Bol.com kortingsbon via Livingsocial *uitverkocht*

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 54.558 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Heeft iemand al een status verandering gehad op bo-vida.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56

Q-bone

Dusss...

lol, ik zat het net te denken om te posten. Still processing here :+

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:14
Hier ook het zelfde.... pfff... voel me opgelicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei.. echt lullig.. Ben in ene blij dat ik er niet van kon "profiteren"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
jhogervorst schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:50:
Ik heb besloten om nog niet te annuleren. Maandag zouden de bestellingen verstuurd moeten worden, waarover je een e-mailbericht ontvangt. Twee dagen later ontvang je per e-mail een tracking code. Als dit niet gebeurt zal ik direct weer contact opnemen, maar anders durf ik het nog wel even aan om te wachten.
Duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
jhogervorst schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:50:
Oké, ik heb contact gehad :) Een vriendelijke goed-Engelssprekende (jonge)man stond mij te woord. Op de achtergrond waren andere mensen aan de telefoon te horen.

Ik vroeg in eerste instantie of ik de orders mocht annuleren. Hij kon de order niet vinden op nummer (vreemd), maar wel toen ik mijn e-mailadres gaf. Hij zei dat orders van de afgelopen dagen vandaag verstuurd zouden worden, maar toen hij zag dat ik uit Nederland kwam zou het pas aanstaande maandag zijn (zou hij tijd rekken om het geen scam te laten lijken, of zouden ze echt in grote batches per land versturen?).

Annuleren was geen probleem en kon hij direct toen. Toen heb ik eerlijk gezegd dat ik twijfels had gekregen naar aanleiding van slechte reviews op internet. Hij gaf toe dat dit waar was, maar als weerwoord gaf hij dat ze dit jaar al zo'n 8000 klanten hebben en natuurlijk niet iedereen tevreden kunnen houden. Dat is natuurlijk waar.

Ik heb besloten om nog niet te annuleren. Maandag zouden de bestellingen verstuurd moeten worden, waarover je een e-mailbericht ontvangt. Twee dagen later ontvang je per e-mail een tracking code. Als dit niet gebeurt zal ik direct weer contact opnemen, maar anders durf ik het nog wel even aan om te wachten.

Eén van mijn overwegingen was de volgende: te zien aan de ordernummers hebben ze inderdaad al zo'n 8.000 orders (geen klanten) gehad. Nu zal een deel hiervan via LivingSocial zijn en dus nog niet hun bestelling verwachten (inmiddels staat te teller daar op 5.000 codes), maar er blijven dan nog wel een paar duizend eerdere orders over. Als het echt een scam was zou ik veel meer negatieve berichten op internet verwachten, en niet slechts die vijf/tien die ik gevonden had. Toch? (Of begin ik aan het Stockholmsyndroom te leiden? ;))
Gezien bovenstaande verhaal (bedankt voor deze info!) wacht ik het nog even af. Als het echt zo veel orders zijn, dan moeten we ze wel even de tijd gunnen om ze te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Net een mail gestuurd of ze weten wanneer ze gaan versturen we wachten af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 09:19
Heeft iemand die 15 euro van de me+3 actie terug gekregen ????

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
driel24 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:05:
Heeft iemand die 15 euro van de me+3 actie terug gekregen ????
Nee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Nog steeds niets gehoord van Bo Vida. USB-sticks staan ook nog steeds op processing. Worden we hier in het ootje genomen?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiephoi, kom er net achter dat ik ook nog een ongebruikte deal heb van Livingsocial á €35. Restauranteigenaar zegt 'jij moet betalen, want Livingsocial is failliet', dus ik kan mijn bon ook niet meer gebruiken. Heb het topic even doorgespit, maar werd me niet duidelijk of er überhaupt iemand succesvol geld terug heeft gekregen. Dus wie heeft tip tot wie/wat/waar ik me nu het best kan richten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
1 Living social is niet failliet.
2 Ik zou terug gaan en zeggen dat het zijn probleem is. Volgens mij is de bon ook nog gewoon geldig maar ik heb hier geen bewijs voor.

[ Voor 14% gewijzigd door Rerder op 15-05-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilovebol.com schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:38:
[...]

1 Living social is niet failliet.
2 Ik zou terug gaan en zeggen dat het zijn probleem is. Volgens mij is de bon ook nog gewoon geldig maar ik heb hier geen bewijs voor.
Heb hem inderdaad aangegeven dat Livingsocial niet failliet is. Had al vorig jaar oktober daar willen eten, maar kreeg toen mailtje terug dat ze tot maart dicht gingen en ik daarna tot augustus 2012 de bon mocht gebruiken. Dan is deze optie dus lekker klantvriendelijk. Vooral 'we ontvangen je graag voor een normale reservering' is dan een leuke toevoeging aan het mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 18:02
Ik vind zeuren om geen geld terug van "me+3" wel zielig als je zelf de andere drie bent hoor.

Mijn bonnen heb ik overigens van de hand gedaan, die iPad levering bij bol is wel erg traag, het lijkt haast geen toeval te zijn.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
S0epkip schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:52:
Ik vind zeuren om geen geld terug van "me+3" wel zielig als je zelf de andere drie bent hoor.

Mijn bonnen heb ik overigens van de hand gedaan, die iPad levering bij bol is wel erg traag, het lijkt haast geen toeval te zijn.
Volgens mij is ie gewoon leverbaar hoor:
http://www.bol.com/nl/p/a...b-zwart/9005000012180353/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:35

Ik had begin vorige week ook een ipad 3 wifi + 4g besteld op Bom.com met mijn bonnen. Er stond toen der tijd ook dat de levertijd 8-10 weken bedroeg, echter kreeg ik na 3 dagen al te horen dat mijn ipad verstuurd was. Dus die levertijden op de site kloppen af en toe ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid. Van die 'me+3' zijn die 3 daadwerkelijk 3 andere personen. Dit was namelijk voordat ik wist van de 'slimme' manier ;).

Tot nu toe 3x gebeld en elke keer: "meneer, u heeft uw geld waarschijnlijk binnen een week terug"
Nu zijn we 2 maanden? verder en nog steeds geen geld terug. Ze zijn zelf onbereikbaar en zelfs GoShareThis reageert op geen enkele mail. Dat vind ik pas zielig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:10:
[...]

Even voor de duidelijkheid. Van die 'me+3' zijn die 3 daadwerkelijk 3 andere personen. Dit was namelijk voordat ik wist van de 'slimme' manier ;).

Tot nu toe 3x gebeld en elke keer: "meneer, u heeft uw geld waarschijnlijk binnen een week terug"
Nu zijn we 2 maanden? verder en nog steeds geen geld terug. Ze zijn zelf onbereikbaar en zelfs GoShareThis reageert op geen enkele mail. Dat vind ik pas zielig..
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:26:
Hiephoi, kom er net achter dat ik ook nog een ongebruikte deal heb van Livingsocial á €35. Restauranteigenaar zegt 'jij moet betalen, want Livingsocial is failliet', dus ik kan mijn bon ook niet meer gebruiken. Heb het topic even doorgespit, maar werd me niet duidelijk of er überhaupt iemand succesvol geld terug heeft gekregen. Dus wie heeft tip tot wie/wat/waar ik me nu het best kan richten?
Ik hem via een web-formulier op de site van livingsocial geld teruggevraagt omdat ik een deal niet meer kan gebruiken bij een restaurant (zie eerder in deze thread). Inmiddels, na een paar weken, een mailtje terug dat ze het geld overmaken, maar nog niks gezien. Maar bij mij had het bedrijf aangegeven failliet te zijn bij livingsocial, terwijl ze enkel verhuist waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:59

painkill

Pain(k)(ill)

Ik heb trouwens deze week mijn geld gehad. Heb 1 keer een email gestuurd, ongeveer een maand later antwoord gehad, en een week daarna is het geld op mijn rekening.

Via morgan Stanley bank trouwens.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Is dat van die me+3 actie?

Hier nog steeds geen cent ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:31
Heb ook nog iets te goed van me+3. Even een mailtje sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb ook nog steeds geen geld terug. Zeer irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Die USB keys van Bo-vida zijn net zo min al verstuurd. Jammer, want ik heb er nu al weinig vertrouwen meer in...

Maar kreeg net een mail van bo-vida:
Hi
Thank your for your email
Your order was sent out on Wednesday. This should be with you within the next 7 days If you havnt received it by that point please let us know as we will be able to track this for you Any queries let us know Regards Bovida Customer Services

[ Voor 59% gewijzigd door Megamind op 18-05-2012 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
Megamind schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:14:
Die USB keys van Bo-vida zijn net zo min al verstuurd. Jammer, want ik heb er nu al weinig vertrouwen meer in...

[...]
En staat die op de Bo-Vida website ook als shipped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:59
Gister Ipad 3 besteld van mijn laatste Bol bonnen, ging gelukkig allemaal goed, 1600 euro aan bonnen uitgegeven .. :)

De bol bonnen zijn dus gelukkig wel goed gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Megamind schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:14:

[...]
Ja, hier ook nog steeds de status ''Processing''

De orders zijn van 04-05-2012, dan mag je toch wel een keer verwachten dat die verstuurd worden of zals hierboven dus zonder status verandering al zijn verstuurd.....

Ik heb er steeds minder vertrouwen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:54
Ik zie berichten van mensen die ze beginnen te ontvangen:
http://www.boards.ie/vbul...d.php?t=2056627924&page=4

Hun hebben hem ontvangen en status staat nog steeds op processing bij hun.
Dus verwacht ze ook de komende dagen te ontvangen ( hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
jantje112 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:16:
Gister Ipad 3 besteld van mijn laatste Bol bonnen, ging gelukkig allemaal goed, 1600 euro aan bonnen uitgegeven .. :)

De bol bonnen zijn dus gelukkig wel goed gegaan!
Ik heb er nog 1100 te gaan _O-
xminator schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:25:
Ik zie berichten van mensen die ze beginnen te ontvangen:

Hun hebben hem ontvangen en status staat nog steeds op processing bij hun.
Dus verwacht ze ook de komende dagen te ontvangen ( hoop ik)
Ik hoop het zou wel fijn zijn als ze gaan uitleveren.

[ Voor 40% gewijzigd door Rerder op 22-05-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilovebol.com schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:36:
[...]

Haha ik heb ook veel cadeaubonnen van bol.com maar de 1100 red ik niet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Iemand al z´n geld terug gehad van Living Social? Je raad 't al.. hier nog niks :(
[...]

Haha, wij tweakers hebben er echt goed gebruik van gemaakt _O-
Moet zelf ook nog aardig wat uitgeven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whut!!! Ik heb volgens mij mijn 20 euro terug.. Jippie! Het heeft geduurd, maar dan heb je het eindelijk wel.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:51:
Whut!!! Ik heb volgens mij mijn 20 euro terug.. Jippie! Het heeft geduurd, maar dan heb je het eindelijk wel.. :P
Alles komt toch nog goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik heb te vroeg geroepen :X

Naar aanleiding van Thijs z'n post net m'n rekening nagekeken.
Blijkt er vandaag 2x 15 euro te zijn overgemaakt 7(8)7 _O-
15 euro extra voor alle moeite ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

[...]

[...]

Ik hoop het zou wel fijn zijn als ze gaan uitleveren.
Wat 1100 bonnen of 1100 euro?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
painkill schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:38:
[...]

Wat 1100 bonnen of 1100 euro?
euro. Bonnen zou wel heel veel zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Had iemand eigenlijk nu echt die Philips cashback actie geprobeert? Ik heb wel een Senseo gekocht met waardebonnen en hier had je 40 euro cashback op, vandaag opgestuurd hopelijk krijg ik over 2 weken dan 40 euro terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Meer mensen hier die ongewenst email krijgen van Gosharethis.com?

Kan me niet herinneren dat ik hier toestemming voor heb gegeven toen ik de bonnen kocht. Maar ach, ze moeten ergens het geld vandaan toveren :P

Ah, zo te zien is Gosharethis de doorstart van LivingSocial.

[ Voor 25% gewijzigd door bóòbó op 23-05-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Blijken gewoon fake 8gb usb sticks te zijn (had al zo een gevoel), mja boeien als ik ze maar ontvang. 8 euro voor 4x 8gb usb sticks is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Pfff ik las het idd op die site die je eerst gaf, ik heb ze nog niet binnen, ga ze natuurlijk ook niet terugsturen maar ga wel erachteraan om geld terug te krijgen, laatste keer met LS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:57
Ik heb ze nog niet besteld (heb wel al de bonnen), maar wat is er precies fake aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ik denk dat ie bedoeld dat het fake 32GB sticks zijn, dus geen 32GB maar 8GB, en daarom dus fake :(.
Heb ze zelf ook nog niet binnen, al mn orders staan ook nog op processing.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Yellowneck schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:05:
Ik denk dat ie bedoeld dat het fake 32GB sticks zijn, dus geen 32GB maar 8GB, en daarom dus fake :(.
Heb ze zelf ook nog niet binnen, al mn orders staan ook nog op processing.
Als dat inderdaad zo is ga ik m'n geld terugeisen. Belachelijke actie dan..

Hier ook processing, maar volgens een reactie op mijn e-mail van Bo-Vida al wel verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Vandaag 3 USB sticks ontvangen. Moet nog wel testen of het wat is.. Voelt wel redelijk stevig..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56

Q-bone

Dusss...

ik had er 2 x 2 besteld en vandaag 1 x2 en 1x1 ontvangen.

specs 15mb lezen en 4 schrijven, 31,3 gb vrij.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik had er 4 x 2 besteld en vandaag 4 x 2 usb-sticks ontvangen. Net eentje getest en heb 33,.. GB.

Dus toch wel gewoon 32GB USB-sticks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
LuPo schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:25:
Ik had er 4 x 2 besteld en vandaag 4 x 2 usb-sticks ontvangen. Net eentje getest en heb 33,.. GB.

Zijn alle bestanden nog werkzaam en niet corrupt?

Er kan wel staan 32 gb maar of dat er ook in gaat is de vraag! Chinezen dit al jaren, via hacks en loopings het geheugen groter laten lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
LuPo schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:25:

Test het even goed, gewoon door het vol te schrijven. USB-sticks van bijvoorbeeld Ebay, tonen ook op het eerste gezicht als zijnde 32GB USB opslag, maar zodra je meer dan 4 - 8 GB probeert over te pompen, geeft hij toch echt aan dat de stick al vol zit.

OT: Zit er een reële kans in dat de bonnenactie nog een keer gehouden wordt? Hetzij in een minder gunstige vorm? Ik was er helaas net te laat bij, ik had ze goed kunnen gebruiken. Ik mis dit soort dingen altijd, maar ik zal niet de enige zijn ;).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Royeboi schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:38:
[...]

Test het even goed, gewoon door het vol te schrijven. USB-sticks van bijvoorbeeld Ebay, tonen ook op het eerste gezicht als zijnde 32GB USB opslag, maar zodra je meer dan 4 - 8 GB probeert over te pompen, geeft hij toch echt aan dat de stick al vol zit.

OT: Zit er een reële kans in dat de bonnenactie nog een keer gehouden wordt? Hetzij in een minder gunstige vorm? Ik was er helaas net te laat bij, ik had ze goed kunnen gebruiken. Ik mis dit soort dingen altijd, maar ik zal niet de enige zijn ;).
Je WILT graag een USB stick die 8GB ipv 32? Je mag die van mij wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Megamind schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:40:
[...]

Je WILT graag een USB stick die 8GB ipv 32? Je mag die van mij wel kopen.
Bedankt maar ik weet waar ik wel goede sticks op Ebay kan halen, dus niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Hm vreemd bij maar is het maar 31.2GB !

En vreemd genoeg kan ik ze niet formatteren naar NTFS. Dus geen hoge kwaliteit films erop?

Jammer!

[ Voor 57% gewijzigd door Xepos op 25-05-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Nogmaals, hij geeft aan dat er 32GB opkan, maar zodra je meer dan 8GB eropschrijft is alles wat erna komt gewoon weg.

Je kan wel converteren naar NTFS: convert X: /fs:ntfs

Maar maak er exFAT of NTFS van voordat je er iets mee doet! Dat zal het hopelijk oplossen.

[ Voor 21% gewijzigd door Megamind op 25-05-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Megamind schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:29:
Nogmaals, hij geeft aan dat er 32GB opkan, maar zodra je meer dan 8GB eropschrijft is alles wat erna komt gewoon weg.

Je kan wel converteren naar NTFS: convert X: /fs:ntfs

Maar maak er exFAT of NTFS van voordat je er iets mee doet! Dat zal het hopelijk oplossen.
Ben nu een even bestanden aan het pleuren inmiddels rond de 5gb nu en het gaat ook zo heerlijk snel ~3.8mb/sec

moet ik convert X: /fs:ntfs in de cmd invoeren? Met X als schijfletter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ja, maar helaas werkt het bij mij nog niet, alle bestanden die na de 8GB erop zijn gezet zitten vol met null bytes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Hm ik zie het nu kan maar 6.25 afleveringen afspelen. De rest kan ik gewoon niet openen.

Ik ga bo-vida maar eens bellen dan. Ah ze hebben service nummer... Kan ik hun dus niet bellen handig.
En ik heb ze nu een mailtje gestuurd waarin ik ze heb gezegd dat ik mijn geld terug wil of ze de juiste usb sleutels opsturen. En direct ook maar een mailtje naar LivingSocial

En wanneer ik de commando invoer krijg ik Convert is niet beschikbaar voor exfat-stations.
Oke converten vanuit fat lukt wel.

[ Voor 65% gewijzigd door Xepos op 25-05-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 19:38
Ook vandaag de usb sticks ontvangen en gelijk getest met het gratis programma h2testw. Ze zijn duidelijk fakes, alleen maar 8GB groot ipv 32GB. Denk dat ik maar het geld terug gaat claimen.

The media is likely to be defective.
7.5 GByte OK (15768960 sectors)
23.7 GByte DATA LOST (49732224 sectors)
Details:0 KByte overwritten (0 sectors)
0 KByte slightly changed (< 8 bit/sector, 0 sectors)
23.7 GByte corrupted (49732224 sectors)
0 KByte aliased memory (0 sectors)
First error at offset: 0x00000001e13b0000
Expected: 0x00000001e13b0000
Found: 0x0000000000000000
H2testw version 1.3
Writing speed: 8.45 MByte/s
Reading speed: 9.59 MByte/s
H2testw v1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
En dit is wat chipgenius er van maakt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Description: [G:]USB Mass Storage Device(Generic Flash Disk)
Device Type:        Mass Storage Device

Protocal Version: USB 2.00
Current Speed: High Speed
Max Current: 100mA

USB Device ID: VID = 0011 PID = 7788
Serial Number: C53EB7A8

Device Vendor: Generic
Device Name: Mass Storage
Device Revision: 0102

Manufacturer: Generic
Product Model: Flash Disk
Product Revision: 8.00

Chip Vendor: Alcor Micro
Chip Part-Number: SC908L(FC8908L)/AU6998(L/NL)/AU6989(L/NL) - F/W D802
Flash ID Code: 98DE9892 - Toshiba - 1CE/Single Channel [TLC] -> Total Capacity = 8GB
Reference Product: ??:?U????????

Tools on web:       http://dl.mydigit.net/special/up/alcor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:10

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hoe kun je die sticks weer gewoon 8gb laten zijn ipv 32? Fake stick snap ik, is klote maar die paar euro ga ik niet over zeuren, gewoon terughacken en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Oke ik heb antwoord teruggekregen.

Ze willen dat ik de usb sticks terug op stuur (kosten krijg ik terugbetaald)
En ze zullen me nieuwe sturen die ze persoonlijk uittesten.

Ze hebben vanwege de livingsocial actie rond de 10.000 usb sticks verkocht. En volgens hun was er in 50 gevallen een stickje gekomen die maar 8GB heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Mcctje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:13:
Oke ik heb antwoord teruggekregen.

Ze willen dat ik de usb sticks terug op stuur (kosten krijg ik terugbetaald)
En ze zullen me nieuwe sturen die ze persoonlijk uittesten.

Ze hebben vanwege de livingsocial actie rond de 10.000 usb sticks verkocht. En volgens hun was er in 50 gevallen een stickje gekomen die maar 8GB heeft.
Ja doei ;) ik heb er ook 2 van 8gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Laatst online: 10:21

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Ja hoor, ook hier nep:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
$ ./f3write /Volumes/Untitled
Free space: 31.13 GB
Creating file 0001.fff ... OK!                          
Creating file 0002.fff ... OK!                          
Creating file 0003.fff ... OK!                          
Creating file 0004.fff ... OK!                           
Creating file 0005.fff ... OK!                           
Creating file 0006.fff ... OK!                           
Creating file 0007.fff ... OK!                           
Creating file 0008.fff ... OK!                           
Creating file 0009.fff ... OK!                           
Creating file 0010.fff ... OK!                           
Creating file 0011.fff ... OK!                           
Creating file 0012.fff ... OK!                           
Creating file 0013.fff ... OK!                           
Creating file 0014.fff ... OK!                           
Creating file 0015.fff ... OK!                           
Creating file 0016.fff ... OK!                           
Creating file 0017.fff ... OK!                           
Creating file 0018.fff ... OK!                           
Creating file 0019.fff ... OK!                           
Creating file 0020.fff ... OK!                           
Creating file 0021.fff ... OK!                           
Creating file 0022.fff ... OK!                         
Creating file 0023.fff ... OK!                         
Creating file 0024.fff ... OK!                         
Creating file 0025.fff ... OK!                         
Creating file 0026.fff ... OK!                         
Creating file 0027.fff ... OK!                         
Creating file 0028.fff ... OK!                         
Creating file 0029.fff ... OK!                         
Creating file 0030.fff ... OK!                         
Creating file 0031.fff ... OK!                        
Creating file 0032.fff ... OK!                       
Free space: 0.00 Byte
Average writing speed: 3.59 MB/s

$ ./f3read /Volumes/Untitled
                     SECTORS      ok/corrupted/changed/overwritten
Validating file 0001.fff ... 2097152/        0/      0/      0
Validating file 0002.fff ... 2097152/        0/      0/      0
Validating file 0003.fff ... 2097152/        0/      0/      0
Validating file 0004.fff ... 2097152/        0/      0/      0
Validating file 0005.fff ... 2097152/        0/      0/      0
Validating file 0006.fff ... 2097152/        0/      0/      0
Validating file 0007.fff ... 2097152/        0/      0/      0
Validating file 0008.fff ... 1756256/   340896/      0/      0
Validating file 0009.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0010.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0011.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0012.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0013.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0014.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0015.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0016.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0017.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0018.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0019.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0020.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0021.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0022.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0023.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0024.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0025.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0026.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0027.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0028.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0029.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0030.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0031.fff ...       0/  2097152/      0/      0
Validating file 0032.fff ...       0/   283488/      0/      0

Data OK: 7.84 GB (16436320 sectors)
Data LOST: 23.30 GB (48858880 sectors)
           Corrupted: 23.30 GB (48858880 sectors)
    Slightly changed: 0.00 Byte (0 sectors)
         Overwritten: 0.00 Byte (0 sectors)
Average reading speed: 16.85 MB/s

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik heb hier 24 sticks, allemaal 8GB dus wat een lulverhaal weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:57
Hoeveel van de zogenaamde 50 hebben "we" al? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Ik ben nu bezig met uitvogelen hoe je ze 'terug kunt hacken'. Straks/vanavond een blogpost waarin ik alles uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Je kan toch gewoon een 8GB partitie erop zetten :+ Of gebruikt ie dan niet persee de eerste blocks?

Ik had ook even gezocht, maar mijn Russisch is niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hier de USB sticks ook binnen.

Mijn oogst:

1X lossen order = 32GB
1X gecombineerde order van 1X1 & 1X2= 3X 32GB

Ik heb de 4X 32GB ontvangen, dus gekregen waar ik voor betaald heb.

EDIT: Lees net dat de sticks dus defect/fake zijn! Wat een schande dit!!! En nu?

[ Voor 19% gewijzigd door Vjenne-ICT op 25-05-2012 18:01 . Reden: 8GB i.v.m 32GB ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Het zijn allemaal 8gb sticks! Had zelf destijds de advertentie ervan gezien op zo een chinese site voor circa 8/9 dollar per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Hm ik ga hun mailen dat ze maar eerst even verzenden. Want dit vertrouw ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Als je ook op ebay zoekt naar USB Shaped key dan zie je deze aardig wat keren voorbij komen, allemaal 8GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Ik ga ze zo dadelijk maar even hacken zodat ze gewoon 8 gb showen/staan.

Is wel klote dat het maar 8 gb is maar we mogen niet zeiken, heeft maar 1,50 euro gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
xminator schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 18:47:
Ik ga ze zo dadelijk maar even hacken zodat ze gewoon 8 gb showen/staan.

Is wel klote dat het maar 8 gb is maar we mogen niet zeiken, heeft maar 1,50 euro gekost.
Ik heb niet al mijn DealTegoed kunnen gebruiken, heb er voor 3x4 14 euro betaald + 3x4$ verzendkosten = 23 euro, het is niet veel, maar anders had ik niks gekocht.

Daarnaast vind ik eerder triester voor de mensen die wel de coupon volledig hebben gekocht, zeker als ze hun foto's en documenten erop gaan zetten die dan gewoon weg zijn direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
G
Megamind schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 18:53:
[...]

Ik heb niet al mijn DealTegoed kunnen gebruiken, heb er voor 3x4 14 euro betaald + 3x4$ verzendkosten = 23 euro, het is niet veel, maar anders had ik niks gekocht.

Daarnaast vind ik eerder triester voor de mensen die wel de coupon volledig hebben gekocht, zeker als ze hun foto's en documenten erop gaan zetten die dan gewoon weg zijn direct.
Ja dat is wel klote dan ja. Of ze hebben het express zo gedaan -> mensen die zeiken geld terug ( weinig ) en de rest zijn 'slapers'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik ga ook m'n geld terugvragen. Mijn dealbuck-tegoed had ik wel beter kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
LuPo schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:07:
Ik ga ook m'n geld terugvragen. Mijn dealbuck-tegoed had ik wel beter kunnen gebruiken.
En als ze moeilijk gaan lopen doen, gewoon even doorsturen naar dit forum dan kunnen ze de klachten zelf lezen. Anders doen ze nog steeds alsof het maar een enkel incident betreft.

Weer een ervaring rijker met dit soort aanbiedingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Even afkloppen dat ik geen usb sticks toen heb gekocht. Heb nog aardig wat dealbucks over, maar ik had geen behoefte aan usb stickies :)

Jullie heel veel succes met het terug eisen van je geld. Zou hier geen genoegen mee nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Simpele manier om de usb sticks op de juiste grootte te krijgen (zodat je geen problemen krijgt later):

Download en installeer:
http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html.

Open programma: Rechtermuisklik op usb stick -> delete vervolgens -> create:
File system: FAT32
Create as: Primary
Cluster size: default
Partition label ( geef leuke naam wat je zelf wilt)
Partition size: 7500 MB (better safe then sorry, als iemand het maximum wilt testen kunnen we het daarop aanpassen)

Klik dan op OK.
Vervolgens op APPLY links boven.

Daarna kan ie veilig gebruikt worden door anderen, zonder dat je bang hoeft te zijn van corrupted files.

(Doe dit op eigen risico!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
xminator schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:52:
Simpele manier om de usb sticks op de juiste grootte te krijgen (zodat je geen problemen krijgt later):

Download en installeer:
http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html.

Open programma: Rechtermuisklik op usb stick -> delete vervolgens -> create:
File system: FAT32
Create as: Primary
Cluster size: default
Partition label ( geef leuke naam wat je zelf wilt)
Partition size: 7500 MB (better safe then sorry, als iemand het maximum wilt testen kunnen we het daarop aanpassen)

Klik dan op OK.
Vervolgens op APPLY links boven.

Daarna kan ie veilig gebruikt worden door anderen, zonder dat je bang hoeft te zijn van corrupted files.

(Doe dit op eigen risico!)
Hoe weet je zeker dat de partitie wel op de bruikbare blokken is gedeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Megamind schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:55:
[...]

Hoe weet je zeker dat de partitie wel op de bruikbare blokken is gedeeld ;)
Doordat zulke usb sticks daadwerkelijk 8 gb sticks zijn, het zijn dus geen 32 gb corrupted sticks.
Na 8 gb gaat ie in een loop. Dus voorbeeld:

Jij zet 16 gb aan fotos over op de usb stick, eerst schrijft hij 8 gb over en daarna schrijft hij die andere 8gb weer over. Laatste 8 gb wordt dus over 1e 8gb geplaatst. Het lijkt alsof alles goed gaat (loop) maar eerste 8gb is corrupted.

Ik doe nu een test met H2testw, resultaat post ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Laatst online: 10:21

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

xminator schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:52:
Zie mijn eerdere post:
Data OK: 7.84 GB (16436320 sectors)
Data LOST: 23.30 GB (48858880 sectors)
Corrupted: 23.30 GB (48858880 sectors)
Zou dit voor elke stick zo gelden?

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
xminator schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:58:
[...]

Doordat zulke usb sticks daadwerkelijk 8 gb sticks zijn, het zijn dus geen 32 gb corrupted sticks.
Na 8 gb gaat ie in een loop. Dus voorbeeld:

Jij zet 16 gb aan fotos over op de usb stick, eerst schrijft hij 8 gb over en daarna schrijft hij die andere 8gb weer over. Laatste 8 gb wordt dus over 1e 8gb geplaatst. Het lijkt alsof alles goed gaat (loop) maar eerste 8gb is corrupted.

Ik doe nu een test met H2testw, resultaat post ik zo.
Bij deze sticks niet hoor, als je er 8GB opzet dan blijft deze gewoon goed, alles wat eroverheen gaat wordt corrupt. Bestandsstructuur blijft prima intact maar de bestanden zijn allemaal gevuld met 0 bytes. Denk dat het truukje wat slimmer is geworden dan dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
jhogervorst schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:01:
[...]

Zie mijn eerdere post:

[...]

Zou dit voor elke stick zo gelden?
Denk het niet want bij mijn stick kwam:
7,9 GByte ok! Vandaar dat ik iets lager neem, beter safe then sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Megamind schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:01:
[...]

Bij deze sticks niet hoor, als je er 8GB opzet dan blijft deze gewoon goed, alles wat eroverheen gaat wordt corrupt. Bestandsstructuur blijft prima intact maar de bestanden zijn allemaal gevuld met 0 bytes. Denk dat het truukje wat slimmer is geworden dan dat ;)
Test finished without errors.
You can now delete the test files *.h2w or verify them again.
Writing speed: 3.61 MByte/s
Reading speed: 13.4 MByte/s
H2testw v1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al geld retour gehad van de philips actie via de bol cadeaubonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Nog iemand iets van bo-vida gehoord, kreeg net dit mailtje weer:
Thank you for your email. I am really sorry to hear that you have had an issue with your product.
We have dispatched over 10,000 of these items and we have discovered a small fault rate with these, approx 50 have discovered different faults.
If you could return the item to us we will be able to run a test on the keys and dispatch new keys to you. However we will of course run tests on these first to ensure that they are working fine.
Please return to
Bo-Vida
The Forge
Wycombe Lane
Wooburn Green
HP10 0HD
Once again I do apologise for this inconveince and hope to have your issue resolved promptly.
Thanks
Kate
Heb sowieso een PayPal claim ingediend, en heb de ING opdracht gegeven om het geld terug te boeken :P

[ Voor 6% gewijzigd door Megamind op 28-05-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Kreeeg precies hetzelfde, 50 cases :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Hier ook hetzelfde mailtje. Echt sneu dat ze zo reageren.

Ik wil m'n geld terug, laten jullie ook de verzendkosten blokkeren (die 4 dollar per 2 stuks)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Wat voor claim dienen jullie in bij paypal dan? Het is namelijk geen koop via ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
Mail richting LS om de overige bonnen te laten cancelen kijken wat ze daarop zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Megamind schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:07:
Heb sowieso een PayPal claim ingediend, en heb de ING opdracht gegeven om het geld terug te boeken :P
Op grond waarvan geef jij ING opdracht om de automatische afschrijving in te trekken? Je hebt een betaling gedaan voor een product, de garantieafwikkeling staat los van de betaling, en de machtiging intrekken bij ING staat los van jouw betalingsverplichting bij Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Hebben jullie die USB-sticks al teruggestuurd? Ik kreeg deze reactie.
Please can you enclose a covering letter with your address and order details on requesting a refund and this will be processed for you. The refund will be a cheque for the P&P. You will need to contact the merchant you purchased the key from for a refund of the voucher i'm afraid.
Wat is een cheque voor P&P? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

LuPo schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:06:
Hebben jullie die USB-sticks al teruggestuurd? Ik kreeg deze reactie.

[...]

Wat is een cheque voor P&P? :?
P&P betekent Postage & Packaging. Waarschijnlijk krijg je de verzendkosten naar hun toe ook vergoed.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Wat doen jullie nu dan eigenlijk? Sturen jullie die terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik ben gebeld vandaag, maar ze stonden erop dat ik alles moest terugsturen. Ik maandag dan maar 12 stuks terugbrengen, ze wilde niet geloven dat ze iedereen foute exemplaren hadden gestuurd, maar dat het een foute batch was.

Edit: maar na weer lezen van dit forum:
ga ik ze toch niet terugsturen. Ik geloof niet dat ik dan ooit 32GB keys ga krijgen, wat een vette nep zeg.

[ Voor 32% gewijzigd door Megamind op 01-06-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Iemand die 120 euro aan mij wil doorverkopen? DM me :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Voor welke actie ga je die 120 euro gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Freakster86 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:20:
Voor welke actie ga je die 120 euro gebruiken dan?
Ik wilde een iPod Classic kopen maar heb zelf te weinig bonnen over. Misschien zijn hier mensen die in een impuls veel bonnen hebben gekocht, en daar nu van af willen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ah, ik was in de war met de DealBucks ;) Heel LivingSocial afgezocht naar een mogelijk interessante deal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand ook wat bonnen kwijt wil tegen een nette prijs hoor ik het wel zoek 100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 22:05
Waarschuwing:

Dit topic is niet bedoeld voor het verhandelen van bonnen (etc). Nu de actie is afgelopen is het risico hierop groot. Mocht dit gebeuren dan gaat het topic onherroepelijk dicht.

Dit is dus niet de bedoeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Bartske schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:09:
Waarschuwing:

Dit topic is niet bedoeld voor het verhandelen van bonnen (etc). Nu de actie is afgelopen is het risico hierop groot. Mocht dit gebeuren dan gaat het topic onherroepelijk dicht.

Dit is dus niet de bedoeling ;)
Wat hij zegt.

@Bartske: volgende keer graag even een Topic Report, in plaats van een reactie ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: