Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Apple-moe aan het worden

Pagina: 1
Acties:

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Redactie,

Is het misschien een idee om Apple berichten te bundelen?
Alleen op maandag al 5 berichten over Apple (waarvan bij sommige de nieuwswaarde gering is naar mijn mening).

Ik heb niks met of tegen Apple, en kan uiteraard de berichten negeren maar op deze manier gaat de nieuwswaarde van t.net voor mij achteruit.
Ik kom hier voor leuke nieuwtjes weetjes en achtergronden op technisch gebied, niet voor de 25ste rechtzaak waar Apple (of welke patentzaak dan ook) bij betrokken is.

/justmy2cents

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:09

Exirion

Gadgetfetisjist

Zullen we dan ook nu.nl vragen om alles over de crisis en Griekenland te bundelen, want ik kan het allemaal niet meer zien. Maar goed, het is gewoon nieuws dus live with it :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Exirion schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:43:
Maar goed, het is gewoon nieuws dus live with it :)
Je hebt nieuws en je hebt nieuws, natuurlijk.
Het is nu wel zo komt nu wel zo over dat t.net bij elke Apple-scheet een nieuwsberichtje maakt.
(Nb. Ik wil niet zeggen dat elk Apple-nieuwsbericht non-nieuws is)

Ik denk dat het een hoop zou schelen als je op zou kunnen geven, door te filteren op tags bijvoorbeeld, wat voor nieuwsberichten er wel of niet getoond worden, zoals hier gesuggereerd wordt (waarvan de motivatie overigens ook de Apple-tsunami is):
personalisatie artikelen frontpage

Overigens staat de TS niet alleen, zie bijv ook:
Overdosis Apple nieuws

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 20-03-2012 11:07 . Reden: Onnodige alinea verwijderd ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Sneezzer
Eens met de bovenstaande.
Zoals gezegt, ik heb niks tegen apple, het wordt gewoon erg veel de laatste tijd.
Een filter zou inderdaad een mooie optie zijn, al zal het lastig te implementeren zijn.
Wat voor mij nieuwswaarde heeft is natuurlijk subjectief... vandaar mijn idee van bundeling (@Exirion, nu.nl doet dat ook door een extra hoofdstuk als bijv. schuldencrisis te maken als er veel "nieuws" is).

[ Voor 3% gewijzigd door Sneezzer op 20-03-2012 11:33 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Is het misschien een idee om Apple berichten te bundelen?
Dat is een idee en we doen dat geregeld; dan kiezen we gewoon een item dat belangrijker is en zetten we ander nieuws ook in het artikel. In dit geval was dat echter geen optie, omdat de bewuste artikelen al live stonden op het moment dat het volgende nieuws kwam.

Ik moet toegeven dat ik het gisteren ook een beetje veel vond; het is nu eenmaal zo dat in tijden rond release van een nieuwe iPhone of iPad het gehalte Apple-nieuws een beetje hoger is.

Er zijn echter veel zaken over Apple die je gisteren niet bij ons gelezen hebt:
- Apple keert dividend uit en koop aandelen terug (Amerikaanse techsites hebben de conference call daarover zelfs geliveblogd (!)
- Amerikaanse journalist verzon verhaal over 'Apple-fabriek' Foxconn
- Gerucht: Apple koopt Corel of Adobe
- Apple Store op 5th Avenue in New York verkocht 13.000 iPads in twee uur
- iPhone 5 krijgt ' ultrasonic bonding'
- iPhone 5 wordt duurder, zegt analist

En dit is slechts een kleine greep uit de items die binnenrollen via onze nieuwsbronnen die de frontpage niet hebben gehaald. De suggestie dat 'elke scheet over Apple' nieuws is, is dus simpelweg aantoonbaar onjuist. Wel schrijven we veel over Apple, simpelweg omdat het veel mensen interesseert; Apple is marktleider op gebied van tablets en mp3-spelers, draait in de top mee op smartphonegebied en heeft naast Microsoft als enige wat in de melk te brokkelen op desktop-OS-gebied. Daardoor is het op veel markten actief die wij intensief volgen en waarover we veel schrijven. Het is volgens allerlei maatstaven een van de grootste techbedrijven ter wereld, zo niet de grootste.

Mede daardoor is er veel nieuws over Apple, op welke techsite je ook kijkt. Ik vind het idee van een filter op tags uitstekend, maar zoals wellicht bekend is, zijn onze ontwikkelaars allemaal druk aan de slag voor ons grote redesign (van frontend en backend) en dus hebben we heel weinig ruimte om verzoekjes te doen voor aanvullende zaken: ze hebben er simpelweg geen tijd voor. Ik heb geen idee of een dergelijk filter onderdeel is van de nieuwe functionaliteit, maar ik hoop dat we dat ooit nog kunnen implementeren. Het laatste wat we willen is namelijk mensen ongewenst bombarderen met nieuws over zaken die hen niets interesseert; daar heeft niemand wat aan :)

• Sneezzer
Dank voor het heldere antwoord.

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 11:27
Wel schrijven we veel over Apple, simpelweg omdat het veel mensen interesseert
Op zich is dat vaak een valide argument, maar op het moment dat de helft van de reacties op de FP gaat over de nieuwswaardigheid van dat artikel, dan mag je er wel wat vraagtekens bij zetten.

Een filter zou heel mooi zijn, maar dan ligt het er wel aan wat je kan filteren.
Zo had ik echt geen behoefte over dat artikel van die ipad die 5 graden warmer word. Maar op het moment dat het ding echt gereleased word wil ik dat wel lezen.
Een filter voor wel of geen Apple zou voor mij dus niet werken.

Een filter voor wel of geen geruchten zou ook niet werken, want over bepaalde onderwerpen wil ik wel graag geruchten zien.

Ik kan me voorstellen dat je een configuratie scherm krijgt met een lijst van vinkjes waarbij je kan aan/uit vinken wat je wel en niet wilt zien. bv:
Apple nieuws j/n
Apple geruchten j/n
MS nieuws j/n
MS geruchten j/n
game nieuws j/n
game geruchten j/n
etc etc

Dan kan iedere lezer het precies op zijn wensen afstemmen en dan hoef je dit soort discussies niet meer te voeren.
Aan de ene kant loop je het risico dat je minder hits krijgt. Aan de andere kant wellicht juist omgekeerd want als er minder artikelen voor je klaar staan, maar wel allemaal datgene wat je interesseert dan spandeer je aan die berichten misschien wel meer tijd. En mensen komen sneller terug op een site die precies levert waar ze behoefte aan hebben dan een site waar ze eerst handmatig de interessante items tussen de "meuk" moeten uitfilteren.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 19:43

bonzz.netninja

Niente baffi

mjtdevries schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
[...]

Op zich is dat vaak een valide argument, maar op het moment dat de helft van de reacties op de FP gaat over de nieuwswaardigheid van dat artikel, dan mag je er wel wat vraagtekens bij zetten.

Een filter zou heel mooi zijn, maar dan ligt het er wel aan wat je kan filteren.
Zo had ik echt geen behoefte over dat artikel van die ipad die 5 graden warmer word. Maar op het moment dat het ding echt gereleased word wil ik dat wel lezen.
Een filter voor wel of geen Apple zou voor mij dus niet werken.

Een filter voor wel of geen geruchten zou ook niet werken, want over bepaalde onderwerpen wil ik wel graag geruchten zien.

Ik kan me voorstellen dat je een configuratie scherm krijgt met een lijst van vinkjes waarbij je kan aan/uit vinken wat je wel en niet wilt zien. bv:
Apple nieuws j/n
Apple geruchten j/n
MS nieuws j/n
MS geruchten j/n
game nieuws j/n
game geruchten j/n
etc etc

Dan kan iedere lezer het precies op zijn wensen afstemmen en dan hoef je dit soort discussies niet meer te voeren.
Aan de ene kant loop je het risico dat je minder hits krijgt. Aan de andere kant wellicht juist omgekeerd want als er minder artikelen voor je klaar staan, maar wel allemaal datgene wat je interesseert dan spandeer je aan die berichten misschien wel meer tijd. En mensen komen sneller terug op een site die precies levert waar ze behoefte aan hebben dan een site waar ze eerst handmatig de interessante items tussen de "meuk" moeten uitfilteren.
Een leuk idee maar ik ben bang niet haalbaar om de volgende redenen
- het kwalificeren van nieuws in j/n is in de meeste gevallen tamelijk discutabel en creëert daar dan weer discussie over
- het gaat een hoop extra werk opleveren voor de redactie. Ik zou er iig niet op zitten te wachten dat voordat een nieuwsbericht online gaat zowel de redacteur als de eindredacteur 10 vinkjes langs moet gaan.
- Het is uiteindelijk aan de redactie om te bepalen of iets online gaat of niet. Uiteindelijk is het gewoon "het nieuws waarvan tweakers vindt dat het relevant is"

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:22
Wat voor hekel je ook aan Apple mag hebben, het is nu toch het grootste (meest waardevolle) technologiebedrijf ter wereld. Ik begrijp dat dat voor sommigen onder ons nog een beetje wennen is...

[ Voor 5% gewijzigd door Z-Dragon op 20-03-2012 16:30 ]

^ Wat hij zegt.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 09:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Z-Dragon schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:29:
Wat voor hekel je ook aan Apple mag hebben, het is nu toch het grootste (meest waardevolle) technologiebedrijf ter wereld. Ik begrijp dat dat voor sommigen onder ons nog een beetje wennen is...
Dit valt mee hoor, het is namelijk maar net hoe je het bekijkt, je hebt gelijk wanneer je bedoelt dat ze qua bedrijfswaarde het grootste zijn. Wanneer je verder kijkt, bijvoorbeeld naar ontwikkeling, aantal werknemers, hoeveelheid producten zijn ze het niet.

Natuurlijk staat het helemaal los van Apple-moeheid oid.... Het punt is alleen, wat voor de ene nieuws is, hoeft dit voor de ander niet te zijn..... Het lijkt mij ook niet dat T.net dit voor de lezers moet gaan bepalen. Gewoon feitelijke nieuwsberichten blijven brengen..... Nieuws = nieuws....

Cogitationis poenam nemo patitur

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 10:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik was al apple moe toen de 1e iPhone uitkwam :P Ondanks dit stoor ik me niet aan de berichten over Apple, met name de negatieve berichtgeving vind ik altijd geweldig om te lezen :Y) :P

Maar even serieus zoals hierboven al aangegeven, Op dit moment is de Ipad 3 een groot nieuws item en ik vind dan ook dat dit best de aandacht mag krijgen. Een geruchten filter (lees er staat gerucht in de titel) zou misschien niet eens zo gek zijn, al wil ik die toch weten dus dus die staat bij mij dan uit :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

arnoudwokke schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:11:
En dit is slechts een kleine greep uit de items die binnenrollen via onze nieuwsbronnen die de frontpage niet hebben gehaald. De suggestie dat 'elke scheet over Apple' nieuws is, is dus simpelweg aantoonbaar onjuist. Wel schrijven we veel over Apple, simpelweg omdat het veel mensen interesseert;
Hier had ik een leuke stelling voor:

Jaren geleden (in de eerste iphone/ipad wereld) was Apple al aardig in beeld, je gaat daar stapsgewijs meer van berichten. Dit trekt weer mensen, je gaat weer meer nieuws posten hierover, nog meer 'apple geinteresseerde' mensen registeren zich.

Gelijktijdig neemt gamenieuws (ik pak er random eentje) steeds meer af, wat nieuwe titels, wat info over wat trailers of paar handson, de 'gamers' onder ons zijn inmiddels al richting andere nieuws-sites vertrokken voor hun porsie dagelijks gamenieuws. Brein en TPB trok ook weer de nodige lezers, dus werd een groot deel van 'game en internet nieuws' veelal brein en alle variaties hierop.

Maar wat wordt er vandaag gezegd? Apple wordt nu graag/veel gelezen, dus daarom posten we hierover. Dat is toch freaking logisch, omdat je daar juist jaren naar toe ben gaan werken, gelijktijdig ander nieuws heb laten ondersneeuwen of hebben overgelaten aan andere sites (welke je dan weer even binnen kan harken met acties zoals de D3-key give-away).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

klein selectief groepje wat de moeite neemt om hun ongenoegen te uitten. Er was een kleine 2-3 maanden geleden een poll op de frontpage omtrent de frequentie van apple nieuwsberichten?.... is er nog iets gedaan met dat resultaat?

semi-relevant?
[feat] Nieuwsberichten wegfilteren
personalisatie artikelen frontpage
samen met wiethoofd eens een poging gewaagd;
Root Gamer: T.net Apple/ipad/itunes-vrij *updated*

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• mjtdevries
@SinergyX: Je slaat de spijker op zijn kop

@bonzz.netninja
- het gaat een hoop extra werk opleveren voor de redactie. Ik zou er iig niet op zitten te wachten dat voordat een nieuwsbericht online gaat zowel de redacteur als de eindredacteur 10 vinkjes langs moet gaan.
Alsof dat zoveel werk is? Dat is echt niets vergeleken met het maken van het item zelf.
En bovendien moeten ze al vinkjes langs om te bepalen of het in de categorie: Core, Pro, Games, Electronics of Mobile valt.
Het is gewoon een wat handiger uitbreiding daarop.

Laten we eens gek doen en er vanuit gaan dat je vinkjes bij 15 categorien kan zetten en bij elk van die categorie nog de opties wel of geen geruchten hebt.

Dan moet de redactie bij zo'n apple item wel 2 !! vinkjes zetten. Nou, dat is echt een hoop extra werk voor de redactie hoor. Poe poe... daar zijn ze wel een paar uur per dag mee bezig....

Ik kom regelmatig tegen dat bedrijven op die manier vragen over welke onderwerpen je wel of niet Email van hun wilt ontvangen. Ik vind het erg gebruiksvriendelijk.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 19:43

bonzz.netninja

Niente baffi

mjtdevries schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:05:
@SinergyX: Je slaat de spijker op zijn kop

@bonzz.netninja

[...]

Alsof dat zoveel werk is? Dat is echt niets vergeleken met het maken van het item zelf.
En bovendien moeten ze al vinkjes langs om te bepalen of het in de categorie: Core, Pro, Games, Electronics of Mobile valt.
Het is gewoon een wat handiger uitbreiding daarop.

Laten we eens gek doen en er vanuit gaan dat je vinkjes bij 15 categorien kan zetten en bij elk van die categorie nog de opties wel of geen geruchten hebt.

Dan moet de redactie bij zo'n apple item wel 2 !! vinkjes zetten. Nou, dat is echt een hoop extra werk voor de redactie hoor. Poe poe... daar zijn ze wel een paar uur per dag mee bezig....

Ik kom regelmatig tegen dat bedrijven op die manier vragen over welke onderwerpen je wel of niet Email van hun wilt ontvangen. Ik vind het erg gebruiksvriendelijk.
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt, ik heb er namelijk gewerkt :) Ik kan je echter op een presenteerblaadje geven dat het verplicht stellen van nog meer meta informatie bij een artikel, want dat is het, in de praktijk eerder meer fouten zal geven en irritatie zal opwekken, dan daadwerkelijk meerwaarde aanbieden. Dat is niet uiteraard niet ten nadele van de redacteur maar meer gewoon hoe dit soort dingen werken in de praktijk. Zeker omdat het nogal discutabel vaak zal zijn, dan is het nu al soms qua tags.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 19:53
himlims_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:01:
klein selectief groepje wat de moeite neemt om hun ongenoegen te uitten. Er was een kleine 2-3 maanden geleden een poll op de frontpage omtrent de frequentie van apple nieuwsberichten?.... is er nog iets gedaan met dat resultaat?
Over welke poll hebben we het?
Kan alleen deze vinden: poll: Apple Store

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was een poll uit december 2010, toen nog veel mensen zich ook stoorde aan CoD en WoW nieuws. Die 2 hoor je bijna niets meer over, Apple echter..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mjtdevries
want dat is het, in de praktijk eerder meer fouten zal geven en irritatie zal opwekken
Waarom???
Het is echt niets bijzonders en heel weinig werk.

Het zou me zeer teleurstellen als de redacteuren er ook zo over denken, en ik ga er dan ook niet vanuit dat ze zo denken.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11 12:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het lijkt me leuk en nuttig om gebruikers in de toekomst de mogelijkheid te bieden om een persoonlijke tijdlijn samen te stellen van nieuwe content die aansluit op hun interesses. Dit moet dan wel op een doordachte wijze geïmplementeerd worden en niet als een ranzige hack om in dit geval en paar Applehaters tevreden te stellen. De redactie koppelt nu al onderwerpen aan artikelen waarin principe prima op gefilterd kan worden. Voorlopig zou ik niet al te veel verwachten op dit gebied omdat we nog heel veel ander werk te verzetten hebben.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sphere- schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:41:
Over welke poll hebben we het?
poll: Mag het wat minder?
Alles rond Apple 35,0%
Patentzaken 10,6%
Geruchten 7,9%
dat maakt ~50% van de stemmen.
en niet als een ranzige hack om in dit geval en paar Applehaters tevreden te stellen.
heet 50% van de stemmen, 17K een paar? op totaale user db natuurlijk een druppeltje, maar denk dat die groep groter is dan hier wordt aangenomen.
Femme schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:43:
Het lijkt me leuk en nuttig om gebruikers in de toekomst de mogelijkheid te bieden om een persoonlijke tijdlijn samen te stellen van nieuwe content die aansluit op hun interesses. [...]. Voorlopig zou ik niet al te veel verwachten op dit gebied omdat we nog heel veel ander werk te verzetten hebben.
als informatie verstrekker zal tweakers een boel gegevens kunnen hebben van de bezoekers; welke topics en artikelen met bepaalde tags door $user veel bekeken worden, welke artikelen en of producten heeft deze in bezig. Waar die graag winkelt etc.. met die gegevens aangevuld met persoonlijke voorkeur is veel moois mogelijk wat specifiek voor die bezoeker interresant is. Immers is de afgelopen periode wel gebleken hoe bezoeker gericht reclame of nieuws gepresenteerd kan worden.

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 20-03-2012 19:37 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Persoonlijk wordt ik meer moe van al het gezeur over Apple nieuws dan het Apple nieuws zelf. Lang niet al het nieuws op de FP interesseert mij even veel, net zoals op iedere andere nieuwssite die ik bezoek (over welk onderwerp dan ook). Artikelen die ik interessant vind klik ik aan en lees ik, de rest niet. Ik zie totaal niet in wat het probleem is van het feit dat er artikelen op Tweakers staan die je niet interesseren. Ik heb er geen enkele last van en ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand anders dat wel heeft. Gewoon doorklikken, daar ga je echt niet dood aan. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 20:15 ]

• Wilbert de Vries
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
himlims_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:36:
als informatie verstrekker zal tweakers een boel gegevens kunnen hebben van de bezoekers; welke topics en artikelen met bepaalde tags door $user veel bekeken worden, welke artikelen en of producten heeft deze in bezig. Waar die graag winkelt etc.. met die gegevens aangevuld met persoonlijke voorkeur is veel moois mogelijk wat specifiek voor die bezoeker interresant is. Immers is de afgelopen periode wel gebleken hoe bezoeker gericht reclame of nieuws gepresenteerd kan worden.
Daar heb je absoluut gelijk in, al heeft dat weer niets met het advertentiesysteem te maken. Belangrijk woord in bovenstaand citaat is 'kunnen'. Het gaat hier om het leggen van verbanden op basis van leesgedrag, time on site en klikgedrag binnen de rest van de site. Dat zijn zaken die we nu niet doen. Technisch zal het een flink project zijn om naar iets dergelijks toe te kunnen werken.

Hoewel ik persoonlijk groot voorstander van een gepersonaliseerde voorpagina en dito berichtgeving ben, zijn dat wel zaken die we intern eerst van alle kanten moeten belichten en onderzoeken en die we vervolgens technisch moeten vervatten in een werkbaar document als startpunt. Met de huidige drukte en de plannen die we aansluitend hebben (die we ook allemaal erg belangrijk vinden), zie ik (helaas) weinig realistische kans dat we een dergelijke functionaliteit dit jaar kunnen uitrollen.

Een versimpelde tussenstap zou zijn om op basis van tags bepaalde artikelen niet te tonen, maar ook dat is al redelijk ingrijpend vergeleken met de manier waarop bijvoorbeeld gegevens worden opgehaald. Bovendien zou een versimpelde versie mogelijk ook kunnen betekenen dat het grotere plan weer lastiger is uit te voeren, waardoor het soms gewoon beter is even te wachten dan iets halfbakken te doen.

• Sneezzer
Femme schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:43:
Het lijkt me leuk en nuttig om gebruikers in de toekomst de mogelijkheid te bieden om een persoonlijke tijdlijn samen te stellen van nieuwe content die aansluit op hun interesses. Dit moet dan wel op een doordachte wijze geïmplementeerd worden en niet als een ranzige hack om in dit geval en paar Applehaters tevreden te stellen. De redactie koppelt nu al onderwerpen aan artikelen waarin principe prima op gefilterd kan worden. Voorlopig zou ik niet al te veel verwachten op dit gebied omdat we nog heel veel ander werk te verzetten hebben.
:( Jammer dat de starter van t.net even lomp om de hoek komt.
Ik ben geen apple hater, zoals gezegt in de start! Ik vraag me enkel af of het misschien gebundeld kan worden.. als je niet wilt dat mensen vragen stellen, geef dan de mogelijkheid niet.

Ik had trouwens al een goed antwoord van Arnoud gehad, dus om te praten over "een paar apple haters" is tja... je eigen site onwaardig.

Edit: zie net bij je avatar staan "Loves Steve Jobs".... dat verklaard je reactie al, misschien niet handig om mensen een digitale draai om de oren te geven maar ik doe het toch: Femme is Apple fanboy? Ach ja, als hij me een Apple hater mag noemen, dan zal dit vast ook mogen op zijn forum. (Ik had nog wel goede hoop dat dit forum niet een soort technische FOK was.

[ Voor 14% gewijzigd door Sneezzer op 21-03-2012 11:53 ]

Pagina: 1