Stuur maar dm met je e-mails
Toffe actie, jammer dat LS stopt met bestaan in Nederland.
DM!!xminator schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:43:
Ik heb ook nog een hele lading met invites over, als ik daar iemand blij mee kan maken is het mooi..
Stuur maar dm met je e-mails.
Toffe actie, jammer dat LS stopt met bestaan in Nederland.
Iemand?Appleman schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:21:
Hoe zit het met die deal bucks? Ik heb 50 euro op me account staan en ik kon 2x bestellen. Dus 2x 4 bonnen en 10 euro bijbetalen en er staan nog steeds 50 euro deal bucks erop? hoe zit dat..
50 tegoed? 4x15 = 60, dus 10 betalen
Laat maar..

[ Voor 16% gewijzigd door Freakster86 op 18-03-2012 13:59 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik heb invites, maar ik kom dan op een amerikaanse aanbieding als ik op de accept invitation klik!
Verwijderd
Kijk; daar ben ik dus nou wel weer mee eens!Yorin schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:59:
Kan er niet een afsplitsing komen? Dit is toch het Algemeen Kortin en aanbiedingen-topic? En niet het Living Social actie-topic?
alleen denk ik dat het nu te laat is
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 14:01 ]
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
jhogervorst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:01:
Heb nog zo'n 700 invites over. DM't u de adressen maar kommagescheiden!
Maar ik ga nu stoppen anders is de rekening helemaal leeg
Niet slecht hoor.
Dittorazorhead schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:10:
Ik heb gewoon 54 stuks gekocht a 15 euro (met 1 account), volledig legaal en toch 25% korting.
Niet slecht hoor.
Heb een theoretisch sommetje gemaakt:
1 account koop je 1 bon van 15 euro
Met 3 accounts koop je elk 1 bon van 10 euro (bon 1e account is gratis)
Met 9 accounts koop je elk 1 bon van 10 euro (bonnen 2, 3, 4 gratis)
Met 27 accounts koop je elk 1 bon van 10 euro (bonnen 1 tm 13 gratis): 66% korting op de bol.com prijs
op deze manier hou je steeds 66%korting in stand.
Maar dit niveau haal je natuurlijk niet tenzij de deal echt 4 dagen doorgaat.
[ Voor 49% gewijzigd door sebastius op 18-03-2012 14:17 ]
Mijn god.Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:59:
RE: Misbruik Living Social/BOL bonnen [CASE:67xxxx1]
klantenservice@bol.com via hotmail.com
18-3-12
aan Rockvee2
Afbeeldingen worden niet weergegeven. Afbeeldingen hieronder weergeven - Afbeeldingen van klantenservice@bol.com altijd weergeven
Geachte .....,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 18 Maart 2012.
Helaas zijn wij hiervan op de hoogte. Op dit moment zijn we hier druk mee bezig. Wij willen u graag bedanken voor uw melding. Mede hierdoor kunnen wij dit onderzoeken.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
En ik laat tenminste het product nog in het schap liggen voor de mensen die het echt willen
Heeft er iemand over?
DM maarjantje112 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:23:
Ik kan er ook wel ongeveer 100 gebruiken..
Heeft er iemand over?
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Gistermiddag stond de actie namelijk ook al op 6 uur en vanochtend stond die weer op 1 dag, dus er bestaat een kans dat de actie nog doorgaat.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:07:
Ik hoop dat de actie morgen ook nog doorgaat!... Er bestaat namelijk een kans..
Verwijderd
Jah, daarom zei ik dat er wel een kans bestaat.. I hope so!!Yorin schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:29:
[...]
Gistermiddag stond de actie namelijk ook al op 6 uur en vanochtend stond die weer op 1 dag, dus er bestaat een kans dat de actie nog doorgaat.
Je weet dat dit niet werkt als je alles met 1 rekeningnummer koopt he.sebastius schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:11:
[...]
Ditto
Heb een theoretisch sommetje gemaakt:
1 account koop je 1 bon van 15 euro
Met 3 accounts koop je elk 1 bon van 10 euro (bon 1e account is gratis)
Met 9 accounts koop je elk 1 bon van 10 euro (bonnen 2, 3, 4 gratis)
Met 27 accounts koop je elk 1 bon van 10 euro (bonnen 1 tm 13 gratis): 66% korting op de bol.com prijs
op deze manier hou je steeds 66%korting in stand.
Maar dit niveau haal je natuurlijk niet tenzij de deal echt 4 dagen doorgaat.
Met de ME+3 actie controleren ze op rekeningnummers...
met 25% ben ik dik tevreden... maar wil even zeker weten dat je er ook echt zoveel kan kopen als je wil.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Jep. Heb vannacht bestelde bonnen om 7.00 uur ontvangen. Vanmiddag ingeleverd bij Bol.com, alle 90 in één bestellingTOYS schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:37:
Zijn er al mensen die bonnen hebben verzilverd bij bol.com? of komen de couponcodes later binnen?
heb er zelf gewoon 20 gekocht met 25% korting en deze ook al gebruikt voor een bestelling.TOYS schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:37:
Zijn er al mensen die bonnen hebben verzilverd bij bol.com? of komen de couponcodes later binnen?
met 25% ben ik dik tevreden... maar wil even zeker weten dat je er ook echt zoveel kan kopen als je wil.
vindt dit trouwens wel heel ver gaan hoorMegamind schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:10:
Ik heb nu in C# een progje gemaakt met een webbrowser erin. Ik hoef alleen maar al mijn emails uit mijn outlook te saven naar een text bestand, die worden met een regex gelezen en de deal wordt gekocht, hoef alleen maar elke 15 seconden een TAN code in te toetsen
Maar ik ga nu stoppen anders is de rekening helemaal leeg
[ Voor 37% gewijzigd door MyDevill op 18-03-2012 14:40 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Stuur me maar een DM.
[ Voor 4% gewijzigd door TOYS op 18-03-2012 14:43 ]
The Dude abides!
Lijkt me niet dat Bol hier iets aan gaat doen. Die krijgen gewoon een vergoeding per uitgegeven bon van LivingSocial. LivingSocial verkoopt gewoon wat meer bonnen dan van te voren ingeschat en voor een lagere prjs dan verwacht. Bol vind het allemaal prima (neem ik aan),b.gelder schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:42:
Ik ben benieuwd wat Bol hieraan gaat of kan gaan doen.
Waarschijnlijk niets.b.gelder schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:42:
In december was dezelfde actie er ook
in januari was de actie er ook
destijds had iemand bol.com ook gemaild, ze zijn er dus allang van op de hoogte
Waarom zouden ze er nu wel wat aan doen.
Ik heb zelf gewoon 1 bon gekocht voor een PSN kaart. Heb toch niets nodig.
Vind het wel triest dat mensen bol.com hierover gaan mailen.
Bol.com heeft denk ik gewoon een deal met LivingSocial. Het lijkt me dus eerder dat LivingSocial een probleem heeft als ze nu iets te goedkoop bonnen verkopen.b.gelder schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:42:
Het lijkt me dat ze dit bij LS heel goed hadden kunnen bedenken. Toen die actie er eerder was is er toen ook al op die manier gebruik van gemaakt?Muthas schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:47:
[...]
Bol.com heeft denk ik gewoon een deal met LivingSocial. Het lijkt me dus eerder dat LivingSocial een probleem heeft als ze nu iets te goedkoop bonnen verkopen.
Verwijderd
Dan nog is livingsocial zooooo'n groot bedrijf.. (inmiddels niet echt in nederland meer, maar wel nog in genoeg andere landen).. Ze gaan echt niet zomaar failliet ofzo.Muthas schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:47:
[...]
Bol.com heeft denk ik gewoon een deal met LivingSocial. Het lijkt me dus eerder dat LivingSocial een probleem heeft als ze nu iets te goedkoop bonnen verkopen.
Er waren destijds ook mensen die iPads en Macbooks hadden gehaald voor de helft van de prijs.Bartske schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:48:
[...]
Het lijkt me dat ze dit bij LS heel goed hadden kunnen bedenken. Toen die actie er eerder was is er toen ook al op die manier gebruik van gemaakt?
Toen kostte die bon nog 10 euro. En nu 15 euro..
Ik ben er zeer over te spreken iig
PS: Andere dit proberen uit te leggen (lees zusjes) is echt onbegonnen werk
Live youre Life and Enjoy every Day
Ach tja, anderen doen het met de hand, ik ben lui. Source ga ik toch niet weggeven, stand staat nu op 78 coupons (als ik die 3+3 nog gratis krijg), dus vind het wel goed zo.
Vreemde eindtijd trouwens, 5 uur 's nachts. Hoop niet dat de iBood hunt deze week begint, want dat wordt niks
[ Voor 14% gewijzigd door Megamind op 18-03-2012 14:53 ]
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Live youre Life and Enjoy every Day
Verwijderd
Haha ging het niet goed met je zusjes? Die gingen gelijk 20 van 15 euro bestellen zeker?Freakster86 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:50:
Wie weet geeft het hun weer meer naamsbekendheid en gaan ze gewoon door in NL
Ik ben er zeer over te spreken iig
PS: Andere dit proberen uit te leggen (lees zusjes) is echt onbegonnen werkZe snappen er niks van haha
Bedankt.
VOORZIEN, DANKU.
[ Voor 14% gewijzigd door ThinClientQ op 18-03-2012 15:04 ]
Ik snap niets van de reactie. Ze vinden het jammer dat ze op de hoogte zijn? Verder valt er niets te onderzoeken, 't is gewoon volgens hun eigen regels.Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:59:
Helaas zijn wij hiervan op de hoogte. Op dit moment zijn we hier druk mee bezig. Wij willen u graag bedanken voor uw melding. Mede hierdoor kunnen wij dit onderzoeken.
Kennen wij elkaar niet inviten?ThinClientQ schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:58:
Ik zoek nog 150 invites, vergoeding mogelijk. Vorige DMér heeft helaas nog niet gereageerd.
Bedankt.
Creating my own hero.
+1Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:57:
[...]
jees, je opa zou trots op je zijn zeg, wat een NSB streek.
Zulke mensen als jou horen gewoon gepest en elke dag in elkaar geslagen te worden en iets zegt me dat dat ook wel veel gebeurd.
Verwijderd
+1
Morgenochtend rond de klok van 7 uur zijn de bonnen als het goed is verwerkt..
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 15:03 ]
The Dude abides!
ben het niet met rockvee eens maar zulke reacties hoeven nou ook weer niet he.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:57:
[...]
jees, je opa zou trots op je zijn zeg, wat een NSB streek.
Zulke mensen als jou horen gewoon gepest en elke dag in elkaar geslagen te worden en iets zegt me dat dat ook wel veel gebeurd.
OT: als ze idd deze actie eerder hebben gehad weten ze echt wel van deze manier van werken en hebben ze het dus expres niet verandert.
zal ze denk ik dus niet veel boeien dat mensen misbruik hiervan maken.
Wel een tip: er is een code voor gratis verzendkosten, mijn product was 400,95 + verzendkosten, dan komt het totaalbedrag op -1 euro uit
The Dude abides!
CRM-195-NKP-1203
Dit is niet helemaal waar eigenlijk, je krijgt gewoon 1,95 euro korting, dus let op wat je eindbedrag is na de coupons.
[ Voor 82% gewijzigd door Megamind op 18-03-2012 15:07 ]
Haha, nee. Ze moesten geld naar mijn rekening overmakenVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:54:
[...]
Haha ging het niet goed met je zusjes? Die gingen gelijk 20 van 15 euro bestellen zeker?
Gister ook wat besteld en ik ging er vanuit dat de verzendkosten er afgingen (gratis tussen 14 en 22 ofzo). Stond dat dit automatisch werd gedaan. Is niet gebeurd zie ik nu.Megamind schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:07:
Code voor gratis verzenden is:
CRM-195-NKP-1203
Dit is niet helemaal waar eigenlijk, je krijgt gewoon 1,95 euro korting, dus let op wat je eindbedrag is na de coupons.
1,95 extra...

-edit-
Hun kennende
Ze stromen langzaam binnen!
[ Voor 45% gewijzigd door T homass op 18-03-2012 15:24 ]
Voorzien!
[ Voor 19% gewijzigd door Lars Kremers op 18-03-2012 15:12 ]
heb die link naar wat vrienden gestuurd,
had zelf 10 bonnen gekocht en nou zijn die 3 poppetjes dus groen gekleurd en staat er free.
wat krijg ik nou ?
Verwijderd
Ligt eraan... 3x met dezelfde rekening daarna betaald, krijg je niets.. 3 keer met verschillende rekeningen, krijg je je geld terug.MyDevill schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:13:
snap het niet helemaal denk ik.
heb die link naar wat vrienden gestuurd,
had zelf 10 bonnen gekocht en nou zijn die 3 poppetjes dus groen gekleurd en staat er free.
wat krijg ik nou ?
maar van 1 bon toch? Niet van 10.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:14:
[...]
Ligt eraan... 3x met dezelfde rekening daarna betaald, krijg je niets.. 3 keer met verschillende rekeningen, krijg je je geld terug.
bedankt.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:14:
[...]
Ligt eraan... 3x met dezelfde rekening daarna betaald, krijg je niets.. 3 keer met verschillende rekeningen, krijg je je geld terug.
toch weer lekker 15€ extra korting.
Verwijderd
The Dude abides!
Nice echt nice als mensen nog grote bestellingen willen doen mogen ze wel wat email adressen in mijn inbox gooienjhogervorst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:41:
Heb inmiddels 826 invites verstuurd. Ik heb er nog 74 over, deze staan echter verspreid over 74 verschillende accounts. Hiermee maak ik het liefst mensen blij die nog een klein aantal invites willen, dus max. 5 bijvoorbeeld. DM je adressen maar!
Verwijderd
Hahahahaha voor je uitzet ofzo?jhogervorst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:41:
Heb inmiddels 826 invites verstuurd. Ik heb er nog 74 over, deze staan echter verspreid over 74 verschillende accounts. Hiermee maak ik het liefst mensen blij die nog een klein aantal invites willen, dus max. 5 bijvoorbeeld. DM je adressen maar!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 15:46 ]

Rotterdam
bla?
Dus niet dat ik straks iemand om invites vraag, ze gebruik en ik dan morgen 20x een mailtje krijg dat alles al op was en ik het geld teruggestort krijg.
Bambu Lab P1S Combo
bla?
Voor verdere vragen kan jij ook bij mij terecht, een DM is genoeg
[ Voor 42% gewijzigd door PixellBox op 18-03-2012 15:52 ]
Via je account is de enige manier om te zien of je bestelling goed is doorgekomen.Bobbus schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:48:
Krijg je eigenlijk een bestelbevestiging? Ik heb er nog geen gezien!
Heb hier ook 2 bonnen voor 10 euro per stuk gekocht. Ik zat woensdag te kijken naar een aantal cd's die gewoon niet goedkoop te krijgen zijn en waarbij Bol.com toen al de goedkoopste was. En als ik ze nu ook nog eens met 50% extra korting kan krijgen is het helemaal top.
The Dude abides!
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet bedoeld voor het verhandelen van bonnen (etc). Nu de actie is afgelopen is het risico hierop groot. Mocht dit gebeuren dan gaat het topic onherroepelijk dicht.