Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 april 2012.
U heeft uw bestelling 79=++=+++0 helaas nog niet ontvangen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en het spijt ons dat wij uw bestelling nog niet hebben kunnen leveren.
Wij hebben geen nieuwe leverdatum van de leverancier ontvangen. Het blijkt een moeilijk leverbaar artikel te zijn.
Als de vertraging van uw bestelling onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren we uw bestelling automatisch. Als u wilt, kunt u de bestelling ook zelf annuleren in uw bestelstatus op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting. Als u de bestelling voor annulering al heeft betaald, dan storten wij het betaalde bedrag binnen een week terug op uw rekening.
Om u tegemoet te komen in het ongemak bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde van euro 2,50. Deze cadeaubon vindt u, binnen enkele minuten na ontvangst van deze e-mail, terug in uw account en kunt u direct gebruiken wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site.
De cadeaubon wordt bij uw volgende bestelling automatisch aangeboden bij de betaalmethoden. Als u bij deze stap de code aanvinkt, wordt het bedrag van de cadeaubon in mindering gebracht op het totaalbedrag van de bestelling.
Raadpleeg voor gebruik de cadeaubonvoorwaarden. Deze kunt u vinden via de link ‘Algemene Verkoopvoorwaarden’ onderaan onze site.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Vera
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
Duidelijk dat iedereen met een boze klachtmail een automatisch geschreven mail krijgt. Het is duidelijk dat ik mijn geld niet terug krijg en verlicht ben om zooi te kopen op bol.com die ik niet nodig heb. Ik laat ze straks wel weten dat het de laatste keer is dat iets koop bij bol.bom.