@freakster, je dealbucks gaan er pas af als je de bon van bol hebt ontvangen, de rest zal geannuleerd worden.
bla?
bla?
Ik wil het wel doen hoor.Leejow(saait) schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:57:
Ik heb een budload aan e-mail adressen, wie kan ik DM'en voor een referral?
[ Voor 11% gewijzigd door Q-bone op 18-03-2012 12:01 ]
bla?
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Verwijderd
Asociaal?? Weet wat je zegt! Je zegt zelf "van deze actie"... Het is inderdaad dus een actie.Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:23:
Vinden jullie het niet asociaal om misbruik te maken van deze actie? Lekker 100 bonnen kopen van 15 euro zodat je een Ipad kan kopen voor 210 inplaats van 400? Ik kots op iedereen die misbruikt maakt om meer dan 1 bon te kopen
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 12:25 ]
Het is normaal om 1bon te kopen en niet 100 bonnen om zo een poot uit te rukken bij de winkelVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:24:
[...]
Asociaal?? Weet wat je zegt! Je zegt zelf "van deze actie"... Het is inderdaad dus een actie.
[ Voor 7% gewijzigd door Rockvee2 op 18-03-2012 12:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
LS verdient hier zelf ook geld meeVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:25:
Trucjes met meerdere email adressen en dergelijk is duidelijk misbruik maken van de actie. Kan niet wachten op het klaagtopic 'ik heb mijn bonnen niet gehad/ mijn bonnen zijn geannuleerd' je maakt het er ook een beetje zelf na. En je verpest het voor anderen in de toekomst, lijkt mij dat LS dit in de toekomst niet meer gaat doen.
Dat sowieso:Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:25:
lijkt mij dat LS dit in de toekomst niet meer gaat doen.
Maar wie is hier de dupe van? BOL.com
Verwijderd
Je zal aan mede tweakers moeten vragen voor invites..FIFO schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:27:
kan ik met een invite vandaag al aan de slag met accounts aanmaken of moet ik eerst een hoofdaccount aanmaken? anders mag iemand me wel een invite sturen. zal me er vanmiddag eens in gaan verdiepen. alvast dank
Verwijderd
Laat maar.. volgens mij weet jij helemaal niet hoe dit systeem in elkaar zit. Praat er dan ook niet over.Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:27:
[...]
Maar wie is hier de dupe van? BOL.com
Jullie zouden wel anders reageren als mensen hetzelfde trucje zouden flikken bij jullie.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 12:29 ]
http://www.marketingfacts..._de_stekker_uit_nederland
En daarom vertrekken ze uit Nederland,Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:28:
[...]
Laat maar.. volgens mij weet jij helemaal niet hoe dit systeem in elkaar zit. Praat er dan ook niet over.
[ Voor 30% gewijzigd door Rockvee2 op 18-03-2012 12:29 ]
Verwijderd
Denk van niet, voor 15 zullen ze quitte spelen om meer mensen aan te trekken. Maar voor 10 per bon maken ze gewoon verlies hoor, en anders bol.com wel.
Verwijderd
Precies de reden waarom we het er dus nu nog even van moeten nemen! Succes allemaal!Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:28:
[...]
http://www.marketingfacts..._de_stekker_uit_nederland
Zijn jullie nu blij dat jullie zo concept hebben vernield?
[...]
En daarom vertrekken ze uit Nederland,
Grappige is alleen dat ik al mijn bonnen al gehad heb en bij bol.com al iets besteld heb.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:25:
Trucjes met meerdere email adressen en dergelijk is duidelijk misbruik maken van de actie. Kan niet wachten op het klaagtopic 'ik heb mijn bonnen niet gehad/ mijn bonnen zijn geannuleerd' je maakt het er ook een beetje zelf naar. En je verpest het voor anderen in de toekomst, lijkt mij dat LS dit in de toekomst niet meer gaat doen.
What's in the case?
bla?
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
SerieusRockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:40:
Ben benieuwd wat ze zeggen![]()
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht aan bol.com Klantenservice. Wij nemen uw vraag direct in behandeling. U ontvangt van ons binnen 24 uur een reactie.
Op onze website http://www.bol.com/klantenservice vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen en kunt u vragen stellen aan onze virtuele assistent.
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail, waarop u niet kunt reageren.
Met vriendelijke groeten,
bol.com Klantenservice
---- Original Message ----
From : *** T
To : klantenservice@bol.com
Subject : Misbruik Living Social/BOL bonnen
Date : Sun, 18 March 2012 12:28:48 GMT
Geachte Bol.com
U heeft een partner genaamd Livingsocial waar je bol.com cadeaubonnen van 20 euro voor 15 euro kan kopen Helaas heb ik opgemerkt dat er een aantal mensen misbruik hebben gemaakt van de actie door bijvoorbeeld 100 emailadressen aan te maken en zodoende 100 bonnen te kopen, zoals u kan zien op Tweakers.net ( Algemeen korting en aanbiedingen topic) .Ik weet niet of u het al heeft opgemerkt maar ik vind dit dus niet kunnen. Ik hoop dat u de mensen aanpakt die misbruik heeft gemaakt van de bonnen.
Met vriendelijke groet,
[ Voor 6% gewijzigd door Megamind op 18-03-2012 12:43 ]
Verwijderd
Hier heb ik 1 woord of tekentje voor over:Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:40:
Ben benieuwd wat ze zeggen![]()
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht aan bol.com Klantenservice. Wij nemen uw vraag direct in behandeling. U ontvangt van ons binnen 24 uur een reactie.
Op onze website http://www.bol.com/klantenservice vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen en kunt u vragen stellen aan onze virtuele assistent.
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail, waarop u niet kunt reageren.
Met vriendelijke groeten,
bol.com Klantenservice
---- Original Message ----
From : *** T
To : klantenservice@bol.com
Subject : Misbruik Living Social/BOL bonnen
Date : Sun, 18 March 2012 12:28:48 GMT
Geachte Bol.com
U heeft een partner genaamd Livingsocial waar je bol.com cadeaubonnen van 20 euro voor 15 euro kan kopen Helaas heb ik opgemerkt dat er een aantal mensen misbruik hebben gemaakt van de actie door bijvoorbeeld 100 emailadressen aan te maken en zodoende 100 bonnen te kopen, zoals u kan zien op Tweakers.net ( Algemeen korting en aanbiedingen topic) .Ik weet niet of u het al heeft opgemerkt maar ik vind dit dus niet kunnen. Ik hoop dat u de mensen aanpakt die misbruik heeft gemaakt van de bonnen.
Met vriendelijke groet,
Lijkt mij gewoon een vertaling uit het Amerikaans, waar vaak geen BTW bijzit.S0epkip schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:42:
Ik lees trouwens;
andere geldige voorwaarden
tenzij anders vermend in de spelregels:
• Geen cash waarde/cash teruggave
• BTW en fooien niet inbegrepen
• De volledige waarde dient in één bezoek besteed te worden
• Kan niet gecombineerd worden met andere deals of promoties
• LivingSocial Algemene Voorwaarden - livingsocial.com/terms
Moet je nu ALLEEN de verzendkosten of OOK de btw nog betalen NAAST je bonbedrag??
http://www.livingsocial.c...ziek-films-en-elektronicaLeejow(saait) schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:43:
Hmm referrals werken niet meer? Ik krijg nu een kayak aanbieding.. Is de bol.com actie weg?
[ Voor 52% gewijzigd door Megamind op 18-03-2012 12:44 ]
Ik heb zojuist een bestelling volledig betaald met bonnen (ja, ook BTW/verzendkosten/whatever). Ik heb Bol.com dus geen werkelijke euro's betaald.S0epkip schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:42:
Ik lees trouwens;
andere geldige voorwaarden
tenzij anders vermend in de spelregels:
• Geen cash waarde/cash teruggave
• BTW en fooien niet inbegrepen
• De volledige waarde dient in één bezoek besteed te worden
• Kan niet gecombineerd worden met andere deals of promoties
• LivingSocial Algemene Voorwaarden - livingsocial.com/terms
Moet je nu ALLEEN de verzendkosten of OOK de btw nog betalen NAAST je bonbedrag??
Jij en andere mensen misbruiken de actie, en ik vind het dan als een fatsoenlijk mens om de winkel hier een mail over te sturen zodat zij er wat aan kunnen gaan doen.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:42:
[...]
Hier heb ik 1 woord of tekentje voor over:
En op zondag gaan ze er iets aan doen? Daarnaast lees mijn stukje nog eens want je hebt echt géén idee waar je het over hebt.Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:47:
[...]
Jij en andere mensen misbruiken de actie, en ik vind het dan als een fatsoenlijk mens om de winkel hier een mail over te sturen zodat zij er wat aan kunnen gaan doen.
Verwijderd
25% is al netjes natuurlijk en een mooie korting. Maar het moet natuurlijk altijd meerOscar Mopperkont schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:45:
Maar goed, zonder creatief gebruik te maken van de voorwaarden, kun je toch nog steeds een mooie 25% korting pakken op een iPad? Gewoon 20 bonnen kopen voor EUR 300,-. Is nog steeds een mooie korting.
Verwijderd
Nu snap ik het.. we hebben hier met een heilig boontje te maken... Het is zondag, dus wat doe je hier dan?Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:47:
[...]
Jij en andere mensen misbruiken de actie, en ik vind het dan als een fatsoenlijk mens om de winkel hier een mail over te sturen zodat zij er wat aan kunnen gaan doen.
Ik maak tenminste geen misbruik van acties die worden gehouden, als er in een winkel 2 halen 1 betalen is ga ik ook niet 100 keer datzelfde product kopen om er maar 50 te betalen .Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:49:
[...]
Nu snap ik het.. we hebben hier met een heilig boontje te maken... Het is zondag, dus wat doe je hier dan?
Verwijderd
Waarom niet? Dat is je goed recht..Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:50:
[...]
Ik maak tenminste geen misbruik van acties die worden gehouden, als er in een winkel 2 halen 1 betalen is ga ik ook niet 100 keer datzelfde product kopen om er maar 50 te betalen .
Waarom zou je dat niet doen? De aanbieder heeft een (hopelijk weloverwogen) keuze gemaakt om zo'n actie aan te bieden. Het is jou als vrager toch vrij om daarvan gebruik te maken?Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:50:
[...]
Ik maak tenminste geen misbruik van acties die worden gehouden, als er in een winkel 2 halen 1 betalen is ga ik ook niet 100 keer datzelfde product kopen om er maar 50 te betalen .
Jij zegt dit nu wel omdat het jou geen geld kost maar als jij een ondernemer was met zo actie zou je de actie direct stop zetten als er zulke malloten zijn, mensen zoals deze maken de desbetreffende ondernemer kapot.
Verwijderd
Verwijderd
Maar er is natuurlijk een verschil tussen gebruik en misbruik. 20 bonnen bestellen is gebruik (een beetje grijs gebied omdat je 10 van de bonnen aan 'vrienden' geeft) prima dat zouden ze zelf ook wel door hebben. Maar om meerdere accounts met proxies aan te maken om het NOG goedkoper te krijgen is duidelijk misbruik maken van een actie en geen gebruik maken.jhogervorst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:51:
[...]
Waarom zou je dat niet doen? De aanbieder heeft een (hopelijk weloverwogen) keuze gemaakt om zo'n actie aan te bieden. Het is jou als vrager toch vrij om daarvan gebruik te maken?
En hoe weet je dit zo zeker? Ze kunnen je bestelling ook dezelfde dag nog annulerenVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:53:
Dit is allemaal een discussie om niets. Ik wil vragen om niemand hier meer op te reageren, omdat het topic er niet schoner van wordt. Wij (iedereen die de coupons besteld heeft) staan toch sterk, omdat we ze sowieso morgenochtend vroeg keurig netjes in onze inboxies krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door ThinClientQ op 18-03-2012 12:58 ]
Verwijderd
Je kan pas invites versturen nadat je de bon ontvangen hebt. Dus dat gaat helaas niet op!Oscar Mopperkont schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:56:
Maar goed, als ik de boel voor de helft van het geld wil hebben, dan kan ik het trucje toch ook gewoon zonder een andere tweaker doen en die bonus voor aanmelden nieuwe leden laten varen?
Met andere woorden:
1. lid worden LS
2. 1 bon kopen
3. 10 invites sturen naar (gmail) alias-adressen en via die links kan ik bonnen voor EUR 10,- aanschaffen
Of zie ik nu iets over hoofd?
Handleiding: http://www.jonathanhogerv...ubbel-je-geld-via-bol-comThinClientQ schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:54:
Heb het topic al 2maal doorgelezen maar zie nog geen duidelijke instructie.. En ik kom tevens ook niet verder op de websites die vermeld staan. Iemand die me op weg kan helpen? Ben al een tijdje aan het sparen, en 50% korting is wel erg veel.
EDIT: Mocht ik andere Tweakers kunnen helpen, DM staat open.
Die acties zijn er alleen maar, omdat de rest er wel normaal gebruik van maakt en dan ook nog eens een halve winkel leeg koopt(ja, ik had ook dit en dat nodig...). Zij komen thuis met 4 boodschappentassen vol, terwijl ze maar van plan waren om 2 pakken Calve pindakaas voor de prijs van een te halen. Zo maakt de ondernemer winst op die actie en houdt die het volgende maand weer.jhogervorst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:51:
[...]
Waarom zou je dat niet doen? De aanbieder heeft een (hopelijk weloverwogen) keuze gemaakt om zo'n actie aan te bieden. Het is jou als vrager toch vrij om daarvan gebruik te maken?
[ Voor 5% gewijzigd door Rockvee2 op 18-03-2012 13:00 ]
Het voorbeeld wat jij noemt is simpelweg diefstal. Dat staat totaal los van de situatie hier dus ik ga daar ook niet inhoudelijk op reageren.exelletor schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:58:
[...]
Die acties zijn er alleen maar, omdat de rest er wel normaal gebruik van maakt en dan ook nog eens een halve winkel leeg koopt(ja, ik had ook dit en dat nodig...). Zij komen thuis met 4 boodschappentassen vol, terwijl ze maar van plan waren om 2 pakken Calve pindakaas voor de prijs van een te halen. Zo maakt de ondernemer winst op die actie en houdt die het volgende maand weer.
Ik vind 10 bonnen voor 10EUR nog heel redelijk, maar beetje 64 bonnen kopen om een gratis iPad te krijgen, vind ik ook een beetje asociaal. Als je klaar bent met werken, neem je toch ook niet een heel doos met pakken DE koffie die vrij voor de koffiezetapparaat ligt?
Zucht.jhogervorst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:02:
[...]
Het voorbeeld wat jij noemt is simpelweg diefstal. Dat staat totaal los van de situatie hier dus ik ga daar ook niet inhoudelijk op reageren.
De ondernemer doet een aanbod, waarbij de consument er vrij in is dit te accepteren. Als de ondernemer
En je noemt dit dus niet diefstal? Een ondernemer doet een actie en vertrouwt op de goedheid van de mens, (dat is al tegenwoordig al heel ver te zoeken maar dat is offtopic) . En dan komt jantje en pietje en die denken van , laat ik eens 100x iets bestellen met die actie.jhogervorst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:02:
[...]
Het voorbeeld wat jij noemt is simpelweg diefstal. Dat staat totaal los van de situatie hier dus ik ga daar ook niet inhoudelijk op reageren.
De ondernemer doet een aanbod, waarbij de consument er vrij in is dit te accepteren. Als de ondernemer hierin fouten maakt, door bepaalde situaties niet nadrukkelijk uit te sluiten, is dat zijn zaak. Ik heb mijn verschillende accounts steeds op dezelfde naam geregistreerd, LivingSocial had dus eenvoudig automatisch kunnen zien dat deze account van dezelfde persoon waren. Blijkbaar vinden ze dit niet erg, want anders hadden ze hun aanbod en het systeem erop aan kunnen passen.
Je moet de consument niet schuld geven als deze gebruik maakt van een (slecht opgezet) aanbod van een ondernemer. Andersom worden consumenten ook niet altijd in hun eigen voordeel behandeld door ondernemers.
.S0epkip schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:02:
Ben ook nog op zoek naar invites!
Jij krijgt die 10 bonnen dus direct en hiermee kan je dus een Ipad 2 helemaal gratis kopenOscar Mopperkont schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:05:
Maar als ik nu genoegen neem met 25% korting (is nog steeds mooier koring op een Ipad 2) dan kan ik dus ook 10 bonnen voor mezelf kopen en 10 bonnen cadeau geven?
Kan ik die bonnen dan wel in 1 order bij BOL besteden? En krijg ik de bonnen direct?
[ Voor 10% gewijzigd door Rockvee2 op 18-03-2012 13:07 ]
Bonnen worden na 1 dag, dus morgen in je account gezet en ze kunnen inderdaad gecombineerd worden.Oscar Mopperkont schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:05:
Maar als ik nu genoegen neem met 25% korting (is nog steeds mooier koring op een Ipad 2) dan kan ik dus ook 10 bonnen voor mezelf kopen en 10 bonnen cadeau geven?
Kan ik die bonnen dan wel in 1 order bij BOL besteden? En krijg ik de bonnen direct?
bla?
Dan heeft die ondernemer een actie op touw gezet waarvan hij onvoldoende heeft nagedacht hoe dat zou uitpakken. Mensen zijn creatief en die zoeken mazen op waarmee ze maximaal voordeel behalen. Dat weet een ondernemer echt wel.Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:05:
[...]
Een ondernemer doet een actie en vertrouwt op de goedheid van de mens, (dat is al tegenwoordig al heel ver te zoeken maar dat is offtopic) . En dan komt jantje en pietje en die denken van , laat ik eens 100x iets bestellen met die actie.
Rockvee, ik hoop dat je trots bent op jezelf...Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:59:
RE: Misbruik Living Social/BOL bonnen [CASE:67xxxx1]
mailtje van Bol
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Volgens mij heb je het dan niet helemaal begrepen. Er wordt nog steeds betaald hoor. Je krikt alleen de korting op doordat je als nieuw lid 5 EUR korting extra krijgtRockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:06:
Jij krijgt die 10 bonnen dus direct en hiermee kan je dus een Ipad 2 helemaal gratis kopen
SmartDoDo for president!!SmartDoDo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:09:
[...]
Dan heeft die ondernemer een actie op touw gezet waarvan hij onvoldoende heeft nagedacht hoe dat zou uitpakken. Mensen zijn creatief en die zoeken mazen op waarmee ze maximaal voordeel behalen. Dat weet een ondernemer echt wel.
Ik ben zelf ondernemer en kan dus ook van die kant naar de zaak kijken.Rockvee2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:05:
[...]
En je noemt dit dus niet diefstal? Een ondernemer doet een actie en vertrouwt op de goedheid van de mens, (dat is al tegenwoordig al heel ver te zoeken maar dat is offtopic) . En dan komt jantje en pietje en die denken van , laat ik eens 100x iets bestellen met die actie.
Andere ondernemers hier op het forum zullen het met mij eens zijn.
Verwijderd
Het zal ook eens niet, tweakers staat weer eens aan de kant van de consument. Dit is toch duidelijk misbruik man, dat kan je toch wel zien?SmartDoDo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:09:
[...]
Dan heeft die ondernemer een actie op touw gezet waarvan hij onvoldoende heeft nagedacht hoe dat zou uitpakken. Mensen zijn creatief en die zoeken mazen op waarmee ze maximaal voordeel behalen. Dat weet een ondernemer echt wel.
Ik zie een actie waar mensen gebruik van maken en daar is dit topic voor bedoeld. De discussie of T.net pro consument is of pro ondernemen mag je elders voeren, die hoort hier niet. Vanaf hier dus ontopic over deze actie graagVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:12:
[...]
Het zal ook eens niet, tweakers staat weer eens aan de kant van de consument. Dit is toch duidelijk misbruik man, dat kan je toch wel zien?
Nope, er zit een random string in. Da's wel vervelend zeg, ook voor degene die je uitgenodigd heeft.ESteg schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:13:
Fuck, catch-all bleek nog niet actief toen ik de invites verstuurde... FAIL!
Heeft de link in de invites een speciale code, of is het volgens een standaard format dat ik kan gebruiken?
Verwijderd
Klopt. Morgenochtend kan je de coupons in je mail vinden en op je livingsocial account.Bartske schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:20:
Nadat ik een deal betaald heb krijg ik hiervan geen bevestiging in mijn mailbox, ook niet na 1 uur. Klopt dit?
[ Voor 32% gewijzigd door HyHend op 18-03-2012 13:27 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Freakster86 op 18-03-2012 13:30 ]
LS kan niet de ideal gegevens inzien. LS krijgt dagelijks een eindafschriften zonder gegevens.Schrammy89 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:25:
Wat ik mij afvraag...stel je krijgt 10 invites op 10 verschillende adressen. Hiermee maak je 10 accounts aan waarbij je telkens 1 bond met €5 korting koopt.
Maar al deze 10 adressen maken gebruik van hetzelfde rekeningnr.(neem aan dat er niemand hier is met 10 verschillende bankrekeningen) gaan ze dit dan niet merken bij LS en eventueel de bestellingen annuleren?
PSN/XBL: DarkTaufu
Verwijderd
Ik heb er gister een paar keer 1 gekregen...... Dat kwam bij mij omdat ik naar het ideal scherm ging, maar dat werd afgebroken. Op de site staat dan wel dat de betaling in behandeling is, maar je krijgt er een mail van dat hij geannuleerd is (=logisch).Freakster86 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:26:
Iemand ook mails ontvangen met annuleringen? Krijg er net 1, maar kan niet zien waaran die gerelateerd is. SL account laat niks vreemds zien...
Appleman schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:21:
Hoe zit het met die deal bucks? Ik heb 50 euro op me account staan en ik kon 2x bestellen. Dus 2x 4 bonnen en 10 euro bijbetalen en er staan nog steeds 50 euro deal bucks erop? hoe zit dat..
Verwijderd
Sorry maar wat is hk ook alweer?HenkEisDS schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:38:
Ik hoop dat Rockvee2 een levenlang jeuk krijgt, wat een farizeeër. Ook hierom kunnen dit soort zaken beter in HK.
Verwijderd
Oké, thanx! Nog geen ervaring mee..Bartske schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:40:
Tweakers huiskamer (beetje offtopic)
afgesloten gedeelte van tweakers kom je alleen in als je het aanvraagt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq