Nou dan lijkt hij er toch eindelijk echt aan te gaan komen.
Hopelijk kan iedereen hem dit weekend nog updaten.
Hopelijk kan iedereen hem dit weekend nog updaten.
Verwijderd
Verwijderd
Misschien heb jij een ander serienummer dan de rest ofzo?burgkop schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:54:
Ik snap er niets van.
Hebben jullie mijn plaatje al bekeken van vrijdag avond? ((gisteravond)
Daar is toch duidelijk te zien dar er al een Nederlandse 4.0.4 versie in zit.
En hier hebben jullie het er over dat hij binnenkort komt.
Ik snap het niet, waarom heb ik hem dan al, gewoon geupdate via de telefoon en die is nog standaard.
Ik weet niet wat het met het serienummer te maken heeft, toestel komt bij Typhone vandaan mei-2012fransf schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:33:
[...]
Misschien heb jij een ander serienummer dan de rest ofzo?
Ik gebruik geen data verbinding, dus gewoon met wifi, thuis.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:21:
ja ik snap het ook niet, heb je het via gprs of wifi gedaan, kan misschien ook aan de provider liggen?
Verwijderd
Dit is geen bericht van Alcatel, dit is van Tom van der Ven zelf.a6racer schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:09:
Laatste nieuws via Facebook:
Tom van der Ven ALCATEL onetouch NL: Het is echt beter om alleen dingen te zeggen waarvan je (bijna) zeker weet dat je het waar kunt maken. Zeg dus niet 'hij komt morgen vermoedelijk uit', maar zeg gewoon 'hij komt uiterlijk dinsdag uit'. Dan kan het alleen maar meevallen in plaats van alleen maar tegenvallen zoals nu en zo wek je ook meer vertrouwen. (20 uur geleden, het is nu zondag 20.08uur)
Verwijderd
Verwijderd
Hebben jullie dan de engelse taal geselecteerd? bij het update menu?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:52:
Misschien heeft het er wel mee te maken:
Die van mij komt ook bij Typhone vandaan en ook ik heb 4.0.4
[ Voor 5% gewijzigd door Supertip op 19-11-2012 18:08 . Reden: ps-je erbij ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Verwijderd
Oftewel ze hebben geen flauw idee wanneer die update eindelijk komt.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:24:
Dit is wel het laatste bericht van Alcatel, 4 minuten geleden:
ALCATEL onetouch NL De 2.3.6-01001 upgrade is nodig om de upgrade naar Android 4.0 te kunnen doen. Zolang we nog geen definitieve datum hebben vanuit China proberen we inzicht te geven over de mogelijke lanceerdatum. Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat we dit doen om jullie te informeren en niet om valse beloftes te maken. Hopelijk kunnen we vandaag meer duidelijkheid geven.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:37:
Opmerking van Alcatel op facebook........
ALCATEL onetouch NL We hebben vandaag akkoord gegeven op de release. We zijn nu bezig om alles gereed te maken voor de Nederlandse uitrol. Dat vindt vermoedelijk morgen plaats.
2 uur geleden
Ik had in het begin ook niet zo'n moeite met wachten toen ik mijn OT995 begin september kocht, maar ik vind het nu wel vervelend worden. In september zeiden ze al dat die update 'voor het einde van de maand' zou komen, maar ondertussen mogen we al blij zijn als we hem voor december mogen begroeten..Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:46:
De mijne komt ook bij AH vandaan, 2 weken geleden gekocht.
Ik heb er niet zo veel moeite mee dat ik nog even moet wachten, maar had wel een reactie verwacht van Alcatel i.v.m het feit dat de ene wel en de andere niet ics heeft.
[ Voor 27% gewijzigd door Pieter van Ras op 19-11-2012 19:33 ]
Die van mij staat op NL, altijd overigens, aan dat buitenlandse gedoe doe ik niet mee.Supertip schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:07:
[...]
Hebben jullie dan de engelse taal geselecteerd? bij het update menu?
Ik heb eerst optie OT-995 gedaan en na de opstart nog een keer de optie OneTouch-995 maar beide geven bij mij geen android 4.04, jammer maar helaas.
ps. de mijne gekocht bij MM online begin mei.
[ Voor 5% gewijzigd door burgkop op 19-11-2012 21:13 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
net nog ff geprobeerd maar helaas geen 4.04Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:39:
[...]
inderdaad, ik denk dat we al blij mogen zijn als het nog voor de kerst gebeurt
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 17:50 ]
Verwijderd
heb je gewoon via de telefoon geupdate. ( bij instellingen en dan over de telrfoon)Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:45:
Mijn toestel komt ook bij Typhone en ik heb 4.0.4.
Tevens ik vind de GPS in versie 4.0.4 enorm goed werken, fix in huis is binnen enkele seconden terwijl dit bij vorige versie meer dan 20 minuten duurde.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:28:
[...]
heb je gewoon via de telefoon geupdate. ( bij instellingen en dan over de telrfoon)
?
of via de pc
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Verwijderd
Verwijderd
Dacht ik ook... maar tot mijn spijt niet gelukt. Moederbord bleek naar de knoppen door eveneens een mislukte update.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:28:
Ik hoop toch op iets waarmee ik zelf aan de slag kan
Verwijderd
als hij boot is er zowieso altijd een mogelijkheid om zelf te reparerenVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:28:
Ik hoop toch op iets waarmee ik zelf aan de slag kan
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 18:24 ]
Verwijderd
Dit is precies wat ik ook heb gehad na een mislukte update.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:14:
Probleem is dat hij ook niet boot!
Als ik hem aansluit op USB duurt het een tijd en geeft dan aan dat Windows een onbekend aparaat heeft gevonden.
Drivers vervangen helpt niet.
Het blijft een onbekend apparaat.
Ik denk dat de accu inmiddels ook flink ontladen is.De PC trickert wel iets, want als de USB kabel is aangesloten, krijg ik wel het witte Alcatelscherm, maar daar kan ik dus ook niets mee.
Belangrijkste is eigenlijk dat ik met de PC op de telefoon kan komen, maar helaas.....
Ik sta (nu na 6 uur klooien, op het punt om hem maar op te sturen, tenzij iemand nog iets bruikbaars heeft.
Net gaat met een ding-dong van Windows het scherm weer uit en beginnen ledje en toetsen te knipperen.
Na een minuut of 5 gaat het scherm weer aan, blijft een minuut of 5 aan en gaat dan weer uit.
Bij elke verandering een ding dong van Windows, maar geen verandering in apparaatbeheer en/of beschikbare drives
Verwijderd
Hier sluit ik mij bij aan.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:59:
[...]
Dit is precies wat ik ook heb gehad na een mislukte update.
Mega-frusterend! Niks werkt. heb alles geprobeerd.
Geloof me, bespaar jezelf de verdere frustratie en stuur je telefoon op, want is er is niks aan te doen.
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Jaaaaaaaa gaan we allemaal ons toestel dood flashen en opsturen.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 17:31:
Ik heb het toestel vanmiddag naar Solid Vision gestuurd.
Ik ben benieuwd wat er eerder is:
Mijn gerepareerde toestel of ICS.
Zou mooi zijn als ze ICS er meteen op zetten
Hij zit wel enigszins "verzonken" en vaak moet ik 2 of 3 keer drukken voordat ie wat doet.fransf schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:30:
Hebben andere ook dat de powerknop bijna niet meer uitsteek maar bijna gelijk is aan de bovenkant van de telefoon?
Jup, erg irritant. Soms heb ik het idee dat het erger is dan toen ik hem kocht, maar ik weet het niet zeker. Die van mijn broertje is echter 'scheef' (links zit dieper dan rechts), dus die is zeker erger geworden.fransf schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:30:
Hebben andere ook dat de powerknop bijna niet meer uitsteek maar bijna gelijk is aan de bovenkant van de telefoon?
Zie je toch weer dat het een budget merk is.Orian schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:20:
[...]
Jup, erg irritant. Soms heb ik het idee dat het erger is dan toen ik hem kocht, maar ik weet het niet zeker. Die van mijn broertje is echter 'scheef' (links zit dieper dan rechts), dus die is zeker erger geworden.
Verwijderd
Hier niet, in ieder geval niet OTA. Of via de pc?Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:40:
ics update is er
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:40:
ics update is er
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:59:
ik krijg de hele tijd een error als ik hem via pc probeer te updaten.
Ben benieuwd of jij dan ook de update krijgt.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:59:
ik krijg de hele tijd een error als ik hem via pc probeer te updaten.
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
[ Voor 24% gewijzigd door jcamps op 24-11-2012 22:03 . Reden: toevoeging van selectie van optie in updateprogramma ]
Verwijderd
verwijder alle usb apparaten behalve muis en toetsenbordVerwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:54:
krijg ook steeds de melding kan schijf niet vinden. Wat ik ook probeer...
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door siebo op 24-11-2012 22:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
titanium backup installeren, wel eerst rootenVerwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:24:
maken jullie voordat jullie updaten nog een backup. zo ja hoe?
is het ook.mogelijk om de safedata van bepaalde spelletjes op te slaan. zodat ik.niet helemaal overnieuw hoef te beginnen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 00:46 ]
Verwijderd
Minuut of 15 a 20 ongeveer.N0EPie0910 schreef op zondag 25 november 2012 @ 01:01:
Hoe lang duurt dat updaten, als alles in 1 keer goed gaat?
Verwijderd
Dat kan via Titanium BackupVerwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:24:
maken jullie voordat jullie updaten nog een backup. zo ja hoe?
is het ook.mogelijk om de safedata van bepaalde spelletjes op te slaan. zodat ik.niet helemaal overnieuw hoef te beginnen
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 10:27 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 11:17 ]
Verwijderd
want nu kan ik mijn back ups van titanium niet meer terug zetten :((Raz3r schreef op zondag 25 november 2012 @ 12:23:
Is ICS te rooten dmv SuperOneClick?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 12:34 ]
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Verwijderd
Klinkt superspannend en supersimpel. Rest de vraag: ik heb net ics erop gezet, wat gaat dit nog voor extra voordelen opleveren? En, ook niet belangrijk: extra nadelen tov de gewone ics?
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Verwijderd
- download http://dl.dropbox.com/u/2889810/root.zip en kopieer naar SDCARDVerwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:08:
Hoe moet ik de officiele ICS van Alcatel rooten. Ik wil graag mijn back-ups weer terug?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 17:54 ]
Klinkt interessant, maar waar komt dit vandaan? Zelf gekookt of van XDA? Kan je die overclock ook uitschakelen?Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:27:
rom gebaseerd op de stock rom
ROM:
- Stripped
- Pre-rooted
- Deodexed
- Zipaligned
- Busybox
- Init.d support
- Adfree
KERNEL:
- Heimdallr kernel V3 (overclock tot 1.8 GHZ)
INFO:
rom boot alleen als je via OTU geupdated hebt naar 4.0.4
HOW TO INSTALL:
- download http://dl.dropbox.com/u/2889810/tweaked_ics.zip en kopieer naar SDCARD
- download http://dl.dropbox.com/u/2889810/boot_recovery.zip en extract de zip naar bureaublad
- sluit de telefoon aan via USB en open boot_recovery.bat
- navigeer in recovery met de volume up/down en power button
- kies ''install zip from SDCARD'' / '' choose zip from SDCARD'' en selecteer tweaked_ics.zip
- kies ''reboot system now''
- wacht 2 minuutjes et voila
Si vis pacem, para bellum
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq