Aanbiedingentopic Mobile

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 57.010 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30
Heb de opening in Maasticht helaas gemist vanwege vakantie.. Zit echt te twijfelen of ik nu in de auto stap om naar Hellevoetsluit te rijden..
Is namelijk wel een erg goede aanbieding; zelfs 2e lijns sales bij Tmobile doet deze aanbieding niet :(

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:52
Het is inderdaad drukker dan verwacht, zeker gezien de andere openingen in de regio.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Kan iemand mij vertellen of er nog genoeg toestellen zijn? En of de prijs nou 24,99E of 27,50E per maand is voor 1GB internet? Want in de folder staat 500MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

CLB schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:48:
Succes morgen weer met de hordes die naar de T-mobile shop zullen gaan :)
Jumpman schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:36:
Zal wel meevallen er volgen in de regio de komende maanden nog meer T-Mobile Shops.
Jumpman schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:42:
Het is inderdaad drukker dan verwacht, zeker gezien de andere openingen in de regio.
_O-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSW
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

DSW

Toevallig al meer informatie bekend betreft de voorraad/wacht tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01
Wachttijd ongeveer 3,5 uur. :(

Totale voorraad:
500 x Samsung
200 x HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:36

migros

Nooit meer een Samsung

Maar goed dat er geen Iphones worden uitgedeeld, anders stond het nu blank vande fanboys :)

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440041

[quote]TweakersOnly schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:53:

Belachelijk....zolang ga je toch niet wachten...
(heeft zijn vrouw in de rij gezet en gaat nog even achterover zitten :>)

edit: wachttijd bijna 4 uur en ze staat nu voor de winkel.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 440041 op 10-08-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

TweakersOnly schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:53:

Totale voorraad:
500 x Samsung
200 x HTC
Ohh dan is dat wel voldoende voor 1 dag, uitgaande van 10 min per klant, 10 personeelsleden.

700x10/60/10= +/-12 uur.

Draaien ze vandaag koopavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSW

DSW

Zijn de toestellen trouwens allemaal wit of kan je ook grey / pebble blue kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DSW schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:58:
Zijn de toestellen trouwens allemaal wit of kan je ook grey / pebble blue kopen?
Mijn vrouw heeft net een blauwe gescoord na 4,5 uur wachten!!!
Een goedmakertje was wel... de hele bundel, dus inclusief onbeperkt internet voor 24,95....ze gaven toe dat de advertentie niet duidelijk genoeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSW

DSW

Anoniem: 440041 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:21:
[...]
Mijn vrouw heeft net een blauwe gescoord na 4,5 uur wachten!!!
Een goedmakertje was wel... de hele bundel, dus inclusief onbeperkt internet voor 24,95....ze gaven toe dat de advertentie niet duidelijk genoeg was.
Klinkt goed! Iemand een idee hoe de situatie daar inmiddels is? Nog steeds zo'n lange wachttijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
nog een flinke rij. sta nu een ruim uurtje te wachten.
ze delen wel water uit :)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Krypt schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:54:
nog een flinke rij. sta nu een ruim uurtje te wachten.
ze delen wel water uit :)
Waar sta je nu ergens in de rij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Laatst online: 12-05-2023
Tot hoelaat zijn ze eigenlijk open? En hoe is de voorraad nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik gok dat er nu een rij van twee uurtjes staat. Schijnt dat er nu iig nog wel genoeg op voorraad is.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
sta ongeveer op 2/3e bij de verhoging bij de op=op (tmobile had dat bord wel mogen lenen)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riklommert
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11-2014
Ben er vanmorgen ook geweest, toen werd er verteld dat ze tot 9 uur open zijn. Maar als er mensen in de rij staan word eerst de rij afgewerkt. En als de toestellen opwaren werd er één oplossing gezocht. Maar ik heb hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-06 21:51
Er zou sowieso genoeg voorraad zijn (er is ooit een record van 750 verkochte toestellen opgesteld, hun hoopten op 400).
En er waren idd 500 S3's en 200 HOX's.
Daarbij zij men door te gaan tot de laatste klant bedient was. En als een toestel op is, wordt het nabesteld.

Heb er van ~ 9:15 tot 12:53 gestaan :p Maar dan heb je ook wat ;) Doordat die 24.99 incl. onbeperkt internet is (en ik dacht 1GB) is het n betere actie als in Maastricht. Er zit op dat pleintje trouwens ook een kijkshop - voor diegenen die de 30euro aansluitkosten willen terugbrengen tot 10euro (15euro voor het toestel, met 5euro beltegoed die in mindering wordt gebracht op je factuur) + gratis toestelletje (even aangeven dat je van "pre paid naar post paid" wil). Wel van te voren even die prepaid telefoon activeren.

[ Voor 0% gewijzigd door RzrBck op 10-08-2012 15:48 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow ik dacht dat pebble blue misschien een kinderachtig kleurtje zou zijn, maar het is werkelijk schitterend (en letterlijk ook lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scezr
  • Laatst online: 14-04 09:25
Iemand een idee hoe lang de rij op dit moment is? Wordt het al minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:39

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Na jaar betaal je dikke pond van 49,95 dus....

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Nogmaals, dit topic is *niet* bedoeld voor slowchat, en alleen voor het posten van nieuwe aanbiedingen. We blijven niet waarschuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
nusupport schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:39:
Na jaar betaal je dikke pond van 49,95 dus....
Dus niet hè. Aanbieding van vandaag is juist dat je 24 maanden 50% korting op het abonnement en 100% korting op de OIV krijgt.

Ik heb trouwens nog geen contract per email gekregen. Bij jullie wel? Ik heb mijn abonnement verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik ga er ook langs zo rond half 8, hoe staat het ermee is iets uitverkocht of lange korte rijen?
dit valt hopelijk niet onder slowchat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454780

Weet iemand op het moment hoe lang de rij is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdheuvel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10-2017
De prijs de de flyer was een foutje. De 24.97 is voor een smartplus 420 inclusief onbeperkt internet. Voor de s3 betaal je dan 29,95. Het meest voordelige abo dus in hellevoetsluis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06 00:25

NSG

Je weet niks!

Damn, heb vandaag exact 5 uur in de rij gestaan in Hellvoetsluis (10:00-15:00) en nu zie ik dat er of een vuiltje onder het scherm van de HTC one X zit of er een aantal pixels naast elkaar defect zijn..

Nou woon ik gelukkig zelf in Hellevoetsluis, dus ga morgen maar even langs.

--
Het klopt inderdaad dat het Smart Plus 420 abo €24.97 kost, wegens een drukfout hebben ze dat besloten en ook meteen het Smart Plus 300 abo geschrapt bij de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik hoor nu dat ze niet verlengen!!! Je moet een nieuwe aansluiting nemen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-06 01:20
Volgens mij verlengen ze wel, maar niet 100% zeker. Wat ze wel doen is de prepaid -> abonnement stap zodat je geen aansluitkosten betaalt. Verder gaf de manager aan dat ze tot uiterlijk 0:00 open zouden blijven als er nog een rij stond. Ook kon je je abonnement later in laten gaan, bijvoorbeeld per 1-11.

Let op als je 2 abo's af wil sluiten op één naam! Als je dat wil, dan voeren ze een extra toets uit die niet meer gedaan kan worden na 18:00. Ik bijvoorbeeld stond om 18:15 in de winkel en moet morgen terug om de tweede op te halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Taigu op 10-08-2012 20:08 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
B0MBACI schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:57:
Ik hoor nu dat ze niet verlengen!!! Je moet een nieuwe aansluiting nemen!!
Ik heb vanmiddag mijn ismart abonnenent gewoon kunnen verlengen met het smart plus 420 abonnement. Het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Taigu schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:02:
Let op als je 2 abo's af wil sluiten op één naam! Als je dat wil, dan voeren ze een extra toets uit die niet meer gedaan kan worden na 18:00. Ik bijvoorbeeld stond om 18:15 in de winkel en moet morgen terug om de tweede op te halen.
En als belangrijke extra toevoeging: je moet voor elk extra abonnement direct €250 borg betalen. Totale prijs is dan €280 die je per pin moet betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:52
Top dag voor T-Mobile daar vandaag! Netjes dat ze woord gehouden hebben en echt het complete abonnement 420 minuten/MMS/SMS en onbeperkt Internet leveren voor € 24,97 voor 2 jaar. De € 2,47 voor onbeperkt Internet wordt dus niet in rekening gebracht en levert dus nog een besparing op van € 59.28 op het totale abonnement. Ook is verlengen mogelijk bij de kassa (de commerciële mensen van T-Mobile in de rij zeggen soms van niet, maar dit is wel degelijk mogelijk). Bij een verlenging nog eens een besparing van de € 30,00 aansluit kosten. Al met al was het voor de mensen in de rij dus wel het wachten waard, lijkt me zo.

Binnenkort opening: Pijnacker en Cappelle aan de IJssel. Wel kan ik alvast vertellen dat de iPhone daar in geen geval mee doet aan deze actie als deze dan al uit is, en dat er minder communicatie fouten zullen zijn. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 16:55
Jumpman schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:45:
[...]
Ook is verlengen mogelijk bij de kassa (de commerciële mensen van T-Mobile in de rij zeggen soms van niet, maar dit is wel degelijk mogelijk). Bij een verlenging nog eens een besparing van de € 30,00 aansluit kosten.
Hmm, ons is verteld dat ze niet aan verlengen deden vandaag maar dat je een nieuw abbo moest afsluiten en vervolgens via "intern nummerbehoud" je nummer over kon laten zetten. Morgen toch nog maar eens een telefoontje aan wagen dus...

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Bandicoot schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:38:
[...]

Hmm, ons is verteld dat ze niet aan verlengen deden vandaag maar dat je een nieuw abbo moest afsluiten en vervolgens via "intern nummerbehoud" je nummer over kon laten zetten. Morgen toch nog maar eens een telefoontje aan wagen dus...
Mij was ook verteld dat het niet kon. Morgen even klagen dus :(. Als echte nederlander wil ik natuurlijk wel het onderste uit de kan ;).
Taigu schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:02:
Volgens mij verlengen ze wel, maar niet 100% zeker. Wat ze wel doen is de prepaid -> abonnement stap zodat je geen aansluitkosten betaalt. Verder gaf de manager aan dat ze tot uiterlijk 0:00 open zouden blijven als er nog een rij stond. Ook kon je je abonnement later in laten gaan, bijvoorbeeld per 1-11.

Dit had ik ook, blunder van de BackOffice. Ik moet t-mobile Hellevoetsluis hier toch even een compliment geven. in eerste instantie hebben ze gezegd dat meerdere abonnementen op een naam afsluiten niet meer kon. Nadat wij (ik en iemand anders) zeiden dat wel heel vervelend te vinden zijn ze met dit alternatief gekomen. Je moet dan wel morgen terug komen, maar je krijgt dan wel je tweede abo als je dat noirmaal gesproken ook zou krijgen. Toch een stukje creatief meedenken dat je niet overal ziet. Het heeft ze veel extra werk gegeven en persoonlijk waardeer ik dat heel erg. Ze hebben het ook meteen doorgetrokken naar andere klanten dan wij. Met name de dame die het met ons besproken heeft en dit geregeld en gecoördineerd heeft verdient wat mij betreft een compliment. Ook een hele leuke dame overigens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

8x4

Hallo,

Ook ik heb vandaag gebruik gemaakt van de Tmobile actie in hellevoetsluis. De winkelmedewerker gaf aan dat ik per email een kopie van het contract krijg. Echter, ik heb nog steeds geen email gekregen met een kopie van het contract.

Daarnaast heb ik net mezelf geregistreerd bij my t-mobile. Bij mijn abonnement zie ik staan:

huidig tariefplan: Smart Plus 420
bundels: Onbeperkt Internet Voordeelb. Travel & Surf
49,95 per maand (nergens staat er iets van 50% korting bij gedurende 2 jaar...)

Wat is dit nu? In de folder en in winkel werd expliciet 24,97 p/maand gedurende 2 jaar vermeld. Kan iemand anders die gebruik gemaakt heeft van de actie, ook even inloggen op zijn/haar my t-mobile en kijken hoe het bij hem/haar vermeld staat?

Hoe zit het verder met het ontvangen van de mail met contract? Dien ik dat direct te krijgen of kan het een dag of 2 duren?

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door 8x4 op 11-08-2012 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Uiteindelijk is het toch gelukt om te verlengen, ik had de manager gesproken en aangegeven dat op de t-mobile forum de moderator aangaf dat verlengen mogelijk was, uiteindelijk moest hij toegeven... Ze willen blijkbaar liever nieuwe aansluitingen voor de bonus, maar daar trappen we natuurlijk niet in :)

Dus als je een nieuwe abonnement moest nemen, zou ik idd de KS bellen en lekker klagen..

Wat ik wel heb is, dat er een hele kleine putje op mijn telefoon zit net onder de linker sensor.. Even nadenken of ik ermee genoegen neem of toch morgen langs tmobile ga wippen..

Wat betreft contract hebben wij ook niet gehad, we kregen het per mail en de regio manager daar garandeerde dat het goed zat... even wachten dan maar (met zoveel aansluitingen kan het misschien nog even duren voordat alles echt verwerkt is.)

[ Voor 17% gewijzigd door B0MBACI op 11-08-2012 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Blijkbaar hebben waarschuwingen geen zin, dus dit topic gaat dicht totdat iemand zin heeft om de slowchat en offtopic-discussies op te ruimen.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Dit topic is voor het bespreken van aanbiedingen voor mobiele apparaten of diensten, het is geen theekrans of een slowchatbox. Graag ontopic blijven dus.