Frontpage reclame Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-05 11:20
Geachte redactie. Ik heb niks tegen reclame op de frontpage. mag van mij gerust. maar zoals de frontpage er nu uitziet daar krijgen mensen echt hoofdpijn van.

Niet alleen dat maar het vloekt gigantisch met het Tweakers thema.

Vorige week was het die star wars reclame en nou weer een of ander schietspel xbox360 reclame geval.
Ik ben dit niet gewend van tweakers.

Bezoek deze site normal gesproken met veel plezier. en hang veel rond op het Spielerij Forum. en lees graag de artikelen op de frontpage. maar de frontpage is op het moment gewoon echt niet om aan te zien.

Dit is geen klacht slechts een opmerking.

Ik hoop dat de redactie hier voortaan rekening mee houdt. ik begrijp dat er geld in het laadje moet komen.
maar ik hoop niet langer op deze manier.

Groetjes Blamauci

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

voor 15 euro per jaar ben je er vanaf, dat is goedkoper dan welk tijdschrift dan ook per jaar, dus wat houd je tegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
@ brilsmurfje kijk weet je wat het is dit is geen nuttige reactie.

Ik ga er vanuit dat je weet dat de frontpage balk links bijna onleesbaar is geworden door de reclame.

Het gaat er niet om of ik wel of niet wil betalen.(zou ik best willen. maar kan niet vanwege financiele problemen)

Het gaat er om dat deze vorm van reclame gewoon gigantisch hinderlijk is.

Mocht jij betalen voor geen reclame raad ik je vooral aan een keer te kijken terwijl je uitgelogd bent en dan terug te komen in deze draad en dan nog zon onzettende domme reactie te plaatsen.

[ Voor 6% gewijzigd door blamauci op 22-03-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:52

beany

Meeheheheheh

blamauci schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:44:

Ik ga er vanuit dat je weet dat de frontpage balk links bijna onleesbaar is geworden door de reclame.

Het gaat er niet om of ik wel of niet wil betalen.(zou ik best willen. maar kan niet vanwege financiele problemen)

Mocht jij betalen voor geen reclame raad ik je vooral aan een keer te kijken terwijl je uitgelogd bent en dan terug te komen in deze draad en dan nog zon onzettende domme reactie te plaatsen.
Tis heel simpel: geen reclame's == geen tweakers.net

Hoe hinderlijker de reclame, de meer er voor betaald wordt.

Ik heb geen betaald account bij tweakers, en ik zie de reclame dus ook op de frontpage. En hij is lang niet zo hinderlijk als jij doet voorkomen. Ik heb ze in het verleden wel eens erger gezien(maar nog steeds niet zo erg dat de frontpage niet bruikbaar is).

En daarbij komt ook dat er meerdere topics geopend zijn met klachten over reclame op de frontpage, misschien moet je die eens opzoeken :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:41
Bla bla, de TS moet toch zelf weten of hij een betaalde account wil hebben of niet? Ik heb dat toevallig wel omdat ik veel op Tweakers zit, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat er niet voor over hebben.

Anyway, dat is ook helemaal niet de discussie. Ik heb net even gekeken en ik vond het niet echt extreem hinderlijk in de linker-sidebar. Wel moet ik opmerken dat de transparantie hiervan, de functionaliteit en vooral toegankelijkheid (voor gehandicapten) niet ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ja ik heb migraine. en mijn hoofd begint letterlijk te kloppen zo licht is het op mijn scherm

Ik wil best een betaalde account het is absoluut niet mogelijk wegens gigantische financiele problemen.

Ik heb nog geen geld om eten te kopen laat staan om zo iets te betalen.

ik bedoelde dit echt niet kwaad en zoals ik vermeld vind ik het prima dat er reclame is om de site levend te houden. maar dit is gewoon best wel extreem. iets wat ik niet gewend ben van tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:49
gelezen :X

zoals veel mensen aangeven is een abbo misschien een optie

[ Voor 89% gewijzigd door tomcool op 23-03-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

tomcool schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:27:
misschien is het iets om een adblocker te downloaden?
ik zelf ,gebruik naar heel veel tevredenheid adblock, als extentie voor chrome.

en merk dus zelf niks meer van reclame.

hoop dat het daar wat beter van word.
want wat beany al zegt geen reclame = geen tweakers.
iedereen adblock = geen reclame inkomsten = geen tweakers.net

en je kan een ban krijgen als je adblock gebruikt

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

tomcool schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:27:
[...]
ik zelf gebruik [...] adblock
en merk dus zelf niks meer van reclame.
[...] geen reclame = geen tweakers.
Dus jij gunt T.net haar inkomsten niet?

Of heb je een paar uitzonderingen gemaakt om advertenties die op T.net verschijnen wel toe te laten.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 23-03-2012 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 12:40

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

beany schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:51:
[...]
Hoe hinderlijker de reclame, de meer er voor betaald wordt.
Dat is erg kort door de bocht. Volgens mij moeten advertenties op Tweakers gewoon aan bepaalde eisen voldoen. Voldoen ze daar niet aan worden ze niet geplaatst. Ik moet zeggen dat MW3 reclame me ook wel gestoord heeft. Zo was de bg_inner.png helemaal aangepast waardoor de tekst minder goed te lezen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Blamauci (en tweaker2010), ik zal de verantwoordelijken even doorgeven dat de MW3-takeover niet in de smaak viel. Zoals je inmiddels door zult hebben, draait een dergelijk invasieve campagne zelden of nooit meer dan 1 dag, dus je kan weer zonder hoofdpijn op de site rondsurfen. Maar wat inmiddels ook duidelijk zal zijn, is dat reclame een noodzakelijk kwaad is en niet elke adverteerder past zijn uitingen aan onze site aan. Lees in dit verband vooral de relevante passages uit de GR-faq even door.

We bieden 1 uitweg uit het moeten bekijken van reclame: neem een abonnement. Ik zou het bijzonder op prijs stellen als je een mede-user die dat voorstelt, niet voor 'ontzettend dom' uitmaakt. Don't do that again; dat jij een abo niet kan of wil betalen kunnen wij ook niet helpen.

tomcool: omdat het mooi weer is neem ik even aan dat je in adblocker de t.net-ads whitelist, want als we d'r achter komen dat je onze ads blokkeert, volgt er onherroepelijk een ban. We bestaan dankzij adverteerders en dat moet je heel letterlijk nemen - zonder ads zijn we ten dode opgeschreven.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

blamauci schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:44:

Flashblock? Die is voor zover ik weet gewoon toegestaan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Over het integraal blokkeren van flash-content doen we idd niet moeilijk. We gaan je niet verplichten bepaalde content-types te consumeren ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:55

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Volgens mij was alleen de banner bovenin flash, de rest toch niet?

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 13:01

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Op alle posities kan een flashbanner staan uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Rataplan schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:51:
Blamauci (en tweaker2010), ik zal de verantwoordelijken even doorgeven dat de MW3-takeover niet in de smaak viel. Zoals je inmiddels door zult hebben, draait een dergelijk invasieve campagne zelden of nooit meer dan 1 dag, dus je kan weer zonder hoofdpijn op de site rondsurfen. Maar wat inmiddels ook duidelijk zal zijn, is dat reclame een noodzakelijk kwaad is en niet elke adverteerder past zijn uitingen aan onze site aan. Lees in dit verband vooral de relevante passages uit de GR-faq even door.

We bieden 1 uitweg uit het moeten bekijken van reclame: neem een abonnement. [mbr]Ik zou het bijzonder op prijs stellen als je een mede-user die dat voorstelt, niet voor 'ontzettend dom' uitmaakt. Don't do that again;[/] dat jij een abo niet kan of wil betalen kunnen wij ook niet helpen.

tomcool: omdat het mooi weer is neem ik even aan dat je in adblocker de t.net-ads whitelist, want [mbr]als we d'r achter komen dat je onze ads blokkeert, volgt er onherroepelijk een ban. We bestaan dankzij adverteerders [/]en dat moet je heel letterlijk nemen - zonder ads zijn we ten dode opgeschreven.
hoi Rataplan. Dankjewel voor de uitleg. en inderdaad ik had wel iets vriendelijker Mogen zijn tegen brillsmurffie.

Maar hij post nou niet echt een nuttige en vriendelijke reactie richting mij. dus wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Edit @ brilsmurffie ik begrijp dat je het nie kwaad bedoelde. Dus zand erover.

Maar ik ben blij dat ik weer lekker op de frontpage kan kijken.
MVG blamauci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387748

[knip]

tot ziens :X

[ Voor 92% gewijzigd door Nomad op 24-03-2012 17:07 ]

Pagina: 1