Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

personalisatie artikelen frontpage

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Goed de inhoud van de frontpage kan op diverse manieren getoond worden afhankelijk van persoonlijke voorkeur en intresse. Denk aan core, pro, games etc.

Zou het niet mooi zijn als dat een stapje verder kan? Iets wat je bij meer nieuw gerelateerde pagina's ziet, ik noem een google nieuws

Immers is dit het jaar van de content en gerichte reclame... waarom niet doelgericht/personalisatie van nieuws?

achterliggende gedachte; :r apple nieuws artikelen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zou zelf eerder denken aan tag-filtering, desnoods via de custom css (of andere abo-mogelijkheid). Nadeel is dat er dan ergens maar een bepaald woord ongerelateerd in het nieuwsbericht staat, hier mogelijk automatisch een tag aan wordt gekoppeld, je dit bericht dus ook niet meer ziet (tablet nieuws -> apple, MMO nieuws -> WoW).

Nu zal het best dat de nieuws/geruchtenmolen overuren draait voor Apple op het moment, maar we gaan nu bijna geen (werk)dag meer voorbij of er is wéér Apple-nieuws (nouja.. nieuws? Geruchten en overige zut).

'Dan lees je het toch gewoon niet?'
Ook zo'n lekkere dooddoener.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Maar het is wel zo: dan lees je het niet

Ik snap best dat je zelf enigszins wil bepalen wat voor artikelen je graag ziet, maar ik vind het veel te ver gaan om dat te gaan realiseren op onderwerpniveau

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Misha schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:51:

Ik snap best dat je zelf enigszins wil bepalen wat voor artikelen je graag ziet, maar ik vind het veel te ver gaan om dat te gaan realiseren op onderwerpniveau
Want alleen zenden is beter dan ook daadwerkelijk specificeren en makkelijker en persoonlijker maken wat lezers daadwerkelijk willen consumeren? Das wel redelijke 1.0, a.k.a dode bomen, mentaliteit..

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Een specifieke tag of woorden uit koppen kunnen filteren zou prettig zijn, of merken waar je absoluut geen binding mee hebt (Acer, Apple etc.).

Verder was dit ooit al eens gevraagd: [feat] Nieuwsberichten wegfilteren

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Misha schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:51:
anno 2012 draait het allemaal om gebruiker(persoonlijk) en doel gerichte voorziening/reclames/mailing/informatie etc.
Tweakers.net is DE website van het jaar, maar blijft dan steken met zo'n terughoudende gedachten? dat geloof ik niet...

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

anno 2012 draait het hier nog steeds om prioriteiten versus capaciteit. We willen wel meer gaan doen met personalisatie, maar daarvoor moet eerst een grondige nieuwe fundering worden gelegd en daar zijn we momenteel druk mee bezig :)

Intentionally left blank

Pagina: 1