst wat onrealistische bedragen genomen, 450 euro voor de One X is bijv, wat veel als je 'm voor 30 euro meer al nieuw kan kopen.
Voor het onderstaande geldt dat ik de toestelprijs en aansluitkosten van 30 euro heb meegenomen. Nu maar hopen dat het inderdaad vanaf Smart plus 300 is en niet alleen maar met de 300 minuten versie.
One X verkopen voor 450 / 400 euro
300 minuten geen onbeperkt internet 5,42 / 7,08
300 minuten onbeperkt internet 7,02 / 9,10
420 minuten geen onbeperkt internet 8,75 / 10,83
420 minuten onbeperkt internet 9,94 / 12,02
Galaxy S III verkopen voor 500 / 480 euro
300 minuten geen onbeperkt internet 7,08 / 7,92
300 minuten onbeperkt internet 8,27 / 9,10
420 minuten geen onbeperkt internet 7,92 / 8,75
420 minuten onbeperkt internet 9,10 / 9,94
Wat wel duidelijk blijkt is dat het abo afsluiten met onbeperkt internet niet zo lonend is als je het toestel wil verkopen...
Voor het onderstaande geldt dat ik de toestelprijs en aansluitkosten van 30 euro heb meegenomen. Nu maar hopen dat het inderdaad vanaf Smart plus 300 is en niet alleen maar met de 300 minuten versie.
One X verkopen voor 450 / 400 euro
300 minuten geen onbeperkt internet 5,42 / 7,08
300 minuten onbeperkt internet 7,02 / 9,10
420 minuten geen onbeperkt internet 8,75 / 10,83
420 minuten onbeperkt internet 9,94 / 12,02
Galaxy S III verkopen voor 500 / 480 euro
300 minuten geen onbeperkt internet 7,08 / 7,92
300 minuten onbeperkt internet 8,27 / 9,10
420 minuten geen onbeperkt internet 7,92 / 8,75
420 minuten onbeperkt internet 9,10 / 9,94
Wat wel duidelijk blijkt is dat het abo afsluiten met onbeperkt internet niet zo lonend is als je het toestel wil verkopen...
Wordt nu ook bevestigt door degene wiens broer het filiaal opent:Untouchablezz20 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:47:
Klopt^^ staat inderdaad vanaf, dus zou betekenen vanaf smart plus 300 en hoger!
De flyer geeft trouwens vanaf 300, dus toch misschien hoger mogelijk!
Daarnaast krijg je in combinatie met het afsluiten van een Online internet voor thuis contract nog eens 75 euro extra korting!
Misschien ook geldig voor verlengingen dan?
Jup, ook voor verlengingen.Postbode55 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:15:
Misschien ook geldig voor verlengingen dan?
Nu nog uitsluitsel of het vanaf is, of alleen de 300 mét onbeperkt internet...420 zonder onbeperkt internet is wat ik moet hebben
Toch een beetje jammer dat dat onbeperkt internet erbij moet, dat hoeft van mij helemaal niet. Of lees ik dat verkeerd?
Ik wil idd ook 420 zonder onbeperkt internet.
Ik wil idd ook 420 zonder onbeperkt internet.
[ Voor 17% gewijzigd door musicfreak op 18-07-2012 23:19 ]
Nou lijkt me dat we morgen veel tweakers tegenkomen in de T-Mobile zaak.
Ik ga rond 10 uur vertrekken vanuit me huis wanneer het te druk is ga ik weer weg en kom ik wel later in de avond terug
Hm ik heb klein overzicht maar de HTC One X is eigenlijk maar 30 euro goedkoper.
Overigens zoals het ernaar uitziet kunnen we alleen een 300 + onbeperkt abonnement nemen.
SGS III
300 + onbeperkt = 693.76
300 = 669.28
420 + onbeperkt = 718.56
420 = 689.28
HTC One X
300 + onbeperkt = 613.76
300 = 579.28
420 + onbeperkt = 688.56
420 = 659.28
Het is wel jammer dat Samsung geen actie heeft met zoiets als cashback of zoiets dergelijks.
Edit: Kom er nu net achter dat er een T-Mobile versie bestaat van de SGS III, betekent dit nu dat we nog langer moeten wachten op onze updates?
Ik ga rond 10 uur vertrekken vanuit me huis wanneer het te druk is ga ik weer weg en kom ik wel later in de avond terug
Hm ik heb klein overzicht maar de HTC One X is eigenlijk maar 30 euro goedkoper.
Overigens zoals het ernaar uitziet kunnen we alleen een 300 + onbeperkt abonnement nemen.
SGS III
300 + onbeperkt = 693.76
300 = 669.28
420 + onbeperkt = 718.56
420 = 689.28
HTC One X
300 + onbeperkt = 613.76
300 = 579.28
420 + onbeperkt = 688.56
420 = 659.28
Het is wel jammer dat Samsung geen actie heeft met zoiets als cashback of zoiets dergelijks.
Edit: Kom er nu net achter dat er een T-Mobile versie bestaat van de SGS III, betekent dit nu dat we nog langer moeten wachten op onze updates?
[ Voor 17% gewijzigd door Xepos op 19-07-2012 04:12 . Reden: T-Mobile versie SGS III ]
Voor mij is het kiezen tussen het activeren van een Schiphol abonnement van Hollandsnieuwe (via Vodafone netwerk) die voor 275 minuten en 500 Mb 10,25 kost en deze Maastrichtse T-Mobile actie. Het meest vergelijkbare T-Mobile abonnement is het 300 abonnement. Deze moet blijkbaar met onbeperkt internet worden afgesloten, ik kom dan zowel bij de One X als de Galaxy III (bij verkoop, zie mijn berekening hierboven) uit op een bedrag van € 9,10 per maand. Dat is dus 1,15 goedkoper dan Hollandsnieuwe, right? Ik ga hierbij uit van een verkoopprijs van 480 voor de S III een 400 voor de One X. Lijkt me realistisch...
De dekking van T-Mobile schat ik nog steeds wat slechter in dan Vodafone. Ik vraag me af of ik voor het relatief kleine prijsverschil, 13,80 per jaar, wel een T-Mobile abo moet gaan afsluiten.
Ik weet niet zeker of ik dit nu goed zie dus graag even jullie reactie.
De dekking van T-Mobile schat ik nog steeds wat slechter in dan Vodafone. Ik vraag me af of ik voor het relatief kleine prijsverschil, 13,80 per jaar, wel een T-Mobile abo moet gaan afsluiten.
[ Voor 12% gewijzigd door musicfreak op 19-07-2012 06:44 ]
*weg* Daar gaat dit topic niet over, graag on topic.
[ Voor 85% gewijzigd door pven op 19-07-2012 09:38 ]
@ Musicfreak
Zit nu een jaar bij Tmobile na o.a. Vodafone en KPN en ik merk eigenlijk weinig verschil. Zeer goede klantenservice, ik vind Tmobile erg prettig en dat heeft ook mij verrast
VF zal de betere dekking hebben maar zolang ik het niet merk...en VF heeft de laatste tijd wel regelmatig storingen gehad dus of dat nou hét netwerk is wat je perse wil hebben?
Zit nu een jaar bij Tmobile na o.a. Vodafone en KPN en ik merk eigenlijk weinig verschil. Zeer goede klantenservice, ik vind Tmobile erg prettig en dat heeft ook mij verrast
Ik heb voor mezelf besloten dat ik naar Maasticht ga in het volgende geval:
1 De aanbieding is geldig met 420 (eventueel met onbeperkt internet) voor 25/27,50 p/m en 60€ bijbetalen.
2 De aanbieding om 17:00u (als ik klaar ben met werken) nog vooradig is. (Zal ff met de winkel bellen om 5)
In dat geval ga ik (indien mogelijk) mijn abbo van Vodafone (wat vrij is) en het Vodafone abbo van mijn vriendin (verloopt 20 augustus) omzetten naar T-mobile.
Mocht 1 van de tweakers al geweest zijn naar Maastricht en info hebben over het 420 abbo schroom dan niet het te posten
1 De aanbieding is geldig met 420 (eventueel met onbeperkt internet) voor 25/27,50 p/m en 60€ bijbetalen.
2 De aanbieding om 17:00u (als ik klaar ben met werken) nog vooradig is. (Zal ff met de winkel bellen om 5)
In dat geval ga ik (indien mogelijk) mijn abbo van Vodafone (wat vrij is) en het Vodafone abbo van mijn vriendin (verloopt 20 augustus) omzetten naar T-mobile.
Mocht 1 van de tweakers al geweest zijn naar Maastricht en info hebben over het 420 abbo schroom dan niet het te posten
Ik zit in precies hetzelfde schuitje.... zit nu ook bij vodafone en contract is al jaren vrijalucard.erbacam schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:55:
Ik heb voor mezelf besloten dat ik naar Maasticht ga in het volgende geval:
Zit ook nog tot 5 uur op mijn werk
Hoop dat er vannavond nog voorraad is....
Ik woon te ver weg van Maastricht om het op te halen en heb net voor 450 een S3 los gekocht, dus voor is dit niet meer zo intressant voor mij dat ik het na ga rekenen.musicfreak schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 06:15:
Voor mij is het kiezen tussen het activeren van een Schiphol abonnement van Hollandsnieuwe (via Vodafone netwerk) die voor 275 minuten en 500 Mb 10,25 kost en deze Maastrichtse T-Mobile actie. Het meest vergelijkbare T-Mobile abonnement is het 300 abonnement. Deze moet blijkbaar met onbeperkt internet worden afgesloten, ik kom dan zowel bij de One X als de Galaxy III (bij verkoop, zie mijn berekening hierboven) uit op een bedrag van € 9,10 per maand. Dat is dus 1,15 goedkoper dan Hollandsnieuwe, right? Ik ga hierbij uit van een verkoopprijs van 480 voor de S III een 400 voor de One X. Lijkt me realistisch...
Belangrijkst is dat je bij TMOB meer + sneller internet hebt EN een blijvende internet verbinding (tegen een snelheid uit het jaar nul) en dat is bij HN niet zo.
Voor mij zo dit (maar dan de 420 ) best een alternatief zijn voor HN, gezien mijn belgebruik van circa 300 minuten
De reden voor mij om voor Hollandsnieuwe te gaan is het buiten bundel tarief. Ik heb een paar keer een verrassing gehad en dat is toch weer schrikken....
Everything is better with Bluetooth
Is er al iemand langs geweest die echt uitsluitsel kan geven over de aanbieding in Maastricht?
Wat bedoel je met een blijvende internetverbinding?jeanj schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:55:
[...]
Belangrijkst is dat je bij TMOB meer + sneller internet hebt EN een blijvende internet verbinding (tegen een snelheid uit het jaar nul) en dat is bij HN niet zo.
Eens, dat is inderdaad mooi bij Hollandsnieuwe.De reden voor mij om voor Hollandsnieuwe te gaan is het buiten bundel tarief. Ik heb een paar keer een verrassing gehad en dat is toch weer schrikken....
Ben hier ook erg benieuwd naar.
Ik hoop dat dit de stilte voor de storm is en dat ons straks de ervaringen en informatie om de oren vliegen
Ik hoop dat dit de stilte voor de storm is en dat ons straks de ervaringen en informatie om de oren vliegen
Ik ben net geweest. De aanbieding is alleen geldig in combinatie met een 300 Smartplus en 500mb. Toen ik in de rij stond kwamen medewerkers langs, om te inventariseren wat ieder wilde. Toen werd ook de vraag gesteld of het met een hoger abonnement kon, maar dat was niet het geval.
Toestellen zijn de Galaxy S3 en de HTC one X en 1PP
Toestellen zijn de Galaxy S3 en de HTC one X en 1PP
Niet
Dank voor de update! Was het alleen met Onbeperkt internet? Of kan het ook zonder deze optie?Radjesh schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:27:
De aanbieding is alleen geldig in combinatie met een 300 Smartplus en 500mb.
Durf ik je niet te vertellen, ik heb hem erbij genomen
Niet
Bedankt voor de info, scheelt me zo te zien een tripje naar Maastricht
Hmm, zoals het hier staat geldt het voor nieuwe klanten en geen verlengers? Of is iemand dat toch al gelukt?
Zo kom net terug van de T-Mobile zaak.
Was er om 11 uur en iets voor 1 was ik eruit.
Wat heb ik meegenomen?
Witte SGS III.
T-Mobile 420 met onbeperkt internet. Moest met onbeperkt internet kan niet zonder.
Contract word opgestuurd naar mail en nummerbehoud moet ik zelf regelen, het is te druk daar om het te regelen.
Telefoon is gewoon simlockvrij. Verder is het ook mogelijk om als bestaande klant van T-Mobile een contract te verlengen.
Er zijn op het moment toen wij het vroegen 700 toestellen om uit te delen. Waarschijnlijk nu een kleine 200 weg. Maar als het op is word er voor je nabesteld.
Hoop dat ik jullie meer info heb weten te verschaffen
Wat heb ik meegenomen?
Witte SGS III.
T-Mobile 420 met onbeperkt internet. Moest met onbeperkt internet kan niet zonder.
Contract word opgestuurd naar mail en nummerbehoud moet ik zelf regelen, het is te druk daar om het te regelen.
Telefoon is gewoon simlockvrij. Verder is het ook mogelijk om als bestaande klant van T-Mobile een contract te verlengen.
Er zijn op het moment toen wij het vroegen 700 toestellen om uit te delen. Waarschijnlijk nu een kleine 200 weg. Maar als het op is word er voor je nabesteld.
[ Voor 13% gewijzigd door Xepos op 19-07-2012 13:34 ]
Wat heb je bijbetaald voor de s3 met een 420 abo? Wat kost het 420 abo ?Mcctje schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:32:
Ik dacht tmob de snelheid na beneden schoefde naar 64/64Kbit/s als je buiten je internet bundel gaat. genoeg om te whatsappen enzo....musicfreak schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:14:
[...]
Wat bedoel je met een blijvende internetverbinding?
NB de ADSL aanbieding is niet denderend, dat kan je beter online doen bv hier
Basisinformatie
Dit abonnement bevat Internet
Als U nu T-Mobile Snel Internet via ShopADSL.nl bestelt ontvangt U ook deze gratis MP4-Speler. Deze actie is alleen geldig op ShopADSL.nl.
Actieprijs Nu de eerste 6 maanden maar € 9,50 p/m!
Kosten per maand ** € 24,- p/m
Contractduur 1 Jaar
Totale kosten 1e jaar € 215,95 (Hoe wordt dit berekend?)
Download Snelheid 20 Mbit/s
Eenmalige kosten € 14,95
Meer info - Inclusief Gratis AntiVirus- en Antispam
- Geen extra kosten voor aanvraag nieuwe lijn
- Inclusief modem
- Lijnhuur inbegrepen (geen KPN abonnement nodig)
[ Voor 181% gewijzigd door jeanj op 19-07-2012 15:28 ]
Everything is better with Bluetooth
Net 2x de sIII meegenomen, allebei met 420 minuten, onbeperkt internet voor 27.44. Mocht een 2e op mijn naam afsluiten met betaling van 250 borg die berekend wordt met komende facturen. Kan ik voor 15 euro over laten zetten op naam van m'n vriendin die toch niet mee kon, zij ook weer blij. Nummerbehoud is daarbij ook mogelijk! Mocht je dus voor iemand anders me willen nemen is het op deze manier mogelijk 
Zusje is ook blij met haar witte sIII!
Nu is m'n oude telefoon leeg met nog 4u te reizen, dus ik wens alle andere tweakers succes met in de rij wachten voor deze superaanbieding!
Zusje is ook blij met haar witte sIII!
Nu is m'n oude telefoon leeg met nog 4u te reizen, dus ik wens alle andere tweakers succes met in de rij wachten voor deze superaanbieding!
Misschien een stomme vraag maar hoe regel je nummerbehoud zelf dan? ALs je contract in gaat zul je toch met je nieuwe nummer moeten bellen?Mcctje schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:32:
Wat heb ik meegenomen?
Witte SGS III.
Kreeg je een unbranded telefoon of een met logo en extra t-mobile software?
[ Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 19-07-2012 14:03 ]
Dus toch mogenlijk met 420 blijkbaar, dat geeft hoop 
Heeft iemand duidelijk wat je voor de S3 bij 420 moet bijbetalen?
Uhm ik heb een formulier gekregen maar ik weet niet wat ik daarmee moet doen. Ik ga gewoon naar de klantenservice van T-Mobile bellen.Bart1983 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:00:
[...]
Misschien een stomme vraag maar hoe regel je nummerbehoud zelf dan? ALs je contract in gaat zul je toch met je nieuwe nummer moeten bellen?
Kreeg je een unbranded telefoon of een met logo en extra t-mobile software?
Edit: Net gebeld en deze linkje doorgekregen: http://www.t-mobile.nl/se...n-van-een-andere-provider
Verder weet ik niet of ik een T-Mobile versie heb gekregen of niet, telefoon zit nog aan de oplader.
Ik heb 30 euro bij moeten betalen.alucard.erbacam schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:03:
Dus toch mogenlijk met 420 blijkbaar, dat geeft hoop
Ik zie overigens dat ik extra korting heb gekregen op de aansluitkosten.
22.50 korting op aansluitkosten, helemaal niks over gehoord dat ik hier ook korting op krijg.
Maar dat betekent dus dat ik alles voor 705 euro heb.
[ Voor 35% gewijzigd door Xepos op 19-07-2012 14:16 ]
even voor de duidelijkheid: aanbieding zowel met 300 als 420 abonnement mogelijk, en ook zowel MET of ZONDER onbeperkt internet bundel.
Niet elke medewerker weet evenveel, maar blijf gewoon aan een ander vragen, het is wel degelijk mogelijk.
Dus wil je 420 abonnement, maar zonder onbeperkt internet (OIV), dan is dat mogelijk. Gewoon expliciet vermelden welk abonnement je wilt, en dan weet niet elke medewerker precies hoeveel bijbetaald moet worden, maar laat het hem navragen. De bijbetalingen zijn gelijk aan de normale acties, en zijn gewoon op te zoeken op de t-mobile website.
Hier de opties (voor de S3):
Smart Plus 300 +OIV, 22.44 per maand, bijbetaling 129.95
Smart Plus 300 (zonder OIV), 19,97 per maand, bijbetaling 159.95
Smart Plus 420 +OIV, 27.44 per maand, bijbetaling 29.95
Smart Plus 420 (zonder OIV), 24.97 per maand, bijbetaling 59.95
Ik was er om 9.40 en was 2 uur later weer buiten. Ik heb de S3, in blauw, met 420 +OIV, verlengd met mijn huidige sim-only bij T-Mobile. Ja, de actie is dus ook met verlenging mogelijk.
Ik heb van een medewerker gehoord dat er 600 S3-en waren, 300 wit en 300 blauw.
Er stonden een 180 man voor me in de rij toen ik er stond. Maar ja, sommige staan met z'n drieen samen voor 1 telefoon, en een enkeling neemt er 2 mee.
Hierboven meldde iemand wel al dat indien de voorraad op zou zijn, er voor je nabesteld zal worden. Dit kan ik echter niet zelf bevestigen, omdat ik daar niet naar gevraagd heb.
Niet elke medewerker weet evenveel, maar blijf gewoon aan een ander vragen, het is wel degelijk mogelijk.
Dus wil je 420 abonnement, maar zonder onbeperkt internet (OIV), dan is dat mogelijk. Gewoon expliciet vermelden welk abonnement je wilt, en dan weet niet elke medewerker precies hoeveel bijbetaald moet worden, maar laat het hem navragen. De bijbetalingen zijn gelijk aan de normale acties, en zijn gewoon op te zoeken op de t-mobile website.
Ik was er om 9.40 en was 2 uur later weer buiten. Ik heb de S3, in blauw, met 420 +OIV, verlengd met mijn huidige sim-only bij T-Mobile. Ja, de actie is dus ook met verlenging mogelijk.
Er stonden een 180 man voor me in de rij toen ik er stond. Maar ja, sommige staan met z'n drieen samen voor 1 telefoon, en een enkeling neemt er 2 mee.
Hierboven meldde iemand wel al dat indien de voorraad op zou zijn, er voor je nabesteld zal worden. Dit kan ik echter niet zelf bevestigen, omdat ik daar niet naar gevraagd heb.
Oh, ik vroeg aan de mensjes die buiten stonden en zij vertelden me dat het niet mogelijk was om ZONDER onbeperkt internet te pakken. Vraag ik binnen nog eens vertelde ze me het zelfde. 2x pech gehad?adidicted schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:23:
even voor de duidelijkheid: aanbieding zowel met 300 als 420 abonnement mogelijk, en ook zowel MET of ZONDER onbeperkt internet bundel.
Vreemd. Ik zat buiten mensen uit te leggen dat 420 voordeliger is in principe, en het klopt dat iemand achter me in de rij gevraagd had voor 420 en hem werd "niet mogelijk" geantwoord. Daarna hebben we bij andere medewerkes nagevraagd en het was zeker mogelijk. Daarbij ook de vraag over OIV neergelegd, en het was wel mogelijk (in ieder geval met het 420 abo) het abo ZONDER OIV af te sluiten.Mcctje schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:25:
[...]
Oh, ik vroeg aan de mensjes die buiten stonden en zij vertelden me dat het niet mogelijk was om ZONDER onbeperkt internet te pakken. Vraag ik binnen nog eens vertelde ze me het zelfde. 2x pech gehad?
Binnen werd me ook meermaals gevraagd of ik met of zonder OIV wilde.
Beetjes jammer dat het niet één lijn is, maar als je echt weet wat je wilt, moet je gewoon door blijven vragen.
Sorry dat het jou niet gelukt is.
Maar ja, de optie met OIV kost netto 1.22 per maand extra. Je betaalt wel 2.47 extra per maand, maar je betaalt 30 euro minder bij voor t toestel, wat neerkomt op 1.25 minder per maand.
Zeer vreemd allemaal. Op t-mobile facebook zegt een t-mobile mederwerkt dat onbeperkt internet verplicht is:adidicted schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:32:
[...]
Vreemd. Ik zat buiten mensen uit te leggen dat 420 voordeliger is in principe, en het klopt dat iemand achter me in de rij gevraagd had voor 420 en hem werd "niet mogelijk" geantwoord. Daarna hebben we bij andere medewerkes nagevraagd en het was zeker mogelijk. Daarbij ook de vraag over OIV neergelegd, en het was wel mogelijk (in ieder geval met het 420 abo) het abo ZONDER OIV af te sluiten.
Binnen werd me ook meermaals gevraagd of ik met of zonder OIV wilde.
Beetjes jammer dat het niet één lijn is, maar als je echt weet wat je wilt, moet je gewoon door blijven vragen.
Sorry dat het jou niet gelukt is.
Maar ja, de optie met OIV kost netto 1.22 per maand extra. Je betaalt wel 2.47 extra per maand, maar je betaalt 30 euro minder bij voor t toestel, wat neerkomt op 1.25 minder per maand.
http://www.facebook.com/tmobileplein
Als je onbeperkt internet erbij neemt wel ja, anders niet, dan wordt het bijbetalen als je buiten je databundel komt.jeanj schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:50:
Ik dacht tmob de snelheid na beneden schoefde naar 64/64Kbit/s als je buiten je internet bundel gaat. genoeg om te whatsappen enzo....
Beetje vreemd dat iedereen andere info gekregen heeft van de medewerkers van T-Mobile
Niet
Ah het zijn gewoon normale toestellen. Geen T-Mobile software of simlock erop.
Verwijderd
Net ook 2 SIII's meegenomen waarvan ik er zelfs 1 op de naam van mijn moeder kon zetten zonder dat er moeilijk werd gedaan. Had wel meerdere formulieren mee met goedkeuring, bankpas en paspoort. Zelf met een blauwe SIII weggegaan, heb voor een 420 abo gekozen met OIV omdat het gewoonweg de kosten voor alles het meest over de maanden heen betaald word zonder teveel extra te betalen.
Vond het zeer geslaagd geregeld en ben blij dat ik er heen ben gegaan! had mijn zusje overgehaald om mee te gaan zodat ik er sociaal iemand bij had voor de treinreis heen en terug van 3.5 uur elk dus het wachten was niet vervelend. Tevens gratis drankjes en versnaperingen gekregen en toen er een klein wolkje voorbij kwam werden zelfs paraplu's aangeboden (werd een mooie roze massa
)
Nu alleen nog dat android een beetje doorkrijgen want het is wel even wennen als je overschakeld van een blackberry bold 9900 met BB OS7
P.S. bedankt voor alle informatie over de actie mensen!
Vond het zeer geslaagd geregeld en ben blij dat ik er heen ben gegaan! had mijn zusje overgehaald om mee te gaan zodat ik er sociaal iemand bij had voor de treinreis heen en terug van 3.5 uur elk dus het wachten was niet vervelend. Tevens gratis drankjes en versnaperingen gekregen en toen er een klein wolkje voorbij kwam werden zelfs paraplu's aangeboden (werd een mooie roze massa
Nu alleen nog dat android een beetje doorkrijgen want het is wel even wennen als je overschakeld van een blackberry bold 9900 met BB OS7
P.S. bedankt voor alle informatie over de actie mensen!
Ook zojuist terug van de t-mobile shop, heb slechts 10 minuten gewacht. Ik was om 17:45 uur aanwezig.
Buiten wordt gevraagd welk abonnement en toestel je wil hebben, vervolgens vraagt een andere medewerker de abonnementen aan. In eerste instantie werd onterecht smart 300 abonnement geactiveerd, probleemloos kunnen omzetten naar een smart 420 met OIV voor €27,5 per maand.
Alle toestellen waren om 18:05 uur nog voorradig. Heb zelf voor de blauwe SG III gekozen
Buiten wordt gevraagd welk abonnement en toestel je wil hebben, vervolgens vraagt een andere medewerker de abonnementen aan. In eerste instantie werd onterecht smart 300 abonnement geactiveerd, probleemloos kunnen omzetten naar een smart 420 met OIV voor €27,5 per maand.
Alle toestellen waren om 18:05 uur nog voorradig. Heb zelf voor de blauwe SG III gekozen
Ik heb er een lange reis opzitten maar heb mooi kunnen verlengen. Ging in eerste instantie voor de Blauwe S3, maar eenmaal in de winkel toch maar voor de witte gegaan. Vond de zijkanten van de blauwe niet zo geslaagd, een beetje paarsachtige gloed..
Was inderdaad erg goed geregeld en gezellig. Terwijl je in de rij stond werden er versnaperingen en water aangeboden. Top!
Was inderdaad erg goed geregeld en gezellig. Terwijl je in de rij stond werden er versnaperingen en water aangeboden. Top!
Toch gelukt Met de verlening bear87
Ook ik heb mijn S III naast mij liggen. Alhoewel ik een aardig eind moest reizen was ik er al om 10 uur, just in case. Helaas kon ik niet meer op mijn wachtwoord komen van tweakers (staat normaal opgeslagen in de browser) dus ik kon niet plaatsen hoe de vork in de steel zat.
Achteraf gezien maar goed ook, want de informatievoorziening was zeer inconsistent. Aanvankelijk zou het alléén met 300 abbo kunnen, maar dat bleek onjuist. Ook vertelden ze dat het mét OIV moest, wat later ook niet leek te kloppen.
Verder was het netjes verzorgt met paraplu's, drinken, smarties...na twee uur wachten gelukkig naar buiten gekomen met een blauwe S III i.c.m. een smart plus 420 met OIV. Het lijkt erop dat ik 22,50 korting heb gehad op de aansluitkosten aldus de factuur. Ik heb in elk geval slechts 30 euro afgerekend aan de kassa.
Achteraf gezien maar goed ook, want de informatievoorziening was zeer inconsistent. Aanvankelijk zou het alléén met 300 abbo kunnen, maar dat bleek onjuist. Ook vertelden ze dat het mét OIV moest, wat later ook niet leek te kloppen.
Verder was het netjes verzorgt met paraplu's, drinken, smarties...na twee uur wachten gelukkig naar buiten gekomen met een blauwe S III i.c.m. een smart plus 420 met OIV. Het lijkt erop dat ik 22,50 korting heb gehad op de aansluitkosten aldus de factuur. Ik heb in elk geval slechts 30 euro afgerekend aan de kassa.
Verwijderd
Hoop dat ik het mag vragen maar kunnen we zoiets ook weer verwachten als Hellevoetsluis een nieuwe tmobile shop krijgt?
Nog niks over bekend. De opening is wel uitgesteld naar 10 augustus iig.
Vandaag stond er een advertentie in de krant dat je bij KPN 1 jaar gratis 500MB en Spotify premium krijgt als je je inschrijft via deze link: http://www.kpn.com/prive/...uwe-mobiel-abonnement.htm
Verwijderd
Latere opening komt niet goed uit.. ben ik er niet namelijk. Spijkenisse krijgt ook een nieuw filiaal.. zou september worden, is voor mij ook prima. Of nog even wachten op een iphone 5 en meer betalen. keuzes zijn altijd leuk.
Het nieuwe abonnement van KPN is een verslechtering van de voorwaarden. De prijzen zijn gelijk aan de huidige abonnement prijzen al dan niet hoger (wanneer je kijkt naar Hi). En de telefoon blijft bezit van KPN (lease constructie). Als je aan het einde van de rit de telefoon wil overkopen dan mag je alsnog 100+ euro extra betalen. Ik zie het voordeel er niet van in, tenzij je telefoon 10x per jaar kapot gaat.Rub147 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:38:
Vandaag stond er een advertentie in de krant dat je bij KPN 1 jaar gratis 500MB en Spotify premium krijgt als je je inschrijft via deze link: http://www.kpn.com/prive/...uwe-mobiel-abonnement.htm
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
klopt idd.
als je ergens niet aan moet beginnen is het leasen!! dit is wederom een manier van geldklopperij
ik vind dat de nederlandse providers echt verkeerd bezig zijn op dit moment, zeker als je dit vergelijkt met andere europese landen/tarieven
en toch blijft iedereen er masaal intrappen.. bah
ik wacht tot er weer een 1 jarige knal deal komt zoals afgelopen jaar met de galaxy nexus dec 2011
515 eu incl 1200 mb 150 min (in heel europa en paspoortlanden te gebruiken
en ook nog een bon gekocht voor 19 eu twv 120 die ik aan assosoires uitgegeven heb zoals een hele goede koptelefoon.
Dat was een aanbieding. daarna (zeer) weinig langs zien komen meer.
ik denk dat we moeten wachten tot wederom dec en de bedrijven hun targets nog niet gehaald hebben
(sorry voor dit bericht maar het moest ff vond ik)
hier nog een aanbieding: ook deze vind ik niet geweldig maar kan er mee door
https://www.studentmobiel...on_id=867#bestelformulier
als je ergens niet aan moet beginnen is het leasen!! dit is wederom een manier van geldklopperij
ik vind dat de nederlandse providers echt verkeerd bezig zijn op dit moment, zeker als je dit vergelijkt met andere europese landen/tarieven
en toch blijft iedereen er masaal intrappen.. bah
ik wacht tot er weer een 1 jarige knal deal komt zoals afgelopen jaar met de galaxy nexus dec 2011
515 eu incl 1200 mb 150 min (in heel europa en paspoortlanden te gebruiken
en ook nog een bon gekocht voor 19 eu twv 120 die ik aan assosoires uitgegeven heb zoals een hele goede koptelefoon.
Dat was een aanbieding. daarna (zeer) weinig langs zien komen meer.
ik denk dat we moeten wachten tot wederom dec en de bedrijven hun targets nog niet gehaald hebben
(sorry voor dit bericht maar het moest ff vond ik)
hier nog een aanbieding: ook deze vind ik niet geweldig maar kan er mee door
https://www.studentmobiel...on_id=867#bestelformulier
Bij welke shop was die actie eigenlijk?Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 21:32:
Verwijderd
TPH
(dit was de precieze actie.. Reden- ze zaten nog niet aan hun target mbt vodafone...)
dus ik zou wachten tot het einde van het jaar. laatste was er ook weer zoiets. (ik denk dus dat ze 2 x per jaar hun target moeten halen.. 1 x in maand 6 en 1 x in maand 12
4x 24,25 = 97
9x 48,50 = 388
485
aansluitkosten 30 euro.
Gaat om een 1 jarig vodafone bel web sms smart 150.
Voor 515 euro heb je de toestel en kun je een jaar lang gaan bellen.
Daarnaast kun je bij phonehouse voor 20 euro een voucher bestellen van 120 euro. Kun je nog leuke accessoires erbij bestellen.
Ah, tnx voor de info. Hopelijk komt er binnenkort weer zoiets voorbij.
Telfort heeft momenteel een aardige aanbieding.
Simonly:
300 min
100 sms
500MB
Na 10 minuten gratis bellen.
Voor €15. Lijkt me een prima deal! Tis dat mijn abonnement nog 4 maanden heeft te gaan, maar ga zeker proberen te verlengen aan het eind van augustus, tot dan loopt de actie namelijk.
Simonly:
300 min
100 sms
500MB
Na 10 minuten gratis bellen.
Voor €15. Lijkt me een prima deal! Tis dat mijn abonnement nog 4 maanden heeft te gaan, maar ga zeker proberen te verlengen aan het eind van augustus, tot dan loopt de actie namelijk.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Een Tele2 abonnement is dan goedkoper. Daar betaal je voor 300min/300sms/500MB €14,50 per maand
http://www.tele2.nl/mobie.../sim-only-abonnement.html
En ook Simyo is niet veel duurder, maar heeft als voordeel dat je elke maand op kan zeggen.
http://www.simyo.nl/sim-only/bestellen
Ik denk dat ik zo'n Simyo abo neem (gisteren liep mijn abo af) en dan een mooie aanbieding afwacht.
En ook Simyo is niet veel duurder, maar heeft als voordeel dat je elke maand op kan zeggen.
Ik denk dat ik zo'n Simyo abo neem (gisteren liep mijn abo af) en dan een mooie aanbieding afwacht.
[ Voor 65% gewijzigd door HaTe op 02-08-2012 16:49 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik heb toevallig vanmorgen mijn contract ingediend bij GSMWEB. Daarna ben ik toevallig GoT gaan browsen en zo ben ik in dit topic terecht gekomen. Ik ben blij dat de aanbiedingen hier gepost zijn door Gypsy want zonder hem/haar had ik helemaal niet geweten van VM.nl, terwijl zij bijzonder scherpe aanbiedingen hebben. Ik heb meteel gebeld naar GSMWEB of ik mijn aanvraag kon annuleren.. en nu wachten.. Het blijft een aanbiedingentopic.migros schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:05:
Als iemand die zo nauw verbonden is met een verkopende instantie vindt ik het helemaal niet goed dat die hier komt spammen. Als het gewoon een gebruiker was had ik er geen moeite mee. Het is gewoon een verkoper van Voordeelmobiel, das aan alles te lezen.
Inderdaad, het Simyo abonnement lijkt mij een prima abonnement als je wilt wachten tot er een leuke aanbieding ergens langskomt. Nu ik dit heb gezien denk ik dat ik ook wel voor enkele maanden daar ga na het aflopen van mijn abo tot er een echt goede deal langskomt (bijv net als de opening vd T-Mobile store.HaTe schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:43:
Een Tele2 abonnement is dan goedkoper. Daar betaal je voor 300min/300sms/500MB €14,50 per maand
Bedankt! Wel opletten dat de internetkorting na 6 maanden vervalt en de korting op de belbundel na 12 maanden..
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Weet iemand welke actie er komende week komt bij de nieuwe t-mobile shop in Hellevoetsluis?
Verwijderd
Dank voor je reactie. Ik had gehoopt dat nog veel meer mensen hier voordeel van zouden kunnen hebben, maar om mij onduidelijke redenen is m'n post verwijderd!HollovVpo1nt schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
Ik heb toevallig vanmorgen mijn contract ingediend bij GSMWEB. Daarna ben ik toevallig GoT gaan browsen en zo ben ik in dit topic terecht gekomen. Ik ben blij dat de aanbiedingen hier gepost zijn door Gypsy want zonder hem/haar had ik helemaal niet geweten van VM.nl, terwijl zij bijzonder scherpe aanbiedingen hebben. Ik heb meteel gebeld naar GSMWEB of ik mijn aanvraag kon annuleren.. en nu wachten.. Het blijft een aanbiedingentopic.

Die reden is je uitgebreid medegedeeld. Aub nu weer ontopic, want ons geduld raakt eens op.
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 04-08-2012 21:00 ]
Nokken nou.
[ Voor 154% gewijzigd door RoD op 04-08-2012 21:00 ]
Leuk man gatheren
Nu ben ik ook benieuwd naar de aanbieding/website, link?Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 11:34:
Dank voor je reactie. Ik had gehoopt dat nog veel meer mensen hier voordeel van zouden kunnen hebben, maar om mij onduidelijke redenen is m'n post verwijderd!
@ migros; Wees toch niet zo para joh. Als je even verder had gekeken dan je neus lang is had je dit gevonden: http://www.telecomvergeli...aasjes-van-deze-site.html Die jongen/man zoekt zijn heil nu hier.
@ EN-IS
Kijk even op http://www.telecomvergeli...aasjes-van-deze-site.html. Webwinkels als Castle-E, voordeelmobiel reageren daar in topics.
@ EN-IS
Kijk even op http://www.telecomvergeli...aasjes-van-deze-site.html. Webwinkels als Castle-E, voordeelmobiel reageren daar in topics.
DIe hele Gypsy007 is gelieerd aan voordeelmobiel.nl en das spam. Hoop dat de Mods weer snel aktief worden, gisteren waren ze er gelukkig snel bij.Freakster86 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 19:18:
@ migros; Wees toch niet zo para joh. Als je even verder had gekeken dan je neus lang is had je dit gevonden: http://www.telecomvergeli...aasjes-van-deze-site.html Die jongen/man zoekt zijn heil nu hier.
@ EN-IS
Leuk man gatheren
Aan het laatste bericht op deze pagina te zien, zijn de HTC One X en Samsung Galaxy SIII in de aanbieding bij de T-mobile shop die 10 augustus opent in Hellevoetsluis. 
Stel dat je er eentje gaat halen, kun je dan ook kiezen voor nummerbehoud in de T-mobile shop?
Stel dat je er eentje gaat halen, kun je dan ook kiezen voor nummerbehoud in de T-mobile shop?
[ Voor 16% gewijzigd door danielkraak op 04-08-2012 23:07 ]
Volgens de reacties toendertijd bij de vorige opening van de t-mobile shop kon dat wel.danielkraak schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 23:06:
Aan het laatste bericht op deze pagina te zien, zijn de HTC One X en Samsung Galaxy SIII in de aanbieding bij de T-mobile shop die 10 augustus opent in Hellevoetsluis.
Edit : Zie onder andere deze post
Mcctje schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:32:
Wat heb ik meegenomen?
Witte SGS III.
[ Voor 41% gewijzigd door FlyEragon op 05-08-2012 01:11 ]
Verwijderd
Samsung E1180 is weer in de aanbieding. Ditmaal voor 11 euro, met 15 euro beltegoed. Bij Wehkamp
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 11:33:
Samsung E1180 is weer in de aanbieding. Ditmaal voor 11 euro, met 15 euro beltegoed. Bij Wehkamp
Voor de mensen met T-Mobile:
"Waardeer 20 euro op en win deze maand een nieuwe iPad, Scooter en MacBook pro!"
Voor 20 euro al dat spul
"Waardeer 20 euro op en win deze maand een nieuwe iPad, Scooter en MacBook pro!"
Voor 20 euro al dat spul

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Ik vraag me af of daar rechten aan te ontlenen zijn. Er staat toch duidelijk dat je wint. Niet dat je kans hebt om te winnen.
Hier nog een eventueel interessante aanbieding:
https://www.studentmobiel...n_id=1124#bestelformulier
Het is de SGS2 - dus oude telefoon, maar desondanks een mooie aanbieding?
Nah, dan nog niet zo een super aanbieding. Denk dat ik vrijdag maar naar Hellevoetsluis rij voor de opening van de nieuwe t-mobile shop. Echt een drama tegenwoordig die abonnementen, ben benieuwd wat er uit het onderzoek van de OPTA gaat komen.
Ook een HTC One S zo te zien! Inderdaad, niet gek, alleen voor studenten (en dat ben ik). Ik zal er eens verder naar kijken, ookal is het bedrag nog steeds hoger dan ik voor mijn Galaxy S 2 jaar geleden heb betaald. (22,5 per maand, onbeperkt internet, XBox erbij)RzrBck schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:06:
Hier nog een eventueel interessante aanbieding:
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: Dit topic is voor het bespreken van aanbiedingen voor mobiele apparaten of diensten, het is geen theekrans of een slowchatbox. Graag ontopic blijven dus.
Let op: Dit topic is voor het bespreken van aanbiedingen voor mobiele apparaten of diensten, het is geen theekrans of een slowchatbox. Graag ontopic blijven dus.