Je moet wel lijkt mij..TOYS schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:57:
moet je voor elke account een apart mailadres hebben? pff wat een werk
Jongens hou wel een slag om de arm he, want ergens weet iedereen ook wel dat het aanmaken van verschillende identiteiten eigenlijk tegen de regels is en alle voucher morgen net zo goed gecancelled kunnen worden.
Zelf hoop ik ook dat het doorgaat en ben aan het overwegen welk risico ik nog wil nemen, op het moment heb ik er een paar honderd euro inzitten, waarvan ik als het goed is nog een aantal vouchers gratis krijg ivm referrals... we will see!
Zelf hoop ik ook dat het doorgaat en ben aan het overwegen welk risico ik nog wil nemen, op het moment heb ik er een paar honderd euro inzitten, waarvan ik als het goed is nog een aantal vouchers gratis krijg ivm referrals... we will see!
Verwijderd
Weet iemand dit?Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:38:
Kan ik als Belg ook bonnen kopen of is deze actie exclusief voor Nederland?
Ja, apart mail adres. Maar dat is redelijk simpel te doen. Of je doet het zoals een van de buren in de straat hier, die heeft een kleine app in elkaar geflanst voor registraties en verwerking. Nog steeds veel geklik, maar een hoop minder werk zo.
je moet er wel op letten dat je de bonnen in balans houdt ten opzichte van aankopen, anders kun je bijvoorbeeld op een negatief bedrag uitkomen en dan werkt het dus niet (moet je manueel een of meerdere bonnen per aankoop verwijderen).
je moet er wel op letten dat je de bonnen in balans houdt ten opzichte van aankopen, anders kun je bijvoorbeeld op een negatief bedrag uitkomen en dan werkt het dus niet (moet je manueel een of meerdere bonnen per aankoop verwijderen).
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Als Bol.com naar Belgie verzend en je een CC heb, kan je naar mijn idee ook gebruik maken. Ze vragen niet naar een adres bij Living Social.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
LS vraagt geen adresgegevens, het zou moeten werken. Kan echter afhangen van de betalingsmethode en adres voor verzending, dat kan ik zo 123 niet zien.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Vraag mij af of betalen via CC wel goed zal gaan met die invites. Dan moet je immers je adresgegevens invullen.
Verwijderd
Bedankt voor het antwoord, ik twijfelde omdat er in de terms and conditions van livingsocial staat dat er enkel naar Nederland verzonden mag worden. Bol verzend echter ook naar België.Yorin schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:00:
[...]
Als Bol.com naar Belgie verzend en je een CC heb, kan je naar mijn idee ook gebruik maken. Ze vragen niet naar een adres bij Living Social.
Heb nog wat invites over, max. 5 adressen per DM.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Het rendement van deze actie is werkelijk geschift. Ik vraag me toch serieus af of LS/Bol goed door hebben op welke schaal dit opgepakt is door mensen. Als ik alleen al hier in de straat kijk, mijn god.
Als de deal stopt om 5 uur 's nachts heb je (nu) niks meer aan je referrals.S0epkip schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:58:
Jongens hou wel een slag om de arm he, want ergens weet iedereen ook wel dat het aanmaken van verschillende identiteiten eigenlijk tegen de regels is en alle voucher morgen net zo goed gecancelled kunnen worden.
Verschillende identiteiten, daarom heb ik ook gewoon ieder mailadres zijn eigen persoonlijke naam gegeven.
Niet xxx1@ , xxx2@, xxx3@. Moet wel zeggen, wat een

Of het echt zal helpen, mochten ze overgaan tot annuleren, is de vraag maar dan maakt dit wat meer kans lijkt mij.
Verwijderd
m.a.w.: bij jou in de straat rijdt het bussie de aankomende weken af en aan?Virtuozzo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:05:
Het rendement van deze actie is werkelijk geschift. Ik vraag me toch serieus af of LS/Bol goed door hebben op welke schaal dit opgepakt is door mensen. Als ik alleen al hier in de straat kijk, mijn god.
Ik ga nu eerst nog ff 10 mailadressen maken en dan ram ik er nog ff 10 in... Dan heb ik er 42 als het goed is.. Dus ben benieuwd morgenochtend of ik ze allemaal krijg.
Verwijderd
iPad 3 + wifi = totaal 480
Hoofdaccount A: 1 bon a € 15 kopen. Na aankoop 3 invites naar 3 vrienden sturen.
Vriend 1: Accept invite en 1 bon kopen 1 € 10 - Bankrekening van vriend 1 zelf
Vriend 2: Accept invite en 1 bon kopen 1 € 10 - Bankrekening van vriend 2 zelf
Vriend 3: Accept invite en 1 bon kopen 1 € 10 - Bankrekening van vriend 3 zelf
Hoofdaccount A: Eerder aangekochte bon a € 15 gratis, omdat 3 vrienden met hun eigen bankrekening hebben betaald.
Dus als ik het goed heb: 4 bonnen a 20 = € 80 tegoed gekregen voor de prijs van €30 ( 3 vrienden a €10 pst hierdoor 1ste bon a €15 gratis.).
Dus mijn ingelegde geld is nu 267% meer waard!
480 - 80 = 400 : 20 = 20
(aankoopbedrag ipad - tegoed na bovenstaande berekening = bedrag dat ik nog moet betalen : aantal bonnen vereist om dit bedrag te dekken = aantal bonnen nog nodig
Hoofdaccount A: verstuur 20 invites a €10 = € 200 inleg. € 200 inleg heeft een waarde van € 400 bol.com tegoed.
Totaal kwijt: € 30 (vrienden deal) + € 200 (invite deal) = € 230
Klopt het dat ik dus € 230 kwijt ben voor een iPad 3+wifi?
Heeft iemand nog tips of opmerkingen naar aanleiding van bovenstaande?
Hoofdaccount A: 1 bon a € 15 kopen. Na aankoop 3 invites naar 3 vrienden sturen.
Vriend 1: Accept invite en 1 bon kopen 1 € 10 - Bankrekening van vriend 1 zelf
Vriend 2: Accept invite en 1 bon kopen 1 € 10 - Bankrekening van vriend 2 zelf
Vriend 3: Accept invite en 1 bon kopen 1 € 10 - Bankrekening van vriend 3 zelf
Hoofdaccount A: Eerder aangekochte bon a € 15 gratis, omdat 3 vrienden met hun eigen bankrekening hebben betaald.
Dus als ik het goed heb: 4 bonnen a 20 = € 80 tegoed gekregen voor de prijs van €30 ( 3 vrienden a €10 pst hierdoor 1ste bon a €15 gratis.).
Dus mijn ingelegde geld is nu 267% meer waard!
480 - 80 = 400 : 20 = 20
(aankoopbedrag ipad - tegoed na bovenstaande berekening = bedrag dat ik nog moet betalen : aantal bonnen vereist om dit bedrag te dekken = aantal bonnen nog nodig
Hoofdaccount A: verstuur 20 invites a €10 = € 200 inleg. € 200 inleg heeft een waarde van € 400 bol.com tegoed.
Totaal kwijt: € 30 (vrienden deal) + € 200 (invite deal) = € 230
Klopt het dat ik dus € 230 kwijt ben voor een iPad 3+wifi?
Heeft iemand nog tips of opmerkingen naar aanleiding van bovenstaande?
Lees AUB dit even: living Social verkoop 1.4 Miljoen coupons. De NL acties is dus relatief klein.Virtuozzo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:05:
Nog vele honderden invites beschikbaar
Je link werkt niet.PixellBox schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:10:
[...]
Lees AUB dit even: living Social verkoop 1.4 Miljoen coupons. De NL acties is dus relatief klein.
Nog vele honderden invites beschikbaar
Ik denk dat ze eerder het beste orders kunnen koppelen en een vrachtwagen sturen.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:07:
[...]
m.a.w.: bij jou in de straat rijdt het bussie de aankomende weken af en aan?
Ik blijf me toch serieuze vraagtekens stellen of men zich wel goed voorbereid heeft voor hoe ver mensen het voeren. Gezin twee deuren verder is blij met de nieuwe wasmachine, nieuwe droger, en nieuwe koelkast - om maar een voorbeeld te noemen. De dochter van de overburen heeft haar vader aan het werk gezet, nadat ze mij aan het werk gezet had om het haar ouders duidelijk te maken. Arme vent zal wel RSI krijgen
Ondernemersrisico ok, maar gezien het rendement wat mensen eruit halen vraag ik me toch echt af of het inmiddels niet in de verkoopmarges begint te snijden.
Het zou heel interessant zijn om cijfers te zien van mensen die op de actie zijn ingesprongen.
Hier ook nog 400 invites beschikbaar voor mensen die willen profiteren van de actie.
Verwijderd
Hahaha... Ik zat echt in mezelf te lachen toen ik dit bovenstaande las..Virtuozzo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:12:
[...]
Ik denk dat ze eerder het beste orders kunnen koppelen en een vrachtwagen sturen.
Ik blijf me toch serieuze vraagtekens stellen of men zich wel goed voorbereid heeft voor hoe ver mensen het voeren. Gezin twee deuren verder is blij met de nieuwe wasmachine, nieuwe droger, en nieuwe koelkast - om maar een voorbeeld te noemen. De dochter van de overburen heeft haar vader aan het werk gezet, nadat ze mij aan het werk gezet had om het haar ouders duidelijk te maken. Arme vent zal wel RSI krijgen![]()
Ondernemersrisico ok, maar gezien het rendement wat mensen eruit halen vraag ik me toch echt af of het inmiddels niet in de verkoopmarges begint te snijden.
Het zou heel interessant zijn om cijfers te zien van mensen die op de actie zijn ingesprongen.
Die invites weken opeens niet meer?? k kan niemand emer inviten opeens
Graag ontvang ik wat invites, DM staat open!
Creating my own hero.
Heh, ja. Als Bol.com slim is, sturen ze iedereen die gebruikt gemaakt heeft van dit een Bol vlag mee, en vragen ze om dat aan de gevel te hangen. Zou leuk staanVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:15:
[...]
Hahaha... Ik zat echt in mezelf te lachen toen ik dit bovenstaande las..Echt leuk... de nationale bol.com straat! Ik kan niet wachten tot iedereen zijn/haar coupons heeft en laat het bestellen dan maar beginnen!
Verwijderd
Ja, maarja... helaaaas..... dat zullen ze niet doen..Virtuozzo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:16:
[...]
Heh, ja. Als Bol.com slim is, sturen ze iedereen die gebruikt gemaakt heeft van dit een Bol vlag mee, en vragen ze om dat aan de gevel te hangen. Zou leuk staan
@poloer,
Het eerste gedeelte klopt voor zover ik kan zien, alleen is het niet mogelijk om 20 invites van een Account te sturen (Max 10), dus dan zal iemand anders er nog 10 moeten sturen. 1 van de 3 vrienden bijvoorbeeld.
Het eerste gedeelte klopt voor zover ik kan zien, alleen is het niet mogelijk om 20 invites van een Account te sturen (Max 10), dus dan zal iemand anders er nog 10 moeten sturen. 1 van de 3 vrienden bijvoorbeeld.
Nog een krappe 30 invites over. Max 5 p.p. per DM!
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Ik heb hetzelfde probleem, ook al sinds vrijdag. Is het bij jullie al opgelost?driel24 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:19:
[...]
Zat te denken.... als ik nou de credit card gegevens erin zet....zou dat helpen ?
oei.... moet de edit knop gebruiken !
[ Voor 60% gewijzigd door Snelbinder op 18-03-2012 16:25 ]
Nog een stuk of 50 invites over, DM me maar
The Dude abides!
Hier ook nog een stuk of 50 invites over.
DM me maar
DM me maar
Hoe werken de referrals uberhaupt, er staat her en der wel dat ik zogenaamd mijn deal gratis krijg... dan krijg je zeker dealtegoed/bucks? Waarvoor het nu dus wss te laat is 
Ach, 50% is ook niet onaardig!
Ach, 50% is ook niet onaardig!
Dus als ik het goed begrijp, koop ik met behulp van 30 accounts (30 referrals) voor 300 euro aan bonnen, die dus 600 euro waard zijn? kan dat allemaal van dezelfde bankrekening of heb ik 30 verschillende bankrekeningen nodig?
En kan ik dus een Transformer Prime kopen van 600 euro, voor maar 300 euro?
Lucratief, heeel lucratief!! Zo'n ding kan je wel voor 450 verkopen op MP, dus verdien je er ook nog eens 150 euro aan.
Klopt dit?
En kan ik dus een Transformer Prime kopen van 600 euro, voor maar 300 euro?
Lucratief, heeel lucratief!! Zo'n ding kan je wel voor 450 verkopen op MP, dus verdien je er ook nog eens 150 euro aan.
Klopt dit?
Ja dat klopt, via iDeal heb je maar 1 rekening nodig, want de ontvanger heeft geen inzicht in de bankgegevens van de betalende partij.
Misschien handig om even te herhalen voor mensen die niet het hele topic doorspitten: de handleiding.
Dat is toch niet te geloven? Holy sjeis, dan verdien je vet veel geld met deze actie
Verwijderd
Ho eens even, als ik een invite krijg van iemand, kan je dan een bon kopen voor €10? Dan ga ik ook maar iemand DMén
Er kan nog een bommetje barsten, als LS met de noorderzon vertrekt bijvoorbeeld 
Kan iemand bevestigen hoe de referrals werken? Worden die 'betaald' in dealtegoed als je een deal zgn "gratis" hebt gekregen volgens de LS site?
Kan iemand bevestigen hoe de referrals werken? Worden die 'betaald' in dealtegoed als je een deal zgn "gratis" hebt gekregen volgens de LS site?
Verwijderd
Jups, dat kan!Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:33:
Ho eens even, als ik een invite krijg van iemand, kan je dan een bon kopen voor €10? Dan ga ik ook maar iemand DMén
Acht wat maakt het uit als LS met de noorderzon vertrekt... als we deze ad van tweakers mogen geloven
Het einde is aangebroken2008: Gods laatste waarschuwing 2012: ineenstorting economie-WO III
Het einde is aangebroken2008: Gods laatste waarschuwing 2012: ineenstorting economie-WO III
[ Voor 18% gewijzigd door Q-bone op 18-03-2012 16:35 ]
bla?
Ik heb op dit moment 8 bonnen gekocht voor €10. Hopelijk wordt de actie nog een dagje verlengd waardoor ik morgen mijn 8 x €5 = €40 aan Dealtegoed ook nog kan besteden aan waardebonnen van bol.com
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
VoorzichtigVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:33:
ik heb er 5 gekocht.. zou het leuk vinden als mensen via mijn link willen kopen!!
Dm me ff je mail adres en dan stuur ik je de link toe... Ik loop niet te hard van stapel maar die 5 gratis bonnen lijken me wel wat!
Dm me ff je mail adres en dan stuur ik je de link toe... Ik loop niet te hard van stapel maar die 5 gratis bonnen lijken me wel wat!
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Ik ben door mijn invites heen, ter info
The Dude abides!
jammer dat ik geen account had, nouja alsnog 25% korting
Hmm, misschien toch een slimmere keus dan creditcard dan..S0epkip schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:30:
Ja dat klopt, via iDeal heb je maar 1 rekening nodig, want de ontvanger heeft geen inzicht in de bankgegevens van de betalende partij.
Klopt niet, ze kunnen wel zien waar het geld vandaan dus met iDeal betalen voor de ME + 3 actie werkt niet.JvdGeest schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:37:
[...]
Hmm, misschien toch een slimmere keus dan creditcard dan..
Al geprobeerd bij de vorige acties.
Kan je met de 10 zelfbedachte nieuwe accounts, ook weer 10 invites per account sturen? Of heb ik nog 20 invites van iemand anders nodig?
Enkel accounts die al iets hebben besteld kunnen invites sturen. Dus nieuwe accounts helaas niet.maarud schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:39:
Kan je met de 10 zelfbedachte nieuwe accounts, ook weer 10 invites per account sturen? Of heb ik nog 20 invites van iemand anders nodig?
Stuur maar DM ik stuur je de invites wel.
Oke, maar als ik nu 30 invites van andere mensen krijg, kan ik nu op dit moment wel gewoon 30 bonnen kopen en heb ik dus voor € 300, 600 euro te besteden op bol.com? En bestellingen kan je volledig betalen met cadeaubonnen?
[ Voor 14% gewijzigd door maarud op 18-03-2012 16:41 ]
Jamaarud schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:40:
Oke, maar als ik nu 30 invites van andere mensen krijg, kan ik nu op dit moment wel gewoon 30 bonnen kopen en heb ik dus voor € 300, 600 euro te besteden op bol.com?
Jup, tenzij LivingSocial vannacht besluit de boel te annuleren en je geld terug te storten.
Verwijderd
Nee, want per geinvite account krijg je €5 tegoed. Je kan toch niet met een invite 10x€10 bonnen kopen?
Lees gewoon de handleiding...! 
Overigens kan je refs naar jezelf wel vergeten, ook via iDeal:
Voordelen voor u als consument
iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en zichtbaar in uw rekeningoverzicht.
Uw naam en rekeningnummer worden pas aan de webwinkelier verstrekt nadat u de betaling heeft goedgekeurd. Anders dan bij creditcard-betalingen houdt u zo zelf controle over de verstrekking van deze persoonlijke gegevens.
Overigens kan je refs naar jezelf wel vergeten, ook via iDeal:
Voordelen voor u als consument
iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en zichtbaar in uw rekeningoverzicht.
Uw naam en rekeningnummer worden pas aan de webwinkelier verstrekt nadat u de betaling heeft goedgekeurd. Anders dan bij creditcard-betalingen houdt u zo zelf controle over de verstrekking van deze persoonlijke gegevens.
Heeft iemand ervaring met de vergoeding van € 5 voor invites die meerdere malen vanaf dezelfde rekening met iDEAL betaald hebben? Lees er tegenstrijdige uitspraken over.
^^ Inderdaad, ik hou daar rekening mee.sebastius schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:41:
Jup, tenzij LivingSocial vannacht besluit de boel te annuleren en je geld terug te storten.
Edit: misschien daarom beter NIET voor de referral-naar-jezelf kiezen om extra aandacht m.b.t. rekeningnummer te voorkomen... (too late for me though....)
[ Voor 24% gewijzigd door S0epkip op 18-03-2012 16:43 ]
Dat werkt gewoon maar het gaat om de ME+3 actie. Waarbij je 1 bon gratis krijgt als je 3 vrienden een ref-linkje stuurt.jhogervorst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:42:
Heeft iemand ervaring met de vergoeding van € 5 voor invites die meerdere malen vanaf dezelfde rekening met iDEAL betaald hebben? Lees er tegenstrijdige uitspraken over.
Aangezien ik een aantal van jullie toch heb geholpen met Dealbucks, zouden jullie mij een klein plezier willen doen en bonnen kopen via mijn link? Referrals zijn niet welkom
[ Voor 43% gewijzigd door SmartDoDo op 18-03-2012 18:08 ]
5 invites hier... wie wil?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Ze werken gewoon met een geautomatiseerd systeem, niks aan de hand dus.S0epkip schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:43:
[...]
^^ Inderdaad, ik hou daar rekening mee.
Edit: misschien daarom beter NIET voor de referral-naar-jezelf kiezen om extra aandacht m.b.t. rekeningnummer te voorkomen... (too late for me though....)
NOG enkele honderden invites beschikbaar, een DM is voldoende
Vorige keer hebben ze veel bonnen geannuleerd hoor. Maar dat kwam volgens mij omdat de bonnen op waren.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:44:
De kans dat ze annuleren is er, alleen is de kans nihil.
Krijg je wel gewoon je geld terug toch? Dus eigenlijk is er niets aan het handje dan?
De vorige keer was hij 12u eerder gestopt dan de teller en werden de laatste +/- 3000 bonnen allemaal geannuleerd. Benieuwd hoe 't dit keer is, lijkt me niet dat ze deze actie zonder reden verlengenVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:44:
De kans dat ze annuleren is er, alleen is de kans nihil.
DM!PixellBox schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:46:
[...]
Ze werken gewoon met een geautomatiseerd systeem, niks aan de hand dus.
NOG enkele honderden invites beschikbaar, een DM is voldoende
Creating my own hero.
Klopt.maarud schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:46:
Krijg je wel gewoon je geld terug toch? Dus eigenlijk is er niets aan het handje dan?
Vreemd, ik heb 2 invites gebruikt en betaald, maar de 3 andere invites sturen mij door naar de homepage? Ik ben, na de betaling, direct uitgelogd op de website van livingsocial...
Oke, en kan je mailadressen hebben als
LS1@, LS2@, LS3@, of moeten ze jankees@, karel@, piethenderik@ heten?
Ik heb ze gewoon 1@, 2@, 3@
Creating my own hero.
Pfft, het klinkt zo ongelooflijk! Dan moet ik dus 30x iDeal betalingen goedkeuren 
Maar ja, 50% korting op een tablet is wel nice natuurlijk. Zal ff 30 adressen kommagescheiden maken
Maar ja, 50% korting op een tablet is wel nice natuurlijk. Zal ff 30 adressen kommagescheiden maken
Gelukkig gaat het met ING veel makkelijker dan ABN Amro kastjes of dergelijke 
Overigens heb zelf nog duizenden invites over.
DM sturen met je emailadressen is voldoende.
[ Voor 38% gewijzigd door Xepos op 18-03-2012 16:51 ]
De meesten in de straat hier volgen het script van een van de buren, wat gewoon randomnumber@ ismaarud schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:48:
Oke, en kan je mailadressen hebben als
Kijk, je moet je zo bedenken, een iDeal transactie en alle poespas per bon kost je ongeveer max 5 minuten. Je 'verdient' dus 120 euro per uur
toch de gok maar wagen dan... als het toch niet mis kan gaan.
Hangt er vanaf. De buurvrouw gebruikt nog TAN codes op papier. Wat een gedoe. Gebruikte, moet ik wel zeggen. Ze zijn nu op...Mcctje schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:51:
Gelukkig gaat het met ING veel makkelijker dan ABN Amro kastjes of dergelijke
of via je iphone en dan heb je geen tan codes nodigVirtuozzo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:52:
[...]
Hangt er vanaf. De buurvrouw gebruikt nog TAN codes op papier. Wat een gedoe. Gebruikte, moet ik wel zeggen. Ze zijn nu op...
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
of een webmail maar die moet je wel hebben natuurlijk
Oke, lijstje met 30 adressen gemaakt, wie mag ik DMen?
Heeft er nog iemand 30 invites?
reeds voorzien. Maar toch bedankt allemaal voor de dm's.
reeds voorzien. Maar toch bedankt allemaal voor de dm's.
[ Voor 52% gewijzigd door feep op 18-03-2012 16:58 ]
PM me maarfeep schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:55:
Heeft er nog iemand 30 invites?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
DM me maarmaarud schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:54:
Oke, lijstje met 30 adressen gemaakt, wie mag ik DMen?
Sorry dat ik het even niet snap. Ik moet dus echt bijv 50 gmailaccounts aanmaken. Dat hele aanmaak-proces moet je dus 50 keer doorlopen??
1 gmailadres = onbeperkt aantal adressenM.C. schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:01:
Sorry dat ik het even niet snap. Ik moet dus echt bijv 50 gmailaccounts aanmaken. Dat hele aanmaak-proces moet je dus 50 keer doorlopen??
Als je adres john.doe@gmail.com is dan ontvang je ook de mails die gestuurd worden naar johndoe@gmail.com en j.o.h.n.d.o.e@gmail.com en john.doe+blabla@gmail.com
Nee, alias functie. Zie de handleiding.M.C. schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:01:
Ik doe ongetwijfeld iets fout, maar ik krijg de €5,- extra korting niet. Ik heb 30 invites gehad, maar als ik op de link klik is de bon nog steeds €15,-. Ook als ik verder ga met de aanschaf krijg ik binnen ideal het verzoek om €15,- te betalen.
Ik heb de handleiding gelezen, maar vind er niets over terug. Iemand die me kan helpen?
Ik heb de handleiding gelezen, maar vind er niets over terug. Iemand die me kan helpen?
Eerst een account maken (bovenaan), dan betalen.Duskwither schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:03:
Ik doe ongetwijfeld iets fout, maar ik krijg de €5,- extra korting niet. Ik heb 30 invites gehad, maar als ik op de link klik is de bon nog steeds €15,-. Ook als ik verder ga met de aanschaf krijg ik binnen ideal het verzoek om €15,- te betalen.
Vergeet niet per e-mailadres je opnieuw te registeren op LS. Zo werkt het bij mij in ieder geval. (vergeet voorgaande accounts ook niet uit te loggen, ikzelf heb in hte begin 3*15 betaald voordat ik erachter kwam)Duskwither schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:03:
En hoe kom je aan al die emailadressen dan? gewoon een lijst verzinnen bijv ab1@gmail.com, ab2@gmail tot hoeveel je maar wil????PolluxDKB schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:02:
[...]
1 gmailadres = onbeperkt aantal adressen
Als je adres john.doe@gmail.com is dan ontvang je ook de mails die gestuurd worden naar johndoe@gmail.com en j.o.h.n.d.o.e@gmail.com en john.doe+blabla@gmail.com
[ Voor 10% gewijzigd door M.C. op 18-03-2012 17:06 ]
Interessant.. ik ga ook bestellen (2x10 op 1 account). Wie zoekt nog "vrienden"
Gehapt.
Gehapt.
[ Voor 10% gewijzigd door Jrz op 18-03-2012 17:08 ]
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Alias functie. Aanmaken / gebruik via filters (settings).
Mocht er nog iemand invites zoeken, PM of DM me maar
Ik klik op een link uit de invite, ga vervolgend naar inloggen - inschrijven. Gebruik een unieke naam en e-mail adres, maar krijg vervolgens nog steeds €15,- te zien.jhogervorst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:05:
[...]
Eerst een account maken (bovenaan), dan betalen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor het verhandelen van bonnen (etc). Nu de actie is afgelopen is het risico hierop groot. Mocht dit gebeuren dan gaat het topic onherroepelijk dicht.
Dit topic is niet bedoeld voor het verhandelen van bonnen (etc). Nu de actie is afgelopen is het risico hierop groot. Mocht dit gebeuren dan gaat het topic onherroepelijk dicht.